aliakas Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, ghostrider είπε για οσους θελουν περισσοτερα https://www.crash.net/f1/news/930509/1/ferrari-told-vettel-stop-immediately-safety-reasons αλλά και σε άλλα site. ο toto πρέπει να έκανε υπερωρίες ρίχνοντας κατάρες στα ferrari. Όσο είχαν τα mercedes τα party mode ο τοτο χαμογέλαγε. τώρα που οι κόκκινοι έχουν το jet mode χτυπιέται. Μια χαρά πρώτους τους βλέπω εγώ Και μην ξεχνας ότι τα Mercedes είχαν διαφορετική στρατηγική ξεκινώντας με κίτρινα ενώ τα Ferrari με κόκκινα Ο αγώνας δεν τελειωνει στο πρώτο γύρο ούτε στον εικοστό Ο Botas έχει συμβόλαιο δευτέρου οδηγού και όταν χρειάστηκε μια χαρά έβγαλε τα λεφτα του Αυτό γιατί κάποιοι νομίσατε ότι ο Botas ξέχασε να πιλοτάρει Οι κρατικοί σχολιαστές πρέπει να έχουν μετοχές απο τα Ferrari δεν εξειγουται αλλιώς οι παρωπίδες τους Επεξ/σία 30 Σεπτεμβρίου 2019 από aliakas
greg4 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2019 Εντάξει πρέπει να πω ότι είναι το πρώτο gp που συμφωνώ 100% με τον @haHa Να πιάσουμε κόκκινο γιατί δεν μας βλέπω καλά στην Ιαπωνία
haHa Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Κοιταγα τωρα τα intra-team στατιστικα μετα την pole του Vettel στον Καναδα. Εχουν γινει 9 αγωνες και εχει ξεκινησει και στους 9 πισω απο τον Leclerc. Στους 2 απο αυτους αγωνες ειχε μηχανικα προβληματα στο qualifying(αν μου ξεφευγει καποιο αλλο προβλημα, πειτε το), οποτε δεν εχει νοημα η συγκριση. Στους υπολοιπους 7 εχει χασει(συνηθως κατα κρατος), οποτε ο Λεκλερκ τρεχει ενα σερι 7-0 στο qualifying κοντρα στον Vettel, που ειναι απιστευτο αν σκεφτουμε οτι ειναι σχεδον rookie και οτι ο Vettel ειναι γνωστος για το qualy pace του και ειναι χρονια στην ομαδα και ξερει το μονοθεσιο καλυτερα κλπ. Δεν θυμαμαι αλλον πρωταθλητη να χανει ποτε 7 σερι φορες στο qualy. Η διαφορα σε αυτα τα qualifying sessions ειναι (0.425+0.220+0.150+0.748+0.028+0.615+0.834) / 7 = 0.431sec 0.45sec(4,5 δεκατα!) ειναι σαν να οδηγουν διαφορετικο μονοθεσιο! Ειναι απιστευτο αυτο που κανει ο μικρος! Και μου δινει την εντυπωση οτι ολο βελτιωνεται και ολο γινεται πιο γρηγορος. Αρχισε με επιδοσεις πολυ κοντα στον Vettel(χρειαστηκε 2-3 φορες η ομαδα να δωσει team orders για να βοηθησει τον Vettel εναντι του Leclerc), βρηκε ομως τα πατηματα του και το στησιμο που τον βολευει και φαινεται τωρα να εχει ανετα τον Vettel σε ταχυτητα στο qualy. Απιστευτο! Ταυτοχρονα φαινεται να εχει βελτιωσει το θεμα με το race pace που ειχε λιγο πριν τα μεσα της χρονιας. Επεξ/σία 30 Σεπτεμβρίου 2019 από haHa 2 1
ghostrider Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2019 26 λεπτά πριν, haHa είπε 0.45sec(4,5 δεκατα!) ειναι σαν να οδηγουν διαφορετικο μονοθεσιο! Ειναι απιστευτο αυτο που κανει ο μικρος! έχει να κάνει με το ότι τον εκλερ δεν τον πειράζει ενα σχετικά ασταθές πίσω μέρος ενώ τον σεμπ ναι. ο σεμπ χρειαζετε ένα σταθερό πίσω μέρος (όπως πχ τα red bull που οδηγούσε με τους blown diffusers). Το ιδιο και ο max που δεν πολυαγχωνετε από την νευρική RB. 1 ώρα πριν, aliakas είπε Μια χαρά πρώτους τους βλέπω εγώ Και μην ξεχνας ότι τα Mercedes είχαν διαφορετική στρατηγική ξεκινώντας με κίτρινα ενώ τα Ferrari με κόκκινα Ο αγώνας δεν τελειωνει στο πρώτο γύρο ούτε στον εικοστό Ο Botas έχει συμβόλαιο δευτέρου οδηγού και όταν χρειάστηκε μια χαρά έβγαλε τα λεφτα του Αυτό γιατί κάποιοι νομίσατε ότι ο Botas ξέχασε να πιλοτάρει Οι κρατικοί σχολιαστές πρέπει να έχουν μετοχές απο τα Ferrari δεν εξειγουται αλλιώς οι παρωπίδες τους Ξεκίνησαν με άλλα ελαστικά γιατί δεν μπορούσαν να κοντράρουν στα ίσια. Ήταν δεδομένο πως με ότι ελαστικά και να ξεκινούσαν οι merc στο τέλος της ευθείας τα κόκκινα θα ήταν 1-2. Πηγαν λοιπόν σε άλλη τακτική και περίμεναν ένα safety car που ω ειρωνεία το έδωσε η ίδια η φερραρι (χωρίς φυσικά να το θελει). Αν το safety car έβγαινε μετά το Pit του ham τι θα λέγαμε σήμερα? ΥΓ ουδείς λέει πως το μονοθεσιο της merc δεν είναι καλό και η merc δεν είναι καλή ομάδα. όσο για το bottas είναι ένας υπέροχος νο2. μέχρις εκεί. ο τοτο μάλιστα το είπε στην μονζα πως δεν μπόρεσε να ασκήσει την πίεση που άσκησε ο ham και ας είχε καλύτερα λάστιχα. Δοκίμασε να δεις σχολιασμό από τα βρετανικά ΜΜΕ. Στην πυρά όλοι οι άλλοι πλην HAM. Προσπάθησε και εσύ να δεις χωρίς παρωπιδες ... ΥΓ2 αυτό που κανείς δεν σχολίασε είναι πως η merc σχόλασε προσωπικό (κανα 4αρι άτομα) για ρατσιστική συμπεριφορά εντός ομάδας (https://www.espn.com/f1/story/_/id/27719896/mercedes-fires-four-f1-employees-racist-abuse) 1
tommy^ Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2019 Μπραβο στη mercedes και πολυ καλα τους εκανε! 2
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2019 Ας μεινουν στην ανεργια για παντα! 1
ASFE Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2019 19 ώρες πριν, haHa είπε Αν θελεις για την ιδια πιστα(Ρωσια), απλα δες την εγκαταλειψη του Verstappen το 2016. http://en.mclarenf-1.com/index.php?page=chart&gp=959&graf=3&dr1=Max Verstappen&dr2=Nico Rosberg Φυσικα, υπαρχουν και πιο προσφατα περιστατικα σε αλλες πιστες. Το 2016 δεν ειναι προσφατο...Ουτε κανε εποχη liberty.....Φετος αντε περσυ θα θελα..
apostolosl Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 17 ώρες πριν, aliakas είπε Οι κρατικοί σχολιαστές πρέπει να έχουν μετοχές απο τα Ferrari δεν εξειγουται αλλιώς οι παρωπίδες τους Καλά όχι και σχολιαστές.. οτιδήποτε άλλο πάρα σχολιαστές F1 είναι αυτοί... μάλλον παρέα σε κάποιο κωλόμπαρο μου κάνουν (που μόλις έχουν ξυπνήσει κιόλας με την τσίμπλα στο μάτι) - τρώμε στη μάπα συστηματικά μόστρα γνώσεων και έπαρση μέσω προσωπικών απόψεων φυσικά μη αντικειμενικών... ΤΑΚΗ ΓΥΡΝΑ ΠΙΣΩ ... Επεξ/σία 1 Οκτωβρίου 2019 από apostolosl 1
dkstopo Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2019 7 λεπτά πριν, apostolosl είπε Καλά όχι και σχολιαστές.. οτιδήποτε άλλο πάρα σχολιαστές F1 είναι αυτοί... μάλλον παρέα σε κάποιο κωλόμπαρο μου κάνουν (που μόλις έχουν ξυπνήσει κιόλας με την τσίμπλα στο μάτι) - μόστρα γνώσεων και έπαρσης μέσω προσωπικών απόψεων φυσικά μη αντικειμενικών... ΤΑΚΗ ΓΥΡΝΑ ΠΙΣΩ ... Μαρέσει που τους κράζετε λές και εσεις είστε καλύτεροι ή ακόμα χειρότερα ζητάτε τον Πουρναράκη πίσω. Προφανως δεν έχετε δει πως γίνετε σωστά μια μεταδοση. Θέλει λεφτά κύριοι η σωστή μεταδοση Σε άλλες επόχες οι μεταδόσεις ειχαν στουντιο δικο τους σκηνοθετη που γυριζε πισω και σχολίαζαν, ακόμα παλίοτερα και απεσταλμενο με καμερα στις πιστες. Εαν θέλετε ποιότητα πληρώστε το αγγλικό sky για να τα έχετε όλα, ότι πληρώνεις παίρνεις. 3
ASFE Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2019 Αυτο κανω προσωπικα απο το 2010. Κλεισιμο ολων την μερα του αγωνα (και quals) και παρακολουθηση κονσερβα το βραδυ απο κατεβασμενο τορρεντ στα γνωστα sites. Με καλες αναλυσεις και pre race.race, post race...απολαυση
apostolosl Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2019 Τους κράζουμε γιατί είναι κουραστικοί και επειδή δεν το έχουν με το σχολιασμό. οκ; συγγνώμη για να έχω από την ερτ αξιοπρεπή σχολιασμό πρέπει να πληρώσω sky sports ;; τι λες ρε φίλε ; 7
haHa Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, ASFE είπε Το 2016 δεν ειναι προσφατο...Ουτε κανε εποχη liberty.....Φετος αντε περσυ θα θελα.. Οπως ειπα, αυτο ηταν παραδειγμα απο την ιδια πιστα για αυτο το εφερα. Φυσικα υπαρχουν παραδειγματα προσφατα σε αλλες πιστες. Επεξ/σία 1 Οκτωβρίου 2019 από haHa
ASFE Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2019 haHa Οποτε και αν βρεις χρονο πες μου 2-3 παραδειγματα απο το 2018-2019.
haHa Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, ASFE είπε haHa Οποτε και αν βρεις χρονο πες μου 2-3 παραδειγματα απο το 2018-2019. Tα πρωτα 2 που μου ερχονται νομιζω ειναι ο Kvyat στη Μοντσα και ο Giovanazzi στο Βελγιο. Δεν νομιζω οτι υπηρχε VSC ή SC(απλα yellow flag). Ποιο ειναι το point σου; Αυτο παντως δεν ισχυει, απορω γιατι επιμενεις και δεν ψαχνεις ο ιδιος να βρεςι παραδειγματα μιας και ειναι αρκετα: Στις 30/9/2019 στις 1:09 ΜΜ, ASFE είπε Αυτο σου εξηγω. Οπου και να το αφηνε εκτος των πιτς θα ειχαμε vsc η sc. Επισης, αν θυμαμαι καλα το ιδιο εγινε και με τον Gasly στη Γερμανια. Αυτα ειναι 3 παραδειγματα(αν θυμαμαι καλα) στους τελευταιους 6 αγωνες. Επεξ/σία 1 Οκτωβρίου 2019 από haHa
dkstopo Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2019 42 λεπτά πριν, apostolosl είπε Τους κράζουμε γιατί είναι κουραστικοί και επειδή δεν το έχουν με το σχολιασμό. οκ; συγγνώμη για να έχω από την ερτ αξιοπρεπή σχολιασμό πρέπει να πληρώσω sky sports ;; τι λες ρε φίλε ; θες πίστεψέτο θες όχι έτσι είναι... βέβαια οι τύποι δεν αρκούνται σε αυτό που τους δίνει η παραγωγή εχουν ανθρώπους παντου που ασχολούνται με F1. Αυτό που κάνουν τώρα με υβριδική το κανανε πριν 15 στην δορυφορική τους με 6 - 8 καναλια ανα μετάδoση. Εχω δει αρκετούς αγώνες σαν συνοδηγός του Σουμαχερ.... και είχε και V10!!! βέβαια αν εξαιρέσεις την Φερραρι οι άλλες ομαδες εχουν εδρα στην αγγλία γιαυτό και έχει πολύ άνθιση εκεί το σπορ. Οι εδώ σχολιάζουν αυτό που βλέπουμε και εμεις!! λές να μπορούν να μου αναλύσουν καλύτερα αυτά που βλέπω? παρακολουθώ το άθλημα από τότε που ο Σενα με τον Προστ τσουγκρούσανε σαν πασχαλιατικα αυγά!! Δύσκολα θα βρεις καλύτερους, ακόμα και οι οδηγοί που καλούν δεν μπορούν την διαφορά...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα