Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 10/1/2019 στις 11:42 ΠΜ, panther_512 είπε

Όλα σχετικά είναι.

Και εγώ αγόρασα 50άρα SONY, υποτιθέμενη ποιότητα κατασκευής άριστη, και μόλις έληξε η εγγύηση κάηκε το πάνελ. Κατα τα άλλα, Made in Japan έγραφε επάνω...

Made in Japan αποκλείεται  να έγραφε. Όλες οι Sony tvs τα τελευταία χρόνια είναι Made in Slovakia.

  • Απαντ. 59
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 ώρες πριν, TzortzisJosh είπε

Η διαδικασία της υπαναχώρησης είναι έγκυρη ακόμα. Έχω 14 εργάσιμες για την υπαναχώρηση και την αγόρασα 31/12. Όποτε Δευτέρα παίρνω τηλέφωνο και ο θεός βοηθός.

Άσχετος είσαι και πιάστηκες κότσος?
Η υπαναχώρηση είναι εντός 14 ΗΜΕΡΩΝ. ΑΠΛΩΝ ΜΕΡΩΝ, ΗΜΕΡΟΛΓΙΑΚΩΝ, όχι εργάσιμες

Επεξ/σία από Yiannis87
Δημοσ.
7 ώρες πριν, listener είπε

Made in Japan αποκλείεται  να έγραφε. Όλες οι Sony tvs τα τελευταία χρόνια είναι Made in Slovakia.

Δεν ξέρω αν το γεγονός ότι μένω Κύπρο παίζει κάποιο ρόλο, αλλά η Sony 50W656A που είχα, ήταν Made in Japan. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο Κωτσόβολους μου είπε πως η υπαναχώρηση είναι εφικτή μόνο εάν το προϊόν είναι σφραγισμένο - δεν έχει γίνει χρήση και πρόκειται για αλλαγή γνώμης πελάτη. Τι γνωρίζουμε ;

Επίσης μου απάντησαν πως η Samsung θα στείλει ξανά τεχνικούς για επανέλεγχο. Έτσι όμως καθυστερείται η διαδικασία με αποτέλεσμα να περάσουν οι 14 ημέρες για την υπαναχώρηση. Πιστεύω αυτό να μην συνεπάγεται αδυναμία εκτέλεσης υπαναχώρησης λόγω πέρας του χρόνου.

Επεξ/σία από TzortzisJosh
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, TzortzisJosh είπε

Ο Κωτσόβολους μου είπε πως η υπαναχώρηση είναι εφικτή μόνο εάν το προϊόν είναι σφραγισμένο - δεν έχει γίνει χρήση και πρόκειται για αλλαγή γνώμης πελάτη. Τι γνωρίζουμε ;

Επίσης μου απάντησαν πως η Samsung θα στείλει ξανά τεχνικούς για επανέλεγχο. Έτσι όμως καθυστερείται η διαδικασία με αποτέλεσμα να περάσουν οι 14 ημέρες για την υπαναχώρηση. Πιστεύω αυτό να μην συνεπάγεται αδυναμία εκτέλεσης υπαναχώρησης λόγω πέρας του χρόνου.

Σωστά σου είπε ο Κωτσόβολος. Κράτα τη σπίτι αν περιμένεις να σου πούμε εμείς τι είναι η υπαναχώρηση και πας και αγοράζεις κάτι που το γράφουν ως ελλατωματικό στο ίντερνετ και σκας και 2 χιλιάδες και έχεις και ύφος...

Επεξ/σία από Yiannis87
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, panther_512 είπε

Δεν ξέρω αν το γεγονός ότι μένω Κύπρο παίζει κάποιο ρόλο, αλλά η Sony 50W656A που είχα, ήταν Made in Japan. 

Το ότι την αγόρασες από Κύπρο δεν παίζει ρόλο.

Αν το μοντέλο είναι αυτό : SONY KDL50W656ASAEP τότε είναι Made in Slovakia.Made in Japan μόνο ίσως στην Ιαπωνία.

Αν την έχεις την tv θα ήθελα μια φωτογραφία από το ταμπελάκι από την πλάτη της tv.

Sorry για το off topic.

Επεξ/σία από listener
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Yiannis87 είπε

Φυσικά και συνεπάγεται!

Όμως αυτό που σου λέει ο κότσος νομίζω δεν ισχύει και με αφορμή αυτό μπορείς να τον απειλήσεις νομικά με βάση την απόφαση που περιέχεται στο thread που σου έχει υποδείξει ο @manolis940 από τη Δευτέρα, σχετικά με μη σωστή ενημέρωση περί των δικαιωμάτων υπαναχώρησης, η οποία οδηγεί σε επέκταση του δικαιώματος υπαναχώρησης από 2 βδομάδες σε 1 χρόνο.

Φυσικά αν αυτό ο κότσος στο έγραψε σε email παίρνεις τηλέφωνο το συνήγορο καταναλωτή και τους προωθείς το email, γιατί πιστεύω πως δεν ισχύει αυτό που σου είπε και συνιστά παραπλάνηση καταναλωτή και έκνομη ενέργια!! Στο thread που σου έδειξαν αναφέρει ενδεικτικά και πρόστιμα που έχουν πληρωθεί για αντίστοιχα θέματα από το public πχ, 40 φορές το κόστος της τηλεόρασής σου.

Δες τι και πως θες να κινηθείς και συμβουλεψου και κάποιον πιο ειδικό αν όντως σου είπαν κάτι τέτοιο και το έχεις καταγεγραμμένο σε email.

 

2C30FD89-5F21-43BA-AE2A-C6C02A709C3D.png

Δημοσ.
2 ώρες πριν, TzortzisJosh είπε

2C30FD89-5F21-43BA-AE2A-C6C02A709C3D.png

Εν τω μεταξυ το (εσυ) που σου απαντανε στο μηνυμα αντι για το (εσεις) μου φαινεται καπως... Σε γνωριζουν κ απο χτες? Λιγο περισσοτερο ευγενεια δεν θα εβλαπτε. Φαινεται απο τον τροπο που σου απαντανε οτι τους ενοχλεις κιολας.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, listener είπε

Το ότι την αγόρασες από Κύπρο δεν παίζει ρόλο.

Δεν την έχω πλέον. Επειδή είμαστε off topic, σε spoiler τα παρακάτω και να το κλείσουμε. Μάλλον έχεις δίκιο. 

Θυμάμαι ότι η TV έγραφε σίγουρα στο ταμπελάκι Tokyo, Japan. Τώρα έχω την 55XE9005 και τσέκαρα το δικό της ταμπελάκι. Και αυτή γράφει Tokyo, Japan, αλλά τώρα που το έψαξα βλέπω ότι απλά αναφέρεται στα κεντρικά της Sony. Δεν υπάρχει πουθενά "Made in"  ή κάποια αναφορά σε άλλη χώρα. 

Οπότε υποθέτω ότι και η προηγούμενη TV τα ίδια έγραφε, και το Made in το πρόσθεσε το μυαλό μου.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, TzortzisJosh είπε

2C30FD89-5F21-43BA-AE2A-C6C02A709C3D.png

Είναι απόλυτα λογικό αυτό που σου γράφουν…

Εσύ έκανες χρήση 14 ημέρες τώρα του προϊόντος… δεν το έχεις σφραγισμένο στην συσκευασία του…

Είναι απόλυτα λογικό να θελήσουν να το ελέγξουν για να διαπιστώσουν καταρχήν αν είναι σε άψογη κατάσταση…

Σιγά μην έπαιρναν γουρούνι στο σακί…

Έλεος…

 

Επίσης γράφουν Ξεκάθαρα ότι…

«Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.»

 

image.png.5263a0a87958fbd43f6d0b5ea7226a3a.png

Δυστυχώς έχεις τουλάχιστον σχισμένη συσκευασία, οπότε τουλάχιστον πρέπει να αποζημιώσεις με κάποιο ποσό την εταιρία…

Επεξ/σία από bromiaris
  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, bromiaris είπε

Είναι απόλυτα λογικό αυτό που σου γράφουν…

Εσύ έκανες χρήση 14 ημέρες τώρα του προϊόντος… δεν το έχεις σφραγισμένο στην συσκευασία του…

Είναι απόλυτα λογικό να θελήσουν να το ελέγξουν για να διαπιστώσουν καταρχήν αν είναι σε άψογη κατάσταση…

Σιγά μην έπαιρναν γουρούνι στο σακί…

Έλεος…

Εν τω μεταξύ το Site τους αναφέρει το ακριβώς αντίθετο. Συμβουλεύτηκα νομικό, αυτό που αναφέρεις δεν είναι έγκυρο. Αύριο θα έχουμε νέα μιας που θα επιστραφεί η τηλεόραση.

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, TzortzisJosh είπε

Εν τω μεταξύ το Site τους αναφέρει το ακριβώς αντίθετο. Συμβουλεύτηκα νομικό, αυτό που αναφέρεις δεν είναι έγκυρο. Αύριο θα έχουμε νέα μιας που θα επιστραφεί η τηλεόραση.

Δηλαδή αυτός ο θεός να τον κάνει Νομικό, αν είχε κατάστημα, θα δέχονταν να του επιστρέψουν μια τηλεόραση αφού την δούλεψαν 14 ημέρες και να του απαιτούν να μην ελέγξει την τηλεόραση αν λειτουργεί, αν την γρατσούνισαν, αν την έσπασαν, αν απουσιάζει κάτι από τα παρελκόμενα κλπ κλπ…

Τα λόγια είναι περιττά…

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, bromiaris είπε

Δηλαδή αυτός ο θεός να τον κάνει Νομικό, αν είχε κατάστημα, θα δέχονταν να του επιστρέψουν μια τηλεόραση αφού την δούλεψαν 14 ημέρες και να του απαιτούν να μην ελέγξει την τηλεόραση αν λειτουργεί, αν την γρατσούνισαν, αν την έσπασαν, αν απουσιάζει κάτι από τα παρελκόμενα κλπ κλπ…

Τα λόγια είναι περιττά…

Διάβασε σε παρακαλώ το τοπικ από την αρχή πριν ξεκινήσεις να γράφεις γελάω πραγματικά. Πρόκειται για ελάττωμα στο προϊόν, επίσης μπορείς να γίνεις νομικός λογικά πλήρεις τα κριτήρια. Τέλος, είπα εγώ πουθενά να μην την ελέγξουν; Ας κάνουν οτι θέλουν, εγώ θα το πάω το γουρούνι στο σακί; Αυτοί μου το έδωσαν. Συγγνώμη κιόλας που άνοιξα την συσκευασία και διαπίστωσα ελάττωμα.

Σοβαρεψου.

 

Επεξ/σία από TzortzisJosh
  • Confused 1
Δημοσ.

Έχεις πρόβλημα αντίληψης…

Δεν σου έδωσαν κάτι ελαττωματικό αγόρι μου… Η ίδια η Samsung σου είπε επίσημα ότι Δεν είναι ελάττωμα. Απλά εσύ είσαι κολλημένος και το θεωρείς ελάττωμα…

Ο Κωτσόβολος, σου έγραψε ότι δέχεται την υπαναχώρηση χωρίς καμία ενέργεια από μέρους τους, αρκεί να ήταν σφραγισμένο το προϊόν, αλλιώς είναι υποχρεωμένοι να το ελέγξουν πρώτα πριν το πάρουν πίσω… και πάλι το θεωρείς κακό…

Η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά…

  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, bromiaris είπε

Έχεις πρόβλημα αντίληψης…

Δεν σου έδωσαν κάτι ελαττωματικό αγόρι μου… Η ίδια η Samsung σου είπε επίσημα ότι Δεν είναι ελάττωμα. Απλά εσύ είσαι κολλημένος και το θεωρείς ελάττωμα…

Ο Κωτσόβολος, σου έγραψε ότι δέχεται την υπαναχώρηση χωρίς καμία ενέργεια από μέρους τους, αρκεί να ήταν σφραγισμένο το προϊόν, αλλιώς είναι υποχρεωμένοι να το ελέγξουν πρώτα πριν το πάρουν πίσω… και πάλι το θεωρείς κακό…

Η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά…

Ο επιστήμονας είσαι εσυ να υποθέσω; Δεν γνωρίζεις και σε δικαιολογώ. Δεν έχεις ακούσει καν τα αρχεία που έχω ανεβάσει για να διαπιστώσεις εάν είναι φυσιολογικό η όχι. Δεν με αφορά τι πιστεύει η Samsung πάνω στο θέμα, με αφορά τα λεφτά που έχω δώσει να πιάσουν τόπο και να μην ακούω μια τηλεόραση 2000ων ευρώ να τρίζει. Μου αρέσει που ξέρεις αν μου έχουν δωσει κάτι ελαττωματικό ή απλά είναι στην φαντασία μου και εδώ ναι η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά. Εάν τόσο σε απασχολεί το θέμα συμβουλέψου έναν καλύτερο νομικό να σε διαφωτίσει. Κλασικός ελληνάρας που σε φόρουμ τεχνολογίας μηδενίζει νομικούς και ειδικούς σε αυτές τις περιπτώσεις. Κλασικός ελληναρας που τα ξέρει όλα καλύτερα από όλους. Η κουβέντα μας τελειώνει εδώ. 

  • Confused 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...