Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2019


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
  Στις 13/10/2019 στις 8:18 ΠΜ, Diinekis21 είπε

Στην αρχή είπαν no investigation is necessary και στη συνέχεια ότι θα εξετασθεί μετά τον αγώνα.

ναι,αυτο εννοουσα..αν εχουν παρει μια τελικη αποφαση.

  • Απαντ. 3,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
  Στις 13/10/2019 στις 8:30 ΠΜ, Αλεξανδρος A.92 είπε

Δεν νομιζω οτι ηταν για μετα το περιστατικο...επι τοπου ποινη και τελος. Εκανε χαζομαρα ο πιτσιρικας...

Είχε χάσει downforce και είχε υποστροφή.

Δεν είχε έλεγχο εκεί, μέχρι και στο SkySports το είπαν!

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ξεκαθαρα ποινη για Σαρλ, ο οποιος λογικα θα εχασε downforce εμπρος και ανοιξε τροχια με αποτελεσμα να χτυπησει τον Μαξ, που, για να ειμαι ειλικρινης, πολυ το χαρηκα που εγκατελειψε χωρις να φταιει, ετσι για να νιωσει λιγο πώς αισθανονται οι αλλοι οταν τους κοπαναει. Για αλλη μια φορα οι -κατα πολλους εδω μεσα- αλανθαστοι κριτες λανθασμενα δεν εδωσαν επι τοπου ποινη. Δεν ηταν δα και κανα περιπλοκο περιστατικο. Καλα θα κανει ο Σαρλ να συμμαζευτει λιγακι παντως. Επισης επρεπε να παρει ποινη και η Φερραρι που δεν τον εβαλε αμεσα στα πιτς με αποτελεσμα θραυσματα να πληγωσουν το μονοθεσιο του Λιουις.

Η Μερσεντα για αλλο ενα GP ηταν ταχυτερη στον αγωνα και ας λενε ο,τι θελουν καποιοι. Αν βεβαια τα Φερραρι ειχαν στριψει στην πρωτη στροφη με 1-2, τοτε θα ειχε πιο δυσκολο εργο η Μερσεντες αφου λογικα δε θα μπορουσε να περασει στα ισια μεσα στην πιστα λογω πανισχυρου μοτερ Φερραρι και οι οδηγοι της θα περιμεναν ενα οδηγικο λαθος απο Σαρλ/Σεμπ ή να κανουν κανα undercut μεσα στα πιτς, οποτε δεν ηταν ανεφικτη η νικη της Μερσεντες ακομα και αν εστριβαν πρωτα τα Φερραρι στην πρωτη στροφη.

edit: βγηκε ποινη αλλα κατοπιν εορτης. Επρεπε να δοθει αμεσα και οχι μετα τον αγωνα.

Επεξ/σία από tommy^
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
  Στις 13/10/2019 στις 8:42 ΠΜ, Diinekis21 είπε

Δεν είχε έλεγχο εκεί, μέχρι και στο SkySports το είπαν!

σοβαρα? Δυσκολευομαι να το καταλαβω πως εγινε...Ουτε πηγαινε πολυ πιο γρηγορα ουτε ειδα στην Live μεταδοση καποιο γλιστρημα, βεβαια δεν εκατσα να δω κανα replay μετα. Εχεις κανα ευκαιρο?

 

edit: χαχα αστο μολις βγηκε η αποφαση...Γιατι δεν την βγαλαν απευθειας ομως συνεχιζω να μην καταλαβαινω

Επεξ/σία από Αλεξανδρος A.92
Δημοσ.

Μεγάλο λάθος της Ferrari που τον ξαναέβαλαν στα πιτς ενώ ήξεραν οτι υπάρχει περίπτωση τιμωρίας. Έχασε τσάμπα θέση και 2 βαθμούς και δεν έκανε και ταχύτερο γύρο.

  • Like 2
Δημοσ.
  Στις 13/10/2019 στις 9:50 ΠΜ, papp0us είπε

Μεγάλο λάθος της Ferrari που τον ξαναέβαλαν στα πιτς ενώ ήξεραν οτι υπάρχει περίπτωση τιμωρίας. Έχασε τσάμπα θέση και 2 βαθμούς και δεν έκανε και ταχύτερο γύρο.

Ο λόγος που δεν έκανε ταχύτερο γύρο ήταν γιατί στο τέλος κόλλησε αν είδα καλά πίσω από μία Williams. Το έδειξε στον τερματισμό του bottas. Δεν περίμεναν ίσως ποινή εφόσον όπως λέει ο μπινοτο έκαναν πιτ στοπ όταν τους είπε η fia. Ουσιαστικά η ποινή των κριτών και η εντολή της φια είναι αντικρουόμενες μεταξύ τους. Δυστυχώς η πολιτική έχει ριζώσει μέσα στο management και θα βλέπουμε πολλές κουλές αποφάσεις

Δημοσ.
  Στις 13/10/2019 στις 9:41 ΠΜ, tommy^ είπε

Ξεκαθαρα ποινη για Σαρλ, ο οποιος λογικα θα εχασε downforce εμπρος και ανοιξε τροχια με αποτελεσμα να χτυπησει τον Μαξ, που, για να ειμαι ειλικρινης, πολυ το χαρηκα που εγκατελειψε χωρις να φταιει, ετσι για να νιωσει λιγο πώς αισθανονται οι αλλοι οταν τους κοπαναει. Για αλλη μια φορα οι -κατα πολλους εδω μεσα- αλανθαστοι κριτες λανθασμενα δεν εδωσαν επι τοπου ποινη. Δεν ηταν δα και κανα περιπλοκο περιστατικο. Καλα θα κανει ο Σαρλ να συμμαζευτει λιγακι παντως. Επισης επρεπε να παρει ποινη και η Φερραρι που δεν τον εβαλε αμεσα στα πιτς με αποτελεσμα θραυσματα να πληγωσουν το μονοθεσιο του Λιουις.

Η Μερσεντα για αλλο ενα GP ηταν ταχυτερη στον αγωνα και ας λενε ο,τι θελουν καποιοι. Αν βεβαια τα Φερραρι ειχαν στριψει στην πρωτη στροφη με 1-2, τοτε θα ειχε πιο δυσκολο εργο η Μερσεντες αφου λογικα δε θα μπορουσε να περασει στα ισια μεσα στην πιστα λογω πανισχυρου μοτερ Φερραρι και οι οδηγοι της θα περιμεναν ενα οδηγικο λαθος απο Σαρλ/Σεμπ ή να κανουν κανα undercut μεσα στα πιτς, οποτε δεν ηταν ανεφικτη η νικη της Μερσεντες ακομα και αν εστριβαν πρωτα τα Φερραρι στην πρωτη στροφη.

edit: βγηκε ποινη αλλα κατοπιν εορτης. Επρεπε να δοθει αμεσα και οχι μετα τον αγωνα.

Επέκταση  

Δεν νομίζω να ήταν εφικτή η νίκη της Mercedes αν η Ferrari κράταγε το ένα δύο... Αποδεικτικό είναι το γεγονός ότι ο Hamilton δεν μπορούσε να προσπεράσει τον vettel (αλλά ούτε τον leclerc στους πρώτους 2 γύρους). Λογικά το πρώτο αμάξι τής Ferrari θα είχε πάρει κάποια διαφορά από τον δεύτερο. Με undercut η overcut το πολύ θα είχαν πάρει την δεύτερη θέση 

Δημοσ.
  Στις 13/10/2019 στις 9:41 ΠΜ, tommy^ είπε

Για αλλη μια φορα οι -κατα πολλους εδω μεσα- αλανθαστοι κριτες λανθασμενα δεν εδωσαν επι τοπου ποινη. Δεν ηταν δα και κανα περιπλοκο περιστατικο.

Με πια απόφαση τους διαφωνείς; Που ηταν λάθος ΑΥΤΗ τη φορά; Και στις δύο περιπτωσεις με βάση οσα είδαμε και το σκεπτικό του ηταν ΟΛΟΣΩΣΤΟΙ. 

Επι τόπου ποινή για ποιο απο τα δύο; Για την σύγκρουση; Για το οτι δε μπήκε στα Pits;  Μπορούσαν επι τόπου να καταλάβουν το γιατι δε μπήκε στα Pits? Ηταν απόφαση δική του; της ομάδας; Ειχαν καταλάβει τι συνέβαινε απο την ομάδα; είχαν γνώση οτι έχει ξεκουμπώσει κάτι; Του ζήτησαν να μπει; Αρνήθηκε; Του ειπαν κάτσε έξω και οσο αντέξεις; Είχε ζημιά για άλλους το οτι έκανε κύκλους με ζημιά; 

Μια χαρά ποινή ειναι τα 15 δευτερόλεπτα και ας ήρθε μετά, ίδιες επιπτώσεις είχε, ίσως και πιο βαριές σε σχέση με το να τον βάζατε 10" στα πιτς παραπάνω.

Δημοσ.

Για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα η Ferrari έχασε τη νίκη μέσα από τα χέρια της θα τολμήσω να πω. Γιατί αν έστριβαν πρώτοι στην πρώτη στροφή δεν νομίζω ότι θα μπορούσαν να τους περάσουν εντός πίστας. Αυτό που έχει βελτιωθεί αισθητά είναι η στρατηγική στη Ferrari. Σήμερα νομίζω είναι οι πρώτοι που κατάλαβαν ότι πάει για 2 pit stop ο αγώνας. Δεν καταλαβαίνω όμως γιατί δεν ρίσκαραν με μια σκληρή γόμα στον lec στο πρώτο pit stop. 
Όσο για τον max, αυτό λέγεται κάρμα. 

Δημοσ.

Ούτε ο bottas δεν πίστευε την νίκη σήμερα , κακή εκκίνηση για ferrari και λανθασμένη απόφαση του εκλέρ στην πρώτη στροφή 

Το παιχνίδι έχει τελειώσει πάντως, τουλάχιστον υπάρχει ανταγωνισμός μεταξύ οδηγών και βλέπουμε θέαμα. Πάμε για τουρνέ αμερική τώρα

  • Like 1
Δημοσ.
  Στις 13/10/2019 στις 11:00 ΠΜ, papp0us είπε

Με πια απόφαση τους διαφωνείς; Που ηταν λάθος ΑΥΤΗ τη φορά; Και στις δύο περιπτωσεις με βάση οσα είδαμε και το σκεπτικό του ηταν ΟΛΟΣΩΣΤΟΙ. 

Επι τόπου ποινή για ποιο απο τα δύο; Για την σύγκρουση; Για το οτι δε μπήκε στα Pits;  Μπορούσαν επι τόπου να καταλάβουν το γιατι δε μπήκε στα Pits? Ηταν απόφαση δική του; της ομάδας; Ειχαν καταλάβει τι συνέβαινε απο την ομάδα; είχαν γνώση οτι έχει ξεκουμπώσει κάτι; Του ζήτησαν να μπει; Αρνήθηκε; Του ειπαν κάτσε έξω και οσο αντέξεις; Είχε ζημιά για άλλους το οτι έκανε κύκλους με ζημιά; 

Μια χαρά ποινή ειναι τα 15 δευτερόλεπτα και ας ήρθε μετά, ίδιες επιπτώσεις είχε, ίσως και πιο βαριές σε σχέση με το να τον βάζατε 10" στα πιτς παραπάνω.

Επέκταση  

Φυσικα και επι τοπου ποινη και στα 2.

Σε ο,τι αφορα το πεσιμο του Σαρλ πανω σε Μαξ φαινοταν απο το πρωτο δευτερολεπτο ποιος επεσε πανω σε ποιον, επομενως θα πρεπε μεσα σε -το πολυ- 2 γυρους να εχουν αποφανθει κατα του Σαρλ με την προβλεπομενη ποινη που εδωσαν κατοπιν εορτης.

Σε ο,τι αφορα τη Φερραρι ισως τους επαιρνε λιγο παραπανω ωστε να εξετασουν το team radio μεταξυ ομαδας και Σαρλ και φυσικα ευθυνεται η ομαδα που δεν τον εβαλε μεσα.

Ναι εκανε ζημια στο μονοθεσιο του Λιουις (εσπασε καθρεφτη που ειναι σοβαρη ζημια καθως περιοριζει την ορατοτητα του οδηγου) και απο τυχη δεν ειχαμε κλαταρισμενο ελαστικο του Λιουις και του Σαινθ. Θα πρεπε να τον βαλουν αμεσα (στο τελος του πρωτου γυρου) στα πιτς. Επισης το οτι δεν τον εβαλαν στο τελος του πρωτου γυρου και τον αφησαν 1 γυρο εξω εμποδιζε τον Χαμιλτον απο το να πλησιασει τον Σεμπ και αν λαβουμε υποψη μας οτι στο τελος ειχα μαχη οι 2 τους, τοτε ΑΝ δεν τον εμποδιζε ο Σαρλ μενοντας 1 γυρο εξω, ισως να ειχε περασει ο Λιουις τον Σεμπ.

Δημοσ.
  Στις 13/10/2019 στις 11:07 ΠΜ, getsiorge είπε

Σήμερα νομίζω είναι οι πρώτοι που κατάλαβαν ότι πάει για 2 pit stop ο αγώνας.

Ο Ham έβγαζε τον αγώνα με 1 pit. Για να μην ρίξει τον Bottas η Merc, τον έβαλε, πίστευε βέβαια ότι θα περάσει τον Vet και θα κάνει 1-2, που δεν συνέβη..

  Στις 13/10/2019 στις 11:07 ΠΜ, getsiorge είπε

Δεν καταλαβαίνω όμως γιατί δεν ρίσκαραν με μια σκληρή γόμα στον lec στο πρώτο pit stop.

Υπήρχε η γενική αίσθηση (σε Merc/Ferrari/RB) ότι η σκληρή δε θα κρατήσει παραπάνω γύρους από τη μεσαία και γι'αυτό δε χρησιμοποιήθηκε.

  Στις 13/10/2019 στις 11:00 ΠΜ, papp0us είπε

 Ηταν απόφαση δική του; της ομάδας;  Του ζήτησαν να μπει; Αρνήθηκε; Του ειπαν κάτσε έξω και οσο αντέξεις; Είχε ζημιά για άλλους το οτι έκανε κύκλους με ζημιά;

Αυτές οι ερωτήσεις δεν έχουν σχέση με την επιβολή ποινής.

Για την ιστορία η Ferrari τον κάλεσε και αυτός έμεινε έξω λέγοντας "γιατί να μπω ας μείνουμε έξω".

Λάθος να τιμωρηθεί εκ των υστέρων γι'αυτό. Ήταν μια εν δυνάμει επικίνδυνη κατάσταση που οι αγωνοδίκες δεν έπρεπε να αφήσουν να εξελιχθεί.

Διαταγή για άμεσο pit, χρήση virtual safety car μέχρι να φτάσει στην είσοδο των pit και μαύρη σημαία αν δε μπει.

Θα μπορούσε πολύ εύκολα να είχε χτυπήσει ο Ham, θεατής ή να είχαν γίνει χίλια-δυο άλλα.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...