haHa Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) 44 λεπτά πριν, eliasjuve είπε Καλά στο συγκεκριμένο μιλάμε για ρεσιτάλ λαλακίας του Φέττελ και κακώς δεν πήρε ποινή καθώς υπάρχουν και άλλα συμβάντα από μεριάς του. Ισχυει. 3 επαφες με τουλαχιστον τις 2 να ειναι αποκλειστικα δικια του ευθυνη και εσκασε και το ελαστικο του αντιπαλου του απο πισω, καταστρεφοντας του τον αγωνα. Αν ειχε κανει το ιδιο ο Χαμ ή ο Μαξ και την ειχαν γλυτωσει χωρις ποινη οπως ο Vettel, δεν μπορω να φανταστω τι θα διαβαζαμε εδω(που ειναι αλλωστε το thread που διαβαζαμε για break test του Χαμ στον Vettel στο Baku ή για συνομωσιες κλπ και γελοια ΦΙΑ που ο Χαμ ξεκινησε 4ος απο 2ος ενω ειχε ποινη 3 θεσεων). Το ξαναβαζω εδω, γιατι ειναι case study για αυτους που λενε για συνομωσιες: Επεξ/σία 1 Ιουλίου 2019 από haHa
alex19871987 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 Όπως και η μέγιστη μακακια που έκανε στο Μπακού...δείγμα της πίεσης που του έχει πέσει... τρομερό δίδυμο εκλερ με φερσταπεν πιστεύω.
Hatsos Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 Το αυστριακό GP ήταν όλα τα λεφτά. Επιτέλους ένας σωστός αγώνας φόρμουλα. 2
Bl4ckSn4ke Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 Παιδιά το θέμα δεν είναι αν άφησε χώρο σε άλλο μονοθέσιο ο Max. Αυτό πες στην κόντρα συμβαίνει και το θεωρείς αγωνιστικό συμβάν. Το θέμα με την ποινή του είναι ότι ώθησε τον Leclerc εκτός πίστας για να μην προσπεράσει. 4
magnam Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 4 ώρες πριν, haHa είπε Εδω ακομα και αρκετοι που βλεπουν χρονια f1 μπερδευουν το χθεσινο συμβαν με το συμβαν του Καναδα ή λενε οτι παντα πρεπει να αφηνεις χωρο για 1 μονοθεσιο κλπ. Δεν τα συγκρίνουμε ως συμβάντα, αλλά συγκρίνουμε τις αποφάσεις που πήρε η FIA στο κάθε ένα. Και τα δύο είναι αμφισβητούμενα από πολλούς. Είτε κρατάς αυστηρή στάση και τα τιμωρείς, είτε επιτρέπεις για λόγους θεάματος το hard racing και τα αφήνεις. Κανείς μας δεν θέλει ποινές για τέτοια γεγονότα, χάνεται η θεαματικότητα. Αλλά θέλουμε στο εν λόγω σπορ να βλέπουμε πως υπάρχει δικαιοσύνη και πως δεν κρίνονται όλα από το πώς ξύπνησε εκείνη την ημέρα ο αγωνοδίκης. Συνεπώς, όταν καλώς ή κακώς έχεις ένα ιστορικό επιβολής ποινής σε αμφισβητούμενο "κλείσιμο" οδηγού, είναι τουλάχιστον τραγελαφικό το να αφήνεις ατιμώρητο το επίσης αμφισβητούμενο "κλείσιμο+επαφή+πέταγμα εκτός πίστας" ενός άλλου οδηγού.
haHa Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) 28 λεπτά πριν, magnam είπε Δεν τα συγκρίνουμε ως συμβάντα, αλλά συγκρίνουμε τις αποφάσεις που πήρε η FIA στο κάθε ένα. Και τα δύο είναι αμφισβητούμενα από πολλούς. Είτε κρατάς αυστηρή στάση και τα τιμωρείς, είτε επιτρέπεις για λόγους θεάματος το hard racing και τα αφήνεις. Κανείς μας δεν θέλει ποινές για τέτοια γεγονότα, χάνεται η θεαματικότητα. Αλλά θέλουμε στο εν λόγω σπορ να βλέπουμε πως υπάρχει δικαιοσύνη και πως δεν κρίνονται όλα από το πώς ξύπνησε εκείνη την ημέρα ο αγωνοδίκης. Συνεπώς, όταν καλώς ή κακώς έχεις ένα ιστορικό επιβολής ποινής σε αμφισβητούμενο "κλείσιμο" οδηγού, είναι τουλάχιστον τραγελαφικό το να αφήνεις ατιμώρητο το επίσης αμφισβητούμενο "κλείσιμο+επαφή+πέταγμα εκτός πίστας" ενός άλλου οδηγού. Δεν ειναι το πως ξυπνησε ο αγωνοδικης, ειναι διαφορετικα συμβαντα. Το αν πολλοι τα θεωρουν αμφισβητουμενα*(που καλα-καλα δεν ξερουν τους κανονες και πιστευαν οτι παντα πρεπει να αφηνεις χωρ για το αλλο μονοθεσιο) δεν εχει να λεει. Εχουμε το συμβαν Vet-Ham στον Καναδα 2019, οπου ο Vet το χανει, βγαινει εκτος πιστας, μπαινει ξανα και πεταει εκτος πιστας τον Ham. Ποινη, οπως ποινη δωθηκε και στον Verstappen στο συμβαν Ver/Kimi στην Ιαπωνια 2018, οταν ο Ver το εχασε, μπηκε και πεταξε εκτος πιστας τον Κιμι. Δεν προκειται για hard racing, γιατι δεν μπορεις να βγαινεις εκτος πιστας και να μπαινεις ξανα οπως θελεις, ενω ο αλλος εχει την αγωνιστικη γραμμη και να τον πετας εκτος πιστας. Εχουμε τωρα το συμβαν Leclerc/Ver στην Αυστρια 2019, οπου ο Verstappen εχει την εσωτερικη και ειναι διπλα στην εξοδο, αλλα πεταει εκτος πιστας τον Λεκλερκ. Δεν δωθηκε ποινη, οπως δεν δωθηκε ποινη στο Μεξικο 2017 στο συμβαν Vetter/Verstappen, οταν ο Vettel εχοντας την εσωτερικη, πεταξε εκτος πιστας τον Verstappen. Hard racing και θεωρειται racing incident, μιας και οταν εχεις την εσωτερικη και δεν εισαι πισω στην εξοδο, τοτε δεν εισαι υποχρεωμενος να αφησεις στον αλλον χωρο. Ειναι διαφορετικου τυπου γεγονοτα, αλλα καποιοι για προφανεις λογους θελουν να τα συγκρινουν μεταξυ τους, αντι να τα συγκρινουν με τα αντιστοιχα που παρεθεσα πιο πανω και ειδαμε οτι ειχαν αναλογες ποινες ή θεωρηθηκαν racing incidents. *Τελος, οσον αφορα το αμφισβητουμενο του πραγματος κλπ, ξαναβαζω εδω τι διαβαζαμε για το συμβαν Ver/Kimi στην Ιαπωνια 2018 απο αυτους που ελεγαν let them race κλπ για το παρομοιο συμβαν Vet/Ham Καναδα 2019. Παιζει αρκετη υποκειμενικοτητα. https://www.insomnia.gr/forums/topic/672376-formula-1-2018/page/44/ Στις 7/10/2018 στις 10:20 ΠΜ, Αλεξανδρος A.92 είπε Αυτο με τον κιμι ηταν ασχημο...Βγηκε yolo τελειως και πηρε ολο το οδοστρωμα δεν του αφησε καν χωρο, και ειπε μετα οτι θα μπορουσε να περιμενει να βγω xD Σιγα μην εβαζε και οπισθεν ρε Max...λες και ειναι ο πρωτος του αγωνας στα καρτ... Στις 7/10/2018 στις 10:29 ΠΜ, tommy^ είπε Α ειπε οτι θα μπορουσε να περιμενει ο Κιμι να ξαναμπει στην πιστα; Τοσο γελοιος; Με κανα 2 μαυρες σημαιουλες θα εστρωνε χαρακτηρα, αλλα ποιος να του τις δωσει; Στις 7/10/2018 στις 12:21 ΜΜ, Diinekis21 είπε Στο SkySports λύσαξαν σε αυτή τη μετάδοση. Το περιστατικό Max-Kimi το έλεγαν 50-50!! .. Max στον ασύρματο "Eπρεπε να περιμένει (ο Κimi) και να μου επιτεθεί στην επόμενη"!! Στις 7/10/2018 στις 12:33 ΜΜ, tommy^ είπε Μολις ειδα το σκηνικο Φερ-Ραι και ειναι 200% φταιξιμο του Φερ. Απαραδεκτος. Στις 7/10/2018 στις 1:18 ΜΜ, tommy^ είπε ...Με τετοιο ιστορικο ο Φερσταπεν επρεπε να φαει μαυρη σημαια στο περιστατικο με τον Κιμι... Στις 9/10/2018 στις 1:11 ΜΜ, greg4 είπε Ο Verstappen πάει πάντα φουλ γκάζι παντού, δεν αφήνει χώρο σε κανέναν και μετά απλά λέει; Και τι να έκανα; να έκοβα; Εδώ ο αθεόφοβος έχασε τα φρένα προχτές, βγήκε έξω από την πίστα και μετά δήλωσε ο θεός "he could have waited for me". Χαχα, ο τύπος βγαίνει εκτός και λέει γιατί δεν έκοψαν οι υπόλοιποι για να μην με περάσουν. --------------------- 28 λεπτά πριν, magnam είπε Συνεπώς, όταν καλώς ή κακώς έχεις ένα ιστορικό επιβολής ποινής σε αμφισβητούμενο "κλείσιμο" οδηγού, είναι τουλάχιστον τραγελαφικό το να αφήνεις ατιμώρητο το επίσης αμφισβητούμενο "κλείσιμο+επαφή+πέταγμα εκτός πίστας" ενός άλλου οδηγού. Τελος, επειδη βλεπω οτι παρολο οτι εχουν παρατεθει οι κανονες κλπ πολλοι συνεχιζουν να τα μπερδευουν, το ξαναγραφω εδω: Δεν μπορεις να κλεισεις/πεταξεις τον αλλον εκτος πιστας οταν εισαι σε ευθεια. Μπορεις να κλεισεις/πεταξεις τον αλλον, οταν εχεις την εσωτερικη και εισαι μπροστα του στην εξοδο της στροφης. Αν εισαι πισω του, δεν μπορεις και πρεπει να του αφησεις χωρο. Αν ειστε διπλα-διπλα, συνηθως θεωρειται racing incident. https://f1metrics.wordpress.com/2014/08/28/the-rules-of-racing/ Πολυ χοντρικα: α) εχεις εσωτερικη και εισαι πισω στην εξοδο; Πρεπει να αφησεις χωρο και αν υπαρξει επαφη, ειναι δικια σου ευθυνη. "If the driver on the inside is behind at corner exit, they must leave space for the driver on the outside." β) εχεις εσωτερικη και εισαι μπροστα στην εξοδο; Τοτε πρεπει να αφησει χωρο/σηκωσει ποδι απο το γκαζι αυτος που ειναι στην εξωτερικη και αν υπαρξει επαφη, ειναι δικια του ευθυνη "If the driver on the inside is ahead at corner exit, it is the duty of the driver on the outside to back out or take evasive action to avoid a collision." γ) εχεις εσωτερικη και ειστε διπλα-διπλα στην εξοδο(ουσιαστικα το συμβαν χθες); Αν υπαρξει επαφη ειναι συνηθως racing incident και φταινε και οι 2. " but Rosberg gained ground throughout the corner, almost achieving parity by corner exit before backing out. This is right at the threshold where the driver on the outside must be left space, and had a collision occurred, both drivers would have had to wear some of the blame." Επεξ/σία 1 Ιουλίου 2019 από haHa 1 1
magnam Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 8 λεπτά πριν, haHa είπε Δεν ειναι το πως ξυπνησε ο αγωνοδικης, ειναι διαφορετικα συμβαντα. Το αν πολλοι τα θεωρουν αμφισβητουμενα*(που καλα-καλα δεν ξερουν τους κανονες και πιστευαν οτι παντα πρεπει να αφηνεις χωρ για το αλλο μονοθεσιο) δεν εχει να λεει. Εχουμε το συμβαν Vet-Ham στον Καναδα 2019, οπου ο Vet το χανει, βγαινει εκτος πιστας, μπαινει ξανα και πεταει εκτος πιστας τον Ham. Ποινη, οπως ποινη δωθηκε και στον Verstappen στο συμβαν Ver/Kimi στην Ιαπωνια 2018, οταν ο Ver το εχασε, μπηκε και πεταξε εκτος πιστας τον Κιμι. Δεν προκειται για hard racing, γιατι δεν μπορεις να βγαινεις εκτος πιστας και να μπαινεις ξανα οπως θελεις, ενω ο αλλος εχει την αγωνιστικη γραμμη και να τον πετας εκτος πιστας. Εχουμε τωρα το συμβαν Leclerc/Ver στην Αυστρια 2019, οπου ο Verstappen εχει την εσωτερικη και ειναι διπλα στην εξοδο, αλλα πεταει εκτος πιστας τον Λεκλερκ. Δεν δωθηκε ποινη, οπως δεν δωθηκε ποινη στο Μεξικο 2017 στο συμβαν Vetter/Verstappen, οταν ο Vettel εχοντας την εσωτερικη, πεταξε εκτος πιστας τον Verstappen. Hard racing, μιας και μονο οταν εχεις την εσωτερικη και δεν εισαι πισω στην εξοδο, τοτε δεν εισαι υποχρεωμενος να αφησεις στον αλλον χωρο. *Τελος, οσον αφορα το αμφισβητουμενο, ξαναβαζω εδω τι διαβαζαμε για το συμβαν Ver/Kimi στην Ιαπωνια 2018 απο αυτους που ελεγαν let them race κλπ για το παρομοιο συμβαν Vet/Ham Καναδα 2019. Παιζει αρκετη υποκειμενικοτητα. https://www.insomnia.gr/forums/topic/672376-formula-1-2018/page/44/ Στις 7/10/2018 στις 10:20 ΠΜ, Αλεξανδρος A.92 είπε Αυτο με τον κιμι ηταν ασχημο...Βγηκε yolo τελειως και πηρε ολο το οδοστρωμα δεν του αφησε καν χωρο, και ειπε μετα οτι θα μπορουσε να περιμενει να βγω xD Σιγα μην εβαζε και οπισθεν ρε Max...λες και ειναι ο πρωτος του αγωνας στα καρτ... Στις 7/10/2018 στις 10:29 ΠΜ, tommy^ είπε Α ειπε οτι θα μπορουσε να περιμενει ο Κιμι να ξαναμπει στην πιστα; Τοσο γελοιος; Με κανα 2 μαυρες σημαιουλες θα εστρωνε χαρακτηρα, αλλα ποιος να του τις δωσει; Στις 7/10/2018 στις 12:21 ΜΜ, Diinekis21 είπε Στο SkySports λύσαξαν σε αυτή τη μετάδοση. Το περιστατικό Max-Kimi το έλεγαν 50-50!! .. Max στον ασύρματο "Eπρεπε να περιμένει (ο Κimi) και να μου επιτεθεί στην επόμενη"!! Στις 7/10/2018 στις 12:33 ΜΜ, tommy^ είπε Μολις ειδα το σκηνικο Φερ-Ραι και ειναι 200% φταιξιμο του Φερ. Απαραδεκτος. Στις 7/10/2018 στις 1:18 ΜΜ, tommy^ είπε ...Με τετοιο ιστορικο ο Φερσταπεν επρεπε να φαει μαυρη σημαια στο περιστατικο με τον Κιμι... Στις 9/10/2018 στις 1:11 ΜΜ, greg4 είπε Ο Verstappen πάει πάντα φουλ γκάζι παντού, δεν αφήνει χώρο σε κανέναν και μετά απλά λέει; Και τι να έκανα; να έκοβα; Εδώ ο αθεόφοβος έχασε τα φρένα προχτές, βγήκε έξω από την πίστα και μετά δήλωσε ο θεός "he could have waited for me". Χαχα, ο τύπος βγαίνει εκτός και λέει γιατί δεν έκοψαν οι υπόλοιποι για να μην με περάσουν. Και ξαναλέω πως δεν τα συγκρίνουμε ως συμβάντα. Στον Καναδά ήταν αμφισβητούμενο διότι ο Vettel όπως φαίνεται και από τις κινήσεις επί του τιμονιού δεν είχε καλά-καλά τον έλεγχο του μονοθέσιού του. Σε τέτοιες περιπτώσεις είναι σαφώς θέμα του πώς ξύπνησε ο αγωνοδίκης. Αλλά καλώς ή κακώς του επιβλήθηκε ποινή, δεκτόν. Ήταν αυστηρή επιβολή του κανονισμού. Ερχόμαστε στο χθεσινό Γκαρν Πρι. Ο Verstappen έχοντας ξεκάθαρα έλεγχο του μονοθέσιού του, και γνωρίζοντας ότι ο Leclerc ήταν ακριβώς δίπλα του καθώς και ότι ερχόταν στροφή μπροστά, συνειδητά και έχοντας πλήρη διαύγεια και έλεγχο πήρε την απόφαση να πάρει ανοιχτά την στροφή, συγκρούστηκε με τον Leclerc και τον πέταξε εκτός πίστας. Εδώ οι αγωνοδίκες είδαν πιο χαλαρά το όλο συμβάν, το θεώρησαν απλώς hard racing και το άφησαν. Για το Μεξικό του 2017, αν προσέξεις, ο Vettel έχει το τιμόνι του σε δεξιά στροφή. Εν ολίγοις, όταν τον πέταξε έξω, ακόμη έστριβε το μονοθέσιο και συνέχιζε να του δίνει παρεκτροπή. Στο χθεσινό συμβάν ο Verstappen αν προσέξεις το έχει σχεδόν ευθεία, δεν του δίνει παρεκτροπή και συνεχίζει για λίγο την πορεία του ευθεία προκειμένου να βεβαιωθεί πως δεν θα έχει χώρο ο Leclerc ούτε να αντιδράσει, αλλά ούτε να κάνει κάτι άλλο πέραν του να βγει εκτός πίστας. Και η εμμονή αυτή του Verstappen οδήγησε και στην σύγκρουση που είχαμε. Είναι η λάθος/απρεπής οδηγική συμπεριφορά που τιμωρείται και όχι το κατά πόσο ανταποκρίνεται καλά το μονοθέσιο ή όχι.
haHa Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, magnam είπε Για το Μεξικό του 2017, αν προσέξεις, ο Vettel έχει το τιμόνι του σε δεξιά στροφή. Εν ολίγοις, όταν τον πέταξε έξω, ακόμη έστριβε το μονοθέσιο και συνέχιζε να του δίνει παρεκτροπή. Στο χθεσινό συμβάν ο Verstappen αν προσέξεις το έχει σχεδόν ευθεία, δεν του δίνει παρεκτροπή και συνεχίζει για λίγο την πορεία του ευθεία προκειμένου να βεβαιωθεί πως δεν θα έχει χώρο ο Leclerc ούτε να αντιδράσει, αλλά ούτε να κάνει κάτι άλλο πέραν του να βγει εκτός πίστας. Και η εμμονή αυτή του Verstappen οδήγησε και στην σύγκρουση που είχαμε. Το ειχε σε δεξια στροφη: και μετα το εφερε σε σχεδον ευθεια: Δηλαδη, πανω-κατω αυτο που περιγραφεις για το χθεσινο: 1 ώρα πριν, magnam είπε Στο χθεσινό συμβάν ο Verstappen αν προσέξεις το έχει σχεδόν ευθεία, δεν του δίνει παρεκτροπή και συνεχίζει για λίγο την πορεία του ευθεία προκειμένου να βεβαιωθεί πως δεν θα έχει χώρο ο Leclerc ούτε να αντιδράσει, αλλά ούτε να κάνει κάτι άλλο πέραν του να βγει εκτός πίστας. Και η εμμονή αυτή του Verstappen οδήγησε και στην σύγκρουση που είχαμε. Είναι η λάθος/απρεπής οδηγική συμπεριφορά που τιμωρείται και όχι το κατά πόσο ανταποκρίνεται καλά το μονοθέσιο ή όχι. Αρκει να αλλαξεις Vertsappen-leclerc με Vettel/Verstappen και ισχυουν τα ιδια για το συμβαν Μεξικο 2017: "Στο συμβάν ο Vettel αν προσέξεις το έχει σχεδόν ευθεία, δεν του δίνει παρεκτροπή και συνεχίζει για λίγο την πορεία του ευθεία προκειμένου να βεβαιωθεί πως δεν θα έχει χώρο ο Verstappen ούτε να αντιδράσει, αλλά ούτε να κάνει κάτι άλλο πέραν του να βγει εκτός πίστας. Και η εμμονή αυτή του Vettel οδήγησε και στην σύγκρουση που είχαμε. Είναι η λάθος/απρεπής οδηγική συμπεριφορά που τιμωρείται και όχι το κατά πόσο ανταποκρίνεται καλά το μονοθέσιο ή όχι." Μαλιστα, μετα την επαφη, ο Vettel για να διορθωσει την υπερστροφη, κανει το τιμονι του προς τα αριστερα: Κατα τα αλλα συνεχιζεις αν συγκρινεις 2 γεγονοτα και να λες οτι στο ενα ειχε ξεκαθαρα τον ελεγχο, η γωνια του τιμονιου ηταν ετσι κλπ κλπ, οταν οπως ειπαμε, τα 2 γεγονοτα δεν ειναι συγκρισημα. Επεξ/σία 1 Ιουλίου 2019 από haHa
tommy^ Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 33 λεπτά πριν, haHa είπε Δεν ειναι το πως ξυπνησε ο αγωνοδικης, ειναι διαφορετικα συμβαντα. Το αν πολλοι τα θεωρουν αμφισβητουμενα*(που καλα-καλα δεν ξερουν τους κανονες και πιστευαν οτι παντα πρεπει να αφηνεις χωρ για το αλλο μονοθεσιο) δεν εχει να λεει. Εχουμε το συμβαν Vet-Ham στον Καναδα 2019, οπου ο Vet το χανει, βγαινει εκτος πιστας, μπαινει ξανα και πεταει εκτος πιστας τον Ham. Ποινη, οπως ποινη δωθηκε και στον Verstappen στο συμβαν Ver/Kimi στην Ιαπωνια 2018, οταν ο Ver το εχασε, μπηκε και πεταξε εκτος πιστας τον Κιμι. Δεν προκειται για hard racing, γιατι δεν μπορεις να βγαινεις εκτος πιστας και να μπαινεις ξανα οπως θελεις, ενω ο αλλος εχει την αγωνιστικη γραμμη και να τον πετας εκτος πιστας. Εχουμε τωρα το συμβαν Leclerc/Ver στην Αυστρια 2019, οπου ο Verstappen εχει την εσωτερικη και ειναι διπλα στην εξοδο, αλλα πεταει εκτος πιστας τον Λεκλερκ. Δεν δωθηκε ποινη, οπως δεν δωθηκε ποινη στο Μεξικο 2017 στο συμβαν Vetter/Verstappen, οταν ο Vettel εχοντας την εσωτερικη, πεταξε εκτος πιστας τον Verstappen. Hard racing και θεωρειται racing incident, μιας και οταν εχεις την εσωτερικη και δεν εισαι πισω στην εξοδο, τοτε δεν εισαι υποχρεωμενος να αφησεις στον αλλον χωρο. Ειναι διαφορετικου τυπου γεγονοτα, αλλα καποιοι για προφανεις λογους θελουν να τα συγκρινουν μεταξυ τους, αντι να τα συγκρινουν με τα αντιστοιχα που παρεθεσα πιο πανω και ειδαμε οτι ειχαν αναλογες ποινες ή θεωρηθηκαν racing incidents. *Τελος, οσον αφορα το αμφισβητουμενο του πραγματος κλπ, ξαναβαζω εδω τι διαβαζαμε για το συμβαν Ver/Kimi στην Ιαπωνια 2018 απο αυτους που ελεγαν let them race κλπ για το παρομοιο συμβαν Vet/Ham Καναδα 2019. Παιζει αρκετη υποκειμενικοτητα. https://www.insomnia.gr/forums/topic/672376-formula-1-2018/page/44/ Συνεχιζεις. να πιππιλας τις ιδιες καραμελες. Το περιστατικο Μαξ-Κιμι στην Ιαπωνια (βγαινω εκτος πιστας, ξαναμπαινω εχοντας πληρη ελεγχο και πεταω τον αλλον εξω), δεν ειναι ιδιο με το περιστατικο Σεμπ-Λιουις στον Καναδα (βγαινω εκτος πιστας σε κατηφορικο σημειο και ξαναμπαινω μη εχοντας πληρη ελεγχο του μονοθεσιου κλεινοντας αυτον που ερχεται απο πισω) και δεν ειναι το ιδιο με το περιστατικο Μαξ-Σαρλ (ειμαστε πλαι-πλαι σε ολη τη στροφη και στην εξοδο απλα σε πεταω εξω). Οταν ο αλλος ειναι ΑΚΡΙΒΩΣ διπλα σου ειτε σε ευθεια ειτε σε στροφη δεν εχεις κανενα δικαιωμα να τον πεταξεις εξω, οπως δεν εχεις κανενα δικαιωμα να αλλαξεις γραμμη κατα το φρεναρισμα σου πριν τη στροφη, οταν μαλιστα εχεις ηδη αλλαξει 1 φορα τη γραμμη σου στην ευθεια πριν τη στροφη, πραγματα που εχει κανει σχεδον μονο ο Μαξ και δεν εχει τιμωρηθει (εντελως τυχαια). Και αυτος ειναι αγραφος νομος μεταξυ των οδηγων αγωνων. Ξερεις υπαρχουν και οι αγραφοι νομοι, περα απο τα ρεζιλικια της ΦΙΑ. Και σε ο,τι αφορα το μπλοκαρισμα του Μαξ στο Μεξικο με τον Σεμπ, κανονικα πρεπει να φαει ποινη γιατι κοβει μεσα απο το γρασιδι και στο εμπα στην πιστα βρισκεται μπροστα απο τον Σεμπ. Μπλοκαρε οσο-οσο χρειαζοταν για να κοψει τον Σεμπ και μετα να μπει χαλαρος μεσα στο γρασιδι με σταθερη ταχυτητα και να βγει εμπρος του. Αμα ηταν ετσι θα μπλοκαρανε ολοι τα φρενα επιτηδες σε σημεια της πιστας που το κοψιμο τους ευνοει γιατι η κανονικη διαδρομη σε κανει να χανεις χρονο.
haHa Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, magnam είπε Και ξαναλέω πως δεν τα συγκρίνουμε ως συμβάντα. Στον Καναδά ήταν αμφισβητούμενο διότι ο Vettel όπως φαίνεται και από τις κινήσεις επί του τιμονιού δεν είχε καλά-καλά τον έλεγχο του μονοθέσιού του. Σε τέτοιες περιπτώσεις είναι σαφώς θέμα του πώς ξύπνησε ο αγωνοδίκης. Αλλά καλώς ή κακώς του επιβλήθηκε ποινή, δεκτόν. Ήταν αυστηρή επιβολή του κανονισμού. Αυτη ειναι η δικη σου αναγνωση. Οι αγωνοδικες που ειχαν τηλεμετρια ειδαν οτι ειχε πια τον ελεγχο του μονοθεσιου οταν εκανε ξανα δεξια και εκλεισε τον Χαμ. Κατι που ειπωθηκε και εδω απο συμφορουμιτες: Στις 10/6/2019 στις 12:58 ΠΜ, greg4 είπε Επίσης όπως φαίνεται ξεκάθαρα στο video όταν είχε πλέον έλεγχο του αυτοκινήτου μια χαρά χώρο είχε ο Hamilton. Ξαναδείτε το video. Απο την στιγμη που ειδαν λοιπον οτι ειχε τον ελεγχο του μονοθεσιου, δεν ειναι το πως ξυπνησε ο αγωνοδικης, αλλα το συγκρινουν με παρομοια περιστατικα. Ενα απο αυτα ειναι το συμβαν Max/Kimi στην Ιαπωνια 2018. -------------------------------- 44 λεπτά πριν, tommy^ είπε Συνεχιζεις. να πιππιλας τις ιδιες καραμελες. Το περιστατικο Μαξ-Κιμι στην Ιαπωνια (βγαινω εκτος πιστας, ξαναμπαινω εχοντας πληρη ελεγχο και πεταω τον αλλον εξω), δεν ειναι ιδιο με το περιστατικο Σεμπ-Λιουις στον Καναδα (βγαινω εκτος πιστας σε κατηφορικο σημειο και ξαναμπαινω μη εχοντας πληρη ελεγχο του μονοθεσιου κλεινοντας αυτον που ερχεται απο πισω) και δεν ειναι το ιδιο με το περιστατικο Μαξ-Σαρλ (ειμαστε πλαι-πλαι σε ολη τη στροφη και στην εξοδο απλα σε πεταω εξω). Οταν ο αλλος ειναι ΑΚΡΙΒΩΣ διπλα σου ειτε σε ευθεια ειτε σε στροφη δεν εχεις κανενα δικαιωμα να τον πεταξεις εξω, οπως δεν εχεις κανενα δικαιωμα να αλλαξεις γραμμη κατα το φρεναρισμα σου πριν τη στροφη, οταν μαλιστα εχεις ηδη αλλαξει 1 φορα τη γραμμη σου στην ευθεια πριν τη στροφη, πραγματα που εχει κανει σχεδον μονο ο Μαξ και δεν εχει τιμωρηθει (εντελως τυχαια). Και αυτος ειναι αγραφος νομος μεταξυ των οδηγων αγωνων. Ξερεις υπαρχουν και οι αγραφοι νομοι, περα απο τα ρεζιλικια της ΦΙΑ. Και σε ο,τι αφορα το μπλοκαρισμα του Μαξ στο Μεξικο με τον Σεμπ, κανονικα πρεπει να φαει ποινη γιατι κοβει μεσα απο το γρασιδι και στο εμπα στην πιστα βρισκεται μπροστα απο τον Σεμπ. Μπλοκαρε οσο-οσο χρειαζοταν για να κοψει τον Σεμπ και μετα να μπει χαλαρος μεσα στο γρασιδι με σταθερη ταχυτητα και να βγει εμπρος του. Αμα ηταν ετσι θα μπλοκαρανε ολοι τα φρενα επιτηδες σε σημεια της πιστας που το κοψιμο τους ευνοει γιατι η κανονικη διαδρομη σε κανει να χανεις χρονο. Καλησπερα φιλε, συνεχιζεις και γραφεις ανακριβειες που εχουν απαντηθει, αλλα το βασικοτερο ειναι οτι αδυνατεις να κανεις πολιτισμενο διαλογο οταν εχεις αδικο, γιατι κανεις συνεχως προσωπικους χαρακτηρισμους. Ηδη σβηστηκαν καποιοι υβριστικοι χαρακτηρισμοι σου, δεν μπορω να σε ακολουθησω σε αυτο το επιπεδο, καλη συνεχεια. Επεξ/σία 1 Ιουλίου 2019 από haHa
tommy^ Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) 7 λεπτά πριν, haHa είπε Καλησπερα φιλε, συνεχιζεις και γραφεις ανακριβειες που εχουν απαντηθει, αλλα το βασικοτερο ειναι οτι αδυνατεις να κανεις πολιτισμενο διαλογο οταν εχεις αδικο, γιατι κανεις συνεχως προσωπικους χαρακτηρισμους. Ηδη σβηστηκαν καποιοι υβριστικοι χαρακτηρισμου σου, δεν μπορω να σε ακολουθησω σε αυτο το επιπεδο, καλη συνεχεια. Καλησπερα κυριε Βαρουχακη, σταματηστε να με κάνετε quote (ή να αφηνετε υποννοουμενα) αν δε θελετε να ασχολουμαι μαζι σας. Επεξ/σία 1 Ιουλίου 2019 από tommy^
Diinekis21 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) @magnam έκανες παράθεση και είδα spam που έχω αγνοήσει. Άιντε πάμε μερικές γραμμές. Καναδάς 2019, Δεν υπάρχει καν επαφή. Πέφτει λέει πάνω του.... Σύγκριση με Iαπωνία Max-Kimi.. Εε σαν να πέφτει λίγο πάνω στον Kimi εκεί όμως... Για χθες... 46 λεπτά πριν, magnam είπε Ο Verstappen έχοντας ξεκάθαρα έλεγχο του μονοθέσιού του, και γνωρίζοντας ότι ο Leclerc ήταν ακριβώς δίπλα του καθώς και ότι ερχόταν στροφή μπροστά, συνειδητά και έχοντας πλήρη διαύγεια και έλεγχο πήρε την απόφαση να πάρει ανοιχτά την στροφή, συγκρούστηκε με τον Leclerc και τον πέταξε εκτός πίστας. Το αυτό. Επίσης για μετρήστε μου πόσες διορθώσεις κάνει ο Max για να πετάξει στα σίγουρα τον Lec έξω; 3 αν θυμάμαι καλά.. Εκούσιες... Μόνο τη τελευταία να δει κανείς είναι ξεκάθαρη κίνηση πρόκλησης ατυχήματος. Μεξικό 2017 Κατ'αρχήν πολύ σημαντικό, είναι Lap 1 incident. Ακολουθώντας την αγωνιστική γραμμή και όντας 1ος κλείνει τον Max, δεν οδηγεί πάνω του-ούτε τον πετάει εκτός. Μετά παλεύει με υπερστροφή και άρα η επαφή με Ham είναι ακούσια. Έλεος δηλαδή με τη διαστρέβλωση και την εμπάθεια. https://www.redbull.com/gr-el/videos/f1-vlog-by-panos-seitanidis-mexico-gp-2017 Υ.Γ. Το flood-spam-trolling δεν αντιτίθεται στους όρους του φόρουμ; Τι να πω μήπως να μην ταίζουμε οι υπόλοιποι;.. Επεξ/σία 1 Ιουλίου 2019 από Diinekis21 2
haHa Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) 30 λεπτά πριν, tommy^ είπε Καλησπερα κυριε Βαρουχακη, σταματηστε να με κάνετε quote (ή να αφηνετε υποννοουμενα) αν δε θελετε να ασχολουμαι μαζι σας. Δεν εχω κανενα προβλημα να ασχολεισαι μαζι μου, απλα δεν θα σε ακολουθησω στο επιπεδο σου και στους συνεχεις υβριστικους χαρακτηρισμους σου. Οπως μπορει ο καθενας. ------------------------------------- 1 ώρα πριν, magnam είπε Ερχόμαστε στο χθεσινό Γκαρν Πρι. Ο Verstappen έχοντας ξεκάθαρα έλεγχο του μονοθέσιού του, και γνωρίζοντας ότι ο Leclerc ήταν ακριβώς δίπλα του καθώς και ότι ερχόταν στροφή μπροστά, συνειδητά και έχοντας πλήρη διαύγεια και έλεγχο πήρε την απόφαση να πάρει ανοιχτά την στροφή, συγκρούστηκε με τον Leclerc και τον πέταξε εκτός πίστας. Εδώ οι αγωνοδίκες είδαν πιο χαλαρά το όλο συμβάν, το θεώρησαν απλώς hard racing και το άφησαν. Το ιδιο ουσιαστικα εγινε και στο Μεξικο 2017. Αλλαζοντας σχεδον μονο τα ονοματα: "Ο Vettel έχοντας ξεκάθαρα έλεγχο του μονοθέσιού του, και γνωρίζοντας ότι ο Verstappen ήταν ακριβώς δίπλα του(διορθωση: ελαχιστα μπροστα του) καθώς και ότι ερχόταν στροφή μπροστά, συνειδητά και έχοντας πλήρη διαύγεια και έλεγχο πήρε την απόφαση να ανοιξει την τροχια, συγκρούστηκε με τον Verstappen και τον πέταξε εκτός πίστας. Εδώ οι αγωνοδίκες είδαν πιο χαλαρά το όλο συμβάν, το θεώρησαν απλώς hard racing και το άφησαν." Η υποκειμενικοτητα βεβαια σε αυτο το thread φθανει στο σημειο να λεμε οτι δεν τον πεταξε εκτος πιστας, παρολο που υπαρχει το ξεκαθαρο video(και μαλιστα στην επομενη γραμμη να ισχυριζεται οτι oι υπολοιποι διαστρεβλωνουν την πραγματικοτητα) : 29 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε Μεξικό 2017 ...Ακολουθώντας την αγωνιστική γραμμή και όντας 1ος κλείνει τον Max, δεν οδηγεί πάνω του-ούτε τον πετάει εκτός ..... Έλεος δηλαδή με τη διαστρέβλωση και την εμπάθεια. Το καλο ειναι οτι υπαρχουν video και screenshots: https://www.youtube.com/watch?v=_z82oard5n8 Τιμονι προς τα αριστερα για να διορθωθει η υπερστροφη μετα την επαφη που πεταξε εκτος τον Μαξ: Επεξ/σία 1 Ιουλίου 2019 από haHa
Sugizo Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, haHa είπε Ισχυει. 3 επαφες με τουλαχιστον τις 2 να ειναι αποκλειστικα δικια του ευθυνη και εσκασε και το ελαστικο του αντιπαλου του απο πισω, καταστρεφοντας του τον αγωνα. Αν ειχε κανει το ιδιο ο Χαμ ή ο Μαξ και την ειχαν γλυτωσει χωρις ποινη οπως ο Vettel, δεν μπορω να φανταστω τι θα διαβαζαμε εδω(που ειναι αλλωστε το thread που διαβαζαμε για break test του Χαμ στον Vettel στο Baku ή για συνομωσιες κλπ και γελοια ΦΙΑ που ο Χαμ ξεκινησε 4ος απο 2ος ενω ειχε ποινη 3 θεσεων). Το ξαναβαζω εδω, γιατι ειναι case study για αυτους που λενε για συνομωσιες: Δηλαδή αυτό είναι ίδιο; θα μας τρελάνεις. Εδώ φαίνεται ξεκάθαρα πως ό Vet με νύχια και με δόντια προσπαθεί να στρίψει. Ενώ στο χτεσινό φαίνεται που ο Max ανοίγει τιμόνι να τον πετάξει έξω. Επεξ/σία 1 Ιουλίου 2019 από Sugizo
haHa Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) 9 λεπτά πριν, Sugizo είπε Δηλαδή αυτό είναι ίδιο; θα μας τρελάνεις. Εδώ φαίνεται ξεκάθαρα πως ό Vet με νύχια και με δόντια προσπαθεί να στρίψει. Ενώ στο χτεσινό δένεται που ο Max ανοίγει τιμόνι να τον πετάξει έξω. Αρχικα για να μην μπερδευομαστε, μιλαμε παντα για την πρωτο συμβαν Μax/Vettel που ηταν σχεδον διπλα-διπλα και πεταξε τον Verstappen εκτος πιστας, οχι για την δευτερη επαφη που τον βρισκει απο πισω τον Μαξ ουτε για την τριτη επαφη που βρισκει απο πισω τον Χαμιλτον και του σκαει το ελαστικο του, καταστρεφοντας του τον αγωνα(δεν υπηρξε καμια ποινη για καμια απο τις 3 επαφες). Μιλαμε λοιπον για το 1ο συμβαν που ο συμφορουμιτης Diinekis21 ισχυριστηκε αυτο, σωστα: 42 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε την αγωνιστική γραμμή και όντας 1ος κλείνει τον Max, δεν οδηγεί πάνω του-ούτε τον πετάει εκτός. Μετά παλεύει με υπερστροφή και άρα η επαφή με Ham είναι ακούσια. Έλεος δηλαδή με τη διαστρέβλωση και την εμπάθεια. Εδω ισιωνει σχετικα το τιμονι, στριμωχνοντας κι αλλο τον Μαξ: Και εδω αναποδο τιμονι προς τα αριστερα για να διορθωσει την υπερστροφη μετα την επαφη που πεταξε εκτος τον Μαξ: Επεξ/σία 1 Ιουλίου 2019 από haHa
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα