Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2019


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
46 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Αν πιστευεις εσυ οτι η αποψη ολων αυτων των κριτων περσι στην Ουγγαρια με Μποττας και Ρικιαρντο ηταν σωστη, μαλλον δεν ξερεις τι σου γινεται!

Και αυτο ειναι πιο σοβαρο!

Ο,τι και να πιστευω εγω και εσυ δεν σημαινει  αυτοματα οτι ειμαστε και σωστοι γιατι ειμαστε κοινοι θνητοι, εκτος και αν εισαι κανενας επαγγελματιας οδηγος.

Αλλας ας πουμε οτι εχεις δικιο εσυ και εισαι σωστος και για το περιστατικο στον καναδα και στην αυστρια και οτι οι αγωνοδικες ειναι αχρηστοι. Η Ferrari η οποια απο το συμβαν στον καναδα ειχε τα περισσοτερα να κερδισει και αρα θα ξεψαχνισε τα παντα, το ΝΕΟ επιχειρημα της για την "λανθασμενη" αποφαση των αγωνοδικων ηταν το βιντεο του Καρουν απο το skysports. Το βιντεο του Καρουν!!

 Και εσυ υποστηριζες μια αποψη για την οποια ολοκληρη Ferrari δεν βρηκε αντεπιχειρημα. Αλλα ειπαμε, φταινε οι κακοι αγωνοδικες....

Και αφου ολοκληρος ο Ιταλικος οργανισμος ξεφτιλιστηκε με την επανεξεταση στον καναδα, τωρα ουτε που το τολμισε.

Επεξ/σία από george200-13
  • Απαντ. 3,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
1 ώρα πριν, george200-13 είπε

Ο,τι και να πιστευω εγω και εσυ δεν σημαινει  αυτοματα οτι ειμαστε και σωστοι γιατι ειμαστε κοινοι θνητοι, εκτος και αν εισαι κανενας επαγγελματιας οδηγος.

Αλλας ας πουμε οτι εχεις δικιο εσυ και εισαι σωστος και για το περιστατικο στον καναδα και στην αυστρια και οτι οι αγωνοδικες ειναι αχρηστοι. Η Ferrari η οποια απο το συμβαν στον καναδα ειχε τα περισσοτερα να κερδισει και αρα θα ξεψαχνισε τα παντα, το ΝΕΟ επιχειρημα της για την "λανθασμενη" αποφαση των αγωνοδικων ηταν το βιντεο του Καρουν απο το skysports. Το βιντεο του Καρουν!!

 Και εσυ υποστηριζες μια αποψη για την οποια ολοκληρη Ferrari δεν βρηκε αντεπιχειρημα. Αλλα ειπαμε, φταινε οι κακοι αγωνοδικες....

Και αφου ολοκληρος ο Ιταλικος οργανισμος ξεφτιλιστηκε με την επανεξεταση στον καναδα, τωρα ουτε που το τολμισε.

Αυθεντιες δεν υπαρχουν, οποτε ειτε εισαι αγωνοδικης στην F1, ειτε διαιτητης σε μπασκετ/ποδοσφαιρο, ειτε εισαι το οτιδηποτε, ΠΑΝΤΑ θα κανεις και λαθη (σκοπινα ή ακουσια).

Στην περιπτωση της περσινης Ουγγαριας, που σκοπιμως δε σχολιαζεις, ηταν ΠΑΣΙΦΑΝΕΣ οτι ο Μποττας επρεπε να φαει ποινη. 

Πού ηταν οι αγωνοδικες τοτε;

Περιπτωση Χαμιλτον σε Γερμανια που πηρε τη γραμμη των πιτς αλλα τελικα αλλαξε γνωμη, εκοψε μεσα απο το γκαζον και ξαναβγηκε πιστα. Επρεπε να φαει ποινη, ναι ή οχι;

Πού ηταν οι αγωνοδικες τοτε;

Ενα σωρο αλλαες περιπτωσεις με Φεττελ ή οδηγο Χ (οπου Χ βαλε οποιον οδηγο θες) που επρεπε να φανε ποινη και δεν ετρωγαν, πού ηταν οι αγωνοδικες;

Λιγο κριτικη σκεψη ρε παιδια. Οχι να δεχομαστε αμασητο ο,τι μας πετανε. 

 

  • Like 3
Δημοσ.
1 ώρα πριν, tommy^ είπε

...

Στην περιπτωση της περσινης Ουγγαριας, που σκοπιμως δε σχολιαζεις, ηταν ΠΑΣΙΦΑΝΕΣ οτι ο Μποττας επρεπε να φαει ποινη. 

Πού ηταν οι αγωνοδικες τοτε;... 

Η ΑΠΌΛΥΤΗ ΞΕΦΤΙΛΑ εκείνη η μέρα.

Έφαγε νομίζω κάποια sec, που ουσιαστικά δεν του στέρησε τίποτα.

Αντί να τον χαντακώσουν, όπως ο ίδιος προσπάθησε στον Σεμπ & τον Ρικιάρντο.

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, tommy^ είπε

Αυθεντιες δεν υπαρχουν, οποτε ειτε εισαι αγωνοδικης στην F1, ειτε διαιτητης σε μπασκετ/ποδοσφαιρο, ειτε εισαι το οτιδηποτε, ΠΑΝΤΑ θα κανεις και λαθη (σκοπινα ή ακουσια).

Στην περιπτωση της περσινης Ουγγαριας, που σκοπιμως δε σχολιαζεις, ηταν ΠΑΣΙΦΑΝΕΣ οτι ο Μποττας επρεπε να φαει ποινη. 

Πού ηταν οι αγωνοδικες τοτε;

Περιπτωση Χαμιλτον σε Γερμανια που πηρε τη γραμμη των πιτς αλλα τελικα αλλαξε γνωμη, εκοψε μεσα απο το γκαζον και ξαναβγηκε πιστα. Επρεπε να φαει ποινη, ναι ή οχι;

Πού ηταν οι αγωνοδικες τοτε;

Ενα σωρο αλλαες περιπτωσεις με Φεττελ ή οδηγο Χ (οπου Χ βαλε οποιον οδηγο θες) που επρεπε να φανε ποινη και δεν ετρωγαν, πού ηταν οι αγωνοδικες;

Λιγο κριτικη σκεψη ρε παιδια. Οχι να δεχομαστε αμασητο ο,τι μας πετανε. 

Για του ΒΟΤ δε θα διαφωνήσω μαζί σου...ήταν εξοργιστικό να το βλέπει κάποιος όλο το σκηνικό με αυτόν εκείνη τη μέρα.

Με την εισοδο/έξοδο του Χάμιλτον είναι λίγο πιο "απλή" περίπτωση, μιας και ήταν safety car στην πίστα οπότε μικρές (έως ελάχιστες) ταχύτητες, και (τηρουμένων των συνθηκών) ένα αρκετά safe re-entry.

Το θέμα είναι απλό. Είναι πολύ δύσκολο να βρεθεί η απόλυτη γραμμή δικαιοσύνης στους αγώνες ταχύτητας. Υπάρχουν οι κανονισμοί, υπάρχει πάντα το ηθικό κομμάτι σε κάθε περίπτωση, μετά η κάθε περίπτωση είναι πάντα διαφορετική, και φυσικά υπάρχουν αποφάσεις που παίρνονται από ανθρώπους και όχι από ρομπότ. Υπάρχουν πολλές οπτικές (σχεδόν) για το κάθε συμβάν, και όποια απόφαση και αν παρθεί στηρίζεται πάντα σε βάσιμες αιτιολογίες παρόλο που (σχεδόν πάντα) υπάρχουν παρόμοια παραδείγματα με διαφορετικό rulling. 

Το παραπάνω σημαίνει, ότι αν πίσω από κλειστές πόρτες, υπάρχει ένα κλίμα στήριξης της Mercedes για παράδειγμα, μπορεί κάποιες αποφάσεις να είναι πολύ πιο soft σε σχέση με "παρόμοια" rulling του παρελθόντος, και με το δεδομένο ότι "κάθε συμβάν είναι διαφορετικό" αιτιολογούμε την απόφασή μας κλπ κλπ κλπ

Δε βγαίνει άκρη...τσάμπα χαλιόμαστε μεταξύ μας...δεν αξίζει

Δημοσ.
2 ώρες πριν, eMike είπε

Για του ΒΟΤ δε θα διαφωνήσω μαζί σου...ήταν εξοργιστικό να το βλέπει κάποιος όλο το σκηνικό με αυτόν εκείνη τη μέρα.

Με την εισοδο/έξοδο του Χάμιλτον είναι λίγο πιο "απλή" περίπτωση, μιας και ήταν safety car στην πίστα οπότε μικρές (έως ελάχιστες) ταχύτητες, και (τηρουμένων των συνθηκών) ένα αρκετά safe re-entry.

Το θέμα είναι απλό. Είναι πολύ δύσκολο να βρεθεί η απόλυτη γραμμή δικαιοσύνης στους αγώνες ταχύτητας. Υπάρχουν οι κανονισμοί, υπάρχει πάντα το ηθικό κομμάτι σε κάθε περίπτωση, μετά η κάθε περίπτωση είναι πάντα διαφορετική, και φυσικά υπάρχουν αποφάσεις που παίρνονται από ανθρώπους και όχι από ρομπότ. Υπάρχουν πολλές οπτικές (σχεδόν) για το κάθε συμβάν, και όποια απόφαση και αν παρθεί στηρίζεται πάντα σε βάσιμες αιτιολογίες παρόλο που (σχεδόν πάντα) υπάρχουν παρόμοια παραδείγματα με διαφορετικό rulling. 

Το παραπάνω σημαίνει, ότι αν πίσω από κλειστές πόρτες, υπάρχει ένα κλίμα στήριξης της Mercedes για παράδειγμα, μπορεί κάποιες αποφάσεις να είναι πολύ πιο soft σε σχέση με "παρόμοια" rulling του παρελθόντος, και με το δεδομένο ότι "κάθε συμβάν είναι διαφορετικό" αιτιολογούμε την απόφασή μας κλπ κλπ κλπ

Δε βγαίνει άκρη...τσάμπα χαλιόμαστε μεταξύ μας...δεν αξίζει

Μα αυτο ακριβως λεμε. Οτι σκατα τα κανει μονη της η ΦΙΑ με τις οτι να ναι ποινες που δινει σε σχεση με τον εαυτο της. Consistency  στις ποινες της θελουμε για να μην τα κανει ολα μπουρδελο και οχι επιλεκτικη χρηση κανονισμων αλοτε με την ενοια του νομου και αλοτε με χρηση μυστικιστικων πνευματων. Κανενας σοφρων θεατης  δεν θελει να δινονται ποινες σε σκηνικα σαν του Μαξ-Λεκλερκ αλλα αν δεν δινεται το συγκεκριμενο να μην δινονται γενικα αυτα και οχι ανα περισταση.

  • Thanks 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, eMike είπε

Για του ΒΟΤ δε θα διαφωνήσω μαζί σου...ήταν εξοργιστικό να το βλέπει κάποιος όλο το σκηνικό με αυτόν εκείνη τη μέρα.

Με την εισοδο/έξοδο του Χάμιλτον είναι λίγο πιο "απλή" περίπτωση, μιας και ήταν safety car στην πίστα οπότε μικρές (έως ελάχιστες) ταχύτητες, και (τηρουμένων των συνθηκών) ένα αρκετά safe re-entry.

Το θέμα είναι απλό. Είναι πολύ δύσκολο να βρεθεί η απόλυτη γραμμή δικαιοσύνης στους αγώνες ταχύτητας. Υπάρχουν οι κανονισμοί, υπάρχει πάντα το ηθικό κομμάτι σε κάθε περίπτωση, μετά η κάθε περίπτωση είναι πάντα διαφορετική, και φυσικά υπάρχουν αποφάσεις που παίρνονται από ανθρώπους και όχι από ρομπότ. Υπάρχουν πολλές οπτικές (σχεδόν) για το κάθε συμβάν, και όποια απόφαση και αν παρθεί στηρίζεται πάντα σε βάσιμες αιτιολογίες παρόλο που (σχεδόν πάντα) υπάρχουν παρόμοια παραδείγματα με διαφορετικό rulling. 

Το παραπάνω σημαίνει, ότι αν πίσω από κλειστές πόρτες, υπάρχει ένα κλίμα στήριξης της Mercedes για παράδειγμα, μπορεί κάποιες αποφάσεις να είναι πολύ πιο soft σε σχέση με "παρόμοια" rulling του παρελθόντος, και με το δεδομένο ότι "κάθε συμβάν είναι διαφορετικό" αιτιολογούμε την απόφασή μας κλπ κλπ κλπ

Δε βγαίνει άκρη...τσάμπα χαλιόμαστε μεταξύ μας...δεν αξίζει

Μιλας παρα πολυ ωραια και συμφωνουμε στο οτι δεν πρεπει να χαλιομαστε μεταξυ μας...

Απλα δεν μπορω να πιστεψω οτι υπαρχουν ανθρωποι που σκεφτονται: επειδη οι αγωνοδικες ειναι εμπειροι, εχουν στοιχεια, μπλα μπλα, βγαζουν ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ παντα σωστες αποφασεις.

Και ο Kimi πατησε για λιγο τη γραμμη εισοδου των πιτς στο Μπακου, ακουσια, γιατι παρασυρθηκε απο το προπορευομενο μονοθεσιο, αλλα εφαγε ποινη και μαλιστα σε κατι που δεν εχει στοιχεια safety, ουτε επηρεασε κανεναν.

Οταν μαλιστα βλεπεις σε αυτο το βιντεο, το σκεπτικο του "κυριου" Whiting, καταλαβαινεις οτι προκειται για μεγαλο τσιρκολικι.

 

Δημοσ.

Οι αγωνοδίκες έριξαν drive through στον Μάγκνουσεν για αντικανονική θέση εκκίνησης.
Όπως φαίνεται στην εικόνα είχαν δίκιο καθώς παραβίασε την κίτρινη γραμμή:

 

Screenshot_148.jpg

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε

Οι αγωνοδίκες έριξαν drive through στον Μάγκνουσεν για αντικανονική θέση εκκίνησης.
Όπως φαίνεται στην εικόνα είχαν δίκιο καθώς παραβίασε την κίτρινη γραμμή:

Screenshot_148.jpg

Στην εικονα δεν ειναι ο Μαξ;;;

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, ~mxls~ είπε

ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ POINT ΜΟΥ 😂

Δεν ειναι μπροστα απο την κιτρινη γραμμη η ροδα του Μαξ, η κιτρινη γραμμη ειναι πισω απο τη ροδα του Μαξ!

Ποινη στη γραμμη τωρα! 😝

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, ~mxls~ είπε

Οι αγωνοδίκες έριξαν drive through στον Μάγκνουσεν για αντικανονική θέση εκκίνησης.
Όπως φαίνεται στην εικόνα είχαν δίκιο καθώς παραβίασε την κίτρινη γραμμή:

Ελπιζω τουλαχιστον ολοι να γνωριζουν οτι δεν υπαρχει κανονισμος για παραβιαση κιτρινης γραμμης οπως γραφεις.

O Mαγκνουσεν δεν παραβιασε την κιτρινη γραμμη(δεν υπαρχει τετοιος κανονισμος), παραβιασε οριακα το box του.

Επεξ/σία από haHa

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...