Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2019


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 3,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η Φεράρι φέτος είναι άξια της μοίρας της, πραγματικά τραγικοί. Το είπα από το πρώτο πιτ ότι η Φεράρι θα βάλει μόνο ένα μονοθέσιο στο πόντιουμ. Τι πίνουν εκεί στην σκουντερία;;;; Βλαμμένοι εντελώς φέτος οι τύποι! Αντί να καλύψουν τον Χαμ με τον έναν και τον μπότας με τον άλλο, έμπλεξαν για να καλύψουν τον αλμπον!!! Τον αλμπον ρε φίλε;;; Ξαναλέω τον αλμπον!!!

Επεξ/σία από dimoskoutr
  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ποιο moter παιδιά; με 0,3s στο s1 και να χάνει άλλα τοσα στα s2 και s3 πως πιστεύετε ότι μπορεί να περάσει οποιοσδήποτε;

Προφανώς το track position ήταν το α και το ω στον αγώνα...

Καλά ακόμα και ο Vettel που δεν λέει ποτέ τπτ κακό για την ομάδα έκανε αρνητικό σχόλιο...

Επεξ/σία από greg4
  • Like 2
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, greg4 είπε

Ποιο moter παιδιά; με 0,3s στο s1 και να χάνει άλλα τοσα στα s2 και s3 πως πιστεύετε ότι μπορεί να περάσει οποιοσδήποτε;

Προφανώς το track position ήταν το α και το ω στον αγώνα...

Ναι φάνηκε το track position πόσο σημαντικό ήταν και με τις Φεράρι!!! 😂

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Tα γραφαμε εδω πριν μερικες μερες:
Το καλυτερο μονοθεσιο για να κερδισεις εναν αγωνα δεν ειναι απαραιτητα αυτο που εχει ελαχιστα καλυτερο race pace(σημερα πιστευω Ferrari-Mercedes ηταν σχεδον ιδια), αλλα ειναι αυτο που ξεκιναει μπροστα(ειδικα σε 1-2) και μπορει να κανει dictate τον ρυθμο απο την στιγμη που οι προσπερασεις ειναι δυσκολες σε μονοθεσια παρομοιας δυναμικοτητας. Αρα το πιο σημαντικο ειναι το track position .

 

Οι τυποι στην Φερραρι τι κανουν; Πως νιωθουν που ενω ο Vettel προηγουταν τελικως τερματισε μολις 1,5sec πισω απο Ham(ακριβως λογω track position) ?

Ασυγχωρητο να δωσεις το track position 2 φορες δωρο και με τα 2 μονοθεσια σου.

10 λεπτά πριν, greg4 είπε

Ποιο moter παιδιά; με 0,3s στο s1 και να χάνει άλλα τοσα στα s2 και s3 πως πιστεύετε ότι μπορεί να περάσει οποιοσδήποτε;

Προφανώς το track position ήταν το α και το ω στον αγώνα...

Καλά ακόμα και ο Vettel που δεν λέει ποτέ τπτ κακό για την ομάδα έκανε αρνητικό σχόλιο...

Να τα πει καποιος στην Φερραρι αυτο. 

Πραγματικα, θυμαται κανενας αλλον αγωνα στο παρελθον που μια ομαδα να δινει ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ το track position στον βασικο αντιπαλο της;

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, tommy^ είπε

Ο Ablon με DRS και δεν μπορεσε καν να πλησιασει τη Φερραρι στη μεγαλη ευθεια!  🤣

Πως να τον φτάσει? Οι red bull μονο στο 2ο sector εχουν προβαδισμα λογω αεροδυναμικου πακετου

Αρκετα μου αρεσε που ο Ver καταληξε εκει. Πολυ υπουλο το χτυπημα του Kvyat στην τελευταια στροφη

 

Δημοσ.

Σημερα η Μερσεντα ειχε καλυτερο για αλλη μια φορα race pace απο τη Φερραρι.

Δειτε τους χρονους των Λιουις και Σαρλ τους τελευταιους 10 γυρους.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, dimoskoutr είπε

Ναι φάνηκε το track position πόσο σημαντικό ήταν και με τις Φεράρι!!! 😂

Ως track position εννοώ όταν κάνεις pit stop να βγαίνεις (μετά το pit του άλλου) μπροστά. Και όχι να τραβάς το stint ώστε να κάνεις προσπέραση μέσα στην πίστα. Που προφανώς δεν γινόταν με τίποτα

Μόλις τώρα, tommy^ είπε

Σημερα η Μερσεντα ειχε καλυτερο για αλλη μια φορα race pace απο τη Φερραρι.

Δειτε τους χρονους των Λιουις και Σαρλ τους τελευταιους 10 γυρους.

Δεν είχε καλύτερο. Με 0,1 ή 0,2s δεν βγάζεις κάτι. Και προφανώς έπεσε πολύ tyre preservation.

omg τραγική στιγμή του πως βγήκε ο Lewis πάνω με το μονοθέσιο. τραγικό...

Επεξ/σία από greg4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, haHa είπε

Tα γραφαμε εδω πριν μερικες μερες:
Το καλυτερο μονοθεσιο για να κερδισεις εναν αγωνα δεν ειναι απαραιτητα αυτο που εχει ελαχιστα καλυτερο race pace(σημερα πιστευω Ferrari-Mercedes ηταν σχεδον ιδια), αλλα ειναι αυτο που ξεκιναει μπροστα(ειδικα σε 1-2) και μπορει να κανει dictate τον ρυθμο απο την στιγμη που οι προσπερασεις ειναι δυσκολες σε μονοθεσια παρομοιας δυναμικοτητας. Αρα το πιο σημαντικο ειναι το  track position .

Οι τυποι στην Φερραρι τι κανουν; Πως νιωθουν που ενω ο Vettel προηγουταν τελικως (με αργο πιτ στοπ) τερματισε μολις 1,5sec πισω απο Ham(ακριβως λογω track position) ?

Ασυγχωρητο να δωσεις το track position 2 φορες δωρο και με τα 2 μονοθεσια σου.

Καλά εδώ οι τύποι πήγαν να καλύψουν τον αλμπον με τον εκλερ. Δεν γίνεται να φοβάσαι αλμπον, δεν γίνεται.

3 λεπτά πριν, greg4 είπε

Ως track position εννοώ όταν κάνεις pit stop να βγαίνεις (μετά το pit του άλλου) μπροστά. Και όχι να τραβάς το stint ώστε να κάνεις προσπέραση μέσα στην πίστα. Που προφανώς δεν γινόταν με τίποτα

Βρε κατάλαβα απόλυτα τι εννοείς. Τις Φεράρι κοροϊδεύω όχι εσένα. Προφανώς εκεί στην σκουντερία είπαν να δοκιμάσουν νέο τρόπο να χάσουν το 1-2 της εκκίνησης. Φέτος το έχουν κάνει με πολλούς πολλούς τρόπους. Μην βαρεθεί και ο κόσμος ρε.

Επεξ/σία από dimoskoutr
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, greg4 είπε

Ως track position εννοώ όταν κάνεις pit stop να βγαίνεις (μετά το pit του άλλου) μπροστά. Και όχι να τραβάς το stint ώστε να κάνεις προσπέραση μέσα στην πίστα. Που προφανώς δεν γινόταν με τίποτα

Δεν είχε καλύτερο. Με 0,1 ή 0,2s δεν βγάζεις κάτι. Και προφανώς έπεσε πολύ tyre preservation.

omg τραγική στιγμή του πως βγήκε ο Lewis πάνω με το μονοθέσιο. τραγικό...

Ρε συ ο Σαρλ ειχε κατα πολυ νεοτερα λαστιχα απο Λιουις και δεν μπορεσε καν να τον πλησιασει!

Οντως μεγαλη λαμερια η αναδυση του Λιουις στο ποντιουμ μαζι με το αμαξι! 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, tommy^ είπε

Ρε συ ο Σαρλ ειχε κατα πολυ νεοτερα λαστιχα απο Λιουις και δεν μπορεσε καν να τον πλησιασει!

Οντως μεγαλη λαμερια η αναδυση του Λιουις στο ποντιουμ μαζι με το αμαξι! 

Αυτό που φάνηκε σήμερα είναι ότι η hard δεν έχανε ρυθμό με τίποτα. Δηλαδή ο Verstappen έβγαλε όλον τον αγώνα και πέρασε και 12 (?) μονοθέσια.

Το θέμα με τα λάστιχα είναι ότι έχουν μικρό περιθώριο λειτουργίας. Δηλαδή αν τα πιέσουν, θα σου δώσουν μεν ένα άντε δυο γρήγορους γύρους αλλά επειδή θα ζεσταθούν πολύ θα φθαρούν πολύ οπότε μετά θα χάσουν αρκετό ρυθμό.

Plus ότι λόγω ότι αέρας είναι ελαφρύτερος στο Mexico city μειώνει το downforce του αυτοκινήτου και αν κολλήσουν από πίσω πάει το downforce (άρα θα χάσουν και θερμοκρασία τα λάστιχα).

Συνεπώς σε μονοθέσια με το ίδιο pace πάνω κάτω δεν έβγαινε προσπέρασμα με τίποτα.

υ.γ. η ferrari την πάτησε πριν καν ξεκινήσει το τριήμερο καθώς δεν έφερε δεύτερη γόμα c2 (hard) για να την δοκιμάσουν στα practice. Η Mercedes έφερε (την δοκίμασε ο Bottas) και προφανώς κατάλαβε ότι δεν καταλαβαίνει τίποτα από degration. Το ίδιο έπαθε και η Red bull (ένα set c2 μόνο) και πήγε για 2 pit stop στον Albon... Plus οτι η Pirelli έπεσε και αυτή τελείως έξω με τις προβλέψεις για τον ταχύτερο ρυθμό πριν τον αγώνα.

 

  • Like 1
Δημοσ.

Τι τσίρκο που παρακολουθήσαμε σήμερα ήταν μια ευγενική χορηγία του ¨δικού μας¨ Νικόλα Τομπάζη....οι 4 πρώτοι ενώ ήταν πολύ κοντά κανένας δεν μπόρεσε να προσπεράσει κανέναν μέσα στην πίστα. 
να τα λέμε κι αυτά...

  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ.

Πιστεύω ότι το αποτέλεσμα είχε να κάνει και με τη διαφορά στην φθορά που προκαλεί κάθε μονοθέσιο. Εντάξει, Χάμιλτον το τερμάτισε μαζί με τον Ρικιαρντο, αλλά η Φεράρι ειδικά στο Λεκλερκ έδειξε σχετική αδυναμία. Ο μικρός μετά το τελευταίο ( καταστροφικό ) πιτ στοπ πέθανε τα λάστιχα του για να φτάσει το Μπότας και μετά από κάνα δυο στιγμές το παράτησε τελείως.

Μπορεί να μην βλέπουμε προσπερασμα αλλά τουλάχιστον έχει ένα σασπενς, μέχρι το τέλος να είναι τόσο κοντά. Πάντως πιστεύω ότι και αμέσως να έκανε πιτ ο Φετελ μετά τον Χάμιλτον δεν θα έφτανε στο τέλος πρώτος, θα έκαιγε τα λάστιχα του όπως στο Σπα και πάλι θα νικούσε Μερσεντές. Είναι πιο καλά στημένο το αυτοκίνητο όπως και να το κάνουμε.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, dkstopo είπε

Τι τσίρκο που παρακολουθήσαμε σήμερα ήταν μια ευγενική χορηγία του ¨δικού μας¨ Νικόλα Τομπάζη....οι 4 πρώτοι ενώ ήταν πολύ κοντά κανένας δεν μπόρεσε να προσπεράσει κανέναν μέσα στην πίστα. 
να τα λέμε κι αυτά...

Τον Μάρτη του 2018 ανέλαβε ο Τομπάζης.

Οι αλλαγές που έγιναν στη θητεία του (για φέτος δηλαδή) είναι προς τη σωστή κατεύθυνση.

Τα μονοθέσια (όλων των ομάδων) κατά τη διάρκεια της σαιζόν ακολουθούν πιο εύκολα και έχουμε περισσότερες προσπεράσεις.

Επεξ/σία από Diinekis21
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οι αλλαγές που κάνει η FIA είχαν και θα πρέπει να έχουν στόχο να ξεβολεύψουν τον εύκολα προπορευόμενο, να κλείσουν την ψαλίδα. Αυτό που έκαναν, χωρίς να το θέλουν ήταν να ανοίξουν την ψαλίδα. Γιαυτο οι πρώτοι 10 αγώνες ήταν περίπατος, και γιαυτο η Φεράρι ήθελε τους περσινούς τροχούς στην μέση της σεζόν αλλά δεν βρήκε όσους υποστηριχτές χρειάζονταν. Ο Τομπάζης το έχει παραδεχτεί σε δηλώσεις του. 

Επεξ/σία από dkstopo

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...