Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, TzortzisJosh είπε

Ο επιστήμονας είσαι εσυ να υποθέσω; Δεν γνωρίζεις και σε δικαιολογώ. Δεν έχεις ακούσει καν τα αρχεία που έχω ανεβάσει για να διαπιστώσεις εάν είναι φυσιολογικό η όχι. Δεν με αφορά τι πιστεύει η Samsung πάνω στο θέμα, με αφορά τα λεφτά που έχω δώσει να πιάσουν τόπο και να μην ακούω μια τηλεόραση 2000ων ευρώ να τρίζει. Μου αρέσει που ξέρεις αν μου έχουν δωσει κάτι ελαττωματικό ή απλά είναι στην φαντασία μου και εδώ ναι η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά. Εάν τόσο σε απασχολεί το θέμα συμβουλέψου έναν καλύτερο νομικό να σε διαφωτίσει. Κλασικός ελληνάρας που σε φόρουμ τεχνολογίας μηδενίζει νομικούς και ειδικούς σε αυτές τις περιπτώσεις. Κλασικός ελληναρας που τα ξέρει όλα καλύτερα από όλους. Η κουβέντα μας τελειώνει εδώ. 

Επαναλαμβάνω γιατί 14 ημέρες τώρα, παίζει να έχεις χάσει τον ύπνο σου και δεν βλέπεις καλά…

Δεν σου έδωσαν κάτι ελαττωματικό…

Η Samsung σου είπε επίσημα ότι Δεν είναι ελάττωμα. Απλά εσύ είσαι κολλημένος και το θεωρείς ελάττωμα…

Όσο παράλογο και αν ακούγεται, είναι δικαίωμα σου να παραμείνεις όσο κολλημένος εσύ θέλεις.

Ο Κωτσόβολος, σου έγραψε ότι δέχεται την υπαναχώρηση χωρίς καμία ενέργεια από μέρους τους, αρκεί να ήταν σφραγισμένο το προϊόν, αλλιώς είναι υποχρεωμένοι να το ελέγξουν πρώτα πριν το πάρουν πίσω και φυσικά να τους αποζημιώσεις με ένα αντίστοιχο  ποσό, για τις φθορές που προκάλεσες….

Τι άλλο θα έπρεπε να κάνει;;;;

Κλασικός θολωμένος Ελληναράς που προσπαθεί να πείσει τους πάντες ότι αυτή την στιγμή είναι μέρα μεσημέρι και ο μήνας είναι Ιούλιος του 2021…

Η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά…

Επεξ/σία από bromiaris
  • Like 2
  • Απαντ. 59
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο νόμος οριζει ρητα οτι εαν εχει ανοιχτεί η συσκευασια και εχει γινει χρηση του προϊόντος τοτε  ο πωλητής δεχετε μεν το προιον πισω(δυκτιακη αγορα μονο εντός 14 ημερολογιακών ημερων) αλλα κραταει ενα ποσο αναλογα με το ποσο κρίνει οτι μειώθηκε η αξια του προϊόντος.ΟΣΟ γουσταρει δηλ οποτε θα μαθουμε αυριο ποιος την εχει μακρύτερη.Με τη νικη πάντως απο μενα.Το σωστο ειναι να το παλέψεις με το σερβισε και οχι να  φορτωθεί κάποιος αλλος χρησιμοποιημένη τηλεοραση..Αυτο ειναι που@@τια.

Επεξ/σία από spyros007
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, bromiaris είπε

Επαναλαμβάνω γιατί 14 ημέρες τώρα, παίζει να έχεις χάσει τον ύπνο σου και δεν βλέπεις καλά…

Δεν σου έδωσαν κάτι ελαττωματικό…

Η Samsung σου είπε επίσημα ότι Δεν είναι ελάττωμα. Απλά εσύ είσαι κολλημένος και το θεωρείς ελάττωμα…

Όσο παράλογο και αν ακούγεται, είναι δικαίωμα σου να παραμείνεις όσο κολλημένος εσύ θέλεις.

Ο Κωτσόβολος, σου έγραψε ότι δέχεται την υπαναχώρηση χωρίς καμία ενέργεια από μέρους τους, αρκεί να ήταν σφραγισμένο το προϊόν, αλλιώς είναι υποχρεωμένοι να το ελέγξουν πρώτα πριν το πάρουν πίσω και φυσικά να τους αποζημιώσεις με ένα αντίστοιχο  ποσό, για τις φθορές που προκάλεσες….

Τι άλλο θα έπρεπε να κάνει;;;;

Κλασικός θολωμένος Ελληναράς που προσπαθεί να πείσει τους πάντες ότι αυτή την στιγμή είναι μέρα μεσημέρι και ο μήνας είναι Ιούλιος του 2021…

Η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά…

Είπα να μην δώσω συνέχεια, θα κάνω όμως μια εξαίρεση. 

Πρόκειται εμφανέστατα για πρόβλημα. Δέχομαι το γεγονός ότι μια τηλεόραση μπορεί να αναπαράγει τέτοιου είδους ήχους ως ένα σημείο. Όταν η τηλεόραση κάνει σαν τοστιέρα για όση ώρα λειτουργεί αλλά και μετά την λειτουργία της, κάτι δεν πάει καλά, όμως ο χρήστης bromiaris μέσω του forum ινσομνια, ισχυρίζεται πως εγώ φαντασιόνομαι πως η τηλεόραση έχει πρόβλημα. Εσύ εάν αγοράσεις ένα αυτοκίνητο και κάθε τρεις και λίγο η μηχανή σβήνει μόνη της, αν από την αντιπροσωπεία σου πουν ότι είναι φυσιολογικό κάντο γαργάρα γιατί φυσιολογικό θα είναι για να το λένε. Τόσο φτάνει το μυαλό σου και η θέλησή σου να υπερασπιτσείς τον εαυτό σου. Τέσσερα άτομα επιβεβαίωσαν πως κάτι δεν πάει καλά με την τηλεόραση δεδομένου ότι οι ήχοι ακούγονται τόσο δυνατά που ο ήχος της τηλεόρασης πρέπει να είναι πάνω από 20-25% για να μην τους ακούς. Η Samsung και η κάθε Samsung θεωρεί ότι θέλει φυσιολογικό γιατί αποσκοπεί στο κέρδος. Το πρόβλημα δεν το αναφέρω τώρα, μετά απο 14 ημέρες, έχω ανοίξει φάκελο στον Κωτσόβολο ήδη από την πρώτη μέρα χρήσης και λειτουργίας του καταστήματος στις 3/1/2019. Από τότε μέχρι σήμερα, ο Κωτσόβολος "προσπαθεί" να επικοινωνήσει με την Samsung και σαν πελάτης δεν έχω καμία υποχρέωση να περιμένω. Στην τελική, αν η τηλεόραση βγάζει καπνούς και η Samsung το βαφτίσει φυσιολογικό, τέλος νόμος. Στην περίπτωση αυτή, έγκειται στον πελάτη τι είναι φυσιολογικό και αποδεκτό πόσο μάλλον σε ένα προϊόν που δεν δοκίμασα πριν την αγορά λόγω μη διαθεσιμότητας(Τηλεφωνική παραγγελία) και ακόμη, δεν αναγράφεται πουθενά στα χαρακτηριστικά του πως τα πλαστικά διαστέλονται προκαλώντας έντονους ήχους.

Ο άνθρωπος ξέρει περισσότερα από εμένα για την κατάσταση και βγάζει μάλιστα πόρισμα εξ αποστάσεως για το αν έχει όντως πρόβλημα η τηλεόραση ή εγώ φαντάζομαι ήχους. Απίστευτο, εδώ σηκώνει ολόκληρο το γαλαξιακό συγκρότημα τα χέρια ψηλά.

ΠΡΟΦΑΝΩΣ δεν πρόκειται για μια τυπική διαδικασία υπαναχώρησης προϊόντος, ίσως έπρεπε να το αναφέρω από την αρχή.

Κατάλαβε ορισμένα πράγματα και κράτα την συζήτηση σε ένα πιο ευγενικό επίπεδο, φαίνεσαι περισσότερο θυμωμένος από εμένα. Γνωρίζεις κάτι περισσότερο από 2 δικηγορικά γραφεία; Α ναι ξέχασα, ο θεός να τους κάνει δικηγόρους. 

 

 

 

Επεξ/σία από TzortzisJosh
  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, TzortzisJosh είπε

ΠΡΟΦΑΝΩΣ δεν πρόκειται για μια τυπική διαδικασία υπαναχώρησης προϊόντος, ίσως έπρεπε να το αναφέρω από την αρχή.

ΔΕΝ υπαρχει καμια αλλη διαδικασια υπαναχώρησης πλην της τυπικής.Εχεισ δικιο αλλα το ψάχνεις με τον λάθος τροπο.Ξεκινα τις διαδικασιες με τισ διαφορες προστασίες καταναλωτων και άρχισε να μαζεύεις γραπτές απαντήσεις.

Επεξ/σία από spyros007
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, spyros007 είπε

ΔΕΝ υπαρχει καμια αλλη διαδικασια υπαναχώρησης πλην της τυπικής.Εχεισ δικιο αλλα το ψάχνεις με τον λάθος τροπο.Ξεκινα τις διαδικασιες με τισ διαφορες προστασίες καταναλωτων και άρχισε να μαζεύεις γραπτές απαντήσεις.

Πλέον καίω εγκεφαλικά κύτταρα. Σχετικά με το παραπάνω, LOL. Τι πάει να πει μην την φορτωθεί κάποιος άλλος χρησιμοποιημένη ?????? Θα πάει δηλαδή κάποιος εκεί τυφλοίς όμμασι να αγοράσει τηλεόραση και θα πει ωχ χρησιμοποιημένη μου έδωσαν και μάλιστα ελαττωματική; Προκαταβολικά, συγγνώμη αν δοθεί σε κάποιον η ελαττωματική τηλεόραση που πρόκειται να επιστρέψω. Το συμπέρασμα είναι ή σπάστε τα νεύρα σας με το σέρβις του εκάστοτε καταστήματος ή κρατήστε το προϊόν, μην το φορτώσει η εταιρία σε κανέναν άλλον. ._.

Επεξ/σία από TzortzisJosh
  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχεις θολώσει και επικρατεί "τρέλα", αλλά λογικό αν έδωσες 2k (btw δεν έπαιρνες ένα macbook ή αυτοκίνητο να το χαρείς?)

Μέχρι χθες δεν ήξερες τι είναι η υπαναχώρηση, γιατί αλλιώς θα την είχες γυρίσει και δεν θα περίμενες να περάσει η προθεσμία υπαναχώρησης που ήταν μέχρι χθες, και όχι αυτό με τις εργάσιμες που λες... Τώρα έχεις και άποψη για το ότι δεν είναι μια τυπική διαδικασία υπαναχώρησης? Ίσως όντως δεν είναι γιατί ακόμα δεν έχεις επιστρέψει το προιόν, ο κωτσόβολος δεν έχει αποδεχτεί ακόμη το αίτημά σου, η επικοινωνία γίνεται μέσω fb κλπ :P 

Πάντως το μήνυμα που σου έστειλε ο κωτσόβολος είναι οκ μια χαρά και δεν μπορείς να κάνεις κάτι νομικά όπως είχα γράψει παραπάνω. Επισης το γεγονός ότι postareis εδώ τη συνομιλία σου με το Κωτσόβολο δεν είναι σωστό και μπορεί να σου ζητήσει και τα ρέστα νομικά και να πληρώσεις άλλες πέντε τηλεοράσεις μαζί....

8 ώρες πριν, TzortzisJosh είπε

2C30FD89-5F21-43BA-AE2A-C6C02A709C3D.png

 

Επεξ/σία από Yiannis87
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
40 λεπτά πριν, Yiannis87 είπε

Έχεις θολώσει και επικρατεί "τρέλα", αλλά λογικό αν έδωσες 2k (btw δεν έπαιρνες ένα macbook ή αυτοκίνητο να το χαρείς?)

Μέχρι χθες δεν ήξερες τι είναι η υπαναχώρηση, γιατί αλλιώς θα την είχες γυρίσει και δεν θα περίμενες να περάσει η προθεσμία υπαναχώρησης που ήταν μέχρι χθες, και όχι αυτό με τις εργάσιμες που λες... Τώρα έχεις και άποψη για το ότι δεν είναι μια τυπική διαδικασία υπαναχώρησης? Ίσως όντως δεν είναι γιατί ακόμα δεν έχεις επιστρέψει το προιόν, ο κωτσόβολος δεν έχει αποδεχτεί ακόμη το αίτημά σου, η επικοινωνία γίνεται μέσω fb κλπ :P 

Πάντως το μήνυμα που σου έστειλε ο κωτσόβολος είναι οκ μια χαρά και δεν μπορείς να κάνεις κάτι νομικά όπως είχα γράψει παραπάνω. Επισης το γεγονός ότι postareis εδώ τη συνομιλία σου με το Κωτσόβολο δεν είναι σωστό και μπορεί να σου ζητήσει και τα ρέστα νομικά και να πληρώσεις άλλες πέντε τηλεοράσεις μαζί....

κάνω update και το comment μου,  καθώς ο κότσος είναι τίμιος και σου απάντησε χωρίς να εκτεθεί όπως πίστεψα, άρα και δεν μπορείς να κινηθείς κάπως νομικά, αντιθέτως αυτός ίσως μπορεί με βάση το παραπάνω..

Η διαδιακσία είναι εφόσον τους γνωστοποίησες την επιθυμία υπαναχώρησης χθες, αν την αποδέχθηκαν, να σε καλέσουν να τους την πας ώστε να ελέγξουν την καταλλήλότητα και τη δυνατότητα επιστροφής... Φαντάζομαι τις ζελατίνες που κάλυψαν την τηλεόραση δεν τις πέταξες?....

Την υπαναχώρηση την γνωστοποίησες στο τμήμα marketing (facebook) ή στο τμήμα πωλήσεων?.... Έχει φτάσει σε υπεύθυνο καταστήματος ή έμεινε απλά στο πιτσιρίκο που διαχειρίζεται τη σελίδα fb και δέχεται πολλά μυνήματα και comments καθημερινά.

Παραλείπω τα παραπάνω, οι ζελατίνες υπάρχουν κανονικά. Η υπαναχώρηση είναι εφικτή ακόμη και σήμερα 14/1 εφόσον η 14 ημέρα ήταν μη εργάσιμη. Έχω μιλήσει με τον Κωτσόβολο και τηλεφωνικώς και μέσω messenger/email που απ’οτι μου είπε είναι το ίδιο πράγμα καθώς διαχειρίζονται από το ίδιο τμήμα. Γιατί μιλάμε ακόμη για υπαναχώρηση αφού σύμφωνα με εσάς, δεν πρόκειται για υπαναχώρηση αλλά για άλλη διαδικασία;

Σιγά μην πάμε και Άριο Πάγο για την συνομιλία με Κώτσο. Που τα σκέφτεστε, Χαχαχαχαχα απίστευτος νο.2 

Επεξ/σία από TzortzisJosh
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Samsung 32 (μοντέλο δεν ξέρω) που έχω κάνει το ίδιο ακριβώς πράγμα..και για αρκετή ώρα θα έλεγα...

Βέβαια δεν έδωσα βάση σε αυτό γτ την πήρα δώρο απτο θείο 🤣

Επεξ/σία από Itsme.pit
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, TzortzisJosh είπε

Παραλείπω τα παραπάνω, οι ζελατίνες υπάρχουν κανονικά. Η υπαναχώρηση είναι εφικτή ακόμη και σήμερα 14/1 εφόσον η 14 ημέρα ήταν μη εργάσιμη. Έχω μιλήσει με τον Κωτσόβολο και τηλεφωνικώς και μέσω messenger/email που απ’οτι μου είπε είναι το ίδιο πράγμα καθώς διαχειρίζονται από το ίδιο τμήμα. Γιατί μιλάμε ακόμη για υπαναχώρηση αφού σύμφωνα με εσάς, δεν πρόκειται για υπαναχώρηση αλλά για άλλη διαδικασία;

Σιγά μην πάμε και Άριο Πάγο για την συνομιλία με Κώτσο. Που τα σκέφτεστε, Χαχαχαχαχα απίστευτος νο.2 

Τελικά είναι υπαναχώρηση ή όχι? Μας έχεις μπερδέψει...

 

Αυτό που σου λέω πάντως για κότσο είναι πιθανό σενάριο, αν δεν θέλουν να δεχθούν υπαναχώρηση. Με τον ίδιο τρόπο που απειλείς εσύ, μπορούν να απειλήσουν και αυτοί... Εδώ μέσα τους έχεις χαρακτηρίσει επώνυμα και αυτούς και samsung -βγάζεις το service τους άσχετο, ενώ απλά ο υπαλληλος σου είπε ότι γράφει στο ιντερνετ η samsung, που ως άσχετος δεν διάβασες. Μπορούν να ισχυριστούν συκκωφαντική δυσφήμιση αν τα δουν αυτά εδώ μέσα, καθώς αφήνεις να εννοηθεί πχ πως ο κοτσο δεν δέχεται υπαναχώρηση αν έχει ανοιχτεί το προιόν, κάτι που δεν ισχύει και δέχεται μετά από έλεγχο. Χώρια οι χαρακτηρισμοί...

 

Και αν δεν είσαι σίγουρος για αυτά που γράφω, δες λίγο εδώ τι έχει γίνει σε αντίστοιχη περίπτωση.

https://www.protothema.gr/technology/article/97429/mhnysh-mamoyth-apo-th-systemgraph/

4 ώρες πριν, spyros007 είπε

Ο νόμος οριζει ρητα οτι εαν εχει ανοιχτεί η συσκευασια και εχει γινει χρηση του προϊόντος τοτε  ο πωλητής δεχετε μεν το προιον πισω(δυκτιακη αγορα μονο εντός 14 ημερολογιακών ημερων) αλλα κραταει ενα ποσο αναλογα με το ποσο κρίνει οτι μειώθηκε η αξια του προϊόντος.ΟΣΟ γουσταρει δηλ οποτε θα μαθουμε αυριο ποιος την εχει μακρύτερη.Με τη νικη πάντως απο μενα.Το σωστο ειναι να το παλέψεις με το σερβισε και οχι να  φορτωθεί κάποιος αλλος χρησιμοποιημένη τηλεοραση..Αυτο ειναι που@@τια.

Εγώ προβλέπω πως  ο κότσος θα σε πιάσει κότσο επειδή 1. δεν ξέρεις, 2. ζητάς συμβουλές αλλά δεν τις διαβάζεις σωστά και επιμένεις στο δικό σου, 3. σε έχει θολώσει το θέμα, επιτίθεσαι εδώ και μια βδομάδα το συζητάς εδώ αντί να κάνεις κάτι ουσιώδες και δραστικό τόσο καιρό. 

Αλήθεια γιατί περίμενες να κάνεις υπαναχώρηση μέχρι την τελευταία μη εργάσιμη μέρα?

 

 

Δεν σε κατηγορώ, αλλά εφόσον θες βοήθεια εδώ 1. άσε το στόμφο, 2. διάβαζε αυτό που γράφουν οι όροι και όχι αυτό που θες να γράφουν, 3. μην προσπαθείς να αποδείξεις σε εμάς ότι έχεις δίκιο αλλά σε αυτόν που πρέπει γιατί ειδάλλως μπορεί να χρησιμοποιηθεί εις βάρος σου (νομικά)

Επεξ/σία από Yiannis87
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, bromiaris είπε

Επαναλαμβάνω γιατί 14 ημέρες τώρα, παίζει να έχεις χάσει τον ύπνο σου και δεν βλέπεις καλά…

Δεν σου έδωσαν κάτι ελαττωματικό…

Η Samsung σου είπε επίσημα ότι Δεν είναι ελάττωμα. Απλά εσύ είσαι κολλημένος και το θεωρείς ελάττωμα…

Όσο παράλογο και αν ακούγεται, είναι δικαίωμα σου να παραμείνεις όσο κολλημένος εσύ θέλεις.

Ο Κωτσόβολος, σου έγραψε ότι δέχεται την υπαναχώρηση χωρίς καμία ενέργεια από μέρους τους, αρκεί να ήταν σφραγισμένο το προϊόν, αλλιώς είναι υποχρεωμένοι να το ελέγξουν πρώτα πριν το πάρουν πίσω και φυσικά να τους αποζημιώσεις με ένα αντίστοιχο  ποσό, για τις φθορές που προκάλεσες….

Τι άλλο θα έπρεπε να κάνει;;;;

Κλασικός θολωμένος Ελληναράς που προσπαθεί να πείσει τους πάντες ότι αυτή την στιγμή είναι μέρα μεσημέρι και ο μήνας είναι Ιούλιος του 2021…

Η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά…

Το θέμα ειναι πως 14 μέρες τώρα δεν έχει κάνει υπαναχώρηση, δημιουργεί νέους όρους υπαναχώρησης για εργάσιμες και όχι ημερολογιακές..., ζητώντας δηλαδή βοήθεια εδώ μέσα, χωρίς όμως να την ακολουθεί, φτιάχνοντας το δικό του σενάριο και επιστημονικό κόσμο, τους κράζει και έχει και ύφος, αντί να κοιτάξει να κάνει τη δουλειά του. Οπότε πιστεύω θα το λουστεί του γουρανάκι στο σακί, αλλά ας μην είχε ύφος και ας διάβαζε αυτό που του έχουν υποδείξει μια βδομάδα τώρα ή πριν την αγορά τις κριτικές και τα προβλήματα με τις συγκεκριμένες τηλεοράσεις. Δεν σκας 2000 έτσι απλά, εκτός αν είσαι ελληνάρας... Επιστήμονας μεγάλος 🙄😜 

Επεξ/σία από Yiannis87
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

οκ ο κοτσος παραπληροφορει διοτι τον συμφερει, εσεις ρε παιδια γιατι παπαγαλιζετε οτι σας λενε τα λαμογια?

το χω συζητησει προσφατα σ αλλο θεμα, δε σκοπευω να αναλλωθω ξανα. εδω ειναι η οδηγια της ΕΕ, διαβαστε την. οποιος δε θελει να ασκει τα δικαιωματα του προβλημα του απο δω και περα

https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EL/TXT/PDF/?uri=CELEX:32011L0083&rid=1

το μονο που θελω να τονισω ειναι 

1. Πριν από τη λήξη της προθεσμίας υπαναχώρησης, ο καταναλωτής ενημερώνει τον έμπορο για την απόφασή του να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. Προς τον σκοπό αυτό, ο καταναλωτής δύναται: α) είτε να χρησιμοποιήσει το υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης όπως ορίζεται στο παράρτημα I τμήμα Β· β) είτε να κάνει οποιαδήποτε άλλη σαφή δήλωση που να παρουσιάζει την απόφασή του να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση.

2. Ο καταναλωτής έχει κάνει χρήση του δικαιώματος υπαναχώρησης εντός της προθεσμίας υπαναχώρησης που αναφέρεται στο άρθρο 9 παράγραφος 2 και στο άρθρο 10, εάν η ανακοίνωση περί άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης αποσταλεί από τον καταναλωτή πριν από τη λήξη της προθεσμίας.

υγ. ειναι μεγα ψεμα οτι η συσκευασια πρεπει να ναι κλειστη. οποιος το διαβασει θα δει οτι λεει χαρακτηριστικα οτι διατηρεις το δικαιωμα υπαναχωρησης. προβλεπεται βεβαια η επιστροφη μειωμενου ποσου σε περιπτωση μη ορθης χρησης που μειωνει την αξια του προιοντος, οποτε εκει ισως πατησουν να σου κρατησουν καποιο μικροποσο για τη συσκευασια (αν θυμαμαι καλα ομως, ετσι οπως αναφερεται μεσα δε νομιζω οτι εχουν τετοιο δικαιωμα.. υποθετω μια ερωτηση σε πιο αρμοδιους θα ελυνε την οποια παρανοηση)

υγ2. εννοειται πρεπει να τη μεταφερεις πισω με δικα σου εξοδα

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@Yiannis87 Διακρίνω έντονο θυμό και μια δόση ζήλειας αδυνατώ όμως να καταλάβω την προέλευσή της. Σας έχω πει ότι έχω συμβουλευτεί δικηγόρο και ότι για να ισχυρίζεται πως κάτι μπορεί να γίνει ίσως ξέρει κάτι λίγο περισσότερο από εσένα και τον bromiaris που απλά έχετε κάνει copy/paste την πολιτική επιστροφών του Κωτσόβολου.

Επίσης, διάβασε κάτι σχετικό να πληροφορηθείς γιατί σίγουρα δεν γνωρίζεις ότι εάν η 14η ημέρα υπαναχώρησης είναι μη-εργάσιμη μέρα, αυτομάτως η διαδικασία υπαναχώρησης - όριο μεταφέρεται στην επόμενη μη-εργάσιμη.

Είστε  δύο άτομα που θεωρείτε πως τα γνωρίζετε όλα. Το ότι θα το "λουστώ" το γουρουνάκι στο σακί και άλλες παρόμοιες ατάκες, τις έχεις πει πάνω από 6 φορές, το έχουμε καταλάβει περίμενε απλά να δούμε τι θα γίνει σήμερα, πραγματικά διάβασε αυτά που γράφεις.

Επιπλέον, το γεγονός ότι κάποιος αγόρασε 2.000ε τηλεόραση τον καθιστά αυτομάτως ελληνάρα; Επειδή είπα δύο εύστοχα ελληνάρα πριν τα έχετε βάλει μετά από φράσεις που δεν βγάζουν καν νόημα. Δεν πάει έτσι παιδιά. Προφανώς οι τηλεοράσεις αυτές δεν απευθύνονται σε εσένα και αν ποτέ μαζέψεις 2.000 πάρε ένα αυτοκίνητο. (Απίστευτη συλλογιστική πορεία).

Το παραπάνω άρθρο του @Lezantas26 γράφει πως η διαδικασία της υπαναχώρησης υφίσταται και μετά το διάστημα των 14 ημερών εφόσον ο πελάτης το έχει δηλώσει πριν την λήξη της προθεσμίας. Πράγμα που εξηγώ από το πρώτο κιόλας Post όμως συνεχίζεις να επιμένεις πως σήμερα θυμήθηκα την υπαναχώρηση.

Επιπλέον, το ότι το προϊόν πρέπει να είναι άθικτο στην συσκευασία του δεν υφίσταται. Δεν γνωρίζω ακριβώς τον νόμο που το αναγράφει και τα νομικά "κόλπα" που μπορείς να βρεις, αν θες όμως google it ή ρώτα κάποιο που γνωρίζει αρκετά πάνω στο θέμα. Ο κωτσος και ο καθε κωτσος σας έχει πιάσει κορόιδα με τις πολιτικές αυτές καθώς το ξαναλέω να το καταλάβεις, το ότι η συσκευασία πρέπει να είναι άθικτη και το προϊόν εντός, δεν ισχύει.

Τέλος, ποιοι χαρακτηρισμοί για τον Κωτσόβολο; Τι "προσβλητικό"; Τι λες Ιωάννη ξέρεις τι λες; Μην τα γράφεις έτσι απότομα και μην ψαρώνεις, δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα. Στην τελική, με το σεις και με το σας τους έχω, ενώ η εξυπηρέτησή τους μου μιλάει και στον ενικό😂😂.

Ο ηλίθιος επιμένει όμως, έτσι δεν είναι;

.

Επεξ/σία από TzortzisJosh
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
37 λεπτά πριν, TzortzisJosh είπε

Διακρίνω έντονο θυμό και μια δόση ζήλειας αδυνατώ όμως να καταλάβω την προέλευσή της. Σας έχω πει ότι έχω συμβουλευτεί δικηγόρο και ότι για να ισχυρίζεται πως κάτι μπορεί να γίνει ίσως ξέρει κάτι λίγο περισσότερο από εσένα και τον bromiaris που απλά έχετε κάνει copy/paste την πολιτική επιστροφών του Κωτσόβολου.

Προφανώς όταν αγοράζεις κάτι δεν βλέπεις τι πατάς… Για την οποιαδήποτε αγορά σου συναίνεσες ότι αποδέχεσαι την παραπάνω πολιτική επιστροφών…

37 λεπτά πριν, TzortzisJosh είπε

Επίσης, διάβασε κάτι σχετικό να πληροφορηθείς γιατί σίγουρα δεν γνωρίζεις ότι εάν η 14η ημέρα υπαναχώρησης είναι μη-εργάσιμη μέρα, αυτομάτως η διαδικασία υπαναχώρησης - όριο μεταφέρεται στην επόμενη μη-εργάσιμη.

Δεν νομίζω να είπα το αντίθετο…

37 λεπτά πριν, TzortzisJosh είπε

Επιπλέον, το γεγονός ότι κάποιος αγόρασε 2.000ε τηλεόραση τον καθιστά αυτομάτως ελληνάρα; Επειδή είπα δύο εύστοχα ελληνάρα πριν τα έχετε βάλει μετά από φράσεις που δεν βγάζουν καν νόημα.

Ελληνάρας γίνεσαι αυτή την στιγμή, που ενώ σου λέμε το αυτονόητο, ότι επιστροφή χωρίς να ελέγξουν, κάνουν σε σφραγισμένη συσκευασία και είναι λογικό… μιας και είναι σφραγισμένη δεν απουσιάζει κάτι πχ από τα παρελκόμενα, ενώ αν έχει ανοιχτεί, τότε πρέπει να ελέγξουν τι παραλαμβάνουν! Αυτοί μπορεί να σου πούλησαν τηλεόραση και εσύ να επέστρεψες τούβλα… ή να κράτησες για την πάρτη σου κάποια παρελκόμενα… τα οποία πρέπει να χρεωθούν ή να εκτιμήσουν το κόστος της διαλυμένης συσκευασίας και ομοίως να το χρεωθείς…

Μόνο στο δικό σου παράλληλο σύμπαν αυτό σου φαίνεται αδιανόητο…

37 λεπτά πριν, TzortzisJosh είπε

Ο κωτσος και ο καθε κωτσος σας έχει πιάσει κορόιδα με τις πολιτικές αυτές καθώς το ξαναλέω να το καταλάβεις, το ότι η συσκευασία πρέπει να είναι άθικτη και το προϊόν εντός, δεν ισχύει.

Τέλος, ποιοι χαρακτηρισμοί για τον Κωτσόβολο; Τους έχω βρύσει; που; Με το σεις και με το σας τους έχω, ενώ η εξυπηρέτησή τους μου μιλάει και στον ενικό

Λίγο πριν λες ότι όλοι μας εκτός από εσένα φυσικά τον Ελληναρά, ο κώτσοβολος μας έχει πιάσει κορόιδα.. Άρα τον αποκαλείς Απατεώνα…;;;

37 λεπτά πριν, TzortzisJosh είπε

Ο ηλίθιος επιμένει όμως, έτσι δεν είναι; 

Μην κρίνεις, εξ ιδίων, τα αλλότρια...

 

 

θα τελειώσω το μήνυμα μου με ένα σκίτσο του Αρκά…

 

 

arkas_skitso_2902.jpg

Επεξ/σία από bromiaris
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

φιλε πηγαινε στον κωτσοβολο την τηλεοραση, σε ενα μεγαλο καταστημα, αν δεν εχουν περασει 14 μερες, πας και τους λες "γεια σας η τηλεοραση τελικα δεν μου κανει" {αρκει να εχεις τα παντα, συσκευσια, ζελατινες, ολα...}περιμενεις λιγο να την τσεκαρει ο τεχνικος εκει, του λες το προβλημα, και σου δινει ενα χαρτακι, πας στα ταμειο σου δινουν κουπονι με τα χρηματα που αγορασες την tv και περνεις ο,τι αλλο θελεις...το εχω κανει πανω απο 10 φορες τα τελευταια 4 χρονια...βεβαια δεν το εχω κανει σε μεγαλα ποσα, μεχρι 300Ε περιπου...αλλα 99% θα γινεται στα παντα. 

Επεξ/σία από markoliaz
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...