~mxls~ Δημοσ. 31 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2019 Κίνα σε 2 εβδομάδες τώρα. Έχω μεγάλη περιέργεια να δω κυρίως που θα κυμανθεί η δυναμικότητα των μονοθεσίων, ελπίζοντας να μην ήταν ένα πυροτέχνημα το Μπαχρέιν, και αν γίνεται να ανέβουν Ρεντ Μπουλλ, ΜακΛαρεν, Άλφα Ρομέο. Όσο για το σημερινό, συνοψίζοντας σε μια εικόνα : 1
greg4 Δημοσ. 1 Απριλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 1 Απριλίου 2019 Τώρα που ηρεμήσαμε λίγο. Νομίζω ότι ήταν ένας από τους καλύτερους αγώνες που έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια. Από εκεί και πέρα μέσα στην αναπομπούλα ολίγον παραβλέφθηκε ότι η Ferrari πάλι τα έκανε χάλια με την στρατηγική. Στο πρώτο pit έχασε μια θέση ο Vettel στα Pit και μετά πέρασε τον Hamilton εντός αγώνα. Σίγουρα όχι κάτι εύκολο αλλά μάλλον έχει ήδη ξεχαστεί. Μετά έχτισε ένα gap κοντά στα 4,5S. Με΄τα στο 2o pit πάλι περίμεναν τον hamilton να κάνει Pit stop. Είχε ένα προβάδισμα ο Vettel γύρω στα 4,5s το οποίο τους έδινε μαξιλαράκι για undercut αλλά μόλις έκανε ο Vettel το pit ένα γύρο μετά η διαφορά έπεσε κάτω από 1s. Ο Vettel με πιο κρύα λάστιχα δέχτηκε πολύ μεγάλη πίεση από Hamilton και τελικά έχασε την 2η θέση. (και τελικά και την νίκη). Δεν το λέω για να δικαιολογήσω το spin αλλά αν τον έβαζαν λίγο πιο νωρίς θα είχε κρατήσει το gap και λογικά δεν θα υπήρχε ποτέ το spin. Κορυφαίο 1 1
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 1 Απριλίου 2019 Δημοσ. 1 Απριλίου 2019 12 λεπτά πριν, greg4 είπε Δεν το λέω για να δικαιολογήσω το spin αλλά αν τον έβαζαν λίγο πιο νωρίς θα είχε κρατήσει το gap και λογικά δεν θα υπήρχε ποτέ το spin. Μηπως δεν θελανε να τον βαλουν πιο νωρις για να μην καταπονεθουν τα ελαστικα παραπανω και στο τελος είναι σε κακο χαλι. Αν και χθες δεν θυμαμαι να ακουσα κανεναν η καποιο σχολιο γυρω από αυτό το ζητημα...
maarinos Δημοσ. 1 Απριλίου 2019 Δημοσ. 1 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) Αποτελέσματα αγώνα Μπαχρέιν και στιγμιότυπα. POS NO DRIVER CAR LAPS TIME/RETIRED PTS 1 44 Lewis Hamilton MERCEDES 57 1:34:21.295 25 2 77 Valtteri Bottas MERCEDES 57 +2.980s 18 3 16 Charles Leclerc FERRARI 57 +6.131s 16 4 33 Max Verstappen RED BULL RACING HONDA 57 +6.408s 12 5 5 Sebastian Vettel FERRARI 57 +36.068s 10 6 4 Lando Norris MCLAREN RENAULT 57 +45.754s 8 7 7 Kimi Räikkönen ALFA ROMEO RACING FERRARI 57 +47.470s 6 8 10 Pierre Gasly RED BULL RACING HONDA 57 +58.094s 4 9 23 Alexander Albon SCUDERIA TORO ROSSO HONDA 57 +62.697s 2 10 11 Sergio Perez RACING POINT BWT MERCEDES 57 +63.696s 1 11 99 Antonio Giovinazzi ALFA ROMEO RACING FERRARI 57 +64.599s 0 12 26 Daniil Kvyat SCUDERIA TORO ROSSO HONDA 56 +1 lap 0 13 20 Kevin Magnussen HAAS FERRARI 56 +1 lap 0 14 18 Lance Stroll RACING POINT BWT MERCEDES 56 +1 lap 0 15 63 George Russell WILLIAMS MERCEDES 56 +1 lap 0 16 88 Robert Kubica WILLIAMS MERCEDES 55 +2 laps 0 17 27 Nico Hulkenberg RENAULT 53 DNF 0 18 3 Daniel Ricciardo RENAULT 53 DNF 0 19 55 Carlos Sainz MCLAREN RENAULT 53 DNF 0 NC 8 Romain Grosjean HAAS FERRARI 16 DNF 0 Επεξ/σία 1 Απριλίου 2019 από maarinos
greg4 Δημοσ. 1 Απριλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 1 Απριλίου 2019 1 ώρα πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε Μηπως δεν θελανε να τον βαλουν πιο νωρις για να μην καταπονεθουν τα ελαστικα παραπανω και στο τελος είναι σε κακο χαλι. Αν και χθες δεν θυμαμαι να ακουσα κανεναν η καποιο σχολιο γυρω από αυτό το ζητημα... Τα πάντα κρίνονται από το το αποτέλεσμα. Και σημασία έχει ότι όχι απλά δεν είχαν καλύτερη στρατηγίκη από Mercedes αλλά χειρότερη. Μάλλον φοβήθηκαν ότι μπορεί να κάτσουν παραπάνω ώρα οι Mercedes? Αλλά τουλάχιστον ο Hamilton είχε soft οπότε θα έκανε και 2ο Pit-stop 101%. Επίσης ήταν φανερό ότι δεν τράβαγε η Soft, ιδιαίτερα με 18 γύρους οπότε δεν είχαν κανένα λόγο να μην βάλουν τον Vettel πρώτο. Θα έκανε 7s κενό τουλάχιστον που ακόμα και κακή απόδοση να είχαν τα λάστιχα στο τέλος, δεν καλύπτεται εύκολα. Για το πρώτο τους δικαιολογώ, για το 2ο δεν είχαν καμία λογική. 1
haHa Δημοσ. 2 Απριλίου 2019 Δημοσ. 2 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) Προσωπικα ειμαι απιστευτα εντυπωσιασμενος απο το ντεμπουτο του Λεκλερκ! Για να καταλαβουμε το τι επιδοση ειχε ο μικρος, αρκει να αναλογιστουμε τι θα συνεβαινε αν πχ υπηρχε ο Κιμι με τις περσινες επιδοσεις του(συνηθως πιο πισω απο τον Vettel για 0.2sec) : Θα λεγαμε οτι και σε αυτον τον αγωνα η Μερσεντες ηταν οριακα πιο γρηγορη(παρολο την οριακη pole του Vettel), μιας και στον αγωνα ο Hamilton αποδειχθηκε πιο γρηγορος και περασε στα ισια τον Vettel. Θα διαβαζαμε οτι το rookie λαθος του Vettel ηρθε γιατι πιεζε πολυ(λογω και καλα αργοτερου μονοθεσιου) ή οτι ηταν κρυα τα ελαστικα του ή οτι αλλη δικαιολογια ειχαμε διαβασει περυσι. Σημειωτεον, ο Vettel εχει 5(!!) spins σε 13 αγωνες(ουτε ο Maldonaldo να ηταν) ενω ηταν σε podium/winning position και τελικως κατεληγε εκτος podium λογω δικου του λαθους. Ομως λογω οτι ειδαμε τι μπορει να κανει ο Λεκλερκ, δεν καταληγουμε στο συμπερασμα οτι η Mercedes ηταν οριακα πιο γρηγορη στο Bahrain, αλλα οτι ουσιαστικα η Ferrari εκανε dominate τον αγωνα και τον εχασε λογω αξιοπιστιας. Αυτο καταφερε ο μικρος και το καταφερε απεναντι σε ενα τετρακις πρωταθλητη που ειναι εδραιωμενος στην ομαδα εδω και 5 χρονια. Στον επομενα αγωνα, η Φερραρι αναμενεται να κανει παλι dominate, ας ελπισουμε ομως οτι θα δουμε παλι ωραιες μαχες και αγωνα. Επεξ/σία 2 Απριλίου 2019 από haHa 3
zanskou Δημοσ. 2 Απριλίου 2019 Δημοσ. 2 Απριλίου 2019 Όλο το radio του Lec από τη στιγμη του προβλήματος του κινητήρα μέχρι και το τέλος του αγώνα. Είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον. Πιστεύω αξίζει να το ακούσετε 2
Diinekis21 Δημοσ. 2 Απριλίου 2019 Δημοσ. 2 Απριλίου 2019 1 ώρα πριν, zanskou είπε Όλο το radio του Lec από τη στιγμη του προβλήματος του κινητήρα μέχρι και το τέλος του αγώνα. Είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον. Πιστεύω αξίζει να το ακούσετε Format στα 300 km/h
geodrako Δημοσ. 11 Απριλίου 2019 Δημοσ. 11 Απριλίου 2019 Η Ferrari στο Αυστραλιανό GP είχε δώσει εντολή σε όλα τα μονοθέσια που φοράνε κινητήρα Ferrari να ρίξουν την απόδοση λόγω κάποιου προβήματος που είχαν εντποπίσει. Εξ ου και το team radio του Vettel "Why are we so slow". Στο Bahrain υπήρξε αναστροφή γιατί τρέξανε στο φουλ.. Και είδαμε τα αποτελέσματα.. Γενικά άλλη μία χρονιά που θα το κατακτήσει η Mercedes, η οποία μπορεί να μην είναι πιο γρήγορη, όμως δε λειτουργεί στα όρια το μονοθέσιό της όπως κάνει η Ferrari. Γι αυτό και τα τόσα προβλήματα πέρυσι. Το έχει γονατίσει το μοτερ προσπαθώντας να μένει πρώτη.. Plus, η καταπληκτική-μοναδική ηρεμία και ωριμότητα του Hamilton πλέον, ο οποίος έιναι εδώ και 3 χρόνια σερί σε τρομερό Mental State, ανίκητος πρακτικά και φαίνεται εντός πίστας, όχι από τα τελικά αποτελέσματα μόνο αλλά και από το πως τον αντιμετωπίζουν οι υπόλοιποι όταν βρίσκεται δίπλα τους στη πίστα σε θέση για προσπέραση.. 1
maarinos Δημοσ. 12 Απριλίου 2019 Δημοσ. 12 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) Στιγμιότυπα πρώτου γύρου δοκιμαστικά του 1000 αγώνα της F1 Αποτελέσματα 1ου γύρου δοκιμών POS NO DRIVER CAR TIME GAP LAPS 1 5 Sebastian Vettel FERRARI 1:33.911 19 2 44 Lewis Hamilton MERCEDES 1:34.118 +0.207s 21 3 16 Charles Leclerc FERRARI 1:34.167 +0.256s 21 4 33 Max Verstappen RED BULL RACING HONDA 1:34.334 +0.423s 20 5 77 Valtteri Bottas MERCEDES 1:34.653 +0.742s 23 6 3 Daniel Ricciardo RENAULT 1:35.239 +1.328s 23 7 10 Pierre Gasly RED BULL RACING HONDA 1:35.428 +1.517s 23 8 26 Daniil Kvyat SCUDERIA TORO ROSSO HONDA 1:35.447 +1.536s 24 9 18 Lance Stroll RACING POINT BWT MERCEDES 1:35.466 +1.555s 25 10 8 Romain Grosjean HAAS FERRARI 1:35.507 +1.596s 24 11 20 Kevin Magnussen HAAS FERRARI 1:35.517 +1.606s 25 12 27 Nico Hulkenberg RENAULT 1:35.591 +1.680s 22 13 4 Lando Norris MCLAREN RENAULT 1:35.631 +1.720s 24 14 23 Alexander Albon SCUDERIA TORO ROSSO HONDA 1:35.695 +1.784s 26 15 7 Kimi Räikkönen ALFA ROMEO RACING FERRARI 1:35.729 +1.818s 23 16 55 Carlos Sainz MCLAREN RENAULT 1:35.756 +1.845s 24 17 11 Sergio Perez RACING POINT BWT MERCEDES 1:35.820 +1.909s 24 18 88 Robert Kubica WILLIAMS MERCEDES 1:36.847 +2.936s 27 19 63 George Russell WILLIAMS MERCEDES 1:37.619 +3.708s 29 20 99 Antonio Giovinazzi ALFA ROMEO RACING FERRARI 2 Αποτελέσματα 2ου γύρου δοκιμών POS NO DRIVER CAR TIME GAP LAPS 1 77 Valtteri Bottas MERCEDES 1:33.330 37 2 5 Sebastian Vettel FERRARI 1:33.357 +0.027s 33 3 33 Max Verstappen RED BULL RACING HONDA 1:33.551 +0.221s 29 4 44 Lewis Hamilton MERCEDES 1:34.037 +0.707s 32 5 27 Nico Hulkenberg RENAULT 1:34.096 +0.766s 31 6 55 Carlos Sainz MCLAREN RENAULT 1:34.141 +0.811s 36 7 16 Charles Leclerc FERRARI 1:34.158 +0.828s 13 8 4 Lando Norris MCLAREN RENAULT 1:34.296 +0.966s 38 9 3 Daniel Ricciardo RENAULT 1:34.336 +1.006s 32 10 10 Pierre Gasly RED BULL RACING HONDA 1:34.455 +1.125s 32 11 7 Kimi Räikkönen ALFA ROMEO RACING FERRARI 1:34.551 +1.221s 33 12 23 Alexander Albon SCUDERIA TORO ROSSO HONDA 1:34.634 +1.304s 37 13 26 Daniil Kvyat SCUDERIA TORO ROSSO HONDA 1:34.694 +1.364s 20 14 18 Lance Stroll RACING POINT BWT MERCEDES 1:34.779 +1.449s 37 15 11 Sergio Perez RACING POINT BWT MERCEDES 1:34.784 +1.454s 35 16 20 Kevin Magnussen HAAS FERRARI 1:34.788 +1.458s 34 17 8 Romain Grosjean HAAS FERRARI 1:35.704 +2.374s 32 18 99 Antonio Giovinazzi ALFA ROMEO RACING FERRARI 1:35.914 +2.584s 40 19 88 Robert Kubica WILLIAMS MERCEDES 1:36.121 +2.791s 38 20 63 George Russell WILLIAMS MERCEDES 1:36.229 +2.899s 35 Επεξ/σία 12 Απριλίου 2019 από maarinos 1
geodrako Δημοσ. 12 Απριλίου 2019 Δημοσ. 12 Απριλίου 2019 Ξανά πρόβλημα για τον Leclerc... https://www.4troxoi.gr/agones/formula-1/gp-kinas-fp1fp2-bottas-stin-koryfi-apo-konta-i-ferrari Αυτός που δεν έγραψε χρόνο ήταν ο Leclerc, που έμεινε πίσω από τους Hulkenberg και Sainz που έμοιαζαν να έχουν το πάνω χέρι στο midfield. Η Scuderia ήθελε να κάνει προληπτικούς ελέγχους στο σύστημα ψύξης του κινητήρα, και αυτό κράτησε μέσα στα pits τον Μονεγάσκο.
maarinos Δημοσ. 13 Απριλίου 2019 Δημοσ. 13 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) Ευτυχώς ευτύχημα για τον Albon της Honda στο τέλος των δοκιμαστικών. https://streamable.com/fjg0d Αποτελέσματα 3ου γύρου δοκιμών POS NO DRIVER CAR TIME GAP LAPS 1 77 Valtteri Bottas MERCEDES 1:32.830 11 2 5 Sebastian Vettel FERRARI 1:33.222 +0.392s 12 3 16 Charles Leclerc FERRARI 1:33.248 +0.418s 10 4 44 Lewis Hamilton MERCEDES 1:33.689 +0.859s 10 5 27 Nico Hulkenberg RENAULT 1:33.974 +1.144s 11 6 7 Kimi Räikkönen ALFA ROMEO RACING FERRARI 1:34.246 +1.416s 14 7 33 Max Verstappen RED BULL RACING HONDA 1:34.447 +1.617s 5 8 55 Carlos Sainz MCLAREN RENAULT 1:34.510 +1.680s 9 9 23 Alexander Albon SCUDERIA TORO ROSSO HONDA 1:34.600 +1.770s 11 10 26 Daniil Kvyat SCUDERIA TORO ROSSO HONDA 1:34.783 +1.953s 10 11 4 Lando Norris MCLAREN RENAULT 1:34.938 +2.108s 11 12 11 Sergio Perez RACING POINT BWT MERCEDES 1:35.078 +2.248s 9 13 3 Daniel Ricciardo RENAULT 1:35.142 +2.312s 11 14 18 Lance Stroll RACING POINT BWT MERCEDES 1:35.223 +2.393s 10 15 10 Pierre Gasly RED BULL RACING HONDA 1:35.326 +2.496s 8 16 99 Antonio Giovinazzi ALFA ROMEO RACING FERRARI 1:35.726 +2.896s 12 17 8 Romain Grosjean HAAS FERRARI 1:35.771 +2.941s 14 18 20 Kevin Magnussen HAAS FERRARI 1:35.998 +3.168s 15 19 63 George Russell WILLIAMS MERCEDES 1:36.124 +3.294s 10 20 88 Robert Kubica WILLIAMS MERCEDES 1:36.176 +3.346s 11 Επεξ/σία 13 Απριλίου 2019 από maarinos
greg4 Δημοσ. 13 Απριλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 13 Απριλίου 2019 Μας έπρηξαν για την μηχανή της ferrari στις ευθείες και η Mercedes είναι πιο γρήγορη στο s3.. Τεσπα κάτσε να δούμε και στο q3
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 13 Απριλίου 2019 Δημοσ. 13 Απριλίου 2019 πουλανε τοσο παπα στην Merc η οντως τα Ferrari ειπαν ν χαλαρωσουν λιγο γιατι τους βγηκαν πολλα θεματα αξιοπιστιας τελευταια?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα