Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πως γινεται καποια καταστηματα να εχουν καλες βαθμολογιες στο skroutz και στο bestprice και σε facebook και google να εχουν κατω του μετριου; Δεν ειναι αξιοπιστες οι βαθμολογιες στο skroutz και στα παρομοια καταστηματα; Υποτιθεται οτι ζηταει και αποδειξη αγορας για να βαλεις την βαθμολογια..

Ενα ενδεικτικο site παραθετω εδω : Pharmacy128.

Επεξ/σία από elpaso1
Δημοσ.

 

13 λεπτά πριν, elpaso1 είπε

Δεν ειναι αξιοπιστες οι βαθμολογιες στο skroutz και στα παρομοια καταστηματα;

Γιατί να μην συμβαίνει το ανάποδο δηλαδή?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν γνωριζω, για αυτο ρωταω.. Με παραξενεψε αυτη η αξιολογηση στο google : << Καθόλου εξυπηρετικοί. Μιας κ στο skroutz δεν μπορούμε να γράψουμε τα πράγματα όπως ειναι , εδώ φαίνεται τι πραγματικά αξίζετε. >>

Επισης γνωριζω οτι το skroutz τα παιρνει απο τα καταστηματα, για αυτο ρωταω μηπως παιζουν φτιαχτες θετικες αξιολογησεις. Εξαλλου το συγκεκριμενο εχει 270 θετικες και οι περισσοτερες ειναι χωρις σχολια..

Επειδη ειμαι ετοιμος να παραγγειλω, μην την πατησω!

Και κατι αλλο για να μην ανοιγω καινουριο θεμα. Γιατι οταν πληρωνεις με αντικαταβολη συνηθως υπαρχει χρεωση, ενω αν πληρωσεις μεσω τραπεζικης καταθεσης ή με καρτα δεν υπαρχει καποια χρεωση; Αφου και στις δυο περιπτωσεις ερχεται καποιος και στα φερνει σπιτι σου.

Επεξ/σία από elpaso1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γελασα μονο που διαβασα το τιτλο του θεματος....Το Σκρουτζ εχει σταματησει εδω και χρονια να βαζει 9 στις 10 αρνητικες για τα καταστηματα.....Τα ατομα βγαζουν τρελο χρημα και αρα παρεχουν και τρελη προστασια (φυσικα στους καλους πελατες).....(τα εχουμε πει αυτα 10000 φορες εδω μεσα).
Με λιγα λογια μην κοιτας αξιολογησεις.....

1 ώρα πριν, elpaso1 είπε

Δεν γνωριζω, για αυτο ρωταω.. Με παραξενεψε αυτη η αξιολογηση στο google : << Καθόλου εξυπηρετικοί. Μιας κ στο skroutz δεν μπορούμε να γράψουμε τα πράγματα όπως ειναι , εδώ φαίνεται τι πραγματικά αξίζετε. >>

Επισης γνωριζω οτι το skroutz τα παιρνει απο τα καταστηματα, για αυτο ρωταω μηπως παιζουν φτιαχτες θετικες αξιολογησεις. Εξαλλου το συγκεκριμενο εχει 270 θετικες και οι περισσοτερες ειναι χωρις σχολια..

Επειδη ειμαι ετοιμος να παραγγειλω, μην την πατησω!

Και κατι αλλο για να μην ανοιγω καινουριο θεμα. Γιατι οταν πληρωνεις με αντικαταβολη συνηθως υπαρχει χρεωση, ενω αν πληρωσεις μεσω τραπεζικης καταθεσης ή με καρτα δεν υπαρχει καποια χρεωση; Αφου και στις δυο περιπτωσεις ερχεται καποιος και στα φερνει σπιτι σου.

Ειναι εξτρα υπηρεσια η αντικαταβολη που την χρεωνουν κανονικα τα κουριερ......Οταν καταθετεις χρηματα η πληρωνεις με καρτα αυτη η υπηρεσια δεν χρησιμοποιειται.

Επεξ/σία από Salvation81
Δημοσ.

στο google μπορεις να γραψεις οτιδηποτε επωνυμα η ανωνυμα χωρις να σου ζητηθει καμια αποδειξη. στο facebook επισης (μεχρι να στο διαγραψουν αν θελουν). στο skroutz ξερει και η κουτση μαρια οτι πεφτει λογοκρισια φουλ για να περνανε σχεδον μονο θετικες, απο την αλλη βεβαια δεν εμποδιζει καποιον να κανει σκοπιμα δυσφημιση μεσω google η fb. θελει λιγο "φιλτραρισμα" αυτων που διαβαζεις και κοινη λογικη για να βγαλεις ακρη..

  • Like 3
  • 1 χρόνο αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

εγω θελω να θεσω μια αλλη παραμετρο...γιατι δεν επιτρεπει το σκρουτζ να απανταμε στις απαντησεις των καταστηματων οταν τους κανουμε αρνητικη αξιολογηση?Προσφατα αφησα μια αρνητικη αξιολογηση για ενα προιον που δεν ηρθε ποτε χωρις καμια ειδοποιηση..αφου μετα απο πολλες μερες εγκριθηκε και ανεβηκε η αξιολογηση,το καταστημα απαντησε με κουβεντες τυπου"τηλεφωνησαμε στον πελατη 100 φορες και δεν το σηκωνε...του στειλαμε 50 email και δεν απαντησε σε κανενα"...Παπαρια μεντολες...ποτε δεν μου τηλεφωνησε κανεις ουτε μου εστειλαν email(τσεκαρα σε ολους τους φακελους ακομα και στα σπαμ,τιποτα δεν εστειλαν κι ουτε υπαρχει καμια κληση στο κινητο μου απ το νουμερο τους).Οποτε δινουν μια μακροσκελη καλογραμμενη απαντηση για να καλυψουν τον κωλο τους χωρις να υπαρχει η δυνατοτητα ανταπαντησης.

Επεξ/σία από ταμτακος
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, ταμτακος είπε

εγω θελω να θεσω μια αλλη παραμετρο...γιατι δεν επιτρεπει το σκρουτζ να απανταμε στις απαντησεις των καταστηματων οταν τους κανουμε αρνητικη αξιολογηση?Προσφατα αφησα μια αρνητικη αξιολογηση για ενα προιον που δεν ηρθε ποτε χωρις καμια ειδοποιηση..αφου μετα απο πολλες μερες εγκριθηκε και ανεβηκε η αξιολογηση,το καταστημα απαντησε με κουβεντες τυπου"τηλεφωνησαμε στον πελατη 100 φορες και δεν το σηκωνε...του στειλαμε 50 email και δεν απαντησε σε κανενα"...Παπαρια μεντολες...ποτε δεν μου τηλεφωνησε κανεις ουτε μου εστειλαν email(τσεκαρα σε ολους τους φακελους ακομα και στα σπαμ,τιποτα δεν εστειλαν κι ουτε υπαρχει καμια κληση στο κινητο μου απ το νουμερο τους).Οποτε δινουν μια μακροσκελη καλογραμμενη απαντηση για να καλυψουν τον κωλο τους χωρις να υπαρχει η δυνατοτητα ανταπαντησης.

Και τα πραγματα προβλεπεται να γινουν ακομα χειροτερα αφου οι του Skroutz σκεφτονται πλεον να παιρνουν ποσοστο επι της % των πωλησεων και οχι το στανταρντ κοστος που ειχε μεχρι σημερα (που σχετικα μικρο αν και φασουλι το φασουλι εκαναν μια περιουσια).

Επεξ/σία από Salvation81
  • Super Moderators
Δημοσ.
On 28/04/2020 at 13:58, ταμτακος said:

εγω θελω να θεσω μια αλλη παραμετρο...γιατι δεν επιτρεπει το σκρουτζ να απανταμε στις απαντησεις των καταστηματων οταν τους κανουμε αρνητικη αξιολογηση?Προσφατα αφησα μια αρνητικη αξιολογηση για ενα προιον που δεν ηρθε ποτε χωρις καμια ειδοποιηση..αφου μετα απο πολλες μερες εγκριθηκε και ανεβηκε η αξιολογηση,το καταστημα απαντησε με κουβεντες τυπου"τηλεφωνησαμε στον πελατη 100 φορες και δεν το σηκωνε...του στειλαμε 50 email και δεν απαντησε σε κανενα"...Παπαρια μεντολες...ποτε δεν μου τηλεφωνησε κανεις ουτε μου εστειλαν email(τσεκαρα σε ολους τους φακελους ακομα και στα σπαμ,τιποτα δεν εστειλαν κι ουτε υπαρχει καμια κληση στο κινητο μου απ το νουμερο τους).Οποτε δινουν μια μακροσκελη καλογραμμενη απαντηση για να καλυψουν τον κωλο τους χωρις να υπαρχει η δυνατοτητα ανταπαντησης.

Όπως εσύ δεν πιστεύεις την απάντησή τους, το ίδιο μπορεί να συμβαίνει και για τη δική σου κριτική! Το θέμα των αξιολογήσεων δεν είναι εύκολη υπόθεση μιας και στις περισσότερες περιπτωσεις γίνονται καταχρηστικά και πάνω στον εκνευρισμό (θα δείτε τι θα πάθετε)! Αν αφήσεις απαντήσεις στις απαντήσεις κλπ, θα έχουμε κι εκεί ένα είδος forum στο τέλος με ατελείωτα ιστορικά απαντήσεων... 

  • Like 1
Δημοσ.

Οταν διαβαζω κριτικες συνηθως προσπερναω τις πολυ θετικες και τις πολυ αρνητικες

Παντως το skroutz κατα τη γνωμη μου φαινεται να εχει πληθωρα αληθινών κριτικων σε τεραστιο ποσοστο,πουθενα αλλου δεν εχω δει τοσες αληθινες κριτικες μαζεμενες

Σε google.amazon.aliexpress βλεπεις οτι να ναι κυριολεκτικα

Δημοσ.
9 ώρες πριν, billdanos είπε

Όπως εσύ δεν πιστεύεις την απάντησή τους, το ίδιο μπορεί να συμβαίνει και για τη δική σου κριτική! Το θέμα των αξιολογήσεων δεν είναι εύκολη υπόθεση μιας και στις περισσότερες περιπτωσεις γίνονται καταχρηστικά και πάνω στον εκνευρισμό (θα δείτε τι θα πάθετε)! Αν αφήσεις απαντήσεις στις απαντήσεις κλπ, θα έχουμε κι εκεί ένα είδος forum στο τέλος με ατελείωτα ιστορικά απαντήσεων... 

οκ,δεκτο.Αλλα αν δεις τις απαντησεις που δινουν,τις πιο πολλες φορες ειναι στο στυλ "καλεσαμε πολλες φορες αλλα δεν ανταποκριθηκε" στο πλαισιο ενος μακροσκελους καλογραμμενου κειμενου και οπως και να'χει αυτοι εχουν τον τελευταιο λογο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...