TheGrisGrisMan Δημοσ. 2 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) 22 λεπτά πριν, haHa είπε Η καθυστερηση υπηρξε για αλλους λογους. Η συνεδριαση μαζι με τους οδηγους, κριτες κλπ αρχισε στις 6μμ και στις 7:50μμ βγηκε η αποφαση(θελουν και λιγο χρονο να γραψουν την αποφαση, να καλεσουν παλι τις ομαδες κλπ) Εμ... I was being sarcastic, αυτό μας έλειπε να συζητούσαν τοσες ώρες αυτό που λέω... 😛 (Έπαιξε κάποιο ρολο κ αυτό, αλλά όχι κ ότι μόνο αυτό συζητούσαν) Επεξ/σία 2 Ιουλίου 2019 από TheGrisGrisMan 1
haHa Δημοσ. 2 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2019 3 λεπτά πριν, TheGrisGrisMan είπε Εμ... I was being sarcastic, αυτό μας έλειπε να συζητούσαν τοσες ώρες αυτό που λέω... 😛 (Έπαιξε κάποιο ρολο κ αυτό, αλλά όχι κ ότι μόνο αυτό συζητούσαν) Απλα το εβαλα για να ξερουμε για ποιο λογο αργησαν!
Diinekis21 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2019 Το βασικό στοιχείο που κάνει οποιονδήποτε έχει τη παραμικρή αίσθηση περί δικαίου να λέει τι τσίρκο είναι αυτό, είναι ότι στο Καναδά σε 11 λεπτά αποφάνθηκαν ότι επίτηδες έκλεισε ο Vettel τον Ham από ένα (κυριολεκτικά ένα) frame που κουνάει το κεφάλι προς τα δεξιά, ενώ στην Αυστρία μετά από 3 ώρες βγαίνει το πόρισμα ότι o Max δεν έχει πρόθεση να χτυπήσει τον Leclerc παρότι στρίβει το τιμόνι διαδοχικές φορές πάνω του-έχοντας πλήρη έλεγχο, με ξεκάθαρο στόχο αφού γνωρίζει ότι παίζει να μη στρίψει πρώτος στο τέλος της επόμενης ευθείας μετά από drag race με Ferrari. Εκεί που λες ότι τα έχεις δει όλα με το χορτοκοπτικό του Ham στη Γερμανία και την αιτιολογία "καλού παιδιού" έρχεται κάτι καινούργιο.. 9 1
alex19871987 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2019 Και στο web tv της ΕΡΤ έχει πολύ ωραίο υλικό.λαιβ του αγωνα μπορείς να διαλέξεις διαφορετικό υλικό πχ να βλέπεις ονμπορντ,να βλέπεις από τα Πιτ και έναν χάρτη που ακριβώς είναι κάθε οδηγός και τι χρόνους κάνει.πολυ καλό δεν το περίμενα
tommy^ Δημοσ. 2 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2019 3 ώρες πριν, Diinekis21 είπε Το βασικό στοιχείο που κάνει οποιονδήποτε έχει τη παραμικρή αίσθηση περί δικαίου να λέει τι τσίρκο είναι αυτό, είναι ότι στο Καναδά σε 11 λεπτά αποφάνθηκαν ότι επίτηδες έκλεισε ο Vettel τον Ham από ένα (κυριολεκτικά ένα) frame που κουνάει το κεφάλι προς τα δεξιά, ενώ στην Αυστρία μετά από 3 ώρες βγαίνει το πόρισμα ότι o Max δεν έχει πρόθεση να χτυπήσει τον Leclerc παρότι στρίβει το τιμόνι διαδοχικές φορές πάνω του-έχοντας πλήρη έλεγχο, με ξεκάθαρο στόχο αφού γνωρίζει ότι παίζει να μη στρίψει πρώτος στο τέλος της επόμενης ευθείας μετά από drag race με Ferrari. Εκεί που λες ότι τα έχεις δει όλα με το χορτοκοπτικό του Ham στη Γερμανία και την αιτιολογία "καλού παιδιού" έρχεται κάτι καινούργιο.. Πολλα Like....
~mxls~ Δημοσ. 2 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2019 3 ώρες πριν, Diinekis21 είπε ... το χορτοκοπτικό του Ham στη Γερμανία... λολ
mtifosi Δημοσ. 2 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) 6 ώρες πριν, haHa είπε Τελειως ανομοιες καταστασεις συνεκριναν οσοι συνεκριναν το προχθεσινο με τον Καναδα. Οταν λεω λιγη σημασια εχει το ακουμπημα, εννοω οτι σημασια εχει αν πεταξες/στριμωξες τον αλλον εκτος πιστας. Το αν ακουμπησεις ή οχι τον αλλον ειναι αποτελεσμα του στριμωγματος και εξαρταται απο αυτον που εχει την εξωτερικη και αν θα κανει ελιγμο αποφυγης. Στο Μεξικο 2017, ο Verstappen ενω ηταν εξωτερικη και λιγο μπροστα εκανε ελιγμο αποφυγης(παρολα αυτα ακουμπησαν). Μικρη σημασια εχει η επαφη, το θεμα ειναι αν σε πεταξε/στριμωξε ο αλλος εκτος πιστας(οπως εγινε και στο Μεξικο 2017 και προχθες). Αν δηλαδη προχθες ο Λεκλερκ βλεποντας την κινηση, ανοιγε την τροχια του και εβγαινε εκτος για να αποφυγει την επαφη, θα λεγαμε ολα οκ; Οχι, το θεμα ειναι αν σε πεταξε/στριμωξε ο αλλος εκτος πιστας και αν δικαιουται να το κανει αυτο, αναλογα με το που βρισκεται στην εξοδο της στροφης. Το ακουμπημα εχει σημασια γιατι πχ ο verstapen εβγαλε εκτος κερμπ στη συγκεκριμενη περιπτωση με αποτελεσμα ο αλλος να χασει φορα γιατι ηξερε πως θα τον περναγε με την μεγαλυτερη δυναμη της ferrari. Στο μεξικο ο vettel δεν ακουμπησε τον verstapen αντιθετα αυτος τον ακουμπησε μετα την στροφη. Κοιταξτε ετσι και αλλιως η F1 εχει κατρακυλησει και σε θεατες εντος πιστας και σε τηλεθεαση και σιγουρα και οι εκαστοτε αποφασεις εχουν παιξει ρολο στο ξενερωμα σχεδον της πλειοψηφιας. Οποτε λιγη σημασια εχουν αυτα. 5 ώρες πριν, Diinekis21 είπε Το βασικό στοιχείο που κάνει οποιονδήποτε έχει τη παραμικρή αίσθηση περί δικαίου να λέει τι τσίρκο είναι αυτό, είναι ότι στο Καναδά σε 11 λεπτά αποφάνθηκαν ότι επίτηδες έκλεισε ο Vettel τον Ham από ένα (κυριολεκτικά ένα) frame που κουνάει το κεφάλι προς τα δεξιά, ενώ στην Αυστρία μετά από 3 ώρες βγαίνει το πόρισμα ότι o Max δεν έχει πρόθεση να χτυπήσει τον Leclerc παρότι στρίβει το τιμόνι διαδοχικές φορές πάνω του-έχοντας πλήρη έλεγχο, με ξεκάθαρο στόχο αφού γνωρίζει ότι παίζει να μη στρίψει πρώτος στο τέλος της επόμενης ευθείας μετά από drag race με Ferrari. Εκεί που λες ότι τα έχεις δει όλα με το χορτοκοπτικό του Ham στη Γερμανία και την αιτιολογία "καλού παιδιού" έρχεται κάτι καινούργιο.. Τα ειπες ολα. Να μην αναφερουμε και την διπλη αλλαγη πορειας που εκανε ο verstappen τα προηγουμενα χρονια και δεν τιμωρουνταν μεχρι να το αλλαξουν οι φωστηρες της FIA. Βασικα μαλλον ακομα και το τσιρκο εχει καλυτερους κανονες... Επεξ/σία 2 Ιουλίου 2019 από mtifosi
haHa Δημοσ. 2 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) 5 ώρες πριν, Diinekis21 είπε Το βασικό στοιχείο που κάνει οποιονδήποτε έχει τη παραμικρή αίσθηση περί δικαίου να λέει τι τσίρκο είναι αυτό, είναι ότι στο Καναδά σε 11 λεπτά αποφάνθηκαν ότι επίτηδες έκλεισε ο Vettel τον Ham από ένα (κυριολεκτικά ένα) frame που κουνάει το κεφάλι προς τα δεξιά, ενώ στην Αυστρία μετά από 3 ώρες βγαίνει το πόρισμα ότι o Max δεν έχει πρόθεση να χτυπήσει τον Leclerc παρότι στρίβει το τιμόνι διαδοχικές φορές πάνω του-έχοντας πλήρη έλεγχο, με ξεκάθαρο στόχο αφού γνωρίζει ότι παίζει να μη στρίψει πρώτος στο τέλος της επόμενης ευθείας μετά από drag race με Ferrari. Εκεί που λες ότι τα έχεις δει όλα με το χορτοκοπτικό του Ham στη Γερμανία και την αιτιολογία "καλού παιδιού" έρχεται κάτι καινούργιο.. 2 ώρες πριν, tommy^ είπε Πολλα Like.... 1 ώρα πριν, ~mxls~ είπε λολ 24 λεπτά πριν, mtifosi είπε Τα ειπες ολα. Να μην αναφερουμε και την διπλη αλλαγη πορειας που εκανε ο verstappen τα προηγουμενα χρονια και δεν τιμωρουνταν μεχρι να το αλλαξουν οι φωστηρες της FIA. Βασικα μαλλον ακομα και το τσιρκο εχει καλυτερους κανονες... Πριν ο αλεκτωρ λαλησει τρις... Συγκρουμενα στο λουνα παρκ: Στις 1/7/2019 στις 3:36 ΜΜ, haHa είπε Αν ειχε κανει το ιδιο ο Χαμ ή ο Μαξ και την ειχαν γλυτωσει χωρις ποινη οπως ο Vettel, δεν μπορω να φανταστω τι θα διαβαζαμε εδω(που ειναι αλλωστε το thread που διαβαζαμε για break test του Χαμ στον Vettel στο Baku ή για συνομωσιες κλπ και γελοια ΦΙΑ που ο Χαμ ξεκινησε 4ος απο 2ος ενω ειχε ποινη 3 θεσεων). Το ξαναβαζω εδω, γιατι ειναι case study για αυτους που λενε για συνομωσιες: Επεξ/σία 2 Ιουλίου 2019 από haHa
mtifosi Δημοσ. 2 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2019 Τι σχεση εχει αυτο το video που μαχονται τρεις ροδα ροδα με αυτα που λες πραγματικα μονο εσυ το ξερεις... 1
haHa Δημοσ. 2 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) 22 λεπτά πριν, mtifosi είπε Τι σχεση εχει αυτο το video που μαχονται τρεις ροδα ροδα με αυτα που λες πραγματικα μονο εσυ το ξερεις... Κυριως συγκρουομενα ειναι(4 επαφες), οχι τοσο μαχη ροδα με ροδα! Αν ειχε κανει ο Μαξ ή ο Χαμ 4 επαφες σε 3 στροφες(με την μια μαλιστα να καταστρεφει τον αγωνα του αντιπαλου) και δεν επαιρνε ποινη, δεν φανταζομαι τι θα διαβαζαμε εδω. Αλλωστε εδω ειναι το thread που διαβασαμε για break test του Χαμ στον Vettel στο Baku 2017 ή για συνομωσιες κλπ και γελοια ΦΙΑ που ο Χαμ ξεκινησε 4ος απο 2ος ενω ειχε ποινη 3 θεσεων ή για οτι ο Χαμ δεν εφαγε ποινη για το συμβαν στο free practice στην Γαλλια 2019 επειδη ειναι καλο παιδι(βεβαια, οτι ουτε αλλοι εχουν φαει σε practice δεν μας αφορα) ή για limited illegality(δικος τους ορος!) για τις τρυπες στις ζαντες της Μερσεντες (ενω ΦΙΑ/αγωνοδικες ειχαν αποφανθει οτι ηταν νομιμες) κλπ κλπ. Επεξ/σία 2 Ιουλίου 2019 από haHa 1
tommy^ Δημοσ. 2 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2019 3 ώρες πριν, haHa είπε Κυριως συγκρουομενα ειναι(4 επαφες), οχι τοσο μαχη ροδα με ροδα! Αν ειχε κανει ο Μαξ ή ο Χαμ 4 επαφες σε 3 στροφες(με την μια μαλιστα να καταστρεφει τον αγωνα του αντιπαλου) και δεν επαιρνε ποινη, δεν φανταζομαι τι θα διαβαζαμε εδω. Αλλωστε εδω ειναι το thread που διαβασαμε για break test του Χαμ στον Vettel στο Baku 2017 ή για συνομωσιες κλπ και γελοια ΦΙΑ που ο Χαμ ξεκινησε 4ος απο 2ος ενω ειχε ποινη 3 θεσεων ή για οτι ο Χαμ δεν εφαγε ποινη για το συμβαν στο free practice στην Γαλλια 2019 επειδη ειναι καλο παιδι(βεβαια, οτι ουτε αλλοι εχουν φαει σε practice δεν μας αφορα) ή για limited illegality(δικος τους ορος!) για τις τρυπες στις ζαντες της Μερσεντες (ενω ΦΙΑ/αγωνοδικες ειχαν αποφανθει οτι ηταν νομιμες) κλπ κλπ. Πώς γινεται βρε παιδι μου καθε φορα να αποφαινονται οι αγωνοδικες/FIA πως σχεδον ο,τι κανει Μερσεντες/Λιουις/Μαξ ειναι νομιμο και κυριλε;; Βασικα το ποσο αντικειμενικοι ειναι φαινεται απο τον f1 director που αφησε να εννοηθει οτι δεν το εκανε επιτηδες ο Μαξ...
tommy^ Δημοσ. 2 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2019 Aπο το https://www.motorsport.com/f1/news/verstappen-ruling-comparisons-masi-vettel-rosberg/4486521/: In making their decision, the panel of four stewards – which included Le Mans 24 Hours legend Tom Kristensen – looked at previous incidents and past precedent. This included the clash between Hamilton and Nico Rosberg in Austria three years ago, at the same corner as Verstappen and Leclerc collided. On that occasion, Rosberg – on the inside, like Verstappen – was punished, but again the incident was different because Rosberg was trying to defend the position not make an overtake. “The big difference between the footage I’ve seen of the two is that Nico looked across on that occasion,” added Masi. “Whereas Max is very much focusing on the corner and getting out of it as quickly as possible.” Δηλαδη, ο Ros προπερσι τιμωρηθηκε γιατι πεταξε τον Χαμ εξω οντας σε αμυνα, ενω ο Μαξ παροτι πεταξε εξω τον Σαρλ δεν τιμωρηθηκε γιατι: 1) ηταν σε επιθεση 2) εστιασε στη στροφη και στο πώς θα βγει απο αυτη οσο πιο γρηγορα γινοταν και αρα δεν τον πεταξε εξω επιτηδες!!!!! 😂😂😂😂 Αυτοι οι ανθρωποι ειναι -για καποιους εδω μεσα- οι αυθεντιες και οποια αποφαση παιρνουν ειναι σωστη γιατι... εχουν τα στοιχεια! Eιναι οι ιδιοι ειδημονες που δεν εδωσαν ποινη περσι στον BOT στην Ουγγαρια οταν επεσε ξεκαθαρα πανω στον RIC στην πρωτη στροφη! Hard racing κι αυτο ε; Για γελια πραγματικα. 1 1
chill Δημοσ. 3 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2019 Έχει πάρει κανένας προϊόντα από το official site; UK είναι η βάση του απ' ότι καταλαβαίνω....δίνουν tracking number; Σε πόσες μέρες περίπου παραλάβατε;
george200-13 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) 14 ώρες πριν, tommy^ είπε In making their decision, the panel of four stewards – which included Le Mans 24 Hours legend Tom Kristensen – looked at previous incidents and past Τυπε σοβαρα τωρα, εαν πιστευεις οτι η αποψη ενος τυχαιου μεσα στο insomnia ειναι σημαντικοτερη απο του πρωταθλητη le mans τοτε υπαρχει προβλημα. Σοβαρο. Επεξ/σία 3 Ιουλίου 2019 από george200-13
tommy^ Δημοσ. 3 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2019 59 λεπτά πριν, george200-13 είπε Τυπε σοβαρα τωρα, εαν πιστευεις οτι η αποψη ενος τυχαιου μεσα στο insomnia ειναι σημαντικοτερη απο του πρωταθλητη le mans τοτε υπαρχει προβλημα. Σοβαρο. Αν πιστευεις εσυ οτι η αποψη ολων αυτων των κριτων περσι στην Ουγγαρια με Μποττας και Ρικιαρντο ηταν σωστη, μαλλον δεν ξερεις τι σου γινεται! Και αυτο ειναι πιο σοβαρο!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα