Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2019


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε

Δε ξέρω αν υπονοείς ότι ο Vettel είναι νο2 ή οτιδήποτε.

Αλλά τα πράγματα είναι πιο απλά.

Με τα πρωταθλήματα να έχουν κριθεί (προ πολλού) και τον Leclerc να το απαιτεί (με skill & συμπεριφορά) έχουν equal status.

Στη συγκεκριμένη πίστα ήθελαν να κάνουν το "ηθικό" κατά αυτούς, με βάση όσα είχαν συνενοηθεί, ακόμα και αν αγωνιστικά έχαναν.

Δεν είναι η πρώτη φορά που δίνουν παρόμοιες εντολές στον Vettel, για να συνιστά αλλαγή πάντως...

Πέρσι είχε γίνει 2 φορές με Kimi σε USA & Brazil. Εκεί βέβαια είχε αγωνιστικά νόημα, αντίθετα με τη Ρωσία.

Ας περιμένουμε το 2020 να δούμε τι αντιμετώπιση θα έχουν από την αρχή.

Ας ευχηθούμε να μη κάνει αμαχητί 1-2 η Merc και να παλεύουν οι 2 τους (με equal status) με Ham και Max για το πρωτάθλημα..

Δεν υπονοω οτι ειναι νο2 ο Vettel. Λεω οτι εχει υπαρξει αλλαγη σε σχεση με την αρχη της χρονιας που ηταν Νο1 και υπηρχαν team orders υπερ του ακομα και αν ηταν πιο αργος.
Τωρα πια τους παιζουν σε equal status και προσπαθησαν(λανθασμενα για εμενα) να κανουν το ηθικο, ακομα και αν αγωνιστικα μπορει να εχαναν, οπως λες. Αυτο δεν το εχω ξαναδει στην Φερραρι: να δινουν team order κατα του Vettel ενω ηταν και πιο γρηγορος και μπορει(δυσκολα βεβαια) να εχαναν αγωνιστικα.

  • Απαντ. 3,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Δεν παρεξηγηθηκα, απλα επειδη δεν ξεκαθαρισες σε ποιον αναφεροσουν και επειδη ειχα γραψει κατι παρεμφερες, ηθελα να τονισω οτι δεν ειπα πως το εκανε επιτηδες ο Σεμπ!

  • Like 1
Δημοσ.

Απ όλη αυτή τη στιχομυθία κατάλαβα ότι αν δεν πηγαιναν με 'στρατηγική' ο Σαρλ θα ήταν πρώτος με ή χωρίς SC 

Άρα η όλη προσέγγιση τους βγήκε σε κακό

Τελικά αυτός που έλεγε για την επανάσταση του αυτονόητου ήταν πολύ μπροστά από την εποχή του

Και όταν σκάβεις το λάκκο του αλλουνού πέφτεις ο ίδιος μέσα , ο Bottas έκανε ακριβός το ίδιο πράγμα σε αυτούς διασφαλιζοντας την νίκη της ομάδας 

 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, aliakas είπε

Απ όλη αυτή τη στιχομυθία κατάλαβα ότι αν δεν πηγαιναν με 'στρατηγική' ο Σαρλ θα ήταν πρώτος με ή χωρίς SC 

Άρα η όλη προσέγγιση τους βγήκε σε κακό

Οχι, δεν θα ηταν 1ος αν εβγαινε SC στο ιδιο χρονικο σημειο που βγηκε: δηλαδη ο Ham να μην εχει κανει pit stop και λογω VSC να το εκμεταλλευτει και να κανει ενα σχεδον 'δωρεαν' pit stop.

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.

Εγώ πολύ φοβάμαι ότι δεν θα βάλουν μυαλό και το αποτέλεσμα θα το ρίξουν σε ατυχία σε αστοχία υλικού και θα κάνουν πάλι τα ίδια και θα ξαναμετατρεψουν τον αγώνα σε τσίρκο 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, haHa είπε

Δεν υπονοω οτι ειναι νο2 ο Vettel. Λεω οτι εχει υπαρξει αλλαγη σε σχεση με την αρχη της χρονιας που ηταν Νο1 και υπηρχαν team orders υπερ του ακομα και αν ηταν πιο αργος.
Τωρα πια τους παιζουν σε equal status και προσπαθησαν(λανθασμενα για εμενα) να κανουν το ηθικο, ακομα και αν αγωνιστικα μπορει να εχαναν, οπως λες. Αυτο δεν το εχω ξαναδει στην Φερραρι: να δινουν team order κατα του Vettel ενω ηταν και πιο γρηγορος και μπορει(δυσκολα βεβαια) να εχαναν αγωνιστικα.

vettel επρεπε να τηρήσει την συμφωνια.το αν ηταν πιο γρηγορος ειναι ολο για υποδειξει.στους πρωτους γύρους leclerc ηταν 1-1,5 μακρια του.οπως καλα ξερουμε αν συνεχιζε ετσι θα εμενε χωρις λαστιχα.κατα εμενα vettel γελοιοποιησε την Ferrari.δεν θυμάμαι αλλη περιπτωση οδηγού να βγει τοσο ξεκαθαρα εναντιον εντολής της scuderia.Έπρεπε  αμεσα να τον βαλουν box  και να μην τον ξαναβγαλουν.αυτο ομως δεν εχει καμια σχεση με την ηττα τους.χωρίς SC Ferrari θα εκανε 1-2..τωρα δεν ξερω.αλλα λεω..μηπως vettel επαθε ζημια επειδή κρατούσε το ρυθμο αυτο??

  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, eri77 είπε

vettel επρεπε να τηρήσει την συμφωνια.το αν ηταν πιο γρηγορος ειναι ολο για υποδειξει.στους πρωτους γύρους leclerc ηταν 1-1,5 μακρια του.οπως καλα ξερουμε αν συνεχιζε ετσι θα εμενε χωρις λαστιχα.κατα εμενα vettel γελοιοποιησε την Ferrari.δεν θυμάμαι αλλη περιπτωση οδηγού να βγει τοσο ξεκαθαρα εναντιον εντολής της scuderia.Έπρεπε  αμεσα να τον βαλουν box  και να μην τον ξαναβγαλουν.αυτο ομως δεν εχει καμια σχεση με την ηττα τους.χωρίς SC Ferrari θα εκανε 1-2..τωρα δεν ξερω.αλλα λεω..μηπως vettel επαθε ζημια επειδή κρατούσε το ρυθμο αυτο??

H ζημια(τυχαια) δεν εχει σχεση με το ρυθμο του Vettel. Αλλωστε ο ρυθμος του ηταν κυριως γιατι κρατησε τα ελαστικα του σε καλυτερη κατασταση.

Αυτο που ισχυριζοταν ο Vettel ειχε βαση(οτι δεν δινει την θεση του επειδη ειναι κοντα ο Ham), αλλα απο την αλλη ειναι αντιεπαγγελματικο να μην υπακους την ομαδα. Καποια στιγμη μαλιστα σταματησε να απανταει στο radio οταν του εδινε εντολη η ομαδα. Το ειχα γραψει και εδω:

Στις 29/9/2019 στις 2:31 ΜΜ, haHa είπε

Είναι απίστευτο πως πεταξε μια νικη η Φερραρι, ενω ηταν μπροστα και είχε το πιο γρήγορο μονοθέσιο. Απίστευτα κακη απόφαση με την εγκαταλείψη του Vettel(αντι να ερθει στα πιτ) που κοστισε τη νικη στον Λεκλερκ.

Κριμα για τον Vettel, αλλα ειναι και λίγο καρμα. Θα εχει να δωσει εξηγησεις για την συμπεριφορά του, τελειως αντιεπαγγελματικη. Καρμα ομως και για την Φερραρι για το σκηνικο που ενορχηστρωσαν στην εκκίνηση. 

 

Εγινε συναντηση, οπου συμφωνα με την Φερραρι που εβγαλε ανακοινωση(!) ειχαν πολυ "επικοδομητικο meeting με τον Mattia Binotto":

Two days after controversy in Sochi, Vettel has “constructive meeting” at Ferrari

Αναφορά σε κείμενο

“Sebastian started the day with a positive and constructive meeting with team leader Mattia Binotto before joining the engineers. In the afternoon, it's time to go to the simulator cockpit for a session checking SF90 behavior under different track conditions, ”

 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, haHa είπε


Αυτο που ισχυριζοταν ο Vettel ειχε βαση(οτι δεν δινει την θεση του επειδη ειναι κοντα ο Ham),

οχι,δεν είχε βασει.ηταν απλα δικαιολογια.ολοι ξερουμε οτι δεν προσπερνας σε αυτην την πιστα.Hamilton θα καθοταν σε απόσταση ασφαλείας (για τα λαστιχα του),οπως καθοταν απο τον leclerc

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, eri77 είπε

οχι,δεν είχε βασει.ηταν απλα δικαιολογια

Είχε μια χαρά βάση και η Ferrari δεν το χειρίστηκε καθόλου καλά.

Από την στιγμή που είχε φύγει ο Vettel μπροστά 2s και ο Hamilton ήταν κοντά το κόψιμο του ρυθμου μπορεί να οδηγούσε σε προσπέραση του Hamilton και να γινόταν το 1-2, 1-3.

Έπρεπε από το Pit wall να δώσουν εντολή σε κατάλληλο χρονικό σημείο που θα ήταν ασφαλές για το 1-2. Και να έλεγαν στον Leclerc να σταματήσει να γκρινιάζει και ότι η ομάδα ξέρει καλύτερα (έστω και αν κάνει λάθος τελικά)

Πρέπει οι οδηγοί να ακούνε τον team boss και οχι να κάνουν αυτό που θέλουν.

3 ώρες πριν, haHa είπε

Αλλωστε ο ρυθμος του ηταν κυριως γιατι κρατησε τα ελαστικα του σε καλυτερη κατασταση

Στο reddit πάντως λένε ότι ο Leclerc είχε qualifying setup και ο Vettel race. Ποιος ξέρει.

Επεξ/σία από greg4
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, eri77 είπε

οχι,δεν είχε βασει.ηταν απλα δικαιολογια.ολοι ξερουμε οτι δεν προσπερνας σε αυτην την πιστα.Hamilton θα καθοταν σε απόσταση ασφαλείας (για τα λαστιχα του),οπως καθοταν απο τον leclerc

Μια χαρα βαση ειχε. Οταν εδωσαν αρχικα εντολη στον Vettel, η διαφορα Leclerc-Ham ηταν 2sec. Αρα ο Vettel θα εμπαινε αναμεσα τους και θα ειχε περι το 1sec απο τον Ham, θα ηταν δηλαδη σε DRS range και λιγο εκτος ρυθμου και εκτος αγωνιστικης γραμμης λογω οτι θα ειχε κοψει για να προσπερασει ο Leclerc. Αχρειαστο ρισκο θα ηταν κατι τετοιο, χωρια που τοτε ο Χαμ θα ηταν σε αποσταση βολης και απο τους 2 σε περιπτωση που πηγαινε για undercut βαζοντας hard.

Μια χαρα βαση ειχε λοιπον αυτο που ειπε ο Vettel και η Ferrari δεν το χειριστηκε καθολου καλα και ηταν τσιρκο αυτο που βλεπαμε. Το σωστο ηταν αυτο που τελικα εγινε(αλλαγη στα πιτ) επειδη ο Vettel δεν υπακουσε την εντολη λογω οτι ηταν αχρειαστο ρισκο.
Ομως αυτο δεν αναιρει οτι ηταν τελειως αντιεπαγγελματικη η σταση του να μην ακουσει εντολη που εδωσε 3+ φορες η ομαδα. Μαλλον δεν ειναι τυχαια και η συναντηση που εχει με τον Binotto στο Maranello και το "contructive meeting" που ειχαν. 

2 ώρες πριν, greg4 είπε

Είχε μια χαρά βάση και η Ferrari δεν το χειρίστηκε καθόλου καλά.

Από την στιγμή που είχε φύγει ο Vettel μπροστά 2s και ο Hamilton ήταν κοντά το κόψιμο του ρυθμου μπορεί να οδηγούσε σε προσπέραση του Hamilton και να γινόταν το 1-2, 1-3.

Έπρεπε από το Pit wall να δώσουν εντολή σε κατάλληλο χρονικό σημείο που θα ήταν ασφαλές για το 1-2. Και να έλεγαν στον Leclerc να σταματήσει να γκρινιάζει και ότι η ομάδα ξέρει καλύτερα (έστω και αν κάνει λάθος τελικά)

Πρέπει οι οδηγοί να ακούνε τον team boss και οχι να κάνουν αυτό που θέλουν.

+1

Ακριβως.

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, greg4 είπε

Είχε μια χαρά βάση και η Ferrari δεν το χειρίστηκε καθόλου καλά.

Από την στιγμή που είχε φύγει ο Vettel μπροστά 2s και ο Hamilton ήταν κοντά το κόψιμο του ρυθμου μπορεί να οδηγούσε σε προσπέραση του Hamilton και να γινόταν το 1-2, 1-3.

Έπρεπε από το Pit wall να δώσουν εντολή σε κατάλληλο χρονικό σημείο που θα ήταν ασφαλές για το 1-2. Και να έλεγαν στον Leclerc να σταματήσει να γκρινιάζει και ότι η ομάδα ξέρει καλύτερα (έστω και αν κάνει λάθος τελικά)

Πρέπει οι οδηγοί να ακούνε τον team boss και οχι να κάνουν αυτό που θέλουν.

μαλλον εχεις μπερδευτει και δεν βγαζει νοημα αυτο που γραφεις.μονος σου λες......Πρέπει οι οδηγοί να ακούνε τον team boss και οχι να κάνουν αυτό που θέλουν.....και ότι η ομάδα ξέρει καλύτερα (έστω και αν κάνει λάθος τελικά)..........στην συγκεκριμένη περίπτωση εδωσαν εντολη στον vettel.τελικα πρεπει η δεν πρεπει οι οδηγοί να ακούνε τον team boss???γκρινιαζε επειδη ειχαν κανει ενα σχεδιο,ολοι μαζι.και ο vettel δεν το τήρησε.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, eri77 είπε

μαλλον εχεις μπερδευτει και δεν βγαζει νοημα αυτο που γραφεις.μονος σου λες......Πρέπει οι οδηγοί να ακούνε τον team boss και οχι να κάνουν αυτό που θέλουν.....και ότι η ομάδα ξέρει καλύτερα (έστω και αν κάνει λάθος τελικά)..........στην συγκεκριμένη περίπτωση εδωσαν εντολη στον vettel.τελικα πρεπει η δεν πρεπει οι οδηγοί να ακούνε τον team boss???γκρινιαζε επειδη ειχαν κανει ενα σχεδιο,ολοι μαζι.και ο vettel δεν το τήρησε.

Αλλο το ενα , αλλο το αλλο. Εδω σε 2 προτασεις:

3 ώρες πριν, haHa είπε

Αυτο που ισχυριζοταν ο Vettel ειχε βαση(οτι δεν δινει την θεση του επειδη ειναι κοντα ο Ham), αλλα απο την αλλη ειναι αντιεπαγγελματικο να μην υπακους την ομαδα. 

 

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, haHa είπε

Μια χαρα βαση ειχε. Οταν εδωσαν αρχικα εντολη στον Vettel, η διαφορα Leclerc-Ham ηταν 2sec. Αρα ο Vettel θα εμπαινε αναμεσα τους και θα ειχε περι το 1sec απο τον Ham, θα ηταν δηλαδη σε DRS range και λιγο εκτος ρυθμου και εκτος αγωνιστικης γραμμης λογω οτι θα ειχε κοψει για να προσπερασει ο Leclerc. Αχρειαστο ρισκο θα ηταν κατι τετοιο, χωρια που τοτε ο Χαμ θα ηταν σε αποσταση βολης και απο τους 2 σε περιπτωση που πηγαινε για undercut βαζοντας hard.

Μια χαρα βαση ειχε λοιπον αυτο που ειπε ο Vettel και η Ferrari δεν το χειριστηκε καθολου καλα και ηταν τσιρκο αυτο που βλεπαμε. Το σωστο ειναι να αυτο που τελικα εγινε(αλλαγη στα πιτ) επειδη οτι ο Vettel δεν υπακουσε την εντολη λογω οτι ηταν αχρειαστο ρισκο.
Ομως αυτο δεν αναιρει οτι ηταν τελειως αντιεπαγγελματικη η σταση του να μην ακουσει εντολη που εδωσε 3+ φορες η ομαδα. Μαλλον δεν ειναι τυχαια και η συναντηση που εχει με τον Binotto στο Maranello και το "contructive meeting" που ειχαν. 

+1

Ακριβως.

η διαφορα Leclerc-Ham ηταν 3 sec.η ανταλλαγη θα ειχε γινει ακριβως στο τελος του drs οποτε δεν υπαρχει περιπτωση να γινει αυτο που λες.οταν του το ζητησαν απο τα box,νομιζεις δεν το ειχαν υπολογίσει αυτο???εντωμεταξύ vet δεν μπορουσε να ξερει την διαφορα lec-ham

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, eri77 είπε

η διαφορα Leclerc-Ham ηταν 3 sec.η ανταλλαγη θα ειχε γινει ακριβως στο τελος του drs οποτε δεν υπαρχει περιπτωση να γινει αυτο που λες.οταν του το ζητησαν απο τα box,νομιζεις δεν το ειχαν υπολογίσει αυτο???εντωμεταξύ vet δεν μπορουσε να ξερει την διαφορα lec-ham

Εχεις λαθος δεδομενα: Μια χαρα την ηξερε την διαφορα, γιατι του την ειπανε απο τον ασυρματο οταν του το ζητησαν στον 5ο γυρο(στην αρχη του οποιου η διαφορα ηταν στα 2 sec και οταν του το ειπαν ειχε μεγαλωσει λιγο στα 2.4sec).  Εδω τι του ειπαν απο το radio, δες και το transcript στην προηγουμενη σελιδα:
"Hamilton is 2.4 behind Charles. Let Charles by. Let Charles by."

 

Ακομα και αν γινοταν η αλλαγη σωστα και δεν γινοταν προσπεραση λογω αναμπουμπουλας κλπ, δεν αλλαζει το γεγονος οτι θα εβαζαν και τους 2 οδηγους της Φερραρι σε κινδυνο για undercut απο τον Hamilton. Ηταν ενα αχρειαστο ρισκο, το πιο ασφαλες ηταν αυτο που εγινε στα πιτ.

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.
4 ώρες πριν, haHa είπε

Εχεις λαθος δεδομενα: Μια χαρα την ηξερε την διαφορα, γιατι του την ειπανε απο τον ασυρματο οταν του το ζητησαν στον 5ο γυρο(στην αρχη του οποιου η διαφορα ηταν στα 2 sec και οταν του το ειπαν ειχε μεγαλωσει λιγο στα 2.4sec).  Εδω τι του ειπαν απο το radio, δες και το transcript στην προηγουμενη σελιδα:
"Hamilton is 2.4 behind Charles. Let Charles by. Let Charles by."

Ακομα και αν γινοταν η αλλαγη σωστα και δεν γινοταν προσπεραση λογω αναμπουμπουλας κλπ, δεν αλλαζει το γεγονος οτι θα εβαζαν και τους 2 οδηγους της Φερραρι σε κινδυνο για undercut απο τον Hamilton. Ηταν ενα αχρειαστο ρισκο, το πιο ασφαλες ηταν αυτο που εγινε στα πιτ.

Κάποια στιγμή η διαφορά ήταν πάνω από 3.5.. Το εξήγησα και πιο πάνω. Δεν θα ήταν και οι δύο σε κίνδυνο undercat. Ο Hamilton δεν θα καθόταν κολλημένος στον vettel (για να διατηρήσει τα δικά τού λάστιχα). Όπως και με την σειρά του ο vettel για το ίδιο λόγο θα είχε πάρει διαφορά από τον leclerc. Σε κάθε περίπτωση ο leclerc θα είχε 3 sec σου vettel και 6 sec σού Hamilton. Ήταν πάνω από ξεκάθαρο ότι ο vettel δεν ήθελε να δώσει την θέση του... Όλα αυτά δεν μού λένε τίποτα πάντως. Αυτό που μετράει είναι ότι ο vettel με αυτό το τρόπο έκανε ρεζίλι την Ferrari. Και σε κίνδυνο undercat να έμπαινε, και σε κίνδυνο προσπερασματος, η συμπεριφορά του απαράδεκτη. Έπρεπε άμεσα να τον βάλουν pit και να μην τον ξαναβάλουν. 

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...