Babis_allos Δημοσ. 14 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2019 Παιδια μια ερωτηση: Τον ποντο του γρηγοροτερου γυρου τον παιρνει: α) αυτος που εχει τον γρηγοροτερο γυρο απο τους 10 πρωτους. β) αυτος που εχει τον γρηγοροτερο γυρο συνολικα (απ ολους) εφοσον βρισκεται στους δεκα πρωτους. Ουσιαστικα ενδιαφερομαι για το τι γινεται αν τον γρηγοροτερο γυρο τον κανει ενας απο θεση 11-20. Γνωριζω οτι δεν παιρνει τον ποντο αλλα προσπαθω να καταλαβω εαν σε αυτη την περιπτωση δεν θα παρει τον ποντο κανενας ή θα παρει τον ποντο οποιος ειχε τον γρηγοροτερο γυρο απο τους 10 πρωτους.
george200-13 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) Ο hamilton γρηγοροτερο γυρο με λιωμενα Hard. ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ!!! Επεξ/σία 14 Ιουλίου 2019 από george200-13
greg4 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 14 Ιουλίου 2019 Ισχύει το Β. Αν κάνει τον πιο γρήγορο ένας εκτός top 10, δεν παίρνει κάνεις τον πόντο
~mxls~ Δημοσ. 14 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2019 1 λεπτό πριν, george200-13 είπε Ο hamilton ταχυτερο γυρο με λιωμενα Hard. ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ!!! Εκτός λογικής. Αδιανόητος ρυθμός αγώνα.
eliasjuve Δημοσ. 14 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2019 2 λεπτά πριν, george200-13 είπε Ο hamilton ταχυτερο γυρο με λιωμενα Hard. ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ!!! Αυτό λέει πολλά. Τροφή για σκέψη.
~mxls~ Δημοσ. 14 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2019 Αν παρακολουθησαμε το ίδιο gp, οδηγός της ημέρας ο Max.
Babis_allos Δημοσ. 14 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2019 Max και Λεκλερ για μενα εξισου οδηγοι της ημερας. Απλα τρομακτικο το γεγονος οτι εκανε fastest lap ο χαμιλτον στο τελος με τα τελειωμενα hard.
eliasjuve Δημοσ. 14 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2019 Αυτό σημαίνει ότι μήπως: -Ισχύουν τα όσα ακούγονται για δοκιμές της πιρελλι και κατασκευή των ελαστικών πανω στις Μερκλς. - Υπάρχει κόφτης από τις διοικησεις των ομάδων στα μονοθέσια. Θυμόμαστε δα πως "χάλασε" το drs του Νόρρις μόλις πήγε να προσπεράσει τον Σάινθ. - Υπάρχει παρανομία κάπου στο μονοθέσιο. - Όλα τα παραπάνω. Ειναι φύση αδύνατο να αψήφησε τα μαθηματικά και την φυσική η ικανότητα ενός πιλότου. Γιατί ο μηχανοκίνητος αθλητισμός αυτά τα δύο είναι.
george200-13 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) 3 λεπτά πριν, eliasjuve είπε Αυτό σημαίνει ότι μήπως: -Ισχύουν τα όσα ακούγονται για δοκιμές της πιρελλι και κατασκευή των ελαστικών πανω στις Μερκλς. - Υπάρχει κόφτης από τις διοικησεις των ομάδων στα μονοθέσια. Θυμόμαστε δα πως "χάλασε" το drs του Νόρρις μόλις πήγε να προσπεράσει τον Σάινθ. - Υπάρχει παρανομία κάπου στο μονοθέσιο. - Όλα τα παραπάνω. Ειναι φύση αδύνατο να αψήφησε τα μαθηματικά και την φυσική η ικανότητα ενός πιλότου. Γιατί ο μηχανοκίνητος αθλητισμός αυτά τα δύο είναι. Δεν θυμαμαι που το ειχα διαβασει αλλα ηταν πολυ επιτυχημενο. "Οταν μια ομαδα ειναι τοσο μπροστα τοτε καπου "παρανομει" και οι υπολοιπες ομαδες δεν εχουν καταλαβει που, ποτε και πως." Επεξ/σία 14 Ιουλίου 2019 από george200-13 1
Diinekis21 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2019 35 λεπτά πριν, george200-13 είπε Ο hamilton γρηγοροτερο γυρο με λιωμενα Hard. ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ!!! Αυτό είναι απίστευτο, τι mode άνοιξαν για να γίνει αυτό; Επίσης λέει κάτι πολύ κακό για τον Bottas που οδηγεί το ίδιο (;) μονοθέσιο.. 1
papp0us Δημοσ. 14 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2019 Εγω νομίζω οτι απλά έφερε τους τελευταίους γύρους το αυτοκίνητο εκει που ήθελε, φόρτισε τις μπαταρίες, και στον τελευταίο απλά τα έδωσε όλα και ανοιξανε το Party mode στο αυτοκίνητο, αφου ειδαν οτι είναι ολα καλά. Βέβαια αυτό ειναι ακρως αντίθετο με την εικόνα μου για τον χάμιλτον, γιατι αυτό θα σήμαινε ρίσκο, που δεν το γνωρίζει καν σαν λέξη, και ολα αυτά για έναν πόντο; Τι να πώ.
eliasjuve Δημοσ. 14 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2019 Αν δεν υπάρχει πρόσφυση φίλε μου να πατάει κάτω το αμάξι ότι mode και να ανοίξεις, όσα άλογα και να δώσεις το πολύ πολύ να driftάρεις όχι να κάνεις ταχύτερο γύρο. Θυμόμαστε επίσης τι έγινε στο Μονακό με τα ελαστικά.
papp0us Δημοσ. 14 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) 5 λεπτά πριν, eliasjuve είπε Αν δεν υπάρχει πρόσφυση φίλε μου να πατάει κάτω το αμάξι ότι mode και να ανοίξεις, όσα άλογα και να δώσεις το πολύ πολύ να driftάρεις όχι να κάνεις ταχύτερο γύρο. Θυμόμαστε επίσης τι έγινε στο Μονακό με τα ελαστικά. Δεν νομίζω οτι ειναι τόσο ρημάδια τα λάστιχα του, γιατι ο Bottas απο την ώρα που βγήκε με τα Soft, άνοιγε αβέρτα διαφορά απο τον Leclerc αλλα ΔΕΝ έριξε τη διαφορά με τον χάμιλτον, που σημαίνει οτι ο κοτσιδάκιας συνέχιζε να έχει μια χαρά ρυθμό. Επίσης οταν του ειπαν να μπεί για αλλαγή με τη διαφορά να είναι "ασφαλής" για τέτοια κίνηση, νομίζω οτι ψιλοστράβωσε λίγο(περίεργο) γιατι ήξερε οτι τα ελαστικά του είναι μια χαρά. Επίσης σε πολλές περιπτώσεις φέτος έχει φανεί οτι η Hard είναι με διαφορά η καλύτερη γόμα της Merc. Επεξ/σία 14 Ιουλίου 2019 από papp0us
eliasjuve Δημοσ. 14 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2019 3 λεπτά πριν, papp0us είπε Δεν νομίζω οτι ειναι τόσο ρημάδια τα λάστιχα του, γιατι ο Bottas απο την ώρα που βγήκε με τα Soft, άνοιγε αβέρτα διαφορά απο τον Leclerc αλλα ΔΕΝ έριξε τη διαφορά με τον χάμιλτον, που σημαίνει οτι ο κοτσιδάκιας συνέχιζε να έχει μια χαρά ρυθμό. Επίσης οταν του ειπαν να μπεί για αλλαγή με τη διαφορά να είναι "ασφαλής" για τέτοια κίνηση, νομίζω οτι ψιλοστράβωσε λίγο(περίεργο) γιατι ήξερε οτι τα ελαστικά του είναι μια χαρά. Επίσης σε πολλές περιπτώσεις φέτος έχει φανεί οτι η Hard είναι με διαφορά η καλύτερη γόμα της Merc. Αυτό ακριβώς λέω. Ότι δεν είχαν την φθορά και την απόδοση που θα ειχαν στα 18 υπόλοιπα μονοθέσια στους ίδιους γύρους. 1
greg4 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 14 Ιουλίου 2019 Παιδιά το ξέρετε ότι η hard δεν είναι η ίδια σε κάθε αγώνα? 😜 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα