Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2019


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, dkstopo είπε

Μαρέσει που τους κράζετε λές και εσεις είστε καλύτεροι ή ακόμα χειρότερα ζητάτε τον Πουρναράκη πίσω. 

Μια μικρη παρενθεση(αν και δεν βλεπω εδω και 6 χρονια απο ελληνικο σχολιασμο, παρα ελαχιστες φορες) Δεν ειναι η δουλεια μας, οποτε ατοπο οτι για να τους κραξουμε πρεπει να ειμαστε εμεις καλυτεροι σαν σχολιαστες.

5 λεπτά πριν, dkstopo είπε

θες πίστεψέτο θες όχι έτσι είναι... βέβαια οι τύποι δεν αρκούνται σε αυτό που τους δίνει η παραγωγή εχουν ανθρώπους παντου που ασχολούνται με F1. Αυτό που κάνουν τώρα  με υβριδική το κανανε πριν 15 στην δορυφορική τους με 6 - 8 καναλια ανα μετάδoση. Εχω δει αρκετούς αγώνες σαν συνοδηγός του Σουμαχερ.... και είχε και V10!!!  βέβαια αν εξαιρέσεις την Φερραρι οι άλλες ομαδες εχουν εδρα στην αγγλία γιαυτό και έχει πολύ άνθιση εκεί το σπορ. Οι εδώ σχολιάζουν αυτό που βλέπουμε και εμεις!!  λές να μπορούν να μου αναλύσουν καλύτερα αυτά που βλέπω? παρακολουθώ το άθλημα από τότε που ο Σενα με τον Προστ τσουγκρούσανε σαν πασχαλιατικα αυγά!! Δύσκολα  θα βρεις καλύτερους, ακόμα και οι οδηγοί που καλούν δεν μπορούν την διαφορά...

Το θεμα δεν ειναι τοσο οι γνωσεις, το προβλημα ειναι οτι ειναι αχρωμοι σαν σχολιαστες. Αυτο φυσικα ισχυει και για τους οδηγους που καλουν, αλλα εκει ειναι αναμενομενο, μιας και δεν ειναι η δουλεια τους.
Σε αυτο να προσθεσουμε οτι μαλλον δεν πολυκοιτανε το live timing, οποτε γενικοτερα δεν εχουν καλη εποπτεια του αγωνα και του τι συμβαινει.

53 λεπτά πριν, apostolosl είπε

Τους κράζουμε γιατί είναι κουραστικοί και επειδή δεν το έχουν με το σχολιασμό. οκ;

+1 
Αυτο ειναι το προβλημα, οχι απαραιτητα οτι τους λειπουν οι γνωσεις.

Επεξ/σία από haHa
  • Απαντ. 3,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

η ελληνικη μεταδοση γινετε απο μακρια απο studio και απο λιγα ατομα οποτε προφανως πασχει σε θεμα γρηγορης και εγκαιρης ενημερωσης. το μονο καλο της βρετανικης μεταδοσης ειναι πως μιας και τα motorsports εινια ενα απο τα "εθνικά" σπορ υπαρχει καλυψη και ενημερωση τόσο απο το Pitlane όσο και μεσα απο τις ομαδες σχετικά συντομα. Όχι οτι δεν κανουν και αυτοι πατατες η ειναι αχρωμοι και αγευστοι (να σου κανει αναλυση ο karun να πεσεις για υπνο). Ωραιος σαν φωνη και παθος μεσα απο το μικροφωνο ήταν ο murray walker αλλα πηρε συνταξη ο ανθρωπος . :)

Πιο σημαντικό όμως και απο την νικη της Merc ειναι ίσως η συμφωνια της Team Orange (McLaren) να βαλει παλι κινητηρες Merc απο το '21.
Υπο προυποθεσεις μπορει να την κανει Works Team αν το ΔΣ της Merc τραβηξει το καλωδιο απο την F1 για να παει μόνο στην ηλεκτρικη Formula (FE).
Η Merc το '20 θα εχει ομαδα στην FE μεσω μιας συνεργασιας οπότε αν τα αποτελεσματα ειναι ενθαρυντικα μπορεί ευκολα να κανει την συμμετοχη μονιμη απο το '21.
Ηδη άλλα brands πχ Audi, Bmw, Nissan παιζουν μπαλα στην FE και θα μπει και η Porsche απο του χρόνου.

Δημοσ.
37 λεπτά πριν, ghostrider είπε

Πιο σημαντικό όμως και απο την νικη της Merc ειναι ίσως η συμφωνια της Team Orange (McLaren) να βαλει παλι κινητηρες Merc απο το '21.
Υπο προυποθεσεις μπορει να την κανει Works Team αν το ΔΣ της Merc τραβηξει το καλωδιο απο την F1 για να παει μόνο στην ηλεκτρικη Formula (FE).
Η Merc το '20 θα εχει ομαδα στην FE μεσω μιας συνεργασιας οπότε αν τα αποτελεσματα ειναι ενθαρυντικα μπορεί ευκολα να κανει την συμμετοχη μονιμη απο το '21.
Ηδη άλλα brands πχ Audi, Bmw, Nissan παιζουν μπαλα στην FE και θα μπει και η Porsche απο του χρόνου.

Το μέλλον των αγώνων ειναι ηλεκτρικό. Δεν ξέρω πόσο εύκολο είναι για ομάδες να μεταβούν στη Ε μιας και η απευθείας σύγκριση με άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες θα έχει άμεσο αντίκτυπο στις πωλήσεις και ήταν ο λόγος που αποχώρησε η BMW - TOYOTA από τους αγώνες F1

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, haHa είπε

Αυτο ειναι το προβλημα, οχι απαραιτητα οτι τους λειπουν οι γνωσεις.

Μισό μισό .... και ναι οκ έχουν γνώσεις..

τις γνωσεις που έχεις δεν τις "χρησιμοποιείς" με υφάκι για να κάνεις πνεύμα και μόστρα πανελλαδικώς και ενδιαμέσως με ένα κρυόκωλο χιούμορ (για να μην πω βλακώδες και άστοχο)...

Για μένα (παρακολουθώντας F1 σχεδόν 25 χρόνια και από ξενα μέσα - δορυφορικά) η παρουσία τους και η φωνή τους αλλά και ο τρόπος ομιλίας τους (αρσενικών και θηλυκών) μου είναι εντελώς αποκρουστική και αντιπαθητική. Αναρωτιέμαι εάν στην ερτ συνεχίζουν και κοιμούνται όρθιοι μετά την επαναλειτουργία τους.. και απλά τους απασχολεί μόνο το επαναεφαρμοζόμενο τέλος είσπραξης.

Υπάρχουν και τα ελεύθερα δορυφορικά - ευτυχώς.

Επεξ/σία από apostolosl
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, apostolosl είπε

Μισό μισό .... και ναι οκ έχουν γνώσεις..

τις γνωσεις που έχεις δεν τις "χρησιμοποιείς" με υφάκι για να κάνεις πνεύμα και μόστρα πανελλαδικώς και ενδιαμέσως με ένα κρυόκωλο χιούμορ (για να μην πω βλακώδες και άστοχο)...

Για μένα (παρακολουθώντας F1 σχεδόν 25 χρόνια και από ξενα μέσα - δορυφορικά) η παρουσία τους και η φωνή τους αλλά και ο τρόπος ομιλίας τους (αρσενικών και θηλυκών) μου είναι εντελώς αποκρουστική και αντιπαθητική. Αναρωτιέμαι εάν στην ερτ συνεχίζουν και κοιμούνται όρθιοι μετά την επαναλειτουργία τους.. και απλά τους απασχολεί μόνο το επαναεφαρμοζόμενο τέλος είσπραξης.

Υπάρχουν και τα ελεύθερα δορυφορικά - ευτυχώς.

+1 αυτο ειναι το βασικοτερο προβλημα. 

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.

Εγώ μη σου πω ότι είναι και ευχαριστημενος από το πακέτο μεταδοσης-σχολιασμού της F1 

δεδομένον των συνθηκών και των ελληνικών στάνταρντ στην ελληνική τηλεόραση 

Οι άνθρωποι είμαι σίγουρος ότι με ότι διαθέτουν κάνουν το καλύτερο δυνατό 

Αυτό που έγραψα παραπάνω για μετοχές στην Ferrari δεν έχει να κάνει με αυτά που σχολιάσατε εσείς στην συνέχεια 

Απλα θα περίμενα ο σχολιαστής να κρατάει ίσες αποστάσεις από τις πρώτες ομαδες και όχι να είναι βαμμένος με το ένα χρώμα.

Thats all.

 

Δημοσ.
35 λεπτά πριν, aliakas είπε

Αυτό που έγραψα παραπάνω για μετοχές στην Ferrari δεν έχει να κάνει με αυτά που σχολιάσατε εσείς στην συνέχεια 

Απλα θα περίμενα ο σχολιαστής να κρατάει ίσες αποστάσεις από τις πρώτες ομαδες και όχι να είναι βαμμένος με το ένα χρώμα.

Πες και σε μας ποιον/ποιους εννοείς και τι είπαν..

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, dkstopo είπε

Μαρέσει που τους κράζετε λές και εσεις είστε καλύτεροι ή ακόμα χειρότερα ζητάτε τον Πουρναράκη πίσω. 

Προφανως δεν έχετε δει πως γίνετε σωστά μια μεταδοση. Θέλει λεφτά κύριοι η σωστή μεταδοση Σε άλλες επόχες οι μεταδόσεις ειχαν στουντιο δικο τους σκηνοθετη που γυριζε πισω και σχολίαζαν, ακόμα παλίοτερα και απεσταλμενο με καμερα στις πιστες. Εαν θέλετε ποιότητα πληρώστε το αγγλικό sky για να τα έχετε όλα, ότι πληρώνεις παίρνεις.

Και πουρναράκη πίσω και sky sports πληρώνουμε για να απολαύσουμε ένα gp το Σ/Κ. Και ο Crofty φωνάζει σαν τον πουρναράκη αλλά τουλάχιστον υπάρχει χρώμα στη φωνή, συνεχής ροή πληροφοριών ,pit wall ανταπόκριση, συνεντεύξεις, καλός ήχος από onboard και team radio(μεταβίας ακούγεται αυτό στην ερτ) σε όλο το gp

Δεν είναι μόνο τα λεφτά όταν δεν μπορείς να πείς σωστά ονόματα οδηγών και κάνεις μετάδοση μασουλώντας πασατέμπος λέγοντας δύο βλακείες άμα λάχει.

Κυριολεκτικά το 20-30λεπτο που έκατσα να δω ήταν σαν να άκουγα βαρεμένη παρέα που μαζεύτηκε κυριακή σε ταβερνάκι και σχολιάζει αγώνα γκόλφ.

"MGU-K" φώναζε ο Vettel "γκαπ ιζ οκει, μαλλον εννοεί ότι τώρα που βγήκε από τα πιτ έχει αναπτύξει καλή απόσταση" λέει ο άλλος. Σενάρια τακτικής από ταινία επιστημονικής φαντασίας όταν προσπαθούσαν να καταλάβουν το VSC.

Να πούμε επίσης ότι δεν το κάνουν αφιλοκερδώς :P

Επεξ/σία από kti23
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Βγηκε χθες ολοκληρο το radio exchange μεταξυ Vettel-Ferrari και Leclerc-Ferrari:

 

Vettel vs Leclerc round two: Complete Ferrari Russian Grand Prix team radio transcript

Spoiler

 

Lap Exchange Message (notes in italics)
1 To Leclerc: K2 off.
1 To Leclerc: Safety Car deployed. Stay positive. Slow button on. And stay out.
1 Leclerc: Just for me to understand the situation was pretty clear, right?
1 To Leclerc: Yes, I will come back to you, but everything’s fine.
1 To Vettel: Safety Car, stay out, stay positive.
1 Vettel: OK copy that. You let me know on the start.
1 To Vettel: OK, understood.
1 To Leclerc: Reminder just to maximise full throttle before the restart. K2 on.
1 Leclerc: Yeah, copy.
1 To Vettel: Save fuel.
2 To Vettel: There was an accident in turn four. Grosjean stopped there. Watch for debris.
2 To Vettel: Ferrari told Vettel first the positions would be swapped, the similarly-worded message to Leclerc came around a minute later.
Start performance was the same so we are looking into swapping.
2 Vettel: Copy. I was ahead in or after turn one so your call.
2 To Vettel: OK, understood. Watch for debris there, keep watching your tyres, save fuel.
2 To Vettel: We will look into the best time later in the race.
2 To Leclerc: So Charles start performance was the same and we are looking to do the swap further into the race.
2 Leclerc: Yes, no problem, at least I understand.
2 To Leclerc: Copy.
2 To Vettel: Work on your brakes as well as tyres.
2 To Leclerc: So tyres and brakes OK, keep doing what you’re doing.
3 To Vettel: Need to work more on your tyres.
3 To Vettel: Safety Car in this lap. (Unclear) for the restart and K2 on for the restart. Warm your brakes.
3 To Leclerc: Safety Car in this lap. Try to maximise full throttle and K2 on.
3 To Vettel: Check your brake balance position for the restart.
4 To Vettel: The race restarts
K2 off.

 

Lap Exchange Message (notes in italics)
5 To Vettel: Lap five: Vettel leads Leclerc by 1.35 seconds and Hamilton by 3.4 seconds
Charles 1.2 behind, nice job there.
5 Leclerc: Gap to behind is fine now.
5 To Leclerc: Copy, understood.
5 To Leclerc: Sebastian will let you by next lap.
5 To Vettel: Hamilton lap time 41.0.
5 To Vettel: Hamilton is 2.4 behind Charles. Let Charles by. Let Charles by.
6 To Leclerc: Lap six: Vettel leads Leclerc by 1.37 seconds and Hamilton by 4.0 seconds. Message to Leclerc on pit straight.
Sebastian will let you by.
6 Vettel: (Unclear) do you know that? But I would have got him anyways. But let’s break away for another two laps, let me know.
6 To Vettel: OK, understood, head down.
6 Leclerc: Where?
6 To Leclerc: We’ll do it next lap.
6 To Leclerc: DRS enabled.

 

Lap Exchange Message (notes in italics)
7 To Vettel: Lap seven: Vettel leads Leclerc by 1.37 seconds and Hamilton by 4.2 seconds
Let Charles by. Hamilton is three seconds behind Charles.
7 Vettel: Tell him to close up.
7 To Vettel: OK, copy.
7 To Leclerc: Turn one.
Sebastian will let you by.
7 Leclerc: When?
7 To Leclerc: Try to close the gap and we’ll do it next lap.
7 Leclerc: (Unclear.)
7 Leclerc: You put me behind. I respected everything. We will speak later. But now it’s difficult to close the gap, obviously.
8 To Vettel: Lap eight: Vettel leads Leclerc by 1.68 seconds and Hamilton by 4.3 seconds. Vettel did not reply to this message.
Starting to close the gap. Let him by. He’s 1.4 behind.
8 To Leclerc: So he should let you by this lap, will let you by.
8 To Vettel: Charles is 1.6 behind.

 

Lap Exchange Message (notes in italics)
9 To Vettel: Charles is 1.7 behind.
9 To Vettel: You are the fastest car on track. Head down, you are doing well.
9 To Vettel: We are moving to Plan C. Charles 1.5 behind. Update your tyre phase when you can.
9 To Leclerc: You need to try to close the gaps.
9 Leclerc: Yeah guys but I mean…
9 To Leclerc: Laurent Mekies
Charles we will do the swap a bit later on. Lewis is a bit close and we want to push now. We will do it later. Just focus on your race. Thank you.
9 Leclerc: I completely understand. The only thing is that I respected, I gave him the slipstream, no problems. Then I tried to push at the beginning of the race but I overheated the tyre. But anyway, it’s no problems. Manage the situation.

 

Lap Exchange Message (notes in italics)
10 To Vettel: Nice job there. Charles is three-tenths behind, three tenths slower than you. Hamilton 39.1.
10 To Vettel: Charles 2.3 behind. Multi function minus one click.
10 To Leclerc: Hamilton behind at 3.4. Sebastian in front 2.3. Brake balance plus one and diff mid plus one suggestion.
11 To Vettel: Charles is 2.2 behind. Charles lap time 39.2. And Hamilton 40.3, made a mistake.
11 To Leclerc: Hamilton behind at 3.7. Sebastian in front 2.2.
11 To Vettel: Doing a good job on tyres. Try to improve turn four. Charles 2.5 behind.
11 To Leclerc: And we need secondary WG position nine.
12 To Vettel: Multi B3 wastegate position nine. Charles 2.8 behind. Head down.
12 To Leclerc: Hamilton behind at 3.7.
13 To Vettel: Try to improve turn four. You are fastest on track. Charles lap time 9.2. (Unclear) lap 12.
13 To Leclerc: Hamilton behind at 3.7.
13 To Leclerc: And front wing update when you can.
13 Leclerc: Yeah OK like this.
13 To Vettel: Good job in turn four. A lot better. Charles 3.4 behind.
14 To Leclerc: Hamilton behind at 3.4. Tyre phase update when you can.
14 To Vettel: Good lap there. Head down. Nice job.
14 To Vettel: Good job in turn four. Charles 3.7 behind. Hamilton start pushing, 38.6 for Hamilton.
14 To Leclerc: Sebastian in front at 3.7. Hamilton behind 3.3.
15 To Vettel: Charles lap time 8.7. Hamilton lap time 8.5.
15 To Leclerc: Hamilton behind at 3.2.
15 To Vettel: Update on front wing. Charles 3.9 behind.
15 To Vettel: Plus one.
15 Vettel: OK, copy.
15 To Leclerc: Try to improve apex speed turns five and eight. Hamilton behind at 3.1.
16 To Vettel: Charles lap time 8.5. He is the fastest on track. And Hamilton now fastest, 38.3. And he is three seconds behind Charles.
16 To Leclerc: Sebastian ahead 3.7. His lap time: 38.5.
16 To Vettel: Update your tyre phase.
16 To Leclerc: And you can push now. Gap to Hamilton behind 3.1.
17 To Leclerc: Gap to Hamilton behind 3.3.
17 To Vettel: Focus turn 13, 14 to improve.
18 Vettel: Lap times.
18 To Vettel: Charles 3.9 behind he is 38.5, Hamilton 38.9. Copy.
18 To Vettel: Copy Plan C, we are on Plan C.
18 To Leclerc: And we are going to plan C.
18 To Vettel: Charles is four seconds behind. We think also Mercedes might go long on their medium tyres.
19 To Leclerc: And Hamilton behind at 3.3. Sebastian lap time 38.4.
19 Leclerc: Yeah I know, we are doing the same lap times.
19 To Vettel: Charles lap time 8.4, Hamilton 8.3.
19 To Vettel: Verstappen behind is not a threat, he’s a 39.4. So head down, racing Mercs.
19 To Leclerc: Hamilton behind at 3.3.
19 To Vettel: And focus on turn 15, 16. Charles 4.2 behind. Charles lap time 8.7.
21 To Vettel: Charles is 4.4 behind. Update on tyre phase when you can. Charles lap time 8.7. Hamilton 8.5. Bottas is 10 seconds behind Hamilton.
21 To Leclerc: Gap to Hamilton behind 2.9.
21 To Leclerc: And tyre phase update when you can.
21 To Vettel: Blue for Kubica, head down.
22 To Vettel: Charles lap time 8.7, head down.
22 To Leclerc: Hamilton behind 2.7.
22 To Leclerc: Kubica in front should have blue flags.
22 Leclerc: Rear-left.
22 To Leclerc: Copy, understood.
22 To Vettel: And clear in front. Free air. Head down.
22 To Leclerc: Mode position two.
22 To Leclerc: And box now, box.
23 To Vettel: And Charles is coming in this lap. Hamilton is 6.2 behind on medium tyre. Hamilton lap time 8.7.

 

Lap Exchange Message (notes in italics)
23 To Leclerc: Leclerc pits.
And reset brake balance.
23 To Leclerc: And track is clear, track clear.
23 To Leclerc: K2 off. Bottas in front at 10 seconds.
23 To Vettel: Update on tyre phase. Hamilton 6.6 behind.
23 To Leclerc: Bottas in front at 10 seconds, he did not pit. Behind we have Verstappen at 10-and-a-half seconds, still needs to pit.
24 To Vettel: Hamilton 6.3 behind. Hamilton lap time 38.8.
24 Vettel: My rears are falling off now.
24 To Vettel: Copy.
24 To Leclerc: We need to push.
24 To Vettel: We worry about Hamilton going long. Hamilton lap time 8.8.
24 To Leclerc: Bottas in front at nine-and-a-half, Verstappen behind 12 seconds.
25 To Vettel: Charles lap time 7.7.
26 Vettel: (Unclear)
26 To Vettel: Yes, copy that.
26 To Leclerc: OK you are doing a good job.
26 To Vettel: Vettel pits.
And box, Sebastian, box.
26 To Leclerc: And we need you to push, push this lap, push. Sebastian stopping now.
27 To Vettel: Vettel leaves the pits and comes out behind Leclerc.
Mode four, tight with Charles on exit.
26 To Leclerc: K1 plus available. Will be tight with Sebastian on exit.

 

Lap Exchange Message (notes in italics)
27 To Leclerc: Kubica in front should have blue flags.
27 Vettel: Turn six.
I’ve got no K.
27 To Vettel: I see it.
27 To Leclerc: So multi-function strat position.
27 Vettel: Turn 11.
Tell me something, I’ve got no K.
27 To Vettel: We’re looking into it, we know.
27 To Vettel: OK, copy.
27 To Vettel: Turn 13.
And box. Stop the car now. Stop the car now.
27 Vettel: You serious?
27 To Vettel: Yes.
27 Vettel: OK. Stopping now.
27 Vettel: Turn 15.
I’m stopped. Engine off.
27 To Vettel: And jump out safely, jump out safely.
27 To Vettel: P0 first and jump out safe…
27 Vettel: Yeah. Bring back the fucking V12s.

 

Lap Exchange Message (notes in italics)
28 To Leclerc: So Sebastian had an issue and he stopped at turn 17. Turn 15.
28 To Leclerc: Virtual Safety Car deployed. Stay positive.
28 Leclerc: Alright.
28 To Leclerc: Stay positive unto zero.
28 Leclerc: Hamilton is going to be in front, right?
28 To Leclerc: We believe so.
28 To Leclerc: Stay close to zero.
28 To Leclerc: And try to target minus thousand. Fuel numbers minus thousand.
28 To Leclerc: Stay positive, stay positive.
29 To Leclerc: So Hamilton is ahead on soft and Bottas behind on softs.
29 To Leclerc: Virtual Safety Car ending. K2 on.
29 To Leclerc: George Russell crashes.
There’s a yellow at turn nine. Yellow turn nine.
29 To Leclerc: Hamilton in front at 6.2.
29 Leclerc: Leclerc passes the crash scene.
That will be a Safety Car. Prepare maybe for tyres, no?
29 To Leclerc: Copy.
29 To Leclerc: Virtual Safety Car… Safety Car deployed.
29 Leclerc: Should we box?
29 To Leclerc: Slow button on.
29 Leclerc: I’ll let you choose.
29 To Leclerc: If we stop, we go behind Bottas.
29 Leclerc: Yeah but I don’t know do you think to be on new tyres will help more?
29 To Leclerc: Leclerc reaches the pit lane entrance.
Stay out, stay out.
29 Leclerc: Yeah, copy.
30 To Leclerc: Try to work on tyres and brakes.
30 To Leclerc: And target the fuel number.
30 To Leclerc: Hamilton in front at 3.3.
30 To Leclerc: Do you prefer to go behind Bottas with new softs, question?
30 Leclerc: I mean I’m OK with the medium at the moment. But will we drop from one more position if we stop on soft, or not?
30 To Leclerc: We’ll drop one position from Bottas, just Bottas.
30 Leclerc: Yeah maybe we should take the risk.
31 To Leclerc: Leclerc pits.
Slow button on and mode race.
31 To Leclerc: So we have Hamilton and Bottas in front with two lap soft tyres. Verstappen behind with two lap medium tyres.

 

----------------------------------------

Tι ειχαν συνεννοηθει; Ειχαν συνεννοηθει ο Λεκλερκ να μην κανει καθολου δεξια για να μπλοκαρει τον Χαμ, αλλα να μεινει αριστερα για να δωσει tow στον Vettel και πριν το turn 2 να μην αμυνθει καθολου ο Λεκλερκ.
Αν ο Vettel εκανε παρομοια εκκινηση(το πρωτο initial κομματι) με τον Λεκλερκ, τοτε μαλλον λογω tow/slipstream και μη-αμυνας του Λεκλερκ, ο Vettel θα παιρναγε, οποτε ειχαν πει οτι ο Vettel θα πρεπει αργοτερα να δωσει πισω την θεση ("Start performance was the same so we are looking into swapping."). Ο Vettel αρχικα φαινεται να το αποδεχεται: "Copy. I was ahead in or after turn one so your call."

Ειδαν λοιπον οτι ειχαν παρομοιο start performance και εδωσαν εντολη στον Vettel να δωσει πισω την θεση του. Εδω ομως περιπλεκονται τα πραγματα:
γιατι να χασει χρονο ο Vettel και να διακινδυνεψουν προσπεραση απο τον Χαμ και γιατι να βρεθει πισω ο Vettel απο την στιγμη που εδειχνε πιο γρηγορος απο τον Λεκλερκ στο πρωτο στιντ; Δεν το χειριστηκαν καλα στο radio λεγοντας στον Vettel να δωσει εκεινη την στιγμη την θεση του. Το πιο ασφαλες ηταν να το εκαναν στα πιτ στοπ(οπως τελικα εκαναν), αν και ειναι λιγο counter-intuitive να χαντακωσεις αυτον που προηγειται ΚΑΙ ειναι και πιο γρηγορος.

Βλεπουμε λοιπον μια μεγαλη αλλαγη στις αποφασεις της Φερραρι σε σχεση με την αρχη της χρονιας και το no1 status, οπου εδιναν team orders εναντια στον Leclerc ακομα και οταν ηταν πιο γρηγορος κλπ. Ειδαμε οτι τωρα εδωσαν team order εναντια στον Vettel παρολο που ηταν πιο γρηγορος. Αυτο ειναι μια μεγαλη αλλαγη.

 

Και αν και ο Helmut Mark λεει πολλα και διαφορα, αυτο που ισχυριζεται εχει βαση:
'Vettel has no future at Ferrari' after Sochi sacrifice, says Dr Helmut Marko

Αναφορά σε κείμενο

"Ferrari has not managed to win with the fastest car, they sacrificed Sebastian, although he was the fastest man," Marko told Auto Bild.

"Vettel has no future at Ferrari, that's clear for me now."

Ειναι σαφες οτι εχει υπαρξει αλλαγη οσον αφορα το no1 status και στο πως αντιμετωπιζουν τον Vettel. Το να δινουν team order στον προπορευομενο ΚΑΙ πιο γρηγορο οδηγο στον αγωνα ΚΑΙ πιο ακριβοπληρωμενο διακινδυνευοντας(εστω και λιγο) τη νικη, δειχνει πολλα.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 2
Δημοσ.

Τουλάχιστον ξεκαθαρίζεται απόλυτα ότι ο Vettel δεν έκανε πουστιά να το σβήσει εκεί που ήθελε...Γιατί ειπώθηκε και αυτό.

Ίσα ίσα με την ανταπόκρισή του δείχνει να μη πιστεύει ότι του λένε να σταματήσει.

 

Πολύ ενδιαφέρον team radio...το διάβασα όλο λες και ζούσα τον αγώνα..

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, eMike είπε

Τουλάχιστον ξεκαθαρίζεται απόλυτα ότι ο Vettel δεν έκανε πουστιά να το σβήσει εκεί που ήθελε...Γιατί ειπώθηκε και αυτό.

Ίσα ίσα με την ανταπόκρισή του δείχνει να μη πιστεύει ότι του λένε να σταματήσει.

Πολύ ενδιαφέρον team radio...το διάβασα όλο λες και ζούσα τον αγώνα..

Nαι, ειναι προφανες οτι η Ferrari του ειπε να σταματησει αμεσα("Stop the car now. Stop the car now.") και να κανει jump out safely, να πηδηξει δηλαδη απο το μονοθεσιο, ωστε να μην βρεθει το ενα ποδι του να ακουμπαει το εδαφος και το αλλο το μονοθεσιο(μην γινει ο ιδιος η γειωση!). Αυτο ειναι precaution για "να μην περασει το ρευμα απο μεσα σου" επειδη ειχε χαθει η ηλεκτρικη μονωση.

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, haHa είπε

Nαι, ειναι προφανες οτι η Ferrari του ειπε να σταματησει αμεσα και να κανει jump out safely, να πηδηξει δηλαδη απο το μονοθεσιο, ωστε να μην βρεθει το ενα ποδι του να ακουμπαει το εδαφος και το αλλο το μονοθεσιο(μην γινει ο ιδιος η γειωση!). Αυτο ειναι precaution για "να μην περασει το ρευμα απο μεσα σου" επειδη ειχε χαθει η ηλεκτρικη μονωση.

Υπάρχει πιθανότητα να γίνει αυτό με τη στολή που φοράει και τον πάτο των παπουτσιών που είναι καουτσούκ?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, eMike είπε

Υπάρχει πιθανότητα να γίνει αυτό με τη στολή που φοράει και τον πάτο των παπουτσιών που είναι καουτσούκ?

Precaution ειναι, δεν ειναι να παιρνεις ρισκα με τοσα volt. Και αν εχει σκιστει καπου η στολη;

 

Οι μηχανικοι και αυτοι που ειναι μεσα στην πιστα και σπρωχνουν τα μονοθεσια φορανε ειδικα πιο χοντρα γαντια και στολες.

Ειναι και ενας απο τους λογους που οι απλοι stewards(δεν φορανε ειδικη στολη/γαντια) στα πιτ δεν μπορουσαν να ακουμπησουν το μονοθεσιο του Vettel(δεν το ειχε σβησει) οταν περυσι χαριστηκαν στην Βραζιλια στον Vettel ποινη που κατεστρεψε το weighing bridge και πηγε να "πατησει"/"τραμπουκησε" εναν αγωνοδικη.

 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
46 λεπτά πριν, haHa είπε

Βλεπουμε λοιπον μια μεγαλη αλλαγη στις αποφασεις της Φερραρι σε σχεση με την αρχη της χρονιας και το no1 status, οπου εδιναν team orders εναντια στον Leclerc ακομα και οταν ηταν πιο γρηγορος κλπ. Ειδαμε οτι τωρα εδωσαν team order εναντια στον Vettel παρολο που ηταν πιο γρηγορος. Αυτο ειναι μια μεγαλη αλλαγη.

 

Και αν και ο Helmut Mark λεει πολλα και διαφορα, αυτο που ισχυριζεται εχει βαση:
'Vettel has no future at Ferrari' after Sochi sacrifice, says Dr Helmut Marko

Ειναι σαφες οτι εχει υπαρξει αλλαγη οσον αφορα το no1 status και στο πως αντιμετωπιζουν τον Vettel. Το να δινουν team order στον προπορευομενο ΚΑΙ πιο γρηγορο οδηγο στον αγωνα ΚΑΙ πιο ακριβοπληρωμενο διακινδυνευοντας τη νικη, δειχνει πολλα.

Δε ξέρω αν υπονοείς ότι ο Vettel είναι νο2 ή οτιδήποτε.

Αλλά τα πράγματα είναι πιο απλά.

Με τα πρωταθλήματα να έχουν κριθεί (προ πολλού) και τον Leclerc να το απαιτεί (με skill & συμπεριφορά) έχουν equal status.

Στη συγκεκριμένη πίστα ήθελαν να κάνουν το "ηθικό" κατά αυτούς, με βάση όσα είχαν συνενοηθεί, ακόμα και αν αγωνιστικά έχαναν.

Δεν είναι η πρώτη φορά που δίνουν παρόμοιες εντολές στον Vettel, για να συνιστά αλλαγή πάντως...

Πέρσι είχε γίνει 2 φορές με Kimi σε USA & Brazil. Εκεί βέβαια είχε αγωνιστικά νόημα, αντίθετα με τη Ρωσία.

Ας περιμένουμε το 2020 να δούμε τι αντιμετώπιση θα έχουν από την αρχή.

Ας ευχηθούμε να μη κάνει αμαχητί 1-2 η Merc και να παλεύουν οι 2 τους (με equal status) με Ham και Max για το πρωτάθλημα..

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...