papp0us Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 Δεν νομίζω ρε παιδιά οτι θα μπορούσε ο Hamilton να πάρει τέτοια απόφαση σε κλάσματα δευτερολέπτου, να υπολογίσει πως βγήκε ο Vettel, πως θα ξαναμπεί, αν θα ξαναμπεί, αν θα κάνει δεύτερη διόρθωση. Μου φαίνεται παρατραβηγμένο του κερατά. Επίσης άσχετα με το τι θα μπορούσε να συμβεί, το ζήτημα θα είναι το τι συνέβη τελικά, και παρότι μπορεί να είναι συζητήσιμο το αν ήταν "καλή" απόφαση, ολα δείχνουν πως είναι σωστή απόφαση. Τα υπόλοιπα έχουν να κάνουν με το αν η Mercedes ευνοείται, που ευνοείται, αλλα δεν έχει σχέση με το συμβάν. Ας πω και εγώ αυτό που μπηκα προχθές να πώ, πριν αρχίσει το πανηγύρι. Για έναν ακόμα αγώνα, η Ferrari μου δίνει την αίσθηση οτι έχει κατα πολύ δυνατότερο κινητήρα φέτος, ειδικά στο τρίτο Sector με τη μεγάλη ευθεία έκανε πλάκα στη Mercedes. Επίσης την πρώτη φορά που έκλεισε τη διαφορά ο Ham, και αλλάξανε Mode στον κινητήρα της Ferrari, δεν τον έφτανε ο Hamilton ΟΥΤΕ με το DRS. Μιλάμε για μεγάλη διαφορά επίδοσης. Εδώ https://www.formula1.com/en/latest/article.tech-tuesday-how-the-mercedes-w10-devours-slow-speed-corners.4YyPEfVVDFYoU2j2qbg1o.html έχει ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο για το πως η νέα ανάρτηση της Mercedes κάνει τα μονοθέσια της τρένο.
haHa Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 23 λεπτά πριν, greg4 είπε Και φαίνεται ξεκάθαρα στα επόμενα frames. Ότι δεν θα χωράγανε... Σε αυτο το σημειο δεν ειναι υποχρεωμενος να αφησει χωρο ο Χαμ, μιας και ο Ρικ δεν ειναι διπλα του. Παρολα αυτα εχει αφησει χωρο για ενα μονοθεσιο, ασχετα αν με την ευρυγωνια καμερα δεν φαινεται τοσο ευκολα(η ευρυγωνια καμερα δινει την εντυπωση οτι οι μπαριερες δεξια και αρσιτερα συγκλινουν και σχεδον ενωνονται στο βαθος, ειναι κλασικη παραμορφωση ευρυγωνιας καμερας). Με την μπροστινη που δεν παραμορφωνει φαινεται πιο ευκολα. Μπορεις να βαλεις screenshot απο την μπροστινη καμερα το σημειο που δεν εχει αφησει χωρο για αλλο μονοθεσιο ο Χαμ; https://streamable.com/snhp Επεξ/σία 13 Ιουνίου 2019 από haHa
eMike Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 48 λεπτά πριν, greg4 είπε Ο Hamilton κινήθηκε πολύ έξυπνα βάζοντας το αμάξι σε ένα σημείο που αναγκαστικά (λόγω του μη ελέγχου από Vettel) θα γινόταν force off-track. Φίλε μου τι λες? Τι προσπάθεια για διαμόρφωση άποψης είναι αυτή? "Έβαλε ο Hamilton αναγκαστικά το αμάξι του σε σημείο...?".... Ο Hamilton πάει στη γραμμή του...για όνομα του Θεού τι λέτε? 5
haHa Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, turbakiasss είπε Διαφωνώ και θεωρώ και τα δύο παραδείγματα ατυχή. Στο μεν 1ο ο Μαξ βγήκε και ξαναμπήκε με μοναδικό σκοπό να κλείσει τον αντίπαλο χωρίς καμία ένδειξη γλιστρίματος στην επανείσοδο και επιπλέον δεν έμεινε μόνο στο κερμπ όπως ο φέττελ αλλά τον έστειλε στα χώματα. Αντίστοιχη κίνηση θα ήταν ο Φέττελ να έριχνε τον Χαμ στην μπαρίερα. Ο μονος λογος που δεν πηγε ο Χαμ στην μπαριερα ειναι γιατι πατησε φρενο και εμεινε πισω. Για αυτο εφαγε αλλωστε ποινη ο Vettel, γιατι εκανε force off track αντιαπλο και χρειαστηκε ο αντιπαλος να παρει evasive action. Αν ειχε χωρο να συνεχισει χωρις να πατησει φρενο, τοτε μαλλον θα ολοκληρωνε την προσπεραση. Η κινηση ομως του Vettel να κινηθει κι αλλο δεξια, προς την αγωνιστικη γραμμη που ειχε ο Χαμ και να τον πεταξει εκτος πιστας(αναγκαζοντας τον να πατησει φρενο), ηταν αυτο που εφερε την ποινη. 1 ώρα πριν, greg4 είπε Ο Vettel έκανε ότι μπορούσε για να σώσει το μονοθέσιο. Ο Hamilton κινήθηκε πολύ έξυπνα βάζοντας το αμάξι σε ένα σημείο που αναγκαστικά (λόγω του μη ελέγχου από Vettel) θα γινόταν force off-track. O Hamilton δεν εβαλε πουθενα το μονοθεσιο του, ακολουθουσε κανονικα την αγωνιστικη γραμμη. Ο Vettel οπως ειχες πει και προηγουμενως, εκανε δεξια το τιμονι του, ενω ειχε πια ελεγχο του μονοθεσιου, οποτε δεν πηγε αναγκαστικα εκει. Πηγε πιο δεξια λογω δικιας του κινησης στο τιμονι και ενω αυτός παταγε 50% γκαζι αυξανομενα, υποχρεωσε τον Χαμ να φρεναρει και τον ωθησε εκτός αγωνιστικής γραμμης και πιστας. Επεξ/σία 13 Ιουνίου 2019 από haHa 1
CheOnWeb Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 5 minutes ago, haHa said: O Hamilton δεν εβαλε πουθενα το μονοθεσιο του, ακολουθουσε κανονικα την αγωνιστικη γραμμη. +1
greg4 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 Μέλος Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 52 λεπτά πριν, haHa είπε Σε ολες τις φωτο που ειναι διπλα ο Χαμ εχει αφησει χωρο για ενα μονοθεσιο Στη πρώτο φώτο που πόσταρα Φαίνεται ξεκάθαρα ότι πήγαινε προς τα μέσα. Και ο Ric έπρεπε να κάνει evasion action to avoid collition. Μια χαρά δικαιολογείτε τυχόν ποινή. 34 λεπτά πριν, haHa είπε Μπορεις να βαλεις screenshot απο την μπροστινη καμερα το σημειο που δεν εχει αφησει χωρο για αλλο μονοθεσιο ο Χαμ; Αν υπήρχε τέτοια φώτο θα είχαμε και σύγκρουση. Για το Μονακό μιλάμε. 1 ώρα πριν, haHa είπε Η τροχιά είναι ξεκάθαρα προς τα μέσα. Απλά ξεχνάμε το ivasion action και πάμε στα άλλα. Δηλαδή ότι συμφέρει. Όπως και στην Γερμανία. Μπήκε pit lane πάνω σε γραμμή, ξαναβγήκε πάνω στη γραμμή, πάτησε σε χορτάρι, ξαναμπήκε στη πίστα με safety car rule, αλλά εντάξει μωρέ! Μπερδεύτηκε ο άνθρωπος, εντάξει δεν ερχόταν και κανείς.. Έβρεχε κιόλας.. Μούσκεμα είχε γίνει. Τι να του ρίξουμε ποινή του αγαπημένου; Στο είπα και πριν. Παίρνουμε τον κανονισμό και τον ερμηνεύουμε. Απλά τυγχάνει πάντα για Lewis να βγαίνει οτι δεν φταίει... Επίσης όλα αυτά για γκάζια στο γρασίδια, ότι πήγαινε full, ότι είχε έλεγχο κλπ τα ξεχάσαμε. Τώρα πήγαμε απλά ότι ο Hamilton βγήκε εκτός πιστάς. Το γεγονός ότι ο μέχρι τότε δεν είχε έλεγχο και απλά προσπαθούσε να το σώσει το ξεχάσαμε. Και φαίνεται και στο sync του γραφήματος το σημείο που ανέκτησε έλεγχο είναι που σταμάτησε το φρένο. Ήδη ήταν off track ο Hamilton. Και η απάντηση είναι μην έκανε το λάθος. Άρα τελικά τιμωρήθηκε το λάθος. Ξανα είπα, πήραμε το rulebook, το ξεχειλώσαμε και καταστρέψαμε και ένα αγώνα. 26 λεπτά πριν, haHa είπε Πηγε πιο δεξια λογω δικιας του κινησης στο τιμονι και ενω αυτός παταγε 50% γκαζι αυξανομενα, υποχρεωσε τον Χαμ να φρεναρει και τον ωθησε εκτός αγωνιστικής γραμμης και πιστας. Το 50% γκάζι έγινε τελικά 1s μετά...Ο Hmaliton πάτησε φρένο με το αμάξι στο 25%, όπου σε λίγο αναγκάστηκε να ξαναπατήσει φρένο ο Vettel. Δηλαδή δεν είχε έλεγχο του μονοθεσίου ξεκάθαρα. 48 λεπτά πριν, papp0us είπε Για έναν ακόμα αγώνα, η Ferrari μου δίνει την αίσθηση οτι έχει κατα πολύ δυνατότερο κινητήρα φέτος, ειδικά στο τρίτο Sector με τη μεγάλη ευθεία έκανε πλάκα στη Mercedes. Επίσης την πρώτη φορά που έκλεισε τη διαφορά ο Ham, και αλλάξανε Mode στον κινητήρα της Ferrari, δεν τον έφτανε ο Hamilton ΟΥΤΕ με το DRS. Μιλάμε για μεγάλη διαφορά επίδοσης. Δεν είναι σίγουρο ποιος και αν έχει καλύτερο κινητήρα. Αν ήταν θα έκανε πλάκα και η Alfa Romeo στον Καναδά που βγήκε κάπου 15η. Τουλάχιστον με το midfield. Η όλη φιλοσοφία του μονοθεσίου της Ferrari είναι για ευθείες και έχουν κάνει πατατά στο low - medium speed corner. Και στις πίστες που είναι front-biased τους τιμωρεί. News: https://www.motorsport.com/f1/news/ferrari-vettel-review-penalty-canada/4473303/ https://www.planetf1.com/f1-races/canadian-grand-prix/ferrari-will-not-appeal-canadian-gp-penalty/ edit: Αυτό είναι η F1 σήμερα... Έλεος δηλαδή Επεξ/σία 13 Ιουνίου 2019 από greg4
haHa Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 48 λεπτά πριν, greg4 είπε Επίσης όλα αυτά για γκάζια στο γρασίδια, ότι πήγαινε full, ότι είχε έλεγχο κλπ τα ξεχάσαμε. Τώρα πήγαμε απλά ότι ο Hamilton βγήκε εκτός πιστάς. Το γεγονός ότι ο μέχρι τότε δεν είχε έλεγχο και απλά προσπαθούσε να το σώσει το ξεχάσαμε. Δεν το ξεχασαμε, οπως ειπες και ο ιδιος, ο Vettel ειχε ελεγχο και ηταν αυτος που εκανε δεξια το τιμονι του και πεταξε εκτος τον Χαμιλτον. ------------------------ Επεξ/σία 13 Ιουνίου 2019 από haHa
~mxls~ Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 44 λεπτά πριν, greg4 είπε ... edit: Αυτό είναι η F1 σήμερα... Έλεος δηλαδή 😐
haHa Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, greg4 είπε Στη πρώτο φώτο που πόσταρα Φαίνεται ξεκάθαρα ότι πήγαινε προς τα μέσα. Και ο Ric έπρεπε να κάνει evasion action to avoid collition. Μια χαρά δικαιολογείτε τυχόν ποινή. Αν υπήρχε τέτοια φώτο θα είχαμε και σύγκρουση. Για το Μονακό μιλάμε. Η τροχιά είναι ξεκάθαρα προς τα μέσα. Απλά ξεχνάμε το ivasion action και πάμε στα άλλα. Δηλαδή ότι συμφέρει. Το οτι αρχικα το Χαμ στοχευει προς τα δεξια ειναι το απολυτως αναμενομενο οταν βγαινει απο το προηγουμενο σικειν. ΔΕΝ γινεται να βγει με αλλη κατευθυνση. Το θεμα ειναι ποσο χωρο θα αφησει και οπως ειπες, αφησε χωρο για ενα μονοθεσιο. Επισης, δεν εκανε κανενα evasive action o Ric. Το μονο που εκανε ηταν να ρεγουλαρει το γκαζι, γιατι ειχε υπερστροφη οντας με σλικ στο πιο βρεγμενο κομματι της πιστας. https://streamable.com/z06nz Επεξ/σία 13 Ιουνίου 2019 από haHa
greg4 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 Μέλος Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 2 λεπτά πριν, haHa είπε Το μονο που εκανε ηταν να ρεγουλαρει το γκαζι Evasion action δηλαδή. Τάπα έπρεπε να πηγαίνει εκεί. 11 λεπτά πριν, haHa είπε Δεν το ξεχασαμε, οπως ειπες και ο ιδιος, ο Vettel ειχε ελεγχο και ηταν αυτος που εκανε δεξια το τιμονι του και πεταξε εκτος τον Χαμιλτον. Ξαναδές το ss όπου έχουνε σύγκριση με τα throttle γιατί μάλλον το παρέβλεψες Τα είπε όλα ο Χάρης ο Τρακάρης.... Δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο 1
haHa Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 5 ώρες πριν, greg4 είπε Και φαίνεται και στο sync του γραφήματος το σημείο που ανέκτησε έλεγχο είναι που σταμάτησε το φρένο. Ήδη ήταν off track ο Hamilton. Και η απάντηση είναι μην έκανε το λάθος. Άρα τελικά τιμωρήθηκε το λάθος. Ξανα είπα, πήραμε το rulebook, το ξεχειλώσαμε και καταστρέψαμε και ένα αγώνα. Το 50% γκάζι έγινε τελικά 1s μετά...Ο Hmaliton πάτησε φρένο με το αμάξι στο 25%, όπου σε λίγο αναγκάστηκε να ξαναπατήσει φρένο ο Vettel. Δηλαδή δεν είχε έλεγχο του μονοθεσίου ξεκάθαρα. Χωρις να παιρνω σοβαρα υποψη το αρχικο sync(δεν ξερω ποσο σωστο ειναι), στην φωτο που βαζεις τωρα δεν ειναι sync τα 2 γραφηματα, οπως ηταν προηγουμενως. Εχεις λαθος δεδομενα για αυτο καταληγεις σε λαθος συμπερασματα. Εδω η προηγουμενη σου φωτο που ειχε διαφορετικο sync: 4 ώρες πριν, greg4 είπε Evasion action δηλαδή. Τάπα έπρεπε να πηγαίνει εκεί. Δεν μπορει να παει ταπα εκει, γιατι ειναι πιο βρεγμενο και φοραει σλικ. Το οτι δεν παει ταπα δεν ειναι αποτελεσμα οτι δεν του αφησε χωρο ο Χαμ, ειναι αποτελεσμα οτι εχει υπερστροφη και για αυτο ρεγουλαρει το γκαζι. Εδω το ss που φαινεται: α) οτι ο Χαμ εχει αφησει χωρο για ενα μονοθεσιο β) ο Ρικ κανει αναποδο τιμονι γ) ο Ρικ εχει χαμηλοτερη ταχυτητα και δεν παταει φουλ γκαζι, γιατι προσπαθει να μαζεψει το πισω μερος που του εφυγε γιατι ηταν στο βρεγμενο και ακαθαρτο κομματι με σλικ ελαστικα. Αν στο παραπανω gif και video που εχω ποσταρει δεν μπορεις να δεις το αναποδο τιμονι στο βρεγμενο, τοτε μαλλον δεν εχει νοημα να συζηταμε. Επεξ/σία 13 Ιουνίου 2019 από haHa
greg4 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 Μέλος Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 33 λεπτά πριν, haHa είπε Χωρις να παιρνω σοβαρα υποψη το αρχικο sync(δεν ξερω ποσο σωστο ειναι), στην φωτο που βαζεις τωρα δεν ειναι sync τα 2 γραφηματα, οπως ηταν προηγουμενως. Εχεις λαθος δεδομενα για αυτο καταληγεις σε λαθος συμπερασματα. Ναι προφανώς αφού ο Vettel ηταν πιο μπροστά. Με τον vettel ήταν syncyed όμως. (https://imgur.com/Qr1KI3E) Αυτό που σου έδειξα είναι ότι όταν αφήνει το φρένο και αρχίσει να πατάει γκάζι δηλαδή αποκτάει τον έλεγχο, είναι ήδη στην άσπρη γραμμή. Και φυσικά οι stewards κολλάνε ένα έκανε 10% δεξιά το τιμόνι άρα πέναλτι. Ούτε racing, ούτε τίποτα. Αναγκάστηκε ο πολυαγαπημένος να πατήσει φρένο; Ε πέναλτι, τέλος. Εντάξει 19/20 οδηγούς* / αναλυτές / σχολιαστές διαφωνούνε αλλά κλέιν. *Οι μόνοι που λένε πως δεν ήταν πέναλτι, είναι το τεράστιο κεφάλαιο του motorsport που λέγεται Palmer και ο ambassador της Mercedes, Rosberg. 40 λεπτά πριν, haHa είπε Αν στο παραπανω gif και video που εχω ποσταρει δεν μπορεις να δεις το αναποδο τιμονι στο βρεγμενο, τοτε μαλλον δεν εχει νοημα να συζηταμε. Φυσικά και το βλέπω. Όλα αυτά τα έκανε όμως γιατί τον έσπρωχνε προς την μπαριέρα ο Χάμιλτον (όχι force off-track) και τελικά για να μην πέσει πάνω της έκανε avoid collision. Χαλαρά το δικαιολογούνε για penalty αν δεν ήταν ασημί το μονοθέσιο αριστερά του.... Τι να λέμε τώρα για την πολυαγαπημένη ομάδα της FIA τα τελευταία 5 χρόνια. Δεν παίρνουν ποινή ούτε με αίτηση. Λες και δεν θυμόμαστε πέρσι στην Ουγγαρία που για ms δεν εμβόλισε τον Vettel ο Bottas.
haHa Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 6 λεπτά πριν, greg4 είπε Φυσικά και το βλέπω. Όλα αυτά τα έκανε όμως γιατί τον έσπρωχνε προς την μπαριέρα ο Χάμιλτον (όχι force off-track) και τελικά για να μην πέσει πάνω της έκανε avoid collision. Χαλαρά το δικαιολογούνε για penalty αν δεν ήταν ασημί το μονοθέσιο αριστερά του.... Για πολλοστη φορα: μπορεις να τον στριμωξεις αρκει να του αφησεις χωρο για ενα μονοθεσιο. Χωρος υπηρχε. Εδω υπηρχε χωρος για να μαζεψει την υπερστροφη που εκανε γιατι πατησε παραπανω γκαζι απο οση προσφυση ειχαν τα σλικ ελαστικα σε εκεινο το βρεγμενο σημειο. Τελος, δεν εκανε κανενα evasive action λογω οτι δεν ειχε χωρο. Αναποδο τιμονι εκανε, γιατι ενω ειχε χωρο, γλυστρησε στο βρεγμενο. Δεν υπαρχει κανονισμος που λεει μην βαλεις τον αλλον στο βρεγμενο κομματι της πιστας! Υπαρχει κανονισμος που λεει να αφησεις χωρο και οπως ειπες, υπηρχε χωρος(εδω ειχε χωρο να μαζεψει υπερστροφη). Επεξ/σία 13 Ιουνίου 2019 από haHa
papp0us Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 5 λεπτά πριν, greg4 είπε Εντάξει 19/20 οδηγούς* / αναλυτές / σχολιαστές διαφωνούνε αλλά κλέιν. *Οι μόνοι που λένε πως δεν ήταν πέναλτι, είναι το τεράστιο κεφάλαιο του motorsport που λέγεται Palmer και ο ambassador της Mercedes, Rosberg. https://www.formula1.com/en/latest/article.dts-10-hot-takes-from-canada-on-that-penalty-respect-between-champions.65dUOJq1VuxCCmzcsoL3ci.html 80% των οδηγών δε θα έδιναν την ποινή. Οι περισσότεροι απο τους Αρχηγούς ομάδων συμφωνουν με την απόφαση. Ο ίδιος ο Domenicali λέει οτι η απόφαση με το γράμμα του νόμου είναι σωστή. Επεξ/σία 13 Ιουνίου 2019 από papp0us
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα