Bl4ckSn4ke Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 Από την στιγμή που εφαρμόζεις κατά γράμμα τον κανονισμό με Seb, θα έπρεπε να εφαρμοστεί και στον Max, μέχρι να τελειώσει η σεζόν και να "αλλάξουν?" οι κανόνες για να βλέπουμε λίγο πιο "σκληρούς αγώνες". Με αυτήν την στάση της η FIA εκτέθηκε εις διπλούν, καθώς φοβήθηκε το κράξιμο που θα έτρωγε αν έδινε την ποινή. Ο max στην κορυφή της 3 αφήνει χώρο στον Leclerc, όμως μόλις βλέπει ότι η Ferrari πάει να τον περάσει στην έξοδο της στροφής, ανοίγει την γραμμή του και πέφτει ηθελημένα πάνω στην ρόδα του Leclerc με σκοπό να τον πετάξει εκτός πίστας. 6
eMike Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 3 ώρες πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε πως την αξιζε αφου δεν ηταν ο γρηγορότερος οδηγος του GRID? Απεκτησε ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ πλεονέκτημα και δεν το εκμεταλευτηκε... και όπως ειπα και πιο πριν η φαση είναι στα ορια ωστόσο το θεωρω αγωνιστικο συμβαν... Αλέξανδρε, η φάση δεν είναι στα όρια..Τον πάει έξω, δε πάει να στρίψει. Δε χρειάζεται εξαιρετικά εκπαιδευμένο μάτι για να το δει κάποιος αυτό. Δεν έχει να κάνει ούτε με τη γωνία εισόδου, ούτε με αγωνιστικές γραμμές ούτε με τίποτα. Όπως και αν προσεγγίσεις τη στροφή, εάν έχεις πρόθεση να στρίψεις, φαίνεται. Ο VER είχε πρόθεση να τον πάει έξω και μετά να στρίψει. Τα υπόλοιπα είναι για κατανάλωση, νομίζω. Επίσης, είναι ΛΑΘΟΣ και κουραστικό να συγκρίνουμε τα περιστατικά του Καναδά και αυτό. Βγάλτε λίγο τις παρωπίδες και δείτε το κάθε περιστατικό καθαρά. ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ είναι για ποινή ΞΕΚΑΘΑΡΑ, και αυτό δε σηκώνει συζήτηση. 2
~mxls~ Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 26 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε Δε ξέρω τι είχε πει. Τι να πει και αυτός... Θες να μου θυμίσεις; Κατά τα άλλα τι συζητάμε ακόμα; Εκεί που λες ότι έχει πιάσει πάτο το σπορ, έρχεται ο επόμενος αγώνας και ανακαλύπτουμε το τροχό εκ νέου και ότι το βαρέλι δεν έχει πάτο... Είναι ο ίδιος τύπος που έλεγε ορθώς τιμώρησαν τον Σεμπ. Απλά για γέλια.
tommy^ Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 Ξεκαθαρα πεναλτυ αυτο που ειχε κανει ο Ros σε Ham! 1
haHa Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) 24 λεπτά πριν, tommy^ είπε ΥΓ. ειπαμε για τη ΦΙΑ (και για σενα επισης): 2+3=4! 14 ώρες πριν, tommy^ είπε ΥΓ2. "ΜΠΡΑΒΟ" στη ΦΙΑ για τους τρομερους της κανονες οπου ο 2ος με 3 θεσεις ποινη, ξεκιναει... 4ος! Ειστε γελοιοι ρε! Πραγματικα γελοιοι! Νομιζω στο παραπανω συνοψιζεται το ολο θεμα. Καποιος που εχει τοσο εντονες αντιπαθειες κλπ, ειναι ανθρωπινο να μην μπορει να δει αντικειμενικα τα πραγματα και να βλεπει παντου συνομωσιες. Ακομα και για κατι τοσο ξεκαθαρο. Ειναι επισης λογικο να θεωρει οτι οι αλλοι εχουν αντιπαθειες και δεν τα βλεπουν αντικειμενικα οπως αυτος και ταυτοχρονα να προχωρανε σε προσωπικους χαρακτηρισμους για να καλυψουν την ελλειψη επιχειρηματων. Οπως μπορει ο καθενας. Βεβαια, οταν το 2016 στην Ιαπωνια ο Vettel βγηκε 4ος στο qualy και ειχε ποινη 3 θεσεων αλλα ξεκινησε 6ος αντι για 7ος(γιατι ισχυαν οι ιδιοι κανονες που ισχυσαν και για τον Χαμ), φανταζομαι οτι δεν υπηρχε συνομωσια, δεν ηταν γελοιοι στην ΦΙΑ κλπ. ------------------------------ 14 λεπτά πριν, eMike είπε Αλέξανδρε, η φάση δεν είναι στα όρια..Τον πάει έξω, δε πάει να στρίψει. Δε χρειάζεται εξαιρετικά εκπαιδευμένο μάτι για να το δει κάποιος αυτό. Δεν έχει να κάνει ούτε με τη γωνία εισόδου, ούτε με αγωνιστικές γραμμές ούτε με τίποτα. Όπως και αν προσεγγίσεις τη στροφή, εάν έχεις πρόθεση να στρίψεις, φαίνεται. Ο VER είχε πρόθεση να τον πάει έξω και μετά να στρίψει. Τα υπόλοιπα είναι για κατανάλωση, νομίζω. Επίσης, είναι ΛΑΘΟΣ και κουραστικό να συγκρίνουμε τα περιστατικά του Καναδά και αυτό. Βγάλτε λίγο τις παρωπίδες και δείτε το κάθε περιστατικό καθαρά. ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ είναι για ποινή ΞΕΚΑΘΑΡΑ, και αυτό δε σηκώνει συζήτηση. Παντως, ενημερωτικα, επιτρεπεται να πεταξεις τον αλλον εκτος πιστας στην εξοδο της στροφης. Εισαι υποχρεωμενος να του αφησεις χωρο και να μην τον πεταξεις, μονο αν αυτος που ηταν στην εξωτερικη, ηταν μπροστα στην εξοδο της στροφης. Για αυτο εβαλα το λινκ με τους κανονες racing, γιατι βλεπω οτι πολλοι στηριζονται σε λαθος δεδομενα. Επεξ/σία 1 Ιουλίου 2019 από haHa 1
tommy^ Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 6 λεπτά πριν, haHa είπε Νομιζω στο παραπανω συνοψιζεται το ολο θεμα. Καποιος που εχει τοσο εντονες αντιπαθειες κλπ, ειναι ανθρωπινο να μην μπορει να δει αντικειμενικα τα πραγματα και να βλεπει παντου συνομωσιες. Ακομα και για κατι τοσο ξεκαθαρο. Ειναι επισης λογικο να θεωρει οτι οι αλλοι εχουν αντιπαθειες και δεν τα βλεπουν αντικειμενικα οπως αυτος και ταυτοχρονα να προχωρανε σε προσωπικους χαρακτηρισμους για να καλυψουν την ελλειψη επιχειρηματων. Οπως μπορει ο καθενας. Βεβαια, οταν το 2016 στην Ιαπωνια ο Vettel βγηκε 4ος στο qualy και ειχε ποινη 3 θεσεων αλλα ξεκινησε 6ος αντι για 7ος(γιατι ισχυαν οι ιδιοι κανονες που ισχυσαν και για τον Χαμ), φανταζομαι οτι δεν υπηρχε συνομωσια, δεν ηταν γελοιοι στην ΦΙΑ κλπ. ------------------------------ Tι εννοεις εντονες; Δηλαδη πώς τις ξεχωριζεις απο τις... κανονικες αντιπαθειες; Αν ειχα εντονη αντιπαθεια, θα κατακεραυνωνα Λιουις σε ολα, πραγμα που δε συμβαινει, οπως ειδες εξαλλου και με την τοποθετηση μου στο γεγονος με τον Ρος και Χαμ προπερσι στην ιδια πιστα. Επισης δεν καταλαβαινεις οτι δεν κατηγορω τον Λιουις που απο 3 θεσεις ποινης τελικα εφαγε 2, κατηγορω την ΦΙΑ και το ηλιθιο σκεπτικο της. Και στο θεμα με τον Φεττελ που λες, προφανως για μενα πολυ κακως ξεκινησε 6ος αντι για 7ος. Και ερωτω ξανα και εσενα: αν οι BOT/VER ειχαν φαει κι αυτοι ποινη λογω π.χ. αλλαγης εξαρτηματος κινητηρα, ο Χαμ ενω θα ειχε 3 θεσεις ποινη, θα ξεκινουσε παλι 2ος; Πραγματικα, ασε στην ακρη την οποια κοντρα εχουμε και σκεψου καθαρα. Σου φαινεται ΛΟΓΙΚΟ αυτο;
eMike Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 7 λεπτά πριν, haHa είπε Παντως, ενημερωτικα, επιτρεπεται να πεταξεις τον αλλον εκτος πιστας στην εξοδο της στροφης. Εισαι υποχρεωμενος να του αφησεις χωρο και να μην τον πεταξεις, μονο αν αυτος που ηταν στην εξωτερικη, ηταν μπροστα στην εξοδο της στροφης. Για αυτο εβαλα το λινκ με τους κανονες racing, γιατι βλεπω οτι πολλοι στηριζονται σε λαθος δεδομενα. Σαφές αυτό που λες, και το γνωρίζω, αλλά.. Αυτό θα ίσχυε αν στόχευαν και οι δύο την έξοδο..Ο VER δε προσπαθεί να στρίψει για να βγει δυνατά -και επιθετικά σου λέω εγώ- που θα ήταν θεμιτό.. Προσπαθεί να τον πάει καροτσάκι έξω και μετά να στρίψει.. Ε, αυτό είναι πουστιά, είναι βρώμικο πως να το κάνουμε, ειδικά όταν έχει κάνει το σωστό στον προηγούμενο γύρο..Και δεν είναι διαπραγματεύσιμο, αυτό έκανε. Τώρα το τι έκαναν οι αγωνοδίκες και κατά πόσο κρίνουν σωστά κατά περίπτωση, είναι μια διαφορετική συζήτηση, σίγουρα.
haHa Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) 39 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε Είναι ο ίδιος τύπος που έλεγε ορθώς τιμώρησαν τον Σεμπ. Απλά για γέλια. Χωρις να θελω να υπερασπισω τον Ροσμπεργκ για τις δηλωσεις του, ολοι σχεδον οι οδηγοι ειναι ετσι: λενε οτι θελουν αναλογα τι τους συμφερει. Αλλο παραδειγμα: Mexico 2016, ο Verstappen χανει τα φρενα πριν απο σικειν ενω τον ακολουθει ο Vettel. Μπαινει ξανα ο Verstappen μεσα στην πιστα(safe rejoin) , αλλα ο Vettel απαιτει να τον αφησει ο ο Verstapen να τον περασει(φυσικα, πριν 2 αγωνες στον Καναδα δεν του περασε καν απο το μυαλο να αφησει τον Χαμ οταν ο ιδιος εχασε το σικειν). Μαλιστα λεει ο Vettel στον ασυρματο προς τον Charlie Whiting "Fuck off": https://www.youtube.com/watch?v=xCvyhkyinQs&feature=player_embedded https://streamable.com/unyqx Επεξ/σία 1 Ιουλίου 2019 από haHa
Manoleros95 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) Eλεος μερικοι, καλυτερα αλλαξτε αθλημα. Επεξ/σία 1 Ιουλίου 2019 από Manoleros95 2
haHa Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 1 λεπτό πριν, tommy^ είπε Και ερωτω ξανα και εσενα: αν οι BOT/VER ειχαν φαει κι αυτοι ποινη λογω π.χ. αλλαγης εξαρτηματος κινητηρα, ο Χαμ ενω θα ειχε 3 θεσεις ποινη, θα ξεκινουσε παλι 2ος; Πραγματικα, ασε στην ακρη την οποια κοντρα εχουμε και σκεψου καθαρα. Σου φαινεται ΛΟΓΙΚΟ αυτο; Ναι, σε πολλους αγωνες συμβαινει αυτο προς τις πισω θεσεις, ειδικα τα τελευταια χρονια που η Honda αλλαζε τους κινητηρες για πλακα.
haHa Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 3 λεπτά πριν, Manoleros95 είπε Eλεος μερικοι, καλυτερα αλλαξτε αθλημα. Σωστος, επιβεβαιωνεις οτι ηταν διαφορετικες γραμμες στην καθε περισταση.
Manoleros95 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 Eπιβεβαιωνω οτι ο Φερσταπεν επαιξε για ΠΟΛΛΟΣΤΗ φορα συγκρουομενα και πεταξε τον αντιπαλο πιλοτο εκτος. 3
haHa Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 2 ώρες πριν, Manoleros95 είπε Eπιβεβαιωνω οτι ο Φερσταπεν επαιξε για ΠΟΛΛΟΣΤΗ φορα συγκρουομενα και πεταξε τον αντιπαλο πιλοτο εκτος. Για πολλοστη φορα: μονο αν εχεις την εσωτερικη και εισαι πισω, πρεπει να αφησεις χωρο για αυτον που ειναι στην εξωτερικη. Στο Μεξικο το 2017, οταν ο Vettel πεταξε εκτος τον Verstappen στην εξοδο της στροφης με επαφη (στην επομενη στροφη ο Vettel τρακαρε απο πισω τον Χαμ σκαζοντας του το λαστιχο), δεν ειδαμε κανεναν να λεει για ποινη στον Vettel: https://www.youtube.com/watch?v=_z82oard5n8 https://streamable.com/9bt4p -------------------------------
tommy^ Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 10 λεπτά πριν, haHa είπε Για πολλοστη φορα: μονο αν εχεις την εσωτερικη και εισαι πισω, πρεπει να αφησεις χωρο για αυτον που ειναι στην εξωτερικη. Στο Μεξικο το 2017, οταν ο Vettel πεταξε εκτος τον Verstappen στην εξοδο της στροφης με επαφη (στην επομενη στροφη ο Vettel τρακαρε απο πισω τον Χαμ σκαζοντας του το λαστιχο), δεν ειδαμε κανεναν να λεει για ποινη στον Vettel: https://www.youtube.com/watch?v=_z82oard5n8 https://streamable.com/9bt4p Στους κανονες που ανεφερες: "If the driver on the inside is behind at corner exit, they must leave space for the driver on the outside. If the driver on the inside is ahead at corner exit, it is the duty of the driver on the outside to back out or take evasive action to avoid a collision" Μιλαει για την περιπτωση οπου αυτος που εχει την εσωτερικη ειναι πισω απο αυτον που εχει την εξωτερικη στην εξοδο και για την περιπτωση οπου αυτος που εχει την εσωτερικη ειναι μπροστα απο αυτον που εχει την εξωτερικη στην εξοδο, δεν αναφερει την 3η περιπτωση να ειναι ακριβως πλαι πλαι, οποτε ακυρη και η αναφορα σου. Επισης συμφωνα με εναν αλλο κανονισμο που μας εδειξες: "20.4 Any driver defending his position on a straight, and before any braking area, may use the full width of the track during his first move, provided no significant portion of the car attempting to pass is alongside his. Whilst defending in this way the driver may not leave the track without justifiable reason." Εξηγησε μας τοτε για ποιο λογο στο παρελθον οπου ο Μαξ πανω στο φρεναρισμα στην ευθεια πριν τη στροφη αλλαζε γραμμες κλεινοντας τον πισω και δεν ετρωγε ποινες;
Manoleros95 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 Προσωπικά σε αυτό που έβαλες εγώ βλέπω έναν Φερσταπεν να προσπαθεί να περάσει εκτός πίστας και να προκαλεί την φάση. Anyway νομίζω το screenshot που ανέβασα είναι αρκετό για να καταλάβει κάποιος ότι ο Φερσταπεν πέταξε τον Λεκλερ εκτός πίστας. Η γραμμή που ακολούθησε είχε αποκλειστικά αυτόν τον σκοπό για να μπορέσει να ξεμακρυνει ευκολα. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα