Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2019


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, haHa είπε

Επομενος αγωνας στο Μεξικο, οπου ειναι σε υψομετρο(2.300μ) οποτε παιζει λιγοτερο ρολο η δυναμη του κινητηρα, αρα παιζει να μην δουμε την Φερραρι μπροστα. 
Ενδεικτικα, το 2017 και το 2018 νικησε η Red Bull,  μαλιστα περυσι εκανε το 1-2 στα δοκιμαστικα!

Απο οσο ξερω, σε μεγαλο υψομετρο επηρεαζονται αρκετα οι ατμοσφαιρικοι κινητηρες και ελαχιστα οι τουρμπατοι, οι οποιοι συνηθως λαγκαρουν λιγο περισσοτερο σε μεγαλα υψομετρα. Eχω την εντυπωση οτι στην F1 απλα χαμηλωνουν την ιπποδυναμη στα μοτερ οταν το GP ειναι σε υψομετρο για να καταπονειται λιγοτερο.

Περσι ηταν απιαστη η RBR, για να δουμε και φετος!

  • Απαντ. 3,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

"chequered flag is out keep position" πέφτει πάνω στον perez στην στροφή :P

Πολύ πίκρα στο radio του Albon ενώ δείχνει πολύ πιο θετικά σημάδια έναντι του Max

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

εχεις καποιου ειδους μαντικες ικανοτητες?

Ειδικα με την προοδο της Ferrari μπορει του χρονου να δουμε αλλο πρωταθλημα!

Ναι, είδαμε τι έκαναν και φέτος που είχαν γρηγορότερο μονοθέσιο. Μόνο από το 2021 πλέον που πιθανόν να ευνοηθούν από την αλλαγή των specs.

Περισσότερη αγωνία θα έχει το πότε θα σπάσει το ρεκόρ νικών του Σουμάχερ.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, tommy^ είπε

Απο οσο ξερω, σε μεγαλο υψομετρο επηρεαζονται αρκετα οι ατμοσφαιρικοι κινητηρες και ελαχιστα οι τουρμπατοι, οι οποιοι συνηθως λαγκαρουν λιγο περισσοτερο σε μεγαλα υψομετρα. Eχω την εντυπωση οτι στην F1 απλα χαμηλωνουν την ιπποδυναμη στα μοτερ οταν το GP ειναι σε υψομετρο για να καταπονειται λιγοτερο.

Περσι ηταν απιαστη η RBR, για να δουμε και φετος!

Aναποδα ειναι τα τουρμπατα επηρεαζονται περισσοτερο (για απολυτα νουμερα μιλαμε παντα) απλα μπορουν να το αντισταθμισουν με λιγο μεγαλητερη πιεση. Σε σπεκ μοτερ τωρα δεν ξερω πως και αν μπορουν να το κανουν.

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, primeragt είπε

Aναποδα ειναι τα τουρμπατα επηρεαζονται περισσοτερο (για απολυτα νουμερα μιλαμε παντα) απλα μπορουν να το αντισταθμισουν με λιγο μεγαλητερη πιεση. Σε σπεκ μοτερ τωρα δεν ξερω πως και αν μπορουν να το κανουν.

Tα τουρμπατα επηρεαζονται περισσοτερο στη ζεστη και τα ατμοσφαιρικα στο υψομετρο, νομιζω, φιλε primera!

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Tα τουρμπατα επηρεαζονται περισσοτερο στη ζεστη και τα ατμοσφαιρικα στο υψομετρο, νομιζω, φιλε primera!

Σκεψου το λιγο λογικα αυτο που λες. Τοσο η ζεστη οσο και το υψομετρο μειωνουν την πυκνοτητα του αερα (λιγοτερο οξυγονο στη μοναδα ογκου λιγοτερη δυναμη) και αυτο ειναι ο λογος που πεφτουν τοσο σε απολυτα νουμερα παντα ολα τα μοτερ. Αν ενας ατμοσφαιρικος χανει πχ 5% απο τη μειωση της πυκνοτητας τοσο επι ποσοστο της συμπιεσης θα χασει και ο τουρμπατος πχ αν δουλευει στα 1bar θα επιρεαστει 5% χ2,1-2,05 (στα 0,9-0,95 bar absolute pressure δουλευουν τα ατμοσφαιρικα) και αυτο θα συνεχιζει οσο αυξανει η πιεση. Απλα ενα πχ 2.0λιτρο ατμοσφαιρικο σε μεγαλο υψομετρο χανει απο 200hp καμια 10-15αρια ενα τουρμπατο 2.0λιτρο θα χανει 30-35hp στα 400hp. Το θεμα ειναι οτι το ατμοσφαιρικο δεν μπορει καπως να τα αντισταθμησει αυτα ενω το τουρμπατο αυξανει λιγο την πιεση και απο πχ 1,5bar την κανει 1,7 και τα παιρνει πισω. Σε σπεκ μοτερ ομως δεν ειναι εφικτο αυτο γιατι θα βγουν εκτος περιορισμων. Ολα αυτα βεβαια ειναι εδω και πολλα χρονια παρελθον καθως ολοι οι συγχρονοι εγκεφαλοι τοσο για road οσο και motorsport χρηση εχουν βαρομετρικους μετρητες και κανουν on the fly αλλαγες στις παραμετρους των χαρτων τους επαναφεροντας καποιο ποσοστο των χαμενων πισω.

Το προβλημα στη ζεστη και γιατι εξακολουθουν να επιρεαζονται απο αυτην τα τουρμπατα περισσοτερο σε σχεση με τα ατμοσφαιρικα ειναι το heat soak σε intercooler και εισαγωγη που δεν μπορουν να αποβαλουν καθαρα λογο εξωτερικων θερμοκρασιων χωρις χρηση βοηθητικων συστηματων.Αν βαλεις ενα συστημα cryo2 η nos-nx intercooler bar spray και ψεκαζεις ειτε νιτρο ειτε μονοξειδιο του ανθρακα πανω στο intercooler το ψυχεις σε θερμοκρασιες κοντα στο μηδεν και για λιγο χρονο εχεις ολη τη χαμενη δυναμη πισω, αλλα προκειται καθαρα για λυσεις στιγμης καθως ο παραγωντας θερμοκρασιας που προκαλει το heat soak ειναι παντα εκει.

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Narayan είπε

Ναι, είδαμε τι έκαναν και φέτος που είχαν γρηγορότερο μονοθέσιο. Μόνο από το 2021 πλέον που πιθανόν να ευνοηθούν από την αλλαγή των specs.

Περισσότερη αγωνία θα έχει το πότε θα σπάσει το ρεκόρ νικών του Σουμάχερ.

Δεν είναι συγκρίσιμα μεγέθη. Τότε είχαν 16 αγώνες την σεζόν και τώρα 21. (Περίπου)

γιαυτο δεν μπορούμε να συγκρίνουμε Σένα με Σουμι 

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, primeragt είπε

Σκεψου το λιγο λογικα αυτο που λες. Τοσο η ζεστη οσο και το υψομετρο μειωνουν την πυκνοτητα του αερα (λιγοτερο οξυγονο στη μοναδα ογκου λιγοτερη δυναμη) και αυτο ειναι ο λογος που πεφτουν τοσο σε απολυτα νουμερα παντα ολα τα μοτερ. Αν ενας ατμοσφαιρικος χανει πχ 5% απο τη μειωση της πυκνοτητας τοσο επι ποσοστο της συμπιεσης θα χασει και ο τουρμπατος πχ αν δουλευει στα 1bar θα επιρεαστει 5% χ2,1-2,05 (στα 0,9-0,95 bar absolute pressure δουλευουν τα ατμοσφαιρικα) και αυτο θα συνεχιζει οσο αυξανει η πιεση. Απλα ενα πχ 2.0λιτρο ατμοσφαιρικο σε μεγαλο υψομετρο χανει απο 200hp καμια 10-15αρια ενα τουρμπατο 2.0λιτρο θα χανει 30-35hp στα 400hp. Το θεμα ειναι οτι το ατμοσφαιρικο δεν μπορει καπως να τα αντισταθμησει αυτα ενω το τουρμπατο αυξανει λιγο την πιεση και απο πχ 1,5bar την κανει 1,7 και τα παιρνει πισω. Σε σπεκ μοτερ ομως δεν ειναι εφικτο αυτο γιατι θα βγουν εκτος περιορισμων. Ολα αυτα βεβαια ειναι εδω και πολλα χρονια παρελθον καθως ολοι οι συγχρονοι εγκεφαλοι τοσο για road οσο και motorsport χρηση εχουν βαρομετρικους μετρητες και κανουν on the fly αλλαγες στις παραμετρους των χαρτων τους επαναφεροντας καποιο ποσοστο των χαμενων πισω.

Το προβλημα στη ζεστη και γιατι εξακολουθουν να επιρεαζονται απο αυτην τα τουρμπατα περισσοτερο σε σχεση με τα ατμοσφαιρικα ειναι το heat soak σε intercooler και εισαγωγη που δεν μπορουν να αποβαλουν καθαρα λογο εξωτερικων θερμοκρασιων χωρις χρηση βοηθητικων συστηματων.Αν βαλεις ενα συστημα cryo2 η nos-nx intercooler bar spray και ψεκαζεις ειτε νιτρο ειτε μονοξειδιο του ανθρακα πανω στο intercooler το ψυχεις σε θερμοκρασιες κοντα στο μηδεν και για λιγο χρονο εχεις ολη τη χαμενη δυναμη πισω, αλλα προκειται καθαρα για λυσεις στιγμης καθως ο παραγωντας θερμοκρασιας που προκαλει το heat soak ειναι παντα εκει.

Να στο θεσω διαφορετικα και λιγο πιο στα ισια:

Εχουμε 1 μοτερ ατμοσφαιρικο αποδοσης 200 αλογων (ανεξαρτητως κυβικων) και ενα τουρμπατο με επισης 200 αλογα (ανεξαρτητως κυβικων).

Ποιο θα χασει περισστερο σε μεγαλο υψομετρο;

Ειμαστε λιγο offtopic αλλα ειναι ενδιαφερουσα η κουβεντα!

 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Να στο θεσω διαφορετικα και λιγο πιο στα ισια:

Εχουμε 1 μοτερ ατμοσφαιρικο αποδοσης 200 αλογων (ανεξαρτητως κυβικων) και ενα τουρμπατο με επισης 200 αλογα (ανεξαρτητως κυβικων).

Ποιο θα χασει περισστερο σε μεγαλο υψομετρο;

Ειμαστε λιγο offtopic αλλα ειναι ενδιαφερουσα η κουβεντα!

Το τουρμπατο. Αλλα 200 αλογα τουρμπατο σε σχεση με ατμοσφαιρα θα ειναι παντα μικροτερο μοτερ.

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, primeragt είπε

Το τουρμπατο. Αλλα 200 αλογα τουρμπατο σε σχεση με ατμοσφαιρα θα ειναι παντα μικροτερο μοτερ.

Προφανως και θα ειναι μικροτερο το τουρμπατο μοτερ. Τεσπα, θα ριξω λιγο διαβασμα παραπανω και θα επανελθω!

Δημοσ.

Τα τουρμπατα σωστά αναφέρθηκε ότι επηρεάζονται πολύ περισσότερο από την πυκνότητα του αέρα ( είτε λόγω υψομέτρου είτε λόγο θερμοκρασίας). Ένας λόγος που η ρεντμπουλ ήταν δυνατή τα προηγούμενα χρόνια ήταν λόγω κινητήρα Ρενώ που φοράει μεγάλο τούρμπο άρα επηρεάζεται λιγότερο από το υψόμετρο. Φέτος έχει μοτέρ Χόντα που σημαίνει ότι μπορεί να δούμε κάτι εντελώς διαφορετικό.

Δημοσ.
12 ώρες πριν, dkstopo είπε

Δεν είναι συγκρίσιμα μεγέθη. Τότε είχαν 16 αγώνες την σεζόν και τώρα 21. (Περίπου)

γιαυτο δεν μπορούμε να συγκρίνουμε Σένα με Σουμι 

Μια χαρά συγκρίνονται.

Είναι σαν να μου λες πως δεν μπορείς να συγκρίνεις τον Σουμάχερ με τον Χάκκινεν, επειδή ο πρώτος έτρεχε για 21 χρόνια στην F1 και ο δεύτερος μόνο για 16. 

Το μόνο που έχει αλλάξει είναι πως οι οδηγοί τρέχουν περισσότερους αγώνες σε μικρότερο χρονικό διάστημα. Και υπό αυτό το πρίσμα, ο Χάμιλτον είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ μπροστά στον Σουμάχερ, καθώς ό,τι έχει καταφέρει είναι υπό καθεστώς μεγαλύτερης πίεσης και κούρασης. Πόσες φορές χρειάστηκε ο Μιχαλάκης να τρέξει δύο Κυριακές συνεχόμενες; 

  • Confused 3
  • Sad 2
Δημοσ.

Και να χρειαζοταν ο Σουμι εκτος απο τεραστιος οδηγος και κωλοχαρακτηρας ηταν και νο1 σε φυσικη κατασταση.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Και να χρειαζοταν ο Σουμι εκτος απο τεραστιος οδηγος και κωλοχαρακτηρας ηταν και νο1 σε φυσικη κατασταση.

Όλοι οι οδηγοί πρέπει αναγκαστικά να είναι σε άριστη φυσική κατάσταση.

Το πόσο μεγάλος οδηγός είναι φάνηκε όταν έτρεξε στην ίδια ομάδα με τον Ρόσμπεργκ, χωρίς να υπάρχει Νο1 και Νο2 οδηγός.

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Narayan είπε

Όλοι οι οδηγοί πρέπει αναγκαστικά να είναι σε άριστη φυσική κατάσταση.

Το πόσο μεγάλος οδηγός είναι φάνηκε όταν έτρεξε στην ίδια ομάδα με τον Ρόσμπεργκ, χωρίς να υπάρχει Νο1 και Νο2 οδηγός.

Πρεπει, αλλα ο Σουμι ηταν σε αλλο επιπεδο. Θυμαμαι καποια gp, βγαινανε στο βαθρο και ηταν ολοι σαν να τους ειχαν δειρει ενω ο Σουμι ηταν "ατσαλακωτος".

Η συγκριση σου με τον Ροσμπεργκ μονο αστεια μπορει να χαρακτηρισθει και ως προς τι εχουν πετυχει και ως προς τη φαση της καριερας του Σουμι.

  • Like 1
  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...