~mxls~ Δημοσ. 17 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2019 1 ώρα πριν, greg4 είπε Το team radio προς Lecler... Αυτό θα είναι ένα από τα αρκετά ορντερς στη σεζόν. Όταν τα έγραφα για Κίμι δεν τα έβγαζα από το μυαλό μου, ειδικά σε ότι αφορά διαφοροποίηση στρατηγικής με κόστος για τον Νο2 οδηγό. Μυρίζει σεζόν 2016 παίδες. 24 λεπτά πριν, nash-gf είπε .... Μπράβο και στον Μαξ, πρώτο βάθρο για τον κινητήρα της Χόντα στην υβριδική εποχή... Ότι δεν κατάφεραν τόσα χρόνια, το πετυχαίνουν σε μόλις 1 GP με Red Bull. Μπράβο στη Honda. 2
maarinos Δημοσ. 17 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) Βαθμολογία 1ου αγώνα POS DRIVER NATIONALITY CAR PTS 1 Valtteri Bottas FIN MERCEDES 26 2 Lewis Hamilton GBR MERCEDES 18 3 Max Verstappen NED RED BULL RACING HONDA 15 4 Sebastian Vettel GER FERRARI 12 5 Charles Leclerc MON FERRARI 10 6 Kevin Magnussen DEN HAAS FERRARI 8 7 Nico Hulkenberg GER RENAULT 6 8 Kimi Räikkönen FIN ALFA ROMEO RACING FERRARI 4 9 Lance Stroll CAN RACING POINT BWT MERCEDES 2 10 Daniil Kvyat RUS SCUDERIA TORO ROSSO HONDA 1 11 Pierre Gasly FRA RED BULL RACING HONDA 0 12 Lando Norris GBR MCLAREN RENAULT 0 13 Sergio Perez MEX RACING POINT BWT MERCEDES 0 14 Alexander Albon THA SCUDERIA TORO ROSSO HONDA 0 15 Antonio Giovinazzi ITA ALFA ROMEO RACING FERRARI 0 16 George Russell GBR WILLIAMS MERCEDES 0 17 Robert Kubica POL WILLIAMS MERCEDES 0 Επεξ/σία 17 Μαρτίου 2019 από maarinos
sstratos Δημοσ. 17 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2019 Δεν έπρεπε να ρωταγε ο λεκλερ, έπρεπε να βουταγε 1
george200-13 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) 8 ώρες πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε Ποσο αηδιαστικη η Ποπη στην Ερτ...Ελεγε οτι ολα τα περιμενει απο την Merc εννοωντας για εντολη στον Bottas την στιγμη που ηταν 24sec μπροστα και δε ψελισε καν για το οτι ο Leclerc απο τα 0,5 βρεθηκε στα 4 σε 1 γυρο! Κατα τα αλλα μπραβο στον Bottas και στον Kvyat θα πω εγω... Ο κυριοτερος λογος που τσιμπησα το f1 tv φετος. Η υποκειμενικοτητα της ποπης ως προς την φερραρι δεν παιζεται. Οχι οτι τα σαινια του skysports πανε πισω μιας και προμοταρουν αστματητα hamilton που ακομα και για εμενα που ειμα μερσεντικος κατανταει αηδια, αλλα οταν βαζω την ρυθμιση χωρις περιγραφη δεν χανω τιποτα απο την δραση. Αν του χρονου αναλαβουν οι παιδες του channel 4 δινω και 50 αρικο Επεξ/σία 17 Μαρτίου 2019 από george200-13 2
zanskou Δημοσ. 17 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2019 ερωτηση. Ας πάρουμε δύο ομάδες που προμηθεύονται κινητήρα από τον ίδιο κατασκευαστή, πχ Ferrari και Alfa Romeo. Ο κινητήρας της Alfa είναι ο ίδιος με των SF ; Αν ναι, πώς εξηγείται η τόσο μεγάλη διαφορα ; δεδομένου ότι το ένα μονοθέσιο είναι στα χέρια του Kimi και οχι όποιου να 'ναι. Αν οχι, οι διαφορές ποιες ειναι ;
adsl2+ Δημοσ. 17 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2019 13 λεπτά πριν, zanskou είπε ερωτηση. Ας πάρουμε δύο ομάδες που προμηθεύονται κινητήρα από τον ίδιο κατασκευαστή, πχ Ferrari και Alfa Romeo. Ο κινητήρας της Alfa είναι ο ίδιος με των SF ; Αν ναι, πώς εξηγείται η τόσο μεγάλη διαφορα ; δεδομένου ότι το ένα μονοθέσιο είναι στα χέρια του Kimi και οχι όποιου να 'ναι. Αν οχι, οι διαφορές ποιες ειναι ; Αεροδυναμική και το στήσιμο
zanskou Δημοσ. 17 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2019 Τι να πω. οι διαφορές είναι εξωπραγματικες. υπάρχει και το διδυμο πχ mercedes - williams. H πρώτη έκανε το 1-2 και ή άλλη τερματισε τρεις γυρους πισω. Απιστευτο, αν οντως μιλάμε για εξισου ισχυρους κινητήρες.
sstratos Δημοσ. 17 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2019 33 λεπτά πριν, zanskou είπε πώς εξηγείται η τόσο μεγάλη διαφορα ; δεδομένου ότι το ένα μονοθέσιο είναι στα χέρια του Kimi και οχι όποιου να 'ναι. Αν οχι, οι διαφορές ποιες ειναι ; Ένα μικρό αεροδυναμικο βοήθημα των 2 χιλιοστών κάπου μπορεί να κάνει την διαφορά....
mge Δημοσ. 17 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2019 Σε μερικούς από εμάς δεν μας αρέσουν καθόλου οι σχολιαστές και ιδιαίτερα η ποπη. Γι αυτό φτιάξαμε μια ομάδα ώστε να συζητάμε και να σχολιάζουμε διάφορα θέματα σχετικά με την formula 1 , αλλά και για να διαμαρτυρόμαστε για ότι μας ενοχλεί. Στηρίξτε μας στο facebook. 😁 https://www.facebook.com/groups/891572180990061/
Μάκαρος Δημοσ. 17 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, zanskou είπε ερωτηση. Ας πάρουμε δύο ομάδες που προμηθεύονται κινητήρα από τον ίδιο κατασκευαστή, πχ Ferrari και Alfa Romeo. Ο κινητήρας της Alfa είναι ο ίδιος με των SF ; Αν ναι, πώς εξηγείται η τόσο μεγάλη διαφορα ; δεδομένου ότι το ένα μονοθέσιο είναι στα χέρια του Kimi και οχι όποιου να 'ναι. Αν οχι, οι διαφορές ποιες ειναι ; Δεν παιζει ρολο μονο ο κινητηρας. Τεραστιο ρολο παιζει και η αεροδυναμικη του μονοθεσιου. Επισης η Ferrari, ως κατασκευαστρια κινητηρων εχει το πλεονεκτημα να φτιαχνει συνδυαστικα το μονοθεσιο ως προς τον κινητηρα και το αντιστροφο. Η Alfa παιρνει εναν ετοιμο κινητηρα οπου θα πρεπει να προσαρμοσει πανω στο αμαξι ( δεν εχει λογο δλδ ως προς την κατασκευη του κινητηρα για το δικο τους μονοθεσιο). Επισης καπου ειχα διαβασει οτι οι κινητηρες που προμηθευουν τις μικροτερες ομαδες ειναι πιο ριγμενοι συγκριτικα με τους original που εχει η κατασκευαστρια εταιρεια. Επεξ/σία 17 Μαρτίου 2019 από Μάκαρος
voltmod Δημοσ. 18 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2019 Με βάση κάποιες φήμες που κυκλοφόρησαν, αλλά που βασίζονται σε ορισμένα γεγονότα, όπως το radio του Vettel ή του Grosjean, το power unit της Ferrari έχει ένα σημαντικό πρόβλημα, μάλλον με το deployment. Και οι τρεις ομάδες με Ferrari power unit αντιμετώπισαν ζήτημα. https://streamable.com/s19in O Vettel δεν παίρνει απάντηση για το ζήτημα με τη μηχανή... https://streamable.com/iro84 O Grosjean λέει ότι έμεινε από SOC δύο φορές... O Kimi λέει είναι σαν να μένουμε από K (MGU-K)... O Binotto από την άλλη είπε ότι είχαμε πρόβλημα με το στήσιμο... Δείτε και εδώ μία ωραία συζήτηση για το power unit της Ferrari... Ι think we are fuc**** 3
turbakiasss Δημοσ. 18 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2019 Ο τρόπος που μάζεψε και πέρασε ο Φερστάπεν στην ευθεία τον Φέττελ υποδήλωνε ότι μάλλον υπάρχει κάποιο θέμα με το μοτέρ. Σε σχέση με τις υπόλοιπες μάχες που ίσα που προλάβαιναν να μαζέψουν, ο Φερστάπεν κατάφερε στην 2η ευθεία να μαζέψει τον Φέτελ και να περάσει και μπροστά πριν το φρενάρισμα. Λογικά στο Μπαχρέιν θα έρθουν βελτιωμένες και θα δούμε μία τελείως διαφορετική εικόνα. 1
~mxls~ Δημοσ. 18 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2019 Η Φερράρι φημίζεται τόσα χρόνια για την αξιοπιστία, τουλάχιστον σε αυτόν τον τομέα. Και έχουν μείνει πίσω σε εξέλιξη, και σκάνε προβλήματα. Δεν το περίμενα. 1
voltmod Δημοσ. 18 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2019 1 ώρα πριν, ~mxls~ είπε Η Φερράρι φημίζεται τόσα χρόνια για την αξιοπιστία, τουλάχιστον σε αυτόν τον τομέα. Και έχουν μείνει πίσω σε εξέλιξη, και σκάνε προβλήματα. Δεν το περίμενα. Δεν νομίζω πια (όσον αφορά στην εξέλιξη), το μοτέρ λέγεται ότι έχει ξεπεράσει αυτό της Mercedes. Λογικά είναι προβλήματα που έπρεπε να βγουν (teething problems)... και ευτυχώς που βγήκαν στις δοκιμές της Βαρκελώνης και στον πρώτο αγώνα. Στο Μπαχρέιν θα τα μαζέψουν όλα αν βεβαίως είναι το μοτέρ ΟΚ, αλλιώς, πάμε για τον μεθεπόμενο αγώνα... 1
johnyboy Δημοσ. 18 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2019 Άντε μπας και δούμε ενδιαφέρον πρωτάθλημα γιατί προχτές έβλεπα της Ελλάδος τα παιδιά από την βαρεμάρα
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα