Super Moderators Snoob Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Super Moderators Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Για μένα είμαι μια κάκιστη δήλωση. Εξήγησα το γιατί. Όποιος και αν την έκανε. Ό,τι χρώμα στολή κι αν φοράει. Θα μπορούσε να πει "το υπεύθυνο ήταν να αποφύγω τη σύγκρουση εφόσον μπορούσα και ας κρίνουν οι αρμόδιοι", οπότε θα ήταν κύριος και θα του έβγαζα το καπέλο. Δεν σχολίασα κάτι για το ότι διαφώνησε με τους κριτές. Δικαίωμά του. Εντάξει, και τις ομορφιές για τη λάθος μεριά του κρεβατιού θα μπορούσε να τις αποφύγει, αλλά μετά από αγώνα ήταν. Η σύγκρουση, όμως, δεν είναι αστείο. Όχι όταν λίγες μέρες πριν έχει σκοτωθεί ένας νέος άνθρωπος (ναι, ξέρω, σε άλλο σημείο και με άλλες ταχύτητες, αλλά και πάλι). Είναι χοντράδα. Προτίμησε ο Χάμιλτον τις γελοιότητες περί πρωταθλήματος: ενός πρωταθλήματος πρακτικά σίγουρου, δηλαδή και ως δικαιολογία είναι της πλάκας, ποιος θα τον φτάσει, όταν εκτός ομάδας (που ο Μπότας θα κάνει άκρη, προφανώς) έχει τον επόμενο "διώκτη" στα 4 γκραν πρι πίσω; Θεωρώ πως είχε τα νεύρα του και εκτονώθηκε έτσι. Και, προφανώς, από το ταγάρι που θα πάει και θα πέσει πάνω στον άλλο, προτιμότερο να μην πέσει, έστω και με αυτό το απαράδεκτο (και πρακτικά αβάσιμο) κριτήριο. Μπράβο, πάντως, δεν θα του πω. Ήταν μια εξαιρετικά κακή δήλωση, για την οποία είμαι βέβαιος πως, αν δεν έχει πέσει θύμα του εγωισμού του, θα έχει μετανιώσει. 1
tommy^ Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Ποιο πρωταθλημα βρε παιδια;;; Τοσο των οδηγων οσο και των κατασκευαστων ειναι τελειωμενα απο την αρχη σχεδον του πρωταθληματος.
haHa Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 21 λεπτά πριν, Snoob είπε Για μένα είμαι μια κάκιστη δήλωση. Εξήγησα το γιατί. Όποιος και αν την έκανε. Ό,τι χρώμα στολή κι αν φοράει. Θα μπορούσε να πει "το υπεύθυνο ήταν να αποφύγω τη σύγκρουση εφόσον μπορούσα και ας κρίνουν οι αρμόδιοι", οπότε θα ήταν κύριος και θα του έβγαζα το καπέλο. Δεν σχολίασα κάτι για το ότι διαφώνησε με τους κριτές. Δικαίωμά του. Εντάξει, και τις ομορφιές για τη λάθος μεριά του κρεβατιού θα μπορούσε να τις αποφύγει, αλλά μετά από αγώνα ήταν. Η σύγκρουση, όμως, δεν είναι αστείο. Όχι όταν λίγες μέρες πριν έχει σκοτωθεί ένας νέος άνθρωπος (ναι, ξέρω, σε άλλο σημείο και με άλλες ταχύτητες, αλλά και πάλι). Είναι χοντράδα. Προτίμησε ο Χάμιλτον τις γελοιότητες περί πρωταθλήματος: ενός πρωταθλήματος πρακτικά σίγουρου, δηλαδή και ως δικαιολογία είναι της πλάκας, ποιος θα τον φτάσει, όταν εκτός ομάδας (που ο Μπότας θα κάνει άκρη, προφανώς) έχει τον επόμενο "διώκτη" στα 4 γκραν πρι πίσω; Θεωρώ πως είχε τα νεύρα του και εκτονώθηκε έτσι. Και, προφανώς, από το ταγάρι που θα πάει και θα πέσει πάνω στον άλλο, προτιμότερο να μην πέσει, έστω και με αυτό το απαράδεκτο (και πρακτικά αβάσιμο) κριτήριο. Μπράβο, πάντως, δεν θα του πω. Ήταν μια εξαιρετικά κακή δήλωση, για την οποία είμαι βέβαιος πως, αν δεν έχει πέσει θύμα του εγωισμού του, θα έχει μετανιώσει. Επαναλαμβανω πως δεν θα διαφωνησω στην βαση αυτου που γραφεις, αλλα αυτο θα εκαναν οι περισσοτεροι οδηγοι. Μαλιστα πολλες φορες το λενε για να ξερουν οι αντιπαλοι τους οτι δεν ειναι soft. Συμφωνω οτι δεν ειναι ωραια δηλωση, αλλα δυστυχως ή ευτυχως πολυ-πρωταθλητης δεν γινεσαι αν εισαι soft. Επισης, σχετικα με το κακο προηγουμενο που δημιουργει οτι δεν τιμωρησαν τον Λεκλερκ: ο Χαμιλτον δηλωσε οτι αφου απο εδω και περα επιτρεπεται κατι τετοιο, τοτε θα κανει race αναλογα και αυτος: https://www.theguardian.com/sport/2019/sep/09/lewis-hamilton-monza-f1-charles-leclerc Αναφορά σε κείμενο “If that’s how we are allowed to race then I will race like that,” Hamilton said. “As long as we know that you are allowed to not leave a car width for example. You are allowed to run wide even if someone is there and you only get a warning flag. As long as it is clear that that’s the way moving forward it’s fine, so I know how to go into battle.” Δημιουργει κακο προηγουμενο, προσωπικα ελπιζω σε επομενο παρομοιο συμβαν να πεσει ποινη για να μην εχουμε συγκρουομενα. Υ.Γ.: Σημειωτεον οτι στο ιδιο σημειο περυσι, ο Vettel αφησε χωρο ενος μονοθεσιου στον Χαμιλτον και ο Χαμιλτον(εχοντας την εσωτερικη στην επομενη στροφη) προσπερασε τον Vettel , που εκανε spin. Επεξ/σία 11 Σεπτεμβρίου 2019 από haHa 2
tommy^ Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Οπως και ο Κιμι περσι σε Μοντσα στην πρωτη στροφη κρατησε εσωτερικη και δεν πεταξε εξω τον Λιουις. Ασχετα μετα αν τον προσπερασε ο τελευταιος. Οι κριτες πασχουν σε θεματα consistency, ισως γιατι δεν ειναι οι ιδιοι καθε φορα (νομιζω). 2
Narayan Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 1 ώρα πριν, Snoob είπε Για μένα είμαι μια κάκιστη δήλωση. Εξήγησα το γιατί. Όποιος και αν την έκανε. Ό,τι χρώμα στολή κι αν φοράει. Θα μπορούσε να πει "το υπεύθυνο ήταν να αποφύγω τη σύγκρουση εφόσον μπορούσα και ας κρίνουν οι αρμόδιοι", οπότε θα ήταν κύριος και θα του έβγαζα το καπέλο. Δεν σχολίασα κάτι για το ότι διαφώνησε με τους κριτές. Δικαίωμά του. Εντάξει, και τις ομορφιές για τη λάθος μεριά του κρεβατιού θα μπορούσε να τις αποφύγει, αλλά μετά από αγώνα ήταν. Η σύγκρουση, όμως, δεν είναι αστείο. Όχι όταν λίγες μέρες πριν έχει σκοτωθεί ένας νέος άνθρωπος (ναι, ξέρω, σε άλλο σημείο και με άλλες ταχύτητες, αλλά και πάλι). Είναι χοντράδα. Προτίμησε ο Χάμιλτον τις γελοιότητες περί πρωταθλήματος: ενός πρωταθλήματος πρακτικά σίγουρου, δηλαδή και ως δικαιολογία είναι της πλάκας, ποιος θα τον φτάσει, όταν εκτός ομάδας (που ο Μπότας θα κάνει άκρη, προφανώς) έχει τον επόμενο "διώκτη" στα 4 γκραν πρι πίσω; Θεωρώ πως είχε τα νεύρα του και εκτονώθηκε έτσι. Και, προφανώς, από το ταγάρι που θα πάει και θα πέσει πάνω στον άλλο, προτιμότερο να μην πέσει, έστω και με αυτό το απαράδεκτο (και πρακτικά αβάσιμο) κριτήριο. Μπράβο, πάντως, δεν θα του πω. Ήταν μια εξαιρετικά κακή δήλωση, για την οποία είμαι βέβαιος πως, αν δεν έχει πέσει θύμα του εγωισμού του, θα έχει μετανιώσει. Μερικές φορές οι δηλώσεις γίνονται και ως ψυχολογικό παιχνίδι για τα επόμενα γκραν πρί. Κρίνοντας αποκλειστικά και μόνο από το πόσες συγκρούσεις έχει προκαλέσει ο καθένας από τις 5 οδηγούς στην αρχή της κατάταξης την τελευταία 3ετία, είμαι βέβαιος πως ο ποιό συνετός απ' όλους θα ήταν ο Χάμιλτον. Αν το έλεγε ο Μαξ θα τον πίστευα, αν το έλεγε ο Εκλαίρ μετά την Κυριακή σίγουρα θα τον πίστευα (αν και τους είχε προειδοποιήσει πως θα παίξει βρώμικα), όμως τους Χάμιλτον και Μπότας δεν τους έχω ικανούς για τέτοιες συμπεριφορές. Είτε "παίζει" με τους αντιπάλους ψυχολογικά, είτε το είπε πάνω στα νεύρα του όπως λες, πόσο μάλλον όταν συνεχάρει τον Εκλαίρ αμέσως μετά τον αγώνα άρα θεωρεί πως όλα είναι καθαρά. Να σημειώσω πως σαν χαρακτήρας ο Χάμιλτον δεν μου είναι ιδιαίτερα συμπαθής. Μου τη δίνει που το παίζει θιγμένος λόγω της φυλής του, μου τη δίνει που είναι βίγκαν, μου τη δίνουν πολλά ακόμα επάνω του. Όμως μου αρέσει σαν οδηγός, και σε μία χρονιά που αντικειμενικά δεν φαίνεται να έχει το καλύτερο μονοθέσιο (όχι με διαφορά τουλάχιστον) δείχνει και πάλι την στόφα του πρωταθλητή, ακόμα και όταν δεν κερδίζει. Και όπως μας έδειξαν στον παρελθόν ο Σέννα, ο Σουμάχερ, ο Χάκινεν, ο Αλόνσο και άλλοι πολλοί, κανένα πρωτάθλημα δεν είναι "πρακτικά σίγουρο" μέχρι να εξαντληθούν όλα τα μαθηματικά δεδομένα με βάση τους εναπομείναντες αγώνες. Στη Σουζούκα θα δείξει... 1
greg4 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 2 λεπτά πριν, Narayan είπε Όμως μου αρέσει σαν οδηγός, και σε μία χρονιά που αντικειμενικά δεν φαίνεται να έχει το καλύτερο μονοθέσιο (όχι με διαφορά τουλάχιστον) δείχνει και πάλι την στόφα του πρωταθλητή, ακόμα και όταν δεν κερδίζει Μιλάμε για ένα μονοθέσιο που ξεκίνησε την χρονιά με 6, 1-2, όπου στο 7ο βγήκαν 1-3 λόγω του τρακαρίσματος του Βερστάπεν. Επίσης μιλάμε για δυο πίστες όπου η πανισχυρη(!) μηχανή της Ferrari για να νικήσει στον έναν άγωνα χρησιμοποίησε wingman και βγήκε 0,7s μπροστά και στον άλλον είχε και λίγο το χέρι του Θεού. Στη Σιγκαπούρη θα δείτε πάρτι με 1s+ διαφορές με Ferrari.... 1
Diinekis21 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 9 λεπτά πριν, Narayan είπε Όμως μου αρέσει σαν οδηγός, και σε μία χρονιά που αντικειμενικά δεν φαίνεται να έχει το καλύτερο μονοθέσιο (όχι με διαφορά τουλάχιστον) δείχνει και πάλι την στόφα του πρωταθλητή, ακόμα και όταν δεν κερδίζει. To φαγητό από το στόμα μου έβγαλες! 1
haHa Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) H Mercedes εχει μακραν το πιο γρηγορο μονοθεσιο φετος. Ακομα και οταν δεν το εχει, ειναι ελαααχιστα πιο πισω ή στα ιδια. Και οταν ειναι ταχυτερη, ειναι συνηθως πολυυυ ταχυτερη. Αυτο βεβαια δεν αναιρει το γεγονος οτι η Φερραρι θα μπορουσε να ειχε ~5-6 νικες σε αυτους τους 14 αγωνες με λιγη τυχη και χωρις λαθη απο τους οδηγους ή χωρις τα προβληματα αξιοπιστιας. 1) Θα επαιρνε τη νικη στο Bahrain αν δεν ειχε προβλημα ο κινητηρας του Λεκλερκ στο τελος του αγωνα, 2) θα επαιρνε τη νικη στον Καναδα αν ο Vettel δεν εκανε το λαθος και εβγαινε εκτος πιστας, 3) θα επαιρνε πιθανοτατα τη νικη στην Αυστρια ο Λεκλερκ αν απλα εκλεινε την πορτα/εσωτερικη στον Verstappen και δεν ηταν μπατε σκυλοι αλεστε, 4) ηταν ουσιαστικα 1ος ο Λεκλερκ πριν τρακαρει στην βροχη στην Γερμανια και απο την στιγμη που τρακαρε ο Χαμ, ο Λεκλερκ θα ηταν ανετα μπροστα 5) ο Λεκλερκ ηταν το μεγαλο φαβορι για pole στο Baku(ηταν 1ος στα practice και 1ος στο q1 και q2 μεχρι να τρακαρει και θεωρουσε οτι ηταν πιθανη η pole) αλλα το εστειλε μπαριερες στο Q2. Δυσκολη περιπτωση αυτη, αλλα με pole στο Baku και την τελικη της Φερραρι ειχε σοβαρες πιθανοτητες για νικη. 6) πηρε τη νικη στο Σπα 7) πηρε τη νικη στη Μοντσα Η Φερραρι και οι οδηγοι της δεν εχουν παρει οσους αγωνες θα μπορουσαν να ειχαν παρει. Αντιθετα, η RB εχει παρει ολες τις ευκαιριες που ειχε, ενω η Mercedes εχασε ουσιαστικα μονο στην Γερμανια νικη που ηταν δικια της και την εχασε απο λαθος οδηγου της(spin του Ham). Επεξ/σία 11 Σεπτεμβρίου 2019 από haHa 5
Narayan Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 28 λεπτά πριν, greg4 είπε Μιλάμε για ένα μονοθέσιο που ξεκίνησε την χρονιά με 6, 1-2, όπου στο 7ο βγήκαν 1-3 λόγω του τρακαρίσματος του Βερστάπεν. Επίσης μιλάμε για δυο πίστες όπου η πανισχυρη(!) μηχανή της Ferrari για να νικήσει στον έναν άγωνα χρησιμοποίησε wingman και βγήκε 0,7s μπροστά και στον άλλον είχε και λίγο το χέρι του Θεού. Στη Σιγκαπούρη θα δείτε πάρτι με 1s+ διαφορές με Ferrari.... Επίσης πρόκειται για δύο πίστες που παραδοσιακά κερδίζει η Mercedes αλλά φέτος κέρδισε η Ferrari. Τα μονοθέσια είναι οριακά στο ίδιο επίπεδο, η W10 είναι γρηγορότερη στις στροφές ενώ η SF90 στις ευθείες. Αυτό που άλλαξε στους τελευταίους 4 αγώνες είναι ποιός οδηγός θεωρείται ο πρώτος στην ομάδα και χτίζεται η στρατηγική γύρω του.
haHa Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 3 λεπτά πριν, Narayan είπε Επίσης πρόκειται για δύο πίστες που παραδοσιακά κερδίζει η Mercedes αλλά φέτος κέρδισε η Ferrari. Τα μονοθέσια είναι οριακά στο ίδιο επίπεδο, η W10 είναι γρηγορότερη στις στροφές ενώ η SF90 στις ευθείες. Αυτό που άλλαξε στους τελευταίους 4 αγώνες είναι ποιός οδηγός θεωρείται ο πρώτος στην ομάδα και χτίζεται η στρατηγική γύρω του. Δεν ειναι στο ιδιο επιπεδο, η Mercedes ειναι αισθητα πιο γρηγορη συνολικα σε αυτους τους 14 αγωνες. Ακομα και οταν δεν εχει το ταχυτερο μονοθεσιο, ειναι ελαααχιστα πιο πισω ή στα ιδια. Και οταν ειναι ταχυτερη, ειναι συνηθως πολυυυ ταχυτερη. Επεξ/σία 11 Σεπτεμβρίου 2019 από haHa
Narayan Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 2 λεπτά πριν, haHa είπε Δεν ειναι στο ιδιο επιπεδο, η Mercedes ειναι αισθητα πιο γρηγορη συνολικα σε αυτους τους 14 αγωνες. Διαφωνώ. Τουλάχιστον στους 6 αγώνες (Μπαχρέιν, Καναδά και οι 4 τελευταίοι) φάνηκε η SF90 να έχει σαφές προβάδισμα. Λίγο η αστοχία υλικού, λίγο η τραγική στρατηγική της ομάδας έχουν διαμορφώσει την κατάταξη έτσι. 1
haHa Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 7 λεπτά πριν, Narayan είπε Διαφωνώ. Τουλάχιστον στους 6 αγώνες (Μπαχρέιν, Καναδά και οι 4 τελευταίοι) φάνηκε η SF90 να έχει σαφές προβάδισμα. Λίγο η αστοχία υλικού, λίγο η τραγική στρατηγική της ομάδας έχουν διαμορφώσει την κατάταξη έτσι. Σαφες προβαδισμα δεν ειναι οταν κερδιζεις εναν αγωνα με 1 sec οπως οι 2 τελευταιοι αγωνες(οπου μαλιστα τον τελευταιο αγωνα τον κερδισες επειδη δεν σου εδωσαν ποινη οι αγωνοδικες για την παραβαση οταν αμυνοσουν ). Το ιδιο και ο Καναδας, δεν ειχε σαφες προβαδισμα. Στην Ουγγαρια(επειδη λες 4 τελευταιους αγωνες), τα Φερραρι ηταν 1 λεπτο πισω, παραλιγο να φανε γυρο. Επεξ/σία 11 Σεπτεμβρίου 2019 από haHa
Diinekis21 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 2 λεπτά πριν, Narayan είπε Διαφωνώ. Τουλάχιστον στους 6 αγώνες (Μπαχρέιν, Καναδά και οι 4 τελευταίοι) φάνηκε η SF90 να έχει σαφές προβάδισμα. Λίγο η αστοχία υλικού, λίγο η τραγική στρατηγική της ομάδας έχουν διαμορφώσει την κατάταξη έτσι. Ειδικά στην Ουγγαρία που παραλίγο να φάνε γύρο στη Ferrari;
Narayan Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 3 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε Ειδικά στην Ουγγαρία που παραλίγο να φάνε γύρο στη Ferrari; Επειδή καταστρέψανε τον Εκλαίρ με την στρατηγική ελαστικών. Εξάλλου και ο Εκλαίρ στο Spa έφυγε στην εκκίνηση και δεν τον ξαναείδαν. 1
haHa Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 2 λεπτά πριν, Narayan είπε Επειδή καταστρέψανε τον Εκλαίρ με την στρατηγική ελαστικών. Εξάλλου και ο Εκλαίρ στο Spa έφυγε στην εκκίνηση και δεν τον ξαναείδαν. Ο Χαμ τερματισε κατω απο 1sec πισω απο τον Λεκλερκ. Ουσιαστικα η Μερσεντες ειχε μαλλον πιο γρηγορο μονοθεσιο σε race pace, αλλα η Ferrari ειχε track position και τελικη, οποτε η Mercedes δεν μπορουσε να περασει παρολο που σε race pace ηταν μαλλον λιγο πιο γρηγορη. Επεξ/σία 11 Σεπτεμβρίου 2019 από haHa
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα