Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2019


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 3,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, TheGrisGrisMan είπε

Μια γενική ερώτηση: Ξέρει κανείς, αν κέρδισε ο Λεκλέρκ, θα γινόταν ο νεότερος οδηγός με νίκη στην ιστορία της formula ένα; 

Όχι μαν.

Αυτό το έχει καπαρώσει ο Max.

Και θα το κρατήσει μάλλον για πάντα αφού η F1 είναι 18+ πλέον.

Επεξ/σία από Diinekis21
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ενδιαφερον στατιστικο:

Βαθμοι, νικες, pole στους τελευταιους 20 αγωνες:

  Points Wins Poles
Hamilton 442 14 10
Bottas 309 2 4
Verstappen 282 2 0
Vettel 272 1 2
Ferrari No2 driver(Raikkonen/Leclerc) 240 1 3

Απιστευτος ο Μax που εχει περισσοτερους βαθμους και νικες απο τον Vettel, με υποδεεστερο μονοθεσιο.

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.
2 ώρες πριν, haHa είπε

Αρχικα για να μην μπερδευομαστε, μιλαμε παντα για την πρωτο συμβαν Μax/Vettel που ηταν σχεδον διπλα-διπλα και πεταξε τον Verstappen εκτος πιστας, οχι για την δευτερη επαφη που τον βρισκει απο πισω τον Μαξ ουτε για την τριτη επαφη που βρισκει απο πισω τον Χαμιλτον και του σκαει το ελαστικο του, καταστρεφοντας του τον αγωνα(δεν υπηρξε καμια ποινη για καμια απο τις 3 επαφες).

Μιλαμε λοιπον για το 1ο συμβαν που ο συμφορουμιτης Diinekis21 ισχυριστηκε αυτο, σωστα:

image.png.87954fcfcf772e3157b9123522f955

Εδω ισιωνει σχετικα το τιμονι, στριμωχνοντας κι αλλο τον Μαξ:

image.png.6312264b2b534a67204c63aa3e6f8a

Και εδω αναποδο τιμονι προς τα αριστερα για να διορθωσει την υπερστροφη μετα την επαφη που πεταξε εκτος τον Μαξ:

image.png.abc15ac81c7fc0aad03719363669e9

Σταματηστε να ανεβαζετε οτι να ναι. Σε αυτο το περιστατικο ο vettel ακουμπαει μηπως τον verstappen...? 

Δημοσ.

@haHa καποτε είχε ποστάρει νομίζω ένα site που έδειχνε αναλυτικά το race pace ολων των driver για κάθε αγώνα. το έχεις;

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, greg4 είπε

καποτε είχε ποστάρει νομίζω ένα site που έδειχνε αναλυτικά το race pace ολων των driver για κάθε αγώνα. το έχεις;

Αυτό ψάχνεις λεβέντη;

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
36 λεπτά πριν, greg4 είπε

@haHa καποτε είχε ποστάρει νομίζω ένα site που έδειχνε αναλυτικά το race pace ολων των driver για κάθε αγώνα. το έχεις;

 

26 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε

Αυτό ψάχνεις λεβέντη;

Αυτο ειναι και εδω κατευθειαν το λινκ για charts κλπ:
http://en.mclarenf-1.com/index.php?page=chart

Εδω για Austria:
http://en.mclarenf-1.com/index.php?page=results&gp=1026

Και εδω συγκριση Max με Leclerc:
http://en.mclarenf-1.com/index.php?page=chart&gp=1026&graf=3&dr1=Charles Leclerc&dr2=Max Verstappen

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, mtifosi είπε

Σταματηστε να ανεβαζετε οτι να ναι. Σε αυτο το περιστατικο ο vettel ακουμπαει μηπως τον verstappen...? 

Εδω το video με ολες τις επαφες:
https://www.youtube.com/watch?v=_z82oard5n8

Η πρωτη επαφη ειναι πολυ ελαφρυ ακουμπημα(που υποχρεωνει και σε αναποδο τιμονι τον Vettel και επιτρεπει και στον Χαμιλτον να πλησιασει). Λιγη σημασια εχει το ακουμπημα, σημασια εχει οτι δεν αφηνεις στον αλλον χωρο και τον ωθεις εκτος πιστας, υποχρεωνοντας τον σε ελιγμο αποφυγης.

Ειναι αυτο για ποινη(το να πετας/ωθεις τον αλλον εκτος πιστας στην εξοδο της στροφης) ; Αν τα μονοθεσια ειναι διπλα-διπλα στην εξοδο(οπως πχ χθες) δεν ειναι για ποινη. Εδω ο Vettel ηταν στην εσωτερικη και λιγο πιο πισω και αρχισε να ισιωνει το τιμονι μη αφηνοντας χωρο στον Verstappen που ηταν μπροστα στην εξοδο της στροφης:

image.png.6312264b2b534a67204c63aa3e6f8a

 

Αλλα επειδη ειναι μονο λιγο πισω ο Vettel στην εξοδο της στροφης, ας κανουμε την παραδοχη οτι δεν ειναι για ποινη. Τις υπολοιπες επαφες που κανει μετα ο Vettel και δεν τρωει ποινη ας τις αφησουμε ασχολιαστες.

 

Εδω ξανα τι ισχυει στην εξοδο της στροφης για οταν καποιος εχει την εσωτερικη:

Spoiler

https://f1metrics.wordpress.com/2014/08/28/the-rules-of-racing/

Πολυ χοντρικα:
α) εχεις εσωτερικη και εισαι πισω στην εξοδο; Πρεπει να αφησεις χωρο και αν υπαρξει επαφη, ειναι δικια σου ευθυνη.
"If the driver on the inside is behind at corner exit, they must leave space for the driver on the outside."

f1_outside_level.png?w=640&h=480


β) εχεις εσωτερικη και εισαι μπροστα στην εξοδο; Τοτε πρεπει να αφησει χωρο/σηκωσει ποδι απο το γκαζι αυτος που ειναι στην εξωτερικη και αν υπαρξει επαφη, ειναι δικια του ευθυνη
"If the driver on the inside is ahead at corner exit, it is the duty of the driver on the outside to back out or take evasive action to avoid a collision."

f1_outside_behind.png?w=640&h=480
γ)  εχεις εσωτερικη και ειστε διπλα-διπλα στην εξοδο(ουσιαστικα το συμβαν χθες); Αν υπαρξει επαφη ειναι συνηθως racing incident και φταινε και οι 2.
" but Rosberg gained ground throughout the corner, almost achieving parity by corner exit before backing out. This is right at the threshold where the driver on the outside must be left space, and had a collision occurred, both drivers would have had to wear some of the blame."

f1_rosberg_bahrain1.png?w=640&h=480

 

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.

Συγκρίνεις τελείως ανόμοιες καταστάσεις . Το ακούμπησα δεν είναι ασήμαντο σε μια μάχη δίπλα δίπλα όπως ήταν του Verstapen με το Leclerc . Ας αφήσουν τότε όλοι τα φρένα για 50 μέτρα για να έχουν το apex να πετάξουν με το να ακουμπήσουν τον άλλο εκτός πίστας και μάλιστα εκτός Κερμπ ώστε να χάσουν φορά και όλα καλά .Αλλα αν και βλέπω F1 εδώ και πολλά χρόνια τίποτα δεν μου κάνει εντύπωση γιατί έχει καταντήσει χειρότερο από τσίρκο με τον τρόπο που δίνουν ποινές . 

Δημοσ.
7 ώρες πριν, TheGrisGrisMan είπε

Δεν το έχω διαβάσει, ισως να εχει ενδιαφέρον:

https://wtf1.com/post/heres-why-verstappen-wasnt-penalised-for-his-move-on-leclerc/

Eνδιαφερον αρθρο ωστε να δουμε πώς "σκεφτονται" εκει περα.

Εχουμε και λεμε λοιπον, συμφωνα με εναν race director η δευτερη κινηση του VER δεν ητσαν σαν την πρωτη (χαιρω πολυ, ολοι το ειδαμε αυτο). 

Ενω συμφωνα με τον αρθρογραφο: With that interpretation, it sounds even more like the stewards made the right call not to take any action on Verstappen. He went for a move, claimed the high ground, and took the corner as he normally would on that line - there was no intention to try and edge his rival off of the road, as there was with Nico Rosberg and Lewis Hamilton at the same corner in 2016.

Αρα η αισθηση που υπαρχει ειναι οτι απλα ο Μαξ δεν ειχε σκοπο να τον παραμερισει στην εξοδο (εδω γελαμε) και γι αυτο δε δοθηκε ποινη και οχι γιατι εχει το δικαιωμα να τον πεταξει εκτος πιστας επειδη ειναι πλαι-πλαι.

 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
48 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Αρα η αισθηση που υπαρχει ειναι οτι απλα ο Μαξ δεν ειχε σκοπο να τον παραμερισει στην εξοδο (εδω γελαμε) και γι αυτο δε δοθηκε ποινη και οχι γιατι εχει το δικαιωμα να τον πεταξει εκτος πιστας επειδη ειναι πλαι-πλαι.

Το διάβασα κ εγω εντωμεταξύ. Για γέλια όντως. Μήπως κοίταζαν άλλο ριπλευ; Wtf indeed 😄

Μαλλον τοσες ώρες πιο πολύ συζητούσαν (οι κριτές) τι ζημιά θα γινόταν στο σπορ και πως θα καλύψουν το να μην πέσει ξανα απόφαση (μετά απο τα όσα έγιναν στον Καναδά) κ αλλάξει και πάλι ο νικητης του αγώνα κ πως θα το κανανε εύπεπτο. Τελικα βρήκαν τον τρόπο...

Spoiler

02C2F51B-3444-4B45-ADB6-3B35486D1C3C.jpeg.31a0a867efe0bfed209f2b9206a3f149.jpeg

Παντως καλύτερα να μην πέφτουν ποινές σε τετοιες περιπτώσεις, εννοώ να αλλάξουν οι κανόνες ώστε και στον Καναδά κ εδώ τετοια incidents να μην επιφέρουν ποινές. Να το ξέρουν όλοι ομως απο την αρχή όποτε να το εκμεταλλεύονται/ρισκάρουν όλοι το ίδιο. Όχι καποιοι με το σκεπτικό «σιγα μη τολμήσουν να ρίξουν ποινή εδώ μέσα» και ατάκες τύπου «αν αυτό είναι ποινή για ποιο λόγο να τρέχει καποιος στην f1?».

Αντιλαμβανομαι ότι τέτοιοι κανόνες έχουν μπει (και) για λόγους ασφαλείας αλλά τώρα με το halo εχει βελτιωθεί η ασφάλεια, μήπως ήρθε η ώρα να τους αφήσουν λίγο πιο «loose» με καποιες τροποποιήσεις;; (...κ το κρίμα στο λαιμό οποιου το παρακάνει).

Btw κ εμένα δεν μου αρέσει να «σπρώχνει» ο άλλος για να περάσει αλλά αν το επιτρέψουν σε ολους θα είναι καλύτερα απο το να το εκμεταλλεύονται καποιοι βάση συνθηκών...

Επεξ/σία από TheGrisGrisMan
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, mtifosi είπε

Συγκρίνεις τελείως ανόμοιες καταστάσεις . Το ακούμπησα δεν είναι ασήμαντο σε μια μάχη δίπλα δίπλα όπως ήταν του Verstapen με το Leclerc . Ας αφήσουν τότε όλοι τα φρένα για 50 μέτρα για να έχουν το apex να πετάξουν με το να ακουμπήσουν τον άλλο εκτός πίστας και μάλιστα εκτός Κερμπ ώστε να χάσουν φορά και όλα καλά .Αλλα αν και βλέπω F1 εδώ και πολλά χρόνια τίποτα δεν μου κάνει εντύπωση γιατί έχει καταντήσει χειρότερο από τσίρκο με τον τρόπο που δίνουν ποινές . 

Τελειως ανομοιες καταστασεις συνεκριναν οσοι συνεκριναν το προχθεσινο με τον Καναδα.

Οταν λεω λιγη σημασια εχει το ακουμπημα, εννοω οτι σημασια εχει αν πεταξες/στριμωξες τον αλλον εκτος πιστας. Το αν ακουμπησεις ή οχι τον αλλον ειναι αποτελεσμα του στριμωγματος και εξαρταται απο αυτον που εχει την εξωτερικη και αν θα κανει ελιγμο αποφυγης. Στο Μεξικο 2017, ο Verstappen ενω ηταν εξωτερικη και λιγο μπροστα εκανε ελιγμο αποφυγης(παρολα αυτα ακουμπησαν).

Μικρη σημασια εχει η επαφη, το θεμα ειναι αν σε πεταξε/στριμωξε ο αλλος εκτος πιστας(οπως εγινε και στο Μεξικο 2017 και προχθες).

Αν δηλαδη προχθες ο Λεκλερκ βλεποντας την κινηση, ανοιγε την τροχια του και εβγαινε εκτος για να αποφυγει την επαφη, θα λεγαμε ολα οκ; Οχι, το θεμα ειναι αν σε πεταξε/στριμωξε ο αλλος εκτος πιστας και αν δικαιουται να το κανει αυτο, αναλογα με το που βρισκεται στην εξοδο της στροφης.

-----------

17 λεπτά πριν, TheGrisGrisMan είπε

Μαλλον τοσες ώρες πιο πολύ συζητούσαν (οι κριτές) τι ζημιά θα γινόταν στο σπορ και πως θα καλύψουν το να μην πέσει ξανα απόφαση (μετά απο τα όσα έγιναν στον Καναδά) κ αλλάξει και πάλι ο νικητης του αγώνα κ πως θα το κανανε εύπεπτο. Τελικα βρήκαν τον τρόπο...

Masi explains reason for 'delay' in stewards decision

Η καθυστερηση υπηρξε για αλλους λογους. Η συνεδριαση μαζι με τους οδηγους, κριτες κλπ αρχισε στις 6μμ και στις 7:50μμ βγηκε η αποφαση(θελουν και λιγο χρονο να γραψουν την αποφαση, να καλεσουν παλι τις ομαδες κλπ)

Αναφορά σε κείμενο

At around 19:50 (local time), the decision finally came, it was a "racing incident" and the result stood.
Coming in the wake of controversial decisions which impacted both the Canadian and French races, Race director, Michael Masi was asked why the decision had taken so long.
"The primary part was we didn't get going until 6pm, because of the various media commitments, the (TV) pen and the post-race press conference," he said, according to Motorsport.com.
"The hearing itself, give or take, was about an hour with all parties involved," he revealed. "The stewards deliberated, looked at other cases, precedents, and spoke between themselves.
"By the time you write the decision and then make sure there are no typos or anything in it and so forth, and then summon the teams back, delivering the decision to them, it quickly adds up.
"Time flies a lot more when you're sitting outside like all of us than it does when you're sitting in the room. So it was just one of those things, they were considering absolutely everything."

 

Επεξ/σία από haHa

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...