liakjim Δημοσ. 9 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2019 2 λεπτά πριν, george200-13 είπε Ο hamilton τον πιεζε για 10 laps και ξεροντας τον Vettel ηταν ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΟ να κανει τετοιο λαθος λογω πιεσης. Βγηκε εκτος πιστας και για να μην χασει θεση βγηκε βιαστηκα στην αγωνιστικη γραμμη ριχνωντας τον hamilton στον τοιχο. Τοσο απλο γαμω το φελεκι μου. Δηλαδη θελετε να μου πειτε οτι ο Vettel δεν βγηκε πατωντας γκαζι απο το γρασιδι αλλα βγηκε χωρις; Πλακα κανετε; Ο vettel εκει οχι μονο εκανε unsafe re entry αλλα κατε με ειχε και advantage επειδη ο ham επεσε στα φρενα. Οκ αν αυτα τα δυο δεν αξιζουν 5 sec δεν ξερω τι αξιζει... Ακριβώς. Τι λέει ο κανονισμός : 2c) Should a car leave the track for any reason, and without prejudice to 2(d) below, the driver may re-enter the track. However, this may only be done when it is safe to do so and without gaining any advantage. Ο κανόνας είναι ξεκάθαρος. Ο Φέτελ έκανε 2 λάθη. 1ον το έχασε και 2ον πάτησε γκάζι για να μπει μέσα ASAP μένοντας στην αγωνιστική γραμμή και εμποδίζοντας τον Χάμιλτον , ο οποίος έλαβε μέτρα αποφυγής. Απόλυτα δίκαιη ποινή. Ότι άλλο λέτε κάποιοι, είναι λόγια να αγαπιόμαστε. 4 1
dimoskoutr Δημοσ. 9 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) Ξανά...με τους πίσω ΚΙΝΗΤΗΡΙΟΥΣ τροχούς στο χορτάρι ο Γερμανός όσο και να χτυπιέστε κάποιοι ΔΕΝ γινόταν να είναι στο γκάζι...γιατί θα έφερνε τέτοια σβούρα η Φερράρι που θα έπαιρνε και τον Χάμιλτον μαζί και μάλιστα πιθανόν με το πλάι ή με τον κώλο...εκεί που βρισκόταν δεν είχε χώρο για τίποτα...το αυτοκίνητο ψαρεύει και στο χορτάρι και όταν μπαίνει μέσα μέχρι να πατήσουν και οι πίσω τροχοί στην άσφαλτο. Η μούρη του βγαίνει με κατεύθυνση στον απέναντι τοίχο, αν έστριβε αριστερά με τους πίσω τροχούς ακόμη έξω θα είχαμε safety car για πλάκα! Όταν πάτησε όλο κανονικά και το ένιωσε το κράτησε να μην φάει τον τοίχο...Ο Μαξ έχει κάνει πολύ πολύ χειρότερα για τα οποία δεν έχει φάει ποινή. Έλα το πήγαν στα άκρα εκεί στην fia...ξαναρωτάω υπήρχε παλιός οδηγός στους αγωνοδίκες; Επεξ/σία 9 Ιουνίου 2019 από dimoskoutr 2
liakjim Δημοσ. 9 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2019 Μόλις τώρα, dimoskoutr είπε Ξανά...με τους πίσω ΚΙΝΗΤΗΡΙΟΥΣ τροχούς στο χορτάρι ο Γερμανός όσο και να χτυπιέστε κάποιοι ΔΕΝ γινόταν να είναι στο γκάζι...γιατί θα έφερνε τέτοια σβούρα η Φερράρι που θα έπαιρνε και τον Χάμιλτον μαζί και μάλιστα πιθανόν με το πλάι ή με τον κώλο...εκεί που βρισκόταν δεν είχε χώρο για τίποτα...το αυτοκίνητο ψαρεύει και στο χορτάρι και όταν μπαίνει μέσα μέχρι να πατήσουν και οι πίσω τροχοί στην άσφαλτο. Ο Μαξ έχει κάνει πολύ πολύ χειρότερα για τα οποία δεν έχει φάει ποινή. Έλα το πήγαν στα άκρα εκεί στην fia...ξαναρωτάω υπήρχε παλιός οδηγός στους αγωνοδίκες; Το γκάζι ξέρεις δεν είναι on off ....😋 Αλλά ξέχασα, από τον καναπέ σου, ξέρεις πόσο το πάτησε.... 1 2
BabisTs Δημοσ. 9 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2019 δύσκολη απόφαση ότι και να λέμε...μάλλον έχουμε ξεχάσει τις μάχες από παλιά και έχουνε γίνει λίγο ευαίσθητοι με τις ποινές οι αγωνοδίκες .... 7
dimoskoutr Δημοσ. 9 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2019 1 λεπτό πριν, liakjim είπε Το γκάζι ξέρεις δεν είναι on off ....😋 Αλλά ξέχασα, από τον καναπέ σου, ξέρεις πόσο το πάτησε.... Ευχαριστώ για την ειρωνεία. Ούτε σε ειρωνεύτηκα ούτε τίποτα οδηγέ που δεν είσαι στον καναπέ σου εσύ...νιώσε λίγο εσύ είπες ότι πάτησε γκάζι...από τον δικό σου καναπέ εσύ ξέρεις ότι πάτησε ε; Από που τον πήρες να πάρω και εγώ έναν...ΙΚΕΑ; Τενεκεδούπολη γίναμε...
dkstopo Δημοσ. 9 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2019 29 λεπτά πριν, nosugar είπε Διώξτε επιτέλους το παλτό απ' τη Ferrari. Ελεος. Είπε ο Έλληνας και πήρε άλλη μια τζούρα από τον φρεντο
primeragt Δημοσ. 9 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2019 2 λεπτά πριν, liakjim είπε Το γκάζι ξέρεις δεν είναι on off ....😋 Αλλά ξέχασα, από τον καναπέ σου, ξέρεις πόσο το πάτησε.... Δεν μπορει να πατησει καθολου ενα τοσο φαρδυ και λειο λαστοιχο σε χορταρι και να εχει προσφυση period. Παρε το αμαξι σου με το μισο και λιγοτερο φαρδος λαστοιχο και κατω απο 1/6 σε ισχυ (120 αλογα περιπου υπολογιζω) και αντε πατα τερμα γκαζι σε ενα σημειο με χορτα να δουμε που θα πας και ποσο θα το ελεγξεις. Δες ποσο πολυ πατανε γκαζι και που πρεπει να φτασουν για να ξεκολησουν οταν ειναι στα χορτα, πριν σκαψουν χωμα παντως δεν κουνανε. 1
dkstopo Δημοσ. 9 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2019 3 λεπτά πριν, BabisTs είπε δύσκολη απόφαση ότι και να λέμε...μάλλον έχουμε ξεχάσει τις μάχες από παλιά και έχουνε γίνει λίγο ευαίσθητοι με τις ποινές οι αγωνοδίκες .... Στις καλές εποχές ο Σένα έπερνε και τον άλλο μαζί του και πήγαιναν βόλτα. Περίμενα κάτι τέτοιο αλλά ο Γερμανός κρατήθηκε χωρίς να υπάρχει λόγος.
dimoskoutr Δημοσ. 9 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 4 λεπτά πριν, primeragt είπε Δεν μπορει να πατησει καθολου ενα τοσο φαρδυ και λειο λαστοιχο σε χορταρι και να εχει προσφυση period. Παρε το αμαξι σου με το μισο και λιγοτερο φαρδος λαστοιχο και κατω απο 1/6 σε ισχυ (120 αλογα περιπου υπολογιζω) και αντε πατα τερμα γκαζι σε ενα σημειο με χορτα να δουμε που θα πας και ποσο θα το ελεγξεις. Δες ποσο πολυ πατανε γκαζι και που πρεπει να φτασουν για να ξεκολησουν οταν ειναι στα χορτα, πριν σκαψουν χωμα παντως δεν κουνανε. Εσύ τι του απαντάς, Έχεις καναπέ που δείχνει το πόσο πάτησε και το αν πάτησε γκάζι;;; Αυτός έχει λέμε!!!! Περιμένω να μάθω και από που τον πήρε να κάνουμε ομαδική παραγγελία για τον επόμενο αγώνα...θα μας βοηθήσει στην παρακολούθηση λέμε!!!! Επεξ/σία 9 Ιουνίου 2019 από dimoskoutr
george200-13 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2019 2 λεπτά πριν, primeragt είπε Δεν μπορει να πατησει καθολου ενα τοσο φαρδυ και λειο λαστοιχο σε χορταρι και να εχει προσφυση period. Παρε το αμαξι σου με το μισο και λιγοτερο φαρδος λαστοιχο και κατω απο 1/6 σε ισχυ (120 αλογα περιπου υπολογιζω) και αντε πατα τερμα γκαζι σε ενα σημειο με χορτα να δουμε που θα πας και ποσο θα το ελεγξεις. Δες ποσο πολυ πατανε γκαζι και που πρεπει να φτασουν για να ξεκολησουν οταν ειναι στα χορτα, πριν σκαψουν χωμα παντως δεν κουνανε. Κανεις δεν ειπε οτι πατησε τερμα το γκαζι και εδωσε ολη την ροπη του μονοθεσιου μεσα στο χορταρι, αν ειναι δυνατον. Τι πιστευετε οτι οι οδηγοι ή πατανε το γκαζι τερμα ή καθολου;;; 1
liakjim Δημοσ. 9 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2019 6 λεπτά πριν, dimoskoutr είπε Ευχαριστώ για την ειρωνεία. Ούτε σε ειρωνεύτηκα ούτε τίποτα οδηγέ που δεν είσαι στον καναπέ σου εσύ...νιώσε λίγο εσύ είπες ότι πάτησε γκάζι...από τον δικό σου καναπέ εσύ ξέρεις ότι πάτησε ε; Από που τον πήρες να πάρω και εγώ έναν...ΙΚΕΑ; Τενεκεδούπολη γίναμε... Έχε την άποψή σου, κανένα πρόβλημα. Προσωπικά θα εμπιστευτώ τον ειδικό και τα δεδομένα που τα έχει στη διάθεσή του. Κρίμα που έχασε ο Φέτελ έτσι τον αγώνα, αλλά τα λάθη πληρώνονται.
Iliaz Δημοσ. 9 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2019 Εντάξει έχει καταντήσει γέλιο, δώστε το από τώρα εάν ειναι
primeragt Δημοσ. 9 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2019 2 λεπτά πριν, george200-13 είπε Κανεις δεν ειπε οτι πατησε τερμα το γκαζι και εδωσε ολη την ροπη του μονοθεσιου μεσα στο χορταρι, αν ειναι δυνατον. Τι πιστευετε οτι οι οδηγοι ή πατανε το γκαζι τερμα ή καθολου;;; Σαφως και οχι δεν λεμε οτι οδηγανε ον-οφφ αλλα ειτε τερμα ειτε μερικως δεν παταει εκει, δεν εχει προσφυση πως το λενε. Αν παταγε φρενο απλα θα πλαναρε λες και ειναι σε υδρολησθηση εφου εχει ηδη φορα και θα εβγαινε τελειως ακυβερνητος διαγωνια στη πιστα παλι unsafe οπως λετε αλλα με κινδυνο να παρασυρει τον Χαμ ειτε απλα κλεινοντας του το δρομο 100% και ερχομενος ο αλλος τον εμβολιζε. Κοινος διαλεξε ποιος θα εμβολιζε ποιον. 1
dimoskoutr Δημοσ. 9 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2019 Μόλις τώρα, liakjim είπε Έχε την άποψή σου, κανένα πρόβλημα. Προσωπικά θα εμπιστευτώ τον ειδικό και τα δεδομένα που τα έχει στη διάθεσή του. Κρίμα που έχασε ο Φέτελ έτσι τον αγώνα, αλλά τα λάθη πληρώνονται. Το πρόβλημα δεν είναι να έχεις την άποψή σου, αλλά το να ειρωνεύεσαι. Εμπιστέψου όποιον θες, επιλογή σου που δεν με αφορά. Τα υπόλοιπα ειρωνικά που είπες είναι ανάξια λόγου.
BabisTs Δημοσ. 9 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2019 2 λεπτά πριν, dkstopo είπε Στις καλές εποχές ο Σένα έπερνε και τον άλλο μαζί του και πήγαιναν βόλτα. Περίμενα κάτι τέτοιο αλλά ο Γερμανός κρατήθηκε χωρίς να υπάρχει λόγος. έπρεπε να τους αφήσουν μόνους τους να το λύσουν μέσα στην πίστα.....η f1 είναι για να βλέπουμε μάχες ...έτσι αρμόζει στο σπόρ......για αυτό το motogp είναι τοπ σε υπερένταση όταν βλέπεις μάχη (εντός φυσιολογικών πλαισίων βέβαια και όχι παράτυπης οδήγησης) ...... 4
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα