TzortzisJosh Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Χαίρετε, Είχα κάνει ένα ακόμη Post, το συγκεκριμενοποιώ σε αυτό. Έχω αγοράσει πρόσφατα τηλεόραση Samsung και παρατηρώ συνεχώς πως ακούγονται ήχοι τσικ τσακ από το πίσω μέρος της. Είναι εξαιρετικά ενοχλητικό ειδικά όταν έχεις δώσει ένα κάρο χρήματα για μια 75άρα τηλεόραση. Σήμερα ήρθαν οι τεχνικοί της Samsung και μου είπαν πως είναι απολύτως φυσιολογικό επειδή συστέλεται και διαστέλεται το Panel της τηλεόρασης. Λένε πως όλες οι τηλεοράσεις το κάνουν όμως διαφωνώ απόλυτα καθώς μια 60αρα και μια 65αρα αντίστοιχα που έχω, δεν κάνουν τον παραμικρό ήχο(είναι άλλες μάρκες) και γενικώς δεν έχω ακούσει ποτέ ξανά κάτι παρόμοιο. Τηλεφώνησα στον Κωτσόβολο να αναφέρω το πρόβλημα όμως μου είπαν πως εφόσον οι τεχνικοί της Samsung θεωρούν πως δεν υπάρχει πρόβλημα, δεν μπορούν να κάνουν κάτι(αντικατάσταση κλπ). Τι μπορώ να κάνω σε αυτή την περίπτωση; Για εμένα δεν υπάρχει δικαιολογία τύπου φυσιολογικό, έτσι είναι η Samsung κλπ.+ Επεξ/σία 7 Ιανουαρίου 2019 από TzortzisJosh
manolis940 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Έχοντας διαβάσει παλαιότερα το παρακάτω post, κρίνω πως δικαιούσαι αλλαγή, βέβαια παίζουν κι άλλοι παράγοντες, για παράδειγμα πόσο καιρό έχεις την τηλεόραση, πόσο δυνατός είναι ο ήχος κτλ. Διάβασε και συ και κρίνε 1
TzortzisJosh Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, manolis940 είπε Έχοντας διαβάσει παλαιότερα το παρακάτω post, κρίνω πως δικαιούσαι αλλαγή, βέβαια παίζουν κι άλλοι παράγοντες, για παράδειγμα πόσο καιρό έχεις την τηλεόραση, πόσο δυνατός είναι ο ήχος κτλ. Διάβασε και συ και κρίνε Την αγόρασα 31/12/2018 οπότε στην ουσία έχει 7 ημέρες(από τις οποίες όμως τις 2-3 ήταν κλειστά). Ο ήχος ακούγεται κατά διαστήματα, αρκετά συχνά, ειδικά αν θέσεις την τηλεόραση σε σίγαση. Ο ήχος αυτός καθ'αυτός δεν είναι ενοχλητικός με την έννοια ότι δεν μπορείς να παρακολουθήσεις, περισσότερο "ενοχλητικό" είναι το γεγονός ότι η τηλεόραση είναι καινούρια "του κουτιού" και σε καμία περίπτωση δεν "ανέχομαι" τέτοιου είδους ήχους ειδικά σε αυτό το εύρος χρημάτων. Ειδικά σε ταινίες όπου τα κενά σιωπής (διαστήματα χωρίς ήχο) είναι συχνά, τα τσικ που κάνει ακούγονται ανελλιπώς και εκεί ναι, είναι ολοφάνερο και κάπως ενοχλητικό. Επεξ/σία 7 Ιανουαρίου 2019 από TzortzisJosh
spyros007 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Η σαμσουνγ ειναι γνωστη για την κακη ποιοτητα των πλαστικών της αλλα και την εφαρμογή τους.Δεν τριζει το πανελ αλλα το πλαισιο και τα καπακια.Και να στην αλλαξουν παλι το ιδιο προβλημα θα εχεις.Πιθανώς μετα απο καποιες ωρες λειτουργειας οπου το πλαισιο θα αποκτησει κάποιες ανοχές απο τις συστολές- διαστολες το φενομενο να ελαττωθεί.Το ιδιο δεν κανουν τα αιρκοντισιον. Επεξ/σία 7 Ιανουαρίου 2019 από spyros007 1
manolis940 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 2 ώρες πριν, TzortzisJosh είπε Την αγόρασα 31/12/2018 οπότε στην ουσία έχει 7 ημέρες(από τις οποίες όμως τις 2-3 ήταν κλειστά). Ο ήχος ακούγεται κατά διαστήματα, αρκετά συχνά, ειδικά αν θέσεις την τηλεόραση σε σίγαση. Ο ήχος αυτός καθ'αυτός δεν είναι ενοχλητικός με την έννοια ότι δεν μπορείς να παρακολουθήσεις, περισσότερο "ενοχλητικό" είναι το γεγονός ότι η τηλεόραση είναι καινούρια "του κουτιού" και σε καμία περίπτωση δεν "ανέχομαι" τέτοιου είδους ήχους ειδικά σε αυτό το εύρος χρημάτων. Ειδικά σε ταινίες όπου τα κενά σιωπής (διαστήματα χωρίς ήχο) είναι συχνά, τα τσικ που κάνει ακούγονται ανελλιπώς και εκεί ναι, είναι ολοφάνερο και κάπως ενοχλητικό. Δεν θέλω να σε απογοητεύσω αλλά ο Κωτσόπουλος είναι σπάσιμο νεύρων όταν αφορά εγγύηση. Πιθανών με το καιρό να φτιάξει όπως είπαν και παραπάνω αλλά και γω δεν θα το ρίσκαρα. Προσωπικά θα απαιτούσα χρήματα πίσω μιας και το προιόν όπως και να χει είναι ελλατωματικό είτε κόστιζε 100€ είτε 10000€. Πολιτική επιστροφών ελαττωματικών προιόντων (DOA ) ο κωτσόβολος έχει! https://www.kotsovolos.gr/site/politiki-epistrofon Δες πιο κάτω εκεί που λέει : Αναφορά σε κείμενο Επιστροφές προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA) με χρέωση της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ: Το θέμα είναι είναι ότι σε εσένα ήρθαν οι τεχνικοί της Samsung και δεν βρήκαν κάποια βλάβη. Νομίζω ότι θα πρέπει να το πας νομικά το θέμα με ΓΓΚ κτλ, διάβασε όμως "Τα δικαιώματα του καταναλωτή" που σου έδωσα παραπάνω και την πολιτική επιστροφών του Κωτσόβολου. Αν αποφασίσεις να το κυνηγήσεις νομικά ( έστω και εξωδικαστικά) καλό είναι να κρατήσεις κάποιο παραστατικό που σου έκοψαν οι τεχνικοί της samsung για να φαίνεται το πότε ζήτησες να ελεγχθεί το προϊόν ως ελαττωματικό
bromiaris Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 9 λεπτά πριν, manolis940 είπε Προσωπικά θα απαιτούσα χρήματα πίσω μιας και το προιόν όπως και να χει είναι ελλατωματικό είτε κόστιζε 100€ είτε 10000€. Πολιτική επιστροφών ελαττωματικών προιόντων (DOA ) ο κωτσόβολος έχει! https://www.kotsovolos.gr/site/politiki-epistrofon Δηλαδή για το όποιο τρίξιμο από διαστολή-συστολή, λέτε στον άνθρωπο να επικαλεστεί την Υπηρεσία D.O.A. που παρέχεται στους καταναλωτές για προϊόντα που δεν λειτουργούν κατά την παραλαβή (Νεκρά Κατά την Παραλαβή/Παράδοση);;;;;; Θα τρελαθούμε εντελώς ή δεν καταλαβαίνεται τι σημαίνει και λέτε άλλα ντι άλλον;;; Εξάλλου αυτό δεν μπορεί να το επικαλεστεί όπως και να έχει γιατί ο φίλος έχει καλέσει την επίσημη εταιρία που βεβαίωσε ότι φυσικά και δεν υπάρχει βλάβη ή ελάττωμα και το οποίο έχει καταγραφή… 4
manolis940 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 2 λεπτά πριν, bromiaris είπε Δηλαδή για το όποιο τρίξιμο από διαστολή-συστολή, λέτε στον άνθρωπο να επικαλεστεί την Υπηρεσία D.O.A. που παρέχεται στους καταναλωτές για προϊόντα που δεν λειτουργούν κατά την παραλαβή (Νεκρά Κατά την Παραλαβή/Παράδοση);;;;;; Θα τρελαθούμε εντελώς ή δεν καταλαβαίνεται τι σημαίνει και λέτε άλλα ντι άλλον;;; Εξάλλου αυτό δεν μπορεί να το επικαλεστεί όπως και να έχει γιατί ο φίλος έχει καλέσει την επίσημη εταιρία που βεβαίωσε ότι φυσικά και δεν υπάρχει βλάβη ή ελάττωμα και το οποίο έχει καταγραφή… Η δεν έχεις δει ταινία ποτέ σου ή που βλέπεις ελληνικές. Έσκασες ένα σωρό λεφτά σε τηλεόραση και ηχοσύστημα, περιμένεις να δουλεύουν όλα άψογα. Τρίζει το πάνελ ή τα πλαστικά;;;; Τι είναι παπάκι που έχει κοφτάρει ; Βεβαίως και είναι 100% ελλατωματικιά. Επειδή ανάβει το πάνελ θα πούμε και ευχαριστώ. Όπως και να χει έχω τα "κολλήματα" μου με τον ήχο και πραγματικά το κατανοώ να μην το καταλαβαίνεις αλλά για πολλούς αυτά είναι ελαττώματα ! 1
bromiaris Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 6 λεπτά πριν, manolis940 είπε Η δεν έχεις δει ταινία ποτέ σου ή που βλέπεις ελληνικές. Έσκασες ένα σωρό λεφτά σε τηλεόραση και ηχοσύστημα, περιμένεις να δουλεύουν όλα άψογα. Τρίζει το πάνελ ή τα πλαστικά;;;; Τι είναι παπάκι που έχει κοφτάρει ; Βεβαίως και είναι 100% ελλατωματικιά. Επειδή ανάβει το πάνελ θα πούμε και ευχαριστώ. Όπως και να χει έχω τα "κολλήματα" μου με τον ήχο και πραγματικά το κατανοώ να μην το καταλαβαίνεις αλλά για πολλούς αυτά είναι ελαττώματα ! Σέβομαι την κάθε παραξενιά, αλλά άλλο είναι να λέμε, ότι δεν μου αρέσει γιατί άκουσα ακόμα και ένα μικρό τρίξιμο και άλλο επικαλέσου DOA δηλαδή νεκρό κατά την παραλαβή… 2
manolis940 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 3 λεπτά πριν, bromiaris είπε Σέβομαι την κάθε παραξενιά, αλλά άλλο είναι να λέμε, ότι δεν μου αρέσει γιατί άκουσα ακόμα και ένα μικρό τρίξιμο και άλλο επικαλέσου DOA δηλαδή νεκρό κατά την παραλαβή… Το προιόν δεν νομίζω στις προδιαγραφές του να αναγράφει ότι τρίζει κατά την αναπαραγωγή. Έτσι πρέπει να είναι. Απ τα λεγόμενα του @TzortzisJosh συμπεραίνω ότι το τρίξιμο είναι συχνό και όντως όλα αυτά ενοχλούν τον θεατή μίας ταινίας. Σκέψου ότι υπάρχουν σπίτια τα οποία έχουν ειδικό δωμάτιο για να βλέπουν ταινίες ή να παίζουν games μακρυά από ψυγεία και άλλες συσκευές που μπορεί να κάνουν θόρυβο. Ε και θα δώσεις ένα σωρό λεφτά σε τηλεόραση και θα καταστρέψει όποια άλλη επένδυση έχεις κάνει; Πραγματικά ντροπή στην Samsung που δεν το θεωρεί ελάττωμα και δεν το καταγράφει ως τέτοιο.
spyros007 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Δυστυχώς η εποχη που ζουμε δεν σηκώνει παραξενιές................
TzortzisJosh Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Η εποχή που ζούμε σηκώνει τις περισσότερες παραξενιές από ποτέ μιας και τα χρήματα δεν είναι για πέταμα, όσα και να έχει ο καθένας και ανέκαθεν ήταν. Θα συμφωνήσω με τον Μανώλη ότι εφόσον αυτό το θέμα εμφανίζεται στις τηλεοράσεις της Samsung θα έπρεπε να με είχαν ενημερώσει κατά την αγορά ή να το αναγράφει κάπου ότι η τηλεόραση κάνει τσικ Τσακ επειδή το πάνελ θερμαίνεται. Η φράση του «επισκευαστή» που πραγματοποίησε τον σημερινό έλεγχο: «όλες οι τηλεοράσεις το κάνουν» για εμένα φανερώνει πλήρη άγνοια και το λιγότερο ασχετοσύνη πάνω στο συγκεκριμένο θέμα. Μάλιστα επέμενε παρόλο που του εξηγώ πως κάνει λάθος. Η υπάλληλος στον Κωτσόβολο με περίσσιο θράσος μου είπε δυστυχώς κύριε μου δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι, και με διέκοπτε ανελλιπώς ενώ της μιλούσα. Τραγική. 1 1
spyros007 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Δεν κανει το πανελ τσικ τσακ αλλα τα χαμηλης ποιοτητας πλαστικα πλαισια.Τωρα για τα υπολοιπα ,εμπρός στον αγωνα και ενημερωνε μας με νεωτερα. Επεξ/σία 7 Ιανουαρίου 2019 από spyros007
panther_512 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) H Samsung δηλώνει επίσημα ότι οι ήχοι διαστολής/συστολής είναι φυσιολογικό φαινόμενο. https://www.samsung.com/in/support/tv-audio-video/why-sometimes-a-popping-or-cracking-noise-comes-after-i-turn-off-my-tv/ https://www.samsung.com/us/support/troubleshooting/TSG01108743/ Αναφορές για τέτοιους ήχους βρίσκω για όλους τους κατασκευαστές TV, και σίγουρα έχει να κάνει με την ποιότητα υλικών/κατασκευής της TV. Άποψή μου, αν ο πελάτης βρίσκει το θόρυβο μή αποδεκτό, να αιτηθεί να πάρουν την τηλεόραση πίσω, να του δοθεί πιστωτικό και να δεί άλλο μοντέλο TV . Επεξ/σία 8 Ιανουαρίου 2019 από panther_512 2
KoreanW Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2019 Ήχοι διαστολής-συστολής σαφέστατα είναι κατασκευαστικό ελάττωμα κι όχι φυσιολογικό γεγονός είναι αποτέλεσμα κατασκευαστικής αβλεψίας που έπρεπε να έχει αποφευχθεί-προβλεφθεί-αντιμετωπιστεί πριν και οπωσδήποτε μετά τη διάθεση των συσκευών στην αγορά και αναφορές για ήχους διαστολής-συστολής έχουν υπάρξει σε πολλούς κατασκευαστές αναλόγως το μοντέλο-τη σειρά--τη χρονολογία. 1
rovgio Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2019 39 λεπτά πριν, panther_512 είπε H Samsung δηλώνει επίσημα ότι οι ήχοι διαστολής/συστολής είναι φυσιολογικό φαινόμενο. https://www.samsung.com/in/support/tv-audio-video/why-sometimes-a-popping-or-cracking-noise-comes-after-i-turn-off-my-tv/ https://www.samsung.com/us/support/troubleshooting/TSG01108743/ Αναφορές για τέτοιους ήχους βρίσκω για όλους τους κατασκευαστές TV, και σίγουρα έχει να κάνει με την ποιότητα υλικών/κατασκευής της TV. Άποψή μου, αν ο πελάτης βρίσκει το θόρυβο μή αποδεκτό, να αιτηθεί να πάρουν την τηλεόραση πίσω, να του δοθεί πιστωτικό και να δεί άλλο μοντέλο TV . Και τι δεν θεωρει φυσιολογικο η Samsung πλεον χαχαχα. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις