Diinekis21 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2019 3 ώρες πριν, dkstopo είπε Οι αλλαγές που κάνει η FIA είχαν και θα πρέπει να έχουν στόχο να ξεβολεύψουν τον εύκολα προπορευόμενο, να κλείσουν την ψαλίδα. Αυτό που έκαναν, χωρίς να το θέλουν ήταν να ανοίξουν την ψαλίδα. Γιαυτο οι πρώτοι 10 αγώνες ήταν περίπατος, και γιαυτο η Φεράρι ήθελε τους περσινούς τροχούς στην μέση της σεζόν αλλά δεν βρήκε όσους υποστηριχτές χρειάζονταν. Ο Τομπάζης το έχει παραδεχτεί σε δηλώσεις του. Αποφάσισε τελικά ποιο πράγμα θες να του χρεώσεις, γιατί άλλο έλεγες πριν. RB & Ferrari δε προσαρμόστηκαν στα φετινά ελαστικά όσο γρήγορα προσαρμόστηκε η Merc. Επίσης η Ferrari είχε αλλοπρόσαλλο αεροδυναμικό σχεδιασμό. Τι σχέση έχει ο Τομπάζης με αυτά; Οι αλλαγές που γίνονται είναι προς τη σωστή κατεύθυνση. Γι'αυτό και τα μονοθέσια μπορούν και ακολουθούν από κοντά καλύτερα από ποτέ στην υβριδική εποχή. Επίσης δεν αποφασίζει ο Τομπάζης μόνος του και το πλάνο της FIA είναι για το 21 και έπειτα. Έκαναν κάποιες μικρές αλλαγές (που δουλεύουν) πιο νωρίς.
TheGrisGrisMan Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2019 14 ώρες πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε Καλα ο VET τι εκανε?Το μοτερ της Ferrari που πηγε? Στα 2.5sec 15 γυρους...Τι σκατα?Το γκαντεμιασα που ειπα οτι θα εχουμε συναρπαστικο αγωνα στο τελος νμζ! Το ίδιο σκεφτόμουν κ εγω μέχρι που συνειδητοποίησα: για ποιο λόγο να πιέσει για πρώτη θέση; Να πάει να περάσει τον Χαμ και να φέρει κανα τετακε και να χάσει και την δεύτερη θέση; Sad but (IMO) true...
haHa Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 11 ώρες πριν, bkran είπε Πιστεύω ότι το αποτέλεσμα είχε να κάνει και με τη διαφορά στην φθορά που προκαλεί κάθε μονοθέσιο. Εντάξει, Χάμιλτον το τερμάτισε μαζί με τον Ρικιαρντο, αλλά η Φεράρι ειδικά στο Λεκλερκ έδειξε σχετική αδυναμία. Ο μικρός μετά το τελευταίο ( καταστροφικό ) πιτ στοπ πέθανε τα λάστιχα του για να φτάσει το Μπότας και μετά από κάνα δυο στιγμές το παράτησε τελείως. Ο μικρος καπου στον 59ο γυρο οταν εριχνε γυρο σε καποια μονοθεσια, εχασε το φρεναρισμα του και τραυματισε τα ελαστικα του. Απο εκεινο το σημειο και μετα το παρατησε οπως λες, ενδεικτικα οτι ακομα και ο Vettel με πιο παλια ελαστικα ανοιξε την διαφορα του(απο τα 2.5sec πηγε στα 5sec) απο τον Λεκλερκ απο εκεινο το σημειο και μετα. Εντωμεταξυ, κοιταω τους χρονους Bottas και Leclerc και ειναι να γελας στο πως καταφερε η Φερραρι με τον Leclerc 11(!!) δευτερολεπτα μπροστα πριν το πρωτο πιτ στοπ, να τερματισει πισω απο τον Bottas. http://en.mclarenf-1.com/index.php?page=chart&gp=1035&graf=3&dr1=Valtteri Bottas&dr2=Charles Leclerc -------------------------------- Δευτερος σερι αγωνας που επρεπε να κερδισει η Φερραρι, αλλα πεταξε τη νικη μεσα απο τα χερια της. Δευτερος σερι αγωνας που παρολο το 1-2 στο qualifying, δεν καταφερνουν να νικησουν. Δεν χτυπας πρωταθλημα ετσι, πρεπει να σοβαρευτει η ομαδα. Επεξ/σία 28 Οκτωβρίου 2019 από haHa
Diinekis21 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 19 λεπτά πριν, TheGrisGrisMan είπε Το ίδιο σκεφτόμουν κ εγω μέχρι που συνειδητοποίησα: για ποιο λόγο να πιέσει για πρώτη θέση; Να πάει να περάσει τον Χαμ και να φέρει κανα τετακε και να χάσει και την δεύτερη θέση; Sad but (IMO) true... Σωστό και αυτό, αλλά: Στις συνθήκες του Μεξικό δε μετράει τόσο το μοτέρ (αν και όσο είναι καλύτερο) αλλά το μηχανικό grip (ελαστικά & ανάρτηση) που φέρεται ως το δυνατό σημείο της Merc από την αρχή της σαιζόν. Η Ferrari δεν πίστευε ότι θα περάσει στα ίσια, αλλά ότι θα έχει κατακόρυφη πτώση στην απόδοση των ελαστικών ο Ham και τότε θα περάσει. Κάτι που δε συνέβη. Επεξ/σία 28 Οκτωβρίου 2019 από Diinekis21 1
dkstopo Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2019 2 ώρες πριν, Diinekis21 είπε Αποφάσισε τελικά ποιο πράγμα θες να του χρεώσεις, γιατί άλλο έλεγες πριν. Επίσης δεν αποφασίζει ο Τομπάζης μόνος του και το πλάνο της FIA είναι για το 21 και έπειτα. Έκαναν κάποιες μικρές αλλαγές (που δουλεύουν) πιο νωρίς. δεν τον κατηγορώ για τιποτα, απλά οι αλλαγες που εγιναν δεν πετυχαν να μειωσουν την ψαλίδα. Από την μεση του προηγουμενου πρωταθληματος μεχρι την μεση του φετινου με αλλαγες στην αναπαυλα η Μερσεντες εκαναν παρτυ. Αρα δεν πετυχαν το σκοπο να κανουν πιο ενδιαφερον την κορυφή. Το τι γινεται πιο πισω ειναι αδιάφορο, απλά γεμιζουν το γκριντ. Η Φερραρι αρχιζε να κερδιζει γιατι ο Μπροουν τον Αυγουστο ειπε οτι πρεπει να κερδισει!!. Ασε τους αλλους να παραπονιουνται για καυσιμα και διάφορα άλλα... Η F1 είναι 60% πολιτική και 40 κατι άλλο. και γιαυτό ειναι ενδιαφέρον!! δεν ειναι ενιαίο, εχει δυνατους και αδυνάτους... αμα αφησουν και ελευθερο το μπατζετ τοτε θα γουσταρουμε πραγματικα
papp0us Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2019 Η τορπίλη έφαγε 10" που για τον τελευταίο γύρο https://www.formula1.com/en/latest/article.kvyat-handed-post-race-penalty-loses-points-after-hulkenberg-clash.2BPqIj1u0tcDgn75I28fXR.html
Diinekis21 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2019 2 ώρες πριν, dkstopo είπε δεν τον κατηγορώ για τιποτα 17 ώρες πριν, dkstopo είπε Τι τσίρκο που παρακολουθήσαμε σήμερα ήταν μια ευγενική χορηγία του ¨δικού μας¨ Νικόλα Τομπάζη.... Τέσπα, δε μπορεί να αλλάξει τα πάντα από χρονιά σε χρονιά. Καίριες αλλαγές θέλουν ορίζοντα τουλάχιστον 3ετίας. 2 ώρες πριν, dkstopo είπε απλά οι αλλαγες που εγιναν δεν πετυχαν να μειωσουν την ψαλίδα. Από την μεση του προηγουμενου πρωταθληματος μεχρι την μεση του φετινου με αλλαγες στην αναπαυλα η Μερσεντες εκαναν παρτυ. Δεν είναι σκοπός του να βάλει handicap στα Merc. Μακροπρόθεσμος στόχος είναι να βελτιώσει το πρωτάθλημα. Μεσοπρόθεσμα είναι να χάνουν λιγότερο downforce τα μονοθέσια όταν ακολουθούν από κοντά, κάτι που έχει πετύχει σε ένα βαθμό ξεκάθαρα. Μεγάλες αλλαγές υπόσχονται (FIA,Liberty-γιατί δε κάνει κουμάντο ο Τομπάζης) από το 2021.. 2 ώρες πριν, dkstopo είπε Το τι γινεται πιο πισω ειναι αδιάφορο, απλά γεμιζουν το γκριντ. Γνώμη σου, διαφωνούμε. Το midfield είναι πιο κοντά σε σχέση με πέρσι στις top, btw. 2 ώρες πριν, dkstopo είπε αμα αφησουν και ελευθερο το μπατζετ τοτε θα γουσταρουμε πραγματικα To budget είναι ελεύθερο. Δεν υπάρχει salary cap. 2
Narayan Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2019 Φοβερή διαχείριση ελαστικών για άλλη μια φορά από τον Χάμιλτον. Μπορεί να μην είχε πολλές προσπεράσεις ο αγώνας αλλά χαίρεσαι πραγματικά να βλέπεις τόσο τον ίδιο να κρατάει την πρωτιά με χαλαρούς ρυθμούς, όσο και την στρατηγική της ομάδας να βγαίνει απόλυτα. Κρίμα για Εκλέρ και Μαξ, ο πρώτος πάλι χαντακώθηκε από την ομάδα του, ο δεύτερος για άλλη μια φορά λόγω την ανυπομονησίας του έχασε έναν δικό του ΙΜΗΟ αγώνα. 1
papp0us Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2019 https://www.formula1.com/en/latest/article.2021-f1-rules-the-key-changes-explained.2dCtCkxNofk20K1B4rJwTk.html Ανακοινώθηκαν οι αλλαγές για το 2021
Diinekis21 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2019 37 λεπτά πριν, papp0us είπε https://www.formula1.com/en/latest/article.2021-f1-rules-the-key-changes-explained.2dCtCkxNofk20K1B4rJwTk.html Ανακοινώθηκαν οι αλλαγές για το 2021 Και αναρωτιόμουν πότε θα ανακοινωθούν. Το αεροδυναμικό κομμάτι φαίνεται εντυπωσιακότατο! Δεν αλλάζουν οι κινητήρες ---> Ξεχνάμε νέους κατασκευαστές Μεγάλο fail αυτό. Φαντάζομαι Merc/Ferr θα λόμπαραν άγρια για να μην αλλάξουν. Εκεί που λέει αλλάζει η δομή του Σ/Κ, τρόμαξα μην εισάγουν καμιά βλακεία τύπου Q4.. Ενδιαφέρον το Salary Cap με πολλές εξαιρέσεις βέβαια. 1
papp0us Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 46 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε Και αναρωτιόμουν πότε θα ανακοινωθούν. Το αεροδυναμικό κομμάτι φαίνεται εντυπωσιακότατο! Δεν αλλάζουν οι κινητήρες ---> Ξεχνάμε νέους κατασκευαστές Μεγάλο fail αυτό. Φαντάζομαι Merc/Ferr θα λόμπαραν άγρια για να μην αλλάξουν. Εκεί που λέει αλλάζει η δομή του Σ/Κ, τρόμαξα μην εισάγουν καμιά βλακεία τύπου Q4.. Ενδιαφέρον το Salary Cap με πολλές εξαιρέσεις βέβαια. Εντάξει οι εξαιρέσεις σε πρώτη ανάγνωση δεν έχουν να κάνουν με το αγωνιστικό κομμάτι. Οι οδηγοί, τα έξοδα διαφήμισης και τα τρία κορυφαία στελέχη κάθε ομάδας μένουν απέξω. Αν στα υπόλοιπα ΙΣΧΎΣΟΥΝ πράγματι οι περιορισμοί, νομίζω οτι θα ισορροπίσει αρκετά το πράγμα, ή έστω οι 3 ομάδες ισως γίνουν 5. Δεν αλλάζουν κινητήρες, και έχω ΤΕΡΑΣΤΙΑ αναμονή πλέον για Mclaren Mercedes. Για τα νέα αεροδυναμικά Standards δεν έχω άποψη,. δεν έχω γνώση επι του θέματος, ελπίζω αν βοηθούν ουσιαστικά στις προσπεράσεις. Επεξ/σία 31 Οκτωβρίου 2019 από papp0us 1
Diinekis21 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2019 12 ώρες πριν, papp0us είπε ή έστω οι 3 ομάδες ισως γίνουν 5. Νομίζω προς τα εκεί πάει με McLaren & Renault. Πλέον το 2021 φαντάζει σαν 2009 12 ώρες πριν, papp0us είπε Δεν αλλάζουν κινητήρες, και έχω ΤΕΡΑΣΤΙΑ αναμονή πλέον για Mclaren Mercedes. Για τα νέα αεροδυναμικά Standards δεν έχω άποψη,. δεν έχω γνώση επι του θέματος, ελπίζω αν βοηθούν ουσιαστικά στις προσπεράσεις. Καλά κι εγώ δεν είμαι αεροδυναμιστής! Την εμφάνιση κρίνω--> me likey! Και το ότι θα χάνoυν μόνο 10% downforce σε κοντινές αποστάσεις. Αυτό είναι φανταστικό! Αν συμβεί θα μπορούν να μάχονται από την αρχή ως το τέλος, αλλά θα πρέπει να ελαττώσουν ή αφαιρέσουν το DRS γιατί θα σκοτώνει τις μάχες πλέον.
tommy^ Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2019 Σιγουρα αν ο απο πισω χανει μονο 10%, τοτε ή θα πρεπει να αφαιρεσουν το DRS ή να ελαχιστοποιησουν το κερδος κατα την ενεργοποιηση του!
dimoskoutr Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2019 Εντυπωσιακός ρυθμός αγώνα από τον κοτσιδάκια, επίσης γρήγορες και οι red bull. Οι κόκκινοι του Μαρανέλο νομίζω ότι θα έχουν πολύ δύσκολο αγώνα την Κυριακή. Ακόμη και 1-2 να ξεκινήσουν έχουν αποδείξει σε όλους ότι είναι ανίκανοι να ελέγξουν τον ρυθμό του αγώνα και ακόμη πιο ανίκανοι να κάνουν μια στρατηγική της προκοπής.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα