Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2019


greg4

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Aπιστευτα αστοχη και αδικη ποινη σε Σεμπ και απιστευτα μαργαριταρια διαβαζω εδω μεσα απο ανθρωπους που μαλλον δεν εχουν οδηγησει ποτέ σε πιστα ή μαλλον εχουν οδηγησει στο gran turismo, αλλα κραζουν παρολαυτα.

Παμε ενα-ενα:

1) καταρχας ο Σεμπ για αλλον εναν αγωνα που εχει κολλημενο πισω του τον Χαμ τον πιανει κωλοτεροριτα και το χανει. Εκει πρεπει να κραξουμε.

2) ποσο ασχετοι μπορειτε να ειστε μερικοι για να μην μπορειτε να καταλαβετε οτι οταν εισαι γρασιδι το αμαξι ειναι 90% ακυβερνητο και το μονο που πρεπει να κανεις ειναι να το κρατησεις οσο πιο ευθυβολα γινεται για να "ξεθυμανει";;;;

Ποσο μαλλον οταν ειναι ΚΑΤΗΦΟΡΙΚΟ το σημειο εκεινο που βγηκε ο Φεττελ. Ταυτοχρονα βαλτε στην εξισωση και τα χορτα που ειχαν κολλησει πανω στα λαστιχα του, την πτωση θερμοκρασιας των ελαστικων και θα καταλαβετε οτι απλα ΔΕΝ γινοταν να το σωσει διαφορετικα ο Σεμπ χωρις να κινδυνεψει να σπασει το αμαξι του (και ενδεχομενως και του Χαμ). Βγαινοντας απο το γρασιδι ο ανθρωπος προσπαθει να ανακτησει τον ελεγχο κανοντας αναποδα και διορθωντας συνεχως. Δεν κλεινει πουθενα τον Χαμ!

Οποτε για μενα οι κυριοι που το αποφασισαν αυτο ειναι ασχετοι ή βαλτοί. Ξεκαθαρα ενα απο τα δυο.

3) αλλος ενας αγωνας και οι ανθρωποι στη Φερραρι εκαναν λαθος στη στρατηγικη πιτ στοπ του Λεκλερκ. Για μενα επρεπε να τον βαλουν πρωτο, πριν μπουν μεσα για αλλαγη ο Χαμ και ο Σεμπ.

Ετσι θα εβγαινει μπροστα απο τον Χαμ ή θα τον τραβουσε νωριτερα στα πιτς για να μη γινει το undercut.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

58 λεπτά πριν, yositosi είπε

...

Το μόνο σίγουρο είναι ότι για άλλη μια φορά ο Seb έσπασε υπό πιεση και κανείς δεν το σχολιάζει! Ο Seb είχε ένα πραγματικά γρήγορο αμάξι.. )

Πήγαινε σελίδα 41. Οι περισσότεροι ξέραμε τι θα συμβεί, αυτό φυσικά είναι άσχετο με την επιβολή ποινής. 

15 λεπτά πριν, tommy^ είπε

... 

3) αλλος ενας αγωνας και οι ανθρωποι στη Φερραρι εκαναν λαθος στη στρατηγικη πιτ στοπ του Λεκλερκ. Για μενα επρεπε να τον βαλουν πρωτο, πριν μπουν μεσα για αλλαγη ο Χαμ και ο Σεμπ.

Ετσι θα εβγαινει μπροστα απο τον Χαμ ή θα τον τραβουσε νωριτερα στα πιτς για να μη γινει το undercut.

Έπρεπε να διασφαλίζουν ότι δεν θα βγει μπροστά από Σεμπ, και ταυτόχρονα δεν θα είναι απειλή στους τελευταίους 5 γύρους. Πάει και η νίκη, και όποια ελπίδα για 1-2. Ότι βλέπουμε από το χρόνια τώρα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, tommy^ είπε

2) ποσο ασχετοι μπορειτε να ειστε μερικοι για να μην μπορειτε να καταλαβετε οτι οταν εισαι γρασιδι το αμαξι ειναι 90% ακυβερνητο και το μονο που πρεπει να κανεις ειναι να το κρατησεις οσο πιο ευθυβολα γινεται για να "ξεθυμανει";;;;

Φάση έχετε μερικοί.

Τουλάχιστον συμφωνούμε ότι ο Φέτελ έπρεπε να κάνει αυτό που λες. Να αφήσει το αμάξι να ξεθυμάνει πηγαίνοντας ευθύβολα, χωρίς μεγάλες αλλαγές στα inputs.

Ο Φέτελ λοιπόν, πιθανότατα μιας και δεν έχουμε δεδομένα τηλεμετρίας, να έδωσε γκάζι πάνω στο άγχος του να βγει άμεσα στην πίστα και προκάλεσε μόνος του να αποτελέσει hazard πάνω στην πίστα. Όπως έγραψα ξανά, αν ο Χάμιλτον ήταν 1 μέτρο πιο μπροστά, θα τον είχε κολλήσει στον τοίχο .

Αλήθεια, αν ο Φέτελ όντως έπεφτε πάνω στον Χάμιλτον, θα το λέγατε αγωνιστικό ;

Μάλλον κάποιοι θα πρέπει να σκεφτείτε αντικειμενικά ή γενικά να σκεφτείτε.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, liakjim είπε

Φάση έχετε μερικοί.

Τουλάχιστον συμφωνούμε ότι ο Φέτελ έπρεπε να κάνει αυτό που λες. Να αφήσει το αμάξι να ξεθυμάνει πηγαίνοντας ευθύβολα, χωρίς μεγάλες αλλαγές στα inputs.

Ο Φέτελ λοιπόν, πιθανότατα μιας και δεν έχουμε δεδομένα τηλεμετρίας, να έδωσε γκάζι πάνω στο άγχος του να βγει άμεσα στην πίστα και προκάλεσε μόνος του να αποτελέσει hazard πάνω στην πίστα. Όπως έγραψα ξανά, αν ο Χάμιλτον ήταν 1 μέτρο πιο μπροστά, θα τον είχε κολλήσει στον τοίχο .

Αλήθεια, αν ο Φέτελ όντως έπεφτε πάνω στον Χάμιλτον, θα το λέγατε αγωνιστικό ;

Μάλλον κάποιοι θα πρέπει να σκεφτείτε αντικειμενικά ή γενικά να σκεφτείτε.

Φαση-ξεφαση τα πραγματα ειναι οπως τα λεω.

Ειπα ΟΣΟ πιο ευθυβολα γινεται, εντελως δε γινεται γιατι ειναι σε κατηφορικο γρασιδι και οχι στην ασφαλτο.

Οπως βλεπεις στο βιντεο, μετα το αναποδο της εισοδου οι κινησεις του ειναι οσο πιο ομαλες γινεται και με το που μπαινει στην πιστα συνεχιζει τις διορθωσεις μονο που τα λαστιχα δεν ειναι σε καλη κατασταση και γι αυτο ξαναβλεπεις αναποδο.

Ρε man αφου δεν το χεις με το αθλημα της οδηγησης, ασ' το δεν πειραζει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, dimoskoutr είπε

ξαναρωτάω υπήρχε παλιός οδηγός στους αγωνοδίκες; 

https://en.wikipedia.org/wiki/Emanuele_Pirro

Μεταξύ άλλων 5 φορές νικητής στο Le Mans.

Σε καλύπτει;

 

20 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Φαση-ξεφαση τα πραγματα ειναι οπως τα λεω.

Ειπα ΟΣΟ πιο ευθυβολα γινεται, εντελως δε γινεται γιατι ειναι σε κατηφορικο γρασιδι και οχι στην ασφαλτο.

Οπως βλεπεις στο βιντεο, μετα το αναποδο της εισοδου οι κινησεις του ειναι οσο πιο ομαλες γινεται και με το που μπαινει στην πιστα συνεχιζει τις διορθωσεις μονο που τα λαστιχα δεν ειναι σε καλη κατασταση και γι αυτο ξαναβλεπεις αναποδο.

Ρε man αφου δεν το χεις με το αθλημα της οδηγησης, ασ' το δεν πειραζει.

Το δεύτερο ανάποδο έγινε γιατί βιάστηκε να πατήσει γκάζι.

Περιμένω πάντως τα δεδομένα της τηλεμετρίας , που μάλλον κατέχεις, ώστε να με αποδείξεις λάθος.

20 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Ρε man αφου δεν το χεις με το αθλημα της οδηγησης, ασ' το δεν πειραζει.

lol

  • Like 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 minutes ago, liakjim said:

https://en.wikipedia.org/wiki/Emanuele_Pirro

Μεταξύ άλλων 5 φορές νικητής στο Le Mans.

Σε καλύπτει;

Το δεύτερο ανάποδο έγινε γιατί βιάστηκε να πατήσει γκάζι.

Περιμένω πάντως τα δεδομένα της τηλεμετρίας , που μάλλον κατέχεις, ώστε να με αποδείξεις λάθος.

lol

Δεν χρειάζεται καν να δεις τα δεδομένα τηλεμετρίας. Απ’ το incar πλάνο ακούγεται το γκάζι που δίνει πριν καν βγει απ’ το γρασίδι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, liakjim είπε

Φάση έχετε μερικοί.

... 1 μέτρο πιο μπροστά, θα τον είχε κολλήσει στον τοίχο .

Αλήθεια, αν ο Φέτελ όντως έπεφτε πάνω στον Χάμιλτον, θα το λέγατε αγωνιστικό ;

Μάλλον κάποιοι θα πρέπει να σκεφτείτε αντικειμενικά ή γενικά να σκεφτείτε.

Ξεκάθαρα αγωνιστικό συμβαν. Δεν σώνεται έτσι όπως βγήκε εκτός. Λες να ήθελε να χαντακώσει και τον εαυτό του; 

Τα περισσότερα σχόλια υπέρ της κλοπής της νίκης του Σεμπ, είναι οπαδικά όπως το καταλαβαίνω εγώ.

Θα μπορούσαμε να ανοίξουμε μια νορμάλ συζήτηση περί κανονισμών, αλλά τέτοιοι δεν υφίστανται εδώ και κάτι χρόνια, σε ότι αφορά Merc και τον Μαξ. Έχει αναφερθεί πολλές φορές. 

Π.χ δώσε μου μια εξήγηση για το παρακάτω :

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

101 οδηγοί αυτοκινήτων λένε ότι το penalty ήταν b@llsh!it αλλά στο insomnia ξέρουν καλύτερα...

https://www.motorsport.com/f1/news/vettel-penalty-social-media-reaction/4461262/

53 λεπτά πριν, liakjim είπε

Τουλάχιστον συμφωνούμε ότι ο Φέτελ έπρεπε να κάνει αυτό που λες. Να αφήσει το αμάξι να ξεθυμάνει πηγαίνοντας ευθύβολα, χωρίς μεγάλες αλλαγές στα inputs

Το ΜΟΝΟ που έκανε ήταν αυτό που λες. Αν πατούσε φρένο, είχε lockarei και είχε πάνω στον Hamilton. Επίσης το ξέρεις ότι χτύπησε πάνω σε kerb και για αυτό πήγε δεξία το πίσω μέρος, συνεπώς έπρεπε να κάνει δεξιά το τιμόνι για να το (ξανά) διορθώσει;

Επίσης όσοι λέτε για πίεση, 3 φορές lockare τον μπροστά αριστερά ο Hamilton στη 10 προσπαθώντας να έρθει κοντά στον Vettel. Επίσης δεν βλέπω να μιλάει κανείς πως έχοντας γρηγορότερο αμάξι δεν κατάφερε να περάσει.

Είχαμε ένα καθαρό αγωνιστικό συμβάν, για πρώτη φορά είδαμε μια μάχη και oi stewards κατέστρεψαν τον αγώνα και έβαλαν και μια ακόμα πρόκα στο φέρετρο της f1. Ας τρέχει μόνη της η Mercedes να την καμαρώνουν.. 

edit: @~mxls~ και δεν είναι μόνο το video που πόσταρες, ακόμα πιο τρατανταχτό είναι στο Μόνακο το 2016...

Επεξ/σία από greg4
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μ'αρέσει που κάποιοι έχετε βγεί ΚΑΙ οδηγοί φόρμουλας εδω μέσα, ομολογώ δεν το περίμενα. Τώρα πέρα απο τις προτιμήσεις σας σε ομάδες,και αντιπάθειες σε οδηγούς τα πράγματα ειναι απλά:

Ηθελα να δωθεί ποινή : όχι

Έπρεπε να δωθεί ποινή; : όχι

Είχε λογική η ποινή που δώθηκε; : ΝΑΙ.

Σας αρέσει δε σας αρέσει, ηθελημένα ή όχι, πάτησε γρασίδι ή όχι, ήταν ανάδρομος ο ερμής η όχι, ο Vettel, βγήκε εκτός δρόμου, ξαναμπήκε ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ στην αγωνιστική γραμμή, και ο μόνος λόγος που δε πηγαν αγκαλιά στις μπαριέρες είναι επειδή ο κοτσιδάκιας πάτησε φρένο. Αν ήταν μισό μέτρο μπροστά ο Χάμιλτον θα είχε τελειώσει ο αγώνας και για τους δυο.

Ακόμα και αν δεν ηταν εσκεμμένη λοιπόν η δεύτερη παρατιμονιά, που μεταξύ μας ήταν, θα έπρεπε τουλάχιστον να δώσει τη θέση του στον Χάμιλτον.

Επίσης τα σχόλια για τους αγωνοδίκες, που πάτε να τους βγάλετε και αυτούς άσχετους, να σας θυμίσω οτι σε αντίθεση με εσάς που χρησιμοποιείται αποδεικτικά στοιχεία του στυλ "πάτησε γρασίδι με σλικ ελαστικό, κανείς δεν μπορεί να το ελέγξει μετά", λες και έχετε πατήσει ποτε γρασίδι, πόσο μάλλον με σλικ ελαστικά, αυτοί ΕΧΟΥΝ ΤΗΛΕΜΕΤΡΙΑ. Δε χρειάζεται να μαντέψουν,ΞΕΡΟΥΝ τι έκανε ο Vettel, πότε πάτησε γκάζι, πότε πάτησε φρένο, πότε έκοψε το τιμόνι, τα ξέρουν ολα.

Αν πράγματι απο την τηλεμετρία φανεί οτι ο Vettel πράγματι έκανε προσπάθεια να το σώσει, και για αυτό και μόνο αυτό βγήκε με τον τρόπο που βγηκε στην πίστα, τότε πολύ απλά η Ferrari θα κερδίσει την έφεση, οπότε όλα καλά.

  • Like 5
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πραγματικά δεν έχει νόημα η συζήτηση.

Ένας εμπειρότατος (Ιταλός , να τα λέμε και αυτά), οδηγός αγώνων, με νίκες, με καριέρα, με δεδομένα τηλεμετρίας, πήρε μια απόφαση.

Προσωπικά εμπιστεύομαι τον ειδικό, από όλους τους φωστήρες του ινσόμνια.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

προσωπικα θα ηθελα να πεσει επανω στον χαμιλτον. 😂

γιατι ; γιατι πολυ απλα ο χαμιλτον αυτο θα ειχε κανει. (οπως το εχει κανει στο παρελθον καποιες φορες) !

Επεξ/σία από GeoMak7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, liakjim είπε

Προσωπικά εμπιστεύομαι τον ειδικό, από όλους τους φωστήρες του ινσόμνια

Άσε το insomnia. Όλοι αυτοί που κράζουν φωστήρες είναι;

https://www.motorsport.com/f1/news/vettel-penalty-social-media-reaction/4461262/

Ότι ακόμα και στον sky είπαν για άδικη ποινή, και αυτοί φωστήρες είναι;

Επίσης γιατί δεν σχολιάζεται για τον συμβάν του Μονακό ή για την Γερμανία πέρσι; 

Και το ότι έτσι αποφάσισε ένα Ιταλός κριτής οδηγός, υπάλληλος της FIA, πάει να πει ότι έχει και δίκιο;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, liakjim είπε

Το δεύτερο ανάποδο έγινε γιατί βιάστηκε να πατήσει γκάζι.

Περιμένω πάντως τα δεδομένα της τηλεμετρίας , που μάλλον κατέχεις, ώστε να με αποδείξεις λάθος.

 

To δευτερο αναποδο εγινε γιατι μπαινοντας στην πιστα τα λαστιχα του ειχαν πανω γρασιδι.

Αν δεν εχεις οδηγησει σε πιστα και δεν εχεις βρεθει σε παρομοια περιπτωση δεν ξερεις.

 

47 λεπτά πριν, liakjim είπε

Προσωπικά εμπιστεύομαι τον ειδικό, από όλους τους φωστήρες του ινσόμνια.

Ειναι ο ιδιος... ειδικος που δεν ειχε δωσει ποινη σε Χαμ στο Μονακο, στο βιντεακι που ανεβασε πριν ενα μελος! 😁

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, liakjim είπε

...

Προσωπικά εμπιστεύομαι τον ειδικό, από όλους τους φωστήρες του ινσόμνια.

Μα οι "ειδικοί" έχουν πάρει τις λάθος αποφάσεις και τις προηγούμενες φορές, με αλλοιώσεις αποτελεσμάτων.

Δεν βγαίνει νόημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...