getsiorge Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2019 Καλύτερο στήσιμο ναι, καλύτερα πιτ στοπ ναι, ξεκάθαρο πλάνο ναι, πιο ευέλικτες στρατηγικές ναι αλλά νομίζω ότι τα δυο μονοθέσια πλέον είναι στο ίδιο επίπεδο (αν βάλεις κάτω πλεονεκτήματα μειονεκτήματα του καθενός). Ο Vettel θα μπορούσε να κρατήσει παραπάνω γύρους για τον απλούστατο λόγο ότι ο Ham μένοντας κολλημένος πίσω θα έφθειρε τα ελαστικά του. Με undercut μπορεί να τον περνούσε. Όσο για τις ποινές δεν είναι άδικες αρκεί να εφαρμόζονταν σε όλους με τον ίδιο τρόπο και δεν αναφέρομαι μόνο στη φετινή σειρά αγώνων. 1
eri77 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2019 2 ώρες πριν, haHa είπε 3) Ο Verstappen ειχε πραγματι πιο γρηγορο μονοθεσιο προς το τελος του αγωνα λογω πιο φρεσκων ελαστικων. Αυτο δεν σημαινει οτι δεν μπορουσε να αμυνθει ο Λεκλερκ. Τον περασε μολις 3 γυρους πριν το τελος και αρκουσε ο Λεκλερκ να επαιζε καλυτερη αμυνα και να μην αφηνε ορθανοιχτη την πορτα(ηδη τον ειχε κρατησει πισω στους προηγουμενους 3-4 γυρους). Οπως καλυτερη αμυνα επαιξε στους επομενους αγωνες. Μιλαμε για προσπεραση, οπου ο Λεκλερκ δεν εκλεισε ΚΑΘΟΛΟΥ την εσωτερικη του πριν την εισοδο, λες και του εδειξαν μπλε σημαια οδηγουσε εκεινη την στιγμη. Απλα πιαστηκε στον υπνο. 5) Σχεδον στανταρ θα κερδιζε ο Ham αν δεν εκανε το λαθος(που ειναι ισως το μοναδικο χοντρο λαθος του φετος). Εγω απλα εξετασα τι θα γινοταν αν ολα εμεναν ιδια και οι οδηγοι της Φερραρι δεν εκαναν λαθη. -------------------------- Χαρακτηριστικο παραδειγμα λαθων και ατυχιας ειναι οτι στους 2 τελευταιους αγωνες η Φερραρι ξεκινοντας απο pole(στον εναν αγωνα εκανε μάλιστα και lock το front row) εχει μαζεψει 33 βαθμους εναντι 85 βαθμων της Μερσεντες. Λιγοτερους απο τους μισους. -------------------------- Χωρις τα λαθη/ατυχιες στους 2 τελευταιους αγωνες, η Φερραρι θα ειχε ενα σερι 5 νικων(εχει τουλάχιστον το σερι των 5 pole) και θα δουμε στους επόμενους αγώνες αν θα συνεχισει να εχει το καλύτερο μονοθέσιο. δεν θεωρώ ότι leclerc έκανε λάθος στην συγκεκριμένη φαση.verstappen.εκανε πολυ ωραιο προσπερασμα.με το κομματι που εχεις ανεβασει δινεις λαθος εντυπωση.στην αρχή της φασης verstappen προσποιείται ότι θα περασει απο την εξωτερικη,με τον leclerc να κλεινει.αν ομως o leclerc δεν eixe κλείσει τοτε o verstappen οντως θα πέρναγε απο εκει.ειχε πολυ πιο γρηγορο μονοθεσιο.αν βλεπεις το προσπερασμα απο το cam του verstappen θα καταλάβεις ακριβως τι εννοω.
haHa Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, getsiorge είπε O Vettel θα μπορούσε να κρατήσει παραπάνω γύρους για τον απλούστατο λόγο ότι ο Ham μένοντας κολλημένος πίσω θα έφθειρε τα ελαστικά του. Με undercut μπορεί να τον περνούσε. +1 Για αυτο συνήθως βλέπουμε προσπεραση (μιλωντας παντα για παρόμοια μονοθεσια) στην αρχη του στιντ ή στους πρώτους γυρους που κολλαει καποιος απο πισω και πολυ σπανια μετα απο 15+ γυρους που ηταν κολλημένος. Πχ νομιζω στη Μοντσα ειδαμε τον Χάμιλτον να απειλει στην αρχη που ειχε κολλησει. Μετα εμεινε για καμποσους γυρους πισω μεχρι το τέλος χωρίς καν να μπορεσει να ξανααπειλησει τον Λεκλερκ. Οσο για σημερα, αν δεν εκαναν τα λαθη τους οι οδηγοι της Φερράρι στην εκκίνηση, ο Vettel δεν θα φοβοταν καν το undercut γιατι θα ειχε την προστασια του Λεκλερκ απο πισω του. 1-3 ηταν το λιγότερο που θα έπαιρνε η Φερραρι, ισως να καταφερνε και 1-2 με σωστη στρατηγική (οπως καταφερε στη Σιγκαπούρη). 43 λεπτά πριν, eri77 είπε δεν θεωρώ ότι leclerc έκανε λάθος στην συγκεκριμένη φαση.verstappen.εκανε πολυ ωραιο προσπερασμα.με το κομματι που εχεις ανεβασει δινεις λαθος εντυπωση.στην αρχή της φασης verstappen προσποιείται ότι θα περασει απο την εξωτερικη,με τον leclerc να κλεινει.αν ομως o leclerc δεν eixe κλείσει τοτε o verstappen οντως θα πέρναγε απο εκει.ειχε πολυ πιο γρηγορο μονοθεσιο.αν βλεπεις το προσπερασμα απο το cam του verstappen θα καταλάβεις ακριβως τι εννοω. Θα το ξαναδω. Πιο γρήγορο μονοθέσιο ειχε ο Max σε εκείνο το σημείο του αγωνα(γιατι ο Λεκλερκ μπηκε ψιλολανθασμενα αρκετα νωριτερα απο Verstappen για πιτ ενω δεν απειλουταν ιδιαίτερα και το undercut δεν λειτουργούσε), αλλα ειχε ηδη καταφέρει να τον κρατησει πισω του κολλημένο για 3 γυρους με σωστή αμυνα. Αλλους 3 γυρους χρειαζόταν με σωστή αμυνα που δεν επαιξε και παραδεχθηκε και ο ίδιος οτι έπρεπε να ήταν πιο επιθετικός στην άμυνα του. ------ Το ξαναειδα: δεν υπάρχει κανένας λογος που δεν προστάτευσε την εσωτερική ο Λεκλερκ. Επίσης, γενικότερα αν εχεις επιλογή να προστατευσεις εξωτερικη ή εσωτερικη, σχεδόν πάντα είναι καλύτερα να προστατευσεις την εσωτερική και να αφησεις τον επιτιθεμενο στην εξωτερική. Επεξ/σία 13 Οκτωβρίου 2019 από haHa 1
dkstopo Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2019 18 λεπτά πριν, haHa είπε Για αυτο συνήθως βλέπουμε προσπεραση (μιλωντας παντα για παρόμοια μονοθεσια) στην αρχη του στιντ ή στους πρώτους γυρους που κολλαει καποιος απο πισω και πολυ σπανια μετα απο 15+ γυρους που ηταν κολλημένος. Πχ νομιζω στη Μοντσα ειδαμε τον Χάμιλτον να απειλει στην αρχη που ειχε κολλησει. Μετα εμεινε για καμποσους γυρους πισω μεχρι το τέλος χωρίς καν να μπορεσει να ξανααπειλησει τον Λεκλερκ. έργο του "δικού μας" Τομπάζη...
dimoskoutr Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2019 Χτες ο Φετελ όχι 7-8 γύρους μόνο αλλά και 17-18 θα κρατούσε πίσω τον Χαμ εύκολα, έλα στα σημεία που άνοιγε drs η mercedes η Φερράρι κρατούσε με μεγάλη άνεση απόσταση λόγω του τέρατος που έχει για κινητήρα...ο αγώνας κρίθηκε στην κάκιστη εκκίνηση και των 2 Φεράρι!!! Ο λεκλερκ γιατί έφυγε τόσο χάλια δεν κατάλαβα, ύπνος βαθύς χτες... 2
tommy^ Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2019 10 ώρες πριν, haHa είπε Δεν ειπε κανενας οτι δεν ειχε πιο γρηγορο μονοθεσιο στον αγωνα ο Χαμ. Ομως ο Vettel ειχε το καλυτερο πακετο, γιατι του εδωσε τη δυνατοτητα να ξεκινησει απο pole και ειχε υψηλοτερη τελικη , οποτε δεν απειληθηκε ουσιαστικα. 10+ γυρους ειχε τον Ham στο ~1sec(πριν το λαθος του Vettel και λιγο μετα), αλλα δεν μπορουσε να περασει. Πολυ σωστα λες και για αυτο εγραψα για καλυτερο πακετο. Το υφος σου ("Ο αγωνας την Κυριακη κερδιζεται απο οσο ξερω") δεν βοηθαει στον διαλογο και γενικοτερα το κανεις αυτο οταν εχεις αδικο, ηδη πριν 1 εβδομαδα σβηστηκανε 2 μηνυματα σου λογω χαρακτηρισμων, οποτε κακως απανταω και τωρα. Καλη συνεχεια! Οταν μου λες οτι η Φερραρι εχει το καλυτερο μονοθεσιο επειδη παιρνει συνηθως (και οχι παντα) pole positions στα δοκιμαστικα και εχει υψηλοτερη τελικη, τι θες να σου απαντησω; Καλυτερο μονοθεσιο ειναι αυτο που κανει πρωτα απο ολα καλυτερη διαχειριση ελαστικων (μερσεντες), ειναι αξιοπιστο (μερσεντες > φερραρι) και αυτο που εχει καλυτερο race pace (μερσεντες). ΥΓ. Ειδαμε και στη Ρωσια οταν αποσυρθηκε ο αλυταρχης, αν περασε στην ευθεια ο Σαρλ τον ΒΟΤ, εχοντας υψηλοτερη τελικη η Φερραρι... 😏 1
GoMaR Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2019 Μπορεί να υποστηρίζω φεραρι, αλλά πως λένε μερικοί πως θα μπορούσε να είναι πρώτοι με τόσα "αν". Με αν δε βγαίνεις πρώτος. Το πράμα είναι απλό. Η μερσεντες συνολικά είναι καλύτεροι. Στρατηγικά? Αξιοπιστία? Οδηγικα? Δεν έχει σημασία τι, εφόσον είναι πρώτοι και με διαφορά. 4
haHa Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 7 ώρες πριν, GoMaR είπε Μπορεί να υποστηρίζω φεραρι, αλλά πως λένε μερικοί πως θα μπορούσε να είναι πρώτοι με τόσα "αν". Με αν δε βγαίνεις πρώτος. Το πράμα είναι απλό. Η μερσεντες συνολικά είναι καλύτεροι. Στρατηγικά? Αξιοπιστία? Οδηγικα? Δεν έχει σημασία τι, εφόσον είναι πρώτοι και με διαφορά. +1 Οπως ειπαμε, με τοσα "αν" και τοσα λαθη(οδηγικα και στρατηγικα) δεν χτυπας πρωταθλημα. Πρεπει να εξαλειψουν τα λαθη(απο την στιγμη που οι αντιπαλοι σχεδον δεν κανουν λαθος) και να εκμεταλλευτουν το μονοθεσιο. Τα ιδια πανω-κατω λεει και ο Vettel: Vettel: Mercedes close to perfection Αναφορά σε κείμενο “It’s very difficult, obviously you can’t see what they are doing but I think from the outside they are very close to perfection every time they go out on track so very consistent, very little mistakes. “That’s certainly also part of what makes them so strong but yeah, if you clinch the Constructors’ title with four races to go there’s a lot of things you do better than all the others. “If you go into detail then you can argue what their car is maybe doing better than ours but I don’t think that’s the point overall, it’s a team effort and as I said, I think we do have the ingredients, we do have the commitment, we do have the intelligence but we just need to do it better. “It’s a lot of small things; it’s not one thing that we need to improve, it’s a lot of small things that we need to do better, every single one of us and that’s the only way that we can try and step up. “Hopefully they get a bit bored, we will see what happens.” ---------------------- 8 ώρες πριν, dimoskoutr είπε Χτες ο Φετελ όχι 7-8 γύρους μόνο αλλά και 17-18 θα κρατούσε πίσω τον Χαμ εύκολα, έλα στα σημεία που άνοιγε drs η mercedes η Φερράρι κρατούσε με μεγάλη άνεση απόσταση λόγω του τέρατος που έχει για κινητήρα...ο αγώνας κρίθηκε στην κάκιστη εκκίνηση και των 2 Φεράρι!!! Ο λεκλερκ γιατί έφυγε τόσο χάλια δεν κατάλαβα, ύπνος βαθύς χτες... Ακριβως! Τα ιδια που λες και γραφουμε εδω , ειπε και ο Vettel και φυσικα ειπε οτι ειχαν μεγαλη ευκαιρια αν εμεναν πρωτοι μετα την εκκινηση, αλλα την εχασαν: Vettel used ‘key’ straight-line pace against Hamilton Αναφορά σε κείμενο Vettel meanwhile was on the medium tyres but he was able to keep his rival behind, who was clearly faster, by using Ferrari’s “key” straight-line speed advantage. “I enjoyed the battle but I knew that I was a bit of a sitting duck because I was quite slow in the corners and very fast in the straights,” Vettel told reporters at Suzuka. “So I just tried to play my advantage and that worked. I’m sure Lewis didn’t enjoy that as much but in the end it was key to stay ahead, despite being slower. “Overall, we had a great chance today starting first and second and obviously after the first couple of metres that chance was gone, after that it would be difficult to turn it around and we just couldn’t go with them – they were much faster, especially in the end.”...“I was trying to keep my tyres somehow fresh to make sure that if he arrives, everything is still in good shape and I have a chance to have good corner exits and use the advantage we have down the straights which worked... “I was quite happy when I saw the chequered flag as I didn’t want to do another five laps like that but in the places he couldn’t pass I just tried to take it easy to maintain the tyres.” Επεξ/σία 14 Οκτωβρίου 2019 από haHa 1
Narayan Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2019 Να επισημάνουμε επίσης πως μετά το χθεσινό αποτέλεσμα, το πρωτάθλημα οδηγών θα πάει επίσης σε οδηγό της Mercedes ό,τι κι αν γίνει στους τελευταίους 4 αγώνες.
haHa Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2019 Επομενος αγωνας στο Μεξικο, οπου ειναι σε υψομετρο(2.300μ) οποτε παιζει λιγοτερο ρολο η δυναμη του κινητηρα, αρα παιζει να μην δουμε την Φερραρι μπροστα. Ενδεικτικα, το 2017 και το 2018 νικησε η Red Bull, μαλιστα περυσι εκανε το 1-2 στα δοκιμαστικα! 1
Diinekis21 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2019 1 ώρα πριν, Narayan είπε Να επισημάνουμε επίσης πως μετά το χθεσινό αποτέλεσμα, το πρωτάθλημα οδηγών θα πάει επίσης σε οδηγό της Mercedes ό,τι κι αν γίνει στους τελευταίους 4 αγώνες. Αγωνιούμε να δούμε ποιος θα το πάρει...
Narayan Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2019 1 ώρα πριν, Diinekis21 είπε Αγωνιούμε να δούμε ποιος θα το πάρει... Ο ίδιος που θα το πάρει και του χρόνου φαντάζομαι. 2
dimoskoutr Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2019 2 λεπτά πριν, Narayan είπε Ο ίδιος που θα το πάρει και του χρόνου φαντάζομαι. Φαντασία μου πλανευτρα λέει ένα λαϊκό άσμα... Κράτα και μια πισινή λοιπόν. Υγεία να έχουμε να δούμε.
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2019 36 λεπτά πριν, Narayan είπε Ο ίδιος που θα το πάρει και του χρόνου φαντάζομαι. εχεις καποιου ειδους μαντικες ικανοτητες? Ειδικα με την προοδο της Ferrari μπορει του χρονου να δουμε αλλο πρωταθλημα!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε
Συνδεθείτε τώρα