~mxls~ Δημοσ. 16 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2019 Ο Σάινθ υπήρξε στο γκρουπ των κωλόφαρδων, όπως Σεμπ & Χαμ. Ο Μπότας γιατί; Τι κατάφερε ακριβώς;
TheGrisGrisMan Δημοσ. 16 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2019 Ισως επειδή ξαναπέρασε τον Χαμ; Ποιος ξερει Τεσπα, προς τέρψη των οφθαλμών μας και των ωτών μας: και ένα recap της επικής μαχης: 3
Diinekis21 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2019 Ο Bottas για το ότι θυμήθηκε ότι πιλοτάρει Merc από τη pole, τους πρώτους μαχητικούς γύρους, το comeback στον Ham. Παραδόξως ήταν καλός στο Σ/Κ. Θα είχε ενδιαφέρον η μονομαχία τους στο τέλος που δεν είδαμε ποτέ! 2
TheGrisGrisMan Δημοσ. 16 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) 27 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε Ο Bottas για το ότι θυμήθηκε ότι πιλοτάρει Merc από τη pole, τους πρώτους μαχητικούς γύρους, το comeback στον Ham. Παραδόξως ήταν καλός στο Σ/Κ. Θα είχε ενδιαφέρον η μονομαχία τους στο τέλος που δεν είδαμε ποτέ! Και εγω ήθελα να το δω αλλά κάπου διάβασα ότι επρεπε ουτως η αλλως να ξαναμπεί για λάστιχα (medium-medium) όποτε λογικά θα τον περναγε ο Χαμ, αλλα μπορεί να κάνω και λαθος... Παντως κάτι δεν μου κάθεται καλά στην όλη φαση με τα λάστιχα... μήπως θα ήταν ενδιαφέρον αν μπορούσαν να μην κάνουν κανένα πιτ στοπ; Επεξ/σία 16 Ιουλίου 2019 από TheGrisGrisMan
~mxls~ Δημοσ. 16 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2019 Το είδαμε το 2005, και εντέλει δεν είναι καλή ιδέα. 2
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2019 Ουτε εμενα μου αρεσει η ιδεα του να μην υποχρεούνται να κανουν αλλαγη ελαστικων. Θα ηθελα όμως να ξαναμπουν στο παιχνιδι οι ανεφοδιασμοι! 1
TheGrisGrisMan Δημοσ. 16 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) Α, δεν είχα υπόψιν ότι είχε δοκιμαστεί... (2000 με 2005 δεν έβλεπα καθόλου...) Οποτε δεν αξιζει... η αλήθεια είναι ότι με ανεφοδιασμούς ηταν αλλοιώς... Με την ευκαιρία πάντως της αλλαγής διαστάσεων ζάντας κλπ, κάτι πρέπει να κάνουν νομίζω... Η FIA είχε ζητήσει να κρατάνε τα λάστιχα έναν ορισμένο αριθμό γύρων πιστεύω? Αν υπήρχε η δυνατότητα να τα έκαναν να κρατάνε περισσότερο και να μην γίνονται φλατ με το πρώτο λάθος φρενάρισμα, τότε το θέμα μανατζαρίσματος θα ήταν μειωμένο πιστεύω. Το θέμα είναι από άποψη τεχνικής υπάρχει αυτή η δυνατότητα? Άγνωστο Επεξ/σία 16 Ιουλίου 2019 από TheGrisGrisMan
~mxls~ Δημοσ. 16 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2019 @TheGrisGrisMan2000, 2001, 2003 & 2005 είχαμε ωραίους αγώνες στη κορυφή (2002 & 2004 η Φερράρι ήταν κυρίαρχη όπως η Mercedes τώρα), και σπέσιαλ ήχο για τα αυτιά σου. Υπάρχουν ολόκληροι αγώνες ανεβασμένοι στο YouTube, αν και όχι σε καλή ποιότητα. Υποθέτω ότι έκοψαν τους ανεφοδιασμούς για λόγους ασφαλείας και να μη φαίνεται αντι-οικολογικό το σπορ.
TheGrisGrisMan Δημοσ. 16 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2019 20 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε @TheGrisGrisMan2000, 2001, 2003 & 2005 είχαμε ωραίους αγώνες στη κορυφή (2002 & 2004 η Φερράρι ήταν κυρίαρχη όπως η Mercedes τώρα), και σπέσιαλ ήχο για τα αυτιά σου. Υπάρχουν ολόκληροι αγώνες ανεβασμένοι στο YouTube, αν και όχι σε καλή ποιότητα. Υποθέτω ότι έκοψαν τους ανεφοδιασμούς για λόγους ασφαλείας και να μη φαίνεται αντι-οικολογικό το σπορ. Ενδιαφέρον, thanks! Και σκεφτόμουν να δω καμία σεζόν απο αυτες που έχασα, αν υπάρχουν στο f1tv. θα αρχίσω με το 2005, μιας και ο λογος που βαρέθηκα να βλέπω ήταν ο ...Σουμι 😄
Diinekis21 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2019 Οι ανεφοδιασμοί συζητιέται να επανέλθουν με στόχο να μειωθεί η αέναη διαχείριση. Με αυτή τη φιλοσοφία κατά νου έφτιαξαν και τα φετινά ελαστικά. 1
~mxls~ Δημοσ. 16 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, TheGrisGrisMan είπε Ενδιαφέρον, thanks! Και σκεφτόμουν να δω καμία σεζόν απο αυτες που έχασα, αν υπάρχουν στο f1tv. θα αρχίσω με το 2005, μιας και ο λογος που βαρέθηκα να βλέπω ήταν ο ...Σουμι 😄 Κάθε σεζόν, ακόμα και αν μια ομάδα μονοπωλεί νίκες, θα έχει ενίοτε καλό θέαμα. π.χ το 2002 στη Γαλλία είχαμε JPM vs Schumi vs Iceman για πρώτη θέση, το 2004 στο Σπα ένα all time epic performance κτλ Επίσης το προχθεσινό δεν θα ξεχασθεί, ούτε η Αυστρία, και ας τους κάνει πλάκα η Mercedes (και) φέτος. Αρχές 00s, είχαμε ακόμα τον τεράστιο Χάκινεν, τον Χουάν Πάμπλο σε κέφια, τον Αλόνσο, και φυσικά τον απίστευτο σε ωμή ταχύτητα τότε Κίμι*. Τον ρυθμό αγώνα τον εκτιμούσα διπλά από κατατακτήριες, ακόμα και όταν άλλαξε η φιλοσοφία του αθλήματος. Θα ήθελα κάπως να πάει ξανα προς τα εκεί το πράγμα. * ελάχιστοι σήμερα γνωρίζουν ότι παρότι η ΜακΛάρεν υπήρξε φριχτά αναξιόπιστη (2003/2005), μη ανταγωνιστική (2002/2004) , και παρότι παράτησε το άθλημα για τρία χρόνια, ακόμα και σήμερα έχει περισσότερους ταχύτερους γύρους από Χάμιλτον (λογικά φέτος θα τον φτάσει βέβαια), και διπλάσιους από Αλόνσο. Και κάπου άκουσα την ατάκα ιπτάμενος Φινλανδός για τον Μπόττας στην ΕΡΤ...πάλι καλά που σταμάτησε και ο Κοβαλάινεν δηλαδή 😐 Επεξ/σία 16 Ιουλίου 2019 από ~mxls~ 2 1
Diinekis21 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2019 24 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε Και κάπου άκουσα την ατάκα ιπτάμενος Φινλανδός για τον Μπόττας στην ΕΡΤ...πάλι καλά που σταμάτησε και ο Κοβαλάινεν δηλαδή 😐 Εντάξει κατά στιγμές (Αυστραλία-Αζερμπαϊτζάν-poles) είναι Flying Finn μετά είναι ο Tourist Finn 1
~mxls~ Δημοσ. 16 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2019 36 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε Εντάξει κατά στιγμές (Αυστραλία-Αζερμπαϊτζάν-poles) είναι Flying Finn μετά είναι ο Tourist Finn Με απόλυτο εργαλείο στα χέρια του όμως. 1
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2019 3 ώρες πριν, ~mxls~ είπε Και κάπου άκουσα την ατάκα ιπτάμενος Φινλανδός για τον Μπόττας στην ΕΡΤ χαχα σοβαρα? Δεν το ακουσα...Κλαμα! Να πω την αληθεια μου οτι και να αλλαξουν στην F1 θα ηθελα να συνοδευτει και με αλλαγη των casters...Που 'σαι ρε Τακη και Πανο βασικα...
Diinekis21 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2019 1 λεπτό πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε χαχα σοβαρα? Δεν το ακουσα...Κλαμα! Να πω την αληθεια μου οτι και να αλλαξουν στην F1 θα ηθελα να συνοδευτει και με αλλαγη των casters...Που 'σαι ρε Τακη και Πανο βασικα... Το είχα ακούσει κι εγώ μετά την Αυστραλία, ε εκεί κολλούσε.. Η αλλαγή θα γίνει κάποια στιγμή, όχι γιατί είναι απαράδεκτοι αλλά γιατί.. politics... 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα