Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2019


greg4

Προτεινόμενες αναρτήσεις

8 ώρες πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

καλα το οτι κοντραρε στους 4 πρωτους αγωνες μπορει να σημαινει κατι για το πρωταθλημα μπορει και οχι.Οταν εχεις το καλυτερο μονοθεσιο και καταληγεις πισω και απο RBR την περσινη σεζον κατι λεει. Και με διαφορα 160 βαθμους απο τον teammate σου. Οσο μεσσαιος οδηγος ηταν και ο Rosberg που πηρε πρωταθλημα...Του εκατσε η χρονια ειχε ατυχιες ο Lewis το πηρε και επειδη ηξερε τι επαιζε εγκατελειψε και το αθλημα...

θεωρω οτι στο Grid ο BOT ειναι κατω απο Ham,Vettel,Leclerc,Verstappen,Raikonnen,Perez,Ricciardo και αναλογως την σεζον μπορει να βρεθει και κατω απο Sainz, Norris

Δεν αναφέρομαι μόνο στη  φετινή χρονιά και δεν λέω ότι θα διεκδικήσει πρωτάθλημα μέχρι τέλους. Για κάτι τέτοιο χρειάζεται και συνέπεια σε βάθος χρονιάς, κάτι που o Bottas δεν έχει δείξει μέχρι τώρα.

Νομίζω ότι η αγάπη σου για τον Lewis σε κάνει να τον υποτιμάς! Οι 160 βαθμοί δεν είναι πραγματική διαφορά. Σκέψου μόνο τις 2 νίκες που του κλάπηκαν σε Baku-Russia. Να 48 βαθμοί μείον ήδη στη διαφορά. Βάλε τώρα όλες τις φορές που έπεσε team order και τις φορές που ήταν ξενερωμένος λόγω αυτού. Ο Max στο τελευταίο αγώνα τον πέρασε (είχε ανέβει η RB στο τέλος) και ο Bottas τερμάτισε με 4 συνεχόμενες ξενερωμένες 5ες θέσεις. Στην Αμερική δεν ήταν που είχε 2 team orders;

Ο Bottas είναι σίγουρα πάνω από Perez-Sainz!

Μεσαίος οδηγός δε μπορεί να κερδίσει τον Lewis σε βάθος χρονιάς, ο Rosberg έδειξε κάτι καλύτερο από απλά μεσαίος. Τις προηγούμενες χρονιές τις είχε ο αυτός τις ατυχίες. Mεγάλο ρόλο στην απόφαση του να εγκαταλείψει είναι ότι του κόστιζε πολύ το πακέτο που είχε απέναντι του και δεν άντεχε/ήθελε να περάσει άλλη χρονιά έτσι. Γιατί ο Lewis έρχεται πακέτο με το SkySports & τη Βρετανία.

Στις 29/4/2019 στις 2:44 ΜΜ, Αλεξανδρος A.92 είπε

Μακρυα απο μας...Τωρα που εχει βρει τα βηματα της η McLaren θεωρω οτι θα ηταν καταστροφικο να ερθει ενας τετοιος χαρακτηρας στα garage της.

Nando είσαι κακό παιδί αλλά σε αγαπάμε! :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Diinekis21 είπε

Νομίζω ότι η αγάπη σου για τον Lewis σε κάνει να τον υποτιμάς! Οι 160 βαθμοί δεν είναι πραγματική διαφορά. Σκέψου μόνο τις 2 νίκες που του κλάπηκαν σε Baku-Russia. Να 48 βαθμοί μείον ήδη στη διαφορά. Βάλε τώρα όλες τις φορές που έπεσε team order και τις φορές που ήταν ξενερωμένος λόγω αυτού. Ο Max στο τελευταίο αγώνα τον πέρασε (είχε ανέβει η RB στο τέλος) και ο Bottas τερμάτισε με 4 συνεχόμενες ξενερωμένες 5ες θέσεις. Στην Αμερική δεν ήταν που είχε 2 team orders;

 

Εφοσον παει καπου σαν 2ο οδηγος και το ξερει και το υπογραφει τα ξερει αυτα, ναι ξενερωμενος, ναι teamorders αλλα ετσι παιζεται το παιχνιδι και το ηξερε ο BOT. Αλλος ενας λογος που θεωρω οτι ειναι 2ος οδηγος. Αν ελεγαν στον VET,HAM,VER ελα για 2ος σιγα μην πηγαιναν σε καποια ομαδα. Το ειπαν στον RIC (με τον τροπο τους στην RBR) και την εκανε κατευθειαν αυτο κατι μου δειχνει.

3 ώρες πριν, Diinekis21 είπε

 Ο Bottas είναι σίγουρα πάνω από Perez-Sainz!

 

Για τον Perez στο δινω ισως να ηταν λιγο υπερβολικο αλλα συγκριτικα με τα αμαξια που εχουν οδηγησει και οδηγουν οι 2 παραπανω οδηγοι δεν νομιζω οτι και ο BOT θα εκανε κατι καλυτερο...Τον Sainz γενικα τον θεωρω μεγαλο ταλεντο και αρκετα ατυχο.

Τωρα για τον ROS και το 2016 ολη η Season κριθηκε στην Μαλαισια με το Engine fail του HAM. Για αυτο λεω οτι θεωρω οτι το πρωταθλημα το πηρε απο "τυχη" φυσικα ειναι ικανος αλλα παντα θες και λιγη τυχη. Γιατι ο HAM ειχε 2 εγκαταλειψεις συνολικα το 2015,2017,2018 και μεσα στο 2016 ειχε επισης 2...Και μαλιστα απο κινητηρα που δεν ειναι και πολυ συνηθες στους Γερμανους. Απλα ηταν να γινει...Ισως και το φετινο να εξελιχθει αναλογα και να εχουμε στην θεση του ROS τον BOT. Απλα θεωρω αυτους τους οδηγους πυροτεχνηματα...Κατι που δεν ειναι ο KIMI και ας εχει εναν τιτλο μονο ή ο Button...

Η απλα ειμαι οντως εππηρεασμενος και δεν τους κρινω αντικειμενικα :D παντα παιζει και αυτο οταν εισαι οπαδος ενος οδηγου. χαχαχα

 

Επεξ/σία από Αλεξανδρος A.92
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

1η Μαΐου

Δεν ξεχνώ. 

😥

Είναι απ’ αυτές τις μέρες που, οι μεγαλύτεροι από μας, δεν θα ξεχάσουν ποτέ τι έκαναν και πού ήταν το 1994. 

Επεξ/σία από CheOnWeb
  • Like 1
  • Sad 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Εφοσον παει καπου σαν 2ο οδηγος και το ξερει και το υπογραφει τα ξερει αυτα, ναι ξενερωμενος, ναι teamorders αλλα ετσι παιζεται το παιχνιδι και το ηξερε ο BOT. Αλλος ενας λογος που θεωρω οτι ειναι 2ος οδηγος. Αν ελεγαν στον VET,HAM,VER ελα για 2ος σιγα μην πηγαιναν σε καποια ομαδα. Το ειπαν στον RIC (με τον τροπο τους στην RBR) και την εκανε κατευθειαν αυτο κατι μου δειχνει.

Δεν νομιζω οτι ο Bottas εχει υπογραψει σαν 2ος οδηγος. Τα team orders στην Mercedes ηρθαν οταν ηταν εκτος μαχης τιτλου για να σιγουρεψει οτι θα το παρει ο αλλος οδηγος, κατι που ειναι προς ωφελος της ομαδας. Δεν ηταν team orders οπως αυτα που ειδαμε στην Φερραρι ηδη στους 3 πρωτους αγωνες.

Ο Bottas ξερει οτι αν ειναι μεσα στην μαχη του τιτλου, τοτε δεν θα υπαρχουν team orders, οπως δεν υπηρχαν και με τον Rosberg.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, haHa είπε

 Τα team orders στην Mercedes ηρθαν οταν ηταν εκτος μαχης τιτλου για να σιγουρεψει οτι θα το παρει ο αλλος οδηγος, κατι που ειναι προς ωφελος της ομαδας.

Το κυριο οφελος της ομαδας ειναι να παρει το πρωταθλημα κατασκευαστων για να παρει φραγκα-χορηγους κτλ.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 ώρες πριν, tommy^ είπε

Το κυριο οφελος της ομαδας ειναι να παρει το πρωταθλημα κατασκευαστων για να παρει φραγκα-χορηγους κτλ.

Ακριβως αυτο ειναι το point μου: η mercedes δεν διακινδυνευει team points με τα team orders που εδωσε, τα οποια συνηθως ερχονται ωστε να βοηθησουν τον προπορευομενο(στο πρωταθλημα) οδηγο της να παρει περισσοτερους βαθμους χωρις ομως να χασει η ομαδα team points.
Αντιθετα, η Ferrari με τα team orders της διακινδυνευει καμια φορα team points και λογω περιεργων στρατηγικων για να ευνοηθει ο no1 οδηγος, η ομαδα καταληγει με λιγοτερα team points στον αγωνα γιατι χαντακωσαν τον no2.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, haHa είπε

Ακριβως αυτο ειναι το point μου: η mercedes δεν διακινδυνευει team points με τα team orders που εδωσε, τα οποια συνηθως ερχονται ωστε να βοηθησουν τον προπορευομενο(στο πρωταθλημα) οδηγο της να παρει περισσοτερους βαθμους χωρις ομως να χασει η ομαδα team points.
Αντιθετα, η Ferrari με τα team orders της διακινδυνευει καμια φορα team points και λογω περιεργων στρατηγικων για να ευνοηθει ο no1 οδηγος, η ομαδα καταληγει με λιγοτερα team points στον αγωνα γιατι χαντακωσαν τον no2.

Tι να διακινδυνευσει ακριβως μωρε περσι στο USA GP που εδωσε team orders?

 Θυμασαι τη διαφορά που ειχε σε εκεινο τον αγωνα στην βαθμολογια κατασκευαστων η Μερσεντα απο τη Φερραρι; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
42 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Tι να διακινδυνευσει ακριβως μωρε περσι στο USA GP που εδωσε team orders?

 Θυμασαι τη διαφορά που ειχε σε εκεινο τον αγωνα στην βαθμολογια κατασκευαστων η Μερσεντα απο τη Φερραρι; 

Αυτο ακριβως ειναι το point μου: δεν διακινδυνευει team points με τα team orders η Mercedes(συνηθως). Δινει team orders για να παρει το κατι παραπανω(δηλαδη να παρει οδηγος της και το πρωταθλημα οδηγων), χωρις ομως να διακινδυνευσει βαθμους στο πρωταθλημα κατασκεαστων ή οταν το εχει ηδη εξασφαλισει.
Σε αντιθεση με την Ferrari, που τα team orders και οι στρατηγικες που δινει στο no2 κοστιζουν καμια φορα βαθμους στο κατασκευαστων.

 

Φυσικα, ολες οι ομαδες οταν οι οδηγοι τους ειναι σε διαφορετικη στρατηγικη(πχ ο ενας σε 1-pit stop race και ο αλλος σε 2-pist stop race), δινουν team order ωστε να περασει ο πιο γρηγορος για να μην γινει compromise η στρατηγικη του.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Tα ειχαμε πει και περσι οταν εγινε το USA GP.

Πολυ κακως εδωσε team orders σε ΒΟΤ εφοσον ειχε σχεδον εξασφαλισμενο το πρωταθλημα κατασκευαστων. Θα πρεπε να τους αφησει ελευθερους να δουμε κι εμεις λιγο θεαμα εστω.

Το αν θα παρει ο HAM το πρωταθλημα κανονικα δε θα πρεπε να νοιαζει την Μερσεντες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, tommy^ είπε

Tα ειχαμε πει και περσι οταν εγινε το USA GP.

Πολυ κακως εδωσε team orders σε ΒΟΤ εφοσον ειχε σχεδον εξασφαλισμενο το πρωταθλημα κατασκευαστων. Θα πρεπε να τους αφησει ελευθερους να δουμε κι εμεις λιγο θεαμα εστω.

Το αν θα παρει ο HAM το πρωταθλημα κανονικα δε θα πρεπε να νοιαζει την Μερσεντες.

Αυτο ειναι δικο σου συμπερασμα.

Μια χαρα την νοιαζει ποιος θα παρει το πρωταθλημα οδηγων(ακομα και οταν εχει σχεδον εξασφαλισει το κατασκευαστων) και προτιμαει να το παρει δικος της οδηγος απο το να το παρει οδηγος αντιπαλης ομαδας.

Δεν ισχυει οτι την Mercedes δεν θα πρεπει να την νοιαζει αν θα παρει πρωταθλημα ο Hamilton ή ο Vettel(ή οποιοσδηποτε αντιπαλος οδηγος).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειναι η δικη μου λογικη και ολων των υγιων τηλεθεατων που θελουν να βλεπουν αγωνες και προσπερασεις στα ισια.

Οσοι ειναι μετοχοι των εταιριων ισως να εχουν αλλη αποψη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, tommy^ είπε

Ειναι η δικη μου λογικη και ολων των υγιων τηλεθεατων που θελουν να βλεπουν αγωνες και προσπερασεις στα ισια.

Οσοι ειναι μετοχοι των εταιριων ισως να εχουν αλλη αποψη.

Τα εχεις μπερδεψει: Αλλο να λες οτι τα team orders δεν ευνοουν το θεαμα(κανενας δεν θα διαφωνησει) και αλλο να λες οτι την ιδια την Mercedes δεν θα πρεπει να την νοιαζει αν θα παρει πρωταθλημα ο Hamilton ή ο Vettel(ή οποιοσδηποτε αντιπαλος οδηγος).

Tην ιδια την Mercedes(και καθε ομαδα) φυσικα και την νοιαζει να παρει ο οδηγος της το πρωταθλημα κατασκευαστων(οδηγων) αντι να το παρει ενας αντιπαλος. Ειναι προς συμφερον της και για αυτο την νοιαζει.
Οτι το συμφερον της(και ο τροπος που θα το πετυχει) ερχεται συχνα σε αντιθεση με το θεαμα, προσπερασεις κλπ ειναι διαφορετικα θεματα.

 

----------------------------

Για να μην επικεντρωνομαστε μονο στην Mercedes, εχουμε βεβαια και την Φερραρι που ηδη φετος στους 3 πρωτους αγωνες εδωσε 3 team orders,  στερωντας απο εμας μαχες.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, haHa είπε

Τα εχεις μπερδεψει: Αλλο να λες οτι τα team orders δεν ευνοουν το θεαμα(κανενας δεν θα διαφωνησει) και αλλο να λες οτι την ιδια την Mercedes δεν θα πρεπει να την νοιαζει αν θα παρει πρωταθλημα ο Hamilton ή ο Vettel(ή οποιοσδηποτε αντιπαλος οδηγος).

Tην ιδια την Mercedes(και καθε ομαδα) φυσικα και την νοιαζει να παρει ο οδηγος της το πρωταθλημα κατασκευαστων αντι να το παρει ενας αντιπαλος. Ειναι προς συμφερον της και για αυτο την νοιαζει.
Οτι το συμφερον της(και ο τροπος που θα το πετυχει) ερχεται συχνα σε αντιθεση με το θεαμα, προσπερασεις κλπ ειναι διαφορετικα θεματα.

----------------------------

Για να μην επικεντρωνομαστε μονο στην Mercedes, εχουμε βεβαια και την Φερραρι που ηδη φετος στους 3 πρωτους αγωνες εδωσε 3 team orders,  στερωντας απο εμας μαχες.

Στο ξαναλεω, στοχος του καθε κατασκευαστη ειναι να παρει οσο γινεται υψηλοτερη θεση στο πρωταθλημα για να παρει παραπανω λεφτα.

Απο κει και περα θα πρεπε να αφηνει τους οδηγους ελευθερους να μαχονται και οποιος κερδισει. 

Εννοεις να παρει ο οδηγος το πρωταθλημα οδηγων προφανως και οχι κατασκευαστων. Τεσπα εγω δε θεωρω οτι θα πρεπει να δινει team orders σε οποιαδηποτε περιπτωση.

Η Φερραρι δεν ειναι η πρωτη φορα που δινει team orders.

Φετος το παραξυλωσε και πολυ χαιρομαι που αντι να τη βοηθησουν την χαντακωσαν (εστω κι ας βγηκε χαμενος ο Σαρλ).

Ειναι φανερο οτι ο Σεμπ δεν μπορει/δε θελει/βαρεθηκε/δεν ξερω κι εγω τι αλλο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Στο ξαναλεω, στοχος του καθε κατασκευαστη ειναι να παρει οσο γινεται υψηλοτερη θεση στο πρωταθλημα για να παρει παραπανω λεφτα.

Απο κει και περα θα πρεπε να αφηνει τους οδηγους ελευθερους να μαχονται και οποιος κερδισει. 

Οπως ειπαμε, αυτο ειναι δικο σου συμπερασμα. Και φυσικα δεν ειναι μονο αυτος ο στοχος τους, ασχετα αν ειναι ο βασικος. Φυσικα και θελουν να εκτος απο την υψηλοτερη θεση στο κατασκευαστων, να παρει ο οδηγος τους το πρωταθλημα.

Ειναι λοιπον αλλο να λες οτι: "Σαν φιλαθλος, θα ηθελα να μην υπαρχουν team orders για να βλεπω καλυτερο θεαμα"
και αλλο να λεει ενας φιλαθλος στις ομαδες το τι συμφερει τις ιδιες τις ομαδες λεγοντας "τις ομαδες δεν θα πρεπει να τις νοιαζει αν θα παρει πρωταθλημα ο οδηγος τους ή  οποιοσδηποτε αντιπαλος οδηγος."

Με λιγα λογια, οι ομαδες ξερουν καλυτερα οι ιδιες(απο οτι ενας φιλαθλος) τι τους νοιαζει και τι τους συμφερει(και ναι, εκτος απο το κατασκευαστων, θελουν τον οδηγο τους να παρει το πρωταθλημα απο οτι ενας αντιπαλος), ασχετα αν φυσικα αυτο ερχεται πολλες φορες σε αντιθεση με το τι θελουμε εμεις που θελουμε μαχες.

--------------

25 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Εννοεις να παρει ο οδηγος το πρωταθλημα οδηγων προφανως και οχι κατασκευαστων. Τεσπα εγω δε θεωρω οτι θα πρεπει να δινει team orders σε οποιαδηποτε περιπτωση.

Εχουμε μπερδευτει. Λεμε διαφορετικα πραγματα οπως εγραψα και παραπανω:

Αλλο να λες οτι "η ομαδα δε θα πρεπε να δινει team orders σε οποιαδηποτε περιπτωση" γιατι εσυ ως φιλαθλος θελεις να βλεπεις μαχες και
αλλο να λες οτι "Τις ομαδες δεν τις ενδιαφερει αν ο οδηγος τους θα παρει το πρωταθλημα οδηγων απο την στιγμη που πηραν το κατασκευαστων".
Φυσικα και τους ενδιαφερει και το εχουν δηλωσει.

To οτι δεν μας αρεσει(λογω θεαματος) οτι τους ενδιαφερει ειναι αλλο θεμα, αλλα τους ενδιαφερει.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...