Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2019


greg4

Προτεινόμενες αναρτήσεις

9 λεπτά πριν, greg4 είπε

Συγκρίνοντας τις Pole positions σου υποστηρίζει το γεγονός ότι έχασε δυο πρωταθλήματα μόνος του?

Οι αγώνες κερδίζονται την Κυριακή, όχι τα Σάββατα... Αποδεδειγμένο.

 

6 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε

Ο μεν Αυστραλός λύγισε στο πιο κρίσιμο σημείο, ο δε Φέττελ ανέτρεψε διαφορά 25 πόντων (ή κάπου εκεί αν θυμάμαι καλά) του Αλόνσο στους 2 τελευταίους αγώνες.

Όσο για τη δεύτερη πρόταση, μερίδιο ευθύνης για τη περσινή αποτυχία σε μεγαλύτερο βαθμό έχει η ίδια η ομάδα, όχι ότι και ο ίδιος δεν τα έκανε σκατά από Γερμανία και έπειτα.

Θα διαφωνήσω για το μερίδιο ευθύνης της Φεράρι.. Αν δεν είχε βγει μόνος του 3 φορές μέσα στη χρονιά, θα χε πάρει πρωτάθλημα. Δε του φταίει καμία φεράρι. Αν ήταν ο Alonso ή ο Hamilton στη περσινή Φεράρι θα το είχαν καθαρίσει 3 αγώνες πριν το τέλος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Ότι να'ναι. Δηλαδή λες να το πάρει και η Williams φέτος άσχετα που φέτος είναι μόνιμα τελευταία το Σάββατο;

Ας μην είχε ο Χάμιλτον το απόλυτο καλοκουρδισμένο Γερμανικό ρολόι από πίσω του και θα τα λέγαμε αν θα είχε την ίδια ψυχραιμία. Εδώ έναν αγώνα είδαμε στο Μονακό που του έβαλαν λάθος λάστιχα, και γκρίνιαζε όλο τον αγώνα, στο Μονακό δηλαδή που δεν περνάς ούτε με αίτηση. Και μετά 30 άρθρα για το πόσο σπουδαίος οδηγός είναι. Βέβαια ότι το ίδιο έκανε ο Vettel πέρσυ στο Bahrain δεν το λέει κάνεις..

Πάντα λέγαμε στην F1 ότι ο τίτλος είναι 90% η ομάδα, τα τελευταία χρόνια χρόνια έχουμε πιάσει αυτό τον fanboismo και νομίζουμε ότι η f1 είναι ο οδηγός.. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, geodrako είπε

Οι αγώνες κερδίζονται την Κυριακή, όχι τα Σάββατα... Αποδεδειγμένο.

Θα διαφωνήσω για το μερίδιο ευθύνης της Φεράρι.. Αν δεν είχε βγει μόνος του 3 φορές μέσα στη χρονιά, θα χε πάρει πρωτάθλημα. Δε του φταίει καμία φεράρι. Αν ήταν ο Alonso ή ο Hamilton στη περσινή Φεράρι θα το είχαν καθαρίσει 3 αγώνες πριν το τέλος.

Δεν πάει έτσι. Και ο Αλόνσο κάποτε κόλλησε πίσω από έναν Πετροφ. Τι να λέει;

Το "βάρος" είναι μεγαλύτερο πλέον στη Σκουντερία. Τότε δεν είχαν περάσει κιόλας τόσες σεζόν χωρίς τίτλους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, eMike είπε

Το διάβασα το disclaimer μια χαρά.. Απλά πες μου τι να κρατήσω, το ότι "Το 2010 πηρε το πρωταθλημα με μονοθεσιο που μαζεψε 15 στις 19 pole position, χαλαρα το γρηγοροτερο μονοθεσιο του grid." ή το "Το ποσες pole παιρνει ενα μονοθεσιο στο πρωταθλημα δεν το κανει και αυτοματως πιο γρηγορο."??

Το υπολοιπο disclaimer το διαβασες;

"Το point ειναι οτι το 2010 και το 2012  η RB ηταν σαφως πιο γρηγορη απο την Ferrari."

 

Αυτο ειναι το point και ακριβως επειδη βλεπω οτι το θεμα pole position μπερδευει, εγραψα το παρακατω:

 "ας ξεχασουμε οτι γραφτηκε για τις pole και ας επικεντρωθουμε στην αποδοση Rb και Φερραρι το 2010 και το 2012: η Rb ηταν αισθητα πιο γρήγορη και οτι ο Αλονσο εφθανε το πρωτάθλημα στον τελευταίο αγωνα ηταν αθλος. "

 

------------------------------

13 ώρες πριν, greg4 είπε

2017 Mercedes - Ferrari : 15 - 5

2018 Mercedes - Ferrari: 13 - 6 (και 2 η red bull). Όπου η Ferrari μετά τον 7ο  άγωνα πήρε 2 (!!) pole positions.

Σε αυτα βεβαια περιλαμβανονται και pole που χαθηκαν λογω λαθων/μετριων επιδοσεων σε βροχη: Ουγγαρια, Βελγιο, οπου η Φερραρι ειχε το πιο γρηγορο μονοθεσιο(καθολου τυχαιο οτι ηταν πρωτη στο Q2). Τι θελω να πω με αυτο; Οτι υπηρχαν αγωνες που η Φερραρι ηταν το πιο γρηγορο μονοθεσιο, αλλα λογω διαφορων συνθηκων δεν το εδειξε στο qualy.

Χωρια βεβαια να λαμβανουμε υποψη οτι γενικοτερα ηταν γνωστο το party mode της Mercedes στο qualy και οτι η Φερραρι ειχε καλυτερο race pace απο οτι qualy pace και οτι μερικες pole χαθηκαν για ελαχιστα εκατοστα(usa,british).

 

Τι θελω να πω με ολα αυτα;

Οτι δεν υπαρχει καμια συγκριση στην διαφορα επιδοσεων μεταξυ RB-Ferrari το 2010/2012 και Mercedes-Ferrari 2018. Πραγματικα καμια συγκριση. Ηταν αθλος οτι ο Αλονσο με ενα υποδεεστερο μονοθεσιο εφθασε να χανει το πρωταθλημα για 3 ή 4 ποντους, οπως αντιστοιχα ηταν και "αθλος" του Vettel οτι εχασε το πρωταθλημα με ενα πανω-κατω ισαξιο μονοθεσιο με.... 88(!!!) βαθμους διαφορα. 

 

13 ώρες πριν, greg4 είπε

Ναι ο Vettel έκανε κάποια λάθη με μεγαλύτερο αυτό στη Γερμανία, και η Ferrari επίσης. Αλλά ας σταματήσει η καραμέλα που έχουν φυτέσει τα Βρετανικά μέσα ότι η Ferrari είχε το καλύτερο μονοθέσιο... Δεν γίνεται να έχεις το καλύτερο μονοθέσιο και η τελευταία σου pole να είναι από την Γερμανία πέρσυ...

Δεν του φταιει κανενας που ακομα και ο Κιμι πηρε pole(ο Κιμι που εχει παρει 1 pole στις 5 σεζον που ηταν στην Φερραρι), αλλα ο ιδιος δεν καταφερε να παρει. 

 

13 ώρες πριν, greg4 είπε

Και o Vettel κατά εμέ στο 2ο μισό του πρωταθλημάτος έκανε overdrive στη προσπάθεια του να πάρει κάποιους πόντους παραπάνω, αλλιώς θα μπορούσε να κάτσει πίσω και απλά να περιμένει να χάσει

Το 2ο μισο του Vettel ηταν τοσο κακο, που τον περασε σε βαθμους και ο Verstappen με RB, ενω παραλιγο να τον περασει και ο Κιμι(ενω συνηθως ο Vettel μαζευε 60-70% παραπανω βαθμους)...

--------------------------------------------------------------

3 ώρες πριν, greg4 είπε

Ας μην είχε ο Χάμιλτον το απόλυτο καλοκουρδισμένο Γερμανικό ρολόι από πίσω του και θα τα λέγαμε αν θα είχε την ίδια ψυχραιμία. Εδώ έναν αγώνα είδαμε στο Μονακό που του έβαλαν λάθος λάστιχα, και γκρίνιαζε όλο τον αγώνα, στο Μονακό δηλαδή που δεν περνάς ούτε με αίτηση. Και μετά 30 άρθρα για το πόσο σπουδαίος οδηγός είναι. Βέβαια ότι το ίδιο έκανε ο Vettel πέρσυ στο Bahrain δεν το λέει κάνεις..

+1

Πιστευω και λογω Lauda(αφιερωσε σε αυτον την νικη κλπ) εγινε ολο αυτο, γιατι πραγματικα δεν θεωρω οτι ηταν και κανα κατορθωμα να κρατησεις πισω σου καποιον στο Μονακο, ειδικα αν εχεις οκ πισω ελαστικα για να επιταχυνεις στην εξοδο της στροφης πριν τις ευθειες.

 

Εδω τo 2001 μια ...Arrows με τον .. Bernoldi κρατησε 35 γυρους πισω του τον poleman Coulthard με McLaren(στο qualy ειχαν 3,5sec διαφορα για να καταλαβουμε την διαφορα δυναμικοτητας των μονοθεσιων). Τοτε μαλιστα τα μονοθεσια ηταν στενοτερα απο οτι τωρα, οποτε ηταν καπως πιο ευκολη η προσπεραση στο Μονακο.

 

Τελος, οσο ο Χαμιλτον συνεχιζει να αποδεικνυει την ανωτεροτητα του σε σχεση με τον Vettel(κατι που εχει κανει ιδιαιτερα τα τελευταια 2 χρονια) και ο Vettel με τα λαθη του και τις επιδοσεις του συνεχιζει να χανει το στατους του κορυφαιου που ειχε(η αδυναμια του να επιβληθει στον Λεκλερκ τσαλακωσε ακομα περισσοτερο την εικονα του), τοσο περισσοτερα αρθρα θα βλεπουμε που θα δοξαζουν τον Χαμιλτον με ασημαντη αφορμη.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, greg4 είπε

Ότι να'ναι. Δηλαδή λες να το πάρει και η Williams φέτος άσχετα που φέτος είναι μόνιμα τελευταία το Σάββατο;

Ας μην είχε ο Χάμιλτον το απόλυτο καλοκουρδισμένο Γερμανικό ρολόι από πίσω του και θα τα λέγαμε αν θα είχε την ίδια ψυχραιμία. Εδώ έναν αγώνα είδαμε στο Μονακό που του έβαλαν λάθος λάστιχα, και γκρίνιαζε όλο τον αγώνα, στο Μονακό δηλαδή που δεν περνάς ούτε με αίτηση. Και μετά 30 άρθρα για το πόσο σπουδαίος οδηγός είναι. Βέβαια ότι το ίδιο έκανε ο Vettel πέρσυ στο Bahrain δεν το λέει κάνεις..

Πάντα λέγαμε στην F1 ότι ο τίτλος είναι 90% η ομάδα, τα τελευταία χρόνια χρόνια έχουμε πιάσει αυτό τον fanboismo και νομίζουμε ότι η f1 είναι ο οδηγός.. 

Τώρα ή κάνεις ότι δε καταλαβαίνεις τι εννοώ ή δεν καταλαβαίνεις όντως οπότε χαλάω τσάμπα το σάλιο μου.

Ο Hamilton έχει αποδείξει τι οδηγός  είναι και ότι δεν έχει ανάγκη να έχει το καλύτερο μονοθέσιο. Και το έχει αποδείξει με τη κακή μακλάρεν των προηγούμενων ετών αλλά και σε πολλά ακόμα επίπεδα. Και μην ακούω για το Μονακό ότι δεν ήταν φοβερό αυτό που έκανε, που ο ΙΔΙΟΣ ο Χάμιλτον έχει προσπεράσει στα ίσια τον Σουμάχερ στο Μονακό... με ισάξια μονοθέσια τότε...

Η F1 δεν είναι ο οδηγός. Γι αυτό και είναι μηχανοκίνητος αθλητισμός. Το ξέρουμε χρόνια, δεν άλλαξε κάτι.

3 ώρες πριν, ~mxls~ είπε

Δεν πάει έτσι. Και ο Αλόνσο κάποτε κόλλησε πίσω από έναν Πετροφ. Τι να λέει;

Το "βάρος" είναι μεγαλύτερο πλέον στη Σκουντερία. Τότε δεν είχαν περάσει κιόλας τόσες σεζόν χωρίς τίτλους.

Το να συγκρίνουμε Αλόνσο-Φετελ είναι τουλάχιστον ιεροσυλία.. ο Φέτελ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ το παιδί.. το έχει αποδέιξει 1 εκατομμύριο φορές...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, geodrako είπε

Η F1 δεν είναι ο οδηγός. Γι αυτό και είναι μηχανοκίνητος αθλητισμός. Το ξέρουμε χρόνια, δεν άλλαξε κάτι.

Θες να το εξηγήσεις λίγο αυτό? Τι είναι ο μηχανοκίνητος αθλητισμός που ξέρουμε χρόνια και δεν έχει αλλάξει?

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ θα πω κάτι που διάβασα στο facebook και με βρίσκει σύμφωνο. Η Φερράρι πρέπει να σταματήσει να σκέφτεται πως είναι το φαβορί κάθε χρόνο και να αντιμετωπίσει την πραγματικότητα. Η Μερτσεντες είναι σε άλλο επίπεδο και δεν είναι αντίπαλος της. Όσο δεν το καταλαβαίνουν θα χάνουν κι από την Ρεντ μπουλ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, eMike είπε

Θες να το εξηγήσεις λίγο αυτό? Τι είναι ο μηχανοκίνητος αθλητισμός που ξέρουμε χρόνια και δεν έχει αλλάξει?

Είναι ότι καλώς η κακώς το μονοθέσιο παίζει το 75-80% του ποιός θα πάρει το πρωτάθλημα. Το υπόλοιπο 20% είναι ο οδηγός. Εδώ έχει πάρει πρωτάθλημα ο BUTTON!! Και παραλίγο να πάρει ο Massa...

 

8 λεπτά πριν, vlassish είπε

Εγώ θα πω κάτι που διάβασα στο facebook και με βρίσκει σύμφωνο. Η Φερράρι πρέπει να σταματήσει να σκέφτεται πως είναι το φαβορί κάθε χρόνο και να αντιμετωπίσει την πραγματικότητα. Η Μερτσεντες είναι σε άλλο επίπεδο και δεν είναι αντίπαλος της. Όσο δεν το καταλαβαίνουν θα χάνουν κι από την Ρεντ μπουλ.

+1

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, geodrako είπε

Οι αγώνες κερδίζονται την Κυριακή, όχι τα Σάββατα... Αποδεδειγμένο.

Θα διαφωνήσω για το μερίδιο ευθύνης της Φεράρι.. Αν δεν είχε βγει μόνος του 3 φορές μέσα στη χρονιά, θα χε πάρει πρωτάθλημα. Δε του φταίει καμία φεράρι. Αν ήταν ο Alonso ή ο Hamilton στη περσινή Φεράρι θα το είχαν καθαρίσει 3 αγώνες πριν το τέλος.

Η pole position μπορει να μη σε κανει πρωταθηλητη αλλα αποτελει συνηθως μια σοβαρη ενδειξη για το ποιος θα παρει το πρωταθλημα.

Εξαλλου αν ανατρεξουμε στους πρωταθλητες θα δουμε οτι συνηθως. (οχι παντα) εχουν και τις περισσοτερες pole μεσα στη χρονια.

Επισης το να εχεις το ταχυτερο μονοθεσιο δε σημαινει οτι εχεις και το καλυτερο (αφου καλυτερο ειναι το πιο ταχυ και το πιο αξιοπιστο), οπως επισης παιζει ρολο και η ομαδα με τις στρατηγικες της μεσα στον αγωνα και εκει εχουμε δει πραματα και θαματα απο τη Φερραρι τα τελευταια χρονια!

Για μενα περσι δεν το εχασε ο Φεττελ το πρωταθλημα, απλα το κερδισε το καλυτερο μονοθεσιο της Μερσεντας στους περισσοτερους αγωνες και ενα κλασσικας σταθερος και ταχυς Χαμιλτον.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Η pole position μπορει να μη σε κανει πρωταθηλητη αλλα αποτελει συνηθως μια σοβαρη ενδειξη για το ποιος θα παρει το πρωταθλημα.

Εξαλλου αν ανατρεξουμε στους πρωταθλητες θα δουμε οτι συνηθως. (οχι παντα) εχουν και τις περισσοτερες pole μεσα στη χρονια.

Επισης το να εχεις το ταχυτερο μονοθεσιο δε σημαινει οτι εχεις και το καλυτερο (αφου καλυτερο ειναι το πιο ταχυ και το πιο αξιοπιστο), οπως επισης παιζει ρολο και η ομαδα με τις στρατηγικες της μεσα στον αγωνα και εκει εχουμε δει πραματα και θαματα απο τη Φερραρι τα τελευταια χρονια!

Για μενα περσι δεν το εχασε ο Φεττελ το πρωταθλημα, απλα το κερδισε το καλυτερο μονοθεσιο της Μερσεντας στους περισσοτερους αγωνες και ενα κλασσικας σταθερος και ταχυς Χαμιλτον.

Αυτό το σταθερός και ταχύς που λες, είναι το ζητούμενο.. ξεχωρίζει τους καλούς από τους μέτριους οδηγούς. Είναι ότι δεν είναι ο φέτελ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, haHa είπε

Οτι δεν υπαρχει καμια συγκριση στην διαφορα επιδοσεων μεταξυ RB-Ferrari το 2010/2012 και Mercedes-Ferrari 2018. Πραγματικα καμια συγκριση. Ηταν αθλος οτι ο Αλονσο με ενα υποδεεστερο μονοθεσιο εφθασε να χανει το πρωταθλημα για 3 ή 4 ποντους, οπως αντιστοιχα ηταν και "αθλος" του Vettel οτι εχασε το πρωταθλημα με ενα πανω-κατω ισαξιο μονοθεσιο με.... 88(!!!) βαθμους διαφορα. 

Γενικοτερα, οταν μονο απο λαθη σου εχεις χαρισει καμια 60+ βαθμους, δεν υπαρχει ελπιδα για πρωταθλημα. Οταν γενικοτερα ξεκινας αρκετα μπροστα, αλλα καταληγεις να εχεις τα περισσοτερα first-lap incidents(περισσοτερα και απο Grosjean νομιζω), δεν υπαρχει ελπιδα για πρωταθλημα.

1 ώρα πριν, tommy^ είπε

Για μενα περσι δεν το εχασε ο Φεττελ το πρωταθλημα, απλα το κερδισε το καλυτερο μονοθεσιο της Μερσεντας στους περισσοτερους αγωνες και ενα κλασσικας σταθερος και ταχυς Χαμιλτον.

 

Δεν καλυπτονται οι 88 βαθμοι διαφορα.
Ακομα και αν παρουμε σαν σκορ το 13-6(που για διαφορους λογους που αναλυθηκαν κολακευει την Μερσεντες) και αφαιρεσουμε τους τελευταιες 6 νικες που κερδισε ο Χαμιλτον και υποθεσουμε οτι δεν ηταν πιο γρηγορη η Μερσεντες(να βαλουμε δηλαδη τον Χαμιλτον απο 1ο σε 3ο και τον Vettel τις θεσεις που θα κερδιζε βασει αυτου), το σκορ θα "γινοταν" 7-12 υπερ της Φερραρι, αλλα και παλι θα εχανε το πρωταθλημα ο Φεττελ(για καμια 15αρια βαθμους) ακομα και αν αφαιρουσαμε 6(!!!!) νικες απο τον Χαμιλτον και τον βαζαμε 3ο.

Αυτο ηταν το προβλημα: εχασε με 88 βαθμους διαφορα.
 

Ο Vettel εχασε το πρωταθλημα με 88 βαθμους διαφορα με πανω-κατω ισαξιο μονοθεσιο και ο Αλονσο το εχασε για 3/4 βαθμους το 2010 και το 2012 με αισθητα υποδεεστερο μονοθεσιο, αλλα για καποιο λογο εκεινα τα πρωταθληματα του Vettel ηταν αρχ@@@@τα. Φυσικα δεν ισχυει κατι τετοιο.

-------------------------------------------------------------------

Για να καταλαβουμε ποσο κοστισαν τα λαθη του Vettel και οι μετριες επιδοσεις του στο 2ο μισο της χρονιας, ας δουμε πως τα πηγε σε σχεση με τον 39χρονο Κιμι:

1ο μισο 2018: 
Vettel 171 points , Κιμι 116 points (47% παραπανω)

2017 μεχρι το καλοκαιρι, πριν αρχισει τα συγκρουομενα και τα λαθη απο Φερραρι:

Vettel 235 points , Κιμι 138 points (70% παραπανω)

2015:
Vettel 278 points , Κιμι 150 points (85% παραπανω)

2ο μισο 2018: 
Vettel 149 points , Κιμι 135 points (μολις 10% παραπανω)

 

Το underperfomance του Vettel στο 2ο μισο του 2018 ειναι εμφανες απεναντι μαλιστα σε εναν πιο γερασμενο(σε σχεση με τις προηγουμενες χρονιες) Kimi , που μαλιστα ειχε χασει την θεση του στην Φερραρι. Δεν ειναι τυχαιο οτι μαζεψε λιγοτερους βαθμους και απο τον Verstappen με RB.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, haHa είπε

Σε αυτα βεβαια περιλαμβανονται και pole που χαθηκαν λογω λαθων/μετριων επιδοσεων σε βροχη: Ουγγαρια, Βελγιο, οπου η Φερραρι ειχε το πιο γρηγορο μονοθεσιο(καθολου τυχαιο οτι ηταν πρωτη στο Q2). Τι θελω να πω με αυτο; Οτι υπηρχαν αγωνες που η Φερραρι ηταν το πιο γρηγορο μονοθεσιο, αλλα λογω διαφορων συνθηκων δεν το εδειξε στο qualy.

Χωρια βεβαια να λαμβανουμε υποψη οτι γενικοτερα ηταν γνωστο το party mode της Mercedes στο qualy και οτι η Φερραρι ειχε καλυτερο race pace απο οτι qualy pace και οτι μερικες pole χαθηκαν για ελαχιστα εκατοστα(usa,british).

Παραθέτω ένα σαφές περιστατικό για πέρσι όπου μια ομάδα είχε διπλάσιες και βάλε Pole position και παίρνω ότι για 2 αγώνες έβρεχε. 

Δηλαδή ο οδηγός που είχε το γρηγορότερο μονοθέσιο της χρονιάς ξεκίνησε το 72% της χρονιάς τουλάχιστον δεύτερος. Φανταστείτε δηλαδή και να μην είχε το πιο γρήγορο μονοθέσιο που θα τερμάτιζε ο Vettel. Παίζει να πάλευε και με williams δηλαδή τόσο άχρηστος που είναι.

Ως για το race pace ακόμα και αν παραδεχθώ ότι η Ferrari ήταν πιο γρηγόρη, (που ΔΕΝ το παραδέχομαι γιατί δεν ισχύει), οι αγώνες δεν κερδίζονται για 0,1s ή 0,2s διαφορά στο pace lap. Μην τρελαθούμε.

Και οκ με τον Αλόνσο, ταχύς σίγουρα αλλά σε όποια ομάδα πήγε μετά την renault μόνο να γκρινιάζει ήξερε από το πρωί ως το βράδυ.

1 ώρα πριν, haHa είπε

Δεν καλυπτονται οι 88 βαθμοι διαφορα.
Ακομα και αν παρουμε σαν σκορ το 13-6(που για διαφορους λογους που αναλυθηκαν κολακευει την Μερσεντες) και αφαιρεσουμε τους τελευταιες 6 νικες που κερδισε ο Χαμιλτον και υποθεσουμε οτι δεν ηταν πιο γρηγορη η Μερσεντες(να βαλουμε δηλαδη τον Χαμιλτον απο 1ο σε 3ο και τον Vettel τις θεσεις που θα κερδιζε βασει αυτου), το σκορ θα "γινοταν" 7-12 υπερ της Φερραρι, αλλα και παλι θα εχανε το πρωταθλημα ο Φεττελ(για καμια 15αρια βαθμους) ακομα και αν αφαιρουσαμε 6(!!!!) νικες απο τον Χαμιλτον και τον βαζαμε 3ο.

Γερμανία: Λάθος του Vettel, αλλά άλλο τόσο λάθος της Ferrari που τον άφησε 6 γύρους πίσω από τον Raikonner να καταστρέφει ελαστικά. Η Mercedes στο Sochi έκανε Swap σε ένα γύρο μέσα.

Ουγκαρία: 17s μπροστά ο Hamilton, με τον Vettel να προσπερνάει τον Bottas που ο μόνος του σκοπός ήταν να καθυστερήσει τις Ferrari.

Βέλγιο: Pole Position Hamilton, Νίκη του Vettel λόγω Sleepstream στη ευθεία και επειδή έστριψε πολύ καλύτερα, γκρίνια του Hamilton για tricks της Ferrari, ενώ στο S3 η Ferrrari έχανε 0,5s. 

Italia: Πιο γρήγορη η Ferrari και χαντάκωμα του Vettel από την ομάδα με το slilpstream. Κόντεψε να χάσει την 2η θέση. Στην αρχή τον έβγαλαν να παλεύει με δυο μονοθέσια χωρίς καμία βοηθεία

Singapore: Χαώδες διαφορά η Mercedes με την Ferrari τρίτη (ούτε καν δεύτερη). Α και να θυμηθούμε εδώ ότι ο Vettel έκανε pit stop στον 15ο γύρο και έβγαλε όλο τον αγώνα.

russian gp: Χαώδες διαφορά η Mercedes με την Ferrari πάλι κοντά στα 0,6s

Japan: δεν έχουμε καλή εικόνα καθώς η Ferrari είχε κάνει πάλι το θαύμα της με λάθος ελαστικά στο q3.. Στο practice ήταν ελαφρώς πιο γρήγορη η Mercedes

Usa: Εδώ θα έλεγα ισάξιες οι δυο ομάδες

Mexico: Πάλι μπροστά η Mercedes, σε μια πίστα που πααραδοσιακά δεν της ταίριαζε!

Brazailian: Πάλι μπροστά η Mercedes

Mercedes: Και εδώ πάλι μπροστά η Mercedes, σε έναν περίεργο αγώνα με το ατύχημα του Max και την Ferrari να δοκιμάζει στρατηγικές

Bahrain: Κλασσικά Mercedes

-------------------------------------

Από όλα τα παραπάνω λοιπόν, η Ferrari ήταν πιο γρήγορη σε 3 αγώνες. Σε έναν ισάξιο και σε μερικές ελαφρώς πίσω. Αν νομίζεται πως κάποιος οδηγός μπορεί να πάρει πρωτάθλημα έτσι καλώς...

Εγώ δεν λέω ότι ο Hamilton δεν είναι κορυφαίος οδηγός, αλλά είναι στην κορυφαία κατηγορία με παίκτες όπως Alonso και Vettel. Και ο Vettel να ήταν στη Mercedes άνετα θα τα είχε πάρει και τα πέντε. Είναι πάρα πολύ σημαντικό να έχεις μια ομάδα από πίσω που δουλεύει στο 100% και ο οδηγός να έχει καθαρό μυαλό στην πίστα μόνο. Δεν γίνεται να πάει ένας οδηγός σου και πρωτάθλημα και να του λες (στη Monza) βγες και πάλεψε με τον άλλο ή να μην του δίνεις προτεραιότητα στο qualify. 

Στον Hamilton του έβαλαν λάθος λάστιχα στο Μονακό και την μισή ώρα γκρίνιαζε στο team radio.

1 ώρα πριν, haHa είπε

2ο μισο 2018: 
Vettel 149 points , Κιμι 135 points (μολις 10% παραπανω)

δηλαδή θες να πεις ότι είναι ΤΟΣΟ χάλια ο Κιμι που και χωρίς τα "λάθη" του Vettel πάλι πίσω βγαίνει? Γιατί προτεραιότητα από την ομάδα δεν είχε καμία.

Πραγματικά κάπου έλεος με το hate στον Vettel.... Γνωρίζεις πολλά πράγματα για f1 άλλα μάλλον όταν βλέπεις το ονομά του κάτι ξυπνάει μέσα σου, δεν εξηγείτε αλλιώς...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, greg4 είπε

δηλαδή θες να πεις ότι είναι ΤΟΣΟ χάλια ο Κιμι που και χωρίς τα "λάθη" του Vettel πάλι πίσω βγαίνει? Γιατί προτεραιότητα από την ομάδα δεν είχε καμία.

Πραγματικά κάπου έλεος με το hate στον Vettel.... Γνωρίζεις πολλά πράγματα για f1 άλλα μάλλον όταν βλέπεις το ονομά του κάτι ξυπνάει μέσα σου, δεν εξηγείτε αλλιώς...

Ηταν πολυ απλο αυτο που ειπα και λενε και οι αριθμοι:

ο Vettel συνηθως μαζευε περι τους 60+% παραπανω βαθμους απο τον Kimi. Αλλα στο 2ο μισο του 2018 , μαζεψε μονο 10% παραπανω(παρολο που ο Κιμι ειχε χασει τη θεση του και ειναι και πιο γερασμενος), κατι που δειχνει το underperformance του Vettel.

6 λεπτά πριν, greg4 είπε

Γερμανία: Λάθος του Vettel, αλλά άλλο τόσο λάθος της Ferrari που τον άφησε 6 γύρους πίσω από τον Raikonner να καταστρέφει ελαστικά. Η Mercedes στο Sochi έκανε Swap σε ένα γύρο μέσα.

Ουγκαρία: 17s μπροστά ο Hamilton, με τον Vettel να προσπερνάει τον Bottas που ο μόνος του σκοπός ήταν να καθυστερήσει τις Ferrari.

Βέλγιο: Pole Position Hamilton, Νίκη του Vettel λόγω Sleepstream στη ευθεία και επειδή έστριψε πολύ καλύτερα, γκρίνια του Hamilton για tricks της Ferrari, ενώ στο S3 η Ferrrari έχανε 0,5s. 

Italia: Πιο γρήγορη η Ferrari και χαντάκωμα του Vettel από την ομάδα με το slilpstream. Κόντεψε να χάσει την 2η θέση. Στην αρχή τον έβγαλαν να παλεύει με δυο μονοθέσια χωρίς καμία βοηθεία

Singapore: Χαώδες διαφορά η Mercedes με την Ferrari τρίτη (ούτε καν δεύτερη). Α και να θυμηθούμε εδώ ότι ο Vettel έκανε pit stop στον 15ο γύρο και έβγαλε όλο τον αγώνα.

russian gp: Χαώδες διαφορά η Mercedes με την Ferrari πάλι κοντά στα 0,6s

Japan: δεν έχουμε καλή εικόνα καθώς η Ferrari είχε κάνει πάλι το θαύμα της με λάθος ελαστικά στο q3.. Στο practice ήταν ελαφρώς πιο γρήγορη η Mercedes

Usa: Εδώ θα έλεγα ισάξιες οι δυο ομάδες

Mexico: Πάλι μπροστά η Mercedes, σε μια πίστα που πααραδοσιακά δεν της ταίριαζε!

Brazailian: Πάλι μπροστά η Mercedes

Mercedes: Και εδώ πάλι μπροστά η Mercedes, σε έναν περίεργο αγώνα με το ατύχημα του Max και την Ferrari να δοκιμάζει στρατηγικές

Bahrain: Κλασσικά Mercedes

-------------------------------------

Από όλα τα παραπάνω λοιπόν, η Ferrari ήταν πιο γρήγορη σε 3 αγώνες. Σε έναν ισάξιο και σε μερικές ελαφρώς πίσω. Αν νομίζεται πως κάποιος οδηγός μπορεί να πάρει πρωτάθλημα έτσι καλώς...

Εγώ δεν λέω ότι ο Hamilton δεν είναι κορυφαίος οδηγός, αλλά είναι στην κορυφαία κατηγορία με παίκτες όπως Alonso και Vettel. Και ο Vettel να ήταν στη Mercedes άνετα θα τα είχε πάρει και τα πέντε. Είναι πάρα πολύ σημαντικό να έχεις μια ομάδα από πίσω που δουλεύει στο 100% και ο οδηγός να έχει καθαρό μυαλό στην πίστα μόνο. Δεν γίνεται να πάει ένας οδηγός σου και πρωτάθλημα και να του λες (στη Monza) βγες και πάλεψε με τον άλλο ή να μην του δίνεις προτεραιότητα στο qualify. 

Δεν καταλαβες τι ειπα. Μετα το καλοκαιρι, η Μερσεντες ειχες σε περισσοτερους αγωνες πιο γρηγορο μονοθεσιο. Αλλα ακομα και αν κανουμε demote τον Χαμιλτον απο 1ο σε 3ο στις τελευταιες 6 νικες του(ουσιαστικα εξανεμιζοντας το πλεονεκτημα του ταχυτερου μονοθεσιου), τοτε παλι δεν θα κερδιζε ο Vettel το πρωταθλημα.

Γιατι; Γιατι ηταν 88 βαθμους πισω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, geodrako είπε

Είναι ότι καλώς η κακώς το μονοθέσιο παίζει το 75-80% του ποιός θα πάρει το πρωτάθλημα. Το υπόλοιπο 20% είναι ο οδηγός. Εδώ έχει πάρει πρωτάθλημα ο BUTTON!! Και παραλίγο να πάρει ο Massa...

Γρήγορα να δεις τη season 2008 & τις χρονιές που συνυπήρξαν Ham-Button στη McLaren (2010-2012).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...