Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2019


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

https://f1metrics.wordpress.com/2014/08/28/the-rules-of-racing/

Εγώ βλέπω δυο οδηγούς να είναι ακριβώς στα ίδια.

"The guiding principle is that the driver on the outside should be at least level (front axle in line with front axle) with the driver on the inside to have a claim to the racing line on corner exit"

Α επίσης λόγω της φύσης της στροφής το racing line είναι εκεί που είναι ο leclerc, δεν κόβεις την στροφή εκεί στο kerb, την παίρνεις ανοιχτά για να έχεις καλή εξόδο. Για αυτό και δεν μπόρεσε να τον περάσει στον προηγούμενο γύρο που έκανε fair κίνηση ο Verstappen. Και επειδή είδε ότι δεν θα πέρναγε την Ferrari στις ευθείες ακόμα και με DRS, έκανε late braking, χώθηκε στην αγωνιστική και πέταξε τον άλλον έξω με collision

Για μένα είναι hard racing, με το να κλείνει στο unfair racing. Αλλά καλώς δεν δόθηκε ποινή, let them race. Και για αυτό είχα την ίδια άποψη για τον Καναδά, let them race...

edit:

2 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Ερωτηση: αν ο Μποττας και ο Μαξ επαιρναν ποινη λογω αλλαγης π.χ. εξαρτηματος κινητηρα και επεφταν πιο πισω στην καταταξη της εκκινησης, ο Χαμ παροτι ειχε ποινη 3 θεσεων, παλι 2ος θα ξεκινουσε;

Tommy μην επιμένεις για αυτό. Καλώς βρέθηκε στην 4η θέση ο Χάμιλτον. Έτσι είναι το rulebook, υπάρχουν ολόκληρες αναλύσεις γιατί έγινε αυτό. Θες να μου πεις ότι είναι χαζό αυτό? Ναι οκ, doesnt make sense, αλλά αυτό ήταν το σωστό. Ας πούνε οι ομάδες στη FIA του χρόνου να το αλλάξει...

Επεξ/σία από greg4
  • Like 4
  • Απαντ. 3,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Με την φασαρία περί ποινών, ξεχάσαμε νομίζω να αναφέρουμε κάτι ιστορικό, η Honda επέστρεψε σε νίκη μετά από δεν ξέρω και εγώ πόσα χρόνια.

Η "GP 2 engine" που τόσο αγαπήσαμε. 

🤗

  • Like 2
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, greg4 είπε

https://f1metrics.wordpress.com/2014/08/28/the-rules-of-racing/

Εγώ βλέπω δυο οδηγούς να είναι ακριβώς στα ίδια.

"The guiding principle is that the driver on the outside should be at least level (front axle in line with front axle) with the driver on the inside to have a claim to the racing line on corner exit"

Α επίσης λόγω της φύσης της στροφής το racing line είναι εκεί που είναι ο leclerc, δεν κόβεις την στροφή εκεί στο kerb, την παίρνεις ανοιχτά για να έχεις καλή εξόδο. Για αυτό και δεν μπόρεσε να τον περάσει στον προηγούμενο γύρο που έκανε fair κίνηση ο Verstappen. Και επειδή είδε ότι δεν θα πέρναγε την Ferrari στις ευθείες ακόμα και με DRS, έκανε late braking, χώθηκε στην αγωνιστική και πέταξε τον άλλον έξω με collision

Για μένα είναι hard racing, με το να κλείνει στο unfair racing. Αλλά καλώς δεν δόθηκε ποινή, let them race. Και για αυτό είχα την ίδια άποψη για τον Καναδά, let them race...

edit:

Tommy μην επιμένεις για αυτό. Καλώς βρέθηκε στην 4η θέση ο Χάμιλτον. Έτσι είναι το rulebook, υπάρχουν ολόκληρες αναλύσεις γιατί έγινε αυτό. Θες να μου πεις ότι είναι χαζό αυτό? Ναι οκ, doesnt make sense, αλλά αυτό ήταν το σωστό. Ας πούνε οι ομάδες στη FIA του χρόνου να το αλλάξει...

Πολυ σωστη η αναλυση σου για το συμβαν, απλα διαφωνουμε στο αν επρεπε να ριξουν πεναλτυ σε Μαξ. Τουλαχιστον εισαι λογικος!

Στα του Χαμ, δε λεω οτι ισχυει κατι αντιθετο, προφανως και θα υπαρχει καποιο rule! Το θεμα ειναι οτι ειναι εντελως γελοιο. Μεχρι και η Μερσεντες και η Μακλαρεν μπερδευτηκαν. 

Δημοσ.

Μπορούσαν να έχουν βγάλει την απόφαση μέχρι την απονομή. Η καθυστέρηση δείχνει ότι υπήρξε πολύ διαβούλευση, αυτό ειναι είναι το κακό με την FIA.

Δεν υπάρχει χειρότερο να αλλάξεις τις θέσεις μετά την απονομή. Ευτυχώς αυτό το αποφύγανε...  

Το φάρμακο για την Φερράρι στο επόμενο συμβάν είναι ένα... εκεί στρώνουν όλοι χαρακτήρα... Φλάβιο, Μπέρνι, Μαξ γυρίστε πίσω, λείπετε από τσίρκο

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κατ' εμέ, η F1 λόγω όλων αυτών των ποινών έχει χάσει την θεαματικότητά της. Το σημερινό θα χαρακτηριζόταν οριακά "hard racing" και θα ήμουν υπέρ στο να μην τιμωρηθεί (όπως, άλλωστε, και έγινε) αρκεί να μην είχε τιμωρηθεί στον Καναδά ο Vettel. Τώρα θα μου πείτε "Πώς σχετίζεται το ένα με το άλλο;". Εάν η FIA, καλώς ή κακώς, θέλει να ακολουθήσει την στρατηγική του Καναδά, σύμφωνα με την οποία οτιδήποτε πέραν των ορίων του fair play και των γκριζομαύρων περιθωρίων του κανονισμού τιμωρείται, τότε πρέπει και οφείλει να ακολουθεί την ίδια πολιτική σε κάθε Γκραν Πρι. Δεν τιμωρείς μόνο τον Vettel που για λίγο (ασυναίσθητα και ως μη δυνάμενος, κατά πολλούς, να κάνει κάτι άλλο) έκλεισε τον Hamilton, και σήμερα αφήνεις να αλωνίζει ο Verstappen, ο οποίος όχι μόνο έκλεισε από την πίστα, αλλά και πέταξε εκτός της με σύγκρουση άλλον οδηγό. Ειδικά εάν αναλογιστούμε την γενικότερη οδηγική συμπεριφορά του Verstappen που τείνει προς την αντίστοιχη του Pastor Maldonado (γνωστή και ως παίζω συγκρουόμενα).

Σε καμία περίπτωση δεν θέλω η F1 που από μικρός αγάπησα να καταλήξει σε σημείο να τιμωρείται το παραμικρό, και σίγουρα η σημερινή ατιμωρησία ήταν κάτι το οποίο πραγματικά επιθυμούσαμε όλοι οι οπαδοί θαρρώ για χάρην του θεάματος. Παρ' όλα αυτά, οφείλει να υπάρχει και δικαιοσύνη. Είτε όλοι θα κρίνονται με την ίδια αυστηρότητα, είτε με την ίδια χαλαρότητα. Και το δίκαιο στην προκειμένη περίπτωση, δεδομένου του ιστορικού των αγωνοδικών της FIA, ήταν να τιμωρηθεί ο Verstappen.

Κατά τ' άλλα συγχαρητήρια στην πρώτη τριάδα για τον εκπληκτικό αγώνα, και ακόμη μεγαλύτερο "συγχαρητήρια" στην Honda.

Επεξ/σία από magnam
  • Like 4
Δημοσ.
26 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε

Με την φασαρία περί ποινών, ξεχάσαμε νομίζω να αναφέρουμε κάτι ιστορικό, η Honda επέστρεψε σε νίκη μετά από δεν ξέρω και εγώ πόσα χρόνια.

Η "GP 2 engine" που τόσο αγαπήσαμε. 

Εμένα αυτό που με παραξενεύει είναι πως βρήκε αυτό το pace ο Verstappen στο 2ο stint. Καταρχήν ναι είχε 9 γύρους ελαστικά πιο φρέσκα, άλλα όταν βγήκε από τα pits ήταν 12,8s πίσω από τον Leclerc. Τον έφτασε σε 33 laps που αυτό σημαίνει ότι είχει 0,38s καλύτερο pace lap. Όπου στο μεταξύ πέρασε και μια Ferrari και μια Mercedes, δεν πέρασε την williams.. 

Νομίζω ότι η μόνη λογική εξήγηση είναι ότι η υψηλή θερμοκρασία  έφερε τα ελαστικά στη θερμοκρασία που χρειαζόταν η RB για να λειτουργήσει.. Επίσης δεν νομίζω ότι ήταν νίκη της Honda, ως PU. Εδώ στις ευθείες με DRS δεν μπορούσε να περάσει τις Ferrari βγάζοντας 10 km/h παραπάνω τελική.. Άλλα σίγουρα μιλάμε για μια αξιόπιστη μηχανή 5-10% πίσω.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παντως ρε παιδιά συγνώμη αν κάνω λαθος αλλά σε αυτό το video δεν φαίνεται ξεκάθαρα (τόσο που απορώ πως δεν το πρόσεξα στην κανονικη μετάδοση) ότι ο εκλερ είναι μπροστά απο τον μαξ πριν το ...offside?

https://mobile.twitter.com/F1/status/1145359843806416896

Απο ποιο σημείο ισχύει ο κανόνας; Αυτό δεν το έχω καταλάβει... 

Επεξ/σία από TheGrisGrisMan
Δημοσ.

@TheGrisGrisMan, όταν ο αμυνόμενος έχει την εξωτερική, τότε μετράει το track position στην έξοδο της στροφής, όχι πριν. Αν ο Leclerc κάλυπτε την εσωτερική ναι μεν δεν θα πέρναγε με τίποτα ο Max εκεί, αλλά λόγω της φύσης της στροφής θα έχανε πολύ ταχύτητα εξόδου στην επόμενη ευθεία, και με το DRS θα πέρναγε σίγουρα. Η αγωνιστική γραμμή είναι να πάρεις ανοιχτά το apex.

Είναι μια πίστα με 3 ζώνες DRS. 

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Νομιζω το σημαντικοτερο θεμα δεν ειναι γιατι δεν δωσανε ποινη χθες.Καλα κανανε. Αλλα γιατι δωσανε στον VET. Αυτα τα χιλιοειπαμε οποτε δεν εχει νοημα να τα ξανασυζητησουμε...Ειδαμε ισως τον πιο ενδιαφερον αγωνα φετος και ας μεινουμε εκει! Κριμα για τον Charles ομως σιγουρα θα εχει πολλες ευκαιριες μπροστα του. Και σιγουρα χθες δεν αξιζε την νικη ειδικα ετσι οπως τον εφτασε ο VER και ειδικα μετα την εκκινηση.

Επεξ/σία από Αλεξανδρος A.92
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

...Και σιγουρα χθες δεν αξιζε την νικη ειδικα ετσι οπως τον εφτασε ο VER και ειδικα μετα την εκκινηση.

Ο ίδιος την άξιζε. Η Φερράρι όχι.

  • Like 1
Δημοσ.

Και ο Σαρλ αξιζε τη νικη.

Ξεκινησε πολυ σωστα (εν αντιθεσει με τον Μαξ που τα θαλασσωσε) και μετα ακολουθησε εναν καλο ρυθμο, για την ακριβεια τον καλυτερο ρυθμο στον αγωνα μετα τον Μαξ.

Απο κει και περα το ζητουμενο ειναι να βλεπουμε και “clean racing” οπως συνεβη π.χ. ενα γυρο πριν ακριβως στην ιδια στροφη μεταξυ αυτων των 2.

Προσωπικα δε θελω αγωνα με προσπερασεις-συγκρουομενα, αλλα με καθαρες.

  • Like 2
Δημοσ.
33 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε

Ο ίδιος την άξιζε. Η Φερράρι όχι.

πως την αξιζε αφου δεν ηταν ο γρηγορότερος οδηγος του GRID? Απεκτησε ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ πλεονέκτημα και δεν το εκμεταλευτηκε...

και όπως ειπα και πιο πριν η φαση είναι στα ορια ωστόσο το θεωρω αγωνιστικο συμβαν...

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

πως την αξιζε αφου δεν ηταν ο γρηγορότερος οδηγος του GRID? Απεκτησε ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ πλεονέκτημα και δεν το εκμεταλευτηκε...

Ήταν σε λάθος στρατηγική η Ferrari ρε μαν. Και ήταν και τυχεροί που υπήρχαν υψηλές θερμοκρασίες.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτά τα ουδέτερα δεν είναι στην φύση των κορυφαίων οδηγών και μην αναζητάτε δικαιοσύνη στην κορυφή όλα εκεί βρίσκονται σε δυναμική ισορροπία. Όλοι οι πρωταθλητές είναι τα μεγαλύτερα ¨κωλόπαιδα¨ άσχετα με το πόσο αγγελικό είναι το πρόσωπό τους. Και συνήθως όταν υπάρχει κυριαρχία μιας ομάδας είναι γιατί κάπου κλέβει και οι άλλοι δεν έχουν ανακαλύψει που και πως.

Επεξ/σία από dkstopo
  • Like 2
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

πως την αξιζε αφου δεν ηταν ο γρηγορότερος οδηγος του GRID? Απεκτησε ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ πλεονέκτημα και δεν το εκμεταλευτηκε...

και όπως ειπα και πιο πριν η φαση είναι στα ορια ωστόσο το θεωρω αγωνιστικο συμβαν...

Ένας τρόπος υπάρχει για να διαπιστώσεις πόσο ΣΚΑΤΑ ήταν η επιλογή στρατηγικής (και για τον Σεμπ), ξαναδές τον αγώνα.

11 λεπτά πριν, dkstopo είπε

... Όλοι οι πρωταθλητές είναι τα μεγαλύτερα ¨κωλόπαιδα¨ άσχετα με το πόσο αγγελικό είναι το πρόσωπό τους. Και συνήθως όταν υπάρχει κυριαρχία μιας ομάδας είναι γιατί κάπου κλέβει και οι άλλοι δεν έχουν ανακαλύψει που και πως.

 

Screenshot_113.jpg

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...