primeragt Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 1 λεπτό πριν, haHa είπε Αυτη ειναι μια εικασια δικια σου(χωρις καποιο στοιχειο/επιχειρημα) που δεν ανεφερθηκε καν απο τον Vettel, ενω ο ιδιος μαλιστα ειπε οτι ειχε προβλημα με το grip στην αρχη. Το οποιο επιλεγεις να προσπερνας. Επισης, δομικο θεμα με την αναρτηση χωρις χτυπημα/επαφη κλπ δεν γινεται. Εχουμε δει αναρτησεις να σπανε μονο και μονο απο τους κραδασμους απο το flat-spot ενος ελαστικου. Ο Vettel εκανε αρκετα λαθακια και καβαλησε αρκετα sausage kerbs , μερικα τα καβαλησε με 250km/h. Τουλαχιστον αυτην την εικασια οπως λες εσυ εχω επιχειρημα να την στηριξω και το εκανα απλα εσυ επιλεγεις να γραψεις αυτα που δειχνουν τα βιντεο και τα ηχητικα και να πεις απλα οτι ξεκινησε σκατα. Αυτο το λεγα και γω οταν ξεκινησε ο αγωνας οχι και μετα που ειδα τι εγινε και ακουσα τι ειπε ο Vettel στο ηχητικο. Γιατι μονο και μονο απο το κακο grip δεν συναδει το να χασει τη θεση απο 5 μονοθεσια σε βαθος μισου γυρου. Μετα τα πρωτα 3, Χαμ-Μαξ-Λεκλερκ φανηκε οτι οντως εχει καποιο θεμα, στην αρχη λεω θα ειναι μηχανικο και μετα βγηκε και το ηχητικο για υπερβολικη υποστροφη παντου και ειδαμε που καταληξε. Απο ΟΛΑ αυτα μαζι βγαζω το συμπερασμα οτι το θεμα υπηρχε εξαρχης. Και πανω σαυτο που λες για το flat spot. Μην ξεχνας οτι η πιστα λιγο ακομα και θα εκανε για μοτοκρος με τοσες αναπηδησεις (ωραια χαραξη αλλα απο στρωσιμο οι Αμερικανοι τα γ@μησαν ολα) και το μονοθεσιο δεν βγηκε για βολτα την Κυριακη 5 λεπτα πριν τον αγωνα αλλα ετρεχε απο πεμπτη- παρασκευη εκει μεσα οποτε δεν ξερουμε που και ποτε μπορει να "αρπαξε". 1
haHa Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 51 λεπτά πριν, greg4 είπε Καταρχήν οι πρώτοι δυο ήταν οι πίστες που όλοι έλεγαν ότι είναι η ευκαιρεία της Ferrari για νίκη. Από την αρχή της χρονιάς είχαμε αυτό το advantage στις ευθείες. Και στη Σιγκαπούρη έφερε την μεγάλη αναβάθμιση. Δηλαδή στο Spa ο Leclerc θα έχανε αν δεν τον Bottas ο Vettel στο Lewis και στη Monza κέρδισε με την ψυχή στο στομά. Πάντως εγώ επιμένω ότι ο σημερινός αγώνας δεν ήταν αντιπροσωπευτικός. Από την μια ο Leclerc είχε μηχανή που την είχε από Barcelona και από την άλλη είχαν τεράστια θέμα με τα medium. Με hard το race pace τους ήταν σχετικά οκ. Έχαναν περίπου όσο έχαναν την Παρασκευή. Από την άλλη ο Vettel προφανώς και είχε θέμα από την αρχή με την ανάρτηση και πάλευσε με grip. Και δεν είχε καμία επαφή πουθενά. Mακαρι να ειναι ετσι και να δουμε στους επομενους αγωνες την Φερραρι δυνατη και να ειναι παλι το φαβορι για τη νικη, γιατι σημερα ηταν σχετικα βαρετος ο αγωνας με την Φερραρι εκτος διεκδικησης. -------------------- 13 λεπτά πριν, primeragt είπε Και πανω σαυτο που λες για το flat spot. Μην ξεχνας οτι η πιστα λιγο ακομα και θα εκανε για μοτοκρος με τοσες αναπηδησεις (ωραια χαραξη αλλα απο στρωσιμο οι Αμερικανοι τα γ@μησαν ολα) και το μονοθεσιο δεν βγηκε για βολτα την Κυριακη 5 λεπτα πριν τον αγωνα αλλα ετρεχε απο πεμπτη- παρασκευη εκει μεσα οποτε δεν ξερουμε που και ποτε μπορει να "αρπαξε". Πιστευω πως επιτηδες αγνοεις καποια πραγματα. Λες οτι η ελλειψη grip στην εναρξη του 1ου γυρου απο τον Vettel ηταν αποτελεσμα προβληματος στην αναρτηση. (Δεν φερνεις κανενα επιχειρημα για αυτο, μονο κανεις την εικασια/συνδεση οτι επειδη εσπασε η αναρτηση αφοτου αναπηδησε με 250km/h πανω σε sausage kerb στον 7ο γυρο, τοτε προφανως το προβλημα προυπηρχε). Λεω εγω οτι αν η ελλειψη grip στην εναρξη του 1ου γυρου απο τον Vettel ηταν αποτελεσμα υποτιθεμενου προβληματος στην αναρτηση, τοτε αυτο μαλλον θα προυπηρχε και στο qualifying, δεν θα εμφανιστηκε ξαφνικα(το μονοθεσιο ηταν σε parc ferme). Θα ηταν εξαιρετικα ακραιο να εμφανισε προβλημα η αναρτηση μεταξυ qualifying και 1ου γυρου του αγωνα, το οποιο μαλιστα λυθηκε στους επομενους γυρους: ο Vettel σταματησε να μπλοκαρει και βρηκε pace, αλλα ο ρυθμος του οριοθετουνταν απο τους μπροστινους του. Επεξ/σία 4 Νοεμβρίου 2019 από haHa
primeragt Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 12 λεπτά πριν, haHa είπε Λες οτι η ελλειψη grip στην εναρξη του 1ου γυρου απο τον Vettel ηταν αποτελεσμα προβληματος στην αναρτηση. Κανε με quote που εγραψα για θεμα γκριπ (ειτε αν ειχε ειτε οχι) στην εκινηση και μετα συνεχιζουμε για το αν ειχε η οχι θεμα απο το ξεκινημα στην αναρτηση. Πουθενα δεν αναφερθηκα σε θεματα γκριπ. Το μονο που ειπα ειναι να πω οτι απο ΟΛΑ αυτα που ειδαμε και που επισημανες και συ (οτι εχανε ολα τα απεξ) και ακουσαμε (προβλημα υποστροφης και πληγωμενο ΧΩΡΙΣ συγκρουση οχημα) οτι το θεμα αναρτησης υπαρχει απο την εκκινηση. Το αν ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ υπαρχει και θεμα με το γκριπ του λογο θεσης στην ακαθαρτη πλευρα ΔΕΝ το εθιξα καθολου. Που και παλι αυτο το θεμα με το γκριπ στην ακαθαρτη το ειχαν και οι μισοι που τον προσπερασαν αργοτερα αλλα δεν τον προσπερασαν γιαυτο αλλα γιατι δεν μπορουσε να στριψει και φαινοταν. Και εσυ αγνοεις καποια πραγματα, επιτιδες ή οχι δεν με ενδιαφερει ιδιαιτερα. Αλλα ακουγεσε ασχετος αμα μου λες οτι κατι που εχει σχεδιαστει να δεχετε απιστευτες δυναμεις (αναρτηση) εχει μονο 2 καταστασεις. Λειτουργικο (δλδ ΟΚ) και σπασμενο. Δυστηχως τα υλικα δεν εχουν μονο αυτες τις 2 καταστασεις αλλα εχουν και πλαστικες ιδιοτητες και αυτο τα κανει καταληλα για διαφορες δουλειες. Το οτι ΔΕΝ εσπασε στα Qualy και δεν το ακουμπησε ανθρωπος ηστερα (parc ferme) ΔΕΝ σημαινει οτι δεν ειχε και καποιο θεμα. Επεξ/σία 4 Νοεμβρίου 2019 από primeragt 1
haHa Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 10 λεπτά πριν, primeragt είπε Κανε με quote που εγραψα για θεμα γκριπ (ειτε αν ειχε ειτε οχι) στην εκινηση και μετα συνεχιζουμε για το αν ειχε η οχι θεμα απο το ξεκινημα στην αναρτηση. Πουθενα δεν αναφερθηκα σε θεματα γκριπ. Το μονο που ειπα ειναι να πω οτι απο ΟΛΑ αυτα που ειδαμε και που επισημανες και συ (οτι εχανε ολα τα απεξ) και ακουσαμε (προβλημα υποστροφης και πληγωμενο ΧΩΡΙΣ συγκρουση οχημα) οτι το θεμα αναρτησης υπαρχει απο την εκκινηση. Το αν ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ υπαρχει και θεμα με το γκριπ του λογο θεσης στην ακαθαρτη πλευρα ΔΕΝ το εθιξα καθολου. Που και παλι αυτο το θεμα με το γκριπ στην ακαθαρτη το ειχαν και οι μισοι που τον προσπερασαν αργοτερα αλλα δεν τον προσπερασαν γιαυτο αλλα γιατι δεν μπορουσε να στριψει και φαινοταν. Συγγνωμη για να καταλαβω: λες οτι ο Vettel δεν ειχε προβλημα με το το grip στον 1ο γυρο; Δεν μιλαω για grip στην πρωτη ευθεια με το που σβησαν τα φωτα λογω εκκινησης απο την ακαθαρτη μερια, αλλα για grip γενικοτερα στον 1ο γυρο πιο πολυ και λιγοτερο στους επομενους γυρους. Αντιστοιχο θεμα με grip και χαμηλη αποδοση στο πρωτο stint ειχε και ο Leclerc, αλλα σε μικροτερο βαθμο. Επεξ/σία 4 Νοεμβρίου 2019 από haHa
primeragt Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 Ρε συ με τρελανεις. ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΝΑΦΕΡΘΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ (πριν το κανεις θεμα εσυ για μενα) ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΑΝ ΕΙΧΕ Η ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΘΕΜΑ ΓΚΡΙΠ Ο ΒΕΤΤΕΛ ΣΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ. Ποιο ξεκαθαρα δεν μπορω να το γραψω.
haHa Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 6 λεπτά πριν, primeragt είπε Ρε συ με τρελανεις. ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΝΑΦΕΡΘΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ (πριν το κανεις θεμα εσυ για μενα) ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΑΝ ΕΙΧΕ Η ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΘΕΜΑ ΓΚΡΙΠ Ο ΒΕΤΤΕΛ ΣΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ. Ποιο ξεκαθαρα δεν μπορω να το γραψω. Για αυτο σου ξαναλεω: 9 λεπτά πριν, haHa είπε Δεν μιλαω για grip στην πρωτη ευθεια με το που σβησαν τα φωτα λογω εκκινησης απο την ακαθαρτη μερια, αλλα μιλαω: 9 λεπτά πριν, haHa είπε αλλα για grip γενικοτερα στον 1ο γυρο πιο πολυ και λιγοτερο στους επομενους γυρους. Αντιστοιχο θεμα με grip και χαμηλη αποδοση στο πρωτο stint ειχε και ο Leclerc, αλλα σε μικροτερο βαθμο. Λεω αυτο που ειπε και ο greg4: δεν μπορεσαν να φερουν τα medium σε σωστη θερμοκρασια λειτουργιας: 1 ώρα πριν, greg4 είπε Πάντως και οι δυο εκτός από το dirty side, προφανώς δεν μπόρεσαν να φέρουν την medium σε κατάσταση καλής λειτουργίας στην αρχή (αλλά και ο Leclerc σε όλο το πρώτο stint) Επεξ/σία 4 Νοεμβρίου 2019 από haHa
haHa Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 3 λεπτά πριν, primeragt είπε Συμφωνουμε οτι διαφωνουμε και τελος. Η πλακα ειναι οτι συμφωνουμε και για αυτο σου λεω οτι δεν αναφερομαι στο grip στην εκκινηση λογω ακαθαρτης πλευρας, αλλα λεω οτι και οι 2 Φερραρι(o Vettel πιο εντονα) δεν μπορεσαν να φερουν τα medium σε σωστη θερμοκρασια λειτουργιας, οπως ειπε και ο greg4: 1 ώρα πριν, greg4 είπε Πάντως και οι δυο εκτός από το dirty side, προφανώς δεν μπόρεσαν να φέρουν την medium σε κατάσταση καλής λειτουργίας στην αρχή (αλλά και ο Leclerc σε όλο το πρώτο stint) Επεξ/σία 4 Νοεμβρίου 2019 από haHa
primeragt Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 1 λεπτό πριν, haHa είπε Η πλακα ειναι οτι συμφωνουμε και για αυτο σου λεω οτι δεν αναφερομαι στο grip στην εκκινηση λογω ακαθαρτης πλευρας, αλλα λεω οτι και οι 2 Φερραρι(o Vettel πιο εντονα) δεν μπορεσαν να φερουν τα medium σε σωστη θερμοκρασια λειτουργιας, οπως ειπε και ο greg4: Διαφωνουμε στο γιατι εχανε τα απεξ. Τα αλλα δεν τα αγγιξα καν σαν θεματα.
haHa Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 1 λεπτό πριν, primeragt είπε Διαφωνουμε στο γιατι εχανε τα απεξ. Τα αλλα δεν τα αγγιξα καν σαν θεματα. Οποτε, για να καταλαβω: θεωρεις οτι ο Vettel δεν ειχε προβλημα με το grip στον 1ο γυρο;
liakjim Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 Δεν είστε μέσα στο ανθρακόνημα. Μπορεί από την αρχή να είχε θέμα η ανάρτηση μπορεί όχι. 3
primeragt Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 4 λεπτά πριν, liakjim είπε Δεν είστε μέσα στο ανθρακόνημα. Μπορεί από την αρχή να είχε θέμα η ανάρτηση μπορεί όχι. Αυτο λεω και γω. Βασιζομενος σε οτι εχω δει και ακουσα εβγαλα το συμπερασμα οτι ειχε εξαρχης θεμα η αναρτηση και δεν ηταν στιγμιαια καταρευση. Το οτι μπορει να ειμαι λαθος το αναγνωριζω αλλα δεν το πολυπιστευω με βαση οτι ειδα και ακουσα. Θα περιμενω καποια ανακοινωση αν βγει απο ferrari.
haHa Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 14 λεπτά πριν, liakjim είπε Δεν είστε μέσα στο ανθρακόνημα. Μπορεί από την αρχή να είχε θέμα η ανάρτηση μπορεί όχι. To point ειναι οτι αν η αναρτηση ειχε προβλημα εξαρχης(και οχι επειδη περασε με 250km/h πανω απο το sausage kerb, ενω μαλιστα ειχε περασει και μεριεκς φορες ακομα πανω απο αλλα sausage kerb) και το υποτιθμενο προβλημα στην αναρτηση ηταν ο λογος που ειχε ελλειψη grip στον 1ο γυρο, τοτε το προβλημα σχεδον σιγουρα θα υπηρχε και στο qualy, μιας και το μονοθεσιο ηταν σε καθεστως parc ferme . Eπισης, ελλειψη grip ειχε και ο Leclerc με τα medium. Γενικοτερα, οι 2 Φερραρι δεν μπορεσαν να φερουν σε σωστη θερμοκρασια τα medium ελαστικα, με αποτελεσμα πολυ κακο πρωτο γυρο και πρωτο στιντ. Επεξ/σία 4 Νοεμβρίου 2019 από haHa
tommy^ Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 5 ώρες πριν, haHa είπε Επισης, δομικο θεμα με την αναρτηση χωρις χτυπημα/επαφη κλπ δεν γινεται. Εχουμε δει αναρτησεις να σπανε μονο και μονο απο τους κραδασμους απο το flat-spot ενος ελαστικου. Ο Vettel εκανε αρκετα λαθακια και καβαλησε αρκετα sausage kerbs , μερικα τα καβαλησε με 250km/h. Ηταν ατυχος που μαλλον αυτα τα λαθακια οδηγησαν στην καταρρευση της αναρτησης. Αυτοαναιρεισαι. Απο τη μια λες (λανθασμενα) οτι δομικο θεμα δεν τιθεται αν δεν ακουμπησεις/κοπανησεις καπου και απο κατω λες (σωστα) οτι εχουμε δει πολλες φορες να σπανε απο κραδασμους κλαταρισμενου ελαστικου. Καταρρευση αναρτησης, εκτος απο επαφη και χτυπημα μπορουμε να εχουμε και αστοχια υλικου αλλα και λαθος συνδεσμολογια (σχεδον απιθανο εδω), ισως και απο αλλες περιπτωσεις που δε μου ερχονται στο μυαλο τωρα. Ακομα δε βγηκε το πορισμα για το πώς κατερρευσε η αναρτηση του Σεμπ κι εσυ αμεσως να θαψεις οτι "μαλλον" τα λαθακια του οδηγησαν σε αυτη την καταρρευση. Ας περιμενουμε να δουμε τι θα πει και η Φερραρι. edit: για αλλη μια φορα η σποντα σου στην πρωτη αποπειρα προσπερασης του τουριστα σε Χαμ ειναι εκτος τοπου και χρονου καθως ο Χαμ βρισκοταν μπροστα απο τον τουριστα στην εισοδο της στροφης και δεν εχει σχεση με την Αυστρια οπου Μαξ και Σαρλ ηταν ακριβως πλαι πλαι. Δεν ξερω αν πρεπει να αλλαξεις ματια ή μυαλο για να βλεπεις καθαροτερα. Επεξ/σία 4 Νοεμβρίου 2019 από tommy^ 1 2
dimitrisdim14 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 6 ώρες πριν, haHa είπε Mακαρι να ειναι ετσι και να δουμε στους επομενους αγωνες την Φερραρι δυνατη και να ειναι παλι το φαβορι για τη νικη, γιατι σημερα ηταν σχετικα βαρετος ο αγωνας με την Φερραρι εκτος διεκδικησης. -------------------- Πιστευω πως επιτηδες αγνοεις καποια πραγματα. Λες οτι η ελλειψη grip στην εναρξη του 1ου γυρου απο τον Vettel ηταν αποτελεσμα προβληματος στην αναρτηση. (Δεν φερνεις κανενα επιχειρημα για αυτο, μονο κανεις την εικασια/συνδεση οτι επειδη εσπασε η αναρτηση αφοτου αναπηδησε με 250km/h πανω σε sausage kerb στον 7ο γυρο, τοτε προφανως το προβλημα προυπηρχε). Λεω εγω οτι αν η ελλειψη grip στην εναρξη του 1ου γυρου απο τον Vettel ηταν αποτελεσμα υποτιθεμενου προβληματος στην αναρτηση, τοτε αυτο μαλλον θα προυπηρχε και στο qualifying, δεν θα εμφανιστηκε ξαφνικα(το μονοθεσιο ηταν σε parc ferme). Θα ηταν εξαιρετικα ακραιο να εμφανισε προβλημα η αναρτηση μεταξυ qualifying και 1ου γυρου του αγωνα, το οποιο μαλιστα λυθηκε στους επομενους γυρους: ο Vettel σταματησε να μπλοκαρει και βρηκε pace, αλλα ο ρυθμος του οριοθετουνταν απο τους μπροστινους του. Στην φόρμουλα ένα τίποτα δεν είναι περίεργο . Και ο κινητήρας στην Ρωσία ήταν μια χαρά . Στον αγώνα έμεινε . Πάλι παρκαρισμένο ήταν . Και μην πεις ότι άλλο κινητήρας άλλο ανάρτηση . Έχουμε δει να φεύγουν Ρόδες από μονοθέσια στην ευθεία , ενώ την προηγούμενη μέρα ήταν όλα καλά ... Επεξ/σία 4 Νοεμβρίου 2019 από dimitrisdim14
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα