Kamil Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2019 Η Φερραρι πρεπει επειγόντως να αποκτήσει μια κάποια στρατηγική. Και μα βελτιώσει τα πιτ στοπ της αν δεν θελει να συνεχισει να καιει τον Λεκλερ σε καθε αγωνα 1
~mxls~ Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2019 Μια ερώτηση, μετά το 37ο γύρο, μπήκε ξανά πιτ ο Κίμι;
haHa Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 15 λεπτά πριν, Kamil είπε Η Φερραρι πρεπει επειγόντως να αποκτήσει μια κάποια στρατηγική. Και μα βελτιώσει τα πιτ στοπ της αν δεν θελει να συνεχισει να καιει τον Λεκλερ σε καθε αγωνα Μια χαρα ηταν σημερα η στρατηγικη της Φερραρι, απλα ηταν αργη. Το ειπαμε απο την αρχη οτι μαλλον θα τερματισει κανα λεπτο πισω, τελικως τερματισε 52sec πισω. Τρομερη διαφορα αποδοσης σε σχεση με τους τελευταιους 6 αγωνες που ειχε το καλυτερο μονοθεσιο, φαινεται να της κοστισε η τεχνικη οδηγια που εξεδωσε η FIA: Red Bull gets F1 fuel flow rule clarification amid Ferrari intrigue Επεξ/σία 3 Νοεμβρίου 2019 από haHa
turbakiasss Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2019 Δεν είναι ξεκάθαρο αν φταίει η οδηγία αφού ο εκλερ είχε παλιό μοτέρ χωρίς όλες τις αναβαθμίσεις.
greg4 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2019 Δεν μπορεί να έχει κάποια σχέση η τεχνική οδηγία. Αναφέροταν στο να καίει παραπάνω καύσιμο ανάμεσα στα metric points. Αυτό να το έκαναν στα qualify, όχι στον αγώνα. Και πάλι έχουν 105kg να βγάλουν τον αγώνα. Επίσης δεν ξέρουμε τι ρυθμό θα είχε ο Vettel. Ο Lecler είχε εκτός από παλιό spec μοτέρ και αρκετά χρησιμοποιημένο. Τέλος μόλις είπαν στην Ολλανδική tv ότι μάλλον ο Albon χτύπησε ελάχιστον τον Vettel μετά την σύγκρουση με τον Sainz. (δεν το έχω δει)
dimoskoutr Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2019 Πάντως μια παρατήρηση. Στα πρώτα γκραν πρι μιλούσαν για καινοτομία στην ανάρτηση της Μερσεντές, συζητήθηκε πολύ, τελικά δεν θεωρήθηκε κάτι παράτυπο παρότι πολλοί μιλούσαν για "τέντωμα" κανονισμών, η Φεράρι έκανε πολύ μεγάλα βήματα μπροστά σε ότι αφορά τον κινητήρα της, τσουπ χώθηκε η fia, την γειώσε την Φεράρι, πάπαλα η φάση ανταγωνισμός... Παράξενα, εγώ θα έλεγα και αλλοπρόσαλα πράγματα. Κρίμα...
haHa Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, greg4 είπε Τέλος μόλις είπαν στην Ολλανδική tv ότι μάλλον ο Albon χτύπησε ελάχιστον τον Vettel μετά την σύγκρουση με τον Sainz. (δεν το έχω δει) Δεν παιζει αυτο, ο leclerc ηταν διπλα εκει, ο Vettel ηταν ακομα αρκετα μπροστα(3ος, πισω απο Verstappen αλλα μπροστα απο Χαμιλτον). 3 ώρες πριν, greg4 είπε https://www.formula1.com/en/video/2019/11/US_GP__Watch_the_F1_race_start_in_Austin.html Race start σε επανάληψη. Το ξανακοιταω και δεν μπορει να βγει ακρη. Στο skysports ειπαν οτι ειδαν επαφη, αλλα κοιτωντας το video αυτο που μου φανηκε σαν επαφη πρεπει να ειναι οτι ο Vettel πατησε το kerb(ενω ειναι διπλα/κολλητα πισω απο Λεκλερκ) και το αυτοκινητο του χοροπηδαει οπως κατεβαινει απο αυτα. (1:07 στο video) Χρειαζεται onboard απο τον Vettel στον 1ο γυρο για να βγει συμπερασμα, οπως πχ υπαρχει τον onboard στον 7o γυρο και δειχνει πως ο Vettel βγαινει εκτος πιστας στο turn 8 και καβαλαει το sausage kerb με αποτελεσμα να σπασει την αναρτηση του. Αυτο που ειναι εμφανες παντως στο video ειναι οτι ο Vettel εχει αρχισει να ξαναβρισκει ρυθμο και παει να προσπερασει ξανα τον Leclerc, αλλα χανει τελειως το apex και χοροπηδαει στα κερμπ, με αποτελεσμα να χασει ρυθμο και να χαλασει την γραμμη του για τις επομενες στροφες. Αυτο εχει σαν αποτελεσμα να μπλοκαρει εντοντα στην επομενη στροφη(χανοντας τελειως το ape), δινοντας την δυνατοτητα στον Ricciardo να τον προσπερασει και να τον βγαλει εκ νεου εκτος ρυθμου αφηνοντας τον εκτεθιμενο στον Sainz, που τον προσπερναει. Επεξ/σία 4 Νοεμβρίου 2019 από haHa 1
greg4 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 11 λεπτά πριν, haHa είπε Δεν παιζει αυτο, ο leclerc ηταν διπλα εκει, ο Vettel ηταν ακομα αρκετα μπροστα(3ος, πισω απο Verstappen αλλα μπροστα απο Χαμιλτον). Σωστά, τον Leclerc χτύπησε ακριβώς στην ίδια ρόδα Πάντως βλέποντας το onboard του Leclerc και του Lewis, από την πρώτη στροφή πήγαινε όπου να'ναι το αμάξι του Seb. Προφανώς είχε θέμα πριν καν ξεκινήσει...
haHa Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, greg4 είπε Δεν μπορεί να έχει κάποια σχέση η τεχνική οδηγία. Αναφέροταν στο να καίει παραπάνω καύσιμο ανάμεσα στα metric points. Αυτό να το έκαναν στα qualify, όχι στον αγώνα. Και πάλι έχουν 105kg να βγάλουν τον αγώνα. Μπορει καλλιστα να εχει σχεση η τεχνικη οδηγια. Στο qualifying ηταν πραγματι μεγαλο το πλεονεκτημα της Φερραρι στους τελευταιους 6 αγωνες, αλλα και στον αγωνα ηταν αισθητα πιο κοντα σε αυτους τους 6 αγωνες σε σχεση με τους προηγουμενους. Θα δουμε και στους επομενους 2 αγωνες αν θα καταφερει η Φερραρι να κανει το 1-2 στα δοκιμαστικα και να κερδιζει τους αγωνες(αν δεν τρακαρουν οι οδηγοι ή δεν σκ@τωσουν την στρατηγικη στα πιτ). Ενδιαφερον εχει τι ειπε ο Μαξ για την αποδοση της Φερραρι σημερα: Verstappen unsurprised by Ferrari struggles: “Why do you think?” Αναφορά σε κείμενο Asked if it was strange Ferrari could not fight at the start, Verstappen replied: "Oh that’s not strange," before adding "well why do you think? You can fill it in yourself" when invited to explain his reply. ------------------- 23 λεπτά πριν, greg4 είπε Πάντως βλέποντας το onboard του Leclerc και του Lewis, από την πρώτη στροφή πήγαινε όπου να'ναι το αμάξι του Seb. Προφανώς είχε θέμα πριν καν ξεκινήσει... Αναμενομενο ηταν να φαινεται οτι ο Vettel δεν ειχε τοσο grip οσο ο Verstappen και ο Hamilton: ο Vettel ηταν στο dirty side και μετα κλειστηκε στην 1η στροφη και γενικοτερα εχασε momentum, με αποτελεσμα να επιδεινώνεται το grip σε σχεση με τους γυρω. Το ειπε και ο ιδιος για το dirty side και το grip: "Speaking about his grand prix, Vettel said: "I had a decent start, I was just on the dirty side. And then I had no place to go at Turn 1, but there was no grip and that was the case for the entire beginning of the race." Btw, η εκκινηση του Vettel ηταν καλυτερη απο του Λεκλερκ, εδω μετα την 1η στροφη ποσο πισω ειναι ο Leclerc: Oχι απλα τον εχει περασει ο Χαμιλτον , αλλα του εχει ριξει 1,5 μονοθεσιο. Αντιθετα, ο Vettel ειναι ελαχιστα πισω απο Verstappen . Και οι 2 Φερραρι ειχαν θεμα με το grip στις πρωτες στροφες, ο Λεκλερκ πιο εντονο στις στροφες 1 και 2, αλλα ο Vettel δεν μπορεσε να βρει πιο μετα grip, ενω ο Leclerc βρηκε καπως. Επεξ/σία 4 Νοεμβρίου 2019 από haHa 1
greg4 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 18 λεπτά πριν, haHa είπε Μπορει καλλιστα να εχει σχεση η τεχνικη οδηγια. Στο qualifying ηταν πραγματι μεγαλο το πλεονεκτημα της Φερραρι στους τελευταιους 6 αγωνες, αλλα και στον αγωνα ηταν αισθητα πιο κοντα σε αυτους τους 6 αγωνες σε σχεση με τους προηγουμενους Καταρχήν οι πρώτοι δυο ήταν οι πίστες που όλοι έλεγαν ότι είναι η ευκαιρεία της Ferrari για νίκη. Από την αρχή της χρονιάς είχαμε αυτό το advantage στις ευθείες. Και στη Σιγκαπούρη έφερε την μεγάλη αναβάθμιση. Δηλαδή στο Spa ο Leclerc θα έχανε αν δεν τον Bottas ο Vettel στο Lewis και στη Monza κέρδισε με την ψυχή στο στομά. Πάντως εγώ επιμένω ότι ο σημερινός αγώνας δεν ήταν αντιπροσωπευτικός. Από την μια ο Leclerc είχε μηχανή που την είχε από Barcelona και από την άλλη είχαν τεράστια θέμα με τα medium. Με hard το race pace τους ήταν σχετικά οκ. Έχαναν περίπου όσο έχαναν την Παρασκευή. Από την άλλη ο Vettel προφανώς και είχε θέμα από την αρχή με την ανάρτηση και πάλευσε με grip. Και δεν είχε καμία επαφή πουθενά. 48 λεπτά πριν, haHa είπε Χρειαζεται onboard απο τον Vettel στον 1ο γυρο για να βγει συμπερασμα, οπως πχ υπαρχει τον onboard στον 7o γυρο και δειχνει πως ο Vettel βγαινει εκτος πιστας στο turn 8 και καβαλαει το sausage kerb με αποτελεσμα να σπασει την αναρτηση του Και επειδή το ζήτησες... https://streamable.com/plirf Πραγματικά δεν υπάρχει επαφή πουθενά.. 23 λεπτά πριν, haHa είπε Btw, η εκκινηση του Vettel ηταν καλυτερη απο του Λεκλερκ, εδω μετα την 1η στροφη ποσο πισω ειναι ο Leclerc Ο Lecler έπρεπε να κάνει διόρθωση αφού τον χτύπησε ο Albon. Αυτό είχε ως συνέπειας να χάσει ταχύτητα. Πάντως και οι δυο εκτός από το dirty side, προφανώς δεν μπόρεσαν να φέρουν την medium σε κατάσταση καλής λειτουργίας στην αρχή (αλλά και ο Leclerc σε όλο το πρώτο stint) και εδώ η εκκίνηση του leclec https://streamable.com/3mm1u (ανεβαίνει τώρα ) 25 λεπτά πριν, haHa είπε Asked if it was strange Ferrari could not fight at the start, Verstappen replied: "Oh that’s not strange," before adding "well why do you think? You can fill it in yourself" when invited to explain his reply. Κλασσικός Verstappen. Χωρίς να έχει δει τπτ από τον αγώνα βγάζει συμπέρασμα... Απλά για να πει την κακία του. 1
haHa Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 16 λεπτά πριν, greg4 είπε Και επειδή το ζήτησες... https://streamable.com/plirf Πραγματικά δεν υπάρχει επαφή πουθενά.. Σωστος, ειναι αυτο που ειπα πως λανθασμενα μου φανηκε σαν επαφη λογω οτι χοροπηδαγε το μονοθεσιο οταν εκανε το λαθακι και πηγε πανω απο το sausage κερμπ, ενω ηταν διπλα σχεδον απο τον Λεκλερκ, ο οποιος μετα ξεφευγει. 1 ώρα πριν, haHa είπε Το ξανακοιταω και δεν μπορει να βγει ακρη. Στο skysports ειπαν οτι ειδαν επαφη, αλλα κοιτωντας το video αυτο που μου φανηκε σαν επαφη πρεπει να ειναι οτι ο Vettel πατησε το kerb(ενω ειναι διπλα/κολλητα πισω απο Λεκλερκ) και το αυτοκινητο του χοροπηδαει οπως κατεβαινει απο αυτα. (1:07 στο video) Ψιλοτραγικος γυρος απο τον Vettel, πρεπει στις μισες στροφες να αστοχησε στο apex. Επεξ/σία 4 Νοεμβρίου 2019 από haHa
primeragt Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 6 λεπτά πριν, haHa είπε Ψιλοτραγικος γυρος απο τον Vettel, πρεπει στις μισες στροφες να μην αστοχησε στο apex. Aφου εξαρχης λεει οτι εχει τρομερη υποστροφη και προβλημα πως να κανει κατι σωστο? 1
haHa Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 8 λεπτά πριν, primeragt είπε Aφου εξαρχης λεει οτι εχει τρομερη υποστροφη και προβλημα πως να κανει κατι σωστο? (μερικα δεν ηταν καν θεμα υποστροφης, ηταν οτι απλα εχανε το φρεναρισμα λογω λιγοτερου grip) Οτι εκανε πιο μετα: να προσαρμοστει στο λιγοτερο grip και στην υποστροφη που ειχε ωστε να μην χανει το apex. Κατι που καταφερε να κανει πιο μετα και δεν εχανε τα apex. Στον 1ο γυρο εκανε τοσα μικρα λαθακια που ηταν λες και επαιρνε συνεχως διαφορετικες γραμμες. Φαινεται χαρακτηριστικα απο το onboard του Lecler που ανεβασε ο greg4. Επεξ/σία 4 Νοεμβρίου 2019 από haHa
primeragt Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 Βρε φαινεται οπως φαινεται (εκ υστερων δλδ) οτι εξαρχης υπαρχει αυτο το δομικο θεμα με την αναρτηση και εχει κανει εξαρχης την εμφανιση του. Δεν σπαει ξαφνικα η αναρτηση του δλδ απο το γκαπ εκει απλα δωθικε το τελιοτικο χτυπημα.
haHa Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 10 λεπτά πριν, primeragt είπε Βρε φαινεται οπως φαινεται (εκ υστερων δλδ) οτι εξαρχης υπαρχει αυτο το δομικο θεμα με την αναρτηση και εχει κανει εξαρχης την εμφανιση του. Δεν σπαει ξαφνικα η αναρτηση του δλδ απο το γκαπ εκει απλα δωθικε το τελιοτικο χτυπημα. Οτι υπηρχε δομικο θεμα εξ αρχης(εντωμεταξυ το μονοθεσιο ηταν σε parc ferme μετα το qualifying, οποτε δεν το αγγιξε ανθρωπος, αρα αδυνατο να εσπασε κατι που δεν ηταν σπασμενο στο qualy) ειναι μια εικασια δικια σου(χωρις καποιο στοιχειο/επιχειρημα) που δεν ανεφερθηκε καν απο τον Vettel, ενω ο ιδιος μαλιστα ειπε οτι ειχε προβλημα με το grip στην αρχη. Το οποιο επιλεγεις να προσπερνας. Επισης, δομικο θεμα με την αναρτηση χωρις χτυπημα/επαφη κλπ δεν γινεται. Εχουμε δει αναρτησεις να σπανε μονο και μονο απο τους κραδασμους απο το flat-spot ενος ελαστικου. Ο Vettel εκανε αρκετα λαθακια και καβαλησε αρκετα sausage kerbs , μερικα τα καβαλησε με 250km/h. Ηταν ατυχος που μαλλον αυτα τα λαθακια οδηγησαν στην καταρρευση της αναρτησης. Επεξ/σία 4 Νοεμβρίου 2019 από haHa 1 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα