Diinekis21 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 @Sugizo @greg4 @tommy^@~mxls~ @Manoleros95 Thanks @~mxls~ τον είδα τον Nico. Εξεπλάγη που έστριψε ο Lewis. Μα γιατί να κάνει τέτοιο πράγμα σε στροφή... 1
turbakiasss Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 12 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε @Sugizo @greg4 @tommy^@~mxls~ @Manoleros95 Thanks @~mxls~ τον είδα τον Nico. Εξεπλάγη που έστριψε ο Lewis. Μα γιατί να κάνει τέτοιο πράγμα σε στροφή... Μα την Παναγία αυτό μου θυμίζουν όλα τα σεντόνια του 1
TheGrisGrisMan Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 Μια γενική ερώτηση: Ξέρει κανείς, αν κέρδισε ο Λεκλέρκ, θα γινόταν ο νεότερος οδηγός με νίκη στην ιστορία της formula ένα;
Diinekis21 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) 2 λεπτά πριν, TheGrisGrisMan είπε Μια γενική ερώτηση: Ξέρει κανείς, αν κέρδισε ο Λεκλέρκ, θα γινόταν ο νεότερος οδηγός με νίκη στην ιστορία της formula ένα; Όχι μαν. Αυτό το έχει καπαρώσει ο Max. Και θα το κρατήσει μάλλον για πάντα αφού η F1 είναι 18+ πλέον. Επεξ/σία 1 Ιουλίου 2019 από Diinekis21 1
haHa Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) Ενδιαφερον στατιστικο: Βαθμοι, νικες, pole στους τελευταιους 20 αγωνες: Points Wins Poles Hamilton 442 14 10 Bottas 309 2 4 Verstappen 282 2 0 Vettel 272 1 2 Ferrari No2 driver(Raikkonen/Leclerc) 240 1 3 Απιστευτος ο Μax που εχει περισσοτερους βαθμους και νικες απο τον Vettel, με υποδεεστερο μονοθεσιο. Επεξ/σία 1 Ιουλίου 2019 από haHa
mtifosi Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 2 ώρες πριν, haHa είπε Αρχικα για να μην μπερδευομαστε, μιλαμε παντα για την πρωτο συμβαν Μax/Vettel που ηταν σχεδον διπλα-διπλα και πεταξε τον Verstappen εκτος πιστας, οχι για την δευτερη επαφη που τον βρισκει απο πισω τον Μαξ ουτε για την τριτη επαφη που βρισκει απο πισω τον Χαμιλτον και του σκαει το ελαστικο του, καταστρεφοντας του τον αγωνα(δεν υπηρξε καμια ποινη για καμια απο τις 3 επαφες). Μιλαμε λοιπον για το 1ο συμβαν που ο συμφορουμιτης Diinekis21 ισχυριστηκε αυτο, σωστα: Εδω ισιωνει σχετικα το τιμονι, στριμωχνοντας κι αλλο τον Μαξ: Και εδω αναποδο τιμονι προς τα αριστερα για να διορθωσει την υπερστροφη μετα την επαφη που πεταξε εκτος τον Μαξ: Σταματηστε να ανεβαζετε οτι να ναι. Σε αυτο το περιστατικο ο vettel ακουμπαει μηπως τον verstappen...?
greg4 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 @haHa καποτε είχε ποστάρει νομίζω ένα site που έδειχνε αναλυτικά το race pace ολων των driver για κάθε αγώνα. το έχεις;
Diinekis21 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 7 λεπτά πριν, greg4 είπε καποτε είχε ποστάρει νομίζω ένα site που έδειχνε αναλυτικά το race pace ολων των driver για κάθε αγώνα. το έχεις; Αυτό ψάχνεις λεβέντη; 1 1
haHa Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) 36 λεπτά πριν, greg4 είπε @haHa καποτε είχε ποστάρει νομίζω ένα site που έδειχνε αναλυτικά το race pace ολων των driver για κάθε αγώνα. το έχεις; 26 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε Αυτό ψάχνεις λεβέντη; Αυτο ειναι και εδω κατευθειαν το λινκ για charts κλπ: http://en.mclarenf-1.com/index.php?page=chart Εδω για Austria: http://en.mclarenf-1.com/index.php?page=results&gp=1026 Και εδω συγκριση Max με Leclerc: http://en.mclarenf-1.com/index.php?page=chart&gp=1026&graf=3&dr1=Charles Leclerc&dr2=Max Verstappen Επεξ/σία 2 Ιουλίου 2019 από haHa 1
TheGrisGrisMan Δημοσ. 2 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) Δεν το έχω διαβάσει, ισως να εχει ενδιαφέρον: https://wtf1.com/post/heres-why-verstappen-wasnt-penalised-for-his-move-on-leclerc/ Επεξ/σία 2 Ιουλίου 2019 από TheGrisGrisMan
haHa Δημοσ. 2 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, mtifosi είπε Σταματηστε να ανεβαζετε οτι να ναι. Σε αυτο το περιστατικο ο vettel ακουμπαει μηπως τον verstappen...? Εδω το video με ολες τις επαφες: https://www.youtube.com/watch?v=_z82oard5n8 Η πρωτη επαφη ειναι πολυ ελαφρυ ακουμπημα(που υποχρεωνει και σε αναποδο τιμονι τον Vettel και επιτρεπει και στον Χαμιλτον να πλησιασει). Λιγη σημασια εχει το ακουμπημα, σημασια εχει οτι δεν αφηνεις στον αλλον χωρο και τον ωθεις εκτος πιστας, υποχρεωνοντας τον σε ελιγμο αποφυγης. Ειναι αυτο για ποινη(το να πετας/ωθεις τον αλλον εκτος πιστας στην εξοδο της στροφης) ; Αν τα μονοθεσια ειναι διπλα-διπλα στην εξοδο(οπως πχ χθες) δεν ειναι για ποινη. Εδω ο Vettel ηταν στην εσωτερικη και λιγο πιο πισω και αρχισε να ισιωνει το τιμονι μη αφηνοντας χωρο στον Verstappen που ηταν μπροστα στην εξοδο της στροφης: Αλλα επειδη ειναι μονο λιγο πισω ο Vettel στην εξοδο της στροφης, ας κανουμε την παραδοχη οτι δεν ειναι για ποινη. Τις υπολοιπες επαφες που κανει μετα ο Vettel και δεν τρωει ποινη ας τις αφησουμε ασχολιαστες. Εδω ξανα τι ισχυει στην εξοδο της στροφης για οταν καποιος εχει την εσωτερικη: Spoiler https://f1metrics.wordpress.com/2014/08/28/the-rules-of-racing/ Πολυ χοντρικα: α) εχεις εσωτερικη και εισαι πισω στην εξοδο; Πρεπει να αφησεις χωρο και αν υπαρξει επαφη, ειναι δικια σου ευθυνη. "If the driver on the inside is behind at corner exit, they must leave space for the driver on the outside." β) εχεις εσωτερικη και εισαι μπροστα στην εξοδο; Τοτε πρεπει να αφησει χωρο/σηκωσει ποδι απο το γκαζι αυτος που ειναι στην εξωτερικη και αν υπαρξει επαφη, ειναι δικια του ευθυνη "If the driver on the inside is ahead at corner exit, it is the duty of the driver on the outside to back out or take evasive action to avoid a collision." γ) εχεις εσωτερικη και ειστε διπλα-διπλα στην εξοδο(ουσιαστικα το συμβαν χθες); Αν υπαρξει επαφη ειναι συνηθως racing incident και φταινε και οι 2. " but Rosberg gained ground throughout the corner, almost achieving parity by corner exit before backing out. This is right at the threshold where the driver on the outside must be left space, and had a collision occurred, both drivers would have had to wear some of the blame." Επεξ/σία 2 Ιουλίου 2019 από haHa
mtifosi Δημοσ. 2 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2019 Συγκρίνεις τελείως ανόμοιες καταστάσεις . Το ακούμπησα δεν είναι ασήμαντο σε μια μάχη δίπλα δίπλα όπως ήταν του Verstapen με το Leclerc . Ας αφήσουν τότε όλοι τα φρένα για 50 μέτρα για να έχουν το apex να πετάξουν με το να ακουμπήσουν τον άλλο εκτός πίστας και μάλιστα εκτός Κερμπ ώστε να χάσουν φορά και όλα καλά .Αλλα αν και βλέπω F1 εδώ και πολλά χρόνια τίποτα δεν μου κάνει εντύπωση γιατί έχει καταντήσει χειρότερο από τσίρκο με τον τρόπο που δίνουν ποινές .
tommy^ Δημοσ. 2 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2019 7 ώρες πριν, TheGrisGrisMan είπε Δεν το έχω διαβάσει, ισως να εχει ενδιαφέρον: https://wtf1.com/post/heres-why-verstappen-wasnt-penalised-for-his-move-on-leclerc/ Eνδιαφερον αρθρο ωστε να δουμε πώς "σκεφτονται" εκει περα. Εχουμε και λεμε λοιπον, συμφωνα με εναν race director η δευτερη κινηση του VER δεν ητσαν σαν την πρωτη (χαιρω πολυ, ολοι το ειδαμε αυτο). Ενω συμφωνα με τον αρθρογραφο: With that interpretation, it sounds even more like the stewards made the right call not to take any action on Verstappen. He went for a move, claimed the high ground, and took the corner as he normally would on that line - there was no intention to try and edge his rival off of the road, as there was with Nico Rosberg and Lewis Hamilton at the same corner in 2016. Αρα η αισθηση που υπαρχει ειναι οτι απλα ο Μαξ δεν ειχε σκοπο να τον παραμερισει στην εξοδο (εδω γελαμε) και γι αυτο δε δοθηκε ποινη και οχι γιατι εχει το δικαιωμα να τον πεταξει εκτος πιστας επειδη ειναι πλαι-πλαι.
TheGrisGrisMan Δημοσ. 2 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) 48 λεπτά πριν, tommy^ είπε Αρα η αισθηση που υπαρχει ειναι οτι απλα ο Μαξ δεν ειχε σκοπο να τον παραμερισει στην εξοδο (εδω γελαμε) και γι αυτο δε δοθηκε ποινη και οχι γιατι εχει το δικαιωμα να τον πεταξει εκτος πιστας επειδη ειναι πλαι-πλαι. Το διάβασα κ εγω εντωμεταξύ. Για γέλια όντως. Μήπως κοίταζαν άλλο ριπλευ; Wtf indeed 😄 Μαλλον τοσες ώρες πιο πολύ συζητούσαν (οι κριτές) τι ζημιά θα γινόταν στο σπορ και πως θα καλύψουν το να μην πέσει ξανα απόφαση (μετά απο τα όσα έγιναν στον Καναδά) κ αλλάξει και πάλι ο νικητης του αγώνα κ πως θα το κανανε εύπεπτο. Τελικα βρήκαν τον τρόπο... Spoiler Παντως καλύτερα να μην πέφτουν ποινές σε τετοιες περιπτώσεις, εννοώ να αλλάξουν οι κανόνες ώστε και στον Καναδά κ εδώ τετοια incidents να μην επιφέρουν ποινές. Να το ξέρουν όλοι ομως απο την αρχή όποτε να το εκμεταλλεύονται/ρισκάρουν όλοι το ίδιο. Όχι καποιοι με το σκεπτικό «σιγα μη τολμήσουν να ρίξουν ποινή εδώ μέσα» και ατάκες τύπου «αν αυτό είναι ποινή για ποιο λόγο να τρέχει καποιος στην f1?». Αντιλαμβανομαι ότι τέτοιοι κανόνες έχουν μπει (και) για λόγους ασφαλείας αλλά τώρα με το halo εχει βελτιωθεί η ασφάλεια, μήπως ήρθε η ώρα να τους αφήσουν λίγο πιο «loose» με καποιες τροποποιήσεις;; (...κ το κρίμα στο λαιμό οποιου το παρακάνει). Btw κ εμένα δεν μου αρέσει να «σπρώχνει» ο άλλος για να περάσει αλλά αν το επιτρέψουν σε ολους θα είναι καλύτερα απο το να το εκμεταλλεύονται καποιοι βάση συνθηκών... Επεξ/σία 2 Ιουλίου 2019 από TheGrisGrisMan
haHa Δημοσ. 2 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, mtifosi είπε Συγκρίνεις τελείως ανόμοιες καταστάσεις . Το ακούμπησα δεν είναι ασήμαντο σε μια μάχη δίπλα δίπλα όπως ήταν του Verstapen με το Leclerc . Ας αφήσουν τότε όλοι τα φρένα για 50 μέτρα για να έχουν το apex να πετάξουν με το να ακουμπήσουν τον άλλο εκτός πίστας και μάλιστα εκτός Κερμπ ώστε να χάσουν φορά και όλα καλά .Αλλα αν και βλέπω F1 εδώ και πολλά χρόνια τίποτα δεν μου κάνει εντύπωση γιατί έχει καταντήσει χειρότερο από τσίρκο με τον τρόπο που δίνουν ποινές . Τελειως ανομοιες καταστασεις συνεκριναν οσοι συνεκριναν το προχθεσινο με τον Καναδα. Οταν λεω λιγη σημασια εχει το ακουμπημα, εννοω οτι σημασια εχει αν πεταξες/στριμωξες τον αλλον εκτος πιστας. Το αν ακουμπησεις ή οχι τον αλλον ειναι αποτελεσμα του στριμωγματος και εξαρταται απο αυτον που εχει την εξωτερικη και αν θα κανει ελιγμο αποφυγης. Στο Μεξικο 2017, ο Verstappen ενω ηταν εξωτερικη και λιγο μπροστα εκανε ελιγμο αποφυγης(παρολα αυτα ακουμπησαν). Μικρη σημασια εχει η επαφη, το θεμα ειναι αν σε πεταξε/στριμωξε ο αλλος εκτος πιστας(οπως εγινε και στο Μεξικο 2017 και προχθες). Αν δηλαδη προχθες ο Λεκλερκ βλεποντας την κινηση, ανοιγε την τροχια του και εβγαινε εκτος για να αποφυγει την επαφη, θα λεγαμε ολα οκ; Οχι, το θεμα ειναι αν σε πεταξε/στριμωξε ο αλλος εκτος πιστας και αν δικαιουται να το κανει αυτο, αναλογα με το που βρισκεται στην εξοδο της στροφης. ----------- 17 λεπτά πριν, TheGrisGrisMan είπε Μαλλον τοσες ώρες πιο πολύ συζητούσαν (οι κριτές) τι ζημιά θα γινόταν στο σπορ και πως θα καλύψουν το να μην πέσει ξανα απόφαση (μετά απο τα όσα έγιναν στον Καναδά) κ αλλάξει και πάλι ο νικητης του αγώνα κ πως θα το κανανε εύπεπτο. Τελικα βρήκαν τον τρόπο... Masi explains reason for 'delay' in stewards decision Η καθυστερηση υπηρξε για αλλους λογους. Η συνεδριαση μαζι με τους οδηγους, κριτες κλπ αρχισε στις 6μμ και στις 7:50μμ βγηκε η αποφαση(θελουν και λιγο χρονο να γραψουν την αποφαση, να καλεσουν παλι τις ομαδες κλπ) Αναφορά σε κείμενο At around 19:50 (local time), the decision finally came, it was a "racing incident" and the result stood. Coming in the wake of controversial decisions which impacted both the Canadian and French races, Race director, Michael Masi was asked why the decision had taken so long. "The primary part was we didn't get going until 6pm, because of the various media commitments, the (TV) pen and the post-race press conference," he said, according to Motorsport.com. "The hearing itself, give or take, was about an hour with all parties involved," he revealed. "The stewards deliberated, looked at other cases, precedents, and spoke between themselves. "By the time you write the decision and then make sure there are no typos or anything in it and so forth, and then summon the teams back, delivering the decision to them, it quickly adds up. "Time flies a lot more when you're sitting outside like all of us than it does when you're sitting in the room. So it was just one of those things, they were considering absolutely everything." Επεξ/σία 2 Ιουλίου 2019 από haHa
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα