haHa Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, dimitrisdim14 είπε Στην φόρμουλα ένα τίποτα δεν είναι περίεργο . Και ο κινητήρας στην Ρωσία ήταν μια χαρά . Στον αγώνα έμεινε . Πάλι παρκαρισμένο ήταν . Και μην πεις ότι άλλο κινητήρας άλλο ανάρτηση . Έχουμε δει να φεύγουν Ρόδες από μονοθέσια στην ευθεία , ενώ την προηγούμενη μέρα ήταν όλα καλά ... Ειναι καπως ατοπα τα παραδειγματα με το χθεσινο(ενδεικτικα: τα μονοθεσια ποτε σχεδον δεν φορανε τις ιδιες ροδες με την προηγουμενη μερα). Το point ειναι οτι η αναρτηση ηταν μια χαρα στο qualy, αλλα ηταν μια χαρα και στον αγωνα, μεχρι που εσπασε. Εσπασε βεβαια αφοτου περασε πανω απο τα sausage kerbs με 250km/h μερικες φορες, συμβαινουν αυτα: Καμια φορα περνας 50 φορες πανω απο kerb και δεν παθαινει τιποτα, αλλες φορες περνας 1 φορα και σπαει. Στην φορμουλα 1 τιποτα δεν ειναι περιεργο, οπως ειπες. Δομικο θεμα με την αναρτηση χωρις χτυπημα/επαφη κλπ(οπου κλπ μπορει να ειναι κραδασμοι απο flat spot ή να περνας πανω απο κερμπ) εξ αρχης δεν ξερουμε αν ειχαμε ή μπορει πραγματι να εμφανιστηκε στον 1ο γυρο οταν περασε πανω απο το sausage kerb. Ισως και να μην μαθουμε ποτέ πότε εμφανιστηκε το προβλημα, οποτε ολοι εκτιμησεις/κανουμε κανουμε και μπορει καλλιστα να ειμαι λαθος. Παντως προβλημα με χαμηλο grip δεν ειχε μονο ο Vettel(που το ειπε και ο ιδιος οτι ειχε προβλημα με grip), αλλα και ο Leclerc με τα medium στο πρωτο στιντ. ---------- 8 ώρες πριν, primeragt είπε Αλλα ακουγεσε ασχετος αμα μου λες οτι κατι που εχει σχεδιαστει να δεχετε απιστευτες δυναμεις (αναρτηση) εχει μονο 2 καταστασεις. Λειτουργικο (δλδ ΟΚ) και σπασμενο. Δυστηχως τα υλικα δεν εχουν μονο αυτες τις 2 καταστασεις αλλα εχουν και πλαστικες ιδιοτητες και αυτο τα κανει καταληλα για διαφορες δουλειες. Το οτι ΔΕΝ εσπασε στα Qualy και δεν το ακουμπησε ανθρωπος ηστερα (parc ferme) ΔΕΝ σημαινει οτι δεν ειχε και καποιο θεμα. Φιλε primeragt, τωρα ειδα αυτο το edit σου. Δεν λεω οτι εχει μονο 2 καταστασεις η αναρτηση(σπασμενο και λειτουργικο). Αυτο που λεω ειναι οτι μου φαινεται αρκετα απιθανο να δουλευε αριστα στο qualy και μετα στον πρωτο γυρο του αγωνα (χωρις επαφη και μετα απο parc ferme) να μην δουλευε αριστα. Επεξ/σία 4 Νοεμβρίου 2019 από haHa
tommy^ Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 Ναι μονο ο Σεμπ καβαλαγε τα κερμπς με 250! Οι αλλοι πηγαιναν απο τη ΛΕΑ με 100! 😅 Στο βιντεο οπου καταρρεει η αναρτηση βρισκεται πισω απο Ρικ και περνουν με τον ιδιο τροπο απο το κερμπ στην εξοδο παντως. 1
haHa Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 8 ώρες πριν, greg4 είπε Καταρχήν οι πρώτοι δυο ήταν οι πίστες που όλοι έλεγαν ότι είναι η ευκαιρεία της Ferrari για νίκη. Από την αρχή της χρονιάς είχαμε αυτό το advantage στις ευθείες. Και στη Σιγκαπούρη έφερε την μεγάλη αναβάθμιση. Δηλαδή στο Spa ο Leclerc θα έχανε αν δεν τον Bottas ο Vettel στο Lewis και στη Monza κέρδισε με την ψυχή στο στομά. Πάντως εγώ επιμένω ότι ο σημερινός αγώνας δεν ήταν αντιπροσωπευτικός. Από την μια ο Leclerc είχε μηχανή που την είχε από Barcelona και από την άλλη είχαν τεράστια θέμα με τα medium. Με hard το race pace τους ήταν σχετικά οκ. Έχαναν περίπου όσο έχαναν την Παρασκευή. Από την άλλη ο Vettel προφανώς και είχε θέμα από την αρχή με την ανάρτηση και πάλευσε με grip. Και δεν είχε καμία επαφή πουθενά. Ξανακοιταω το qualifying και τις διαφορες στους προηγουμενους αγωνες και η Φερραρι θα μπορουσε προχθες να ειχε κανει 1-2 στο qualy αν: α) ο Vettel ηταν λιγο πιο aggressive σε μια στροφη β) ο Λεκλερκ ειχε τον τελευταιο κινητηρα και δεν ειχε χασει το FP3, μιας και ηταν περιεργο που εχασε απο τον Vettel, εχει ενα σκορ τυπου 9-1 στα τελευταια qualy. Με λιγα λογια, συμφωνω μαζι σου οτι ο αγωνας δεν ηταν αντιπροσωπευτικος χθες, αλλα και το αποτελεσμα στο qualy δεν λεει πολλα. Ας δουμε πως θα παει στους επομενους αγωνες η Φερραρι.
TheGrisGrisMan Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 9 λεπτά πριν, tommy^ είπε Ναι μονο ο Σεμπ καβαλαγε τα κερμπς με 250! Οι αλλοι πηγαιναν απο τη ΛΕΑ με 100! 😅 Στο βιντεο οπου καταρρεει η αναρτηση βρισκεται πισω απο Ρικ και περνουν με τον ιδιο τροπο απο το κερμπ στην εξοδο παντως. Σορρυ, με μια μικρή επιφύλαξη, μου φαίνεται ότι ο Φέτελ πάει λίγο πιο έξω (αριστερά) απο Ρικ κ κάπου εκει φαίνεται και το «κράκ» όταν σπάει... θα το ξαναδώ... 2
haHa Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 18 λεπτά πριν, TheGrisGrisMan είπε Σορρυ, με μια μικρή επιφύλαξη, μου φαίνεται ότι ο Φέτελ πάει λίγο πιο έξω (αριστερά) απο Ρικ κ κάπου εκει φαίνεται και το «κράκ» όταν σπάει... θα το ξαναδώ... Ελααααχιστα πιο εξω πηγε απο τον Ρικ, αλλα αυτο δεν λεει και πολλα. Μπορει να ειχε ηδη επιδεινωθει απο προηγουμενα περασματα, μπορει η αναρτηση της Φερραρι να σπαει πιο ευκολα, μπορει απλα ο Vettel να ηταν ατυχος κλπ κλπ. Παντως, πριν την καταρρευση, ο Vettel ειχε βρει τον ρυθμο του και δεν φαινοταν να ειχε θεμα: ηταν κολλημενος πισω απο Ric στα 0.7sec και ο ρυθμος του οριοθετουνταν απο τον Ric και τον Norris. Ηταν πιο γρηγορος απο αυτους, αλλα αυτοι τον προσπερασαν στον πρωτο γυρο γιατι δεν ειχε φερει τα ελαστικα του σε σωστη θερμοκρασια, με αποτελεσμα το χαμηλοτερο grip οπως ειπε και επισης εχανε τα apex και τα φρεναρισματα. Σε απολυτο ρυθμο αγωνα γυρναγε(στους 3-4 γυρους πριν εγκαταλειψει ενω ειχε βρει ρυθμο) περιπου 0.4s πιο αργα απο τον Leclerc, λογικο απο την στιγμη που ηταν κολλημενος πισω απο Ric. Μαλιστα, ο Leclerc στους αμεσως επομενους γυρους εχασε ρυθμο και γυρναγε στον ρυθμο που γυρναγε ο Vettel πριν εγκαταλειψει. 1
greg4 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 8 ώρες πριν, haHa είπε Στον 1ο γυρο εκανε τοσα μικρα λαθακια που ηταν λες και επαιρνε συνεχως διαφορετικες γραμμες. Φαινεται χαρακτηριστικα απο το onboard του Lecler που ανεβασε ο greg4 8 ώρες πριν, haHa είπε Οτι υπηρχε δομικο θεμα εξ αρχης(εντωμεταξυ το μονοθεσιο ηταν σε parc ferme μετα το qualifying, οποτε δεν το αγγιξε ανθρωπος, αρα αδυνατο να εσπασε κατι που δεν ηταν σπασμενο στο qualy) ειναι μια εικασια δικια σου(χωρις καποιο στοιχειο/επιχειρημα) που δεν ανεφερθηκε καν απο τον Vettel, ενω ο ιδιος μαλιστα ειπε οτι ειχε προβλημα με το grip στην αρχη. Το οποιο επιλεγεις να προσπερνας Ρε συ, εντελώς φιλικά. Έχεις φαγωθεί από χτες να βρεις στον Vettel κάτι ότι αυτός κατέστρεψε τον αγώνα. Αρχικά είπες ότι χτύπησε με leclerc, δεν χτύπησε. Μετά ότι έχανε τις στροφές και ότι αυτός προκάλεσε το πρόβλημα. Ένα recap από μένα 1) δεν γίνεται ένας first class οδηγός να κάνει σε ένα γύρο το ένα λάθος μετά το άλλος. Προφανώς η συμπεριφορά του μονοθεσίου ήταν τελείως διαφορετική λόγως προβλήματος. 2) δεν είναι απίθανον το Σάββατο πχ πέρνοντας την τελευταία δεξιά στροφή να δημιουργήθηκε μια μικρή ρωγμή στην ανάρτηση και την Κυριακή κάνοντας warm up laps να έσπασε κάτι. Αλλά αν δεν πάει το μονοθέσιο στο τέρμα δεν το καταλαβαίνεις. 3) Ο Vettel είπε ότι έχει κάποιο kind of damage, don't know where, didn't touch anything please check. https://streamable.com/plirf 4) Αν το θέμα του ήταν ΜΟΝΟ το grip δεν θα τον περνούσε σαν σταματημένο ο Leclerc. Για να μην πούμε ότι τον πέρασαν με χαρακτηριστική ευκολία μια renault και μια mclaren. Αυτά, φιλικά παντού 1
haHa Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, greg4 είπε 1) δεν γίνεται ένας first class οδηγός να κάνει σε ένα γύρο το ένα λάθος μετά το άλλος. Προφανώς η συμπεριφορά του μονοθεσίου ήταν τελείως διαφορετική λόγως προβλήματος. 2) δεν είναι απίθανον το Σάββατο πχ πέρνοντας την τελευταία δεξιά στροφή να δημιουργήθηκε μια μικρή ρωγμή στην ανάρτηση και την Κυριακή κάνοντας warm up laps να έσπασε κάτι. Αλλά αν δεν πάει το μονοθέσιο στο τέρμα δεν το καταλαβαίνεις. 3) Ο Vettel είπε ότι έχει κάποιο kind of damage, don't know where, didn't touch anything please check. https://streamable.com/plirf 4) Αν το θέμα του ήταν ΜΟΝΟ το grip δεν θα τον περνούσε σαν σταματημένο ο Leclerc. Για να μην πούμε ότι τον πέρασαν με χαρακτηριστική ευκολία μια renault και μια mclaren. Αυτά, φιλικά παντού 1) Καλα, ουτε περιμενεις απο εναν first class οδηγο να κανει λαθος στην Ιταλια και να φερνει τετ-α-κε μονος του και μετα να μπαινει στην πιστα και να εμβολιζει αλλο μονοθεσιο. Ολοι εχουν τις κακες στιγμες τους, ποσο μαλλον οταν χθες και οι 2 Φερραρι ειχαν θεμα με grip και στο να φερουν σε σωστη θερμοκρασια τα medium. 2) Οπως ειπα, μου φαινεται αρκετα απιθανο να εγινε κατι τετοιο. 3) Σιγουρα ετσι ενιωθε εκεινη την στιγμη λογω understeering και ελλειψης grip. Στη συνεντευξη που ειχε πιο καθαρο μυαλο και περισσοτερα δεδομενα ειπε οτι απλα ειχε κακο grip και δυσκολευοταν με τα ελαστικα¨"I just had a really poor grip, struggled to get the tyres to work and had a poor feeling with the car straight away. It took some laps to get the tyres to work" 4) Τον περασε σαν σταματημενο ακριβως γιατι ειχε κακο grip στην εξοδο, οποτε ειχε μικροτερη επιταχυνση και φρεναρε νωριτερα στην επομενη αφηνοντας ταυτοχρονα τελειως ανοιχτη την πορτα. Το ιδιο πηγε να παθει και ο Λεκλερκ στην ακριβως επομενη στροφη: αφησε ανοιχτη την πορτα και ο Vettel ηρθε διπλα του(παρολο που μολις ειχε φαει προσπεραση), αλλα δεν ειχε grip για καλυτερο φρεναρισμα ο Vettel. Προσεξε, δεν λεω οτι δεν μπορει να υπηρχε το προβλημα, απλα μου φαινεται αρκετα απιθανο: 3 ώρες πριν, haHa είπε Φιλε primeragt, τωρα ειδα αυτο το edit σου. Δεν λεω οτι εχει μονο 2 καταστασεις η αναρτηση(σπασμενο και λειτουργικο). Αυτο που λεω ειναι οτι μου φαινεται αρκετα απιθανο να δουλευε αριστα στο qualy και μετα στον πρωτο γυρο του αγωνα (χωρις επαφη και μετα απο parc ferme) να μην δουλευε αριστα. Επισης, τωρα που εχεις γραψει ολα αυτα και θεωρεις οτι υπηρχε προβλημα απο τον 1ο γυρο, πως εξηγεις οτι μετα βρηκε ρυθμο και γυρναγε μολις 0.4sec πιο αργα απο Λεκλερκ και αυτο γιατι ουσιαστικα ηταν κολλημενος πισω απο τον Ρικ, οποτε ο ρυθμος του ηταν οριοθετημενος απο τον Ρικ και ηταν και σε ακαθαρτο αερα; Ο ιδιος μαλιστα ειπε οτι μετα βρηκε ρυθμο, κατι που ηταν εμφανες και στο γυρολογιο του. Οτι ειχαν θεμα με το grip στο 1ο στιντ οι 2 Φερραρι ηταν προφανες, το ειπαν και μετα: "Charles Leclerc: “It was a really tough race, especially during the first stint where the front tyres did not feel right. It was difficult to find the grip and we have to look into how exactly that happened. The other two stints were a bit better.." Mattia Binotto "...we had clear problems with the grip of the car in the first stint with both drivers." --------------------------------------- Τελος, δεν θεωρω καν οτι φταιει ο Vettel. Ηταν απλα ατυχος. Το γραφω αυτο γιατι λες οτι εχω φαγωθει να βρω οτι κατεστρεψε τον αγωνα κλπ. Για να μην υπαρχουν παρεξηγησεις, επαναλαμβανω οτι δεν θεωρω οτι φταιει ο Vettel, ηταν απλα ατυχος. Οπως επαναλαμβανω οτι μπορει καλλιστα να κανω λαθος για το ποτε εμφανιστηκε το προβλημα με την αναρτηση. Μικρα λαθακια κανουν ολοι οι οδηγοι στην διαρκεια ενος αγωνα, αν τωρα αυτο οδηγησουν σε εγκαταλειψη λογω σπασμενης αναρτησης, τοτε ειναι ατυχια. Πχ και ο Verstappen εκανε λαθακι στον προηγουμενο αγωνα οταν προσπερασε τον Bottas και κλαταρε το ελαστικο του. Ατυχια. Αντιθετα, ο Vettel οταν τρακαρε απο πισω τον Λεκλερκ στον προηγουμενο αγωνα την γλυτωσαν και οι 2. Συμβαινουν αυτα. Επεξ/σία 4 Νοεμβρίου 2019 από haHa
ASFE Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 Haha πες μας αλλη μια φορα οτι ο Φεττελ δεν ειχε grip στον 1ο γυρο. Δεν το εχουμε εμπεδωσει πολυ καλα. 1 1
Narayan Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 Ο Φέτελ χθες 😂 Μπράβο στον Χάμιλτον, όχι μόνο για το πρωτάθλημα αλλά και για το ότι πάλεψε για τη νίκη, αντί να κάτσει να πάρει το "ασφαλές" αποτέλεσμα που θα του έδινε τους 4 βαθμούς που χρειάζοταν. 3
haHa Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 7 λεπτά πριν, ASFE είπε Haha πες μας αλλη μια φορα οτι ο Φεττελ δεν ειχε grip στον 1ο γυρο. Δεν το εχουμε εμπεδωσει πολυ καλα. Μερικοι πραγματι δεν το εχουν εμπεδωσει, ακομα και οταν το λεει ο ιδιος ο Vettel και ο Binotto! Επεξ/σία 4 Νοεμβρίου 2019 από haHa
~mxls~ Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 Μοναδικό ταλέντο, που μεταφράζεται σε πολλούς τίτλους πλέον. Τον είχα σε all time top 3 πριν ακόμα γίνει θεριό η Mercedes. Αλλά είναι διαφορετικό όταν μιλούν και οι αριθμοί. https://twitter.com/F1/status/1191140500084076544?s=20 4
Diinekis21 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 Το Ferrari του Vettel φαινόταν undriveable στον 1ο γύρο. Τον πέρασε Renault στην ευθεία χωρίς καν DRS στο τέλος του 1ου γύρου μαζί με τους υπόλοιπους που τον πέρναγαν σα σταματημένο. Αν σχετίζεται με την αστοχία της ανάρτησης, δε το ξέρουμε και το πιο πιθανό είναι ότι δε θα μάθουμε. Πέρα από αυτό, περίεργα ή ασυνήθιστα αν προτιμάτε και τα 2 περιστατικά. 1
~mxls~ Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 3 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε Το Ferrari του Vettel φαινόταν undriveable στον 1ο γύρο... Αυτό ακριβώς, "πληγωμένο" μονοθέσιο.
haHa Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 17 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε Το Ferrari του Vettel φαινόταν undriveable στον 1ο γύρο. Τον πέρασε Renault στην ευθεία χωρίς καν DRS στο τέλος του 1ου γύρου μαζί με τους υπόλοιπους που τον πέρναγαν σα σταματημένο. Αν σχετίζεται με την αστοχία της ανάρτησης, δε το ξέρουμε και το πιο πιθανό είναι ότι δε θα μάθουμε. Πέρα από αυτό, περίεργα ή ασυνήθιστα αν προτιμάτε και τα 2 περιστατικά. +1 Γλυστραγε παντου το μονοθεσιο στον 1ο γυρο, μετα εστρωσε.
Narayan Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 Ο Χάμιλτον αποδίδει τιμή στον Λάουντα (ακουμπάει το καπέλο του), μετά την κατάκτηση του πρωταθλήματος. 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα