Diinekis21 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 15 λεπτά πριν, Narayan είπε Επειδή καταστρέψανε τον Εκλαίρ με την στρατηγική ελαστικών. ~1sec/γύρο πίσω ήταν και τα 2 Ferrari.. 15 λεπτά πριν, Narayan είπε Εξάλλου και ο Εκλαίρ στο Spa έφυγε στην εκκίνηση και δεν τον ξαναείδαν. Κάτω από 1s διαφορά.. Με καλύτερο race pace η Merc. Ο Vettel συνέβαλλε τα μέγιστα με τα sec που κράτησε τον Ham... @Narayan Τους βλέπεις τους αγώνες ή τρολάρεις; Επεξ/σία 11 Σεπτεμβρίου 2019 από Diinekis21
tommy^ Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Στη Φορμουλα (και γενικα στο μηχανοκινητο αθλητισμο) δεν κερδιζει αυτος που ειναι ταχυτερος στην ευθεια. Η Φερραρι ειχε μερικες ευκαιριες να κερδισει εστω και οριακα αλλα τεχνικα προβληματα, κακες στρατηγικες και λαθη οδηγων στερησαν τις νικες. Σαν συνολικο πακετο η Μερσεντες εχει γρηγοροτερο μονοθεσιο! 1
dimoskoutr Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Εμένα μόνο ενοχλεί που κρίνεται σε πάρα πολλούς αγώνες το ποιος έχει το ταχύτερο μονοθέσιο απλά από την κατάσταση φθοράς των ελαστικών;;; Εννοώ ρε παιδιά ότι η ρημαδα η f1 είναι το πεδίο δοκιμών εξωγήινων τεχνολογιών ώστε αργότερα να περάσουν κάποιες από αυτές στα συμβατικά αυτοκίνητα...ε μας έχουν ψοφήσει με τα ελαστικά φέτος που ξεκίνησα πάλι να βλέπω...η Μερσεντές δεν παίζεται με ενδιάμεσα ελαστικά παντού, λες και δεν φθείρεται η γόμα καθόλου είναι...ε ρε σεις συγνώμη από αυτό κρίνεται μια ομάδα; Δηλαδή έχουν ριχτεί με τα μούτρα στο πως να φθείρουν λιγότερο τα ελαστικά και ταυτόχρονα να τα φέρνουν πιο γρήγορα σε θερμοκρασία λειτουργίας...ε μόνο αυτό είναι η ρημαδα η τεχνολογία που θέλουμε;;; Εγώ ξενερώνω...
haHa Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2019 2 ώρες πριν, dimoskoutr είπε Εμένα μόνο ενοχλεί που κρίνεται σε πάρα πολλούς αγώνες το ποιος έχει το ταχύτερο μονοθέσιο απλά από την κατάσταση φθοράς των ελαστικών;;; Εννοώ ρε παιδιά ότι η ρημαδα η f1 είναι το πεδίο δοκιμών εξωγήινων τεχνολογιών ώστε αργότερα να περάσουν κάποιες από αυτές στα συμβατικά αυτοκίνητα...ε μας έχουν ψοφήσει με τα ελαστικά φέτος που ξεκίνησα πάλι να βλέπω...η Μερσεντές δεν παίζεται με ενδιάμεσα ελαστικά παντού, λες και δεν φθείρεται η γόμα καθόλου είναι...ε ρε σεις συγνώμη από αυτό κρίνεται μια ομάδα; Δηλαδή έχουν ριχτεί με τα μούτρα στο πως να φθείρουν λιγότερο τα ελαστικά και ταυτόχρονα να τα φέρνουν πιο γρήγορα σε θερμοκρασία λειτουργίας...ε μόνο αυτό είναι η ρημαδα η τεχνολογία που θέλουμε;;; Εγώ ξενερώνω... Οταν εχεις το μονοθεσιο με το περισσοτερο downforce, τοτε ειναι λογικο να εχεις λιγοτερη φθορα ελαστικων: α) μπορεις να τα φερεις πιο ευκολα σε σωστη θερμοκρασια λειτουργιας β) λογω περισσοτερου downforce, γλυστρας λιγοτερο , οποτε φθειρεις τα ελαστικα λιγοτερο. Μολις 1-2 χρονια πισω η κατασταση ηταν ψιλοαντιστροφη: η mercedes ειχε qualy pace, αλλα υστερουσε σε race pace, ειδικα με μαλακες γομες που τις ετρωγε πιο γρηγορα. Απλα φετος η Ferrari εφτιαξε ενα μονοθεσιο που υστερει αισθητα σε downforce και ετσι η Mercedes κανει παρτυ στους μισους αγωνες και στους αλλους μισους ειναι στα ιδια ή ελαααχιστα πισω.
dimoskoutr Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2019 8 λεπτά πριν, haHa είπε Οταν εχεις το μονοθεσιο με το περισσοτερο downforce, τοτε ειναι λογικο να εχεις λιγοτερη φθορα ελαστικων: α) μπορεις να τα φερεις πιο ευκολα σε σωστη θερμοκρασια λειτουργιας β) λογω περισσοτερου downforce, γλυστρας λιγοτερο , οποτε φθειρεις τα ελαστικα λιγοτερο. Μολις 1-2 χρονια πισω η κατασταση ηταν ψιλοαντιστροφη: η mercedes ειχε qualy pace, αλλα υστερουσε σε race pace, ειδικα με μαλακες γομες που τις ετρωγε πιο γρηγορα. Απλα φετος η Ferrari εφτιαξε ενα μονοθεσιο που υστερει αισθητα σε downforce και ετσι η Mercedes κανει παρτυ στους μισους αγωνες και στους αλλους μισους ειναι στα ιδια ή ελαααχιστα πισω. Δεν το συζητάω μόνο για τις δύο μεγάλες... Για όλες το συζητάω... Ουσιαστικά πολύ πολύ μεγάλο ποσοστό του αγώνα κρίνεται στην όσο το δυνατόν καλύτερη διαχείριση των ελαστικών... Τα ρημαδια θα έπρεπε να είναι τα τελευταία που θα δίναμε σημασία στην f1...hell its f1!!! Ούτε κουφές γόμες θέλουμε, ούτε λάστιχα που κρατάνε σχετικά λίγο και ξαφνικά πέφτει τρελά η απόδοση τους... Θέλουμε να κάνουμε τα αυτοκίνητα λίγο πιο αργά; Βάλε ακόμη μικρότερα ρεζερβουάρ... Ανάγκασε τους να εξελίξουν ακόμη περισσότερο κινητήρες... Δώσε έμφαση στα σημαντικά που θα μπουν αργότερα σε αυτοκίνητα παραγωγής... Σκέψεις μου, πιθανότατα και λάθος, είπα να τις μοιραστώ.
GoMaR Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2019 13 ώρες πριν, haHa είπε H Mercedes εχει μακραν το πιο γρηγορο μονοθεσιο φετος. Ακομα και οταν δεν το εχει, ειναι ελαααχιστα πιο πισω ή στα ιδια. Και οταν ειναι ταχυτερη, ειναι συνηθως πολυυυ ταχυτερη. Αυτο βεβαια δεν αναιρει το γεγονος οτι η Φερραρι θα μπορουσε να ειχε ~5-6 νικες σε αυτους τους 14 αγωνες με λιγη τυχη και χωρις λαθη απο τους οδηγους ή χωρις τα προβληματα αξιοπιστιας. 1) Θα επαιρνε τη νικη στο Bahrain αν δεν ειχε προβλημα ο κινητηρας του Λεκλερκ στο τελος του αγωνα, 2) θα επαιρνε τη νικη στον Καναδα αν ο Vettel δεν εκανε το λαθος και εβγαινε εκτος πιστας, 3) θα επαιρνε πιθανοτατα τη νικη στην Αυστρια ο Λεκλερκ αν απλα εκλεινε την πορτα/εσωτερικη στον Verstappen και δεν ηταν μπατε σκυλοι αλεστε, 4) ηταν ουσιαστικα 1ος ο Λεκλερκ πριν τρακαρει στην βροχη στην Γερμανια και απο την στιγμη που τρακαρε ο Χαμ, ο Λεκλερκ θα ηταν ανετα μπροστα 5) ο Λεκλερκ ηταν το μεγαλο φαβορι για pole στο Baku(ηταν 1ος στα practice και 1ος στο q1 και q2 μεχρι να τρακαρει και θεωρουσε οτι ηταν πιθανη η pole) αλλα το εστειλε μπαριερες στο Q2. Δυσκολη περιπτωση αυτη, αλλα με pole στο Baku και την τελικη της Φερραρι ειχε σοβαρες πιθανοτητες για νικη. 6) πηρε τη νικη στο Σπα 7) πηρε τη νικη στη Μοντσα Η Φερραρι και οι οδηγοι της δεν εχουν παρει οσους αγωνες θα μπορουσαν να ειχαν παρει. Αντιθετα, η RB εχει παρει ολες τις ευκαιριες που ειχε, ενω η Mercedes εχασε ουσιαστικα μονο στην Γερμανια νικη που ηταν δικια της και την εχασε απο λαθος οδηγου της(spin του Ham). εντωμεταξυ ο 1ος οδηγος ειναι ο vettel αλλα βασει των παραπανω, το εκλερ θα εβγαινε πρωτο στα περισσοτερα 😛
Narayan Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2019 13 ώρες πριν, Diinekis21 είπε Κάτω από 1s διαφορά.. Με καλύτερο race pace η Merc. Ο Vettel συνέβαλλε τα μέγιστα με τα sec που κράτησε τον Ham... @Narayan Τους βλέπεις τους αγώνες ή τρολάρεις; Επέτρεψέ μου να έχω την δική μου γνώμη. Όσο ταλέντο και να έχει ο Εκλαίρ δεν δικαιολογεί την εικόνα που βλέπουμε στους τελευταίους αγώνες. Οι διαφορές των μονοθεσίων σε σχέση με πέρυσι είναι ελάχιστες.
haHa Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Tow Comparison μεταξυ Vettel χωρις tow και Leclerc με tow. Στην 2η προσπαθεια του Q3 ηταν σειρα του Leclerc να δωσει tow στον Vettel, αλλα λογω του ολου τσιρκου, ο Leclerc αρχικα ηταν πισω απο τον Vettel(αρα δεν θα επαιρνε tow ο Vettel) και οταν τελικως τον προσπερασε ηταν αργα και δεν προλαβε να παρει γυρο ο Vettel. Μετα το qualifying υπηρχαν θεματα στο garage της Ferrari γιατι δεν τηρηθηκε η συμφωνια. https://f1i.com/news/354320-binotto-explains-why-leclerc-forgiven-monza.html Αναφορά σε κείμενο Leclerc had already taken provisional pole with his initial Q3 run, in part thanks to getting a tow from his team mate Sebastian Vettel. But the team's plans to reciprocate the favour in the second flying lap ended up going awry as time ran out at the end of the session. “You need to push now,” the team told Vettel, to which his reply was "Yeah, well tell him to come in front then,” adding: "Tell Charles to go." "You can overtake Sebastian," Leclerc was duly told. But although he crossed the line in time to start a new push lap, Vettel was too late and missed out. At the time, Vettel publicly blamed Leclerc for not sticking to the plan: “I thought we had spoken about it,” he grumbled after the end of the session. "I definitely listened to what we intended to do. "I thought it was clear what we communicated beforehand," he added. “It was clear that I should be the one going second in the second run getting a tow, because I was the first one in the first run. "But obviously we waited too long, so in the end there was no margin. Not happy." Για αυτο στο τελος του αγωνα , ο Binotto ειπε στον Leclerc "Σε συγχωρω". Αναφορά σε κείμενο Only when Leclerc went on to record a major victory in the race itself over the two Mercedes drivers did it emerge, when Binotto came over the team radio to tell Leclerc "Oggi sei perdonato" in Italian - meaning "I forgive you." "It means whatever happened in the last days which we discussed – and that’s something that will remain between us three – at least [on Sunday] he did a good job," Binotto subsequently explained. "It was a way of saying at least we were happy for the job he did.” Επεξ/σία 12 Σεπτεμβρίου 2019 από haHa 1
Diinekis21 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2019 31 λεπτά πριν, kti23 είπε Τα 5-6 κουτάκια με rage προς Vettel που είναι;..
papp0us Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2019 6 χρόνια επέκταση στην προμήθεια των κινητήρων της Merc στην Williams. https://www.formula1.com/en/latest/article.williams-extend-mercedes-power-unit-partnership-to-2025.4PZMnWwotKbqpTHzIch1qr.html Δηλαδή ναι, γιατι να ανακατέψεις κάτι τόσο επιτυχημένο
kti23 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2019 4 ώρες πριν, Diinekis21 είπε Τα 5-6 κουτάκια με rage προς Vettel που είναι;.. Αυτό είναι το chart αντίδρασης των vettel fans
Skerzos Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2019 51 λεπτά πριν, papp0us είπε 6 χρόνια επέκταση στην προμήθεια των κινητήρων της Merc στην Williams. https://www.formula1.com/en/latest/article.williams-extend-mercedes-power-unit-partnership-to-2025.4PZMnWwotKbqpTHzIch1qr.html Δηλαδή ναι, γιατι να ανακατέψεις κάτι τόσο επιτυχημένο Δεν είναι το PU το πρόβλημα της Williams. Το πρόβλημα της είναι στο σασί και στην αεροδυναμική. Δες για παράδειγμα την Monza. Στο speed trap δεν είναι αργότεροι από τους αντιπάλους. Στο finish line που τα αυτοκίνητα έρχονται από την Parabolica, δεν έχουν την πρόσφυση να βγουν με μεγάλη ταχύτητα. 1
haHa Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2019 28 λεπτά πριν, Skerzos είπε Δεν είναι το PU το πρόβλημα της Williams. Το πρόβλημα της είναι στο σασί και στην αεροδυναμική. Δες για παράδειγμα την Monza. Στο speed trap δεν είναι αργότεροι από τους αντιπάλους. Στο finish line που τα αυτοκίνητα έρχονται από την Parabolica, δεν έχουν την πρόσφυση να βγουν με μεγάλη ταχύτητα. +1 Επισης, η Williams δεν χρησιμοποιει το κιβωτιο της Mercedes(οπως χρησιμοποιει η Racing Point/Force India) Williams decides not to use Mercedes F1 gearbox in 2019 Ειχα διαβασει οτι χανει πανω απο μισο δευτερολεπτο μονο και μονο λογω του κιβωτιου. 1
dimoskoutr Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2019 Πάλι με χρόνια με καιρούς πάλι δικά μας θα είναι! Forza Williams! Πάμε μωρή ομάδα... 😀 Respect στην Williams είπαμε ρε...θα πλένετε το στόμα σας πρώτα! 😉 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα