Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2019


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
Δημοσ.

Ο Λεκλερ ειχε 3 pole, και 2 νικες τη στιγμη του αγωνα ενω ο Βετελ ηταν πέρα βρέχει. Αυτη τη στιγμη η διαφορα απο τον πρωτο ειναι -96 και απο τον δεύτερο -31 ενω θα μπορούσε να είναι -89 και -24. Τι είναι πιο λογικό;

  • Απαντ. 3,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Νομίζω ότι ούτε η Φεράρι το πίστευε ότι θα δουλέψει το undercut του Φετελ. Έκανε πολύ καλούς γύρους και βγήκε μπροστά, τον βολεψαν και τα SC να μην φάει τα λάστιχα και αυτό ήταν όλο. Κάτι που δεν έγινε στο Βέλγιο οπου έμεινε από λάστιχα εξαιτίας του undercut.

Προσωπικά με χάλασε η γκρίνια του Λεκλερ, δεν κατάλαβα το γιατί. Η ομάδα πήρε μια απόφαση να ρισκάρει με τον οδηγό που ήταν τρίτος και όχι με αυτόν που ήταν πρώτος. Δεν κυνηγάει πρωτάθλημα ρεαλιστικά κανένας από τους δύο για να πουν σε κάποιον να κάνει στην άκρη.

Στη Μερσεντές το έχασαν σήμερα τελείως, δεν ξέρω τι σκέφτονταν. Λες και στο Μονακό ήταν κάποιος άλλος που νίκησε και έκανε τα medium να βγάλουν ένα καράβι γύρους χωρίς να μπορούν να τον περάσουν. 

Τέλος κακή η Σιγκαπούρη, δεν χρειάζεται το calendar ένα δεύτερο Μονακο, αν δεν ήταν το mid field θα με είχε πάρει ο ύπνος. Ας κάνουν καμία αλλαγή στην πίστα να μπορούν να περάσουν κάπου, οι ταρζανιες σήμερα έδιναν και έπαιρναν

  • Like 1
Δημοσ.

Όποιος τα σκάει μπαίνει στο καλεντάρι. Δυστυχώς δεν ενδιαφέρονται ούτε για το θέαμα ούτε για το σπορ. Όλα για την κονομα τα κάνουν. 

Και τα υβριδικά 1600 cc για την εξέλιξη της τεχνολογίας από τις βιομηχανίες τα έκαναν. Νομίζεις ότι κόπτονται για το περιβάλλον ή μήπως το περιβάλλον θα επιβαρυνθεί από μερικούς αγώνες από 20 κινητήρες; Διεφθαρμένο σπορ είναι,  μέσα στην χλίδα και την υποκρισία. 

  • Like 5
  • Thanks 2
Δημοσ.

Νομίζω πως μπορούμε επιτέλους να αφήσουμε την καραμέλα πως η Mercedes έχει καλύτερο μονοθέσιο φέτος. Σε πίστα που βολεύονται τα μονοθέσιά της δεν μπορούσαν να πιάσουν τον ρυθμό των κόκκινων.

Δημοσ.

Δε μου άρεσε και μένα η "μουρμούρα" του Λεκλέρ, αλλά είναι πολύ μικρός ακόμα και θα διαμορφώσει χαρακτήρα σιγά σιγά. Είναι φυσιολογικό να έχουν πάρει αέρα τα μυαλά του με την απόδοση του στους τελευταίους αγώνες, αλλά θα ηρεμήσει με τη πάροδο του χρόνου. Εδώ ο Φερστάπεν ηρέμησε και οδηγάει πολύ πιο ανθρωπινά σε σχέση με τις περσινές καραμπόλες.

Έτσι και αλλιώς η επένδυση της Φερράρι είναι ο Φέτελ. Αυτός είναι παγκόσμιος πρωταθλητής, αυτός πληρώνεται με 40 εκ. το χρόνο, αυτόν θα βοηθήσουν όσο μπορούν. Αλλά στο χθεσινό αγώνα, ο Φέτελ ήταν αδιαμφισβήτητα πιο γρήγορος και κακώς διαμαρτυρήθηκε ο Λεκλέρ.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τι είδαμε ρε παιδιά αυτό το Σ/Κ..

Εκεί που περιμένεις να δεις Max-Ham για τη νίκη και τα Ferrari κανά λεπτό πίσω, σου πετάγονται οι κόκκινοι με 1-2 που έιχαν να κάνουν 2+χρόνια..

Η Ferrari έλεγε ότι έχει βαθύ σχεδιαστικό-αεροδυναμικό λάθος το φετινό μονοθέσιο και το να αλλάξεις ένα μέρος (τη μύτη πχ) θα φέρει άλλα προβλήματα..

Και τώρα αλλάζει μύτη και κάνει 1-2 σε πίστα που τη περιμέναμε 1 λεπτό πίσω;

Πρέπει να κάνουμε μήνυση στη Ferrari για το μη ανταγωνιστικό (βαθμολογικά) πρωτάθλημα που παρακολουθούμε...

Επεξ/σία από Diinekis21
  • Like 2
Δημοσ.
26 λεπτά πριν, Narayan είπε

Νομίζω πως μπορούμε επιτέλους να αφήσουμε την καραμέλα πως η Mercedes έχει καλύτερο μονοθέσιο φέτος. Σε πίστα που βολεύονται τα μονοθέσιά της δεν μπορούσαν να πιάσουν τον ρυθμό των κόκκινων.

Κατοπιν εορτης βεβαια!

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, afragorn είπε

Δε μου άρεσε και μένα η "μουρμούρα" του Λεκλέρ, αλλά είναι πολύ μικρός ακόμα και θα διαμορφώσει χαρακτήρα σιγά σιγά. Είναι φυσιολογικό να έχουν πάρει αέρα τα μυαλά του με την απόδοση του στους τελευταίους αγώνες, αλλά θα ηρεμήσει με τη πάροδο του χρόνου. Εδώ ο Φερστάπεν ηρέμησε και οδηγάει πολύ πιο ανθρωπινά σε σχέση με τις περσινές καραμπόλες.

Έτσι και αλλιώς η επένδυση της Φερράρι είναι ο Φέτελ. Αυτός είναι παγκόσμιος πρωταθλητής, αυτός πληρώνεται με 40 εκ. το χρόνο, αυτόν θα βοηθήσουν όσο μπορούν. Αλλά στο χθεσινό αγώνα, ο Φέτελ ήταν αδιαμφισβήτητα πιο γρήγορος και κακώς διαμαρτυρήθηκε ο Λεκλέρ.

Δεν έχουν πάρει τα μυαλά του αέρα, ίσα ίσα, απλά η Ferrari τον έχει χρησιμοποιήσει για No2 μερικές φορές (στην αρχή της χρονιάς) και αυτό νόμιζε (λανθασμένα) και για χθες.

Δεν έχει πλήρη άποψη για τον αγώνα από το μονοθέσιο του.

Η επένδυση (για το μέλλον) είναι και ήταν ο Leclerc. Όμως έχουν αλλάξει οι δυναμικές στη Ferrari πλέον από τόσο νωρίς, αφού εμφανίζεται καλύτερος του Vettel και δεν υπάρχει λόγος να του δίνουν 40 βαριά πια και δε θα του τα δίνουν πέρα από του χρόνου..

  • Like 1
Δημοσ.

Η Mercedes έχει σταματήσει να εξελίσσει το φετινό μονοθέσιο της καθώς το πρωτάθλημα κατασκευαστών και οδηγών είναι κλειδωμένο και το μόνο που ρισκάρει είναι η δεύτερη θέση των οδηγών. Αντίθετα η Ferrari έχει ρίξει όλο το βάρος σε αυτό. 
Όσο για το undercut όταν είσαι 1 - 3 και ανάμεσα έχεις τον Ham στο δευτερόλεπτο και χωρίς να ξέρεις πως αποδίδει η σκληρή γόμα προφανώς δεν βάζεις πρώτα τον Lec. Ή περιμένεις να μπει πρώτα ο Ham και στον επόμενο γύρο μπαίνεις εσυ ή αν έχεις υποψία (όταν βάζει ο kubica σκληρή κάνει ταχύτερο γύρο!!!!) ότι θα σε βοηθήσει η σκληρή γόμα τη δοκιμάζεις στο Vettel  και αφού το επιβεβαιώσεις βάζεις μέσα και το Lec. Άδικη η γκρίνια του Lec και δημιουργείς θέμα εντός ομάδας χωρίς λόγο (βγήκε το βράδυ και το μάζεψε). Ήθελε την νίκη γιατί ήταν τα γενέθλια του Hubert χθες αλλά οκ. 
Πάμε στη Mercedes. Το λάθος της ήταν στην τακτική. Αν έμπαινε ο Ham πριν τον vettel θα είχε σίγουρα την δεύτερη θέση και ίσως την πρώτη. Όταν είδαν τον Vet να κάνει το undercut κατάλαβαν ότι έχουν χάσει τις δυο πρώτες θέσεις και πόνταραν στην κίνηση που θα βρουν οι πρώτοι για να χάσουν χρόνο ή ίσως ένα αυτοκίνητο ασφαλειας που ήταν 100% σίγουρο ότι θα βγει και ούτε αυτό τους βγήκε. 
Μεγάλος άτυχος ο ric γιατί αναγκάστηκε να κάνει pit stop ένα γύρο πριν μπει το sc. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, afragorn είπε

Δε μου άρεσε και μένα η "μουρμούρα" του Λεκλέρ, αλλά είναι πολύ μικρός ακόμα και θα διαμορφώσει χαρακτήρα σιγά σιγά. Είναι φυσιολογικό να έχουν πάρει αέρα τα μυαλά του με την απόδοση του στους τελευταίους αγώνες, αλλά θα ηρεμήσει με τη πάροδο του χρόνου. Εδώ ο Φερστάπεν ηρέμησε και οδηγάει πολύ πιο ανθρωπινά σε σχέση με τις περσινές καραμπόλες.

Έτσι και αλλιώς η επένδυση της Φερράρι είναι ο Φέτελ. Αυτός είναι παγκόσμιος πρωταθλητής, αυτός πληρώνεται με 40 εκ. το χρόνο, αυτόν θα βοηθήσουν όσο μπορούν. Αλλά στο χθεσινό αγώνα, ο Φέτελ ήταν αδιαμφισβήτητα πιο γρήγορος και κακώς διαμαρτυρήθηκε ο Λεκλέρ.

Η μουρμούρα του Λεκλερ θυμίζει την μουρμούρα αλλα και την δίψα για να κερδίζει που είχε ο  Σούμι .

Δεν λέω ότι θα κάνει την ίδια καριέρα αλλά φαίνεται να έχει παρόμοιο εγωισμό.

Βέβαια το καλό είναι οτι στις δηλώσεις ήταν πιο διπλωματικός .

Επεξ/σία από AonDuine
Δημοσ.
1 ώρα πριν, tommy^ είπε

Κατοπιν εορτης βεβαια!

Το είχα γράψει από τον προηγούμενο αγώνα πως τώρα φαίνεται η διαφορά που έχει η SP-90 αλλά κάποιοι κορόιδευαν ως συνήθως.

Το πιο πιθανό βέβαια είναι η Mercedes να έχει σταματήσει τελείως την ανάπτυξη του φετεινού μονοθεσίου και να ετοιμάζει του 2020, την στιγμή που η Ferrari παλεύει μια χαμένη μάχη με βελτιώσεις που αποδίδουν το μέγιστο.

Μακάρι πάντως να μην κάνουν το λάθος να κάψουν τον Εκλαίρ, πάνω που είχε πάρει φωτιά από τις συνεχόμενες νίκες έδωσαν μία νίκη στρατηγικής στον Φέτελ και κατάφεραν σε μια θριαμβευτική μέρα να κάνουν το κλίμα στα πιτ βαρύ.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μπραβο στην Φερραρι και στον Vettel!!!
Αλλος ανθρωπος φαινοταν στο podium, επιτελους χαμογελαστος. Λογικα θα επανελθει η αυτοπεποιθηση του.

Η στρατηγικη της Φερραρι αριστη(να βαλει πρωτα για pit τον Vettel που ηταν πισω), ηταν ουσιαστικα ο μονος τροπος να κανει το 1-2 απο το 1-3.
Αντιστοιχα, αν η Mercedes ειχε ακουσει τον Hamilton που ελεγε να πανε για undercut, τοτε πιθανοτατα να ειχε παρει τη νικη.

 

Υ.Γ.: Η Φερραρι αν δεν ειχε τα λαθη των οδηγων της(Vettel στον Καναδα, Leclerc ανοιχτη πορτα σε Αυστρια, Leclerc λαθος στη βροχη στη Γερμανια), θα ειχε 6 νικες στους τελευταιους 9 αγωνες. 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Narayan είπε

Το είχα γράψει από τον προηγούμενο αγώνα πως τώρα φαίνεται η διαφορά που έχει η SP-90 αλλά κάποιοι κορόιδευαν ως συνήθως.

Το πιο πιθανό βέβαια είναι η Mercedes να έχει σταματήσει τελείως την ανάπτυξη του φετεινού μονοθεσίου και να ετοιμάζει του 2020, την στιγμή που η Ferrari παλεύει μια χαμένη μάχη με βελτιώσεις που αποδίδουν το μέγιστο.

Μακάρι πάντως να μην κάνουν το λάθος να κάψουν τον Εκλαίρ, πάνω που είχε πάρει φωτιά από τις συνεχόμενες νίκες έδωσαν μία νίκη στρατηγικής στον Φέτελ και κατάφεραν σε μια θριαμβευτική μέρα να κάνουν το κλίμα στα πιτ βαρύ.

Επιλέγεις να αγνοείς δεδομένα συνεχώς..

Η Ferrari στο gp Singapore κατέβασε αναβάθμιση που είχε το μεγαλύτερο upgrade για το μονοθέσιο μεσούσης της χρονιάς, ίσως και ever!

Για το 2020 δεν έχουμε αλλαγές στους κανονισμούς, οπότε δε χάνεται η εξέλιξη..

Η Merc περιμένει και αυτή δικά της upgrades και πάντα μπορεί να αρχίσει τα 1-2 πάλι, φέτος(δε το έχει ανάγκη) και του χρόνου...

  • Like 1
Δημοσ.

τωρα εχει τελειωσει το πανηγυρι

οι αλλοι κανουν συντηρηση και η φερραρι κερδιζει

Δημοσ.
51 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε

Επιλέγεις να αγνοείς δεδομένα συνεχώς..

Η Ferrari στο gp Singapore κατέβασε αναβάθμιση που είχε το μεγαλύτερο upgrade για το μονοθέσιο μεσούσης της χρονιάς, ίσως και ever!

Για το 2020 δεν έχουμε αλλαγές στους κανονισμούς, οπότε δε χάνεται η εξέλιξη..

Η Merc περιμένει και αυτή δικά της upgrades και πάντα μπορεί να αρχίσει τα 1-2 πάλι, φέτος(δε το έχει ανάγκη) και του χρόνου...

Άρα συμφωνούμε πως έχει το καλύτερο μονοθέσιο.

ΟΚ

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...