TzortzisJosh Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Είναι απαράδεκτοι δυστυχώς. Το ότι η Samsung θεωρεί τους ήχους φυσιολογικούς δεν μου λέει κάτι. Η Samsung μπορεί να θεωρεί φυσιολογικό το να βγάζει η τηλεόραση καπνό όταν ζεσταίνεται πολύ ή να κλείνει αυτόματα σε αυτή την περίπτωση. Στην ουσία, δηλώνοντας πως είναι φυσιολογικό νομιμοποιεί αυτομάτως το γεγονός ότι ένα μεγάλο μέρος των τηλεοράσεών της(που κανονικά είναι ελαττωματικές) κάνουν τέτοιου είδους ήχους. Όπως προανέφερα, δεν έχω συναντήσει μέχρι τώρα τηλεόραση που να το κάνει αυτό, οπότε και μου φαίνεται εξαιρετικά ενοχλητικό-περίεργο. Επικοινώνησα με τον συνήγορο του καταναλωτή, ο ορισμός της γραφειοκρατίας, επί 10 λεπτά μου έλεγε οδηγείες περί χαρτούρας και τελειώνει με την φράση πως και να κάνω όλα τα παραπάνω στην καλύτερη σε 1 μήνα + (βάζω 2-3 εγώ) θα έχω απάντηση για να δούμε τι μπορεί να γίνει και αν. Εν ολίγοις, μόνο που δεν μου ζήτησαν να παω στα κεντρικά της Samsung στην Σεουλ. Επικοινώνησα ξανά με την Samsung, μου είπε πως θα με καλέσει ένας προϊστάμενος μέχρι αύριο να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε. Αν και θεωρώ πως εφόσον η ίδια η Samsung το θεωρεί φυσιολογικό, δεν υπάρχει φως στο τούνελ. Επεξ/σία 8 Ιανουαρίου 2019 από TzortzisJosh
panther_512 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2019 Εφόσον δεν θεωρείς αποδεκτό το θόρυβο διαστολής/συστολής που κάνει η TV, να επικοινωνήσεις με τον πωλητή, όχι την αντιπροσωπεία και να απαιτήσεις αλλαγή τηλεόρασης με άλλο μοντέλο/μάρκα. Δυστυχώς θα πρέπει να δώσεις μάχη και να επιμείνεις. Για τη συγκεκριμένη περίπτωση όμως μήν στοχοποιούμε μόνο τη Samsung, αν και η ποιότητα των υλικών και της κατασκευής έχει γενικά πέσει (βλέπετε σειρές KS7000/8000 που η πλάτη είναι κολλημένη με κόλλα και ξεκολλάει). Αν το googlaρετε θα δείτε ότι κατα καιρούς παρατηρούνται παράπονα για ήχους διαστολής/συστολής και για συγκεκριμένα μοντέλα άλλων κατασκευαστών. Πάντως και εγώ ουδέποτε άκουσα τέτοιους θορύβους από οποιαδήποτε TV είχα και έχω. Θυμάμαι παλιότερα που είχαμε μιά CRT Phillips Matchline και από την πρώτη μέρα σφύριζαν τα πηνία της συνεχώς πάρα πολύ έντονα. Το κατάστημα και ο τεχνικός προσπαθούσαν να πείσουν ότι είναι φυσιολογικό. Χρειάστηκαν 2 εβδομάδες καθημερινού αγώνα για να αναγκαστούν να μας φέρουν άλλη, η οποία ως δια μαγείας δεν σφύριζε. 1 2
KoreanW Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2019 Αυτό είναι το θέμα. Ότι κατά καιρούς και για συγκεκριμένα μοντέλα. Μπορεί κατασκευαστές να διαθέτουν ελαττωματικά μοντέλα στην αγορά, δε σημαίνει αυτό ούτε ότι έχουν το δικαίωμα ούτε ότι είναι φυσιολογικά. 1
M@dB0x Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2019 Παρολα αυτα συν του οτι ειναι fifty-fifty γενικως η αγορα προιοντων samsung...................... παλι samsung θα πατε να παρετε και σας ευχομαι περαστικα για αυτο. 1
panther_512 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Όλα σχετικά είναι. Και εγώ αγόρασα 50άρα SONY, υποτιθέμενη ποιότητα κατασκευής άριστη, και μόλις έληξε η εγγύηση κάηκε το πάνελ. Κατα τα άλλα, Made in Japan έγραφε επάνω. Είπα δεν ξανααγοράζω SONY, μετά βλέπω τα ξεκολλημένα πλαστικά από τις Samsung, τα θέματα της LG με τις OLED και στο τέλος ξανακατάληξα σε SONY, αλλά αυτή τη φορά με επέκταση εγγύησης για να μήν την ξαναπάθουμε. Τα περιθώρια κέρδους στις τηλεοράσεις είναι τόσο μικρά για τις εταιρίες, που παίζουν με τα cents όταν τις κατασκευάζουν. Επεξ/σία 10 Ιανουαρίου 2019 από panther_512 1
TzortzisJosh Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, M@dB0x είπε Παρολα αυτα συν του οτι ειναι fifty-fifty γενικως η αγορα προιοντων samsung...................... παλι samsung θα πατε να παρετε και σας ευχομαι περαστικα για αυτο. Πρώτη φορά αγόρασα προϊόν Samsung και τελευταία. Νέα ενημέρωση: Επικοινώνησα με έναν προϊστάμενο της Samsung μέχρι ένα σημείο πίστευα πως μιλούσα με την υποστήριξη της Apple, στα δύσκολα όμως φαίνεται η εταιρία. Απαράδεκτος, το μόνο που επαναλάμβανε είναι "δεν μπορώ να κάνω κάτι, δεν μπορώ να κάνω κάτι". Ποτέ ξανά Samsung. Επεξ/σία 10 Ιανουαρίου 2019 από TzortzisJosh
mic2mic Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 Αν κάποιος πελάτης είχε αγοράσει αυτήν την τηλεόραση μέσω ίντερνετ με αποστολή στο σπίτι, και αποφάσιζε να την επιστρέψει μέσα σε 1-2 βδομάδες γι'αυτόν τον λόγο, θα είχε το δικαίωμα το κατάστημα να αρνηθεί την επιστροφή; Παίζει ρόλο δηλαδή το αν η αγορά έγινε μέσω ίντερνετ ή σε κατάστημα;
Mhlogiatros Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Αμέσως την είχα πάει πίσω την ίδια μέρα στο κατάστημα αγοράς και με φωνές και απειλές ότι θέλω τα λεφτά μου πίσω ΑΜΕΣΑ πήρα άλλη χωρίς πρόβλημα . Οχι service να τη δει τεχνικός και διαδικασίες . Αν έχασες και το διάστημα υπαναχώρησης ναι γεια σας και βρείτε τα με την υποστήριξη . Το πλαστικό πλαίσιο και τα καπάκια τρίζουν σε πολλές από τις φτηνές των 130-200 Arieli πχ την έχω κρατήσει αλλά φυσικά έχω άλλες απαιτήσεις από ακριβή . Επεξ/σία 11 Ιανουαρίου 2019 από Mhlogiatros 1
speedy23 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 Τελευταιες δυο τηλεορασεις που ειχα (Samsung και Sony) το κανουν αυτο τον ηχο. Πρωτη φορα που το ειχα ακουσει ειχα τρομαξει αλλα το εχω συναντησει και σε αλλες τηλεορασεις φιλων και συγγενων.
KoreanW Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 Ναι αυτό λέμε, ότι πολλές τηλεοράσεις το κάνουν, δε σημαίνει όμως ότι είναι λογικό και αποδεκτό. Πχ έχω ακούσει για παράπονα ήχων συστολής-διαστολής σε μοντέλα της μιας χρονιάς και δεν έχω ακούσει για τα μοντέλα της επόμενης χρονιάς.
TzortzisJosh Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Την τηλεόραση την παρήγγειλα τηλεφωνικώς μιας και δεν υπήρχε άμεσα διαθέσιμη στο κατάστημα. Δεν ξέρω αν παίξει ρόλο. Έκανα την αναφορά μόλις δύο μέρες μετά την παραλαβή όπου και την δοκίμασα. Τι λέει ο Κωτσόβολος: Εξωτερικά – Αισθητικά Ελαττώματα: Ο πελάτης υποχρεούται κατά την παραλαβή, να αποσυσκευάσει και να ελέγξει τα προϊόντα για να επιβεβαιώσει την ανυπαρξία εξωτερικών, αισθητικών ελαττωμάτων, και στην περίπτωση που υπάρχουν δικαιούται να αποκρούσει την παραλαβή του είδους και να το επιστρέψει στον διανομέα άλλως να αναγγείλει την ύπαρξη αισθητικών ελαττωμάτων σε προθεσμία δέκα (10) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του είδους ενώ σε περίπτωση παρόδου της προθεσμίας αυτής χάνει κάθε σχετικό δικαίωμα και θεωρείται ότι το αισθητικό ελάττωμα προκλήθηκε μετά την παράδοση. Οι ήχοι τσικ τσακ δεν είναι αισθητικό ελάττωμα; EDIT: Τηλεφώνησα ξανά στην Samsung μιας και οι ήχοι δυναμώνουν ολοένα και περισσότερο ειδικά όταν παρακολουθείς ταινία / netflix / youtube κλπ. Αρνούνται να στείλουν τεχνικό και δεν είναι εφικτό να μιλήσω με προϊστάμενο. Τους εξηγώ πως ο τεχνικός όταν ήρθε οι ήχοι αυτοί δεν ήταν τόσο δυνατοί και επιμένουν πως δεν μπορούν να κάνουν κάτι. Επεξ/σία 12 Ιανουαρίου 2019 από TzortzisJosh
TzortzisJosh Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Παραθέτω δύο αρχεία που μου ζήτησαν να στείλω. Το ένα είναι βίντεο και το άλλο είναι ηχογράφηση. Οι άνθρωποι πιστεύουν πως είναι φυσιολογικό. Κάπου εδώ τελειώνει η λογική. Περιμένω απάντηση στο email μου τύπου: "Εσείς κάνετε αυτά τα τριξήματα κλπ" 😞😞 samsung2.mp4 ηχογράφηση tv 1.m4a Επεξ/σία 12 Ιανουαρίου 2019 από TzortzisJosh
Yiannis87 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Στις 12/1/2019 στις 10:05 ΠΜ, TzortzisJosh είπε Παραθέτω δύο αρχεία που μου ζήτησαν να στείλω. Το ένα είναι βίντεο και το άλλο είναι ηχογράφηση. Οι άνθρωποι πιστεύουν πως είναι φυσιολογικό. Κάπου εδώ τελειώνει η λογική. Περιμένω απάντηση στο email μου τύπου: "Εσείς κάνετε αυτά τα τριξήματα κλπ" 😞😞 samsung2.mp4 ηχογράφηση tv 1.m4a Αυτό το κάνει όταν είναι κλειστή? Στις 7/1/2019 στις 8:40 ΜΜ, TzortzisJosh είπε Η εποχή που ζούμε σηκώνει τις περισσότερες παραξενιές από ποτέ μιας και τα χρήματα δεν είναι για πέταμα, όσα και να έχει ο καθένας και ανέκαθεν ήταν. Θα συμφωνήσω με τον Μανώλη ότι εφόσον αυτό το θέμα εμφανίζεται στις τηλεοράσεις της Samsung θα έπρεπε να με είχαν ενημερώσει κατά την αγορά ή να το αναγράφει κάπου ότι η τηλεόραση κάνει τσικ Τσακ επειδή το πάνελ θερμαίνεται. Η φράση του «επισκευαστή» που πραγματοποίησε τον σημερινό έλεγχο: «όλες οι τηλεοράσεις το κάνουν» για εμένα φανερώνει πλήρη άγνοια και το λιγότερο ασχετοσύνη πάνω στο συγκεκριμένο θέμα. Μάλιστα επέμενε παρόλο που του εξηγώ πως κάνει λάθος. Η υπάλληλος στον Κωτσόβολο με περίσσιο θράσος μου είπε δυστυχώς κύριε μου δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι, και με διέκοπτε ανελλιπώς ενώ της μιλούσα. Τραγική. Γενικά το γράφει... Δες στο google https://www.google.com/search?q=samsung+TV+crackling&oq=samsung+TV+crackling&aqs=chrome..69i57j0l5.220556j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8 Στο έγραψε και ο @panther_512 με link της Samsung και σου είπε να την γυρίσεις. Άρα ο τεχνικός έκανε τη "δουλειά" του και σου είπε απλά κάτι που μπορούσες να το δεις στο google. Εσύ επέλεξες να πάρεις Samsung και μάλιστα από τον κώτσο που η υπάλληλος σου μίλησε με θράσος. Άρα αποδέκτηκες τους όρους samsung και κότσο. Ασχετοσύνη είναι πως ενώ η Samsung δεν δέχεται να σου κάνει αντικατάσταση (κακώς και ας την μαυρίσουμε και ας μην ξαναγοράσουμε από αυτή), εσύ δεν κάνεις υπαναχώρηση στον κότσο και κάθεσαι και το συζητάς με την πωλήτρια εδώ και μια βδομάδα... Σε έπιασαν κότσο 😛 Σου έδειξε από τη Δευτέρα ο @manolis940 τι ισχύει, όπου αναγράφεται και η υπαναχώρηση!! Γιατί δεν την έκανες? Επίπλέον αν σου έκαναν τους δύσκολους στην υπαναχώρηση τους ανέφερες και την απόφαση Z1 και πως θα το κυνηγήσεις νομικά, μιας και σου έκαναν τους κινέζους, πως ο κότσος δεν μπορεί να κάνει κάτι, αφού η samsung δεν το θεωρεί ελάττωμα. Επεξ/σία 14 Ιανουαρίου 2019 από Yiannis87
manolis940 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2019 4 ώρες πριν, Yiannis87 είπε Αυτό το κάνει όταν είναι κλειστή? Γενικά το γράφει... Δες στο google https://www.google.com/search?q=samsung+TV+crackling&oq=samsung+TV+crackling&aqs=chrome..69i57j0l5.220556j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8 Στο έγραψε και ο @panther_512 με link της Samsung και σου είπε να την γυρίσεις. Άρα ο τεχνικός έκανε τη "δουλειά" του και σου είπε απλά κάτι που μπορούσες να το δεις στο google. Εσύ επέλεξες να πάρεις Samsung και μάλιστα από τον κώτσο που η υπάλληλος σου μίλησε με θράσος. Άρα αποδέκτηκες τους όρους samsung και κότσο. Ασχετοσύνη είναι πως ενώ η Samsung δεν δέχεται να σου κάνει αντικατάσταση (κακώς και ας την μαυρίσουμε και ας μην ξαναγοράσουμε από αυτή), εσύ δεν κάνεις υπαναχώρηση στον κότσο και κάθεσαι και το συζητάς με την πωλήτρια εδώ και μια βδομάδα... Σε έπιασαν κότσο 😛 Σου έδειξε από τη Δευτέρα ο @manolis940 τι ισχύει, όπου αναγράφεται και η υπαναχώρηση!! Γιατί δεν την έκανες? Επίπλέον αν σου έκαναν τους δύσκολους στην υπαναχώρηση τους ανέφερες και την απόφαση Z1 και πως θα το κυνηγήσεις νομικά, μιας και σου έκαναν τους κινέζους, πως ο κότσος δεν μπορεί να κάνει κάτι, αφού η samsung δεν το θεωρεί ελάττωμα. Εδώ ο Γιάννης έχει ένα δίκιο. Δεν τα πολυκαθιστερούμε αυτά. Μπορεί η ΓΓΚ να ζήτησε μάνα και πατέρα αλλά με τόσα λεφτά που κάνει θα βρεις τα δικαιολογητικά και θα τα δώσεις. Να μην ξεχνάμε βεβαίως και τον συνήγορο του πολίτη. Εκεί νομίζω η διαδικασία είναι πιο απλή, βεβαίως θα χρειαστούν όμως αποδεικτικά αγοράς και άλλα έγγραφα για να αποδείξουν ότι ο κωτσόβολος δεν είναι εντάξει με τους όρους τους. Δεν πιστεύω πως χάθηκε η ελπίδα ακόμη. Τέλος ο εύκολος δρόμος είναι να απειλήσεις samsung και κωτσόβολο για καταγγελία. Πολλές είναι οι περιπτώσεις που θα σου πουν σε δυο λεπτά θα σε πάρουμε τηλέφωνο και σε παίρνουν. Αν όμως δεν ιδρώσει το αυτί τους η ΓΓΚ και ο Συνήγορος είναι μονόδρομος. Με κάποιο τρόπο μπορεί να σε βοηθήσει μια έντυπη μαρτυρία από τον @speedy23 μιας και έχει παρόμοιο πρόβλημα αλλά μίλα με τους νομικούς γι αυτά. Στις 11/1/2019 στις 8:27 ΜΜ, TzortzisJosh είπε Οι ήχοι τσικ τσακ δεν είναι αισθητικό ελάττωμα; Αν κρίνω από το video σου είναι ξεκάθαρα λειτουργικό. Τέτοιους ήχους θυμάμαι να έκανε και η τηλεόραση μου όταν ήταν καινούρια και η οθόνη του υπολογιστή μου( είναι sasmung ) αλλά αυτό μετά από πολύωρη χρήση και την ώρα που την έκλεινα. Όχι όμως όταν την λειτουργούσα και όχι τόσους πολλούς με τέτοια συχνότητα!. Πλέον έχω καιρό να ακούσω κάτι τέτοιο. 1
TzortzisJosh Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2019 26 λεπτά πριν, manolis940 είπε Εδώ ο Γιάννης έχει ένα δίκιο. Δεν τα πολυκαθιστερούμε αυτά. Μπορεί η ΓΓΚ να ζήτησε μάνα και πατέρα αλλά με τόσα λεφτά που κάνει θα βρεις τα δικαιολογητικά και θα τα δώσεις. Να μην ξεχνάμε βεβαίως και τον συνήγορο του πολίτη. Εκεί νομίζω η διαδικασία είναι πιο απλή, βεβαίως θα χρειαστούν όμως αποδεικτικά αγοράς και άλλα έγγραφα για να αποδείξουν ότι ο κωτσόβολος δεν είναι εντάξει με τους όρους τους. Δεν πιστεύω πως χάθηκε η ελπίδα ακόμη. Τέλος ο εύκολος δρόμος είναι να απειλήσεις samsung και κωτσόβολο για καταγγελία. Πολλές είναι οι περιπτώσεις που θα σου πουν σε δυο λεπτά θα σε πάρουμε τηλέφωνο και σε παίρνουν. Αν όμως δεν ιδρώσει το αυτί τους η ΓΓΚ και ο Συνήγορος είναι μονόδρομος. Με κάποιο τρόπο μπορεί να σε βοηθήσει μια έντυπη μαρτυρία από τον @speedy23 μιας και έχει παρόμοιο πρόβλημα αλλά μίλα με τους νομικούς γι αυτά. Αν κρίνω από το video σου είναι ξεκάθαρα λειτουργικό. Τέτοιους ήχους θυμάμαι να έκανε και η τηλεόραση μου όταν ήταν καινούρια και η οθόνη του υπολογιστή μου( είναι sasmung ) αλλά αυτό μετά από πολύωρη χρήση και την ώρα που την έκλεινα. Όχι όμως όταν την λειτουργούσα και όχι τόσους πολλούς με τέτοια συχνότητα!. Πλέον έχω καιρό να ακούσω κάτι τέτοιο. Η διαδικασία της υπαναχώρησης είναι έγκυρη ακόμα. Έχω 14 εργάσιμες για την υπαναχώρηση και την αγόρασα 31/12. Όποτε Δευτέρα παίρνω τηλέφωνο και ο θεός βοηθός. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις