rudigarcia222 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 εχουμε ενα νισσαν πριμερα 2001 στην οικογενεια,για αλλο πηγαιναμε αλλο μας βρηκε,εκανε ενα θορυβο/αρρυθμιες στις στροφες και ραντομ σβησιματα ο μηχανικος λεει καδενα-ειμαι στην αναμονη τωρα 1)πως λετε κοστιζουν αυτα ταριφα στο 500ρι? 2)στο βιβλιο λεει δεν αλλαζει ποτε η καδενα-πωςγινεται αυτο οικογενειακο αυτοκινητο ουτε το ζοριζαμε ουτε τπτ 3)δεν ξερω τι φορανε μαρκα σετ?να παω bosch/skf η κανα δευτεροτριτο luk η κανα κινεζικο? αν ειχε κανεις παρομοιο θεμα ας μου πει τπτ αλλο να προσεξω
Joshua21 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Λάθος το έχεις καταλάβει, αν και όταν χρειαστεί αλλάζεται και η καδένα, απλά δεν αλλάζεται υποχρεωτικά όπως ο ιμάντας κάθε x μήνες ή x χιλιάδες χιλιόμετρα. 1
paylidis Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Ότι λέει ο από πάνω. Επίσης όχι κινεζικά ακόμα και αν έχετε σκοπό να το πουλήσετε. Είναι αμαρτία για μερικές δεκάδες ευρώ διαφορά να πάρετε το μοτέρ σε τζαμποσακουλες. Επι του κόστους, το ποσό που λες μου φαίνεται υπερβολικό, σε ερώτηση μου για το δικό μου Bmw (πληροφοριακή δεν έχω χρειαστεί ακόμα τουλάχιστον) ήταν με ακριβό επώνυμο ανταλλακτικό στα 300€ μαζί με την εργασία. Όποτε για ένα νισσαν 18 χρόνων λογικά θα πρέπει να είναι πιο κατω
Invader Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Η καδένα σε αυτό το αμάξι βγάζει εύκολα 500.000 χιλιόμετρα.Τα έχετε ξεπεράσει?Είναι βέβαιο ότι είναι καδένα?Μήπως να πας και σε κανα μηχανικό της προκοπής?
rudigarcia222 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2019 9 ώρες πριν, paylidis είπε Ότι λέει ο από πάνω. Επίσης όχι κινεζικά ακόμα και αν έχετε σκοπό να το πουλήσετε. Είναι αμαρτία για μερικές δεκάδες ευρώ διαφορά να πάρετε το μοτέρ σε τζαμποσακουλες. Επι του κόστους, το ποσό που λες μου φαίνεται υπερβολικό, σε ερώτηση μου για το δικό μου Bmw (πληροφοριακή δεν έχω χρειαστεί ακόμα τουλάχιστον) ήταν με ακριβό επώνυμο ανταλλακτικό στα 300€ μαζί με την εργασία. Όποτε για ένα νισσαν 18 χρόνων λογικά θα πρέπει να είναι πιο κατω ΜΑΚΑΡΙ να ειναι εκει το κοστος γιατι ο ξαδερφος μου με βολκβαγκεν γκολφ με το γνωστο θεμα εσκασε 750 σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο της vw(στην αντιπροσωπεια τον ειπαν πανω απο 1000) 2 ώρες πριν, Invader είπε Η καδένα σε αυτό το αμάξι βγάζει εύκολα 500.000 χιλιόμετρα.Τα έχετε ξεπεράσει?Είναι βέβαιο ότι είναι καδένα?Μήπως να πας και σε κανα μηχανικό της προκοπής? 150000,ελαχιστα...και καλη χρηση γενικα ο πατερας μου και εγω οχι γκαζια και τετοια,πηγα σε ενα μεγαλο συνεργειο απο γνωστο το αμαξι ειχε αρρυθμιες στο ρελαντι και σβησιματα ακυρα και θορυβο στην εκκινηση για 20-30 δευτερα οχι κροταλισμα αλλα κατι παρομοιο,σε εναν μηχανικο της γειτονιας που πηγαινα τοσο καιρο τον ελεγα ουτε τα εψαχνε
kage Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) σε όλα τα αυτοκ. τα ιδια λενε όταν τα εβαζαν αλλα να που πηδαει δοντακια ή κροταλιζει σαν ντιζελ κτλ.. Επεξ/σία 8 Ιανουαρίου 2019 από kage
Invader Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2019 Επιμένω ότι στα συγκεκριμένα μοτέρ η καδένα έχει χρόνο ζωής μεγαλύτερη από του σασί του αυτοκινήτου. 1 1
rudigarcia222 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2019 16 ώρες πριν, Invader είπε Επιμένω ότι στα συγκεκριμένα μοτέρ η καδένα έχει χρόνο ζωής μεγαλύτερη από του σασί του αυτοκινήτου. Και καλά κάνεις και επιμένεις. Με πήρε τηλ σήμερα και μου είπε είμαι τυχερός δεν χρειάστηκε καδενα. Αναλυτικά Άλλαξε αισθητήρα μαφ αισθητήρα στροφάλου σέρβις λάδι φίλτρα κτλ. (αυτά τα έκανα γιατί έχανε λαδί). Καθαρισμό μηχανής με ένα υγρό. Σύνολο όλα 150 ευρώ. Τον ρώτησα για καδενα που ήταν η αρχική του γνωμάτευση. Την έβγαλε λεει και ήταν άλφαδι (μου φάνηκε λίγο παράξενο που στην αρχή το έβαλε σαν πρόβλημα) δεν έκανε θόρυβο κριταλισμα ούτε να πηδηξει δόντια. Επιπλέον από κάτω στο στρόφαλο στον αισθητήρα που άλλαξε είχε φαγωμένα καλωδια(???) γάτα η ποντίκι με ρώτησε. Ούτε το ξερά αλλά μου φαίνεται λίγο εξτριμ και γκαντεμικο κάτι τέτοιο. Υποθετικά τον ρώτησα για κόστος καδενας μου λέει έχει τρία σετ το απλό το μέτριο και το πλήρη. Το πλήρη που λογικά έχει όλα τα εξτρα αξεσουάρ κοστίζει σε γιαπωνέζικο 400 και 120 εργασίας.... 520 και πάλι από του γκολφ πιο φθηνά. Τον ρώτησα και γιατί καίει και μου είπε πιθανόν από τα τσιμουχακια βαλβίδας. Βέβαια μου λέει επειδή ασχολείται περισσότερο με γερμανικά αυτά από την μάνα τους καίνε(τα γερμανικά) και το θεωρεί ως φυσιολογικό!! . Άρα απλά να το προσέχω να το ελενχω πιο συχνά γιατί όπως αναφέρω σε σχεδόν 15 χρόνια μόνο καμιά άκυρη στιγμή έμπαινα στη διαδικασία να ελενξω τα λαδια και πάντα ήταν καλά. Τεσπα αυτά αύριο θά το κάνω μια καλή γύρα για πλήρη έλεγχο απόψε που το γύρισα από το συνεργείο φάνηκε μια χαρά
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα