~mxls~ Δημοσ. 30 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2019 8 λεπτά πριν, liakjim είπε ... Για άλλη μια φορά, οι αγωνοδίκες έχουν περισσότερα δεδομένα από όλους εμάς τους φωστήρες, όσο και αν κάποιοι θα αντιδράσουν ως γνήσιοι νεοέλληνες. Δεν έχει νόημα να υποστηρίζεις λάθος στάση της FIA. Και ένα πεντάχρονο βλέπει ότι τον πετάει εκτός πίστας. Το ερώτημα λοιπόν είναι γιατί δεν δόθηκε τίποτα αυτή τη φορά (προσωπικά δεν θέλω ποινή), αλλά και τι θα είχαμε αν ο εκλέρ λεγόταν Χάμιλτον και οδηγούσε Μερσέντες. 1
Diinekis21 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 15 λεπτά πριν, liakjim είπε Για άλλη μια φορά, οι αγωνοδίκες έχουν περισσότερα δεδομένα από όλους εμάς τους φωστήρες, όσο και αν κάποιοι θα αντιδράσουν ως γνήσιοι νεοέλληνες. Tι απωθημένα κουβαλάτε κάποιοι; ------------------------------------------------------------------------------------ Στον 68ο γύρο στρίβει το τιμόνι ~90μοίρες παραπάνω από ότι στον 69ο που στη συνέχεια το αφήνει κιόλας μερικές φορές για να πετάξει σίγουρα έξω τον Leclerc. Επεξ/σία 30 Ιουνίου 2019 από Diinekis21 1
haHa Δημοσ. 30 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) Δεν υπαρχει σχεση με το συμβαν στον Καναδα. Αυτοι που τα συγκρινουν ειναι οι ιδιοι που συγκριναν του Καναδα 2019 με το Μονακο 2016(και "αγνοουσαν" οτι στο Μονακο υπηρχε χωρος για ενα μονοθεσιο στην ευθεια). Παμε λοιπον στο συμβαν: στην στροφη, δεν εισαι υποχρεωμενος αν εχεις την αγωνιστικη/εσωτερικη γραμμη να αφησεις χωρο για τον αλλο. Για αυτο τοσα χρονια λεμε : "ειχε την εσωτερικη", "ειχε την αγωνιστικη" κλπ. H υποχρεωση για να αφησεις χωρο για τον αλλον ειναι στην ΕΥΘΕΙΑ(στον Καναδα ο Χαμιλτον ειχε βγει απο την στροφη, ειχε ισιωσει το μονοθεσιο κα τον πεταξε ο Vettel εκτος μετα το unsafe rejoin), δεν εχει λοιπον σχεση αυτο το συμβαν: Αναφορά σε κείμενο 20.4 Any driver defending his position on a straight, and before any braking area, may use the full width of the track during his first move, provided no significant portion of the car attempting to pass is alongside his. Whilst defending in this way the driver may not leave the track without justifiable reason. 20.3 Any driver moving back towards the racing line, having earlier defended his position off-line, should leave at least one car width between his own car and the edge of the track on the approach to the corner. Για αυτον ακριβως τον λογο ειναι σημαντικη η εσωτερικη σε μια στροφη. Προσωπικα ξαφνιαστηκα που δεν την καλυψε ο Leclerc. --------------------- Γενικοτερα, το παρακατω περι rules of racing ειναι αρκετα βοηθητικο για οποιον μπερδευει συμβαντα που ειναι τοσο διαφορετικα μεταξυ τους: THE RULES OF RACING Αναφορά σε κείμενο If the driver on the inside is behind at corner exit, they must leave space for the driver on the outside. If the driver on the inside is ahead at corner exit, it is the duty of the driver on the outside to back out or take evasive action to avoid a collision Επεξ/σία 30 Ιουνίου 2019 από haHa 4
liakjim Δημοσ. 30 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2019 11 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε Στον 68ο γύρο στρίβει το τιμόνι ~90μοίρες παραπάνω από ότι στον 69ο που στη συνέχεια το αφήνει κιόλας μερικές φορές για να πετάξει σίγουρα έξω τον Leclerc. Στρίβει παραπάνω το τιμόνι γιατί είναι σε άλλη γραμμή (πιο κλειστή).
turbakiasss Δημοσ. 30 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2019 16 λεπτά πριν, haHa είπε Δεν υπαρχει σχεση με το συμβαν στον Καναδα. Αυτοι που τα συγκρινουν ειναι οι ιδιοι που συγκριναν του Καναδα 2019 με το Μονακο 2016(και "αγνοουσαν" οτι στο Μονακο υπηρχε χωρος για ενα μονοθεσιο στην ευθεια). Παμε λοιπον στο συμβαν: στην στροφη, δεν εισαι υποχρεωμενος αν εχεις την αγωνιστικη/εσωτερικη γραμμη να αφησεις χωρο για τον αλλο. Για αυτο τοσα χρονια λεμε : "ειχε την εσωτερικη", "ειχε την αγωνιστικη" κλπ. H υποχρεωση για να αφησεις χωρο για τον αλλον ειναι στην ΕΥΘΕΙΑ(στον Καναδα ο Χαμιλτον ειχε βγει απο την στροφη, ειχε ισιωσει το μονοθεσιο κα τον πεταξε ο Vettel εκτος μετα το unsafe rejoin), δεν εχει λοιπον σχεση αυτο το συμβαν: Για αυτον ακριβως τον λογο ειναι σημαντικη η εσωτερικη σε μια στροφη. Προσωπικα ξαφνιαστηκα που δεν την καλυψε ο Leclerc. --------------------- Γενικοτερα, το παρακατω περι rules of racing ειναι αρκετα βοηθητικο για οποιον μπερδευει συμβαντα που ειναι τοσο διαφορετικα μεταξυ τους: THE RULES OF RACING Μόνο που ο εκλερ επίτηδες παίρνει αυτή τη γραμμή γιατί θέλει να έχει καλύτερη έξοδο. Οπότε πια είναι η αγωνιστική γραμμή? Και ποιος θα κρίνει πια είναι η αγωνιστική γραμμή όταν δύο πιλότοι ακολουθούν ηθελημένα διαφορετική τροχιά σε μια στροφή? Είπαμε, ΦΙΑ = politics και χρήμα. Νίκη της red bull στο red bull ring και πάμε παρακάτω. Προσωπικά αν ήμουν Φερράρι τιμ με τις λαλακιες που έχει κάνει, θα απαιτούσα ως αντιστάθμισμα να φέρει τα λάστιχα του '18.
tommy^ Δημοσ. 30 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2019 Λοιποοοον... Καταρχας το συμβαν στον Καναδα δεν εχει σχεση με το σημερινο. Δευτερον: οδηγος της ημερας ο Μαξ και -για μενα- αξιζε τη νικη μεχρι το συμβαν με τον Σαρλ. Η κινηση του να πεταξει εκτος πιστας τον Λεκλερκ ενω ηταν ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΛΑΙ-ΠΛΑΙ, για μενα ειναι ξεκαθαρο πεναλτυ. Το οτι εχεις τη εσωτερικη δε σημαινει απολυτως τιποτα, οταν εχεις απο την εξωτερικη τον αλλον ακριβως διπλα σου. Πρεπει να του δωσεις χωρο οπως σου δινει και αυτος. Αντι αυτου, κάνεις ξεκαθαρη κινηση να τον βγαλεις εκτος. Και με το ιστορικο που εχει ο σκατοκεφαλος Μαξ, κατα τη γνωμη μου επρεπε να φαει ποινη. Σορρυ Μαξ, αλλα οσο μεγαλη οδηγαρα εισαι, αλλο τοσο ανεγκεφαλος εισαι. ΥΓ. Γκασλί, παραιτησου ρε μαν... τετοιο ξεφτιλικι σημερα δε θυμαμαι να εχω ξαναδει στην Φ1. ΥΓ2. "ΜΠΡΑΒΟ" στη ΦΙΑ για τους τρομερους της κανονες οπου ο 2ος με 3 θεσεις ποινη, ξεκιναει... 4ος! Ειστε γελοιοι ρε! Πραγματικα γελοιοι! 4
haHa Δημοσ. 30 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 7 λεπτά πριν, turbakiasss είπε Μόνο που ο εκλερ επίτηδες παίρνει αυτή τη γραμμή γιατί θέλει να έχει καλύτερη έξοδο. Οπότε πια είναι η αγωνιστική γραμμή? Και ποιος θα κρίνει πια είναι η αγωνιστική γραμμή όταν δύο πιλότοι ακολουθούν ηθελημένα διαφορετική τροχιά σε μια στροφή? Είπαμε, ΦΙΑ = politics και χρήμα. Νίκη της red bull στο red bull ring και πάμε παρακάτω. Προσωπικά αν ήμουν Φερράρι τιμ με τις λαλακιες που έχει κάνει, θα απαιτούσα ως αντιστάθμισμα να φέρει τα λάστιχα του '18. Για αυτο μιλαω για την εσωτερικη που δεν επρεπε να ειχε αφησει ακαλυπτει. Γιατι αυτος που εχει την εσωτερικη και ειναι μπροστα στην εξοδο( εστω και οριακα), δικαιουται να χρησιμοποιησει ολη την εξοδο και αυτος που ειναι στην εξωτερικη πρεπει να αφησει γκαζι: https://f1metrics.wordpress.com/2014/08/28/the-rules-of-racing/ If the driver on the inside is ahead at corner exit, it is the duty of the driver on the outside to back out or take evasive action to avoid a collision. ------------------------------ 4 λεπτά πριν, tommy^ είπε ΥΓ2. "ΜΠΡΑΒΟ" στη ΦΙΑ για τους τρομερους της κανονες οπου ο 2ος με 3 θεσεις ποινη, ξεκιναει... 4ος! Ειστε γελοιοι ρε! Πραγματικα γελοιοι! Εδω συνοψιζεται ποσο "αντικειμενικα" βλεπουν καποιοι την F1. Επεξ/σία 30 Ιουνίου 2019 από haHa
turbakiasss Δημοσ. 30 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2019 Ναι αλλά ήταν δίπλα δίπλα. Και στον 68 γύρο ο φερσταπεν του αφήνει το ένα μονοθέσιο χώρο και έμεινε 2ος οπότε στον επόμενο φρόντισε επίτηδες να τον πετάξει έξω.
tommy^ Δημοσ. 30 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2019 1 λεπτό πριν, haHa είπε Για αυτο μιλαω για την εσωτερικη που δεν επρεπε να ειχε αφησει ακαλυπτει. Γιατι αυτος που εχει την εσωτερικη και ειναι μπροστα στην εξοδο, δικαιουται να χρησιμοποιησει ολη την εξοδο και αυτος που ειναι στην εξωτερικη πρεπει να αφησει γκαζι: https://f1metrics.wordpress.com/2014/08/28/the-rules-of-racing/ If the driver on the inside is ahead at corner exit, it is the duty of the driver on the outside to back out or take evasive action to avoid a collision. Το σκιτσο που παραθετεις ειναι εντελως αστοχο με αυτο που συζηταμε διοτι τα αμαξια ηταν πλαι πλαι και στο απεξ και στην εξοδο της στροφης, οποτε δεν εχει λογο να κανει back off ο Σαρλ. 1
haHa Δημοσ. 30 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 21 λεπτά πριν, turbakiasss είπε Ναι αλλά ήταν δίπλα δίπλα. Και στον 68 γύρο ο φερσταπεν του αφήνει το ένα μονοθέσιο χώρο και έμεινε 2ος οπότε στον επόμενο φρόντισε επίτηδες να τον πετάξει έξω. Ηταν οριακαααα(πραγματικα ελαχιστα) μπροστα ο Μαξ Επισης, αυτος που εχει την εσωτερικη, πρεπει να αφησει χωρο μονο αν ηταν πισω. https://f1metrics.wordpress.com/2014/08/28/the-rules-of-racing/ If the driver on the inside is behind at corner exit, they must leave space for the driver on the outside. Πολυ χοντρικα: α) εχεις εσωτερικη και εισαι πισω στην εξοδο; Πρεπει να αφησεις χωρο και αν υπαρξει επαφη, ειναι δικια σου ευθυνη β) εχεις εσωτερικη και εισαι μπροστα στην εξοδο; Τοτε πρεπει να αφησει χωρο/σηκωσει ποδι απο το γκαζι αυτος που ειναι στην εξωτερικη και αν υπαρξει επαφη, ειναι δικια του ευθυνη γ) εχεις εσωτερικη και ειστε διπλα-διπλα στην εξοδο; Αν υπαρξει επαφη ειναι συνηθως racing incident. Οπως και να εχει, καμια σχεση με το συμβαν στον Καναδα. Επεξ/σία 30 Ιουνίου 2019 από haHa 1
eliasjuve Δημοσ. 30 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2019 Εξυγίανση. Όταν γίνει αντικειμενική η Φια θα γίνουμε και εμείς οι ελληναράδες.
~mxls~ Δημοσ. 30 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2019 Oh boy, πείτε μου ότι δεν θα αναλύσουμε κουκίδες για να δικαιολογησουμε την μη ποινή; Ειλικρινά δηλαδή; ALL THE TIME YOU HAVE TO LEAVE A SPACE 😂
turbakiasss Δημοσ. 30 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2019 11 λεπτά πριν, haHa είπε Ηταν οριακα μπροστα ο Μαξ Επισης, αυτος που εχει την εσωτερικη, πρεπει να αφησει χωρο μονο αν ηταν πισω. https://f1metrics.wordpress.com/2014/08/28/the-rules-of-racing/ If the driver on the inside is behind at corner exit, they must leave space for the driver on the outside. Πολυ χοντρικα: α) εχεις εσωτερικη και εισαι πισω στην εξοδο; Πρεπει να αφησεις χωρο και αν υπαρξει επαφη, ειναι δικια σου ευθυνη β) εχεις εσωτερικη και εισαι μπροστα στην εξοδο; Τοτε πρεπει να αφησει χωρο/σηκωσει ποδι απο το γκαζι αυτος που ειναι στην εξωτερικη και αν υπαρξει επαφη, ειναι δικια του ευθυνη γ) εχεις εσωτερικη και ειστε διπλα-διπλα στην εξοδο; Αν υπαρξει επαφη ειναι συνηθως racing incident. Οπως και να εχει, καμια σχεση με το συμβαν στον Καναδα. Καλά εντάξει... Βάλαμε και γραμμή λες και είναι offside στη μπάλα για να δούμε το μισό παπούτσι πιο μπροστά 😂 Συγνώμη φίλε μου αλλά σε τέτοια συζήτηση δεν μπορώ να μπω, την θεωρώ υπερβολικά γραφική και χωρίς ουσία. Καλή συνέχεια στις αναλύσεις σου. 2
haHa Δημοσ. 30 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 3 λεπτά πριν, turbakiasss είπε Καλά εντάξει... Βάλαμε και γραμμή λες και είναι offside στη μπάλα για να δούμε το μισό παπούτσι πιο μπροστά 😂 Συγνώμη φίλε μου αλλά σε τέτοια συζήτηση δεν μπορώ να μπω, την θεωρώ υπερβολικά γραφική και χωρίς ουσία. Καλή συνέχεια στις αναλύσεις σου. Καλη συνεχεια φιλε. Το σημαντικο ειναι οτι το συμβαν δεν συγκρινεται με αυτο του Καναδα και οτι ισχυουν τα παρακατω(και για αυτο δεν θεωρω την συζητηση χωρις ουσια, γιατι μερικοι τα αγνοουσαν και τα μπερδευαν) : https://f1metrics.wordpress.com/2014/08/28/the-rules-of-racing/ If the driver on the inside is behind at corner exit, they must leave space for the driver on the outside. If the driver on the inside is ahead at corner exit, it is the duty of the driver on the outside to back out or take evasive action to avoid a collision. Επεξ/σία 30 Ιουνίου 2019 από haHa 1
tommy^ Δημοσ. 30 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2019 22 λεπτά πριν, haHa είπε Ηταν οριακαααα(πραγματικα ελαχιστα) μπροστα ο Μαξ Επισης, αυτος που εχει την εσωτερικη, πρεπει να αφησει χωρο μονο αν ηταν πισω. https://f1metrics.wordpress.com/2014/08/28/the-rules-of-racing/ If the driver on the inside is behind at corner exit, they must leave space for the driver on the outside. Πολυ χοντρικα: α) εχεις εσωτερικη και εισαι πισω στην εξοδο; Πρεπει να αφησεις χωρο και αν υπαρξει επαφη, ειναι δικια σου ευθυνη β) εχεις εσωτερικη και εισαι μπροστα στην εξοδο; Τοτε πρεπει να αφησει χωρο/σηκωσει ποδι απο το γκαζι αυτος που ειναι στην εξωτερικη και αν υπαρξει επαφη, ειναι δικια του ευθυνη γ) εχεις εσωτερικη και ειστε διπλα-διπλα στην εξοδο; Αν υπαρξει επαφη ειναι συνηθως racing incident. Οπως και να εχει, καμια σχεση με το συμβαν στον Καναδα. Χαχαχα πραγματικα εισαι αστειος που εβαλες τη γραμμη α λα offside του ποδοσφαιρου! Βαλε και μια μπαλα καπου στο πλανο και εισαι κομπλε! Οταν οι ροδες των μονοθεσιων ειναι ακροβως στο ιδιο «υψος» τοτε βρισκονται ακριβως διπλα. Ειδικα απο το πλανο αυτο καταλαβαινεις ποιος ειναι ο σκοπος του Μαξ. Ερωτηση: αν ο Μποττας και ο Μαξ επαιρναν ποινη λογω αλλαγης π.χ. εξαρτηματος κινητηρα και επεφταν πιο πισω στην καταταξη της εκκινησης, ο Χαμ παροτι ειχε ποινη 3 θεσεων, παλι 2ος θα ξεκινουσε; Σοβαρα πραγματα! 😂 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα