~mxls~ Δημοσ. 10 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2019 Μόλις τώρα, tommy^ είπε ... Ο Σεμπ οταν ξαναμπηκε στην πιστα δεν ειχε πληρη ελεγχο του αυτοκινητου του. Ακομα και ο -κατα τη γνωμη μου- οδηγος της ημερας Ρικιαρντο τα ιδια λεει. Στην περιπτωση του Μαξ, ειχε ΠΛΗΡΗ ΕΛΕΓΧΟ και παρολαυτα επελεγε να γυρισει στην πιστα με τον τροπο που ολοι ειδαμε..... Thank you. 1
haHa Δημοσ. 10 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) Στις 10/6/2019 στις 12:18 ΜΜ, greg4 είπε Δεν αλλάζει κάτι. Το γκάζι βοηθάει στο grip και για να μην χαθεί τελειώς το αυτοκίνητο Tον Vettel δεν τον βοηθησε ιδιαιτερα και το γκαζι ηταν ενας απο τους λογους της υπερστροφης. Στις 10/6/2019 στις 12:18 ΜΜ, greg4 είπε Δηλαδή θες να μου πεις ότι ο Riciardo δεν έκανε κανέναν ελιγμό αποφυγής? Θες να ξαναδείς λίγο το τιμόνι του Δεν ειπα αυτο. Ειπα οτι στο χθεσινο συμβαν ο Vettel αναγκασε τον Ham σε ελιγμο αποφυγης λογω και του unsafe entry του. Στο Μονακο 2016, δεν υπηρχε unsafe entry, υπηρχε μονο στριμωγμα απο Ham προς Ric. Βtw, προσωπικα θεωρω οτι και στο Μονακο 2016 επρεπε να δωθει ποινη ΑΝ δεν αφησε χωρο για ενα μονοθεσιο, αλλα το θεωρω διαφορετικη περιπτωση απο το χθεσινο. Επεξ/σία 12 Ιουνίου 2019 από haHa 1
greg4 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2019 Μέλος Δημοσ. 10 Ιουνίου 2019 Deleted tweet από Will Buxton... https://www.reddit.com/r/formula1/comments/byp51s/deleted_tweet_from_will_buxton_if_thats_a_penalty/
haHa Δημοσ. 10 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, tommy^ είπε Το αντιθετο, οταν δεν εχεις τον πληρη ελεγχο δεν μπορεις και να γυρισεις με ασφαλεια στην πιστα γιατι το παραμικρο επιπλεον λαθος (αποτομη τιμονιά ή φρενο οπως λενε μερικοι ασχετοι με το αντικειμενο της οδηγησης) θα οδηγησει σε αποτομη αλλαγη συμπεριφορας του αυτοκινητου και στην περιπτωση μας προφανως κοπανημα σε τοιχο κτλ. Αρχικα, το οτι δεν ειχε πληρη ελεγχο και επελεγξε να κανει unsafe entry ηταν απορροια δικων του κινησεων: αποφασισε να πατησει γκαζι οντας στο γρασιδι και παιρνοντας πανω απο το κερμπ. Δεν ηθελε να παει πιο αργα για να μην χασει την θεση, επελεξε να μπει με γκαζι unsafely στην πιστα. 1 ώρα πριν, tommy^ είπε Ο Σεμπ οταν ξαναμπηκε στην πιστα δεν ειχε πληρη ελεγχο του αυτοκινητου του. Ακομα και ο -κατα τη γνωμη μου- οδηγος της ημερας Ρικιαρντο τα ιδια λεει. Στην περιπτωση του Μαξ, ειχε ΠΛΗΡΗ ΕΛΕΓΧΟ και παρολαυτα επελεγε να γυρισει στην πιστα με τον τροπο που ολοι ειδαμε. Και ακομα και να ισχυουν τα παραπανω, τοτε ερχομαστε σε αυτο που λεει ο greg4: Ο Σεμπ απεκτησε ξανα ελεγχο του μονοθεσιου του και επελεξε μετα να πεταξει τελειως εκτος πιστας τον Ham, οπως λες οτι εκανε και ο Max. 1 ώρα πριν, greg4 είπε Κάνεις λάθος. Διάβασε σε παρακαλώ το σκεπτικό των ίδιων των αγωνοδικών. "The footage clearly captures Vettel correcting an oversteer moment as he rejoins the track – which is shown by a sharp steering wheel movement to the right by the German. Shortly after that, however, Vettel has dispatched the oversteer and begins steering to the left to follow the direction of the circuit - suggesting he is now under control." Το δεξιά που λες, είναι correction. οκ για αυτό; Μετά έκανε αριστερά. Αριστερά, οκ με αυτό; Και ο λόγο που τιμωρήθηκε είναι ότι επειδή ΤΟΤΕ πλέον είχε τον έλεγχο του αυτοκινήτου έκανε ευθεία το τιμόνι και δεν κράτησε το τιμόνι αριστερά. Οκ με αυτό; -------------------------------------------- 15 ώρες πριν, dimoskoutr είπε Ξανά...με τους πίσω ΚΙΝΗΤΗΡΙΟΥΣ τροχούς στο χορτάρι ο Γερμανός όσο και να χτυπιέστε κάποιοι ΔΕΝ γινόταν να είναι στο γκάζι...γιατί θα έφερνε τέτοια σβούρα η Φερράρι που θα έπαιρνε και τον Χάμιλτον μαζί και μάλιστα πιθανόν με το πλάι ή με τον κώλο...εκεί που βρισκόταν δεν είχε χώρο για τίποτα...το αυτοκίνητο ψαρεύει και στο χορτάρι και όταν μπαίνει μέσα μέχρι να πατήσουν και οι πίσω τροχοί στην άσφαλτο. Απο τον incar πλανο ακουγεται οτι ειναι στο γκαζι. Οι αγωνοδικες που εχουν και την τηλεμετρια γνωριζουν καλυτερα. Επεξ/σία 10 Ιουνίου 2019 από haHa
greg4 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2019 Μέλος Δημοσ. 10 Ιουνίου 2019 Αγαπητέ haha δεν πέταξε κανέναν lewis εκτός πίστας. Ήταν μπροστά όταν είχε αποκτήσει έλεγχο? Ναι. Δεν είχε δικαίωμα να επιλέξει που θα πάει; Ναι Έκανε κάποια απότομη κίνηση προς τα δεξιά; Όχι Επέλεξε να πάει ευθεία. Το γεγονός ότι ο άλλος προσπάθησε να τον περάσει ενώ ήταν εκτός πίστας και με τους 4 τροχούς, δεν φταίει ο προπορευόμενος. Και άμα τον περνούσα θα έκανε προσπέρασμα ενώ είχε και τους 4 τροχούς εκτός πίστας, να δω αν θα έπαιρνε ποινή τοτέ, χμμμ, μαντέψτε.
haHa Δημοσ. 10 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 27 λεπτά πριν, greg4 είπε Αγαπητέ haha δεν πέταξε κανέναν lewis εκτός πίστας. Ήταν μπροστά όταν είχε αποκτήσει έλεγχο? Ναι. Δεν είχε δικαίωμα να επιλέξει που θα πάει; Ναι Έκανε κάποια απότομη κίνηση προς τα δεξιά; Όχι Επέλεξε να πάει ευθεία. Το γεγονός ότι ο άλλος προσπάθησε να τον περάσει ενώ ήταν εκτός πίστας και με τους 4 τροχούς, δεν φταίει ο προπορευόμενος. Και άμα τον περνούσα θα έκανε προσπέρασμα ενώ είχε και τους 4 τροχούς εκτός πίστας, να δω αν θα έπαιρνε ποινή τοτέ, χμμμ, μαντέψτε. Οταν η μπροστινη αεροτομη ειναι διπλα απο τους πισω τροχους του αλλου μονοθεσιου, τοτε θεωρειται οτι σημαντικο κομματι του μονοθεσιου ειναι δίπλα (κοινως τα μονοθεσια θεωρουνται οτι ειναι δίπλα) και δεν επιτρεπεται να στριμωξεις τον αλλον εκτος πιστας. Ποσο μαλλον αν εχεις μπει unsafely με τις μπαντες πατωντας γκαζι και τωρα θελεις να βγαλεις τον αλλον απο την αγωνιστικη γραμμη πετωντας τον εκτος πιστας. Εδω δεν ηταν απλα η μπροστινη αεροτομη διπλα, αλλα οι μπροστα τροχοι του Χαμ ηταν μπροστα απο τους πισω του Vettel: Μετα ο Vettel τον πεταξε εκτος πιστας(αλλαζοντας την γωνια του τιμονιου του), οπως πχ εκανε και ο Max περυσι στη Σουζουκα στιν Κιμι. Εδω τι διαβαζαμε τοτε: Στις 7/10/2018 στις 9:20 ΠΜ, Αλεξανδρος A.92 είπε Αυτο με τον κιμι ηταν ασχημο...Βγηκε yolo τελειως και πηρε ολο το οδοστρωμα δεν του αφησε καν χωρο, και ειπε μετα οτι θα μπορουσε να περιμενει να βγω xD Σιγα μην εβαζε και οπισθεν ρε Max...λες και ειναι ο πρωτος του αγωνας στα καρτ... Στις 7/10/2018 στις 9:29 ΠΜ, tommy^ είπε Α ειπε οτι θα μπορουσε να περιμενει ο Κιμι να ξαναμπει στην πιστα; Τοσο γελοιος; Με κανα 2 μαυρες σημαιουλες θα εστρωνε χαρακτηρα, αλλα ποιος να του τις δωσει; Στις 7/10/2018 στις 11:21 ΠΜ, Diinekis21 είπε Στο SkySports λύσαξαν σε αυτή τη μετάδοση. Το περιστατικό Max-Kimi το έλεγαν 50-50!! .. Max στον ασύρματο "Eπρεπε να περιμένει (ο Κimi) και να μου επιτεθεί στην επόμενη"!! Στις 7/10/2018 στις 11:33 ΠΜ, tommy^ είπε Μολις ειδα το σκηνικο Φερ-Ραι και ειναι 200% φταιξιμο του Φερ. Απαραδεκτος. Στις 7/10/2018 στις 12:18 ΜΜ, tommy^ είπε ...Με τετοιο ιστορικο ο Φερσταπεν επρεπε να φαει μαυρη σημαια στο περιστατικο με τον Κιμι... Στις 9/10/2018 στις 12:11 ΜΜ, greg4 είπε Ο Verstappen πάει πάντα φουλ γκάζι παντού, δεν αφήνει χώρο σε κανέναν και μετά απλά λέει; Και τι να έκανα; να έκοβα; Εδώ ο αθεόφοβος έχασε τα φρένα προχτές, βγήκε έξω από την πίστα και μετά δήλωσε ο θεός "he could have waited for me". Χαχα, ο τύπος βγαίνει εκτός και λέει γιατί δεν έκοψαν οι υπόλοιποι για να μην με περάσουν. Εδω και τι ειχε πει και ο Charlie Whiting για το συμβαν στη Σουζουκα: Αναφορά σε κείμενο Precedent for the decision to punish Vettel for both rejoining the track in an unsafe manner and forcing a rival off the track was made last year in Japan when Max Verstappen was hit with a five-second penalty for a collision with Kimi Raikkonen at the chicane. Verstappen had run wide at the chicane on the first lap of the race and rejoined in an aggressive manner, pushing Raikkonen wide on the exit. At the time, the late F1 race director Charlie Whiting said: "You are required to rejoin safely and Kimi was there and [Verstappen was] pushing him off the track. So I think that was a fairly straightforward one for the stewards." Επεξ/σία 10 Ιουνίου 2019 από haHa 1
greg4 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2019 Μέλος Δημοσ. 10 Ιουνίου 2019 Επιμένεις να το συγκρίνει με Suzuka. Εκεί είχε φουλ έλεγχο ο Verstappen και έκανε και δεξιά, φάνηκε ξεκάθαρα. Ανάθεμα αν είχε βγει ένας να πει ότι δεν ήταν δικαιο το penalty. Εδώ είναι εντελώς διαφορετική η περίπτωση καθώς δεν είχε έλεγχο του αυτοκινήτου. Το ss δεν μας λέει κάτι, μπορείς να καταλάβεις σε πιο ακριβως ms είναι; url video; Επίσης γιατί δεν σχολιάζεις σε σχέση με monaco 2016? Ή εκεί δεν βγήκε εκτός πίστας; ------ Επειδή είναι κουραστικό. Είχαμε μια (πολύ) ωραία μάχη γενικώς. Έγινε ένα συμβάν που είναι τουλάχιστον αμφιλεγόμενο. Έχει πέσει το κράξιμο του αιώνα. Και ο μεγάλος χαμένος της υπόθεσης είναι η Mercedes, καθώς έχουν φάει πολύ αρνητικό PR από χτες. Και αυτά είναι λεφτά... Είμαι σίγουρος πως σήμερα μετά από αυτό που έγινε, θα έδιναν εντολή στον Hamilton να κάτσει πάνω από 5s πίσω. Ώστε κι αλλιώς τον τίτλο τον έχει ήδη σπίτι του, δεν χάνεται. Και φυσικά χαμένη η F1. Συγκρίνεις με motogp, nascar ή Indy και σε πιάνουν τα κλάματα με αυτά που γίνονται. 1
haHa Δημοσ. 10 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) Στις 10/6/2019 στις 2:34 ΜΜ, greg4 είπε Επιμένεις να το συγκρίνει με Suzuka. Εκεί είχε φουλ έλεγχο ο Verstappen και έκανε και δεξιά, φάνηκε ξεκάθαρα. Ανάθεμα αν είχε βγει ένας να πει ότι δεν ήταν δικαιο το penalty. Εδώ είναι εντελώς διαφορετική η περίπτωση καθώς δεν είχε έλεγχο του αυτοκινήτου. Το ss δεν μας λέει κάτι, μπορείς να καταλάβεις σε πιο ακριβως ms είναι; url video; Και ο Vettel εκανε δεξια ξεκαθαρα, πετωντας εξω τον Χαμ. Οπως ειπες και εσυ προηγουμενως, ειχε πια ελεγχο του μονοθεσιου. Χωρια που το οτι αρχικα δεν ειχε ελεγχο του μονοθεσιου, ηταν ΚΑΙ λογω οτι επελεξε να παταει γκαζει στο γρασιδι και κατα την unsafe εισοδο στην πιστα(οπως τουλαχιστον ακουγεται απο το in car πλανο). Στις 10/6/2019 στις 2:34 ΜΜ, greg4 είπε Επίσης γιατί δεν σχολιάζεις σε σχέση με monaco 2016? Ή εκεί δεν βγήκε εκτός πίστας; Το σχολιασα. Θεωρω οτι ειναι διαφορετικες περιπτωσεις, αν και για εμενα προσωπικα, παλι επρεπε να φαει ποινη ο Χαμ ΑΝ δεν ειχε αφησει χωρο για ενα μονοθεσιο. Στις 10/6/2019 στις 1:55 ΜΜ, haHa είπε Στο Μονακο 2016, δεν υπηρχε unsafe entry, υπηρχε μονο στριμωγμα απο Ham προς Ric. Βtw, προσωπικα θεωρω οτι και στο Μονακο 2016 επρεπε να δωθει ποινη ΑΝ δεν αφησε χωρο για ενα μονοθεσιο,, αλλα το θεωρω διαφορετικη περιπτωση απο το χθεσινο. Επεξ/σία 12 Ιουνίου 2019 από haHa
tommy^ Δημοσ. 10 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 46 λεπτά πριν, haHa είπε Αρχικα, το οτι δεν ειχε πληρη ελεγχο και επελεγξε να κανει unsafe entry ηταν απορροια δικων του κινησεων: αποφασισε να πατησει γκαζι οντας στο γρασιδι και παιρνοντας πανω απο το κερμπ. Δεν ηθελε να παει πιο αργα για να μην χασει την θεση, επελεξε να μπει με γκαζι unsafely στην πιστα. Και ακομα και να ισχυουν τα παραπανω, τοτε ερχομαστε σε αυτο που λεει ο greg4: Ο Σεμπ απεκτησε ξανα ελεγχο του μονοθεσιου του και επελεξε μετα να πεταξει τελειως εκτος πιστας τον Ham, οπως λες οτι εκανε και ο Max. Δεν επελεξε να κανει unsafe entry, το σημειο στο οποιο κατεληξε μετα απο το λαθος του εχει ΓΡΑΣΙΔΙ και ειναι ΚΑΤΗΦΟΡΙΚΟ, δηλαδη ο,τι χειροτερο. Απεκτησε ελεγχο, οταν τελειωσαν τα αναποδα και οι διορθωσεις. Ο Μαξ αμεσως μετα το μπλοκαρισμα του, απεκτησε ελεγχο γιατι δεν βγηκε σε γρασιδι. Με σενα μιλαω και εσυ με κανεις quote, οποτε ασε τον greg 4 απ' εξω στη δικη μας συζητηση. Επεξ/σία 10 Ιουνίου 2019 από tommy^
haHa Δημοσ. 10 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2019 Μόλις τώρα, tommy^ είπε Δεν επελεξε να κανει unsafe entry, το σημειο στο οποιο κατεληξε μετα απο το λαθος του εχει ΓΡΑΣΙΔΙ και ειναι ΚΑΤΗΦΟΡΙΚΟ, δηλαδη ο,τι χειροτερο. Ο Μαξ αμεσως μετα το μπλοκαρισμα του, απεκτησε ελεγχο γιατι δεν βγηκε σε γρασιδι. Με σενα μιλαω και εσυ με κανεις quote, οποτε ασε τον greg 4 απ' εξω στη δικη μας συζητηση. Κοιτα, οταν πατας γκαζι στο γρασιδι και κατα την εισοδο σου στην πιστα, ουσιαστικα επιλεγεις να κανεις unsafe entry. Τελος, ακομα και μετα που απεκτησε ελεγχο ο Vettel, πεταξε τον Ham εκτος πιστας, κατι που απαγορευεται ακομα και αν δεν εχεις κανει unsafe entry. Επισης, το υφος σου και οι προστακτικες("ασε" κλπ) δεν βοηθανε στη συζητηση. Καταλαβαινω ομως οτι το κανεις λογω ελλειψης επιχειρηματων και πως οτι δεν σε βολευει θελεις να το αφηνουμε εκτος συζητησης.
~mxls~ Δημοσ. 10 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2019 Χαζεύοντας βιντεάκια, βλέπω και αυτό. Αφιέρωμα στις ηλιθιότητες του Μαξ, από το επίσημο κανάλι της F1. Μάλλον τις 7 κορυφαίες ηλιθιότητες, μιας και έχει άλλα τόσα. Οι ίδιοι "ειδικοί της F1 που τον άφηναν λάσκα. 1 1
tommy^ Δημοσ. 10 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 5 λεπτά πριν, haHa είπε Κοιτα, οταν πατας γκαζι στο γρασιδι και κατα την εισοδο σου στην πιστα, ουσιαστικα επιλεγεις να κανεις unsafe entry. Τελος, ακομα και μετα που απεκτησε ελεγχο ο Vettel, πεταξε τον Ham εκτος πιστας, κατι που απαγορευεται ακομα και αν δεν εχεις κανει unsafe entry. Επισης, το υφος σου και οι προστακτικες("ασε" κλπ) δεν βοηθανε στη συζητηση. Καταλαβαινω ομως οτι το κανεις λογω ελλειψης επιχειρηματων και πως οτι δεν σε βολευει θελεις να το αφηνουμε εκτος συζητησης. Οχι βεβαια, οταν ρεγουλαρεις το γκαζι και κανεις αναλογες διορθωσεις σε τιμονι, ενω βρισκεσαι στο χορταρι αποφευγεις τα χειροτερα (τετακε). Αλλα τι να ξερει μωρε και ο πουθενας ο Ρικ... Εσυ ξερεις καλυτερα! 🤣 Στη συζητηση δε βοηθαει οταν επικαλεισαι αλλα μελη γιατι δεν εχεις τιποτα ουσιαστικο να πεις! Επεξ/σία 10 Ιουνίου 2019 από tommy^ 1
greg4 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2019 Μέλος Δημοσ. 10 Ιουνίου 2019 Είσαι 101% σίγουρος ότι πάτησε γκάζι? Και αν πάτησε πόσο πάτησε; Γιατί το γκάζι βοηθάει να αποκτήσει grip το μονοθέσιο. Και βασικά τι θέλατε; Να πατήσει φρένο....? Επίσης βλέπω να έχει πάρει μπροστά η Βρετανική μηχανή, καθώς κάπως πρέπει να περιορίσουν την ζημιά που έπαθε χτες ο Hamilton
~mxls~ Δημοσ. 10 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2019 2 λεπτά πριν, greg4 είπε ... Επίσης βλέπω να έχει πάρει μπροστά η Βρετανική μηχανή, καθώς κάπως πρέπει να περιορίσουν την ζημιά που έπαθε χτες ο Hamilton Δεν φταίει αυτός. Δώρο του κάνανε.
tommy^ Δημοσ. 10 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 2 λεπτά πριν, greg4 είπε Είσαι 101% σίγουρος ότι πάτησε γκάζι? Και αν πάτησε πόσο πάτησε; Γιατί το γκάζι βοηθάει να αποκτήσει grip το μονοθέσιο. Και βασικά τι θέλατε; Να πατήσει φρένο....? Επίσης βλέπω να έχει πάρει μπροστά η Βρετανική μηχανή, καθώς κάπως πρέπει να περιορίσουν την ζημιά που έπαθε χτες ο Hamilton Βρε συ greg4 αυτοι φρενο θα πατουσαν.... στο GRAN TURISMO που παιζουν! Απλα θα εχουν το αντισπιν activated και ολα καλα! Επεξ/σία 10 Ιουνίου 2019 από tommy^
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα