Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 29 Απριλίου 2019 Δημοσ. 29 Απριλίου 2019 1 ώρα πριν, Diinekis21 είπε Νομίζω ότι και με ένα μονοθέσιο να τρέχει η RB τερματίζει άνετα 3η. Αντίθετα, θα απειληθεί η 2η θέση της Ferrari αν/όταν μπει για τα καλά και ο Gasly στο κόλπο. ναι εχει δικιο, δεν θυμομουν την τοσο μεγαλη διαφορα με τον 4ο. Τωρα το να κοντραρει την ferrari το θεωρω πολυ δυσκολο. Μιας και αφου χασουν το τιτλο στα σιγουρα εκει στο καλοκαιρι θα αφησουν και τον charles ελευθερο να κανει οτι θελει αρα θα μαζευει βαθμους. 1 ώρα πριν, Diinekis21 είπε Άντε να έρθει και κανά podium μήπως μπει ο Alonso! Μακρυα απο μας...Τωρα που εχει βρει τα βηματα της η McLaren θεωρω οτι θα ηταν καταστροφικο να ερθει ενας τετοιος χαρακτηρας στα garage της. 2
greg4 Δημοσ. 30 Απριλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 30 Απριλίου 2019 14 ώρες πριν, haHa είπε Αν εκαναν αυτο που λες, τοτε θα εβγαιναν σιγουρα πισω απο τις Μερσεντες. Με την στρατηγικη που ακολουθησαν, μπορουσαν να κερδιζαν τον αγωνα αν α) εβγαινε SC β) δεν αντεχαν τα ελαστικα των πρωτων και εμπαιναν για 2ο πιτ στοπ. Με λιγα λογια, η στρατηγικη της Φερραρι για τον Λεκλερκ ηταν σωστη, γιατι ουσιαστικα δεν εχασαν σχεδον τιποτα(1 βαθμο εχασαν), αλλα ειχαν ελπιδες για νικη. Εγώ δεν κατάλαβα γιατί δεν ήθελαν να δοκιμάσουν την hard. τόσο χάλια ήταν; 1
haHa Δημοσ. 30 Απριλίου 2019 Δημοσ. 30 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) 9 ώρες πριν, greg4 είπε Εγώ δεν κατάλαβα γιατί δεν ήθελαν να δοκιμάσουν την hard. τόσο χάλια ήταν; Γιατι ήταν πιο αργη και παλι θα εβγαιναν πίσω από τις Μερσεντες. Επίσης, η Φερραρι δεν την ειχε χρησιμοποιησει καθολου στα ελευθερα, καμια αλλη ομαδα νομιζω δεν την χρησιμοποιησε στον αγώνα, δεν ηταν καταλληλη. Αρα πηραν ενα πολυ μικρό ρισκο(εχασαν μολις ενα βαθμό) με την ελπιδα να βγει SC και να χτυπησουν νικη. ---------------------------------- Γενικότερα, τωρα που ξανακοιταω την στρατηγική της Φερραρι ηταν εξαιρετική. Αφησε τον Φεττελ εξω μεχρι τον 12ο γυρο για να παρει ο Λεκλερκ DRS απο Vettel, τον βαζει αμεσως για πιτ για να μπουν και οι Μερσεντες αρκετα νωρις(με ελπιδα οτι ισως χρειαστουν 2ο πιτ στοπ), παραλιγο να κανουν undercut στον Hamilton που η διαφορα Vet-Ham απο τα 8 sec στον 12ο γυρο πηγε μολις στο 1 sec στον 14ο γυρο και κρατησαν τον Λεκλερκ αρκετα εξω ελπιζοντας σε SC. Μην ξεχναμε οτι στο Baku περυσι ακριβως ετσι(long stint και pit under SC) πηγε να κερδισει ο Bottas (ασχετα αν κλαταρε το ελαστικο 2 γυρους πριν το τελος). ------------------------------------- Ο αγωνας θα μπορουσε πιθανως να ηταν 1-2 για Φερραρι, απλα η Μερσεντες ηταν τυχερη που ο Λεκλερκ τρακαρε στο qualy. Αυτο ειχε 4 ωφελη για την Mercedes: α) βγηκε εκτος συναγωνισμου το μεγαλο φαβορι για pole β) δεν ειχε την δυνατοτητα για slipstreaming με τον ομοσταβλο του ο Vettel κατι που υπολογιζαν γυρω στα 0.3-0.4sec στο Baku. Οι Μερσεντες πηραν slipstreaming γ) καθυστερησε η εναρξη του Q3 και πηγε πιο απογευμα, με αποτελεσμα χαμηλοτερες θερμοκρασιες, κατι που ευνοουσε την Mercedes που δυσκολευοταν με τα ελαστικα και τις υψηλοτερες θερμοκρασιες δ) με τον Λεκλερκ να ξεκιναει πισω, η Φερραρι δεν ειχε τη δυνατοτητα να επιτεθει με split strategy στις Μερσεντες, που απλα χρειαζονταν να καλυψουν τον Vettel, οπως και εκαναν(οι Mercedes μπηκαν με το που μπηκε ο Vettel). Επεξ/σία 30 Απριλίου 2019 από haHa 3
tommy^ Δημοσ. 30 Απριλίου 2019 Δημοσ. 30 Απριλίου 2019 Ακομα και Pole να επαιρνε ο μικρος, σε ρυθμο αγωνα εχω την αισθηση οτι ηταν πιο γρηγορη η Μερσεντα οποτε χλωμο το 1-2 που πιστευεις οτι θα μπορουσε να συμβει...
Diinekis21 Δημοσ. 30 Απριλίου 2019 Δημοσ. 30 Απριλίου 2019 Σωστά όλα αυτά αλλά και τη Κυριακή με ανεβασμένες θερμοκρασίες ήταν πιο αργοί οι κόκκινοι, οπότε δύσκολα θα τσίμπαγαν pole. @tommy^Πως τον βλέπεις τον Bottas φέτος;
tommy^ Δημοσ. 30 Απριλίου 2019 Δημοσ. 30 Απριλίου 2019 Χεχε ωραια ερωτηση μου κανεις... Κοιταξε, τον βλεπω δυνατο αλλα για να χτυπησεις πρωταθλημα δε φτανουν 4 μονο καλοι αγωνες αλλα θελει και διαρκεια. Απο την αλλη οσο ο Φετελ δεν αποτελει απειλη για Χαμιλτον, ο Βολφ ισως αφησει τα πραματα πιο ελευθερα μεταξυ teammates... αν και παιζονται τετοια παιχνιδια εντος ομαδας που δεν τα ξερουμε. Για μενα ο Μποττας εχει φαει ακυρο ιδιαιτερα μετα τις αντιαθλητικες του ενεργειες περσι στο Ουγγαρορινγκ απεναντι σε Ρικιαρντο κτλ. Γενικα μου ειναι αδιαφορος και σαν οδηγος και σαν χαρακτηρας. 1
Diinekis21 Δημοσ. 30 Απριλίου 2019 Δημοσ. 30 Απριλίου 2019 1 λεπτό πριν, tommy^ είπε Κοιταξε, τον βλεπω δυνατο αλλα για να χτυπησεις πρωταθλημα δε φτανουν 3 μονο καλοι αγωνες αλλα θελει και διαρκεια. Fixed! Στο Bahrain ήταν τουρίστας! Έχεις δίκιο, αλλά μου κάθεται ωραίο σαν ιστορία ο "Νο2" να κοντράρει τον πολυπρωταθλητή Νο1 σε διάρκεια χρονιάς. Έχει Γολγοθά βέβαια εντός & εκτός πίστας. Μακάρι να κρατήσει, αφού οι άλλες ομάδες δε μπορούν να τους κοντράρουν στα ίσια!
tommy^ Δημοσ. 30 Απριλίου 2019 Δημοσ. 30 Απριλίου 2019 11 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε Fixed! Στο Bahrain ήταν τουρίστας! Έχεις δίκιο, αλλά μου κάθεται ωραίο σαν ιστορία ο "Νο2" να κοντράρει τον πολυπρωταθλητή Νο1 σε διάρκεια χρονιάς. Έχει Γολγοθά βέβαια εντός & εκτός πίστας. Μακάρι να κρατήσει, αφού οι άλλες ομάδες δε μπορούν να τους κοντράρουν στα ίσια! Nαι εχεις δικιο για το Μπαχρέιν χεχε! Δεν ηταν εντελως τουριστας εκει, εχει υπαρξει και χειροτερος! Κι εμενα μου ακουγεται ωραιο να παλευει με Χαμ, ειδικα τωρα που οι Φερραρι ειναι off σε race pace... Τουλαχιστον να εχει λιγο ενδιαφερον το πρωταθλημα! Σιγουρα θα εχει πολεμο απο τους κωλοαγγλους δημοσιογραφους αλλα δε νομιζω να χαμπαριαζει ιδιαιτερα απο τετοια οντας Φινλανδος! Ασχετο, σε καθαρη ταχυτητα ειναι ιδεα μου ή ο Σαρλ ειναι καλυτερος του Σεμπ;;
zanskou Δημοσ. 30 Απριλίου 2019 Δημοσ. 30 Απριλίου 2019 4 λεπτά πριν, tommy^ είπε σε καθαρη ταχυτητα ειναι ιδεα μου ή ο Σαρλ ειναι καλυτερος του Σεμπ;; μέχρι στιγμής αυτό έχει φανεί πράγματι
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 30 Απριλίου 2019 Δημοσ. 30 Απριλίου 2019 5 λεπτά πριν, tommy^ είπε Ασχετο, σε καθαρη ταχυτητα ειναι ιδεα μου ή ο Σαρλ ειναι καλυτερος του Σεμπ;; Νομιζω ειναι ξεκαθαρο αυτο σε 4 αγωνες... 28 λεπτά πριν, tommy^ είπε Γενικα μου ειναι αδιαφορος και σαν οδηγος και σαν χαρακτηρας. Θα τον χαρακτηριζα επαγγελματια 2ο οδηγο...Δεν εχει αυτο που λεμε στοφα πρωταθλητη...εχει ενα καλο μονοθεσιο και οι ικανοτητες του ειναι καπου στην μεση του Grid
Diinekis21 Δημοσ. 30 Απριλίου 2019 Δημοσ. 30 Απριλίου 2019 23 λεπτά πριν, tommy^ είπε Ασχετο, σε καθαρη ταχυτητα ειναι ιδεα μου ή ο Σαρλ ειναι καλυτερος του Σεμπ;; Στην τωρινή τους κατάσταση ίσως ναι, φαίνεται και λίγο ξενερωμένος/βαρεμένος ο Vettel. Αντίθετα ο Charles είναι σε i want it all - i want it now mode. 20 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε Θα τον χαρακτηριζα επαγγελματια 2ο οδηγο...Δεν εχει αυτο που λεμε στοφα πρωταθλητη...εχει ενα καλο μονοθεσιο και οι ικανοτητες του ειναι καπου στην μεση του Grid Το κορυφαίο μονοθέσιο έχει και κοντράρει με συνέπεια (όταν δε τουριστεύει ξενερωμένος) τον Lewis, οπότε ίσως είναι για κάτι παραπάνω από τη μέση του Grid. Mέση όπως λέμε Perez-Magnussen;
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 1 Μαΐου 2019 Δημοσ. 1 Μαΐου 2019 καλα το οτι κοντραρε στους 4 πρωτους αγωνες μπορει να σημαινει κατι για το πρωταθλημα μπορει και οχι.Οταν εχεις το καλυτερο μονοθεσιο και καταληγεις πισω και απο RBR την περσινη σεζον κατι λεει. Και με διαφορα 160 βαθμους απο τον teammate σου. Οσο μεσσαιος οδηγος ηταν και ο Rosberg που πηρε πρωταθλημα...Του εκατσε η χρονια ειχε ατυχιες ο Lewis το πηρε και επειδη ηξερε τι επαιζε εγκατελειψε και το αθλημα... θεωρω οτι στο Grid ο BOT ειναι κατω απο Ham,Vettel,Leclerc,Verstappen,Raikonnen,Perez,Ricciardo και αναλογως την σεζον μπορει να βρεθει και κατω απο Sainz, Norris
haHa Δημοσ. 1 Μαΐου 2019 Δημοσ. 1 Μαΐου 2019 (επεξεργασμένο) 11 ώρες πριν, Diinekis21 είπε Σωστά όλα αυτά αλλά και τη Κυριακή με ανεβασμένες θερμοκρασίες ήταν πιο αργοί οι κόκκινοι, οπότε δύσκολα θα τσίμπαγαν pole. Την Κυριακη δεν ειδαμε το potential του Leclerc, γιατι δεν πιεσε ποτε με τα μαλακα. Με τα μεσαια ηταν πολυ γρηγορος. Βεβαια οπως και να εχει, αλλο Κυριακη και αλλο Σαββατο. Το Σαββατο(one lap) ειναι που η Φερραρι εμφανιζει το μεγαλο πλεονεκτημα στις ευθειες, οποτε δεν ειναι ακριβως συγκρισιμη η αποδοση της την Κυριακη με το Σαββατο. Επισης, το tow στο Baku αξιζε περι τα 0,3-0.4s, κατι που δεν ειχε ο Vettel σε σχεση με τις Mercedes*. Σε αυτο αν προσθεσουμε και 0.2+ seconds που ηταν πιο γρηγορος ο Λεκλερκ σε ολα τα session του ΣΚ απο τον Vettel, βγαινει νοημα γιατι τοσο ο Binoto οσο και ο Leclerc πιστευαν σε pole, η οποια χαθηκε λογω τρακαρισματος. * Για αυτο η Mercedes ψαρωσε την Ferrari στο Q3 και βγηκαν πρωτες αλλα σταματησαν στην ακρη. Ετσι, ο Vettel που ακολουθουσε πιο πισω ηταν μονος του μπροστα χωρις δυνατοτητα tow, ενω τα 2 Mercedes ειχαν τωρα τη δυνατοτητα για καλο tow. https://f1i.com/news/338657-vettel-regrets-missing-out-on-crucial-tow-in-q3.html Αναφορά σε κείμενο Vettel speculated that not having another car to slipstream down the high-speed straights - as Bottas did on his final run - was a major factor in the outcome. "It could have been a bit closer with someone in front," he said. “I had a good lap but I had no tow to close the lap so that cost a bit." Asked what difference a tow made here, he replied: "It depends, up to half a second."Then it is always a compromise because if you are too close in the middle sector you lose out," he continued. “But I would say going with the other people, probably around three tenths." Vettel timed his exit from pit lane to ensure he would emerge from pit lane right behind the two Silver Arrows. Only the two Mercedes - mischievously feigning to do a practice start - pulled over at the exit, and allowed Vettel to go out first instead! Επεξ/σία 1 Μαΐου 2019 από haHa
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα