turbakiasss Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 Ποιο το νόημα να γράφετε συνεχώς για το force off track που διαβάζω και το συγκρίνετε με το Μονακό '16? Το 2ο δεν έχει δυνατότητα για force off track αφου υπάρχει κατευθείαν μπαριέρα οπότε είναι σαν να συγκρίνουμε ντομάτες με πατάτες. Επίσης, δεν ξέρω πόσο off track μπορεί να θεωρείται το στρίμωγμα στο Χαμ το οποίο ουσιαστικά είναι η γραμμή που ακολουθούσαν σχεδόν όλα τα μονοθέσια βγαίνοντας από την στροφή και έγλυφαν μπαριέρα? 🙄 Εκτός και αν μη έχοντας μάχη μπορείς να πατήσεις κανονικά εκτός της άσπρης γραμμής αλλά σε μάχη δεν επιτρέπεται ο αμυνόμενος να σε οδηγήσει προς τα εκεί γιατί σε βγάζει εκτός. Κοινώς άλλος ένας κανονισμός ανέκδοτο αν ισχύει. 2
haHa Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 11 λεπτά πριν, turbakiasss είπε Ποιο το νόημα να γράφετε συνεχώς για το force off track που διαβάζω και το συγκρίνετε με το Μονακό '16? Το 2ο δεν έχει δυνατότητα για force off track αφου υπάρχει κατευθείαν μπαριέρα οπότε είναι σαν να συγκρίνουμε ντομάτες με πατάτες. O κανονισμος λεει οτι πρεπει να αφησεις χωρο για ενα μονοθεσιο, οταν ο αλλος ειναι διπλα σου(διπλα= μπροστα αεροτομη διπλα απο πισω τροχους). Στο Μονακο 2016 υπηρχε χωρος για ενα μονοθεσιο και δεν χρειαστηκε να κανει ελιγμο αποφυγης ο επιτιθεμενος(ο Ρικ εκανε ελιγμο γιατι γλυστρουσε οντας με σλικ ελαστικα στο βρεγμενο κομματι της πιστας). Γενικοτερα, συμφωνω οτι δεν εχει κανενα νοημα η συγκριση με το Μονακο 2016: ουτε unsafe rejoin δεν ειχαμε, ουτε force off/squezze τον αντιπαλο εκτος πιστας. Αυτοι που το συγκρινουν και εβαλαν και αντιστοιχα βιντεακια, τωρα δεν απαντανε που ειδαν οτι υπηρχε χωρος για ενα μονοθεσιο για προσπεραση. 11 λεπτά πριν, turbakiasss είπε Επίσης, δεν ξέρω πόσο off track μπορεί να θεωρείται το στρίμωγμα στο Χαμ το οποίο ουσιαστικά είναι η γραμμή που ακολουθούσαν σχεδόν όλα τα μονοθέσια βγαίνοντας από την στροφή και έγλυφαν μπαριέρα? 🙄 Εκτός και αν μη έχοντας μάχη μπορείς να πατήσεις κανονικά εκτός της άσπρης γραμμής αλλά σε μάχη δεν επιτρέπεται ο αμυνόμενος να σε οδηγήσει προς τα εκεί γιατί σε βγάζει εκτός. Κοινώς άλλος ένας κανονισμός ανέκδοτο αν ισχύει. Δεν μπορεις να πατησεις με τις 4 ροδες εκτος πιστας. Οταν καποιος το κανει συνεχομενα, τοτε τρωει επιπληξη και μετα ποινη. Σε μαχη ομως δεν επιτρεπεται να κανεις προσπεραση με 4 ροδες εκτος πιστας ουτε επιτρεπεται να πεταξεις τον αντιπαλο εκτος πιστας, ενω ειναι στην αγωνιστικη γραμμη(ποσο μαλλον αν εσυ επανερχεσαι στην πιστα απο λαθος σου). Ειναι αλλωστε και ο λογος που ο Max εφαγε ποινη στη Σουζουκα 2018 και ο Vettel με Red Bull εφαγε ποινη οταν πεταξε εκτος πιστας τον Αλονσο με Φερραρι στη Μοντσα το 2012. Επεξ/σία 13 Ιουνίου 2019 από haHa
papoys1 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 Με αυτά με αυτά και αυτά μία χρονιά που από τον Ιούνιο είχε χάσει κάθε ενδιαφέρον για το ποιος θα είναι πρώτος καθώς και πια ομάδα θα κερδίσει απόχτησε ενδιαφέρον για το αν εφαρμόστηκε σωστά ή όχι ο κανονισμός ή αν αδικήθηκε ή όχι η Φεράρι.. Λες και αν άφηναν το Φέτελ πρώτο θα έπαιρνε φέτος αυτός ή η Φεράρι πρωτάθλημα με τα χάλια που έχουν και οι δύο. 1
TheGrisGrisMan Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 11 λεπτά πριν, papoys1 είπε Με αυτά με αυτά και αυτά μία χρονιά που από τον Ιούνιο είχε χάσει κάθε ενδιαφέρον για το ποιος θα είναι πρώτος καθώς και πια ομάδα θα κερδίσει απόχτησε ενδιαφέρον για το αν εφαρμόστηκε σωστά ή όχι ο κανονισμός ή αν αδικήθηκε ή όχι η Φεράρι.. Ισχύει. Τώρα θα την πετάξω την πατάτα: εμένα μου θύμισε κ λίγο WWE σεναριο (καθως κ reality tv) το όλο σκηνικό κυρίως με τον Φέτελ κ την κάμερα που τον ακολουθούσε μετά το τέλος... οκ προφανως δεν ήταν στημένο (οπως στο WWE) αλλά απο το τίποτα (που είναι η σεζόν μέχρι τώρα-δυστυχως) καλό και το controversy για αύξηση θεάματος, σωστά; 😊 Επεξ/σία 13 Ιουνίου 2019 από TheGrisGrisMan 1
haHa Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 2 λεπτά πριν, TheGrisGrisMan είπε Ισχύει. Τώρα θα την πετάξω την πατάτα: εμένα μου θύμισε κ λίγο WWE σεναριο (καθως κ reality tv) το όλο σκηνικό κυρίως με τον Φέτελ κ την κάμερα που τον ακολουθούσε μετά το τέλος... οκ προφανως δεν ήταν στημένο (οπως στο WWE) αλλά απο το τίποτα (που είναι η σεζόν μέχρι τώρα-δυστυχως) καλό και το controversy για αύξηση θεάματος, σωστά; 😊 +1 Θεωρω οτι εκανε καλο το ολο controversy, ειδικα απο την στιγμη που το πρωταθλημα εχει ουσιαστικα ληξει, οχι λογω διαφορας βαθμων, αλλα λογω διαφορας δυναμικοτητας των μονοθεσιων. 2
greg4 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 Μέλος Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 58 λεπτά πριν, haHa είπε Δεν τιμωρηθηκε απλα για το unsafe(οπου unsafe δεν εχει σχεση μονο αν το εκανε επιτηδες ή οχι) rejoin, τιμωρηθηκε για force off track τον αντιπαλο Να στο θέσω αλλιώς. Ο Vettel έκανε ότι μπορούσε για να σώσει το μονοθέσιο. Ο Hamilton κινήθηκε πολύ έξυπνα βάζοντας το αμάξι σε ένα σημείο που αναγκαστικά (λόγω του μη ελέγχου από Vettel) θα γινόταν force off-track. Φαίνεται και από το throttle οτι δεν είχε έλεγχο του μονοθεσίου (αν είχε θα το πατούσε τουλάχιστο 60%) ενώ αυτός απλά πήγε στο 25% Max το οποίο άνετα δικαιολογείτε για την δημιουργία downforce πίσω. Το force off track να το δεχτούμε αν είχε έλεγχο του αυτοκινήτου. Με 25% στο throttle είχε έλεγχο του μονοθέσιου δηλαδή; Πήραν τον κανονισμό, τον ξήλωσαν όσο μπορούσαν και βρήκαν μια δικαιολογία. Δηλαδή στη Γερμανία πέρσι, γύρισαν και είπαν για Hamilton, ναι δεν έκανε σωστά αλλά υπήρχε σύγχυση, δεν το ήθελα το παιδί. Ενώ ο Vettel ας πούμε το ήθελε... Επίσης πότε έχει δεχτεί time penalty τελευταία φορά ο Hamilton? Γιατί αντικειμενικά δεν θυμάμαι. 2
turbakiasss Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 34 λεπτά πριν, haHa είπε Δεν μπορεις να πατησεις με τις 4 ροδες εκτος πιστας. Οταν καποιος το κανει συνεχομενα, τοτε τρωει επιπληξη και μετα ποινη. Σε μαχη ομως δεν επιτρεπεται να κανεις προσπεραση με 4 ροδες εκτος πιστας ουτε επιτρεπεται να πεταξεις τον αντιπαλο εκτος πιστας, ενω ειναι στην αγωνιστικη γραμμη(ποσο μαλλον αν εσυ επανερχεσαι στην πιστα απο λαθος σου). Ειναι αλλωστε και ο λογος που ο Max εφαγε ποινη στη Σουζουκα 2018 και ο Vettel με Red Bull εφαγε ποινη οταν πεταξε εκτος πιστας τον Αλονσο με Φερραρι στη Μοντσα το 2012. Διαφωνώ και θεωρώ και τα δύο παραδείγματα ατυχή. Στο μεν 1ο ο Μαξ βγήκε και ξαναμπήκε με μοναδικό σκοπό να κλείσει τον αντίπαλο χωρίς καμία ένδειξη γλιστρίματος στην επανείσοδο και επιπλέον δεν έμεινε μόνο στο κερμπ όπως ο φέττελ αλλά τον έστειλε στα χώματα. Αντίστοιχη κίνηση θα ήταν ο Φέττελ να έριχνε τον Χαμ στην μπαρίερα. Στο 2ο δεν αποτελεί σημείο χρήσης της πίστας από όλους τους οδηγούς όπως αυτή η περίπτωση που ανέφερα. Δεν είναι σημείο πίστας που χρησιμοποιείται από όλους αλλά χώματα και μάλιστα δεν προέρχεται από λάθος του οδήγου που αμύνεται. Τέσπα, υπάρχει το νόμιμο και το ηθικό. Πολλοί νόμοι (κανονισμοί εδώ) υπάρχουν για να υπάρχουν και η χρήση τους εξαρτάται και από το κατά πόσο ηθικό είναι. Εδώ από την μία υπάρχει απόλυτη αυστηρότητα και από την απέναντι, πολύ χαλαρή αντιμετώπιση άρα το ζήτημα είναι προτίστως ηθικό και μέτα νομικό. Επεξ/σία 13 Ιουνίου 2019 από turbakiasss 2
Diinekis21 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 Λοιπόν για το Monaco που γίνεται ο λόγος, ο χώρος που αφήνει ο Hamilton αφενός δεν επαρκεί για να συνεχίσει από εκεί ο Ric, αφετέρου είναι πενταβρώμικος με εξαιρετικά χαμηλό grip κάτι που ξέρουν και οι 2. Δεν υπάρχει off the track στο Monaco, μπαριέρα υπάρχει, προσωπικά μάλλον δε το έχω για ποινή, αλλά σίγουρα ισχύει το had to take evasive action to avoid a collision για τον Ric αφού αφήνει το γκάζι για να μη βρεθεί στις μπαριέρες. 2
greg4 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 Μέλος Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) double post Επεξ/σία 13 Ιουνίου 2019 από greg4
turbakiasss Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 5 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε Λοιπόν για το Monaco που γίνεται ο λόγος, ο χώρος που αφήνει ο Hamilton αφενός δεν επαρκεί για να συνεχίσει από εκεί ο Ric, αφετέρου είναι πενταβρώμικος με εξαιρετικά χαμηλό grip κάτι που ξέρουν και οι 2. Δεν υπάρχει off the track στο Monaco, μπαριέρα υπάρχει, προσωπικά μάλλον δε το έχω για ποινή, αλλά σίγουρα ισχύει το had to take evasive action to avoid a collision για τον Ric αφού αφήνει το γκάζι για να μη βρεθεί στις μπαριέρες. Αν έπρεπε να πάρει ποινή εδώ ο Χαμ (αν υπήρχε αντίστοιχη αυστηρότητα όπως με Φετ θα έπαιρνε) θα ήταν για άλλο λόγο και όχι για Forcing off the track. Δεν ξέρω και απέξω τους κανονισμούς και τι πρέπει να κάνεις κατά το reentry από έξοδο για να φέρω 100% άποψη. Επεξ/σία 13 Ιουνίου 2019 από turbakiasss
Diinekis21 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 36 λεπτά πριν, papoys1 είπε Λες και αν άφηναν το Φέτελ πρώτο θα έπαιρνε φέτος αυτός ή η Φεράρι πρωτάθλημα με τα χάλια που έχουν και οι δύο. Aυτό είναι άσχετο. Το θέμα είναι είναι ποιο είναι το δίκαιο. Αλλά και το πρωτάθλημα δεν έχει τελειώσει 100%. RB & Ferrari γκρινιάζουν από την αρχή της χρονιάς για τα νέα ελαστικά πως δε τους βολεύουν. Αν πχ. το λύσουν αύριο (εντάξει χλωμό γιατί θα είναι εξαιρετικά σύνθετο το θέμα) ίσως έχουμε 3 ομάδες να παλεύουν για νίκη. Τώρα η Ferrari περιμένει αγώνα με θερμοκρασία οδοστρώματος 40+ για να είναι ανταγωνιστική... Επεξ/σία 13 Ιουνίου 2019 από Diinekis21
haHa Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 22 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε Λοιπόν για το Monaco που γίνεται ο λόγος, ο χώρος που αφήνει ο Hamilton αφενός δεν επαρκεί για να συνεχίσει από εκεί ο Ric, αφετέρου είναι πενταβρώμικος με εξαιρετικά χαμηλό grip κάτι που ξέρουν και οι 2. Δεν υπάρχει off the track στο Monaco, μπαριέρα υπάρχει, προσωπικά μάλλον δε το έχω για ποινή, αλλά σίγουρα ισχύει το had to take evasive action to avoid a collision για τον Ric αφού αφήνει το γκάζι για να μη βρεθεί στις μπαριέρες. Ο Ric αφηνει το γκαζι, γιατι χανει το πισω μερος με υπερστροφη(φαινεται ακομα και στο δικο σου screenshot οπου εχει το τιμονι με δεξια γωνια, κοιτωντας προς τις μπαριερες) , μιας και ειναι στο πιο βρεγμενο κομματι της πιστας με σλικ ελαστικα. https://streamable.com/snhp Ο χωρος που αφηνει ο Χαμ επαρκει για ενα μονοθεσιο(εδω ενα η αεροτομη του Ρικ ειναι διπλα απο τους πισω τροχους του Χαμ, αλλα ο Ρικ εχει ακομα χωρο δεξια) : Ο Ρικ απλα το χανει με υπερστροφη, για αυτο στην τελευταια φωτο το μονοθεσιο του κοιταει στραβα: 23 λεπτά πριν, greg4 είπε Να στο θέσω αλλιώς. Ο Vettel έκανε ότι μπορούσε για να σώσει το μονοθέσιο. Ο Hamilton κινήθηκε πολύ έξυπνα βάζοντας το αμάξι σε ένα σημείο που αναγκαστικά (λόγω του μη ελέγχου από Vettel) θα γινόταν force off-track. Φαίνεται και από το throttle οτι δεν είχε έλεγχο του μονοθεσίου (αν είχε θα το πατούσε τουλάχιστο 60%) ενώ αυτός απλά πήγε στο 25% Max το οποίο άνετα δικαιολογείτε για την δημιουργία downforce πίσω. Το force off track να το δεχτούμε αν είχε έλεγχο του αυτοκινήτου. Με 25% στο throttle είχε έλεγχο του μονοθέσιου δηλαδή; Πήραν τον κανονισμό, τον ξήλωσαν όσο μπορούσαν και βρήκαν μια δικαιολογία. Δηλαδή στη Γερμανία πέρσι, γύρισαν και είπαν για Hamilton, ναι δεν έκανε σωστά αλλά υπήρχε σύγχυση, δεν το ήθελα το παιδί. Ενώ ο Vettel ας πούμε το ήθελε... Επίσης πότε έχει δεχτεί time penalty τελευταία φορά ο Hamilton? Γιατί αντικειμενικά δεν θυμάμαι. Το οριο που βαζεις για 60% γκαζι ειναι δικο σου. Οπως ειπες και μονος σου πριν , ο Vettel ειχε ελεγχο του μονοθεσιου οταν εκανε δεξια και στριμωξε τελειως τον Χαμ εκτος πιστας. Σημειωτεον οτι οταν ο Χαμ σηκωνει το ποδι απο το γκαζι, ο Vettel παταει ηδη περι το 50%(αν θεωρησουμε σωστο το sync). Αληθεια, για το Μονακο 2016 αλλαξε η αποψη σου; Επεξ/σία 13 Ιουνίου 2019 από haHa
greg4 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 Μέλος Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 5 λεπτά πριν, haHa είπε Το οριο που βαζεις για 60% γκαζι ειναι δικο σου. Περίπου 60% είπα. Δηλαδή το 25% σημαίνει ότι είχε έλεγχο? 6 λεπτά πριν, haHa είπε Οπως ειπες και μονος σου πριν , ο Vettel ειχε ελεγχο του μονοθεσιου οταν εκανε δεξια και στριμωξε τελειως τον Χαμ εκτος πιστας. Δεν έκανε δεξιά, από ελαφρώς αριστερά το έκανε ευθεία και τότε ήταν που είδε πρώτη φορά δεξιά. Μέχρι τότε προσπαθούσε να το σώσει. 7 λεπτά πριν, haHa είπε Αληθεια, για το Μονακο 2016 αλλαξε η αποψη σου; Όχι καθόλου. Ο μόνος λόγος που δεν είχαμε τρακάρισμα είναι γιατί έκοψε ο Ric. Αν συνέχιζε full δεν χωράγανε, η τροχιά του Hamilton ήταν καθαρά δεξιά Και φαίνεται ξεκάθαρα στα επόμενα frames. Ότι δεν θα χωράγανε... Απλώς στο Μονακό δεν υπάρχει off track στην πλειοψηφία της πίστας. Και εδώ είχε έλεγχο του μονοθεσίου αρκετή ώρα ο Hamilton. Δηλαδή άνετα έδιναν πέναλτι με την δικαιολογία ότι το αυτοκίνητο πίσω έπρεπε να πάρει ivasion action to avoid collision. Απλό. Αλλά να στο θέσω αλλιώς; Καλά έκανε και δεν πήρε πέναλτι ο Hamilton. Καλά έκανε και δεν πήρε για Unsafe entry στη Γερμανία. Αλλά είπαμε, λίγο consistensy ρε αδερφέ, άσε και του Vettel τότε. Παίρνεις το rulebook Και το ερμηνεύεις κατά το δοκούν. Δίκιο δεν έχει ο κόσμος να γκρινιάζει τότε;
Diinekis21 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 17 λεπτά πριν, haHa είπε Ο χωρος που αφηνει ο Χαμ επαρκει για ενα μονοθεσιο: Για να σκεφτούμε τις προβολές των τροχιών των μονοθεσίων και να φανταστούμε που καταλήγουν.. Κατά τα άλλα Spoiler 25 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε Λοιπόν για το Monaco που γίνεται ο λόγος, ο χώρος που αφήνει ο Hamilton αφενός δεν επαρκεί για να συνεχίσει από εκεί ο Ric, αφετέρου είναι πενταβρώμικος με εξαιρετικά χαμηλό grip κάτι που ξέρουν και οι 2. Δεν υπάρχει off the track στο Monaco, μπαριέρα υπάρχει, προσωπικά μάλλον δε το έχω για ποινή, αλλά σίγουρα ισχύει το had to take evasive action to avoid a collision για τον Ric αφού αφήνει το γκάζι για να μη βρεθεί στις μπαριέρες. 26 λεπτά πριν, greg4 είπε Το force off track να το δεχτούμε αν είχε έλεγχο του αυτοκινήτου. Με 25% στο throttle είχε έλεγχο του μονοθέσιου δηλαδή; Πήραν τον κανονισμό, τον ξήλωσαν όσο μπορούσαν και βρήκαν μια δικαιολογία. Δηλαδή στη Γερμανία πέρσι, γύρισαν και είπαν για Hamilton, ναι δεν έκανε σωστά αλλά υπήρχε σύγχυση, δεν το ήθελα το παιδί. Ενώ ο Vettel ας πούμε το ήθελε... Το αυτό. Επεξ/σία 13 Ιουνίου 2019 από Diinekis21 1
haHa Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 26 λεπτά πριν, greg4 είπε Περίπου 60% είπα. Δηλαδή το 25% σημαίνει ότι είχε έλεγχο? Δεν έκανε δεξιά, από ελαφρώς αριστερά το έκανε ευθεία και τότε ήταν που είδε πρώτη φορά δεξιά. Μέχρι τότε προσπαθούσε να το σώσει. Δεξια πηγε το μονοθεσιο και προς τα δεξια κουνησε το τιμονι. Αυτο που θελεις να πεις ειναι οτι δεν ειχε περασει σε δεξια γωνια το τιμονι, αλλα αυτο δεν σημανει οτι για να παει απο αριστερη προς ευθεια γωνια τιμονιου, τοτε κινεις το τιμονι δεξια. Για το 25%: οταν πια εχει ισιωσει και δεν γλυστραει πλαγια(μπορουν να δουν yaw απο τηλεμετρια) και αρχιζει να αυξανει το γκαζι φθανοντας στο 50% πριν αναγκαστει ο Χαμ να φρεναρει. Οποτε ειχε φθασει στο 50%. 26 λεπτά πριν, greg4 είπε Ο μόνος λόγος που δεν είχαμε τρακάρισμα είναι γιατί έκοψε ο Ric. Αν συνέχιζε full δεν χωράγανε, η τροχιά του Hamilton ήταν καθαρά δεξιά Και φαίνεται ξεκάθαρα στα επόμενα frames. Ότι δεν θα χωράγανε... Απλώς στο Μονακό δεν υπάρχει off track στην πλειοψηφία της πίστας. Και εδώ είχε έλεγχο του μονοθεσίου αρκετή ώρα ο Hamilton. Δηλαδή άνετα έδιναν πέναλτι με την δικαιολογία ότι το αυτοκίνητο πίσω έπρεπε να πάρει ivasion action to avoid collision. Απλό. Ο Ric δεν πατησε φρενο ουτε εκοψε, ειχε απλα χαμηλοτερη ταχυτητα και εχασε το πισω μερος λογω υπερστροφης στο βρεγμενο κομματι με σλικ ελαστικα. Εδω με αναποδο τιμονι, προσπαθωντας να διορθωσει την υπερστροφη και ηδη με λιγοτερα χιλιομετρα(23km/h λιγοτερα) απο τον Χαμ: Σε ολες τις φωτο που ειναι διπλα ο Χαμ εχει αφησει χωρο για ενα μονοθεσιο. Οταν δεν ειναι πια διπλα, δεν ειναι υποχρεωμενος ο μπροστινος να αφηνει χωρο για αλλο μονοθεσιο, οπως λανθασμενα νομιζεις. Επεξ/σία 13 Ιουνίου 2019 από haHa
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα