tommy^ Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2019 Ποια μαχη βρε παιδια του ΒΟΤ με τον Λιουις;; Ο ανθρωπος (ΒΟΤ) εχει κανει συμβολαιο απο τοτε που πηγε Μερσεντα για 2ος...
eri77 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2019 6 ώρες πριν, Narayan είπε Αφού έκανες το claim, εξερεύνησέ το εσύ, περιμένουμε τα αντίστοιχα δεδομένα. Την Κυριακή που μας πέρασε θυμάσαι ποιός πήρε το "σφύριγμα" από την ομάδα ή το κάνουμε γαργάρα επειδή δεν μας βολεύει; Πάντως ούτε ο Rosberg ούτε ο Bottas έχουν φρενάρει ποτέ στην τελευταία στροφή για να αφήσουν τον teammate τους να περάσει, όπως έκανε ο Barrichelo ξεμπροστιάζοντας τον τιτανομέγιστο Μιχαλάκη. απο την αλλη κανενας αλλος εχει σταματησει τα τελευταια μετρα για να χαριζει την νικη στον συνοδηγο του..indianapolis 2002
Μάκαρος Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 Με το που διαβασα για μαχη μεταξυ Hamilton και Bottas, απλα σταματησα να διαβαζω 😂😂😂😂 1
kostass__ Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 Στις 15/10/2019 στις 9:53 ΠΜ, Narayan είπε Πόσες φορές χρειάστηκε ο Μιχαλάκης να τρέξει δύο Κυριακές συνεχόμενες; προφανως ο μιχαλακης βαραγε απειρα χλμ σε δοκιμες για να μην μπουμε και στην κουβεντα περι των τοτε μονοθεσιων και το ποσο ευκολοφηγητα η μη ηταν, αυτα για τον "ΤΕΡΑΣΤΙΟ σε σχεση με τον μιχαλη λουη" Στις 15/10/2019 στις 10:00 ΠΜ, Narayan είπε Το πόσο μεγάλος οδηγός είναι φάνηκε όταν έτρεξε στην ίδια ομάδα με τον Ρόσμπεργκ, χωρίς να υπάρχει Νο1 και Νο2 οδηγός. αντιλαμβανεσαι οτι ειναι τερμα ακυρη η συγκριση σου η οχι?? 21 ώρες πριν, Narayan είπε Ας είναι καλά το Ferrari International Assistance (FIA) που δεν τους έκανε τίποτα τότε. Καλός οδηγός μεν αλλά κακός χαρακτήρας, που με τις συγκυρίες βρέθηκε στην κορυφή. Όπως είπε και ο πιο πάνω, μέχρι να πιάσει η Ferrari την McLaren σε αεροδυναμική ζορίζοταν να πάρει αποτέλεσμα και κατέφευγε σε τέτοιες ενέργειες. ο σουμαχερ τοτε ακυρωθηκε στην βαθμολογια της ΦΙΑ και δεν πηρε καταταξη για ολο το πρωταθλημα. 18 ώρες πριν, Narayan είπε Όχι φίλτατε λάθος κατάλαβες. Ούτε εμένα μου αρέσουν τα team orders, ανεξαρτήτως ομάδας. Δεν μου άρεσαν η Σουζούκα το 1997, ούτε το Χοκενχάιμ το 1999, αλλά ούτε και το Σότσι το 2018 και η Σουζούκα το 2019. Και φυσικά δεν μου άρεσε η Αυστρία το 2002, που με έκανε να μην δω κανέναν άλλο αγώνα εκείνη τη χρονιά. Όμως η πραγματικότητα είναι πως τα team orders ήταν, είναι και θα είναι μέρος της Formula 1 όσο και αν δεν μας αρέσει. Το περιμέναμε εξάλλου από τη Σιγκαπούρη, που είπαν στον Μπότας ότι θα "του χρωστάνε" αν κόψει ταχύτητα, πως επέρχεται κάτι σαν τη Σουζούκα. Η διαφωνία μας έχει να κάνει καθαρά με το ποιός οδηγός θεωρούμε πως ήταν καλύτερος οδηγός ανάμεσα σε Σουμάχερ - Χάμιλτον. Απλά επισήμανα πως ο Σουμάχερ (ίσως με εξαίρεση το stint του στην Benetton) πάντα ευνοούταν σε σχέση με τους teammate του, είτε αυτός ήταν ο Μπαρικέλο είτε ο Ιρβάιν. Δεν είχε ποτέ καθαρή μάχη όπως είχε ο Χάμιλτον με Αλόνσο, Ρόσμπεργκ και Μπότας. Και ως εκ τούτου, τα πρωταθλήματα που κατέκτησε ο Χάμιλτον ΙΜΗΟ έχουν μεγαλύτερο βάρος, καθώς οι υπόλοιποι παράγοντες είναι πάνω κάτω οι ίδιοι (κορυφαία ομάδα και μονοθέσιο). Θεωρώ και τους δύο κορυφαίους οδηγούς για την εποχή τους, όπως επίσης τους βρίσκω και τους δύο αντιπαθείς ως χαρακτήρες. Απλά ΙΜΗΟ πάλι ο Μιχαλάκης ήταν λίιιιγο υπερτιμημένος ως οδηγός και έπαιζε βρώμικα εντός πίστας που με χάλαγε και δεν ήθελα να τον βλέπω να αγωνίζεται. εκτος του οτι φασκεις και αντιφασκεις με τα κορυφαιων οδηγων που ομως μερικοι ειναι υπερτιμημενοι και δεν μπορουμε να τους κρινουμε λογω ευνοικης σχεσης teamates (δλδ οκ) να πω οτι συμφωνω απειρα περι team orders και σιγουρα η μεγαλυτερη ξεφτιλα ηταν τοτε στην αυστρια και τα καραγκιοζιλικια στο βαθρο. τωρα τα περι μαχων δυσκολευομαι να αντιληφθω πως βλεπεις τοσα χρονια φ1 οπως λες και δεν θυμασαι μαχες του γερμανου... αν ριξεις μια ματια πχ το περιφημο 96 και το 97 με υπερτραγικο κουβα για μονοθεσιο εριχνε απο 7 δεκατα μεχρι 1 δευτερο σε q στον εντι και στους αγωνες χαλαρα εριχνε μεχρι και λεπτο, αλλα αυτο θα ηταν λογω n1-n2 στην ομαδα κατ εσε, το 96 που πηγε στην φεραρι η οποια ηταν λουνα παρκ με τις περιφημες δηλωσεις/ατακες πουρναρακη περι σταγονας λαδιου στο πατωμα του γκαραζ της benneton σε συγκριση με το πατωμα του γκαραζ της ferrari για τους παλιους. επισης να θυμηθουμε λιγο αγωνες οπως τo νυρμπ το 95 με τον αλεζι η το σπα που στον 10κατι γυρο ειχε κανει gap 1 λεπτο. η της ισπανιας το 96 που εριχνε στα αυτια 3 δευτερα ανα γυρο η ακομα και το σπα με τον σκωτο που επεσε πισω του αλλα η λεπτομερεια ηταν οτι επεσε πισω του ενω του εριχνε γυρο...mclaren οδηγουσε ο david μην ξεχνιομαστε που εκανε 8 νικες σε 16 αγωνες εκεινη την χρονια. προφανεστατα ηταν σαν οδηγος κωλοπαιδαρας δεν ειπε κανενας το αντιθετο. προφανως ηταν κορυφαιος στην εποχη του και μεσα στους 3-4 κορυφαιους ολων των εποχων παρα τις ΕΥΝΟΙΚΕΣ συγκυριες... 2
Narayan Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 16 ώρες πριν, Diinekis21 είπε Όχι δεν απαντάς ούτε στα μισά και δεν είναι η πρώτη φορά. Δε περιμένω απάντηση βέβαια. Ιδού η διάψευσή σου, για άλλη μια φορά. 16 ώρες πριν, Diinekis21 είπε Μη φαντάζεσαι πράγματα, δε σε ειρωνεύεται κανείς. Η μόνη ειρωνεία σε αυτές τις σελίδες έρχεται από εσένα και μάλιστα προς άνθρωπο, θρύλο του αθλήματος που υποτίθεται πως αγαπάς, που χαροπαλεύει κιόλας.. Επειδή είναι στο νοσοκομείο είναι υπεράνω κριτικής και εξ'ορισμού καλύτερος όλων των εποχών; Τι να πούμε και για τον Μπιανκί δηλαδή... 16 ώρες πριν, Diinekis21 είπε Ναι μόνο τα classic Schumi vs Mika, Schumi vs υπερηχητικών Williams/McLaren και αφηνιασμένους Kimi/Nando αργότερα. Αφού αναφέρεις και Bottas ως μάχη ( ) με τα δικά σου κριτήρια θα έπρεπε να βάλουμε άλλους 20 πιλότους στον Schumi μέχρι και Irvine/Barrichello... Δηλαδή το επιχείρημά σου είναι πως επειδή δεν έχει τόσο μεγάλη κόντρα ο Χάμιλτον με τον Μπόττας, πρέπει εξ'ορισμού να αγνοήσουμε το γεγονός πως σε καμμία χρονιά του στη Φερράρι, ο Σουμάχερ δεν χρειάστηκε να παλέψει με teammate του; Ο Χάμιλτον πάλεψε με τον Αλόνσο για το πρωτάθλημα, με αποτέλεσμα να το πάρει από σπόντα ο... Φινλανδός, μετά με υποδεέστερο μεν teammate αλλά με καλύτερο αντίπαλο (Μάσσα και σαφώς βελτιωμένη F2008) πήρε το πιο συναρπαστικό κατ'εμέ πρωτάθλημα της μετά-Σέννα εποχής της F1 και έπειτα, τέσσερα πρωταθλήματα απέναντι σε έναν άκρως ανταγωνιστικό ομόσταβλο, με το ένα μόνο να κρίνεται από αστοχίες υλικού του Ρόσμπεργκ (αλλά και αυτό που πήρε ο Ρόσμπεργκ πάλι από αστοχίες υλικού στο μονοθέσιο του Χάμιλτον κυρίως). Και μου συγκρίνεις τώρα αυτή τη δύσκολη πορεία, με τα πρωταθλήματα του Σουμάχερ με τον Έντι "έχω να πάρω νίκη από το '87" Ιρβάιν και τον Μπαρικέλο, που για να πάρει νίκη πρέπει να είναι 8ος ο Σουμάχερ στον τελευταίο αγώνα της σεζόν... 16 ώρες πριν, Diinekis21 είπε Καμία σχέση οι συνθήκες. Ο Schumi δε πήγε στη καλύτερη ομάδα. Έφυγε από τη πρωταθλήτρια και πήγε στη Ferrari που ήταν ο περίγελος του grid τότε και είχε να δει άσπρη μέρα από Lauda.. Του πήρε 5 χρόνια παλεύοντας πραγματικά με χειρότερο μονοθέσιο να πάρει πρωτάθλημα και για μάντεψε ακόμα και τα χρόνια που δεν το σήκωνε, πάλι ο κορυφαίος του grid και με διαφορά θεωρούταν. Ξεχνάς μου φαίνεται πως το ίδιο έκανε και ο Χάμιλτον, φεύγοντας από την κορυφαία McLaren και πηγαίνοντας στην νεοσύστατη τότε Mercedes. Θυσίασε μερικά χρόνια μέχρι την αλλαγή κανονισμών που θα μπορούσε να διεκδικήσει και άλλους τίτλους. 16 ώρες πριν, Diinekis21 είπε Τι μάχες έχουμε δει στα πρωταθλήματα του Ham; Μόνο του 2008 απολαμβάνω. Στα υβριδικά χρόνια, άστα. Λίγο του 2016 επειδή άφησε τη ψυχή του ο Rosberg εκεί.Πριν βράστα και μετά έχουμε Valtteri this is James. Δες τι γράφω παραπάνω για τον Ρόσμπεργκ. Καμμία μα καμμία σχέση με ΙρβάινοΜπαρικέλους. 16 ώρες πριν, Diinekis21 είπε Τέσπα εσύ βλέπεις ότι παλεύει με Bottas και ότι η Ferrari κυριαρχεί από το 2017 ακόμα και όταν μένει σχεδόν γύρο πίσω όπως Ουγγαρία 2019 γιατί.. γνώμη σου.. Τουλάχιστον δεν βλέπουμε "ενδιαφέρουσες" τακτικές όπως επί εποχής Σουμάχερ/Μπαρικέλο, ή αν θες και πιο πρόσφατα, Φέτελ/Κίμι "το λεωφορείο" Ράικκονεν. Και εγώ τουλάχιστον δεν εθελοτυφλώ στο γεγονός πως μετά την διακοπή για το καλοκαίρι, οι δύο πρώτες ομάδες είναι πάνω/κάτω ίσάξιες στα μονοθέσια. Λες και είναι η πρώτη φορά που η Φερράρι χάνει με το ταχύτερο μονοθέσιο στην ευθεία, σιγά το πράγμα. Οι τακτικές της ομάδας είναι που χάνουν τα αποτελέσματα, ούτε το μονοθέσιο ούτε ο (πολλά υποσχόμενος) Εκλαίρ.
Babis_allos Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Παίδες δεν ξέρω για εσάς αλλά εμένα προσωπικά μ' έχει κουράσει η F1. Και ας πηγα και σε grand prix τα τελευταια δυο χρονια. Ελπίζω να έρθουν δραστικές αλλαγές για να βελτιώσουν τον ανταγωνισμό γιατί έχει καταντήσει βαρετό να βλέπουμε τις ήδη δυνατότερες και πιο πλούσιες ομάδες να έχουν έσοδα αρκετές φορες πολλαπλάσια των μικρότερων ομάδων και διαρκώς η ψαλίδα να μεγαλώνει. Και καταλαβαίνω αυτό γίνεται και σε άλλα σπορ και ότι είναι φυσικό μια ομάδα σαν την Μερσεντες ή ειδικά την Φερράρι μπορεί να πει 'εγώ σου φέρνω τόση τηλεθέαση, άρα πρέπει να πληρωθώ παραπάνω' οπότε όλο αυτό γίνεται πολύπλοκο αλλά απ' την άλλη όσο λιγότερο ανταγωνιστικό είναι το σπορ σου φαντάζομαι χάνεις αντίστοιχα και τηλεθέαση. Εγώ προσωπικά δεν θα τους στηρίξω απο εδώ και στο εξής πηγαίνοντας σε γκραν πρι αν δεν δω ουσιαστικές αλλαγές. Φόρμουλα 1 αυτή τη στιγμή είναι δυο διαφορετικά πρωταθλήματα για μένα, ένα των τοπ 2-3 ομάδων και ένα των υπολοίπων, και των υπολοίπων στην πραγματικότητα εχει πολύ μα πολύ περισσότερο ενδιαφέρον αν και δυστυχώς σε τηλεοπτικές καλύψεις βλέπεις λιγότερα για τις μάχες τους. Εγώ αν δώσω λεφτά για Φορμουλα 1 θέλω να ξερω οτι θα πανε είτε ισάξια στις ομάδες είτε περισσότερα στις μικρές ομάδες. Επεξ/σία 16 Οκτωβρίου 2019 από Babis_allos
Narayan Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 25 λεπτά πριν, Babis_allos είπε Παίδες δεν ξέρω για εσάς αλλά εμένα προσωπικά μ' έχει κουράσει η F1. Και ας πηγα και σε grand prix τα τελευταια δυο χρονια. Ελπίζω να έρθουν δραστικές αλλαγές για να βελτιώσουν τον ανταγωνισμό γιατί έχει καταντήσει βαρετό να βλέπουμε τις ήδη δυνατότερες και πιο πλούσιες ομάδες να έχουν έσοδα αρκετές φορες πολλαπλάσια των μικρότερων ομάδων και διαρκώς η ψαλίδα να μεγαλώνει. Και καταλαβαίνω αυτό γίνεται και σε άλλα σπορ και ότι είναι φυσικό μια ομάδα σαν την Μερσεντες ή ειδικά την Φερράρι μπορεί να πει 'εγώ σου φέρνω τόση τηλεθέαση, άρα πρέπει να πληρωθώ παραπάνω' οπότε όλο αυτό γίνεται πολύπλοκο αλλά απ' την άλλη όσο λιγότερο ανταγωνιστικό είναι το σπορ σου φαντάζομαι χάνεις αντίστοιχα και τηλεθέαση. Εγώ προσωπικά δεν θα τους στηρίξω απο εδώ και στο εξής πηγαίνοντας σε γκραν πρι αν δεν δω ουσιαστικές αλλαγές. Φόρμουλα 1 αυτή τη στιγμή είναι δυο διαφορετικά πρωταθλήματα για μένα, ένα των τοπ 2-3 ομάδων και ένα των υπολοίπων, και των υπολοίπων στην πραγματικότητα εχει πολύ μα πολύ περισσότερο ενδιαφέρον αν και δυστυχώς σε τηλεοπτικές καλύψεις βλέπεις λιγότερα για τις μάχες τους. Εγώ αν δώσω λεφτά για Φορμουλα 1 θέλω να ξερω οτι θα πανε είτε ισάξια στις ομάδες είτε περισσότερα στις μικρές ομάδες. Θα πληρωθούν λιγότερο οι Φερράρι και η Μερσεντές, Θα δουν πως δεν βγαίνουν οικονομικά με τα έξοδα που έχουν, Θα φύγουν από το πρωτάθλημα παίρνοντας μαζί τους τηλεθεατές που βλέπουν μόνο για αυτές τις δύο ομάδες, Με αποτέλεσμα να υπάρχει μικρότερο εισόδημα από τηλεοπτικά δικαιώματα, Το οποίο θα μειώσει τα έσοδα των ομάδων που έμειναν, Που στην καλύτερη θα παγώσει την εξέλιξη, στην χειρότερη θα προκαλέσει περισσότερες αποχωρήσεις. Έχουν ήδη γίνει πολλές συζητήσεις για το μοίρασμα της πίτας, νομίζω έχουν κάνει κάποιες παραχωρήσεις οι τρεις μεγάλες ομάδες αλλά δεν βρίσκω τις λεπτομέρειες.
ASFE Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 15 ώρες πριν, eri77 είπε απο την αλλη κανενας αλλος εχει σταματησει τα τελευταια μετρα για να χαριζει την νικη στον συνοδηγο του..indianapolis 2002 Λαθος. Σεννα στον Μπεργκερ Σουζουκα 1991 1
tommy^ Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 30 λεπτά πριν, Narayan είπε Θα πληρωθούν λιγότερο οι Φερράρι και η Μερσεντές, Θα δουν πως δεν βγαίνουν οικονομικά με τα έξοδα που έχουν, Θα φύγουν από το πρωτάθλημα παίρνοντας μαζί τους τηλεθεατές που βλέπουν μόνο για αυτές τις δύο ομάδες, Με αποτέλεσμα να υπάρχει μικρότερο εισόδημα από τηλεοπτικά δικαιώματα, Το οποίο θα μειώσει τα έσοδα των ομάδων που έμειναν, Που στην καλύτερη θα παγώσει την εξέλιξη, στην χειρότερη θα προκαλέσει περισσότερες αποχωρήσεις. Έχουν ήδη γίνει πολλές συζητήσεις για το μοίρασμα της πίτας, νομίζω έχουν κάνει κάποιες παραχωρήσεις οι τρεις μεγάλες ομάδες αλλά δεν βρίσκω τις λεπτομέρειες. Καλα μην καταστροφολογουμε... F1 υπηρχε και πριν τη Μερσεντα και τους... οπαδους της. Εφυγε π.χ. η toyota και η bmw, ειδες να χανει καπου η F1 σε τηλεθεαση; Ισως η Φερραρι να αποτελει μοναδικη εξαιρεση αφου εχει τεραστιο φαν club και αααααν αποχωρησει (που δε νομιζω να τολμησει) ιιιιισως δεχτει πληγμα η F1. Και παλι ομως ο κοσμος βλεπει F1 για το γεγονος οτι ειναι η κορωνιδα του μηχανοκινητου αθλητισμου και οι τεχνολογιες προκαλουν θαυμασμο, αλλα και για τους οδηγους. Νομιζεις οτι οι φανς π.χ. του Λιουις νοιαζονται για το αν θα κερδιζει με mclaren ή με Mercedes? Οχι, τους νοιαζει να κερδιζει. Οποτε ακομα και αν αποχωρησει η Μερσεντες θα ερθει αλλη ομαδα, η οποια τωρα δεν τολμαει να ερθει λογω mercedes era.
Narayan Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 53 λεπτά πριν, tommy^ είπε Καλα μην καταστροφολογουμε... F1 υπηρχε και πριν τη Μερσεντα και τους... οπαδους της. Εφυγε π.χ. η toyota και η bmw, ειδες να χανει καπου η F1 σε τηλεθεαση; Ισως η Φερραρι να αποτελει μοναδικη εξαιρεση αφου εχει τεραστιο φαν club και αααααν αποχωρησει (που δε νομιζω να τολμησει) ιιιιισως δεχτει πληγμα η F1. Και παλι ομως ο κοσμος βλεπει F1 για το γεγονος οτι ειναι η κορωνιδα του μηχανοκινητου αθλητισμου και οι τεχνολογιες προκαλουν θαυμασμο, αλλα και για τους οδηγους. Νομιζεις οτι οι φανς π.χ. του Λιουις νοιαζονται για το αν θα κερδιζει με mclaren ή με Mercedes? Οχι, τους νοιαζει να κερδιζει. Οποτε ακομα και αν αποχωρησει η Μερσεντες θα ερθει αλλη ομαδα, η οποια τωρα δεν τολμαει να ερθει λογω mercedes era. Σίγουρα αν υπάρχει μία ομάδα που δεν θέλει να χάσει με τίποτα η F1, αυτή είναι η Φερράρι. Πάντως πιστεύω θα βρεθεί μια λύση για να μπορούν να παραμείνουν και οι ομάδες με μικρότερο budget, ειδικά τώρα που τα σενάρια για Porsche δεν καρποφόρησαν για να έχουμε άλλον ένα μεγάλο παίκτη. Αυτή την περίοδο βλέπουμε πολύ πιο ωραίες μάχες στη μέση του grid παρά στην κορυφή, και ευχάριστες εκπλήξεις στις επιδόσεις ορισμένων ομάδων.
haHa Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, Narayan είπε Θα πληρωθούν λιγότερο οι Φερράρι και η Μερσεντές, Θα δουν πως δεν βγαίνουν οικονομικά με τα έξοδα που έχουν, Θα φύγουν από το πρωτάθλημα παίρνοντας μαζί τους τηλεθεατές που βλέπουν μόνο για αυτές τις δύο ομάδες, Με αποτέλεσμα να υπάρχει μικρότερο εισόδημα από τηλεοπτικά δικαιώματα, Το οποίο θα μειώσει τα έσοδα των ομάδων που έμειναν, Που στην καλύτερη θα παγώσει την εξέλιξη, στην χειρότερη θα προκαλέσει περισσότερες αποχωρήσεις. Έχουν ήδη γίνει πολλές συζητήσεις για το μοίρασμα της πίτας, νομίζω έχουν κάνει κάποιες παραχωρήσεις οι τρεις μεγάλες ομάδες αλλά δεν βρίσκω τις λεπτομέρειες. (Φερραρι και Μερσεντες δεν ειναι στην Φ1 για να βγαζουν χρηματα , δεν ειναι αμιγως αγωνιστικες ομαδες τυπου Williams που θελουν να εχουν εσοδα, ειναι στην F1 για την προβολη. Το ιδιο και η RB.) Θα πληρωθούν λιγότερο Φερράρι και η Μερσεντές, Ετσι θα αρχισουν να βγαινουν οικονομικα οι υπολοιπες ομαδες και θα μειωσουν το performance gap απο τους top Θα υπαρχει μεγαλυτερος ανταγωνισμος, κατι που επιθυμουν οι τηλεθεατες, οι οποιοι θα αυξηθουν Με αποτέλεσμα να υπάρχει μεγαλυτερο εισόδημα από τηλεοπτικά δικαιώματα, Το οποίο θα αυξησει τα έσοδα ολων των ομάδων Αυτη ειναι η λογικη των αλλαγων και της ανακατανομης της πιτας. Επεξ/σία 16 Οκτωβρίου 2019 από haHa
kti23 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2019 http://www.gazzetta.gr/in-motion/formula1/article/1404587/h-fia-kateshese-ta-timonia-ton-monothesion-tis-renault Ενδιαφέρον υπόθεση και επικίνδυνη τροπή για τους Γαλλους
papp0us Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 http://www.gazzetta.gr/in-motion/formula1/article/1405693/skandalo-megatonon-me-toys-kinitires-tis-ferrari Νααααα τααααα. Κάποιους τσούζει η ευθεία H διαφορά πάντως είναι οντως τεράστια. Δεν ξέρω αν δικαιολογείτε η όχι με νόμιμους τρόπους, τα μοτέρ της φερράρι είναι πολύ μπροστά.
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 απο το φημες και το ανεπισημες καταγγελιες μεχρι την επισημη καταγγελια και την αποδειξη απεχουμε ετη φωτος...
tommy^ Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Kανει μπαμ οτι το μοτερ της Φερραρι ειναι αρκετα πιο δυνατο... Με το ζορι πλησιαζε απο πισω η Μερσεντες στις ευθειες εχοντας και slip streaming και DRS ανοιχτο. Σιγουρα πανω απο 50 αλογα διαφορά υπερ της Φερραρι. Αν ειναι νομιμα ή οχι, φανταζομαι, θα το ανακαλυψουν οι αντικειμενικοι και αδεκαστοι stewards!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα