Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2019


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, eliasjuve είπε

Η ομάδα του έχει άλλη άποψη και τον άφηνε έξω με φθαρμένα λάστιχα.  Ότι πλεονέκτημα απέκτησε το έχασε.  Δεν είναι δικό μου συμπέρασμα ότι απέτυχε. 

Τον αφησε εξω και κανανε την αλαγη και λεω οτι σωστα την κανανε ετσι αφου θα γινοταν ετσι και αλλιως η αλλαγη. Στον πρωτο -δευτερο γυρο θελω να μου πεις τι θα γινοταν αν την κανανε. Αποτυχια εγινε γιατι εμεινε οχι για αλλο λογο.

  • Απαντ. 3,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, primeragt είπε

Τον αφησε εξω και κανανε την αλαγη και λεω οτι σωστα την κανανε ετσι αφου θα γινοταν ετσι και αλλιως η αλλαγη. Στον πρωτο -δευτερο γυρο θελω να μου πεις τι θα γινοταν αν την κανανε. Αποτυχια εγινε γιατι εμεινε οχι για αλλο λογο.

Εγώ θέλω να μου πεις γιατί μια ομάδα να επιλέξει να περάσει μπροστά ένας αργός οδηγός.  Επίσης δεν είχε συμφωνηθεί τίποτα για αλλαγή στα πιτς από πριν γι αυτό γκρινιαζε ο μικρός και όταν του έλεγαν θα γίνει μετά το swap έλεγε όλο respect that.  Η πρώτη αντίδραση ήταν αστον να περάσει. 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Εγω πάλι βρίσκω  αχρείαστη τη συμφωνία ανάμεσα στους οδηγούς της Φερραρι για την πρώτη στροφή αφού οι Μερσεντές ξεκινούσαν με μεσαία ελαστικά...

Αχρείαστη ήταν επειδή έκανε εξαιρετική εκκίνηση ο Vettel.

Άμα ξέμενε πίσω από τον Ham θα καταστρεφόταν ο αγώνας του, αν δε κατάφερνε να τον περάσει άμεσα.

Εγώ βρίσκω αχρείαστη τη γκρίνια στη Ferrari και το γεγονός ότι πρέπει να κάνουν ειδική συμφωνία για να έχουν θετική επίδραση μεταξύ τους και να μην ωφελούν τους ανταγωνιστές τους..

O Charles ήθελε να κόψει ο Vettel, να περάσει και να κολλήσει ο Ham πίσω τους.. Έλεος..

Το ρύθμισε η ομάδα και ξεχύθηκαν τα τοξικά παλικαράκια στα fora..

Θα είχε ενδιαφέρον η εξέλιξη του αγώνα μετά τo pit stop του Ham, αν δεν είχε εγκαταλείψει ο Vet..

  • Like 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, eliasjuve είπε

Εγώ θέλω να μου πεις γιατί μια ομάδα να επιλέξει να περάσει μπροστά ένας αργός οδηγός.  Επίσης δεν είχε συμφωνηθεί τίποτα για αλλαγή στα πιτς από πριν γι αυτό γκρινιαζε ο μικρός και όταν του έλεγαν θα γίνει μετά το swap έλεγε όλο respect that.  Η πρώτη αντίδραση ήταν αστον να περάσει. 

Τι σχεση εχουν ολα αυτα τα "πολιτικα" με τον ρυθμο αγωνα ομως?? Το swap το ειχαν συμφωνησει εξ αρχης. Ε στην αρχη θα ηταν αυτοκτονια να το κανουν αφου ο Λεκλερ ηταν σαφεστατα ΑΡΓΟΤΕΡΟΣ. Δεν μπορουσε ουτε να κρατηθει κοντα στον Φεττελ, γιατι να τους αλλαξουν τοτε και οχι αργοτερα που θα ηταν ασφαλεστερο?

5 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε

Αχρείαστη ήταν επειδή έκανε εξαιρετική εκκίνηση ο Vettel.

Άμα ξέμενε πίσω από τον Ham θα καταστρεφόταν ο αγώνας του, αν δε κατάφερνε να τον περάσει άμεσα.

Αχρειαστη εκτος της εκπληκτικης εκκινησης του και για το γεγονος οτι ειχε σαφεστατα μια μεγαλη ευθεια εκκινησης και διπλα του εναν αργοτερο συνδιασμο με τα medium. Δυσκολα δεν θα περναγε μπροστα απο τον Χαμιλτον (με βαση αυτα που ειδαμε), ακομα και ο Λεκλερ θα δυσκολευοταν να μην τον περασει ο συγκεκριμενος Φεττελ τη δεδομεη στιγμη ασχετος συμφωνιας η οχι.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, primeragt είπε

Τι σχεση εχουν ολα αυτα τα "πολιτικα" με τον ρυθμο αγωνα ομως?? Το swap το ειχαν συμφωνησει εξ αρχης. Ε στην αρχη θα ηταν αυτοκτονια να το κανουν αφου ο Λεκλερ ηταν σαφεστατα ΑΡΓΟΤΕΡΟΣ. Δεν μπορουσε ουτε να κρατηθει κοντα στον Φεττελ, γιατι να τους αλλαξουν τοτε και οχι αργοτερα που θα ηταν ασφαλεστερο?

Εμένα δε με ενδιαφέρει πότε θα τους αλλάξουν.  Αφού η ομάδα μπορεί να κάνει μετατροπές των πλάνων της γιατί να επιμένει να αλλάξουν θέσεις αφού είναι γρηγορότερος ο Φέττελ;  Επειδή είχε συμφωνηθεί από τους οδηγούς; Δεν είδα καμιά συμφωνία μεταξύ τους.  Ηταν εξαρχής πλάνο της Φερράρι να είναι πρώτος ο Λεκλέρκ.

Και ξαναλεω εκεί που έπρεπε να μπει μπροστά ο Φέττελ από τον Χαμ τα έκανε μαντάρα και απέτυχε. 

 

Δημοσ.
46 λεπτά πριν, eliasjuve είπε

Εμένα δε με ενδιαφέρει πότε θα τους αλλάξουν.  Αφού η ομάδα μπορεί να κάνει μετατροπές των πλάνων της γιατί να επιμένει να αλλάξουν θέσεις αφού είναι γρηγορότερος ο Φέττελ;  Επειδή είχε συμφωνηθεί από τους οδηγούς; Δεν είδα καμιά συμφωνία μεταξύ τους.  Ηταν εξαρχής πλάνο της Φερράρι να είναι πρώτος ο Λεκλέρκ.

Και ξαναλεω εκεί που έπρεπε να μπει μπροστά ο Φέττελ από τον Χαμ τα έκανε μαντάρα και απέτυχε. 

Απαντας μονος σου γιατι θα τους αλαζαν. Και γιατι επισης φαγανε το καζο του αιωνα απο την κλαψα του μικρου ελευθερα μεταδιδομενη στον κοσμο. Θα ακολουθουσαν το σχεδιο.

Και ξαναλες τα εκανε μανταρα γιατι ο βλακας εφυγε τρενο και δεν εκοψε ως οφειλε!!! Ρε τα πιστευεται που τα λετε αυτα? Απετυχε ποου βγηκε πρωτος και ανοιγε συνεχως!!!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, tommy^ είπε

Εγω πάλι βρίσκω  αχρείαστη τη συμφωνία ανάμεσα στους οδηγούς της Φερραρι για την πρώτη στροφή αφού οι Μερσεντές ξεκινούσαν με μεσαία ελαστικά...

ακριβώς το swap δεν είχε νόημα εξαρχής στους πρώτους γύρους και γενικά έπρεπε να αφήσουν τον αγώνα να εξελιχθεί και όπως πάει μόνο του.

Αντί αυτού επέδειξαν και πάλι τις αυτοκαταστροφικές τάσεις και με την ατυχία που έκατσε(που δεν γνωρίζουμε αν όντως ήταν ατυχία εάν το kinetic ήταν φθαρμένο ή στα τελευταία του και δεν υπήρχε λόγος για hotlapping από Vettel και άρα επομένως περαιτέρω πίεση στο σύστημα επαναφοράς) έκαναν ένα μεγάλο δώρο στη Mercedes.

Ωραίος ο εκλέρ αλλά όταν χάνεται η πειθαρχία στο garage υπάρχει πρόβλημα. Που να πήγαιναν και για πρωτάθλημα οι δυό τους. Για τον Vettel πάντως σίγουρα δεν είναι η χρονιά του. Γενικά είχα πει έχουν θέμα εκεί στη ferrari πριν πολλά gp.

Επεξ/σία από kti23
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, primeragt είπε

Απαντας μονος σου γιατι θα τους αλαζαν. Και γιατι επισης φαγανε το καζο του αιωνα απο την κλαψα του μικρου ελευθερα μεταδιδομενη στον κοσμο. Θα ακολουθουσαν το σχεδιο.

Και ξαναλες τα εκανε μανταρα γιατι ο βλακας εφυγε τρενο και δεν εκοψε ως οφειλε!!! Ρε τα πιστευεται που τα λετε αυτα? Απετυχε ποου βγηκε πρωτος και ανοιγε συνεχως!!!

Dnf βγήκε.  Μην μπερδευεστε. Και ο giovinacci ήταν πρώτος κάμποσους γύρους στη Σιγκαπούρη,  οδηγσρα, τους πετσοκοψε

Επίσης διαβάζω στα sites ότι ο binotto παραδέχτηκε πως ήταν το πλάνο να πάρει slipstream ο Φέττελ και να αφήσει τον μικρό να περάσει.  Ο δε Φέττελ λέει πως δεν κατάλαβε το πλάνο. 

Είναι ξεκάθαρο ποιος βοήθησε να έρθει το σημερινό αποτέλεσμα. 

Δημοσ.
9 ώρες πριν, Diinekis21 είπε

Αχρείαστη ήταν επειδή έκανε εξαιρετική εκκίνηση ο Vettel.

 

Δεν εκανε νομιζω καλυτερη εκκινηση ο Σεμπ απο τον Σαρλ, απλα του πηρε slip stream για αυτο και στο τελος της ευθειας ηταν μπροστα...

13 ώρες πριν, haHa είπε

Ασχετο το ενα με το αλλο, δεν ειχαν ιδια διαφορά δυναμικοτητας. Το οτι καποιος είναι πιο γρηγορος δεν σημαίνει και προσπεραση. 

Το ειδαμε και στη Μοντσα (που επιτρεπει προσπερασεις) και ο Χαμ ηταν πιο γρηγορος σε ενα σημειο του αγωνα, αλλα δεν καταφερε τελικα να προσπερασει. 

Τελος, προσπαθω να καταλαβω τι θέλεις να πεις. Ισχυριζεσαι οτι ο Λεκλερκ δεν ηταν πιο γρήγορος σήμερα απο τον Μπότας και για αυτο δεν τον περασε; 

+1.

Ηταν πιο αργη η Μερσεντες και η μονη της ελπίδα ήταν με διαφορετικη στρατηγική (εστω και πιο αργη) ελπιζοντας σε αναμπουμπουλα κλπ. Της εκατσε η ζαρια τελικα.

Τι ασχετο; Δες τους χρονους στο Q των ομαδων περα απο τις 3 κορυφαιες και θα δεις οτι οι διαφορές τους ηταν μικρες, οπως μικρες ηταν και οι διαφορες στο τελος του αγωνα.

Στον αγωνα, αν εξαιρεσεις τα προσπερασματα του Μαξ, ολα τα υπολοιπα εγιναν σε μονοθεσια παρομοιας δυναμικοτητας.

Παρολαυτα ο Σαρλ δεν μπορουσε ΚΑΝ να πλησιασει τον τουριστα στη μεγαλη ευθεια μετα το sc και αφου ανοιξε το DRS.

Προφανως το party mode του κινητηρα της Φερραρι δεν μπορει να χρησιμοποιηθει και στον αγωνα γιατι θα τον παρουν στο χερι.

Το ειπε και ο Σαρλ στο τελος οτι πρεπει να δουν γιατι σε συνθηκες αγωνα δεν ειναι πιο γρηγοροι απο Μερσεντα.

Επισης τα περιπου 7 sec που πηρε ο Σεμπ με τα μαλακα απο τα μεσαια του Λιουις σε 23 γυρους δεν το λες και μεγαλη διαφορά!

  • Like 1
Δημοσ.

Εγω παντως περα από τα αγωνιστικα, βρισκω αρκετα μεγαλο ενδιαφερον και στα εξωαγωνιστικα… ο VET μετα από τοση γιουχα, εκανε μια νικη και αμεσως μετα "παρεξηγησε" το πλανο της Ferrari με το αποτέλεσμα που ειδαμε, ασχέτως αν θα γινοταν ετσι και αλλιως και δεν θα πέρναν νικη...Εν τω μεταξυ ο  HAM εχει παραπανω από το φυσιολογικο πιτσι πιτσι με τον Charles...Ισως για να είναι καλοι teammate σε λιγα χρονια(βλεπε 2021)?  Θα είχε πραγματικο ενδιαφερον παντως.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Αλεξανδρος A.92 είπε

Εγω παντως περα από τα αγωνιστικα, βρισκω αρκετα μεγαλο ενδιαφερον και στα εξωαγωνιστικα… ο VET μετα από τοση γιουχα, εκανε μια νικη και αμεσως μετα "παρεξηγησε" το πλανο της Ferrari με το αποτέλεσμα που ειδαμε, ασχέτως αν θα γινοταν ετσι και αλλιως και δεν θα πέρναν νικη...Εν τω μεταξυ ο  HAM εχει παραπανω από το φυσιολογικο πιτσι πιτσι με τον Charles...Ισως για να είναι καλοι teammate σε λιγα χρονια(βλεπε 2021)?  Θα είχε πραγματικο ενδιαφερον παντως.

Ετσι, το εχω παρατηρησει κι εγω αυτο το πιτσι πιτσι απο τους πρωτους αγωνες...

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, tommy^ είπε

Δεν εκανε νομιζω καλυτερη εκκινηση ο Σεμπ απο τον Σαρλ, απλα του πηρε slip stream για αυτο και στο τελος της ευθειας ηταν μπροστα...

Κοίτα θυμάμαι και στο Sky Sports να λένε για την εξαιρετική του εκκίνηση.

Είχε φτάσει λίγο μπροστά από τον Ham πριν πάρει slipstream, νομίζω είχε κλείσει και την απόσταση από Lec.

Θα το ξαναδώ το απόγευμα!

3 ώρες πριν, tommy^ είπε

Το ειπε και ο Σαρλ στο τελος οτι πρεπει να δουν γιατι σε συνθηκες αγωνα δεν ειναι πιο γρηγοροι απο Μερσεντα.

Ναι είπε ότι οι Merc είναι πολύ πιο γρήγορες σε ρυθμό αγώνα σε σχέση με τον Q ρυθμό.

Κάτι που είναι έκδηλο στους 4 τελευταίους αγώνες.

Ενώ η Ferrari έχει πάρει 4 σχετικά άνετες pole. Σε ρυθμό αγώνα η Merc είναι ταχύτερη ή ίση.

3 ώρες πριν, tommy^ είπε

Επισης τα περιπου 7 sec που πηρε ο Σεμπ με τα μαλακα απο τα μεσαια του Λιουις σε 23 γυρους δεν το λες και μεγαλη διαφορά!

Ισχύει, γι'αυτό και λέω θα είχε ενδιαφέρον η επόμενη φάση του αγώνα μετά τα pit stop.

Γιατί θα πλεονεκτούσε η Merc εκεί. Και η Ferrari έκαψε 5 sec που κρατούσε τον Vet έξω.

Αντίθετα τα 4+ sec του Vettel από τον Lec είναι πολλά..

Επεξ/σία από Diinekis21
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, tommy^ είπε

Τι ασχετο; Δες τους χρονους στο Q των ομαδων περα απο τις 3 κορυφαιες και θα δεις οτι οι διαφορές τους ηταν μικρες, οπως μικρες ηταν και οι διαφορες στο τελος του αγωνα.

Στον αγωνα, αν εξαιρεσεις τα προσπερασματα του Μαξ, ολα τα υπολοιπα εγιναν σε μονοθεσια παρομοιας δυναμικοτητας.

Παρολαυτα ο Σαρλ δεν μπορουσε ΚΑΝ να πλησιασει τον τουριστα στη μεγαλη ευθεια μετα το sc και αφου ανοιξε το DRS.

Προφανως το party mode του κινητηρα της Φερραρι δεν μπορει να χρησιμοποιηθει και στον αγωνα γιατι θα τον παρουν στο χερι.

Το ειπε και ο Σαρλ στο τελος οτι πρεπει να δουν γιατι σε συνθηκες αγωνα δεν ειναι πιο γρηγοροι απο Μερσεντα.

Επισης τα περιπου 7 sec που πηρε ο Σεμπ με τα μαλακα απο τα μεσαια του Λιουις σε 23 γυρους δεν το λες και μεγαλη διαφορά!

Για αυτο ξαναρωταω:
Ισχυριζεσαι οτι ο Λεκλερκ δεν ηταν πιο γρήγορος χθες απο τον Μπότας και για αυτο δεν τον περασε;


 

5 ώρες πριν, tommy^ είπε

Επισης τα περιπου 7 sec που πηρε ο Σεμπ με τα μαλακα απο τα μεσαια του Λιουις σε 23 γυρους δεν το λες και μεγαλη διαφορά!

Ειναι μεγαλη διαφορα. Γιατι; Γιατι τα μαλακα δεν ηταν καν το preferred tyre για τον αγωνα.
Ηταν πιο αργα συνολικα για ενα stint σχετικα μεγαλο, πχ των 26 γυρων με βαρυ φορτιο καυσιμου, κατι που φανηκε με τον Λεκλερκ που και δεν ειχε φταιξει διαφορα και χρειαστηκε να μπει νωριτερα για πιτ στοπ. 
Ο Vettel ομως εκανε τον μισο αγωνα(26 γυρους) με used μαλακα, κατι που αποτελουσε εξαιρετικο στιντ απο την στιγμη που ειχε μαλιστα φτιαξει 6sec διαφορα απο τον Χαμ που ειχε καλυτερα ελαστικα (μεσαια) για στιντ μισου αγωνα με βαρυ φορτιο.


Λεγαμε πριν μερικους αγωνες πως η Μερσεντες καταφερε να βγαλει τα 3/4 ενος αγωνα με τα μεσαια και εχει απιστευτη διαχειριση ελαστικων και ο Vettel χθες εβγαλε με used μαλακα μισο αγωνα με βαρυ φορτιο και το εβγαλε 6 δευτερολεπτα πιο γρηγορα απο οτι η Μερσεντες με μεσαια. Γενικοτερα φαινεται οτι προσθηκη downforce ελυσε σχετικα και τα θεματα που ειχε η Ferrari με την φθορα ελαστικων.
 

To stint του Vettel ηταν εξαιρετικο και πιστευω οτι αν δεν εγκατελειπε, τοτε στο τελος του αγωνα θα πιεζε τον Λεκλερκ, οντας με offset/πιο φρεσκα ελαστικα κατα 4 γυρους και γενικοτερα με καλυτερη φθορα ελαστικων, οπως εδειξε στο πρωτο στιντ.
 


Για αυτο πιστευω οτι πολλοι θεωρουσαν λανθασμενα οτι με τα μαλακα η Μερσεντες θα μειωνε κλπ. 
Οχι, τα μαλακα δεν ηταν το preferred tyre και για αυτο χρησιμοποιηθηκαν λιγοτερο απο το συνολο του grid.

Russian GP: Driver Tyre Strategies

-----------------

Οταν θα εμπαινε ο Ham για πιτ, θα εβγαινε πανω απο 10sec πισω απο τις Φερραρι. 

Το να μαζεψει 10+ δευτερολεπτα και μετα να περασει οχι 1, αλλα 2 Φερραρι στα ισια στην πιστα(που ειχαν μαλιστα υψηλοτερη τελικη και ηταν πιο γρηγογο μονοθεσιο) ηταν απιθανο.

-------------------

 

Ο Binotto τα εξηγει σχετικα ωραια και για την σωστη στρατηγικη με τα λαστιχα και τι ειχε συμφωνηθει με τον Vettel να δωσει πισω την θεση απο την στιγμη που ο Λεκλερκ του εδωσε επιτηδες το slipstream και δεν αμυνθηκε:

Binotto explains Ferrari's pre-race Russian GP strategy

Αναφορά σε κείμενο

Looking at the past races in Russia, we know that it's important to be ahead at the first lap," said Binotto.
"Normally if you start first, you may finish first.
"As a team obviously the victory was key, so we decided that the most important thing for us was to be first and second at the first lap, because we would have controlled and managed the pace, and controlled the positions.
"Which is what was happening, and without any reliability issues certainly we would have kept positions after the pit stops.
"Being first and second was the first objective. We agreed together that the best way was not to give any slipstream to Hamilton first, and therefore Charles would have given the slipstream to Seb.

Αναφορά σε κείμενο

"That was what we agreed, by giving the slipstream to Seb and not defending the position would have given an advantage to Seb which later on in the race we would give back by swapping the cars. So that was the deal.
"I think what happened was exactly what was explained, they got a good start, Charles stayed on the left, Sebastian jumped Hamilton, and was [then] in the slipstream of Charles."
Leclerc made it clear on the radio that he wanted to be let past, but Binotto insisted that the team did not necessarily bank on an early swap of positions.
"The start went as planned, and therefore we thought it was right to ask Seb to swap positions.
"We initially asked Seb to give the position back, but fair enough to say at that stage of the race maybe Charles was not close enough, and we would have lost some time on track.
"Later on Seb was quite fast and gained some track advantage on Charles."

 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Δημοσ.

Γιατι κραζετε τον Botta ωρε??

Για την δουλεια που τον εχουν ειναι τελειος. Γρηγορος και υπακουος.

Νομιζετε ο Λουις θα δεχοταν κατι αλλο? Εξου και η ανανεωση και το αντιο στον Οκον.

Στην Φερραρι μια ζωη επαιζαν 1-2 με τους οδηγους τους και ολα ηταν καλα πλην ελαχιστων περιπτωσεων (Αυστριες 2002-Γερμανια 2010 κλπ)

Ο Φεττελ εχει αποδειξει τι ειναι απο τα χρονια με τους ταυρους..(Multi 21 -Touch luck στον Ρικιαρντο στην Κινα το 2014 κλπ)

Θα χει ενδιαφερον η σχεση τους πως θα εξελιχθει....

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...