tommy^ Δημοσ. 12 Μαΐου 2019 Δημοσ. 12 Μαΐου 2019 4 ώρες πριν, voltmod είπε Η Mercedes -υπάρχουν αρκετά άρθρα πάνω στο θέμα, ειδικά στο Reddit- τρέχει στα αυτοκίνητα μία "σπέσιαλ ανάρτηση" που μιμείται το FRIC (δεν είναι παράνομη, για να είμαι ξεκάθαρος). Η Ferrari γνωρίζει ότι συμβαίνει αυτό, και ανέπτυξε ένα παρόμοιας φιλοσοφίας σύστημα, το οποίο δοκίμασε στις δοκιμές στην Βαρκελώνη, αλλά αν θυμάστε, κατέρρευσε στο αυτοκίνητο του Seb (τότε είχαν πει ότι η ζάντα βρήκε σε ένα αντικείμενο και έσπασε κ.λπ). Από τότε η ανάρτηση βρίσκεται υπό ανάπτυξη. Ήταν να την χρησιμοποιήσουν σε αυτόν τον αγώνα, αλλά κρίθηκε να περιμένουν μέχρι το Μονακό κάπου διάβασα για να πραγματοποιήσουν και άλλες δοκιμές. Βλέπουμε... Δεν είναι θέμα "downforce" πάντως όπως πολλοί λένε (αυτό φαίνεται στις στροφές υψηλής ή και μεσαίας ταχύτητας που η Ferrari έχει το πάνω χέρι)... είναι θέμα "mechanical grip" (το είπε και ο Vettel στην συνέντευξη του μετά τις κατατακτήριες). Edit: Αυτό σημαίνει ότι η SF90 τρέχει ουσιαστικά με την περσινή ανάρτηση, και όχι με αυτή που σχεδιάστηκε από την αρχή για το αυτοκίνητο (που έχει άλλη φιλοσοφία στην αεροδυναμική όπως φαίνεται και από το μπροστινό φτερό σε σχέση με αυτή της Mercedes και της Red Bull). Eξαιρετικο το ποστ σου, σε ευχαριστουμε! Η αληθεια ειναι οτι μου φανηκε πολυ παραξενο να χανει η Φερραρι σχεδον μισο δευτερολεπτο σε ενα και μονο σεκτορ... Για να δουμε... Σημερα θα ειναι βαρετος ο αγωνας παντως...
vlassish Δημοσ. 12 Μαΐου 2019 Δημοσ. 12 Μαΐου 2019 Όσο τρέχουν τα μονοθέσια με μηχανές υβριδικού χλοοκοπτικού δεν πρόκειται να αλλάξει η κατάσταση.
tommy^ Δημοσ. 12 Μαΐου 2019 Δημοσ. 12 Μαΐου 2019 (επεξεργασμένο) 3 λεπτά πριν, vlassish είπε Όσο τρέχουν τα μονοθέσια με μηχανές υβριδικού χλοοκοπτικού δεν πρόκειται να αλλάξει η κατάσταση. Η αληθεια ειναι οτι ο ηχος του ατμοσφαιρικων V12 / V10 δεν υπηρχε... τοτε ανατιναζονταν πού και πού και ειχε λιγο σασπενς! Ειδικα Μικα και Κιμι ειχαν φαει στην μαπα πολλες φορες τη γερμανικη "αξιοπιστια"! 😂 Τωρα με τις... ηλεκτρικες σκουπες σπανια θα δουμε ανατιναξη... Επεξ/σία 12 Μαΐου 2019 από tommy^
greg4 Δημοσ. 12 Μαΐου 2019 Μέλος Δημοσ. 12 Μαΐου 2019 Δεν νομίζω ότι παίζει ρόλο η μορφή του κινητήρα σε σχέση με την αξιοπιστία. Πλέον έχουμε 2019, τα αυτοκίνητα έχουν πάνω εκατοντάδες αισθητήρες, προηγμένα μηχανήματα από πίσω, Live επικοινωνία με κεντρικά όπου βλέπουν τα πάντα και αξιολογούν και η γνώση που υπάρχει σχετικά με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό είναι πολύ μεγαλύτερη. Δηλαδή και v κάτι να είχαμε πάλι την ίδια αξιοπιστία θα είχαν...
voltmod Δημοσ. 12 Μαΐου 2019 Δημοσ. 12 Μαΐου 2019 44 λεπτά πριν, tommy^ είπε Eξαιρετικο το ποστ σου, σε ευχαριστουμε! Η αληθεια ειναι οτι μου φανηκε πολυ παραξενο να χανει η Φερραρι σχεδον μισο δευτερολεπτο σε ενα και μονο σεκτορ... Για να δουμε... Σημερα θα ειναι βαρετος ο αγωνας παντως... Από ότι φαίνεται θα είναι βαρετός, ναι, εκτός και αν τα δύο αυτοκίνητα της Mercedes φθείρουν τα λάστιχα νωρίτερα (για αυτό ο Vettel μίλησε για τολμηρή προσέγγιση στο set up του αυτοκινήτου, ειδικά για τον αγώνα). Το ότι χάνει σχεδόν τα πάντα στον τελευταίο sector είναι αποτέλεσμα της εκπληκτικής ανάρτησης της Mercedes, τόσο της εμπρόσθιας (κυρίως) όσο και της πίσω. Η Ferrari επίσης "άνοιξε" το wheelbase περισσότερο φέτος σε σχέση με το παρελθόν, και για αυτό δεν είναι τόσο ευέλικτη στις στροφές, γιατί έχει κατανοήσει ότι το μεγαλύτερο wheelbase (το οποίο έχει η Mercedes σε σχέση με όλα τα υπόλοιπα αυτοκίνητα) προσφέρει καλύτερη αεροδυναμική αλλά και περισσότερες ευκαιρίες στο developing. Αν είχε και την ανάρτηση που υπολόγιζε να έχει, και σε συνδυασμό με τον κορυφαίο κινητήρα, θα είχε το πλεονέκτημα, αλλά όπως καταλαβαίνεις λείπει ένα βασικό component από την εξίσωση, και αυτό είναι το μηχανικό κράτημα και η ανάρτηση. Η Mercedes, παρόλο που το μεγάλο wheelbase έχει μειονέκτημα στις στροφές, το έχει λύσει το πρόβλημα της ευελιξίας/ κράτημα/ ταχύτητας στις στροφές εξαιτίας της ανάρτησης που είναι εξαιρετικά προηγμένη. Γενικώς, έχει φτιάξει μία ομάδα που outsmarts όλους τους υπόλοιπους εκεί πέρα, ακόμα και τον Adrian. 3 ώρες πριν, greg4 είπε Μου είχε μείνει ότι είχε βρει αντικείμενο και έσκασε το λάστιχο αλλά έχει δίκιο ναι.Τώρα που είδα κάτι video η Ferrari είχε πει ότι ήταν Mechanical issue.Έχεις το thread από reddit? ----- Bottas vs Vettel (Πάντως είναι η πρώτη φορά που δεν βλέπουμε lap comparision 1st vs 2nd. Δηλαδή θα γίνω κακώς αν πω ότι η FIA προστατεύει τον Hamilton που προφανώς τα έκανε σκ@τα χτες; Go Valterri! https://www.facebook.com/Formula1/videos/361193458074091/ εδώ αλλά υπάρχουν και άλλα... Δεν υπήρχε λόγος σύγκρισης μεταξύ Hamilton- Bottas, γιατί ο πρώτος έκανε πολλά λάθη στον γύρο του. Δεν είναι θέμα προστασίας πιστεύω, απλώς δεν είχε νόημα. Ευτυχώς που μας έδωσαν το συγκριτικό με Vettel, και έτσι είχαμε την δυνατότητα να δούμε πόσο δύναμη περισσότερη έχει το μοτέρ της Ferrari, αλλά και πόσο ανύμπορο είναι το σασί να πάει εκεί που το στέλνουν οι οδηγοί της, σε αντίθεση με της Mercedes που στρίβει και με τα τέσσερα (ενδεχομένως, 4WS)... 2
vlassish Δημοσ. 12 Μαΐου 2019 Δημοσ. 12 Μαΐου 2019 Ο Φέττελ μου θυμίζει όταν παίζω racing games, στην πρώτη στροφή που πάω να τους περάσω όλους αλλά ξεχνάω τα φρένα
voltmod Δημοσ. 12 Μαΐου 2019 Δημοσ. 12 Μαΐου 2019 38 λεπτά πριν, vlassish είπε Ο Φέττελ μου θυμίζει όταν παίζω racing games, στην πρώτη στροφή που πάω να τους περάσω όλους αλλά ξεχνάω τα φρένα Για ακόμη μία φορά αποδεικνύει ότι του λείπει η ψυχραιμία στις εκκινήσεις. Κρίμα, έχασε θέση από τον πιο έξυπνο Verstappen ενώ παραλίγο να δημιουργήσει και μεγάλο πρόβλημα στον Leclerc... 2
vlassish Δημοσ. 12 Μαΐου 2019 Δημοσ. 12 Μαΐου 2019 Μόλις τώρα, voltmod είπε Για ακόμη μία φορά αποδεικνύει ότι του λείπει η ψυχραιμία στις εκκινήσεις. Κρίμα, έχασε θέση από τον πιο έξυπνο Verstappen ενώ παραλίγο να δημιουργήσει και μεγάλο πρόβλημα στον Leclerc... Και βοήθησε στο να πάει πρώτος ο Χάμιλτον αφού παραλίγο να κάνει σάντουιτς τον Μπότας. Δεν ξέρω τι είναι πιο εκνευριστικό, η ανικανότητα της Φερράρι τα τελευταία χρόνια ή ο Φέττελ.
greg4 Δημοσ. 12 Μαΐου 2019 Μέλος Δημοσ. 12 Μαΐου 2019 Αυτό το hate ενάντιον του Vettel ειναι αστείο πλέον. Όλοι γκρινιάζουν πριν το πρώτο pit stop γιατί δεν δίνει team order η Ferrari να περάσει ο Leclerc. Τώρα που είναι σε άλλη στρατηγική ο Vettel (λογικά), φαίνεται ότι είναι λίγο πιο γρήγορος καθόλου hate στα social media.. Και η Ferrari κλασσικά τον ύπνο του δικαίου. Όσο γράφω τον άφησε να περάσει και αμέσως η διαφορά πήγε στα 2s... 1
vlassish Δημοσ. 12 Μαΐου 2019 Δημοσ. 12 Μαΐου 2019 Έχει σκληρή γόμα ο Λεκλέρκ και ο άλλος μαλακή γι'αυτό είναι (φαίνεται) πιο γρήγορος
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 12 Μαΐου 2019 Δημοσ. 12 Μαΐου 2019 Θα έχουμε ενδιαφέρον αγώνα στο τέλος από τι φαίνεται
Diinekis21 Δημοσ. 12 Μαΐου 2019 Δημοσ. 12 Μαΐου 2019 20 λεπτά πριν, greg4 είπε Αυτό το hate ενάντιον του Vettel ειναι αστείο πλέον. Όλοι γκρινιάζουν πριν το πρώτο pit stop γιατί δεν δίνει team order η Ferrari να περάσει ο Leclerc. Τώρα που είναι σε άλλη στρατηγική ο Vettel (λογικά), φαίνεται ότι είναι λίγο πιο γρήγορος καθόλου hate στα social media.. Και η Ferrari κλασσικά τον ύπνο του δικαίου. Όσο γράφω τον άφησε να περάσει και αμέσως η διαφορά πήγε στα 2s... Νομίζω αντιλαμβάνεσαι από που έρχεται το hate. H Ferrari δε ξυπνά ούτε για να αλλάξει πλευρό. Το έχουμε δει άπειρες φορές να καθυστερεί να τους αλλάξει.
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 12 Μαΐου 2019 Δημοσ. 12 Μαΐου 2019 Ο ham πετάει;άλλαξε μονοθέσιο στα pit? Τι σκατα που βρήκε τόσα δεύτερολεπτα η που τα χάνει ο Bot?
greg4 Δημοσ. 12 Μαΐου 2019 Μέλος Δημοσ. 12 Μαΐου 2019 Προφανώς είχε καλύτερη θερμοκρασία στα λάστιχα και πίεσε τους πρώτους δυο γύρους για καλύτερο χρόνο. Μείωσε μετά ο Bottas 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα