Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2019


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε

Ένας τρόπος υπάρχει για να διαπιστώσεις πόσο ΣΚΑΤΑ ήταν η επιλογή στρατηγικής (και για τον Σεμπ), ξαναδές τον αγώνα

Καλά για τον Leclerc με την soft γόμα πόσο ακριβώς παραπάνω να την κράταγαν?

  • Απαντ. 3,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, tommy^ είπε

Χαχαχα πραγματικα εισαι αστειος...

.....

Κλασικα: προχωρας σε προσωπικους χαρακτηρισμους οταν εχεις αδικο. Αδυνατο να γινει διαλογος, οπως μπορει ο καθενας, δεν θα σε ακολουθησω σε αυτο το επιπεδο.

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, greg4 είπε

Καλά για τον Leclerc με την soft γόμα πόσο ακριβώς παραπάνω να την κράταγαν?

Ο αγώνας ήταν Αυστρία, όχι Σαν Μαρίνο. Για πλάκα προσπεράσεις μικρομεσαίων ομάδων. Τι σημαίνει αυτό στην πράξη για όποιον έχει το ταχύτερο μονοθέσιο επί 70+ γύρους;

Ποντάρεις σε όλον τον αγώνα, με ταχύτερους χρόνους. Αλλά όταν είσαι μια ομάδα που πλέον φοβάται και τη σκιά της, το πας συντηρητικά και safe, και...τον πίνεις ξανά με πιο σκληρό τρόπο.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, greg4 είπε

https://f1metrics.wordpress.com/2014/08/28/the-rules-of-racing/

Εγώ βλέπω δυο οδηγούς να είναι ακριβώς στα ίδια.

"The guiding principle is that the driver on the outside should be at least level (front axle in line with front axle) with the driver on the inside to have a claim to the racing line on corner exit"

Α επίσης λόγω της φύσης της στροφής το racing line είναι εκεί που είναι ο leclerc, δεν κόβεις την στροφή εκεί στο kerb, την παίρνεις ανοιχτά για να έχεις καλή εξόδο. Για αυτό και δεν μπόρεσε να τον περάσει στον προηγούμενο γύρο που έκανε fair κίνηση ο Verstappen. Και επειδή είδε ότι δεν θα πέρναγε την Ferrari στις ευθείες ακόμα και με DRS, έκανε late braking, χώθηκε στην αγωνιστική και πέταξε τον άλλον έξω με collision

Για μένα είναι hard racing, με το να κλείνει στο unfair racing. Αλλά καλώς δεν δόθηκε ποινή, let them race. Και για αυτό είχα την ίδια άποψη για τον Καναδά, let them race...

Θεωρω οτι ειναι ελαχιστα μπροστα ο τροχος του Μαξ, αλλα νομιζω και παλι δεν εχει πολλη σημασια. Ας πουμε οτι ειναι διπλα-διπλα, γιατι πραγματικα ειναι ελαχιστη η διαφορα. Δεν ειναι υποχρεωμενος οταν ειναι διπλα-διπλα αυτος που εχει την εσωτερικη να αφησει χωρο. Θα ηταν υποχρεωμενος να αφησει χωρο, αν ηταν πισω:

https://f1metrics.wordpress.com/2014/08/28/the-rules-of-racing/

If the driver on the inside is behind at corner exit, they must leave space for the driver on the outside.

 

Πολυ χοντρικα:
α) εχεις εσωτερικη και εισαι πισω στην εξοδο; Πρεπει να αφησεις χωρο και αν υπαρξει επαφη, ειναι δικια σου ευθυνη.
"If the driver on the inside is behind at corner exit, they must leave space for the driver on the outside."

f1_outside_level.png?w=640&h=480


β) εχεις εσωτερικη και εισαι μπροστα στην εξοδο; Τοτε πρεπει να αφησει χωρο/σηκωσει ποδι απο το γκαζι αυτος που ειναι στην εξωτερικη και αν υπαρξει επαφη, ειναι δικια του ευθυνη
"If the driver on the inside is ahead at corner exit, it is the duty of the driver on the outside to back out or take evasive action to avoid a collision."

f1_outside_behind.png?w=640&h=480
γ)  εχεις εσωτερικη και ειστε διπλα-διπλα στην εξοδο(ουσιαστικα το συμβαν χθες); Αν υπαρξει επαφη ειναι συνηθως racing incident και φταινε και οι 2.
" but Rosberg gained ground throughout the corner, almost achieving parity by corner exit before backing out. This is right at the threshold where the driver on the outside must be left space, and had a collision occurred, both drivers would have had to wear some of the blame."

f1_rosberg_bahrain1.png?w=640&h=480

 

-------------------------------

To χθεσινο συμβαν ειναι στην 3η περιπτωση(λανθασμενα θεωρουσα οτι το οτι ηταν ελαχιστα μπροστα ο Μαξ κανει διαφορα: θεωρειται οτι ηταν διπλα-διπλα) και ειναι οριακο, αλλα το θεωρω hard racing που δεν θα εδινα ποινη. Racing incident.

 

 

---------------------------------

 

 

 

Δεν μπορω να θυμηθω συμβαν που σε επαφη ροδα με ροδα δωθηκε ποινη(οταν τουλαχιστον αυτος που ειχε την εσωτερικη δεν ειχε βγει προηγουμενως εκτος πιστας ή δεν πηγε τελειως deep στο apex και ουσιαστικα δεν προσπαθησε να στριψει, οπως πχ εκανε ο Rosberg το 2016 στην Αυστρια και στην Γερμανια).

Οι μισες προσπερασεις του Ricciardo ειναι καπως ετσι(αν και συνηθως εχει προηγηθει απαραδεκτο dive bombing)

Οπως και να εχει, καμια σχεση με το συμβαν στον Καναδα.

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.

Για μένα είναι ξεκάθαρα για ποινή το συγκεκριμένο συμβάν. Δεν είναι ότι απλά τον κλείνει αφού τον πέρασε όπως κάνουν συνήθως, τον κλείνει ενώ είναι ακριβώς ρόδα με ρόδα και τον σπρώχνει με επαφή εκτός πίστας. Αν ήταν πχ στο Μπακού θα τον είχε ρίξει στις μπαριέρες. Προφανώς αν έκανε λίγο υπομονή θα μπορούσε να περάσει σε κάποιο άλλο σημείο, ήταν πολύ πιο γρήγορος, απλά είναι κλασσικό κωλόπαιδο όπως ήταν ανέκαθεν. Νόμιζα ότι είχε ωριμάσει, ειδικά φέτος με την συμπεριφορά του σε κάποια περιστατικά. 

 

  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Diinekis21 είπε

Ήταν σε λάθος στρατηγική η Ferrari ρε μαν. Και ήταν και τυχεροί που υπήρχαν υψηλές θερμοκρασίες.

 

1 ώρα πριν, ~mxls~ είπε

Ένας τρόπος υπάρχει για να διαπιστώσεις πόσο ΣΚΑΤΑ ήταν η επιλογή στρατηγικής (και για τον Σεμπ), ξαναδές τον αγώνα.

δεν διαφωνω...για αυτό και δεν το αξιζε. 

Εκτος αν θελετε να ξεχωρίζουμε τις ομαδες από τους οδηγούς τους. Εγω προσωπικα τους αντιμετωπίζω σαν συνολο. Αρα δεν μπορω να πω κριμα για τον Charles τα σκατωσε η Ferrari...Λεω δεν αξιζε την νικη...Γιατι τα σκατωσε η Ferrari που είναι η ομαδα για την οποια τρεχει. Ενώ στην RBR ενώ τα σκατωσε ο οδηγος στην αρχη (και στο τελος για καποιους), ειχε μια καταπληκτικη αποδοση στην μεση του αγωνα και προς το τελος (εξαιρωντας το συμβαν) και έγινε και καταπληκτικη δουλεια στην επιλογή στρατηγικης, Pit stop κτλπ. Αρα την αξιζε

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για όποιον έχει κοντή μνήμη (για οποιοδήποτε λόγο) ορίστε 3 5sec για force off the track που μου έρχονται γρήγορα.

2017 Hungary Mag vs Hulk

2018 Japan Stroll vs Alonso

2018 Singapore Sirotkin vs Hartley

Ο θεός ο Max τι είπε στο radio "he turned on me"...

Max βλέπουμε πόσο στρίβεις & αφήνεις το τιμόνι...

 

Επεξ/σία από Diinekis21
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε

Για όποιον έχει κοντή μνήμη (για οποιοδήποτε λόγο) ορίστε 3 5sec για force off the track που μου έρχονται γρήγορα.

2017 Hungary Mag vs Hulk

2018 Japan Stroll vs Alonso

2018 Singapore Sirotkin vs Hartley

Ο θεός ο Max τι είπε στο radio "he turned on me"...

Max βλέπουμε πόσο στρίβεις & αφήνεις το τιμόνι...

Ψάξε για δηλώσεις Ρόσμπεργκ μετά τον αγώνα, το 2016 στην Αυστρία.

Ο τύπος προσπάθησε να βγάλει off τον Χάμιλτον, αλλά μίλησε το κάρμα.

Δε θυμάμαι καν αν πήρε ποινή.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, Diinekis21 είπε

Για όποιον έχει κοντή μνήμη (για οποιοδήποτε λόγο) ορίστε 3 5sec για force off the track που μου έρχονται γρήγορα.

2017 Hungary Mag vs Hulk

2018 Japan Stroll vs Alonso

2018 Singapore Sirotkin vs Hartley

Ο θεός ο Max τι είπε στο radio "he turned on me"...

Max βλέπουμε πόσο στρίβεις & αφήνεις το τιμόνι...

Πολυ σωστα παραδειγματα που επιβεβαιωνουν οτι το χθεσινο δεν εχει καμια σχεση.

α) 2017 Hungary Mag vs Hulk
https://www.facebook.com/Formula1/videos/hungary-2017-magnussen-vs-hulkenberg/864907346999582/

Τον πεταει εκτος πιστας ενω ειναι μεσα στο στροφη, οχι στην εξοδο. Τα κερμπ που ειναι η εξοδος ειναι καμια 15μετρα μπροστα. 


image.png.28b897bc558051add4779fdedd7e98b6.png

 

β)2018 Japan Stroll vs Alonso

Καμια σχεση με το χθεσινο συμβαν, αυτο εγινε στην ευθεια, οπου πρεπει αν αφηνεις χωρο(κατι που πχ δεν εγινε στον Καναδα). Εδω πως πεταξε ο Stroll τον Αλονσο εκτος πιστας ενω ειναι στην ευθεια πριν την στροφη:

https://www.facebook.com/Formula1/videos/japan-2018-alonso-v-stroll/239423026725471/


image.png.f3b4c45a0d5672720d8c3e27d92487f0.png

 

γ)2018 Singapore Sirotkin vs Hartley
https://www.formula1.com/en/video/2018/9/RACE__Hartley_forced_off_track_by_Sirotkin.html

Δεν ειναι καν στην εξοδο της στροφης(τα κερμπ ειναι μερικα μετρα πιο περα), ο Σιροτκιν το πηγε ευθεια και πεταξε τον αλλον εκτος μεσα στη στροφη.


image.png.7da99a9c9ee435386af932d1d106dc28.png

 

 

 

Ολα τα παραπανω παραδειγματα δεν εχουν να κανουν με corner exit(χαρακτηριστικα δεν ηταν πανω στα κερμπ, απειχαν αρκετα μετρα).

 

---------------------------------------

5 ώρες πριν, ~mxls~ είπε

Ψάξε για δηλώσεις Ρόσμπεργκ μετά τον αγώνα, το 2016 στην Αυστρία.

Ο τύπος προσπάθησε να βγάλει off τον Χάμιλτον, αλλά μίλησε το κάρμα.

Δε θυμάμαι καν αν πήρε ποινή.

Πηρε ποινη o Rosberg στην Αυστρια 2016, εκανε το ιδιο που εκανε και στα παραπανω παραδειγματα ο Sirotkin και ο Μag, οπου πριν φθασουν στην εξοδο της στροφης, πριν φθασουν καν στα κερμπ, ξεχασαν ουσιαστικα να στριψουν και πεταξαν εκτος τον αντιπαλο.

Τελειως διαφορετικα συμβαντα με το χθεσινο και μπραβο στον Diinekis21 που τα ανεφερε  ετσι ωστε να μην μπερδευεται ο κοσμος με το χθεσινο.

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.

@haHa με το Inconsistesy Που υπάρχει στην εφαρμογή των rules στην f1 μπορείς να καταρίψεις ή να υποστηρίξεις σχεδόν οποιαδήποτε απόφαση.

π.χ για την φώτο williams vs torro rosso, Εγώ σου λέω ότι είναι στην έξοδο της στροφής καθώς τα kerbs δεξιά τα έχεις περάσει και πας πλέον σχεδόν full throttle. 

Ή αν θες το πάμε διαφορετικά, ήταν πλέον στην ευθεία. και στην ευθεία δεν επιτρέπεται το push out. 

Τεσπα εγώ είπα ότι δεν έπρεπε να δοθεί πέναλτι και καλώς δεν δόθηκε. Από εκεί και πέρα έχεις μια σοβαρή αντιπάθεια με την Ferrari και στα πάντα καταλήγεις εναντίον της. Και όταν έχεις τόσο ξεκάθαρη άποψη ενταντίον μιας ομάδας, ε φέρνει και αντιπάθειες και κόντρες στο φορουμ. 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, greg4 είπε

@haHa με το Inconsistesy Που υπάρχει στην εφαρμογή των rules στην f1 μπορείς να καταρίψεις ή να υποστηρίξεις σχεδόν οποιαδήποτε απόφαση.

π.χ για την φώτο williams vs torro rosso, Εγώ σου λέω ότι είναι στην έξοδο της στροφής καθώς τα kerbs δεξιά τα έχεις περάσει και πας πλέον σχεδόν full throttle. 

Ή αν θες το πάμε διαφορετικά, ήταν πλέον στην ευθεία. και στην ευθεία δεν επιτρέπεται το push out.  

Δεν τα εχεις περασει τα κερμπ, απλα εισαι πιο αριστερα, γιατι ξεχασες να στριψεις. Τα αυτοκινητα δεν ειναι καν ευθεια, πρεπει να συνεχιζουν να στριβουν αρκετα.

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε

Ψάξε για δηλώσεις Ρόσμπεργκ μετά τον αγώνα, το 2016 στην Αυστρία.

Ο τύπος προσπάθησε να βγάλει off τον Χάμιλτον, αλλά μίλησε το κάρμα.

Δε θυμάμαι καν αν πήρε ποινή.

Δε ξέρω τι είχε πει. Τι να πει και αυτός...

Θες να μου θυμίσεις;

Κατά τα άλλα τι συζητάμε ακόμα;

Εκεί που λες ότι έχει πιάσει πάτο το σπορ, έρχεται ο επόμενος αγώνας και ανακαλύπτουμε το τροχό εκ νέου και ότι το βαρέλι δεν έχει πάτο...

 

 

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, haHa είπε

Δεν τα εχεις περασει τα κερμπ, απλα εισαι πιο αριστερα, γιατι ξεχασες να στριψεις. Τα αυτοκινητα δεν ειναι καν ευθεια, πρεπει να συνεχιζουν να στριβουν αρκετα.

Ναι λογικό αφού είχε κάνει late breaking Ο Max, Στο σημείο που χτύπησαν είναι ήδη ευθεία το τιμόνι κανονικά και η στροφή έχει τελειώσει.

Εδώ από το Pole του Leclerc.

Άρα σύμφωνα με όσα έχεις πει και εσύ

23 λεπτά πριν, haHa είπε

Καμια σχεση με το χθεσινο συμβαν, αυτο εγινε στην ευθεια, οπου πρεπει αν αφηνεις χωρο(κατι που πχ δεν εγινε στον Καναδα)

Είχαμε contact στην ευθεία, άρα πέναλτι. :p 

image.png.6e78e25f961e492c1e435bd2093c0702.png

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, greg4 είπε

Τεσπα εγώ είπα ότι δεν έπρεπε να δοθεί πέναλτι και καλώς δεν δόθηκε. Από εκεί και πέρα έχεις μια σοβαρή αντιπάθεια με την Ferrari και στα πάντα καταλήγεις εναντίον της. Και όταν έχεις τόσο ξεκάθαρη άποψη ενταντίον μιας ομάδας, ε φέρνει και αντιπάθειες και κόντρες στο φορουμ. 

Δεν εχω καμια αντιπαθεια προς την Φερραρι και για αυτο δεν μπορεις να βρεις ενα quote που να λεω κατι , εκτος απο σχολια προς την αποδοση κλπ γιατι θελω να γινει καλυτερη.
Εχω ομως αντιπαθεια προς αυτους που υπερασπιζονται την Φερραρι ή την οποια Φερραρι σε καθε περιπτωση, με επιχειρηματα 5χρονου, τυπου "η ΦΙΑ ειναι γελοια γιατι ο Χαμ απο 2ος ξεκινησε 4ος ενω ειχε ποινη 3 θεσεων". Δυσκολα να παρεις σοβαρα τετοια ατομα.

 

Δεν θα βρεις λοιπον ενα δικο μου σχολιο προς την Φερραρι αντιστοιχο με αυτο:

14 ώρες πριν, tommy^ είπε

ΥΓ2. "ΜΠΡΑΒΟ" στη ΦΙΑ για τους τρομερους της κανονες οπου ο 2ος με 3 θεσεις ποινη, ξεκιναει... 4ος! Ειστε γελοιοι ρε! Πραγματικα γελοιοι!

Στις 25/6/2019 στις 11:41 ΠΜ, tommy^ είπε

ΥΓ. αυξανει τις "εκπομπες" αντιπαθητικοτητας ο Λιουις με τις ασυναρτησεις που ανεβαζει στο Instragram, τους γελοιους πανηγυρισμους του μετα το τελος του Καναδικου GP και με την κλαψα του στο team radio. Για να μην πω για τα γυαλια ηλιου που φορουσε!

Αυτο ειναι αντιπαθεια και αυτο δημιουργει κοντρες για οποιον τσιμπαει και ακολουθει αυτο το επιπεδο. Προσωπικα δεν με ενδιαφερει κατι τετοιο, δεν κανω τετοια σχολια και για αυτο κανω συζητηση και φερνω παραδειγματα, screenshots και links με κανονες. Καταλαβαινω ομως οταν καποιος δεν εχει επιχειρηματα ,να ενοχλειται απο καποιον που μιλαει με επιχειρηματα και links.

Εδω ακομα και αρκετοι που βλεπουν χρονια f1 μπερδευουν το χθεσινο συμβαν με το συμβαν του Καναδα ή λενε οτι παντα πρεπει να αφηνεις χωρο για 1 μονοθεσιο κλπ. Οταν λοιπον τοσα χρονια δεν ξερουν τους κανονες και βλεπουν μετα απο στοιχεια οτι δεν ισχυει το παραπανω, ειναι ανθρωπινο να εκνευριζονται και να μην θελουν να παραδεχθουν το λαθος τους, ειδικα αν βλεπουν παντου συνομωσιες. Μαλιστα, αυτο το παθος και η αντιπαθεια που εχουν, τους οδηγει συχνα σε υβριστικα μηνυματα με αποτελεσμα να σβηνονται τα μηνυματα τους. Οπως μπορει ο καθενας.

-------------------------------------

3 λεπτά πριν, greg4 είπε

Ναι λογικό αφού είχε κάνει late breaking Ο Max, Στο σημείο που χτύπησαν είναι ήδη ευθεία το τιμόνι κανονικά και η στροφή έχει τελειώσει.

Εδώ από το Pole του Leclerc.

Άρα σύμφωνα με όσα έχεις πει και εσύ

Είχαμε contact στην ευθεία, άρα πέναλτι. 😛

 image.png.6e78e25f961e492c1e435bd2093c0702.png

Τουλαχιστον καταλαβαμε οτι δεν εχει καμια σχεση το χθεσινο συμβαν με τα παραδειγματα που σωστα εφερε ο Diinekis21 και ετσι δεν πρεπει να τα συγχεουμε.
Το screenshot σου ειναι απο το qualifying και οχι απο την μαχη, οποτε δεν χρηζει περαιτερω αναλυσης.

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, haHa είπε

Αυτο ειναι αντιπαθεια και αυτο δημιουργει κοντρες για οποιον τσιμπαει και ακολουθει αυτο το επιπεδο. Προσωπικα δεν με ενδιαφερει κατι τετοιο, δεν κανω τετοια σχολια και για αυτο κανω συζητηση και φερνω παραδειγματα, screenshots και links με κανονες. Καταλαβαινω ομως οταν καποιος δεν εχει επιχιερηματα να ενοχλειται απο καποιον που μιλαει με επιχειρηματα και.

Εδω ακομα και αρκετοι που βλεπουν χρονια f1 μπερδευουν το χθεσινο συμβαν με το συμβαν του Καναδα ή λενε οτι παντα πρεπει να αφηνεις χωρο για 1 μονοθεσιο κλπ. Οταν λοιπον τοσα χρονια δεν ξερουν τους κανονες και βλεπουν μετα απο στοιχεια οτι δεν ισχυει το παραπανω, ειναι ανθρωπινο να εκνευριζονται και να μην θελουν να παραδεχθουν το λαθος τους, ειδικα αν βλεπουν παντου συνομωσιες.

Φερνεις σκρινσοτς που ακυρωνουν αυτα που λες, τραβωντας εντελως αυθαιρετα γραμμες μαλιστα. Επισης, μαλλον δε γνωριζεις και ποια θεωρειται εξοδος σε μια στροφη, αν κρινω απο σκρινσοτ που ανεβασες πιο πριν.

Εχω δηλωσει ξεκαθαρα (αυτο δηλαδη που δεν εχεις τα κοτσια να κανεις εσυ) οτι παραδεχομαι Λιουις οδηγικα, αλλα ριχνω ακυρο στον χαρακτηρα του, οχι γιατι ξυπνησα ενα πρωινο και ξαφνικα ειπα οτι δεν τον γουσταρω αλλα γιατι μου εχει δωσει ενα σωρο αφορμες. Το ιδιο λεω και για Μαξ: τρελα κανταρια οδηγησης, ανεγκεφαλος δε.

Δεν υπαρχει καμια συνομωσια, τα πραγματα ειναι ξεκαθαρα: προμοταρονται οι Λιουις και Μαξ.

ΥΓ. ειπαμε για τη ΦΙΑ (και για σενα επισης): 2+3=4! 

Επεξ/σία από tommy^

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...