Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2019


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 ώρες πριν, haHa είπε

Για αυτο ξαναρωταω:
Ισχυριζεσαι οτι ο Λεκλερκ δεν ηταν πιο γρήγορος χθες απο τον Μπότας και για αυτο δεν τον περασε;

Ειναι μεγαλη διαφορα. Γιατι; Γιατι τα μαλακα δεν ηταν καν το preferred tyre για τον αγωνα. Ηταν πιο αργα συνολικα για ενα stint σχετικα μεγαλο, πχ των 26 γυρων με βαρυ φορτιο καυσιμου,
κατι που φανηκε με τον Λεκλερκ που και δεν ειχε φταιξει διαφορα και χρειαστηκε να μπει νωριτερα για πιτ στοπ. 
Ο Vettel ομως εκανε τον μισο αγωνα(26 γυρους) με used μαλακα, κατι που αποτελουσε εξαιρετικο στιντ απο την στιγμη που ειχε μαλιστα φτιαξει 6sec διαφορα απο τον Χαμ που ειχε καλυτερα ελαστικα (μεσαια) για στιντ μισου αγωνα με βαρυ φορτιο.


Λεγαμε πριν μερικους αγωνες πως η Μερσεντες καταφερε να βγαλει τα 3/4 ενος αγωνα με τα μεσαια και εχει απιστευτη διαχειριση ελαστικων και ο Vettel χθες εβγαλε με used μαλακα μισο αγωνα με βαρυ φορτιο και το εβγαλε 6 δευτερολεπτα πιο γρηγορα απο οτι η Μερσεντες με μεσαια. Γενικοτερα φαινεται οτι προσθηκη downforce ελυσε σχετικα και τα θεματα που ειχε η Ferrari με την φθορα ελαστικων.
 


Για αυτο πιστευω οτι πολλοι θεωρουσαν λανθασμενα οτι με τα μαλακα η Μερσεντες θα μειωνε κλπ. 
Οχι, τα μαλακα δεν ηταν το preferred tyre και για αυτο χρησιμοποιηθηκαν λιγοτερο απο το συνολο του grid.

Russian GP: Driver Tyre Strategies

-----------------

Οταν θα εμπαινε ο Ham για πιτ, θα εβγαινε πανω απο 10sec πισω απο τις Φερραρι. 

-------------------

Ο Binotto τα εξηγει σχετικα ωραια και για την σωστη στρατηγικη με τα λαστιχα και τι ειχε συμφωνηθει με τον Vettel να δωσει πισω την θεση απο την στιγμη που ο Λεκλερκ του εδωσε επιτηδες το slipstream και δεν αμυνθηκε:

Binotto explains Ferrari's pre-race Russian GP strategy

Ακριβως, ισχυριζομαι οτι ο Λεκλερκ δεν ηταν πιο γρηγορος απο τον ΒΟΤ γιατι δεν μπορεσε καν να πλησιασει, ουτε με DRS σε μια τεραστια ευθεια και με το πλεονεκτημα ενος πιο δυνατου κινητηρα. Ή αν ηταν γρηγοροτερος απο τον ΒΟΤ ηταν τοσο οριακα "λιγο" γρηγοροτερος οπου λογω αεροδυναμικης δεν μπορεσε να περασει. Θυμισε μου, τι διαφορα σε χρονο ειχαν στο Q3 ο Σαρλ απο τον ΒΟΤ;

Επισης, επιμενω οτι δεν ηταν μεγαλη διαφορά αυτη που εκανε ο Σεμπ στον Λιουις.  Ηταν δεν ηταν preferred, η μαλακη γομα ειναι γρηγοροτερη της μεσης και αυτο δεν το λεω εγω, αλλα η Φυσικη.

Επισης η μαλακη γομα αντεξε σε καλο ρυθμο για 23 περιπου γυρους σε μια πιστα που εχει σχετικα μεγαλο γυρο. Η μαλακη γομα δεν ενδεικνυται σε πιστες οπου εχουν καλο ταπητα γιατι αντεχει λιγους γυρους. Χτες αντεξε αρκετα καλα σε μια πιστα με γυρολογιο πανω απο 1,5 λεπτο.

Αν οντως δεν ηταν preferred ελαστικα για το Σοτσι τα μαλακα, τοτε δικαιωνομαι οταν λεω οτι κακως η Φερραρι δεν εβαλε στο Q2 τη μετρια γομα οπως η Μερσεντα ωστε να ξεκινησει με αυτη.

  • Like 1
  • Απαντ. 3,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
32 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Ακριβως, ισχυριζομαι οτι ο Λεκλερκ δεν ηταν πιο γρηγορος απο τον ΒΟΤ γιατι δεν μπορεσε καν να πλησιασει, ουτε με DRS σε μια τεραστια ευθεια και με το πλεονεκτημα ενος πιο δυνατου κινητηρα. Ή αν ηταν γρηγοροτερος απο τον ΒΟΤ ηταν τοσο οριακα "λιγο" γρηγοροτερος οπου λογω αεροδυναμικης δεν μπορεσε να περασει. Θυμισε μου, τι διαφορα σε χρονο ειχαν στο Q3 ο Σαρλ απο τον ΒΟΤ;

Επισης, επιμενω οτι δεν ηταν μεγαλη διαφορά αυτη που εκανε ο Σεμπ στον Λιουις.  Ηταν δεν ηταν preferred, η μαλακη γομα ειναι γρηγοροτερη της μεσης και αυτο δεν το λεω εγω, αλλα η Φυσικη.

Επισης η μαλακη γομα αντεξε σε καλο ρυθμο για 23 περιπου γυρους σε μια πιστα που εχει σχετικα μεγαλο γυρο. Η μαλακη γομα δεν ενδεικνυται σε πιστες οπου εχουν καλο ταπητα γιατι αντεχει λιγους γυρους. Χτες αντεξε αρκετα καλα σε μια πιστα με γυρολογιο πανω απο 1,5 λεπτο.

Αν οντως δεν ηταν preferred ελαστικα για το Σοτσι τα μαλακα, τοτε δικαιωνομαι οταν λεω οτι κακως η Φερραρι δεν εβαλε στο Q2 τη μετρια γομα οπως η Μερσεντα ωστε να ξεκινησει με αυτη.

Οχι, δεν ισχυει αυτο που γραφεις. 
Το ποσο γρηγοροτερη ειναι η εκαστοτε γομα στο ΣΥΝΟΛΟ ενος στιντ, εξαρταται απο το μηκος του στιντ.
Πχ, τα μαλακα μπορει να ειναι πιο γρηγορα σε ενα στιντ των 10 γυρων απο τα μεσαια, αλλα τα μεσαια να ειναι πιο γρηγορα σε συνολο ενος στιντ των 30 γυρων.
Αντιστοιχα, τα μεσαια μπορει να ειναι πιο γρηγορα απο τα σκληρα σε ενα στιντ των 20 γυρων, αλλα πιο αργα σε ενα στιντ των 40 γυρων.

Απορω πως καποιος που βλεπει χρονια F1 το αγνοει αυτο.

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.
Μόλις τώρα, haHa είπε

Οχι, δεν ισχυει αυτο που γραφεις. 
Το ποσο γρηγοροτερη ειναι η εκαστοτε γομα στο ΣΥΝΟΛΟ ενος στιντ, εξαρταται απο το μηκος του στιντ. Πχ, τα μαλακα μπορει να ειναι πιο γρηγορα σε ενα στιντ των 10 γυρων απο τα μεσαια, αλλα τα μεσαια να ειναι πιο γρηγορα σε συνολο ενος στιντ των 30 γυρων. Αντιστοιχα, τα μεσαια μπορει να ειναι πιο γρηγορα απο τα σκληρα σε ενα στιντ των 20 γυων, αλλα πιο αργα σε ενα στιντ των 40 γυρων.

Απορω πως καποιος που βλεπει χρονια F1 το αγνοει αυτο.

Ναι αλλα αν προσεξες χτες ο Σεμπ με τα χρησιμοποιημενα μαλακά ηταν γρηγοροτερος του Λιουις με τα μεσαια σχεδον μεχρι τον 20ο γυρο ή καπου εκει.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Αν οντως δεν ηταν preferred ελαστικα για το Σοτσι τα μαλακα, τοτε δικαιωνομαι οταν λεω οτι κακως η Φερραρι δεν εβαλε στο Q2 τη μετρια γομα οπως η Μερσεντα ωστε να ξεκινησει με αυτη.

Οχι, γιατι το track position ηταν σημαντικο και αυτος ηταν ο βασικος σκοπος της  Φερραρι, οντας εχοντας το πιο γρηγορο μονοθεσιο: να ειναι 1-2 μετα την πρωτη στροφη και αν ελεγξει τον αγωνα. Δεν ηθελαν να ρισκαρουν να μην ελεγχουν τον ρυθμο του αγωνα. Το ειπε και ο Binotto:

Binotto explains Ferrari's pre-race Russian GP strategy

Αναφορά σε κείμενο

Looking at the past races in Russia, we know that it's important to be ahead at the first lap," said Binotto.
"Normally if you start first, you may finish first.
"As a team obviously the victory was key, so we decided that the most important thing for us was to be first and second at the first lap, because we would have controlled and managed the pace, and controlled the positions.
"Which is what was happening, and without any reliability issues certainly we would have kept positions after the pit stops.
"Being first and second was the first objective. We agreed together that the best way was not to give any slipstream to Hamilton first, and therefore Charles would have given the slipstream to Seb.

Αναφορά σε κείμενο

"That was what we agreed, by giving the slipstream to Seb and not defending the position would have given an advantage to Seb which later on in the race we would give back by swapping the cars. So that was the deal.

----------------

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, haHa είπε

Οχι, γιατι το track position ηταν σημαντικο και αυτος ηταν ο βασικος σκοπος της  Φερραρι, οντας εχοντας το πιο γρηγορο μονοθεσιο: να ειναι 1-2 μετα την πρωτη στροφη και αν ελεγξει τον αγωνα. Δεν ηθελαν να ρισκαρουν να μην ελεγχουν τον ρυθμο του αγωνα. Το ειπε και ο Binotto:

Binotto explains Ferrari's pre-race Russian GP strategy

Εφοσον εχεις αποδεδειγμενα το πιο γρηγορο μονοθεσιο στα Q, τοτε και στον αγωνα αν βαλεις τα ιδια λαστιχα με τον αντιπαλο και κανεις ιδια εκκινηση, παλι ελεγχεις τον αγωνα.

Ετσι και γινοταν κανα λαθος στην εκκινηση και δεν ξεκινουσε καλα ο Σεμπ ή ο Σαρλ (με μαλακα) και τους εμπαινε μπροστα ο Λιουις (με μεση), αντε γεια!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Ναι αλλα αν προσεξες χτες ο Σεμπ με τα χρησιμοποιημενα μαλακά ηταν γρηγοροτερος του Λιουις με τα μεσαια σχεδον μεχρι τον 20ο γυρο ή καπου εκει.

 

Ακριβως, το stint του Vettel ηταν εξαιρετικο και η Φερραρι ειχε πιο γρηγορο μονοθεσιο. Σε stint μισου αγωνα(στα stint μισου αγωνα πιο γρηγορο tyre δεν ειναι το πιο μαλακο συνηθως) ηταν πιο γρηγορος συνολικα απο τον Hamilton παρολο που ο Ham ειχε πιο ιδανικη γομα για στιντ μισου αγωνα με βαρυ φορτιο.

13 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Εφοσον εχεις αποδεδειγμενα το πιο γρηγορο μονοθεσιο στα Q, τοτε και στον αγωνα αν βαλεις τα ιδια λαστιχα με τον αντιπαλο και κανεις ιδια εκκινηση, παλι ελεγχεις τον αγωνα.

Ετσι και γινοταν κανα λαθος στην εκκινηση και δεν ξεκινουσε καλα ο Σεμπ ή ο Σαρλ (με μαλακα) και τους εμπαινε μπροστα ο Λιουις (με μεση), αντε γεια!

Δεν πας για χειροτερη στρατηγικη οταν εχεις καλυτερο μονοθεσιο επειδη αναγκαστηκε να το κανει ο αντιπαλος(ακριβως επειδη ειναι πιο αργος). Το εξηγησε πολυ ωραια ο Binotto.

Ηθελε να κλειδωσει το 1-2 πριν τα πρωτα πιτ στοπ και να ελεγξει τον αγωνα. Ο ευκολοτερος τροπος ηταν τα μαλακα και το slipstream, κατι που εγινε και το πλανο ηταν αριστο.

Αναφορά σε κείμενο

"As a team obviously the victory was key, so we decided that the most important thing for us was to be first and second at the first lap, because we would have controlled and managed the pace, and controlled the positions.

Επισης, αν η Φερραρι πηγαινε για μεσαια στο q2, τοτε η Μερσεντες θα πηγαινε με μαλακα. Αυτη ηταν η στρατηγικη της Μερσεντες: να κανει το αντιθετο απο την Φερραρι γιατι ηξερε οτι ηταν πιο αργη και δεν μπορουσε στα ισια να την νικησει. Ηλπιζε σε μια αναμπουμπουλα που τελικα της εκατσε.

Τελος, τη νικη στην Μερσεντες δεν την εδωσε η στρατηγικη ή τα μεσαια κλπ. Της την εδωσε απλα η τυχη με το SC.

------------------------------

24 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Ακριβως, ισχυριζομαι οτι ο Λεκλερκ δεν ηταν πιο γρηγορος απο τον ΒΟΤ γιατι δεν μπορεσε καν να πλησιασει, ουτε με DRS σε μια τεραστια ευθεια και με το πλεονεκτημα ενος πιο δυνατου κινητηρα. 

Βλεπαμε διαφορετικο αγωνα αν θεωρουμε οτι ο Λεκλερκ δεν ηταν πιο γρηγορος απο τον Bottas, οταν στο 1ο στιντ του ειχε ριξει 15sec σε 20 γυρους και ακομα μετα το 1ο πιτ στοπ, ηταν μολις 5 sec πισω απο τον Bottas που δεν ειχε κανει πιτ.

Ο λογος που δεν μπορουσε να περασει ειναι τα μονοθεσια της F1 και η πιστα της Ρωσιας.

Γενικοτερα, εδω τι ισχυει για τη Ρωσια:

https://www.motorsportweek.com/news/id/24646

Αναφορά σε κείμενο

who could not directly follow his team-mate at a track where the impact of the dirty air is more pronounced than at other venues 

Mιλαμε για εναν αγωνα που το 2017 ειχε συνολο μονο 1 προσπεραση(ειχε 29 το 2016)!!
FIA REPORTS JUST ONE OVERTAKING PASS DURING F1 RUSSIAN GRAND PRIX AT SOCHI

 

https://www.racingpointf1.com/news/2019-russian-grand-prix-preview-sportpesa-racing-point-f1-team

Αναφορά σε κείμενο

Ιn many ways it’s quite similar to Singapore and Abu Dhabi – tracks with some long straights that are followed by slower and medium speed corners. The DRS has quite a big impact in Sochi, but it’s till tough to overtake.
“For whatever reason, overtaking has never been as easy as you would think. It’s surprising, given that we have such a long straight. It’s not easy to follow other cars closely around there. When you are following a car, you struggle quite a lot for traction out of the low-speed corners [at the end of the lap] and that can be a problem because you fall back by the time you get to the straight.”

Αυτο ακριβως το προβλημα ειχε και ο Λεκλερκ: ειχε πιο γρηγορο μονοθεσιο, ειχε υψηλοτερη τελικη, ειχε DRS, αλλα δεν μπορεσε να περασει τον Bottas, γιατι εμενε αρκετα πισω του πριν την μεγαλη ευθεια λογω οτι δεν μπορουσε λογω dirty air να τον ακολουθησει.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 2
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, haHa είπε
 

Ακριβως, το stint του Vettel ηταν εξαιρετικο και η Φερραρι ειχε πιο γρηγορο μονοθεσιο. Σε stint μισου αγωνα(στα sting μισου αγωνα πιο γρηγορο tyre δεν ειναι ο πιο μαλακο) ηταν πιο γρηγορος συνολικα απο τον Hamilton παρολο που ο Ham ειχε πιο ιδανικη γομα για στιντ μισου αγωνα με βαρυ φορτιο.

Δεν πας για χειροτερη στρατηγικη οταν εχεις καλυτερο μονοθεσιο επειδη αναγκαστηκε να το κανει ο αντιπαλος(ακριβως επειδη ειναι πιο αργος).

Επισης, αν η Φερραρι πηγαινε για μεσαια στο q2, τοτε η Μερσεντες θα πηγαινε με μαλακα. Αυτη ηταν η στρατηγικη της Μερσεντες: να κανει το αντιθετο απο την Φερραρι γιατι ηξερε οτι ηταν πιο αργη και δεν μπορουσε στα ισια να την νικησει. Ηλπιζα σε μια αναμπουμπουλα που τελικα της εκατσε.

53 laps εχει το sochi και στους 20 περιπου αρχισαν να πεφτουν τα μαλακα, δεν το λες και stint μισου αγωνα.

Tεσπα, στα ΙΣΑ, δηλαδη και οι 2 με μαλακη γομα, δεν ειδα πουθενα να ειναι γρηγοροτερη η Φερραρι απο τη Μερσεντα. Kαι αν ηταν 100ms σιγουρα δεν μπορει να αποτυπωθει στην πιστα λογω αεροδυναμικης, αλλα στο Q η διαφορά τους ηταν 400ms.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, tommy^ είπε

53 laps εχει το sochi και στους 20 περιπου αρχισαν να πεφτουν τα μαλακα, δεν το λες και stint μισου αγωνα.

Το stint(26 γυροι) που εκανε ο Vettel ηταν μισου αγωνα. Δεν σταματαει το stint οταν αρχιζει να πεφτει η αποδοση των ελαστικων κλπ.
Σαν ΣΥΝΟΛΟ stint 26 γυρων(μισος αγωνας, με βαρυ φορτιο μαλιστα και used soft απο το qualy οχι new), ο Vettel ηταν πιο γρηγορος κατα ~6sec.

 

Επαναλαμβανω:

Το ποσο γρηγοροτερη ειναι η εκαστοτε γομα στο ΣΥΝΟΛΟ ενος στιντ, εξαρταται απο το μηκος του στιντ.
Πχ, τα μαλακα μπορει να ειναι πιο γρηγορα σε ενα στιντ των 10 γυρων απο τα μεσαια, αλλα τα μεσαια να ειναι πιο γρηγορα σε συνολο ενος στιντ των 30 γυρων.
Αντιστοιχα, τα μεσαια μπορει να ειναι πιο γρηγορα απο τα σκληρα σε ενα στιντ των 20 γυρων, αλλα πιο αργα σε ενα στιντ των 40 γυρων.

 

Χθες, ο Vettel καταφερε να ειναι σε stint μισου αγωνα με βαρυ φορτιο πιο γρηγορος απο τον Ham, ακριβως γιατι εκανε εξαιρετικο στιντ και ειχε η Φερραρι ειχε πιο γρηγορο μονοθεσιο.

9 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Tεσπα, στα ΙΣΑ, δηλαδη και οι 2 με μαλακη γομα, δεν ειδα πουθενα να ειναι γρηγοροτερη η Φερραρι απο τη Μερσεντα. Kαι αν ηταν 100ms σιγουρα δεν μπορει να αποτυπωθει στην πιστα λογω αεροδυναμικης, αλλα στο Q η διαφορά τους ηταν 400ms.

Δεν ειχε ουτε σε ενα σημειο του αγωνα η Φερραρι(ο Λεκλερκ ειχε μεινει μονο βασικα) καθαρη πιστα μπροστα της με μαλακα(οσο η Μερσεντες ειχε και αυτη μαλακα) για να κρινουμε την ταχυτητα της Φερραρι.
Το μονο που ειδαμε ηταν εναν Λεκλερκ να ειναι κολλημενος επι 21 γυρους πισω απο τον Bottas στο 1-1,5 sec. Κατι που οσοι κατανοουν F1 καταλαβαινουν τι σημαινει, ακομα και αν δεν τον καταλαβαν οταν στο 1ο στιντ του ειχε ριξει 15sec σε 20 γυρους και ακομα μετα το 1ο πιτ στοπ, ηταν μολις 5 sec πισω απο τον Bottas που δεν ειχε κανει πιτ.

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, haHa είπε

Το stint(26 γυροι) που εκανε ο Vettel ηταν μισου αγωνα. Δεν σταματαει το stint οταν αρχιζει να πεφτει η αποδοση των ελαστικων κλπ.
Σαν ΣΥΝΟΛΟ stint 26 γυρων(μισος αγωνας, με βαρυ φορτιο μαλιστα και used soft απο το qualy οχι new), ο Vettel ηταν πιο γρηγορος κατα ~6sec.

Επαναλαμβανω:

Το ποσο γρηγοροτερη ειναι η εκαστοτε γομα στο ΣΥΝΟΛΟ ενος στιντ, εξαρταται απο το μηκος του στιντ.
Πχ, τα μαλακα μπορει να ειναι πιο γρηγορα σε ενα στιντ των 10 γυρων απο τα μεσαια, αλλα τα μεσαια να ειναι πιο γρηγορα σε συνολο ενος στιντ των 30 γυρων.
Αντιστοιχα, τα μεσαια μπορει να ειναι πιο γρηγορα απο τα σκληρα σε ενα στιντ των 20 γυρων, αλλα πιο αργα σε ενα στιντ των 40 γυρων.

Χθες, ο Vettel καταφερε να ειναι σε stint μισου αγωνα με βαρυ φορτιο πιο γρηγορος απο τον Ham, ακριβως γιατι εκανε εξαιρετικο στιντ και ειχε η Φερραρι ειχε πιο γρηγορο μονοθεσιο.

To stint 26 γυρων του Σεμπ, εγινε μονο και μονο ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΠΙΣΩ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΣΑΡΛ, που αρνιοταν να το κανει εντος πιστας. Υπο κανονικες συνθηκες το στιντ του θα ηταν παρομοιο με του Σαρλ.

Οταν αφηνεις εξω τον οδηγο σου για 6 (20ο με 26ο) γυρους με φθαρμενα ελαστικα και η διαφορά πηγαινει απο τα 7 δευτ, στα 5, απο τον αντιπαλο σου (=Λιουις) τοτε ή λαθος στρατηγικη έχεις κανει, ή το κανεις επιτηδες για να γινει αλλαγη θεσης μεσα στα πιτς ή και τα 2.

Επεξ/σία από tommy^
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, tommy^ είπε

To stint 26 γυρων του Σεμπ, εγινε μονο και μονο ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΠΙΣΩ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΣΑΡΛ, που αρνιοταν να το κανει εντος πιστας. Υπο κανονικες συνθηκες το στιντ του θα ηταν παρομοιο με του Σαρλ.

Οταν αφηνεις εξω τον οδηγο σου για 6 (20ο με 26ο) γυρους με φθαρμενα ελαστικα και η διαφορά πηγαινει απο τα 7 δευτ, στα 5, απο τον αντιπαλο σου (=Λιουις) τοτε ή λαθος στρατηγικη έχεις κανει, ή το κανεις επιτηδες για να γινει αλλαγη θεσης μεσα στα πιτς ή και τα 2.

Δεν συζηταμε αυτο αυτην την στιγμη ή ποιος ηταν ο λογος που εγινε. Συνεχως αλλαζεις θεμα, ακριβως στο προηγουμενο μηνυμα ειπες λανθασμενα οτι δεν ηταν στιντ μισου αγωνα αυτο που εκανε ο Vettel. 

Συζηταμε για το στιντ των 26 γυρων με μαλακα της Φερραρι εναντι 26 γυρων με μεσαια της Μερσεντες. Ο Vettel με μαλακα ηταν σε στιντ μισου αγωνα με βαρυ φορτιο(26 γυροι) πιο γρηγορος κατα ~6sec απο τον Χαμ με μεσαια.

 

-------------

Και οσον αφορα το θεμα με το ποτε μπηκε ο καθε οδηγος της Φερραρι, εχεις δικιο σε αυτο που λες. Ασχετα που ο Λεκλερκ αναγκαστηκε και μπηκε νωριτερα, ακριβως γιατι εφαγε τα ελαστικα του νωριτερα: σε στιντ 21 γυρων ηταν μολις 2.5sec πιο γρηγορος απο τον Ham και ειχε φαει τα ελαστικα του. Αντιθετα, ο Vettel εκανε εξαιρετικο στιντ: και τα κρατησε παραπανω και ειχε μεγαλυτερη διαφορα.

https://www.autosport.com/f1/news/146307/binotto-explains-ferrari-prerace-strategy

Αναφορά σε κείμενο

"The undercut was because Charles stopped because he had worn tyres - left rear was starting to be worn, so it was the right moment for him to pit.

 

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.

Aν συγκρινεις τα 2 stint των 26 laps με μαλακα και μεση, τοτε τα 5sec που προκυπτουν δεν ειναι επαρκης διαφορά κατα τη γνωμη μου διοτι στο υπολοιπο του αγωνα η Μερσεντα θα εχει το αμαξι της στην καλυτερη δυνατη κατασταση με λιγα καυσιμα και την γρηγοροτερη γομα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Aν συγκρινεις τα 2 stint των 26 laps με μαλακα και μεση, τοτε τα 5sec που προκυπτουν δεν ειναι επαρκης διαφορά κατα τη γνωμη μου διοτι στο υπολοιπο του αγωνα η Μερσεντα θα εχει το αμαξι της στην καλυτερη δυνατη κατασταση με λιγα καυσιμα και την γρηγοροτερη γομα.

(τα λιγο καυσιμα ειναι ασχετο, ολα τα μονοθεσια θα ηταν με λιγα καυσιμα)
Ο Χαμ δεν θα εμπαινε αμεσα. Γιατι; Γιατι ακριβως τα μαλακα δεν ηταν το preferred tyre, οποτε ηθελε να τα εβαζε προς το τελος και να εκανε ενα μικροτερο στιντ, οχι stint μισου αγωνα.
Του ειπαν μαλιστα οτι θα κατσει εξω +15 γυρους απο το αρχικο πλανο:
https://www.dailymail.co.uk/sport/formulaone/article-7517271/Russian-Grand-Prix-2019-Live-F1-updates-Sochi.html
 

Αναφορά σε κείμενο
Target plus 15'

Hamilton has been given his orders of 'target plus 15' in terms of the tires used in relation to laps.

Ο Χαμ οταν θα εμπαινε για πιτ, θα εβγαινε πανω απο 10sec πισω. Γιατι; Γιατι εχανε περι τα 0.7sec οσο ηταν με φθαρμενα μεσαια εξω και τα Φερραρι ηταν με φρεσκα μεσαια:


image.png.dd51adf01ba493b01b4bab42d72b69e8.png

 

22 λεπτά πριν, tommy^ είπε

.... η Μερσεντα θα εχει το αμαξι της στην καλυτερη δυνατη κατασταση με λιγα καυσιμα και την γρηγοροτερη γομα.

Οπως ειπαμε και πιο πριν: Δεν ηταν γρηγοροτερη γομα για στιντ 26 γυρων(καταφερε ο Vettel να ειναι πιο γρηγορος απλα επειδη ειχε γρηγοροτερο μονοθεσιο). Ηταν οριακα γρηγοροτερη γομα για μικροτερο στιντ, πχ 15-20 γυρων. 
Δηλαδη ο Χαμ θα εμπαινε αρκετα αργοτερα(για αυτο του ειπε η ομαδα του:  "target +15 laps"), οποτε θα εβγαινε πανω απο 10sec πισω απο τα Φερραρι.

 

Το να μαζεψει 10+ δευτερολεπτα και μετα να περασει οχι 1, αλλα 2 Φερραρι στα ισια στην πιστα(που ειχαν μαλιστα υψηλοτερη τελικη και ηταν πιο γρηγορο μονοθεσιο) ηταν απιθανο.

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.

η ατυχια της φερραρι ηταν 100 μετρα. αν ειχε παραδωσει πνευμα το hybrid μερος του κινητηρα του vet λιγο πιο κατω θα το ειχε παρκαρει σε μερος που δεν θα χρειαζοταν VSC και ο αγωνας θα ειχε αλλη μορφη. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, ghostrider είπε

η ατυχια της φερραρι ηταν 100 μετρα. αν ειχε παραδωσει πνευμα το hybrid μερος του κινητηρα του vet λιγο πιο κατω θα το ειχε παρκαρει σε μερος που δεν θα χρειαζοταν VSC και ο αγωνας θα ειχε αλλη μορφη. 

H ατυχια της Φερραρι ηταν που δεν ειπε στον Vettel να παει στα πιτ απο την στιγμη που λειτουργουσε ο κινητηρας απο οτι καταλαβα.

 

Γενικοτερα, αν δεν ειχε βγει το SC, δεν εχανε τη νικη η Φερραρι: ο Χαμ και ηταν και πιο πισω και ειχε και πιο αργο μονοθεσιο.

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, ASFE είπε

Γιατι κραζετε τον Botta ωρε??

Έλα ντε.. Γιατί αν πίεζε λίγο τον Ham θα είχε ενδιαφέρον το πρωτάθλημα;

1 ώρα πριν, ASFE είπε

Γιατι κραζετε τον Botta ωρε??

Για την δουλεια που τον εχουν ειναι τελειος. Γρηγορος και υπακουος.

Γρήγορος ήταν σε κανά 2 gp όλη τη χρονιά.

Τέλειος είναι άμα κάνει τα 1-2 η Merc αμαχητί.

Αν είχαμε τις τωρινές δυναμικές όλη τη χρονιά, θα ήταν full ανεπαρκής γιατί θα έχανε το πρωτάθλημα η Merc.

1 ώρα πριν, ASFE είπε

Θα χει ενδιαφερον η σχεση τους πως θα εξελιχθει....

Αν το 2020 δεν αρχίσει τα απανωτά 1-2 η Merc και παίρνει νίκες η Ferrari, θα γίνει χαμός μεταξύ τους...

Επεξ/σία από Diinekis21

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...