Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2019


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε

Ο Ham έβγαζε τον αγώνα με 1 pit. Για να μην ρίξει τον Bottas η Merc, τον έβαλε, πίστευε βέβαια ότι θα περάσει τον Vet και θα κάνει 1-2, που δεν συνέβη..

Πολυ σωστος.

  • Απαντ. 3,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Diinekis21 είπε

Ο Ham έβγαζε τον αγώνα με 1 pit. Για να μην ρίξει τον Bottas η Merc, τον έβαλε, πίστευε βέβαια ότι θα περάσει τον Vet και θα κάνει 1-2, που δεν συνέβη..

Ο Ham έχασε πολύ χρόνο που άργησε να μπει, απόρησε και ο ίδιος πως βρέθηκε τόσο πίσω, παραπονέθηκε για τα ελαστικά πριν μπει για το δεύτερο pit stop (αν και τα γραφικά έδειχναν ότι είναι στο 70%) , τελείωσε τον αγώνα με τα ελαστικά τελειωμένα (στο 20%) και ο Toto δήλωσε ότι θα μπορούσαν να αλλάξουν θέσεις μέσα στον αγώνα για να κερδίσει ο Bottas αλλά με φθαρμένα ελαστικά δεν ήξεραν αν θα μπορούσαν να κρατήσουν πίσω τους τον Vet . Όποτε δεν θα τελείωνε με ένα pit stop ο Ham .

1 ώρα πριν, Diinekis21 είπε

Υπήρχε η γενική αίσθηση (σε Merc/Ferrari/RB) ότι η σκληρή δε θα κρατήσει παραπάνω γύρους από τη μεσαία και γι'αυτό δε χρησιμοποιήθηκε.

Επειδή δεν είχαν εικόνα θα μπορούσαν να ρισκάρουν και στη χειρότερη θα έκαναν πάλι 3 pit stop. Αν τους καθόταν όμως θα εμέναν με 2 pit stop και καλύτερο πλασάρισμα στο τέλος. 
Το θέμα είναι ότι βλέπουμε πλέον μονομαχίες, μάχη στις στρατηγικές και μακάρι να ανεβεί λίγο ακόμα η RB και να δούμε το χρόνου ένα ακόμα πιο ανταγωνιστικό πρωτάθλημα. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, getsiorge είπε

Ο Ham έχασε πολύ χρόνο που άργησε να μπει, απόρησε και ο ίδιος πως βρέθηκε τόσο πίσω, παραπονέθηκε για τα ελαστικά πριν μπει για το δεύτερο pit stop (αν και τα γραφικά έδειχναν ότι είναι στο 70%) , τελείωσε τον αγώνα με τα ελαστικά τελειωμένα (στο 20%) και ο Toto δήλωσε ότι θα μπορούσαν να αλλάξουν θέσεις μέσα στον αγώνα για να κερδίσει ο Bottas αλλά με φθαρμένα ελαστικά δεν ήξεραν αν θα μπορούσαν να κρατήσουν πίσω τους τον Vet . Όποτε δεν θα τελείωνε με ένα pit stop ο Ham .

Επειδή δεν είχαν εικόνα θα μπορούσαν να ρισκάρουν και στη χειρότερη θα έκαναν πάλι 3 pit stop. Αν τους καθόταν όμως θα εμέναν με 2 pit stop και καλύτερο πλασάρισμα στο τέλος. 
Το θέμα είναι ότι βλέπουμε πλέον μονομαχίες, μάχη στις στρατηγικές και μακάρι να ανεβεί λίγο ακόμα η RB και να δούμε το χρόνου ένα ακόμα πιο ανταγωνιστικό πρωτάθλημα. 

2 δευτερολεπτα εχασε hamilton επειδη εκατσε παραπανω.στο τελος ο ίδιος ειπε οτι θα μπορουσε να τελειωσει με τα medium.Mercedes δεν ηθελε να ριξει τον bottas.βέβαια θα μπορούσαν να αλλαξουν θεσεις(αν τον εφτανε o bottas),αλλά αυτό θα ήταν ακόμα πιο λυπηρο για τον hamilton

Raikkonen ο οποίος εβαλε τα σκληρα,στο τελος ειπε οτι δεν ηταν καλη επιλογη

Επεξ/σία από eri77
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

H Ferrari εχει εδω και 11 αγωνες συνολικα το καλυτερο μονοθεσιο και θα ειχε 8 νικες αν δεν εκαναν λαθη οι οδηγοι της(και λιγο οι ατυχιες):

1) Καναδας: Θα νικαγε ο Vettel αν δεν εκανε το λαθος και εβγαινε εκτος πιστας και μετα πεταγε εκτος τον Hamilton. Νικη Hamilton τελικως.
2) Γαλλια: Νικη Hamilton
3) Αυστρια: Θα νικαγε ο Λεκλερκ αν δεν αφηνε ανοιχτη την πορτα μπατε σκυλοι αλεστε και τον περναγε ο Verstappen. Νικη Verstappen τελικως.
4) Silverstone: Νικη Hamilton
5) Γερμανια: Θα νικαγε ο Λεκλερκ αν δεν το εστελνε μπαριερες. Vettel τερματισε 2ος ενω ξεκιναγε τελευταιος. Νικη Verstappen τελικως.
6) Ουγγαρια: Νικη Hamilton με περιπατο
7) Βελγιο: Νικη Λεκλερκ
8 ) Monza: Νικη Λεκλερκ
9) Σιγκαπουρη: Νικη Vettel
10) Ρωσια: Θα νικαγε ο Λεκλερκ, αλλα λιγο το αλλαλουμ στην ενορχηστρωμενη εκκινηση, λιγο η ατυχια με το SC λογω εγκαταλειψης Vettel, η Φερραρι εχασε αλλη μια νικη μεσα απο τα χερια της ενω ηταν 1-2 πριν τα πιτ στοπ. Νικη Hamilton τελικως.
11) Ιαπωνια: Θα νικαγε ο Vettel αν δεν εκανε το διπλο λαθος στην εκκινηση και αν ο Λεκλερκ δεν τρακαρε. Νικη Bottas τελικως.

 

Συνολο εχει παρει 3 νικες σε αυτους τους 11 αγωνες και η Mercedes εχει παρει 6 νικες και 2 ο Verstappen με Red Bull. Απο pole, εχουμε 7(!!) pole σε Ferrari, 3 σε Mercedes και 1 σε RB.
Χωρις τα λαθη(και λιγο την ατυχια στη Ρωσια) των οδηγων της θα ειχε αλλες 5 νικες(Καναδας, Αυστρια, Γερμανια, Ρωσια, Ιαπωνια) σε αυτους τους 11 αγωνες, συνολο 8 νικες σε 11 αγωνες.

Με τοσα λαθη δεν χτυπας πρωταθλημα, ειδικα οταν ο βασικος αντιπαλος σου δεν κανει σχεδον κανενα λαθος.

Να δουμε αν θα συνεχισει να εχει το καλυτερο μονοθεσιο η Φερραρι και στους επομενους αγωνες. Προσωπικα προβλεπω οτι αν συνεχισει ετσι, μαλλον θα κλεισει την χρονια και θα ειχε συνολικα το καλυτερο μονοθεσιο στους περισσοτερους αγωνες.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 2
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, aliakas είπε

εδώ ταιριαζει νομίζω το "Αν το είχε η γιαγια μου στο μέτωπο θα είχα κουμπαρά"

+1

Δεν μπορείς με τοσα αν και με τοσα λαθη να χτυπας πρωτάθλημα. 

Δημοσ.
32 λεπτά πριν, haHa είπε

H Ferrari εχει εδω και 11 αγωνες συνολικα το καλυτερο μονοθεσιο και θα επρεπε να ειχε 8 νικες αν δεν εκαναν λαθη οι οδηγοι της(και λιγο οι ατυχιες):

1) Καναδας: Θα νικαγε ο Vettel αν δεν εκανε το λαθος και εβγαινε εκτος πιστας και μετα πεταγε εκτος τον Hamilton. Νικη Hamilton τελικως.
2) Γαλλια: Νικη Hamilton
3) Αυστρια: Θα νικαγε ο Λεκλερκ αν δεν αφηνε ανοιχτη την πορτα μπατε σκυλοι αλεστε και τον περναγε ο Verstappen. Νικη Verstappen τελικως.
4) Silverstone: Νικη Hamilton
5) Γερμανια: Θα νικαγε ο Λεκλερκ αν δεν το εστελνε μπαριερες. Vettel τερματισε 2ος ενω ξεκιναγε τελευταιος. Νικη Verstappen τελικως.
6) Ουγγαρια: Νικη Hamilton με περιπατο
7) Βελγιο: Νικη Λεκλερκ
8 ) Monza: Νικη Λεκλερκ
9) Σιγκαπουρη: Νικη Vettel
10) Ρωσια: Θα νικαγε ο Λεκλερκ, αλλα λιγο το αλλαλουμ στην ενορχηστρωμενη εκκινηση, λιγο η ατυχια με το SC λογω εγκαταλειψης Vettel, η Φερραρι εχασε αλλη μια νικη μεσα απο τα χερια της ενω ηταν 1-2 πριν τα πιτ στοπ. Νικη Hamilton τελικως.
11) Ιαπωνια: Θα νικαγε ο Vettel αν δεν εκανε το διπλο λαθος στην εκκινηση και αν ο Λεκλερκ δεν τρακαρε. Νικη Bottas τελικως.

Συνολο εχει παρει 3 νικες σε αυτους τους 11 αγωνες και η Mercedes εχει παρει 6 νικες και 2 ο Verstappen με Red Bull. Απο pole, εχουμε 7(!!) pole σε Ferrari, 3 σε Mercedes και 1 σε RB.
Χωρις τα λαθη(και την ατυχια στη Ρωσια) των οδηγων της θα ειχε αλλες 5 νικες(Καναδας, Αυστρια, Γερμανια, Ρωσια, Ιαπωνια) σε αυτους τους 11 αγωνες, συνολο 8 νικες σε 11 αγωνες.

Με τοσα λαθη δεν χτυπας πρωταθλημα, ειδικα οταν ο βασικος αντιπαλος σου δεν κανει λαθη.

Να δουμε αν θα συνεχισει να εχει το καλυτερο μονοθεσιο η Φερραρι και στους επομενους αγωνες. Προσωπικα προβλεπω οτι αν συνεχισει ετσι, μαλλον θα κλεισει την χρονια και θα ειχε συνολικα το καλυτερο μονοθεσιο στους περισσοτερους αγωνες.

δεν συμφωνω με το

3)  verstappen είχε πολυ πιο γρήγορο μονοθέσιο

αμφιβάλλω

5) αν δεν έβγαινε ο hamilton ,πολύ πιθανόν θα κερδισε

κατα τα αλλα λιγο πολυ οπως τα λες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
34 λεπτά πριν, eri77 είπε

δεν συμφωνω με το

3)  verstappen είχε πολυ πιο γρήγορο μονοθέσιο

αμφιβάλλω

5) αν δεν έβγαινε ο hamilton ,πολύ πιθανόν θα κερδισε

κατα τα αλλα λιγο πολυ οπως τα λες

3)  Ο Verstappen ειχε πραγματι πιο γρηγορο μονοθεσιο προς το τελος του αγωνα λογω πιο φρεσκων ελαστικων. Αυτο δεν σημαινει οτι δεν μπορουσε να αμυνθει ο Λεκλερκ.
Τον περασε μολις 3 γυρους πριν το τελος και αρκουσε ο Λεκλερκ να επαιζε καλυτερη αμυνα και να μην αφηνε ορθανοιχτη την πορτα(ηδη τον ειχε κρατησει πισω στους προηγουμενους 3-4 γυρους). Οπως καλυτερη αμυνα επαιξε στους επομενους αγωνες.
Μιλαμε για προσπεραση, οπου ο Λεκλερκ δεν εκλεισε ΚΑΘΟΛΟΥ την εσωτερικη του πριν την εισοδο, λες και του εδειξαν μπλε σημαια οδηγουσε εκεινη την στιγμη. Απλα πιαστηκε στον υπνο.
giphy.gif

5) Σχεδον στανταρ θα κερδιζε ο Ham αν δεν εκανε το λαθος(που ειναι ισως το μοναδικο χοντρο λαθος του φετος). Εγω απλα εξετασα τι θα γινοταν αν ολα εμεναν ιδια και οι οδηγοι της Φερραρι δεν εκαναν λαθη. 

--------------------------

Χαρακτηριστικο παραδειγμα λαθων και ατυχιας ειναι οτι στους 2 τελευταιους αγωνες η Φερραρι ξεκινοντας απο pole(στον εναν αγωνα εκανε μάλιστα και lock το front row) εχει μαζεψει 33 βαθμους εναντι 85 βαθμων της Μερσεντες. Λιγοτερους απο τους μισους.

 

--------------------------

Χωρις τα λαθη/ατυχιες στους 2 τελευταιους αγωνες, η Φερραρι θα ειχε ενα σερι 5 νικων(εχει τουλάχιστον το σερι των 5 pole) και θα δουμε στους επόμενους αγώνες αν θα συνεχισει να εχει το καλύτερο μονοθέσιο. 

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.

Εγω παντως δεν πιστευω οτι εχει το καλυτερο μονοθεσιο, εχει καλυτερο κινητηρα, εχει το jet mode για το qualification, αλλά σε κάποιες πίστες χρειαζεται το 1-2 για να αμυνθει. H μερσεντες εχει συνολικα καλυτερο μονοθεσιο

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
41 λεπτά πριν, Anubis13 είπε

Εγω παντως δεν πιστευω οτι εχει το καλυτερο μονοθεσιο, εχει καλυτερο κινητηρα, εχει το jet mode για το qualification, αλλά σε κάποιες πίστες χρειαζεται το 1-2 για να αμυνθει. H μερσεντες εχει συνολικα καλυτερο μονοθεσιο

Καλυτερο δεν εννοω το πιο γρηγορο σε race pace. Δεν ειπαμε ποιος εχει το πιο γρηγορο σε ρυθμο αγωνα, ειδικα προς το τελος των stint (λογω φθορας ελαστικων).
Καλυτερο εννοω ποιο ειναι το καλυτερο πακετο συνολικα για να κερδισεις εναν αγωνα και σε αυτον περιλαμβανεται και το qualifying και απο που ξεκινας ωστε να ελεγξεις τον ρυθμο και το tyre wear και η τελικη ωστε να σου επιτρεπει προσπερασεις(ή να τις κανει πολυ δυσκολες).
Αν εχεις ενα μονοθεσιο που παιρνει pole (και αν δεν κανουν λαθος οι οδηγοι, κανει το 1-2 σε δοκιμαστικα) και ταυτοχρονα εχεις τελικη που καθιστα πολυ δυσκολο να σε περασει ο αντιπαλος μεσα στην πιστα, τοτε ακομα και αν υστερεις λιγο σε race pace στο τελος των stint λογω φθορας ελαστικων, εχεις περισσοτερες πιθανοτητες να κερδισεις τον αγωνα απο τον αντιπαλο σου που ξεκιναει 3ος, υστερει σε τελικη και απλα εχει λιγο καλυτερο race pace.

 

Με λιγα λογια:
Ηταν ισως οριακα πιο γρηγορη σε race pace στη Monza η Mercedes; Ναι.
Ηταν ομως καλυτερο μονοθεσιο συνολικα στη Monza η Ferrari γιατι ξεκιναει απο pole και εχει υψηλοτερη τελικη, οποτε δεν μπορουσε να απειληθει ουσιαστικα απο την Mercedes; Ναι.

 

Χωρια φυσικα το ποσο δυσκολες ειναι οι προσπερασεις με τους τωρινους κανονισμους. Το να ξεκινας απο μπροστα με καθαρο αερα(ποσω μαλλον αν εχεις κανει 1-2 και εχεις τον teammate σου να σε προστατευει απο πισω) ειναι παρα πολυ σημαντικο και το βλεπουμε στους τελευταιους 5+ αγωνες.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Δημοσ.

Ετσι οπως το θετεις συμφωνω με μια παρατηρηση, η διαχειριση των ελαστικων και απο πλευρας μονοθεσιου αλλα και οδηγου ισως κερδισουν περισσοτερα απο 1 γρηγορο μονοθεσιο σε race pace. Βεβαια και παλι εξαρταται απο την πιστα.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, Anubis13 είπε

Ετσι οπως το θετεις συμφωνω με μια παρατηρηση, η διαχειριση των ελαστικων και απο πλευρας μονοθεσιου αλλα και οδηγου ισως κερδισουν περισσοτερα απο 1 γρηγορο μονοθεσιο σε race pace. Βεβαια και παλι εξαρταται απο την πιστα.

+1, για αυτο μιλαω για καλυτερο πακετο.
Στους τελευταιους αγωνες(εχει λυσει το θεμα με το downforce που οδηγουσε σε μεγαλυτερη φθορα ελαστικων), το καλυτερο πακετο το εχει η Φερραρι, ακομα και αν υστερει ακομα λιγο σε tyre wear(οποτε χανει σε race pace προς το τελος των στιντ) .
Γιατι εχει το καλυτερο πακετο; Γιατι εχει το πιο γρηγορο μονοθεσιο σε εναν γυρο, οποτε μπορει και ξεκιναει απο pole(βασικα χωρις λαθη μπορει να κανει 1-2 και lock το front row) και να ελεγξει το ρυθμο ενω εχει και υψηλοτερη τελικη, οποτε πολυ δυσκολα απειλειται στον αγωνα.

Επεξ/σία από haHa
  • Thanks 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, haHa είπε

H Ferrari εχει εδω και 11 αγωνες συνολικα το καλυτερο μονοθεσιο και θα ειχε 8 νικες αν δεν εκαναν λαθη οι οδηγοι της(και λιγο οι ατυχιες):

1) Καναδας: Θα νικαγε ο Vettel αν δεν εκανε το λαθος και εβγαινε εκτος πιστας και μετα πεταγε εκτος τον Hamilton. Νικη Hamilton τελικως.
2) Γαλλια: Νικη Hamilton
3) Αυστρια: Θα νικαγε ο Λεκλερκ αν δεν αφηνε ανοιχτη την πορτα μπατε σκυλοι αλεστε και τον περναγε ο Verstappen. Νικη Verstappen τελικως.
4) Silverstone: Νικη Hamilton
5) Γερμανια: Θα νικαγε ο Λεκλερκ αν δεν το εστελνε μπαριερες. Vettel τερματισε 2ος ενω ξεκιναγε τελευταιος. Νικη Verstappen τελικως.
6) Ουγγαρια: Νικη Hamilton με περιπατο
7) Βελγιο: Νικη Λεκλερκ
8 ) Monza: Νικη Λεκλερκ
9) Σιγκαπουρη: Νικη Vettel
10) Ρωσια: Θα νικαγε ο Λεκλερκ, αλλα λιγο το αλλαλουμ στην ενορχηστρωμενη εκκινηση, λιγο η ατυχια με το SC λογω εγκαταλειψης Vettel, η Φερραρι εχασε αλλη μια νικη μεσα απο τα χερια της ενω ηταν 1-2 πριν τα πιτ στοπ. Νικη Hamilton τελικως.
11) Ιαπωνια: Θα νικαγε ο Vettel αν δεν εκανε το διπλο λαθος στην εκκινηση και αν ο Λεκλερκ δεν τρακαρε. Νικη Bottas τελικως.

Συνολο εχει παρει 3 νικες σε αυτους τους 11 αγωνες και η Mercedes εχει παρει 6 νικες και 2 ο Verstappen με Red Bull. Απο pole, εχουμε 7(!!) pole σε Ferrari, 3 σε Mercedes και 1 σε RB.
Χωρις τα λαθη(και λιγο την ατυχια στη Ρωσια) των οδηγων της θα ειχε αλλες 5 νικες(Καναδας, Αυστρια, Γερμανια, Ρωσια, Ιαπωνια) σε αυτους τους 11 αγωνες, συνολο 8 νικες σε 11 αγωνες.

Με τοσα λαθη δεν χτυπας πρωταθλημα, ειδικα οταν ο βασικος αντιπαλος σου δεν κανει σχεδον κανενα λαθος.

Να δουμε αν θα συνεχισει να εχει το καλυτερο μονοθεσιο η Φερραρι και στους επομενους αγωνες. Προσωπικα προβλεπω οτι αν συνεχισει ετσι, μαλλον θα κλεισει την χρονια και θα ειχε συνολικα το καλυτερο μονοθεσιο στους περισσοτερους αγωνες.

1) πλησιαζε με καταιγιστικο ρυθμο ο Λιουις οποτε ακομα και λαθος να μην εκανε ο Σεμπ, ο Χαμ ειχε το ταχυτερο μονοθεσιο.

3) ηταν πολυ πιο γρηγορος ο Μαξ και αν δεν περνουσε σε αυτη τη στροφη, θα περνουσε στις επομενες, αρα δεν ειχε η Φερραρι το καλυτερο μονοθεσιο στην Αυστρια

5) θα νικουσε ο Χαμ αν δεν εκανε το λαθος, οποτε ακυρο αυτο που λες

Οποτε κανε παλι τη σουμα.

Τελευταιο και πιο σημαντικο: καλυτερο μονοθεσιο δε σημαινει το ταχυτερο στα δοκιμαστικα. Ο αγωνας την Κυριακη κερδιζεται απο οσο ξερω και οχι το Σαββατο. Προσθεσε οτι το καλυτερο μονοθεσιο θεωρειται και το πιο αξιοπιστο (βλεπε Σεμπ σε Ρωσια) και θα δεις οτι η Μερσεντα εξακολουθει να εχει το καλυτερο πακετο.

Και για να τελειωνουμε: το πρωταθλημα δεν κριθηκε στους τελευταιους 11 αγωνες που αναφερεις αλλα ειχε ηδη κριθει στον Καναδα. Οχι μαθηματικώς βεβαια.

 

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, tommy^ είπε

1) πλησιαζε με καταιγιστικο ρυθμο ο Λιουις οποτε ακομα και λαθος να μην εκανε ο Σεμπ, ο Χαμ ειχε το ταχυτερο μονοθεσιο.

Δεν ειπε κανενας οτι δεν ειχε πιο γρηγορο μονοθεσιο στον αγωνα ο Χαμ. Ομως ο Vettel ειχε το καλυτερο πακετο, γιατι του εδωσε τη δυνατοτητα να ξεκινησει απο pole και ειχε υψηλοτερη τελικη , οποτε δεν απειληθηκε ουσιαστικα. 10+ γυρους ειχε τον Ham στο ~1sec(πριν το λαθος του Vettel και λιγο μετα), αλλα δεν μπορουσε να περασει.

21 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Τελευταιο και πιο σημαντικο: καλυτερο μονοθεσιο δε σημαινει το ταχυτερο στα δοκιμαστικα. Ο αγωνας την Κυριακη κερδιζεται απο οσο ξερω και οχι το Σαββατο. 

Πολυ σωστα λες και για αυτο εγραψα για καλυτερο πακετο. Το υφος σου ("Ο αγωνας την Κυριακη κερδιζεται απο οσο ξερω") δεν βοηθαει στον διαλογο και γενικοτερα το κανεις αυτο οταν εχεις αδικο, ηδη πριν 1 εβδομαδα σβηστηκανε 2 μηνυματα σου λογω χαρακτηρισμων, οποτε κακως απανταω και τωρα. Καλη συνεχεια!

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.

Κι εγώ συμφωνώ ότι η Mercedes έχει ακόμα το καλύτερο μονοθέσιο. Ακόμα και να ξεκινούσαν τα Φερράρι κανονικά είτε με undercut είτε με κάποιο προσπέρασμα σε κάποιο μικρό λάθος δεν θα νικούσε η Φερράρι. Ο Φέττελ τον κράτησε 5 γύρους πίσω τον Χάμιλτον, δεν θα μπορούσε να το κάνει αυτό για 20-30.

Για τον Λεκλερ πιστεύω η πρώτη ποινή ήταν λάθος, η δεύτερη έπρεπε να δοθεί άμεσα. Αν δείτε το σκεπτικό της απόφασης λέει ότι επειδή είχε την εσωτερική γραμμή έπρεπε να είχε προβλέψει την υποστροφή και να είχε αντιδράσει ανάλογα. Δηλαδή δεν προσπάθησε να κλείσει τον Φερστάπεν. Σε ανάλογα περιστατικά στο παρελθόν δεν έχουν δώσει ποινή ( ακόμα και στον ίδιο το Φερστάπεν ). Για την δεύτερη ποινή,  έπρεπε να τον είχαν βάλει μέσα αμέσως, άσχετα με το τι έλεγε ο ίδιος. Κρεμόταν όλο το πλαϊνό, αφού δεν έφυγε αμέσως εκείνη την στιγμή έπρεπε να μπει να αλλάξει πτέρυγα. Βέβαια αυτή είναι η γνώμη μου, σε αυτό που πιστεύω συμφωνούμε όλοι ήταν το αστείο με το no further investigation και μετά το after the race. Αν είναι για ποινή ρίξ'την αμέσως, αν το ήξεραν στη Φερράρι ίσως να μην τον έβαζαν για το τελευταίο πιτ στοπ.

  • Like 1

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...