Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2019


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 3,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Κάπου έναν αιώνα πίσω ο Μπότας.

Τα περισσότερα από τα poles του Σαρλς (αν δεν ήταν Φερράρι), η λογική λέει ότι θα πήγαιναν στον Χαμ. Πιστεύω αυτό τον έχει πειράξει.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η υποαποδοση του Vettel (3ος πισω απο Ham) μπορει να κοστισει τη νικη στην Φερραρι:

Αν ο Vettel δεν περασει τον Ham στην εκκινηση, τοτε και με δεδομενο οτι ο Ham θα παει για το overcut λογω μεσαιων ελαστικων, μπορει να περασει τον Leclerc προς το τελος του αγωνα. Αν ο Vettel ομως ειναι 2ος πριν τα πρωτα πιτ στοπ, τοτε η Φερραρι θα τον κρατησει μεσα ωστε να οριοθετει τον ρυθμο του Χαμ οσο ο Λεκλερκ θα μπει για πιτ στοπ κανονικα.

Βεβαια, με τον κινητηρα της Φερραρι και τα μαλακα ελαστικα σε σχεση με τα μεσαια του Χαμ, δεν βλεπω πως ο Χαμ θα μπορεσει να κρατησει πισω του τον Vettel(θα εχει και σημαντικο tow/slipstrean στην ευθεια) στον 1ο γυρο.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, haHa είπε

Η υποαποδοση του Vettel (3ος πισω απο Ham) μπορει να κοστισει τη νικη στην Φερραρι:

Αν ο Vettel δεν περασει τον Ham στην εκκινηση, τοτε και με δεδομενο οτι ο Ham θα παει για το overcut λογω μεσαιων ελαστικων, μπορει να περασει τον Leclerc προς το τελος του αγωνα. Αν ο Vettel ομως ειναι 2ος πριν τα πρωτα πιτ στοπ, τοτε η Φερραρι θα τον κρατησει μεσα ωστε να οριοθετει τον ρυθμο του Χαμ οσο ο Λεκλερκ θα μπει για πιτ στοπ κανονικα.

Βεβαια, με τον κινητηρα της Φερραρι και τα μαλακα ελαστικα σε σχεση με τα μεσαια του Χαμ, δεν βλεπω πως ο Χαμ θα μπορεσει να κρατησει πισω του τον Vettel(θα εχει και σημαντικο tow/slipstrean στην ευθεια) στον 1ο γυρο.

Με την χαζομάρα που βαράει τον Φετελ πολλές φορές τον τελευταίο χρόνο δεν είναι ακραίο να μην περάσει τον Hamilton πριν τα πρώτα πιτς. Την ευκαιρία του σίγουρα θα την έχει στον πρώτο γύρο. Από εκεί και πέρα στο χέρι του είναι να ξεκινήσει καλά και να περάσει... Εξαρτάται και από την εκκίνηση του εκλερ. Αν φύγει καθαρά και γρήγορα ο μικρός χωρίς να χρειαστεί να κόψει μπροστά από τον Χάμιλτον, τότε ο Φετελ θα έχει μια ευκαιρία. Αλλιώς μπορεί ακόμη και ο teammate του στην Φερράρι να τον κόψει τον Φετελ. Έχει τύχει σε εκκινήσεις πολλάκις.

Επεξ/σία από dimoskoutr
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
31 λεπτά πριν, dimoskoutr είπε

Με την χαζομάρα που βαράει τον Φετελ πολλές φορές τον τελευταίο χρόνο δεν είναι ακραίο να μην περάσει τον Hamilton πριν τα πρώτα πιτς. Την ευκαιρία του σίγουρα θα την έχει στον πρώτο γύρο. Από εκεί και πέρα στο χέρι του είναι να ξεκινήσει καλά και να περάσει... Εξαρτάται και από την εκκίνηση του εκλερ. Αν φύγει καθαρά και γρήγορα ο μικρός χωρίς να χρειαστεί να κόψει μπροστά από τον Χάμιλτον, τότε ο Φετελ θα έχει μια ευκαιρία. Αλλιώς μπορεί ακόμη και ο teammate του στην Φερράρι να τον κόψει τον Φετελ. Έχει τύχει σε εκκινήσεις πολλάκις.

Δεν ειναι μονο τον τελευταιo χρονο, ειναι 3 χρονια που υποαποδιδει. Απλα τωρα υπαρχει benchmark(Leclerc) που τον εκθετει.
Μην ξεχναμε οτι χωρια απο την υποαποδοση σε ταχυτητα, ειναι και ο οδηγος με τους περισσοτερους βαθμους ποινης(απο τοτε που εμφανιστηκε το μετρο αυτο) λογω ατυχηματων κλπ που προκαλεσε:
Vettel has scored most penalty points of any driver since they were introduced

Τα περισσοτερα απο αυτα σημαιναν και χαμενους βαθμους.

 

Στους τελευταιους 28 αγωνες εχει κανει 9 σοβαρα λαθη, κανει δηλαδη 1 σοβαρο λαθος καθε 3 αγωνες.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ωραίος ο εκλέρ και πάλι, οι Ferrari πετάγαν στο Q3 ομολογώ. Έχει ανέβει η απόδοση στο δεύτερο μισό, άντε να δούμε καλούς αγώνες. Vettel πιο ασταθής και από περσινό verstappen πλέον, θα δούμε πως θα πάει.

Χαίρομαι που ανεβαίνει δυνατά η Mclaren, sainz και norris 6ος και 8ος αντίστοιχα. Λάθος χρονιά αποφάσισε μάλλον να φύγει ο Fernando :P

Στην τελευταία στροφή πάντως αναμένω πολλά λάθη και στον αγώνα, κάθε φορά πατάγαν γρασίδι στην έξοδο.

Επεξ/σία από kti23
Δημοσ.

Eκπλητικος Σαρλ για ενα ακομα Q, εξακολουθει να αποτελει συνταξιουχο/πρωην οδηγο F1 ο VET κι ας κερδισε στον πρηγουμενο αγωνα.

Αν θελει η Φερραρι αυριο να κερδισει καποιο μονοθεσιο της, θα πρεπει ο VET να περασει τον HAM οσο πιο γρηγορα γινεται!

Ο ΒΟΤ εξακολουθει να ειναι προκλητικα αργος, αναρωτιεμαι πώς και δε σπαει τα νευρα του Τοτο... εκτος κι αν εχουν δευτερο μονοθεσιο στο grid επειδη... το απαιτει ο κανονισμος!

Ερωτηση: αυτη η τελευταια στροφη τι το ιδιαιτερο εχει και φευγουν ετσι ολοι;;;

Δημοσ.

Αν κρίνουμε από το q2 λογικά θα τον περάσει εύκολα γιατί η διαφορά είναι μεγάλη αλλά επειδή μιλάμε για Φέττελ μπορεί να κάνει ένα σπινάρισμα και να βγει dnf. 

Περιμένω γερή καραμπόλα στη στροφή μετά την μεγάλη ευθεία εκκίνησης που θα πάνε να χωθούν όλοι. 

Δημοσ.

Ο Leclerc δεν υπάρχει.

Η εκκίνηση θα είναι φωτιά αύριο.

Πολλά περιθώρια για slipstream. Μέχρι να φτάσουν στη 1η στροφή πολλά γίνονται..

O Lewis είναι 96 βαθμούς μπροστά από Leclerc. Δυστυχώς το πρωτάθλημα δεν ανοίγει ούτε με 2 DNF και να κερδίζει συνέχεια ο Charles.

DNF έχει να κάνει από 1/7/2018. Οπότε 2/6 ούτε καν χλωμό..

Ακόμα και 2 DNF να κάνει ο Lewis το παίρνει απλά με 3ες θέσεις.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, tommy^ είπε

Ερωτηση: αυτη η τελευταια στροφη τι το ιδιαιτερο εχει και φευγουν ετσι ολοι;;;

90αρα στροφή και προσπαθούν να την πάρουν με όσα χιλιόμετρα γίνεται για να έχουν καλή ταχύτητα εξόδου για την μεγάλη ευθεία.

Πάντως η πίστα θα ήταν πολύ καλύτερη αν πήγαινε ανάποδα. Μετά τα στο fast sectors έχουν πολύ ζεστά πίσω λάστιχα.

@haHa αν ο vettel υποαπεδιδε τόσο πολύ, ο kimi τι έκανε δλδ? Gp2 driver δλδ?

Δεν διαφωνώ τόσο με την λογική που το λες, αλλά κάθε χρόνια είναι διαφορετική όπως και διαφορετικό το μονοθέσιο 

 

Δημοσ.

Αν και δεν μ αρέσουν τα αν τι θα γινόταν τώρα αν είχε πάρει ο Lec τη νίκη στη Γερμανία; (Μια νίκη που φαινόταν εύκολη θεωρητικά) Σίγουρα θα τον έβγαζαν πρώτο στη Σιγκαπούρη και θα ήταν δεύτερος με 232 βαθμούς 60 πίσω από το Ham με καλύτερο μονοθέσιο Για τους τελευταίους αγώνες . Και θα είχαμε πάλι πρωτάθλημα. 

  • Like 2
Δημοσ.

Τρομερή εκκίνηση ο Φεττελ. Ο Λεκ το γνωστό λάθος με την εσωτερική..

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...