Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2019


greg4

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το  μονο   προβλημα   στην  σερμεντε   πλεον   ειναι   σε  ποιον   απο   τους   δυο   οδηγους   της   θα   δωσει   το  πρωταθλημα.......:lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 ώρα πριν, dimoskoutr είπε

Μάθαμε από συνεντεύξεις κλπ γιατί στην Φερράρι δεν έβαλαν τον μικρό για αλλαγή όταν θα έβγαινε εκεί περίπου στο 1 δευτερόλεπτο πίσω από Χάμιλτον και με ποιο φρέσκα λάστιχα; Με soft γόμα φυσικά όχι με τα σούπερ σοφτ που δεν δούλεψαν ποτέ για την Φεράρι στον αγώνα (ούτε και για τους άλλους εδώ που τα λέμε)... Θα είχαν κανονικό αγώνα και ας έμεναν στο 3-4 τελικά... Δεν θα τους καταλόγιζε κάνεις κάτι άλλο πέρα από το ότι είναι πίσω στο αυτοκίνητο... Οι τύποι είναι πίσω και στην στρατηγική... Τι έχω χάσει και δεν τους καταλαβαίνω καθόλου τους τύπους εκεί τους κόκκινους;;;; Δεν είμαι και ο φανατικός θεατής του σπορ και ίσως αγνοω κάποιον κανόνα αλλά...Στρατηγική καθόλου; Ευελιξία καθόλου; Τι κάνω λάθος; Δεν είδαν στους πρώτους 15-20 γύρους ότι τα σοφτ δούλευαν πολύ καλύτερα από τα σούπερ σοφτ; Τι στο καλό τους άρπαξε όλους ο εκλερακος στην αρχή! Στην Μερσεντές βλάκες ήταν που μόλις είδαν πόσο έκοβε ο εκλερης σε κάθε γύρο και είχε φτάσει στα 2 δευτερόλεπτα μπήκαν για σοφτ;;; Αυτοί οι Ιταλοί αρχίζει ο αγώνας και την πέφτουν σιεστα;;;; Ή περίμεναν ότι θα είναι οι μόνοι"έξυπνοι" που θα κάνουν μόνο ένα πιτ στοπ;

Άρχοντα δεν υπάρχει SuperSoft φέτος. Soft-Medium-Hard παίζουν.

Δεν υπάρχει κάποιο σημείο του αγώνα που να έκανε pit ο Leclerc και να έβγαινε 1sec πίσω από Ham.

To καλύτερο που θα μπορούσαν να κάνουν ήταν να τον βάλουν μέσα για Μεσαία με το που τον πέρασε ο Bottas ή λίγο πριν.

Διαφορά δεν θα υπήρχε γιατί περίμεναν 2 πράγματα που δεν έγιναν. Να κάνουν 2 pit stop οι αντίπαλοι ή να παίξει Safety Car.

Αν γινόταν ένα από τα 2 έπαιζε μέχρι και για νίκη.

1 ώρα πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Ναι προφανως...θα το λεει σε καθε Grand Prix που θα τρωει λιλακι η Ferrari εξαιτιας κυριως των στρατηγικων της? Εχει χασει σε 2 αγωνες 6 βαθμους...και συνεχιζει. Τι παει να μας πει οτι η Ferrari τα κανει ολα καλα και φταιει μονο η κακια Merc που δεν τους δινει τα ακριβη γυρολογια απο τον Γεναρη να ξερουν στην Ιταλια τι εχουν να ανταγωνιστουν?

Αφού δεν έχουν να πουν κάτι γενικά! :P 

Ούτε μηχανολογικές πληροφορίες, ούτε αφιερώματα! Κάπως πρέπει να γεμίσουν το χρόνο, έχουν πάρει και όλα τα δοκιμαστικά!

Θα ήθελα να ξέραμε το sandbagging της Μerc πόσο τους "σώζει" τα μηχανικά μέρη του μονοθεσίου και αν ισχύει κάτι τέτοιο γιατί δεν ακολουθούν και οι υπόλοιποι.

Είναι ανήκουστη τέτοια τακτική ή τρέχουν τόσο καλύτερες προσομοιώσεις εκεί στη Merc που δε πολυχρειάζονται τα ελεύθερα δοκιμαστικά;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, dimoskoutr είπε

Μάθαμε από συνεντεύξεις κλπ γιατί στην Φερράρι δεν έβαλαν τον μικρό για αλλαγή όταν θα έβγαινε εκεί περίπου στο 1 δευτερόλεπτο πίσω από Χάμιλτον και με ποιο φρέσκα λάστιχα; Με soft γόμα φυσικά όχι με τα σούπερ σοφτ που δεν δούλεψαν ποτέ για την Φεράρι στον αγώνα (ούτε και για τους άλλους εδώ που τα λέμε)... Θα είχαν κανονικό αγώνα και ας έμεναν στο 3-4 τελικά... Δεν θα τους καταλόγιζε κάνεις κάτι άλλο πέρα από το ότι είναι πίσω στο αυτοκίνητο... Οι τύποι είναι πίσω και στην στρατηγική... Τι έχω χάσει και δεν τους καταλαβαίνω καθόλου τους τύπους εκεί τους κόκκινους;;;; Δεν είμαι και ο φανατικός θεατής του σπορ και ίσως αγνοω κάποιον κανόνα αλλά...Στρατηγική καθόλου; Ευελιξία καθόλου; Τι κάνω λάθος; Δεν είδαν στους πρώτους 15-20 γύρους ότι τα σοφτ δούλευαν πολύ καλύτερα από τα σούπερ σοφτ; Τι στο καλό τους άρπαξε όλους ο εκλερακος στην αρχή! Στην Μερσεντές βλάκες ήταν που μόλις είδαν πόσο έκοβε ο εκλερης σε κάθε γύρο και είχε φτάσει στα 2 δευτερόλεπτα μπήκαν για σοφτ;;; Αυτοί οι Ιταλοί αρχίζει ο αγώνας και την πέφτουν σιεστα;;;; Ή περίμεναν ότι θα είναι οι μόνοι"έξυπνοι" που θα κάνουν μόνο ένα πιτ στοπ;

Αν ο εκλερ εμπαινε αρκετα νωρις για πιτστοπ (τοτε δλδ που ελεγαν και τα τζιμανια της ερτ με το γραφημα οτι θα εβγαινε μισο sec πισω απο τον Hamilton), αναγκαστικα θα επρεπε να κανει στρατηγικη 2 πιτστοπ (οταν ολοι οι υπολοιποι θα εκαναν 1)γτ η πιο μαλακη γομα δεν θα τον εβγαζε μεχρι το τελος. Το πιο πιθανο ειναι οτι πονταραν σε safety car, κατι που δεν τους βγηκε. 

Επεξ/σία από Μάκαρος
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
49 λεπτά πριν, Μάκαρος είπε

Αν ο εκλερ εμπαινε αρκετα νωρις για πιτστοπ (τοτε δλδ που ελεγαν και τα τζιμανια της ερτ με το γραφημα οτι θα εβγαινε μισο sec πισω απο τον Hamilton), αναγκαστικα θα επρεπε να κανει στρατηγικη 2 πιτστοπ (οταν ολοι οι υπολοιποι θα εκαναν 1)γτ η πιο μαλακη γομα δεν θα τον εβγαζε μεχρι το τελος. Το πιο πιθανο ειναι οτι πονταραν σε safety car, κατι που δεν τους βγηκε. 

Είναι υποχρεωμένοι να χρησιμοποιήσουν και την πιο μαλακή από τις δύο γόμες; Δεν θα μπορούσαν να πάνε πάλι με την κίτρινη; Αφού λειτουργούσε πιο καλά από την άλλη σαφέστατα για την Φερράρι... Είπα έχω χρόνια να το παρακολουθήσω τακτικά στη χάση και στη φεξη βλέπω για αυτό ρωτάω... Αν έβαζαν πάλι κίτρινα θα την έβγαζαν με ένα πιτ κανονικά... Δεν έπαιζε τέτοια περίπτωση;

1 ώρα πριν, Diinekis21 είπε

Άρχοντα δεν υπάρχει SuperSoft φέτος. Soft-Medium-Hard παίζουν.

Δεν υπάρχει κάποιο σημείο του αγώνα που να έκανε pit ο Leclerc και να έβγαινε 1sec πίσω από Ham.

To καλύτερο που θα μπορούσαν να κάνουν ήταν να τον βάλουν μέσα για Μεσαία με το που τον πέρασε ο Bottas ή λίγο πριν.

Διαφορά δεν θα υπήρχε γιατί περίμεναν 2 πράγματα που δεν έγιναν. Να κάνουν 2 pit stop οι αντίπαλοι ή να παίξει Safety Car.

Αν γινόταν ένα από τα 2 έπαιζε μέχρι και για νίκη.

Αφού δεν έχουν να πουν κάτι γενικά! :P 

Ούτε μηχανολογικές πληροφορίες, ούτε αφιερώματα! Κάπως πρέπει να γεμίσουν το χρόνο, έχουν πάρει και όλα τα δοκιμαστικά!

Θα ήθελα να ξέραμε το sandbagging της Μerc πόσο τους "σώζει" τα μηχανικά μέρη του μονοθεσίου και αν ισχύει κάτι τέτοιο γιατί δεν ακολουθούν και οι υπόλοιποι.

Είναι ανήκουστη τέτοια τακτική ή τρέχουν τόσο καλύτερες προσομοιώσεις εκεί στη Merc που δε πολυχρειάζονται τα ελεύθερα δοκιμαστικά;

Μια χαρά υπήρχε σημείο όταν μπήκαν οι δύο merc για πιτ στοπ, μετά από δύο τρεις γύρους και στο γράφημα του καναλιού της f1 έγραφε για πιθανό μισό δευτερόλεπτο πίσω από Hamilton αν έμπαινε πιτς εκείνη την ώρα...ε αν του έβαζαν κίτρινα ελαστικά θα έβγαζε τον υπόλοιπο αγώνα, με πιο φρέσκα ελαστικά κυνηγώντας τις merc... Δεν λέω ότι θα περνούσε, αλλά ότι από αυτό το έκτρωμα που έκαναν θα ήταν πολύ καλύτερα.

Επεξ/σία από dimoskoutr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, dimoskoutr είπε

Είναι υποχρεωμένοι να χρησιμοποιήσουν και την πιο μαλακή από τις δύο γόμες; Δεν θα μπορούσαν να πάνε πάλι με την κίτρινη; Αφού λειτουργούσε πιο καλά από την άλλη σαφέστατα για την Φερράρι... Είπα έχω χρόνια να το παρακολουθήσω τακτικά στη χάση και στη φεξη βλέπω για αυτό ρωτάω... Αν έβαζαν πάλι κίτρινα θα την έβγαζαν με ένα πιτ κανονικά... Δεν έπαιζε τέτοια περίπτωση;

Μια χαρά υπήρχε σημείο όταν μπήκαν οι δύο merc για πιτ στοπ και στο γράφημα του καναλιού της f1 έγραφε για πιθανό μισό δευτερόλεπτο πίσω από Hamilton αν έμπαινε πιτς εκείνη την ώρα...ε αν του έβαζαν κίτρινα ελαστικά θα έβγαζε τον υπόλοιπο αγώνα, με πιο φρέσκα ελαστικά κυνηγώντας τις merc... Δεν λέω ότι θα περνούσε, αλλά ότι από αυτό το έκτρωμα που έκαναν θα ήταν πολύ καλύτερα.

Ναι πρεπει να χρησιμοποιηθουν 2 διαφορετικες γομες κατα τη διαρκεια του αγωνα

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
58 λεπτά πριν, dimoskoutr είπε

Είναι υποχρεωμένοι να χρησιμοποιήσουν και την πιο μαλακή από τις δύο γόμες; Δεν θα μπορούσαν να πάνε πάλι με την κίτρινη; Αφού λειτουργούσε πιο καλά από την άλλη σαφέστατα για την Φερράρι... Είπα έχω χρόνια να το παρακολουθήσω τακτικά στη χάση και στη φεξη βλέπω για αυτό ρωτάω... Αν έβαζαν πάλι κίτρινα θα την έβγαζαν με ένα πιτ κανονικά... Δεν έπαιζε τέτοια περίπτωση;

Μια χαρά υπήρχε σημείο όταν μπήκαν οι δύο merc για πιτ στοπ και στο γράφημα του καναλιού της f1 έγραφε για πιθανό μισό δευτερόλεπτο πίσω από Hamilton αν έμπαινε πιτς εκείνη την ώρα...ε αν του έβαζαν κίτρινα ελαστικά θα έβγαζε τον υπόλοιπο αγώνα, με πιο φρέσκα ελαστικά κυνηγώντας τις merc... Δεν λέω ότι θα περνούσε, αλλά ότι από αυτό το έκτρωμα που έκαναν θα ήταν πολύ καλύτερα.

Η διαφορά όταν ολοκλήρωσε ο Ham το pit stop ήταν στα 18s με πτωτική τάση.

To pit stop το έδιναν στα 20s για το Σ/Κ κάτι που κάνει το γράφημα λάθος.

Αν έμπαινε τότε θα είχε 1-2 γύρους πιο φρέσκα ελαστικά, δε θα μπορούσε να τον ανταγωνιστεί.

Έμεινε έξω γιατί υπάρχει μεγάλη πιθανότητα για αυτοκίνητο ασφαλείας στο Baku κάτι που θα του έδινε μέχρι και νίκη αν γινόταν.

Leclerc gap.png

Επεξ/σία από Diinekis21
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Diinekis21 είπε

Η διαφορά όταν ολοκλήρωσε ο Ham το pit stop ήταν στα 18s με πτωτική τάση.

To pit stop το έδιναν στα 20s για το Σ/Κ κάτι που κάνει το γράφημα λάθος.

Αν έμπαινε τότε θα είχε 1-2 γύρους πιο φρέσκα ελαστικά, δε θα μπορούσε να τον ανταγωνιστεί.

Έμεινε έξω γιατί υπάρχει μεγάλη πιθανότητα για αυτοκίνητο ασφαλείας στο Baku κάτι που θα του έδινε μέχρι και νίκη αν γινόταν.

Leclerc gap.png

Μην ξεχνάς ότι το average ήταν 20 δευτερόλεπτα... Και η Φεράρι έκανε νομίζω το δεύτερο ταχύτερο πιτ σε κάποια στιγμή... Οπότε άντε να μην ήταν στο μισό δευτερόλεπτο θα ήταν στο ένα ενάμισι... Πάντως θεωρώ καλύτερα από το πανηγύρι που έγινε όπως τελικά διάλεξαν...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, dimoskoutr είπε

Μην ξεχνάς ότι το average ήταν 20 δευτερόλεπτα... Και η Φεράρι έκανε νομίζω το δεύτερο ταχύτερο πιτ σε κάποια στιγμή... Οπότε άντε να μην ήταν στο μισό δευτερόλεπτο θα ήταν στο ένα ενάμισι... Πάντως θεωρώ καλύτερα από το πανηγύρι που έγινε όπως τελικά διάλεξαν...

Αν εκαναν αυτο που λες, τοτε θα εβγαιναν σιγουρα πισω απο τις Μερσεντες.

Με την στρατηγικη που ακολουθησαν, μπορουσαν να κερδιζαν τον αγωνα αν α) εβγαινε SC β) δεν αντεχαν τα ελαστικα των πρωτων και εμπαιναν για 2ο πιτ στοπ.

 

Με λιγα λογια, η στρατηγικη της Φερραρι για τον Λεκλερκ ηταν σωστη, γιατι ουσιαστικα δεν εχασαν  σχεδον τιποτα(1 βαθμο εχασαν), αλλα ειχαν ελπιδες για νικη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, haHa είπε

Αν εκαναν αυτο που λες, τοτε θα εβγαιναν σιγουρα πισω απο τις Μερσεντες.

Με την στρατηγικη που ακολουθησαν, μπορουσαν να κερδιζαν τον αγωνα αν α) εβγαινε SC β) δεν αντεχαν τα ελαστικα των πρωτων και εμπαιναν για 2ο πιτ στοπ.

Με λιγα λογια, η στρατηγικη της Φερραρι για τον Λεκλερκ ηταν σωστη, γιατι ουσιαστικα δεν εχασαν  σχεδον τιποτα(1 βαθμο εχασαν), αλλα ειχαν ελπιδες για νικη.

Εγώ δεν έλαβα υπόψη ότι είναι υποχρεωτικό να χρησιμοποιηθούν 2 διαφορετικά σετ ελαστικών, οπότε ο συλλογισμός μου πάει σκουπίδια. Αν είχαν όμως δυνατότητα να βάλουν κίτρινα και να τελειώσουν τον αγώνα δεν βλέπω το κακό του να έβγαιναν πίσω ένα δευτερόλεπτο πίσω από τις merc με τον εκλερακο. Ούτως ή άλλως ο ρυθμος του με τα κίτρινα ήταν πιο γρήγορος από του Σέμπα. Θα είχε και 2-3 γύρους πιο φρέσκα λάστιχα δεν θεωρώ ότι θα αποκλείονταν προσπέραση σε merc... Τώρα ναι μεν έχασαν μόνο ένα βαθμό όπως είπες αλλά έφαγαν μια ξεφτίλα 1 λεπτό πίσω...ε δεν την λες γενικά καλή εικόνα ομάδας... Τεσπα είπαμε κουβά η σκέψη μου λόγω ελαστικών, αλλά εγώ ρε παίδες δεν καταλαβαίνω λογική ομάδας να βασίσει στρατηγική αγώνα από την αρχή του, στο ότι πιθανότατα θα μπει SC...

Επεξ/σία από dimoskoutr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, dimoskoutr είπε

Εγώ δεν έλαβα υπόψη ότι είναι υποχρεωτικό να χρησιμοποιηθούν 2 διαφορετικά σετ ελαστικών, οπότε ο συλλογισμός μου πάει σκουπίδια. Αν είχαν όμως δυνατότητα να βάλουν κίτρινα και να τελειώσουν τον αγώνα δεν βλέπω το κακό του να έβγαιναν πίσω ένα δευτερόλεπτο πίσω από τις merc με τον εκλερακο. Ούτως ή άλλως ο ρυθμος του με τα κίτρινα ήταν πιο γρήγορος από του Σέμπα. Θα είχε και 2-3 γύρους πιο φρέσκα λάστιχα δεν θεωρώ ότι θα αποκλείονταν προσπέραση σε merc... Τώρα ναι μεν έχασαν μόνο ένα βαθμό όπως είπες αλλά έφαγαν μια ξεφτίλα 1 λεπτό πίσω...ε δεν την λες γενικά καλή εικόνα ομάδας...

Ο ρυθμος τοσο του Σεμπ οσο και των Μερσεντες στην αρχη του 2ου στιντ ηταν μετριος γιατι απλα εκαναν διαχειριση ελαστικων ωστε να βγαλουν ολο τον αγωνα, οποτε δεν συγκρινοταν με τον ρυθμο του Λεκλερκ που ηξερε οτι θα μπει για πιτ στοπ οταν θα εχαναν αποδοση τα ελαστικα του.

 

Επισης, η ομαδα και ο οδηγος δεν ενδιαφερονται για την "ξεφτιλα" κλπ: προτιμανε να εχουν πιθανοτητες για νικη και αν δεν κατσει το ρισκο να τερματισουν 1 λεπτο πισω, παρα να τερματισουν με σχεδον παρομοιους βαθμους, απλα οχι 1 λεπτο πισω.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, Diinekis21 είπε

Τα McLaren πάνε για 4η θέση;

Σε κάποια φάση ο Norris πήγε να περάσει τον Verstappen!!  :D

Σαν μεγαλος υποστηρικτης του Hamilton φετος νομιζω οτι πιο μεγαλο ενδιαφερον εχει α)Ποτε θα σοβαρευτει η Ferrari η ποτε θα ειναι ανταγωνιστικη σε ρυθμους αγωνα περα απο κατι Practises και β) Τι θα γινει  στις μεσσαιες ομαδες. Βλεπω πολυ δυνατη McLaren, αρκετα σοβαρες τις ToroRosso, χαλια τις Renault, οι Haas η του υψους η του βαθους και τις Alfa να κανουν οτι μπορουν. Για να δουμε, θεωρω οτι θα γινει σφαξιμο για 3-4-5 θεση. Βαζω και την 3η γιατι ενας Max δεν φερνει την ανοιξη...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, dimoskoutr είπε

Τεσπα είπαμε κουβά η σκέψη μου λόγω ελαστικών, αλλά εγώ ρε παίδες δεν καταλαβαίνω λογική ομάδας να βασίσει στρατηγική αγώνα στο ότι πιθανότατα θα μπει SC...

Οταν δεν εχεις να κερδισεις κατι(σχεδον ιδιοι βαθμοι οπως ειπαμε), τοτε ειναι απολυτως λογικο να διαλεξεις στρατηγικη μπας και κερδισεις κατι παραπανω σε περιπτωση SC.

 

Ενα SC(και τα προηγουμενα χρονια στο Baku ειδαμε διαφορα) αν καθοταν στον ~20ο γυρο, ο Leclerc θα εμπαινε για πιτ και θα εβγαινε ξανα 1ος και θα μιλαγαμε για μαεστρικη οδηγηση, απιστευτη στρατηγικη απο Φερραρι κλπ.
 

Απο την στιγμη που η Φερραρι δεν ειχε σχεδον τιποτα να χασει, η στρατηγικη που διαλεξαν για τον Leclerc ηταν ιδανικη.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Σαν μεγαλος υποστηρικτης του Hamilton φετος νομιζω οτι πιο μεγαλο ενδιαφερον εχει α)Ποτε θα σοβαρευτει η Ferrari η ποτε θα ειναι ανταγωνιστικη σε ρυθμους αγωνα περα απο κατι Practises και β) Τι θα γινει  στις μεσσαιες ομαδες. Βλεπω πολυ δυνατη McLaren, αρκετα σοβαρες τις ToroRosso, χαλια τις Renault, οι Haas η του υψους η του βαθους και τις Alfa να κανουν οτι μπορουν. Για να δουμε, θεωρω οτι θα γινει σφαξιμο για 3-4-5 θεση. Βαζω και την 3η γιατι ενας Max δεν φερνει την ανοιξη... 

Νομίζω ότι και με ένα μονοθέσιο να τρέχει η RB τερματίζει άνετα 3η. Αντίθετα, θα απειληθεί η 2η θέση της Ferrari αν/όταν μπει για τα καλά και ο Gasly στο κόλπο.

Τη Ferrari δεν την έχουμε δει αυτή τη δεκαετία να βελτιώνεται κατά τη διάρκεια της χρονιάς, ίσα ίσα από το καλοκαίρι και μετά κάνει.. τις βουτιές της.

Η RB από την άλλη βελτιώνεται αισθητά κατά τη διάρκεια της χρονιάς. Θαρρώ πάντως ότι η Merc δεν έχει αντίπαλο.

Στο midfield γίνεται χαμός! Απόλαυση να βλέπεις τα McLaren ανταγωνιστικά! Άντε να έρθει και κανά podium μήπως μπει ο Alonso! :P 

Η Renault είναι τρικυμία, βλέπει ομάδες που προμηθεύει κινητήρες να την αφήνουν πίσω χρόνια τώρα. Και πες ότι η RB είχε momentum, η McLaren πέρσι 6 ήταν (7η αν υπολογίσουμε όλη τη χρονιά της Force India)

Κρίμα βέβαια που δε μπορεί καμιά να μπει σφήνα στους big 3.

Constructors.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...