Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2019


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, haHa είπε

+1

Γλυστραγε παντου το μονοθεσιο στον 1ο γυρο, μετα εστρωσε.

Μετά έστρωσε σχετικά, γιατί αν έστρωνε κανονικά θα είχε καθαρίσει Ric,Norris

  • Like 1
  • Απαντ. 3,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε

Μετά έστρωσε σχετικά, γιατί αν έστρωνε κανονικά θα είχε καθαρίσει Ric,Norris

Παιζει να τους καθαριζε αργοτερα, μιας και ειχε βρει ρυθμο και αυτοι αρχισαν μετα να εχουν degradation λογω πιο μαλακης γομας.
Το προβλημα ηταν οτι η Φερραρι ηταν αργη στο πρωτο στιντ. Ακομα και ο Λεκλερκ με καθαρο αερα μπροστα του, γυρναγε μολις 0.4sec πιο γρηγορα απο Ric, Norris, Vettel στους 4 γυρους πριν εγκαταλειψει ο Vettel και ενω ειχε βρει ρυθμο. Με ~0.4s πιο γρηγορο μονοθεσιο(σε εκεινο το χρονικο σημειο του αγωνα) δεν ειναι ευκολη η προσπεραση.

 

Αλλα σιγουρα δεν εστρωσε τελειως η αποδοση του μονοθεσιου του Vettel με τα medium, οπως δεν εστρωσε και του Λεκλερκ, που γυρναγε κατα μεσο ορο ~1,3s πιο αργα απο Mercedes/Red Bull στο πρωτο στιντ.

Γενικοτερα, η αποδοση της Φερραρι στο πρωτο στιντ ηταν πολυ κοντυτερα σε Mclaren/Renault απο οτι σε Μercedes/Red Bull. Δεν της εκατσαν καθολου καλα τα medium στο πρωτο στιντ.

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.

Ουδεποτε βρηκε σοβαρο ρυθμο ο Σεμπ, νομιζω.

Αν ειχε βρει θα τους ειχε καθαρισει στην πισω μεγαλη ευθεια ευκολα μεχρι τον 8ο γυρο που εγκατελειψε.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εντωμεταξυ, κοιταω το γυρολογιο Ricciardo και Leclerc στο πρωτο στιντ:
http://en.mclarenf-1.com/index.php?page=chart&gp=1036&graf=3&dr1=Daniel Ricciardo&dr2=Charles Leclerc

 

Σημειωτεον, οτι ο Ric ξεκιναγε με τα soft(που δεν ηταν το επιθυμητο ελαστικο για τον αγωνα) και ο Λεκλερκ με τα medium.
Ο Λεκλερκ εφτιαξε μονο 8.9sec διαφορα σε 19 γυρους(λιγοτερο απο ~0.5s/lap διαφορα, κιτρινο πλαισιο), παρολο που ειχε καλυτερα ελαστικα, καθαρο αερα μπροστα του, ο Ρικ χρειαστηκε να κανει προσπερασεις κλπ. Μαλιστα ο Λεκλερκ μπηκε νωριτερα για πιτ, παρολο που φοραγε σκληροτερη γομα, ενω ακριβως πριν το πιτ στοπ του ειχε αρχισει να γυρναει πιο αργα απο τον Ric(μπλε πλαισιο ) ! 

Με το που εβαλαν τα σκληρα, ο Λεκλερκ γυρναγε περι το ~1sec πιο γρηγορα(ασπρο πλαισιο):

 

image.png.a363bf57e5774f3ebb5e8f3342caefe8.png

 

 

Φαινεται να μην ταιριαζαν καθολου τα μεσαια στην Φερραρι στο πρωτο στιντ, για αυτο και ο Λεκλερκ γυρναγε μολις 0.4s πιο γρηγορα απο Ric και για αυτο ο Vettel δυσκολευοταν να τον περασει(δεν βοηθουσε και το γεγονος οτι ειχαν και οι 2 DRS), παρολο που ειχε βρει ρυθμο σχετικα παρομοιο με του Λεκλερκ.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Δημοσ.

Ενδιαφέρον κοινό στοιχείο ανάμεσα σε Χάμιλτον και Σουμάχερ:

Στα 34 χρόνια τους και μετά από 13 σεζόν στην F1, είχαν 6 κατακτήσεις πρωταθλήματος οδηγών o καθένας.

Δημοσ.

Ενδιαφερουσα εξηγηση απο τον Binotto για τον λογο που η Φερραρι κερδιζε λιγοτερο στις ευθειες/ειχε χαμηλοτερη τελικη απο τους προηγουμενους αγωνες:
Ferrari explains F1 US GP speed drop, denies engine ruling claims

 

Αναφορά σε κείμενο

Ferrari says its lack of straightline speed over the United States Grand Prix weekend was down to a setup experiment, rather than anything to do with its Formula 1 engine.

The team claimed that it ran its SF90 cars at higher downforce levels at Austin than it has done previously in 2019.

As Ferrari is upset that rival outfits were linking its drop in top speed to a technical directive issued by the FIA outlawing engine fuel flow tricks, it is not hiding away from the fact that its performance characteristic was different at Austin.

But instead of this being the result of any change in the power of its engine - with Ferrari clear that it altered "nothing" on its power unit - it says that what was new was the downforce approach.

All season, Ferrari has run with lower wing settings compared to its rivals to boost its speed on the straights, but this has been at the expense of cornering - where rivals Mercedes and Red Bull have had the edge.

Ferrari team principal Mattia Binotto has revealed that for the Austin race, Ferrari elected to run with more downforce to see how that affected its overall pace against its main rivals.

Asked by Autosport to explain why GPS traces showed Ferrari's straightline speed performance was not as strong as recent races, Binotto said: "It is true that we were not gaining on the straights as much as the past races, but we matched our competitors in cornering - at least in qualifying.

"The trade off between grip limit and power limit has been moved this weekend, as a test on our side, to try to match their cornering. I think that it is as simple as that.

"We were still competitive in qualifying, but there was something in the race to understand and we need to understand what is best for the next races in terms of trade off."

One other aspect that needs to be taken into account when analysing Ferrari's straightline speed performance over the Austin weekend was that Charles Leclerc was running a Spec 2 engine.

Following an oil leak that stopped Leclerc in FP3, Ferrari elected to switch him back to the less powerful Spec 2 power unit that had been used from the Spanish to the Hungarian races.

...

Ferrari's rivals had been quick to show that its straightline speed advantage was not as great at Austin as it had been previously.

One source suggested that a 0.7-0.8 second advantage over the opposition at previous tracks had been trimmed back to 0.5 seconds last weekend.

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Ένα γεγονός (σίγουρο) είναι ότι είδαν τον Binotto να βγαίνει από ένα δωμάτιο που ήταν μαζί με τον Horner μετά τον αγώνα και τις δηλώσεις του max. Αυτό είναι γεγονός (υπάρχουν φωτό)

Οι κακές γλώσσες τώρα στο reddit, λένε ότι έγινε ο κακός χαμός μέσα, όπου τον κατηγόρησε ότι αν έχετε κάποιο στοιχείο για το fuel κάντε επίσημη διαμυρτηρία στην FIA και αν είναι μας ρίξει disqualify ή οτιδήποτε. Οι ακόμα πιο κακές γλώσσες λένε ότι του είπε αν συνεχίσουν τις δηλώσεις θα τους πάνε στην FIA για δυσφήμιση του αθλήματος και της ομάδας και θα ζητήσουν ποινές.

Εντάξει φήμες αυτά πάντα :D

-------

Πάντως κάτι που αναγνωρίζω στην Ferrari είναι ότι τα χρόνια της υβριδικής εποχής δεν βγήκε ποτέ να πει ότι η Mercedes κλέβει ή αφήνει υπόνοιες. Π.χ. θα μπορούσε άνετα να κάνει θέμα με αυτό που έκανε η Mercedes με τα λάστιχα, να κάνει ιστορία δηλαδή. Άλλα έβαλε τον κώλο της κάτω και τουλάχιστον έκανε ένα καλό μονοθέσιο, στις στρατηγικές ένα - δυο θεματάκια αλλά οκ :P

 

  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.
11 ώρες πριν, greg4 είπε

Πάντως κάτι που αναγνωρίζω στην Ferrari είναι ότι τα χρόνια της υβριδικής εποχής δεν βγήκε ποτέ να πει ότι η Mercedes κλέβει ή αφήνει υπόνοιες. Π.χ. θα μπορούσε άνετα να κάνει θέμα με αυτό που έκανε η Mercedes με τα λάστιχα, να κάνει ιστορία δηλαδή. Άλλα έβαλε τον κώλο της κάτω και τουλάχιστον έκανε ένα καλό μονοθέσιο, στις στρατηγικές ένα - δυο θεματάκια αλλά οκ :P

Μην παίρνεις και όρκο...

https://www.motorsport.com/f1/news/mercedes-wheel-rims-protest-ferrari/3200594/

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Narayan είπε

Αλλο λεει ο greg4 και συμφωνω μαζι του: η Φερραρι δεν κατηγορησε ή αφηνε υπονοιες οτι η Mercedes εκλεβε.
Η ερωτηση και το clarification που εκανε για τα wheel rims(οπου η FIA αποφανθηκε οτι ηταν νομιμες, σε αντιθεση με τις ανακριβειες που γραφοντουσαν και εδω περι 'limited illegality') ειναι διαφορετικο απο το να αφηνεις υπονoιες οτι εκλεβαν.

Πχ η RB μια χαρα και σωστα ζητησε clarification για το fuel flow και το engine και βγηκε αποφαση το Σαββατο(αντιστοιχο με αυτο που εκανε και περυσι η Φερραρι για τα rims), αλλα δεν ηταν καθολου θεμιτο οτι  ο Verstappen αφησε υπονοιες την Κυριακη οτι εκλεβε η Φερραρι στο παρελθον. Κατι τετοιο δεν θυμαμαι να ειχε κατηγορησει η Φερραρι την Mercedes.

Επεξ/σία από haHa

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...