haHa Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, tommy^ είπε Στους κανονες που ανεφερες: "If the driver on the inside is behind at corner exit, they must leave space for the driver on the outside. If the driver on the inside is ahead at corner exit, it is the duty of the driver on the outside to back out or take evasive action to avoid a collision" Μιλαει για την περιπτωση οπου αυτος που εχει την εσωτερικη ειναι πισω απο αυτον που εχει την εξωτερικη στην εξοδο και για την περιπτωση οπου αυτος που εχει την εσωτερικη ειναι μπροστα απο αυτον που εχει την εξωτερικη στην εξοδο, δεν αναφερει την 3η περιπτωση να ειναι ακριβως πλαι πλαι, οποτε ακυρη και η αναφορα σου. Το εχω ηδη αναφερει(ειναι η περιπτωση γ ) και αυτο αποφανθηκαν και οι κριτες (οτι και οι 2 φερουν ευθυνη): Πολυ χοντρικα: α) εχεις εσωτερικη και εισαι πισω στην εξοδο; Πρεπει να αφησεις χωρο και αν υπαρξει επαφη, ειναι δικια σου ευθυνη. "If the driver on the inside is behind at corner exit, they must leave space for the driver on the outside." β) εχεις εσωτερικη και εισαι μπροστα στην εξοδο; Τοτε πρεπει να αφησει χωρο/σηκωσει ποδι απο το γκαζι αυτος που ειναι στην εξωτερικη και αν υπαρξει επαφη, ειναι δικια του ευθυνη "If the driver on the inside is ahead at corner exit, it is the duty of the driver on the outside to back out or take evasive action to avoid a collision." γ) εχεις εσωτερικη και ειστε διπλα-διπλα στην εξοδο(ουσιαστικα το συμβαν χθες); Αν υπαρξει επαφη ειναι συνηθως racing incident και φταινε και οι 2. " but Rosberg gained ground throughout the corner, almost achieving parity by corner exit before backing out. This is right at the threshold where the driver on the outside must be left space, and had a collision occurred, both drivers would have had to wear some of the blame." ------------------------------- To χθεσινο συμβαν ειναι στην 3η περιπτωση(λανθασμενα θεωρουσα οτι το οτι ηταν ελαχιστα μπροστα ο Μαξ κανει διαφορα: θεωρειται οτι ηταν διπλα-διπλα) και ειναι οριακο, αλλα το θεωρω hard racing που δεν θα εδινα ποινη. Racing incident. ------------------- 1 ώρα πριν, tommy^ είπε Επισης συμφωνα με εναν αλλο κανονισμο που μας εδειξες: "20.4 Any driver defending his position on a straight, and before any braking area, may use the full width of the track during his first move, provided no significant portion of the car attempting to pass is alongside his. Whilst defending in this way the driver may not leave the track without justifiable reason." Εξηγησε μας τοτε για ποιο λογο στο παρελθον οπου ο Μαξ πανω στο φρεναρισμα στην ευθεια πριν τη στροφη αλλαζε γραμμες κλεινοντας τον πισω και δεν ετρωγε ποινες; Δεν κατανοεις τι λεει ο κανονισμος και το συγχεεις με τις κινησεις που εκανε ο Μαξ. Ο Μαξ αλλαζει γραμμη(τελευταια στιγμη) ενω ειναι ο αλλος απο πισω. Ο κανονισμος που παρεθεσες λεει οτι ενω ειναι ο αλλος διπλα(μπροστινη αεροτομη διπλα απο πισω ελαστικα) δεν μπορεις να τον στριμωξεις εκτος πιστας. Διαφορετικα συμβαντα, οι κινησεις του Μαξ(που καποιες ηταν παρανομες) δεν εχουν σχεση με αυτον τον κανονισμο που ειναι για οταν το μονοθεσιο ειναι διπλα. Επεξ/σία 1 Ιουλίου 2019 από haHa
tommy^ Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 3 λεπτά πριν, haHa είπε Μα μπορεις να αλλαζεις γραμμες . Δεν μπορεις να μην Σορρυ, αλλα δεν!
Manoleros95 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) Φίλε haHa συγνώμη που θα στο πω έτσι, αλλά όσο και να προσπαθείς δεν πρόκειται να αλλάξει το γεγονός ότι ο Φερσταπεν πήρε γραμμή για πετάξει τον αντίπαλο του εκτός. Μπορείς αν θες να ποσταρεις και ολόκληρο το βιβλίο κανονισμών της φ1 ( αν υπάρχει κάτι τέτοιο ). Είναι τόσο απλό που πραγματικά θα έλεγα ότι είναι αστείο το ότι έχουν γραφτεί τόσα πολλά για αυτό. Όπου και να κοιτάξεις διαβάζεις παντού το ίδιο, ο Μαξ έπρεπε να δεχτεί ποινή. Μόνο από μερικούς υπέρμαχους του "θεάματος" βλέπεις κάτι αντίθετο. Αν τώρα για εσένα "θέαμα" σημαίνει τρακαρω ότι βρίσκω μπροστά μου και προσπερνάω με οποιοδήποτε κόστος εκτός πίστας η μέσα από τις κερκίδες των θεατών τότε δεν έχω κάτι άλλο να πω... Επεξ/σία 1 Ιουλίου 2019 από Manoleros95 2
haHa Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Manoleros95 είπε Προσωπικά σε αυτό που έβαλες εγώ βλέπω έναν Φερσταπεν να προσπαθεί να περάσει εκτός πίστας και να προκαλεί την φάση. Anyway νομίζω το screenshot που ανέβασα είναι αρκετό για να καταλάβει κάποιος ότι ο Φερσταπεν πέταξε τον Λεκλερ εκτός πίστας. Η γραμμή που ακολούθησε είχε αποκλειστικά αυτόν τον σκοπό για να μπορέσει να ξεμακρυνει ευκολα. Δεν προσπαθει να περασει εκτος πιστας ο Μαξ. Ειναι εντος πιστας o Mαξ και οριακα μπροστα και ο Vettel ανοιγει την τροχια του και τον πεταει εκτος πιστας(στην επομενη στροφη ο Vettel τρακαρε απο πισω τον Χαμ σκαζοντας του το λαστιχο). https://streamable.com/7enk2 57 λεπτά πριν, Manoleros95 είπε Φίλε haHa συγνώμη που θα στο πω έτσι, αλλά όσο και να προσπαθείς δεν πρόκειται να αλλάξει το γεγονός ότι ο Φερσταπεν πήρε γραμμή για πετάξει τον αντίπαλο του εκτός. Είναι τόσο απλό που πραγματικά θα έλεγα ότι είναι αστείο το ότι έχουν γραφτεί τόσα πολλά για αυτό. Όπου και να κοιτάξεις διαβάζεις παντού το ίδιο. Μόνο από μερικούς υπέρμαχους του "θεάματος" βλέπεις κάτι αντίθετο. Αν για εσένα "θέαμα" σημαίνει τρακαρω ότι βρίσκω μπροστά μου και προσπερνάω με οποιοδήποτε κόστος εκτός πίστας η μέσα από τις κερκίδες των θεατών τότε δεν έχω κάτι άλλο να πω... Δεν ειναι τι σημαινει για εμενα, ειναι τι λενε οι κανονες και τι εχει συμβει σε παρομοια περιστατικα(πχ στου Vettel ακριβως απο πανω που δεν πηρε ποινη, παρολο που μαλιστα ηταν οριακα πισω) Επισης, για πολλοστη φορα: επιτρεπεται να πεταξεις τον αντιπαλο σου εκτος στην εξοδο της στροφης και εισαι υποχρεωμενος να του αφησεις χωρο, μονο αν ησουν πισω στην εξοδο της στροφης. Επεξ/σία 1 Ιουλίου 2019 από haHa
eliasjuve Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 Η αγωνιστική γραμμή σε αυτήν την στροφή είναι όπως μπαίνει ο Λεκλέρκ ώστε να έχει καλύτερη έξοδο. Αυτό φάνηκε στην προηγούμενη απόπειρα προσπέρασης όπου ο Λεκ άνοιξε μετά την στροφή και τον πέρασε. Επίσης ο Χάμιλτον έμπαινε έτσι, αν θυμάστε σε αυτό το κερμπ έσκισε την αεροτομή και το πάτωμα αρκετές φορές. Η αγωνιστική γραμμή φαίνεται ξεκάθαρα από τα σημάδια των ελαστικών πάνω στην άσφαλτο. Τα έντονα σημάδια δεξιά είναι από όσους έχουν κάνει βουτιά για προσπέραση όπως ο Φερστάπεν. Ποτέ δεν ήταν μπροστά από τον Λεκλέρκ, ούτε στα φρένα ούτε αλλού. Ήξερε ότι θα την ξαναπατήσει όπως στην προηγούμενη απόπειρα που έκανε και γι'αυτό δεν αρκέστηκε στο να κλείσει απλά την πόρτα αλλά να τον σπρώξει εκτός πίστας. 100% πέναλτι. 1
haHa Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) 3 λεπτά πριν, eliasjuve είπε Η αγωνιστική γραμμή σε αυτήν την στροφή είναι όπως μπαίνει ο Λεκλέρκ ώστε να έχει καλύτερη έξοδο. Αυτό φάνηκε στην προηγούμενη απόπειρα προσπέρασης όπου ο Λεκ άνοιξε μετά την στροφή και τον πέρασε. Επίσης ο Χάμιλτον έμπαινε έτσι, αν θυμάστε σε αυτό το κερμπ έσκισε την αεροτομή και το πάτωμα αρκετές φορές. Η αγωνιστική γραμμή φαίνεται ξεκάθαρα από τα σημάδια των ελαστικών πάνω στην άσφαλτο. Τα έντονα σημάδια δεξιά είναι από όσους έχουν κάνει βουτιά για προσπέραση όπως ο Φερστάπεν. Ποτέ δεν ήταν μπροστά από τον Λεκλέρκ, ούτε στα φρένα ούτε αλλού. Ήξερε ότι θα την ξαναπατήσει όπως στην προηγούμενη απόπειρα που έκανε και γι'αυτό δεν αρκέστηκε στο να κλείσει απλά την πόρτα αλλά να τον σπρώξει εκτός πίστας. 100% πέναλτι. Τι σχεση εχει η αγωνιστικη γραμμη με την εσωτερικη; Μην τα μπερδευουμε. Για πολλοστη φορα: μονο αν εχεις την εσωτερικη και εισαι πισω, πρεπει να αφησεις χωρο για αυτον που ειναι στην εξωτερικη. Επεξ/σία 1 Ιουλίου 2019 από haHa
eliasjuve Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 Δεν είναι πουθενά μπροστά του ούτε μέσα στη στροφή ούτε στη έξοδο. Έχω δει το βίντεο καρέ καρέ 200 φορές. Αλλάζει γραμμή και τον πετάει έξω όταν είναι ρόδα με ρόδα. 2
haHa Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, eliasjuve είπε Δεν είναι πουθενά μπροστά του ούτε μέσα στη στροφή ούτε στη έξοδο. Έχω δει το βίντεο καρέ καρέ 200 φορές. Αλλάζει γραμμή και τον πετάει έξω όταν είναι ρόδα με ρόδα. Δεν ειναι ομως και πισω για να πρεπει να αφησει χωρο. Ειναι διπλα-διπλα(το οτι ειναι λιγοτερο απο μιση ροδα μπροστα ο Μαξ δεν εχει σημασια, θεωρουμε οτι ειναι διπλα-διπλα). Μιλαμε παντα για την εξοδο της στροφης γιατι αυτο μετραει. Οταν ειναι διπλα-διπλα, συνηθως θεωρειται racing incident. Οπως ακριβως πεταξε εκτος πιστας και ο Vettel τον Μαξ στο Μεξικο 2017: Επεξ/σία 1 Ιουλίου 2019 από haHa
alex19871987 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 Πολύ θα ήθελα να δω στη Φεράρι δίδυμο εκλερ φερσταπεν.. δείχνει πως ίσως ήρθε το τέλος του φετελ 2
eliasjuve Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 Μόλις τώρα, haHa είπε Δεν ειναι ομως και πισω για να πρεπει να αφησει χωρο. Ειναι διπλα-διπλα(το οτι ειναι λιγοτερο απο μιση ροδα μπροστα ο Μαξ δεν εχει σημασια, θεωρουμε οτι ειναι διπλα-διπλα). Μιλαμε παντα για την εξοδο της στροφης γιατι αυτο εχει σημασια. Η αριστεροτιμονιά χρειαζόταν; Αφού ήδη είχε αλλάξει πορεία ο Λεκλεράκος για να μην πέσει πάνω του. Αν δεν τον είχε χτυπήσει θα ήταν καθαρή προσπέραση.
haHa Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) 9 λεπτά πριν, eliasjuve είπε Η αριστεροτιμονιά χρειαζόταν; Αφού ήδη είχε αλλάξει πορεία ο Λεκλεράκος για να μην πέσει πάνω του. Αν δεν τον είχε χτυπήσει θα ήταν καθαρή προσπέραση. Για αυτο ακριβως λεμε οτι ειναι στο οριο και ειναι hard racing. Εχει ξαναγινει και οι "κανονισμοι" λενε οτι οταν ειναι διπλα-διπλα, τοτε η επαφη θεωρειται racing incident. Αν ηταν πισω αυτος που ειχε την εσωτερικη, τοτε θα εφταιγε αυτος για την επαφη, ενω αν ηταν μπροστα αυτος που ειχε την εσωτερικη, τοτε για την επαφη θα ειχε ευθυνη αυτος που ειχε την εξωτερικη. Στο παραπανω video ο Vettel αντιστοιχα ανοιξε την τροχια του(αριστεροτιμονια που λες) και πεταξε εκτος τον Μαξ(που μαλιστα ηταν οριακα μπροστα), αλλα δεν υπηρξε ποινη. Επεξ/σία 1 Ιουλίου 2019 από haHa
TheGrisGrisMan Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 13 λεπτά πριν, alex19871987 είπε Πολύ θα ήθελα να δω στη Φεράρι δίδυμο εκλερ φερσταπεν.. δείχνει πως ίσως ήρθε το τέλος του φετελ Λεκερκ ρικιαρντο παίζει πλάκα πλάκα;
eliasjuve Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 8 λεπτά πριν, haHa είπε Στο παραπανω video ο Vettel αντιστοιχα ανοιξε την τροχια του(αριστεροτιμονια που λες) και πεταξε εκτος τον Μαξ(που μαλιστα ηταν οριακα μπροστα), αλλα δεν υπηρξε ποινη. Καλά στο συγκεκριμένο μιλάμε για ρεσιτάλ λαλακίας του Φέττελ και κακώς δεν πήρε ποινή καθώς υπάρχουν και άλλα συμβάντα από μεριάς του. 2
papp0us Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 Αφού αρχίσαμε τις ευχές, θέλω χάμιλτον- Νορις στην Μclaren-Mercedes 1
alex19871987 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 Ο φετελ άρχισε να τα χάνει από πέρυσι στη Γερμανία αν δνε κάνω λάθος...έχει πέσει πάνω του όλη η πίεση για κάποια νίκη της Φεράρι 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα