getsiorge Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2019 5 λεπτά πριν, Narayan είπε Μια χαρά συγκρίνονται. Είναι σαν να μου λες πως δεν μπορείς να συγκρίνεις τον Σουμάχερ με τον Χάκκινεν, επειδή ο πρώτος έτρεχε για 21 χρόνια στην F1 και ο δεύτερος μόνο για 16. Το μόνο που έχει αλλάξει είναι πως οι οδηγοί τρέχουν περισσότερους αγώνες σε μικρότερο χρονικό διάστημα. Και υπό αυτό το πρίσμα, ο Χάμιλτον είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ μπροστά στον Σουμάχερ, καθώς ό,τι έχει καταφέρει είναι υπό καθεστώς μεγαλύτερης πίεσης και κούρασης. Πόσες φορές χρειάστηκε ο Μιχαλάκης να τρέξει δύο Κυριακές συνεχόμενες; Είναι σαν να προσπαθείς να συγκρίνεις τον Μαραντόνα με τον Μεσι. Είναι άλλες εποχές, με διαφορετικές απαιτήσεις. Απλά δεν συγκρίνονται. Δεν είναι μόνο το σε πόσους αγώνες έχουν τρέξει (αυτό μπορείς να το συγκρίνεις με ποσοστό νικών για τους αγώνες που έχουν τρέξει αλλά ακόμα και αυτό δεν είναι αντικειμενικό ). Δεν έχει αλλάξει μόνο ο αριθμός των αγώνων. Έχουν αλλάξει τα πάντα. Από τον τρόπο του qualification, η βαθμολόγηση, κανονισμοί , στρατηγικές , μονοθέσια , ελαστικά , κινητήρες , ανταγωνισμός , εξέλιξη , ανεφοδιασμός κ.α. Όπως δεν μπορείς να συγκρίνεις Senna με Μιχάλη ή Lewis. 1 3
Narayan Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2019 2 λεπτά πριν, tommy^ είπε Πρεπει, αλλα ο Σουμι ηταν σε αλλο επιπεδο. Θυμαμαι καποια gp, βγαινανε στο βαθρο και ηταν ολοι σαν να τους ειχαν δειρει ενω ο Σουμι ηταν "ατσαλακωτος". Η συγκριση σου με τον Ροσμπεργκ μονο αστεια μπορει να χαρακτηρισθει και ως προς τι εχουν πετυχει και ως προς τη φαση της καριερας του Σουμι. Αφού όσο ήταν στη Φερράρι ελάχιστες φορές ζορίστηκε. Όταν έχασε από τον Χάκκινεν στο Σπα ή όταν έπεσε πάνω στον Κούλθαρντ στη βροχή, μόνο ατσαλάκωτος δεν ήταν μετά. Δεν συγκρίνω τι έχει πετύχει ο Ρόσμπεργκ και ο Μιχαλάκης, συγκρίνω τι επίδοση είχαν όταν οι ισορροπίες στην ομάδα ήταν 50/50 και όχι 90/10 όπως ήταν στη Φερράρι. Όπως θα σύγκρινα και Αλόνσο/Χάμιλτον, Φέτελ/Ρικκιάρντο, Μπάτον/Μπαρικέλο για να βγάλω συμπεράσματα και ούτω καθεξής. 1 λεπτό πριν, getsiorge είπε Είναι σαν να προσπαθείς να συγκρίνεις τον Μαραντόνα με τον Μεσι. Είναι άλλες εποχές, με διαφορετικές απαιτήσεις. Απλά δεν συγκρίνονται. Δεν είναι μόνο το σε πόσους αγώνες έχουν τρέξει (αυτό μπορείς να το συγκρίνεις με ποσοστό νικών για τους αγώνες που έχουν τρέξει αλλά ακόμα και αυτό δεν είναι αντικειμενικό ). Δεν έχει αλλάξει μόνο ο αριθμός των αγώνων. Έχουν αλλάξει τα πάντα. Από τον τρόπο του qualification, η βαθμολόγηση, κανονισμοί , στρατηγικές , μονοθέσια , ελαστικά , κινητήρες , ανταγωνισμός , εξέλιξη , ανεφοδιασμός κ.α. Όπως δεν μπορείς να συγκρίνεις Senna με Μιχάλη ή Lewis. Συμφωνώ πως είναι διαφορετικές οι εποχές. Παλιότερα έπαιζε περισσότερο ρόλο η στρατηγική της ομάδας επειδή έπρεπε να υπολογίσουν και τους ανεφοδιασμούς. Τώρα έχει πέσει περισσότερο βάρος στον οδηγό και τη διαχείρηση που κάνει στα ελαστικά του.
ASFE Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2019 Παλιοτερα επιτρεπονταν οι δοκιμες....Οποτε ο Σουμαχερ και η ομαδα δοκιμων ελιωναν στην ιδιωτικη πιστα του φιορανο...Με τα γνωστα αποτελεσματα Ο Σουμαχερ στην Μερκ ηταν για το προμο μονο. Ο Ροσμπεργκ τον εκανε να φαινεται πολυ μετριο. Ας προσεχε. 1 2
yositosi Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2019 13 ώρες πριν, primeragt είπε Το τουρμπατο. Αλλα 200 αλογα τουρμπατο σε σχεση με ατμοσφαιρα θα ειναι παντα μικροτερο μοτερ. οχι υποχρεωτικά φίλε μου! Μπορείς να έχεις υλοποίηση τούρμπο όπου στοχεύεις σε ροπή κτηνώδη και τραπεζωμένη με το καλημέρα από πολύ χαμηλά, περίπτωση στην οποία δεν θα ανεβείς πολύ στα άλογα. Πάντα εξαρτάται από την προσέγγιση αλλά και φυσικά από την τουρμπίνα αυτή καθ'αυτή. Σε όλες των περιπτώσεων τα πράγματα δεν είναι ένα απλό ξερό νούμερο.... Στην ατμόσφαιρα ακούς ένα νούμερο που είναι το μέγιστο σε κάποιες Χ στροφές και πάντα έχεις χαμηλή ροπή. Το θέμα είναι τι γίνεται σε όλο το υπόλοιπο εύρος στροφών
eri77 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2019 2 ώρες πριν, Narayan είπε Όλοι οι οδηγοί πρέπει αναγκαστικά να είναι σε άριστη φυσική κατάσταση. Το πόσο μεγάλος οδηγός είναι φάνηκε όταν έτρεξε στην ίδια ομάδα με τον Ρόσμπεργκ, χωρίς να υπάρχει Νο1 και Νο2 οδηγός. Με τι ίδιο σκεπτικό να λέμε πόσο μεγάλος οδηγός είναι ο Hamilton επειδή πήρε φάπες από τον button.. Ακόμα και από τον Rosberg
Diinekis21 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Το τι διαβάζουμε σε αυτό το topic κατά καιρούς είναι φαντασμαγορικό! Λίγα facts: O Schumi ήταν ο πρώτος που πήγε το fitness σε άλλο επίπεδο στο σπορ. 96-98 είχε μονοθέσιο που έτρωγε μέχρι και γύρο από τον βασικό αντίπαλο (Williams-McLaren) και πάλευε κάθε χρονιά για το πρωτάθλημα. 99 έκλεισε κάπως η ψαλίδα από τη McLaren και παίζει να το σήκωνε και τότε αν δεν είχε τον τραυματισμό του. 2002 & 2004 είχε κυρίαρχο μονοθέσιο. Τους teamates του, τους ισoπέδωνε πάντα. Ήταν κωλόπαιδο μέσα στη πίστα. Η γενικότερη αίσθηση που υπήρχε στην F1 σε αντιπάλους και media, από το χαμό του Ayrton μέχρι και την άνοδο του Nando (φουλ δεκαετία δλδ), είναι ότι o Schumi ήταν ο βασιλιάς της F1. Ας ρωτήσει τον Murray για αρχή όποιος αναρωτιέται. Τώρα αν κάποιος σκέφτεται ότι ο Schumi άρχισε τη καριέρα του το 2010... Ο Rosberg έχει κερδίσει και τον Ham πείτε του, στα ντουζένια του, όχι τη 40+ εκδοχή του με 3ετή ενδιάμεση απόσυρση. Ο ίδιος κάποιος έλεγε ότι τα Ferrari ήταν πιο γρήγορα στην Ουγγαρία που θα έτρωγαν γύρο αν είχε 5 γύρους ακόμα... Επεξ/σία 16 Οκτωβρίου 2019 από Diinekis21 4
tommy^ Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2019 7 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε Το τι διαβάζουμε σε αυτό το topic κατά καιρούς είναι φαντασμαγορικό! Λίγα facts: O Schumi ήταν ο πρώτος που πήγε το fitness σε άλλο επίπεδο στο σπορ. 96-98 είχε μονοθέσιο που έτρωγε μέχρι και γύρο από τον βασικό αντίπαλο (Williams-McLaren) και πάλευε κάθε χρονιά για το πρωτάθλημα. 99 έκλεισε κάπως η ψαλίδα από τη McLaren και παίζει να το σήκωνε και τότε αν δεν είχε τον τραυματισμό του. 2002 & 2004 είχε κυρίαρχο μονοθέσιο. Τους teamates του, τους ισωπέδωνε πάντα. Ήταν κωλόπαιδο μέσα στη πίστα. Η γενικότερη αίσθηση που υπήρχε στην F1 σε αντιπάλους και media, από το χαμό του Ayrton μέχρι και την άνοδο του Nando (φουλ δεκαετία δλδ), είναι ότι o Schumi ήταν ο βασιλιάς της F1. Ας ρωτήσει τον Murray για αρχή όποιος αναρωτιέται. Τώρα αν κάποιος σκέφτεται ότι ο Schumi άρχισε τη καριέρα του το 2010... Ο Rosberg έχει κερδίσει και τον Ham πείτε του, στα ντουζένια του, όχι τη 40+ εκδοχή του με 3ετή ενδιάμεση απόσυρση. Ο ίδιος κάποιος έλεγε ότι τα Ferrari ήταν πιο γρήγορα στην Ουγγαρία που θα έτρωγαν γύρο αν είχε 5 γύρους ακόμα... Αψογη τοποθετηση. Και το λεω, οντας εχθρικος απεναντι στον Σουμι ολα αυτα τα χρονια, οχι γιατι δεν ειχε ταλεντο, αλλα γιατι δε μου αρεσε ο χαρακτηρας του. Παρολαυτα ειναι τεραστιες αληθειες. Βεβαια ο Ναντο ηταν απο τους λιγους που τον χτυπησε στα ισια! 2
eri77 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2019 17 λεπτά πριν, tommy^ είπε Αψογη τοποθετηση. Και το λεω, οντας εχθρικος απεναντι στον Σουμι ολα αυτα τα χρονια, οχι γιατι δεν ειχε ταλεντο, αλλα γιατι δε μου αρεσε ο χαρακτηρας του. Παρολαυτα ειναι τεραστιες αληθειες. Βεβαια ο Ναντο ηταν απο τους λιγους που τον χτυπησε στα ισια! Στα ισια είναι περίπλοκη κουβέντα. Θα το λέγαμε αυτό μόνο αν ήταν και οι δύο στην ίδια ομάδα... Αλλά και πάλι.. Με όλη την εκτίμηση που έχω για τον Alonso σαν οδηγό, από χαρακτήρα δεν θυμάμαι κάποιον χειρότερο. Δεν είναι τυχαίο που έμεινε εκτός F1. Απλά από περιέργεια... Τι δεν σού άρεσε στον Schumacher??
tommy^ Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 14 λεπτά πριν, eri77 είπε Στα ισια είναι περίπλοκη κουβέντα. Θα το λέγαμε αυτό μόνο αν ήταν και οι δύο στην ίδια ομάδα... Αλλά και πάλι.. Με όλη την εκτίμηση που έχω για τον Alonso σαν οδηγό, από χαρακτήρα δεν θυμάμαι κάποιον χειρότερο. Δεν είναι τυχαίο που έμεινε εκτός F1. Απλά από περιέργεια... Τι δεν σού άρεσε στον Schumacher?? Ακομα και ιδιο μονοθεσιο να εχεις μπορει να μη θεωρηθει 100% στα ισια! Τεσπα, ειναι μεγαλη κουβεντα! Ξεκινησα να βλεπω F1 το 1997 και ημουν φαν του Σουμι μεχρι αυτο: Eπεσε ξεκαθαρα πανω στο ψυγειο του Βιλνεβ με σκοπο να τον κανει να εγκαταλειψει. Καπου εκει θεωρησα οτι ειναι μεγαλο κωλοπαιδο, πραγμα που μετα επιβεβαιωθηκε με το σκηνικο που επεσε απο πισω πανω σε αμπαλο Κουλθαρντ στο βρεγμενο και πηγε μετα στα πιτς με τσαμπουκα για ξυλο οτι και καλα φρεναρε επιτηδες οταν απο την τηλεμετρια επιβεβαιωθηκε οτι δεν φρεναρε ο Κουλθαρντ. Και τελος η φυσικη του ταση οταν αμυνοταν να αλλαζε 3 φορες γραμμη κλεινοντας τον απο πισω. Ξεχασα και το ξεφτιλικι του στην Αυτρια οπου φρεναρε ο teammate του πριν τον τερματισμο για να κερδισει ο Σουμι. Εκει θα πρεπε να πατησει φρενο ο Σουμι και να πει στο team radio να πουν του Μπαρικελο (αν θυμαμαι καλα) να παρει την αξια νικη. Επεξ/σία 15 Οκτωβρίου 2019 από tommy^ 1
Narayan Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2019 48 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε Το τι διαβάζουμε σε αυτό το topic κατά καιρούς είναι φαντασμαγορικό! Λίγα facts: O Schumi ήταν ο πρώτος που πήγε το fitness σε άλλο επίπεδο στο σπορ. 96-98 είχε μονοθέσιο που έτρωγε μέχρι και γύρο από τον βασικό αντίπαλο (Williams-McLaren) και πάλευε κάθε χρονιά για το πρωτάθλημα. 99 έκλεισε κάπως η ψαλίδα από τη McLaren και παίζει να το σήκωνε και τότε αν δεν είχε τον τραυματισμό του. 2002 & 2004 είχε κυρίαρχο μονοθέσιο. Τους teamates του, τους ισωπέδωνε πάντα. Ήταν κωλόπαιδο μέσα στη πίστα. Η γενικότερη αίσθηση που υπήρχε στην F1 σε αντιπάλους και media, από το χαμό του Ayrton μέχρι και την άνοδο του Nando (φουλ δεκαετία δλδ), είναι ότι o Schumi ήταν ο βασιλιάς της F1. Ας ρωτήσει τον Murray για αρχή όποιος αναρωτιέται. Τώρα αν κάποιος σκέφτεται ότι ο Schumi άρχισε τη καριέρα του το 2010... Ο Rosberg έχει κερδίσει και τον Ham πείτε του, στα ντουζένια του, όχι τη 40+ εκδοχή του με 3ετή ενδιάμεση απόσυρση. Ο ίδιος κάποιος έλεγε ότι τα Ferrari ήταν πιο γρήγορα στην Ουγγαρία που θα έτρωγαν γύρο αν είχε 5 γύρους ακόμα... Ο καθένας βλέπει τα πράγματα από την οπτική που τον συμφέρει. Δεν θα γίνω μικροπρεπής αναφέροντας πώς πήρε το πρώτο του πρωτάθλημα, ούτε τα "Michael is faster than you" που έχουν ακούσει οι teammate του που τάχα μου "ισοπέδωνε". Θα σταθώ στο σημείο που συμφωνώ: Αναφορά σε κείμενο Η γενικότερη αίσθηση που υπήρχε στην F1 σε αντιπάλους και media, από το χαμό του Ayrton μέχρι και την άνοδο του Nando (φουλ δεκαετία δλδ), είναι ότι o Schumi ήταν ο βασιλιάς της F1. Ο βασιλιάς πέθανε, ζήτω ο βασιλιάς (Χάμιλτον). Έχει πολλά χρόνια ακόμα μπροστά του και πολλά ακόμα να δείξει, και είμαστε όλοι τυχεροί που τον βλέπουμε να αγωνίζεται σήμερα. 25 λεπτά πριν, tommy^ είπε Eπεσε ξεκαθαρα πανω στο ψυγειο του Βιλνεβ με σκοπο να τον κανει να εγκαταλειψει. Καπου εκει θεωρησα οτι ειναι μεγαλο κωλοπαιδο, πραγμα που μετα επιβεβαιωθηκε με το σκηνικο που επεσε απο πισω πανω σε αμπαλο Κουλθαρντ στο βρεγμενο και πηγε μετα στα πιτς με τσαμπουκα για ξυλο οτι και καλα φρεναρε επιτηδες οταν απο την τηλεμετρια επιβεβαιωθηκε οτι δεν φρεναρε ο Κουλθαρντ. Και τελος η φυσικη του ταση οταν αμυνοταν να αλλαζε 3 φορες γραμμη κλεινοντας τον απο πισω. Ας είναι καλά το Ferrari International Assistance (FIA) που δεν τους έκανε τίποτα τότε. Καλός οδηγός μεν αλλά κακός χαρακτήρας, που με τις συγκυρίες βρέθηκε στην κορυφή. Όπως είπε και ο πιο πάνω, μέχρι να πιάσει η Ferrari την McLaren σε αεροδυναμική ζορίζοταν να πάρει αποτέλεσμα και κατέφευγε σε τέτοιες ενέργειες.
eri77 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2019 24 λεπτά πριν, tommy^ είπε Ακομα και ιδιο μονοθεσιο να εχεις μπορει να μη θεωρηθει 100% στα ισια! Τεσπα, ειναι μεγαλη κουβεντα! Ξεκινησα να βλεπω F1 το 1997 και ημουν φαν του Σουμι μεχρι αυτο: Eπεσε ξεκαθαρα πανω στο ψυγειο του Βιλνεβ με σκοπο να τον κανει να εγκαταλειψει. Καπου εκει θεωρησα οτι ειναι μεγαλο κωλοπαιδο, πραγμα που μετα επιβεβαιωθηκε με το σκηνικο που επεσε απο πισω πανω σε αμπαλο Κουλθαρντ στο βρεγμενο και πηγε μετα στα πιτς με τσαμπουκα για ξυλο οτι και καλα φρεναρε επιτηδες οταν απο την τηλεμετρια επιβεβαιωθηκε οτι δεν φρεναρε ο Κουλθαρντ. Και τελος η φυσικη του ταση οταν αμυνοταν να αλλαζε 3 φορες γραμμη κλεινοντας τον απο πισω. Ξεχασα και το ξεφτιλικι του στην Αυτρια οπου φρεναρε ο teammate του πριν τον τερματισμο για να κερδισει ο Σουμι. Εκει θα πρεπε να πατησει φρενο ο Σουμι και να πει στο team radio να πουν του Μπαρικελο (αν θυμαμαι καλα) να παρει την αξια νικη. Θυμάμαι πολύ καλά και τα τρία σκηνικά. Όσο αφορά το Tokyo με τον Jack.. Ναι, όντως. Τον τράκαρε επιτιδες να τον βγάλει έξω. Το θέμα είναι ότι ο Schumi αισθανόταν αιττητος και ότι κανείς μπορούσε να τον προσπέραση. Αν δεν είχε αυτή την αλαζονεία κατά εμένα θα είχε κερδίσει πολύ περισσότερο. Όσο αφορά το Spa.. Βέβαια δεν πήγε πρώτα να δει την τηλεμετρία και μετά από αυτό να την πέσει στον David. Σε πρώτη εκτίμηση φαινόταν ότι ο Coulthard φρέναρε. Άλλο πρόβλημα τού Schumi ήταν ότι δεν ήθελε απλά να κερδίσει. Ηθελε να υπερκερδισει.. Ειλικρινά όμως δεν θυμάμαι τι έχει πει ο ίδιος για το γεγονός αυτό εφόσον είχε δει την τηλεμετρία... Σε καμία περίπτωση όμως δεν θέλω να τον δικαιολογώ για αυτά τα δύο σκηνικά.. Δεν συμφωνώ ότι το τρίτο που έθεσες τον κάνει κωλοχαρακτήρα.. Εφόσον επιτρεπόταν να αλλάξεις και δύο και τρεις και τέσσερις φορές την γραμμή, κατά εμένα καλά έκανε. Ποιος δεν θα το έκανε εφόσον μπορούσε... Για να κλείσω, δυστυχώς τα team order θα υπάρχουν πάντα. Ούτε εμένα αρέσει αλλά είναι κομμάτι του F1. Όπως δεν μού άρεσε το team order στον Bottas πέρσι στην Ρωσία παράδειγμα. Αυτό κατά εμένα δεν κάνει τον Hamilton κωλόπαιδο . Προσωπική άποψη πάντα
primeragt Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2019 3 ώρες πριν, yositosi είπε οχι υποχρεωτικά φίλε μου! Μπορείς να έχεις υλοποίηση τούρμπο όπου στοχεύεις σε ροπή κτηνώδη και τραπεζωμένη με το καλημέρα από πολύ χαμηλά, περίπτωση στην οποία δεν θα ανεβείς πολύ στα άλογα. Πάντα εξαρτάται από την προσέγγιση αλλά και φυσικά από την τουρμπίνα αυτή καθ'αυτή. Σε όλες των περιπτώσεων τα πράγματα δεν είναι ένα απλό ξερό νούμερο.... Στην ατμόσφαιρα ακούς ένα νούμερο που είναι το μέγιστο σε κάποιες Χ στροφές και πάντα έχεις χαμηλή ροπή. Το θέμα είναι τι γίνεται σε όλο το υπόλοιπο εύρος στροφών Σωστο αλλα ασχετο εντελως με το θεμα που μιλαμε. Μιλαμε ξεκαθαρα για το τι προκαλει η το υψομετρο και η θερμοκρασια περιβαλοντος σε ενα μοτερ. Και αυτο ειναι ΠΑΝΤΑ μικροτερη αποδοση απλα στα τουρμπατα θα ειναι μεγαλυτερη η πτωση σε σχεση με τα ατμοσφαιρικα. Τιποτα περισσοτερο τιποτα λιγοτερο. Εσυ βαζεις στο παιχνιδι μια σχεδιαστικη προσεγγιση και γεωμετριες και φιλοσοφιες πισω απο ενα ολοκληρομενο μηχανικο συνολο. Οτι συνολο και αν φτιαξεις ομως τις ιδιες αντιδρασεις θα εχει σε υψηλες θερμοκρασιες και μεγαλα υψομετρα γιατι ειναι καθαρα θεμα φυσικης και οχι μηχανολογικης προσεγγισης. 1
tommy^ Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2019 8 λεπτά πριν, eri77 είπε Θυμάμαι πολύ καλά και τα τρία σκηνικά. Όσο αφορά το Tokyo με τον Jack.. Ναι, όντως. Τον τράκαρε επιτιδες να τον βγάλει έξω. Το θέμα είναι ότι ο Schumi αισθανόταν αιττητος και ότι κανείς μπορούσε να τον προσπέραση. Αν δεν είχε αυτή την αλαζονεία κατά εμένα θα είχε κερδίσει πολύ περισσότερο. Όσο αφορά το Spa.. Βέβαια δεν πήγε πρώτα να δει την τηλεμετρία και μετά από αυτό να την πέσει στον David. Σε πρώτη εκτίμηση φαινόταν ότι ο Coulthard φρέναρε. Άλλο πρόβλημα τού Schumi ήταν ότι δεν ήθελε απλά να κερδίσει. Ηθελε να υπερκερδισει.. Ειλικρινά όμως δεν θυμάμαι τι έχει πει ο ίδιος για το γεγονός αυτό εφόσον είχε δει την τηλεμετρία... Σε καμία περίπτωση όμως δεν θέλω να τον δικαιολογώ για αυτά τα δύο σκηνικά.. Δεν συμφωνώ ότι το τρίτο που έθεσες τον κάνει κωλοχαρακτήρα.. Εφόσον επιτρεπόταν να αλλάξεις και δύο και τρεις και τέσσερις φορές την γραμμή, κατά εμένα καλά έκανε. Ποιος δεν θα το έκανε εφόσον μπορούσε... Για να κλείσω, δυστυχώς τα team order θα υπάρχουν πάντα. Ούτε εμένα αρέσει αλλά είναι κομμάτι του F1. Όπως δεν μού άρεσε το team order στον Bottas πέρσι στην Ρωσία παράδειγμα. Αυτό κατά εμένα δεν κάνει τον Hamilton κωλόπαιδο . Προσωπική άποψη πάντα Δεν ειδε τηλεμετρια, πηγε κατευθειαν στα πιτς της McLaren, αν θυμαμαι καλα! Ολοι θελουν να κερδιζουν (εκτος ισως απο τον Κιμι που δεν τον πολυενδιαφερει lol), το θεμα ειναι να μην καταφευγεις συνεχως σε αντιαθλητικες ενεργειες και να εχεις το σθενος να ζητας συγγνωμη οταν κανεις λαθος. Δεν επιτρεποταν και τοτε να αλλαζεις πανω απο 1 φορα γραμμη για να υπερασπισεις τη θεση σου, αλλα επειδη ηταν ο Σουμι και η Φερραρι το κανανε τουμπεκι ψιλοκομμενο οι... παντα αδεκαστοι και δικαιοι κριτες! Τα team orders παντα θα υπαρχουν συμφωνω, αλλα οταν εισαι ο Σουμι και πανε να σε ξεφτυλισουν λεγοντας στον teammates σου να φρεναρει για να περασεις εσυ, αν εχεις σωστο χαρακτηρα (για να μην πω αλλη λεξη), φρεναρεις εσυ και τον αφηνεις να παρει τη νικη που αξιζει. Λες και αμα δεν κερδιζε ο Σουμι στην Αυστρια, θα παθαινε κατι... 1
tommy^ Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2019 Mission... Spinnow!!!!! Xαχαχχαχααχαχχαα!!!!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα